Volledige versie bekijken : Wie wordt landskampioen Voetbal in NL 2009-2010?
Big30
28 maart 2010, 11:54
Ik hoop op Twente maar ben bang dat de lachende derde Ajax het wel eens zou kunnen worden ... .
FC TWENTE eenmaal zullen wij de kampioen zijn (http://www.youtube.com/watch?v=ry36SWN2J4w)
B30
Jansen
28 maart 2010, 12:32
Ik hoop op Twente maar ben bang dat de lachende derde Ajax het wel eens zou kunnen worden ... .
FC TWENTE eenmaal zullen wij de kampioen zijn (http://www.youtube.com/watch?v=ry36SWN2J4w)
B30
De lachende derde is niet Ajax :eek:Maar volgens de ranglijst gewoon PSV
Ajax roept al lang dat ze kampioen zijn ook nu al vandaag op de tribune voor de wedstrijd tegen Groningen.
Dus lachende derde is PSV en wordt gewoon kampioen :freu:
Het zou leuk zijn als Twente de titel pakt. Dat zou ook best mogen gezien het spel kwaliteit van dit seizoen (al valt het de laatste tijd ietswat tegen) en de laatste jaren. Een beetje variatie in de kampioenen (dus niet alleen Ajax en PSV) vind ik wel leuk. Het geeft echter ook de teruggang van het kwaliteit van het Nederlandse voetbal weer. Want hoe leuk het ook is om Twente een keer kampioen te zien worden, het zijn toch alleen Ajax en PSV (en in mindere mate Feyenoord) die op de lange termijn de potentie en de infrastructuur hebben in Europees verband potten te breken. Met Twente als kampioen moeten wij ons derhalve weinig voorstellen van onze toch al kleine kansen in de CL van volgend jaar.
Maar meer on topic: ik denk dat twente de beste papieren heeft, maar wellicht niet zo met de druk kan omgaan. Ik zet mijn geld op Ajax.
CLUBSPORT
28 maart 2010, 15:16
Ik denk dat ze het nog moeilijk gaan krijgen maar ik denk dat twente toch het kampioenschap gaat binnenhalen.
Bovendien moet ajax ook maar zien dat ze geen punten meer verspelen .
MichelJ
28 maart 2010, 17:58
Een competitieslot als een paar jaar geleden, dat Twente, Ajax en PSV nog kampioen kunnen worden op de laatste speelronde zou mooi zijn. Ajax heeft het makkelijkste programma op papier, maar ik zet mijn geld op PSV.
VVV-TWENTE
TWENTE-HEERENVEEN
AZ-TWENTE
TWENTE-FEYENOORD
NAC-TWENTE
ADO-AJAX
AJAX-VVV
WILLEM 2-AJAX
AJAX-HERACLES
NEC-AJAX
WILLEM 2-PSV
PSV-FEYENOORD
HEERENVEEN-PSV
PSV-GRONINGEN
AZ-PSV
facial
28 maart 2010, 18:15
laten we hopen op PSV als die het niet worden dan aub Twente als die Amsterdammers het maar niet worden, maar die hebben het al 10 jaar niet gekunt de prutsers
Bosco
28 maart 2010, 19:00
Een competitieslot als een paar jaar geleden, dat Twente, Ajax en PSV nog kampioen kunnen worden op de laatste speelronde zou mooi zijn. Ajax heeft het makkelijkste programma op papier, maar ik zet mijn geld op PSV.
VVV-TWENTE
TWENTE-HEERENVEEN
AZ-TWENTE
TWENTE-FEYENOORD
NAC-TWENTE
ADO-AJAX
AJAX-VVV
WILLEM 2-AJAX
AJAX-HERACLES
NEC-AJAX
WILLEM 2-PSV
PSV-FEYENOORD
HEERENVEEN-PSV
PSV-GRONINGEN
AZ-PSV
Twente en PSV zullen beiden punten achterlaten in Haarlem, Ajax zal geen puntverlies lijden.
Echter de voorsprong van Twente zal niet meer ingehaald worden.
Dus word Twente kampioen. :freu:
Sphinx
28 maart 2010, 19:53
Met Twente als kampioen moeten wij ons derhalve weinig voorstellen van onze toch al kleine kansen in de CL van volgend jaar.
Ach, zoals Ace zelf al zegt, die kansen waren al niet groot. We vliegen er toch de eerste ronde weer nipt uit. Twente Kampioen :freu:
janjanjan
28 maart 2010, 20:25
Als groot voetbal liefhebber en groot kenner zeg ik PEC Zwolle :cool:
de scheidsrechters bepaalen wie kampioen wordt
Stiffmaster
29 maart 2010, 08:47
Stiffie als Feijenoorder krijg het bijna niet over zijn lippen, maar gezien de resterende partijen die gespeeld moeten worden denk ik dat Twente en PSV het niet gaan redden, dus tip ik Ajax :cool::cool:
AJAX AMSTERDAM !!!!!!!!!!!!
foots
29 maart 2010, 12:33
Ik dacht Herenveen, maar die staat er niet bij en RKC Waalwijk ook al niet.
Jorah Mormont
29 maart 2010, 14:03
Even wat nutteloze informatie van mijn kant:
Begin jaren tachtig ben ik wel eens op de berg geweest. FC Wageningen staat er ook niet bij.. Ach, ze doen al jaren niet meer mee. Sonnies clubje toendertijd:frown:
Willem2
29 maart 2010, 14:13
FC Twente wordt het jammergenoeg niet, dit jaar wordt het Ajax gezien het programma......
:wink2:
Jünther
29 maart 2010, 18:01
Twente natuurlijk omdat zij dit seizoen een voorbeeld willen nemen aan hun Duitse 'vriendenbuur': der FC Schalke 04
Als de boeren het worden, geen probleem, ook goed.
Wel een probleem als 020 een feestje zou hebben.
Johnny Bravo
29 maart 2010, 18:43
De Graafschap wordt KAMPIOEN!!!!
Maar ja... die staan er ook niet bij;).
:freu:
Zakkenleger
30 maart 2010, 11:12
Als groot voetbalhater zeg ik Villa Vertigo! :freu:
janjanjan
30 maart 2010, 11:27
Als groot voetbalhater zeg ik Villa Vertigo! :freu:
En jij bent wss bankspeler :biggrin:
Zakkenleger
30 maart 2010, 11:46
En jij bent wss bankspeler :biggrin:
Nee, manager van het dameselftal :biggrin:
janjanjan
30 maart 2010, 12:08
Nee, manager van het dameselftal :biggrin:
Ah zo, maar toch wel vanaf de bank :cool:
Zakkenleger
30 maart 2010, 12:13
Ah zo, maar toch wel vanaf de bank :cool:
Uiteraard. Uitvoerend werk is voor het plebs. :rolleyes:
seqoya
30 maart 2010, 13:52
100% AJAX. Twente speelt niet goed laatste weken en zonder Ruiz mocht hij ooit geblesseerd raken blijft er weinig scorend vermogen over. Zij zullen de druk niet aan kunnen en hebben toch nog zeker 2 zware wedstrijden die ze niet zomaar gewonnen hebben. Ajax daarentegen heeft een makkelijk programma en ook al spelen ze slecht ze scoren altijd en heel makkelijk. Er zijn er zoveel bij Ajax die kunnen scoren het belang van Suarez is stuk minder geworden als in het begin van de competitie.
Wat mij betreft komt de 3e ster op het shirt en het werd tijd ook !! Mijn cluppie !!
TT Man
31 maart 2010, 12:59
Wageningse berg ben ik diverse keren geweest. Was voor mij een uitwedstrijd van mijn favourite cluppie. Troosteloze boel daar Sonny, zowel qua voetbal als qua "stadion". Wel veel lol gehad daar in de kantina.
Scoobert
5 april 2010, 09:09
De Graafschap wordt KAMPIOEN!!!!
Maar ja... die staan er ook niet bij;).
:freu:
En gelijk heb je gekregen :biggrin:
Maar hopen dat Ajakkes het niet wordt, die arrogantie die ze nog steeds hebben is nergens op gebaseerd :)
Als PSV supporter denk ik toch FC Twente, maar zou PSV toch meer op prijs stellen ;)
Johnny Bravo
5 april 2010, 16:30
Maar hopen dat Ajakkes het niet wordt, die arrogantie die ze nog steeds hebben is nergens op gebaseerd :)
Ze hebben nog steeds de meeste prijzen gewonnen van alle voetbalclubs in Nederland.
Dus daar zal de arrogantie wel gebaseerd op zijn:rolleyes:
Maar ja.... het is natuurlijk best schandalig dat de 3 grote clubs van Nederland niet meedoen om de hoofdprijs.
JB
Jünther
6 april 2010, 18:16
Maar ja.... het is natuurlijk best schandalig dat de 3 grote clubs van Nederland niet meedoen om de hoofdprijs.
JB
Ik noem dat gewoon leuk.
- Vorig jaar AZ.
- Dit jaar Twente!
- Volgend jaar Utrecht?
020 is in Nederland de meest geliefde club, maar ook de meest gehate.
Net zoals Bayern in Duitsland, en Real Madrid in Spanje.
Dat is het lot, en tevens het voordeel, van de club die in de beginfase van het betaald voetbal (jaren 60) het meest heeft gedomineerd.
Neemt niet weg dat 020 in NL de club is van namaakmannen, meelopers en gillende wijven. Je zult er maar 'fan' van zijn. Gecondoleerd :sleep: :biggrin:
Twinangel
14 april 2010, 09:02
Ik ben bang dat Twente de druk niet aan kan. Dus Ajax is dan de logische kampioen.
edward
14 april 2010, 09:26
Ik noem dat gewoon leuk.
- Vorig jaar AZ.
- Dit jaar Twente!
- Volgend jaar Utrecht?
020 is in Nederland de meest geliefde club, maar ook de meest gehate.
Net zoals Bayern in Duitsland, en Real Madrid in Spanje.
Dat is het lot, en tevens het voordeel, van de club die in de beginfase van het betaald voetbal (jaren 60) het meest heeft gedomineerd.
Neemt niet weg dat 020 in NL de club is van namaakmannen, meelopers en gillende wijven. Je zult er maar 'fan' van zijn. Gecondoleerd :sleep: :biggrin:
Jüntertje Jüntertje toch.Wat dacht je van FC Köln. Die hebben het veel te druk met Die Höhner.695
CLUBSPORT
21 april 2010, 17:29
ik blijf toch bij twente en geloof dat ze de druk aankunnen en gewoon de laatste wedstrijd winnen .
Extince
21 april 2010, 17:39
Ajax heeft deze competitie al ruim 40 doelpunten meer gescoord dan Twente. Dus: even tandje erbij, concentreren en ze gaan het redden die laatste wedstrijd, Twente gaat de druk van de eerste landstitel niet aankunnen en speelt gelijk :cool:.
Big30
21 april 2010, 18:05
FCTWENTE eenmaal zullen wij de kampioen zijn (http://www.youtube.com/watch?v=ry36SWN2J4w)
Om alvast in de stemming te komen voor zondag a.s. :freu::lostit::wink2:! Ben benieuwd waar de huldiging van de Tukkers plaats zal vinden.
:wink2::lostit::wink2:
http://www.getpersonas.com/en-US/persona/95155
beffer69
21 april 2010, 18:26
Royal Sporting Club Anderlecht is al landskampioen, na een schitterende overwinning op het veld van de grootste rivaal!!!!!!!!!!!!!!!
Dit voor de 30ste keer, waardoor ze toetreden tot een zeer select clubje toppers zoals Real, Benfica, Celtic, Rangers, Sofia.............
MichelJ
21 april 2010, 18:29
NEC speelt thuis vrijwel altijd goed tegen de traditionele top3 en half NEC bestaat uit oud-Twente spelers dus 020 zal punten laten liggen en Twente wordt kampioen. Dus Big :prost: en jansen neem een becks ice van me.
MichelJ
21 april 2010, 18:31
FCTWENTE eenmaal zullen wij de kampioen zijn (http://www.youtube.com/watch?v=ry36SWN2J4w)
Om alvast in de stemming te komen voor zondag a.s. :freu::lostit::wink2:! Ben benieuwd waar de huldiging van de Tukkers plaats zal vinden.
:wink2::lostit::wink2:
Ja zondag is ook feest als Feyenoord van 020 wint, maar Twente wordt pas een week later kampioen big :freu:
Big30
21 april 2010, 19:42
Ja zondag is ook feest als Feyenoord van 020 wint, maar Twente wordt pas een week later kampioen big :freu:
Dubbel feest! Was iets te snel :biggrin:, staat me trouwens vaag bij dat Feyenoord pas echt kan feesten als ze ook de terug wedstrijd hebben gespeeld ;).
MichelJ
21 april 2010, 20:38
De terugwedstrijd is een formaliteit :biggrin:, maar inderdaad feest op coolsingel is pas na de 2e wedstrijd :freu:
Toppie
21 april 2010, 23:53
van mij mag iedereen kampioen worden behalve ajaks......
Het was een mooie dag gisteren :freu:! FC Twente voor het eerst in haar bestaan volkomen verdiend kampioen van Nederland :lostit:!
CLUBSPORT
3 mei 2010, 17:52
ik blijf toch bij twente en geloof dat ze de druk aankunnen en gewoon de laatste wedstrijd winnen .
PFFFFFF :eek: ik blijk toch wel degelijk wel eens goed te gokken :freu:
Twente proficiat, volgend jaar PSV weer zoals meestal.
Stiffmaster
4 mei 2010, 09:15
Het was een mooie dag gisteren :freu:! FC Twente voor het eerst in haar bestaan volkomen verdiend kampioen van Nederland :lostit:!
Aan het gejuich in de samenvattingen te horen waren de meeste stadions waar gevoetbald werdt op de hand van FC TWENTE, gelukkig dat 020 het niet is geworden. Nu nog op een stunt van Feijenoord hopen en de arrogantie is volledig even weg daar bij Ajax, moet wel eerlijk bekennen dat ze wel het mooiste voetbal spelen:cool::cool:
Ik voorspel dat twente kampioen word en ajax 2 e . :biggrin:
Ik voorspel dat twente kampioen word en ajax 2 e . :biggrin:
Heb altijd al gedacht;Joepie heeft een paranormale gaven .
lee_dutch69
9 mei 2010, 17:50
joepie gaat een show doen met Char en Yomanda........
joepie gaat een show doen met Char en Yomanda........
Gesponsord door
733
Ik denk ook dat Twente kampioen gaat worden met Ajax op 2 en PSV op 3
Wilfred Bouma komt terug naar PSV.:freu:
"de souza"
9 mei 2010, 21:20
Ik denk ook dat Twente kampioen gaat worden met Ajax op 2 en PSV op 3
Wilfred Bouma komt terug naar PSV.:freu:
Nou ik weet niet of ik daar zo blij mee zou zijn:nee: Ik krijg een beetje het Ooijer-gevoel:frown:
Nou ik weet niet of ik daar zo blij mee zou zijn:nee: Ik krijg een beetje het Ooijer-gevoel:frown:
Hij kost niets en is dus een versterking hoog salaris zal wel meevallen.
Beter dan Andy vd Meide.
wordt wel een oude lullen club zo :biggrin:
"de souza"
9 mei 2010, 21:40
Hij kost niets en is dus een versterking hoog salaris zal wel meevallen.
Beter dan Andy vd Meide.
wordt wel een oude lullen club zo :biggrin:
Nou ja, hij zal het allicht beter doen dan onze 'vriend' Salcido:hammer:
Nou ja, hij zal het allicht beter doen dan onze 'vriend' Salcido:hammer:
Ja en meer rust in de verdediging.
Salcido was goed maar heeft het gehad Mexicanen zijn eerder op .:biggrin:
Ha ik verwacht dat in duitsland bayern muchen kampioen word met louis van gaol. :freu:
Ha ik verwacht dat in duitsland bayern muchen kampioen word met louis van gaol. :freu:
Louis heeft zijn bierdoop al gehad Joepie.Was echt iets voor jou geweest.
Klopt joepie kan nog spannend worden in Duitsland :biggrin:! Toch durf ik te voorspellen dat Bayern Meister wird en verder dat Twente in NL kampioen zal worden en ook dat Ajax de beker zal winnen. Ik spreek ook de verwachting uit dat de Boeren uit Doetinchem zullen promoveren.
"Diese Angaben wie immer ohne Gewähr" ;):tongue::baeh:!
kokosnoot
10 mei 2010, 18:04
kokosnoot denkt dat holland europeesch kampioen wordt in 1988
kokosnoot denkt dat holland europeesch kampioen wordt in 1988
En dit jaar winnen we WEER de735
facial
9 september 2010, 09:14
Dit jaar is PSV weer aan de beurt, Als Ajax het maar niet wordt.:biggrin:
Jansen
9 september 2010, 09:43
Kan alleen PSV zijn dit jaar
Gewoon de beste Kampioenuhhhhhhhhhhhhhhhhhh:freu::freu::freu:
seqoya
9 september 2010, 09:48
100% ajax !!!! Met 2 topspitsen garant voor heel heel veel goals !! Eindelijk de 3e ster |!
Stiffmaster
9 september 2010, 10:33
Oke heb nu wat Ajax en PSV fans de voorspelling zien doen, wel dan zal ik nu als Feijenoord fan de enige echte landskampioen van Nederland voorspellen en dat is...............................Ajax, ja je moet eerlijk zijn ook als Feijenoord fan. :heul::heul:
Ricardo Banana
9 september 2010, 11:17
PSV en Helmond Sport. In Eindhoven kunnen ze ook het beste feesten.
seqoya
9 september 2010, 13:27
kijk stiffie heeft er verstand van ;)
seqoya
9 september 2010, 17:17
Maar PSV moet nog langer wachten voor ze zover zijn !! Let maar op deze zomer zijn we er al !! PSV wordt weer nix dit jaar ! met Fred kutte
Patrick2010
9 september 2010, 17:43
1. AJAX3.
2. Péé.eS.Véé
3. FC Twente'n
4. sc Heerenveen
5. FC Utreg
6. FC Groningen
7. 010
8. Roda JC
9. AZ
10. Vitesse
11. NEC
12. Heracles Almelo
13. NAC Breda
14. ADO Den Haag
15. De Graafschap Superboeren
------------------------------------
16. VVV-Venlo
17. Excelsior
18. Willem II
Patrick2010
9 september 2010, 17:45
Lees Ajax3 als AJAX.
gatenvuller
12 september 2010, 15:54
Anderlecht in mijn hart Standard Luik :heul:
phoenix
12 september 2010, 16:00
ik zag ee nkeer nec in het lijstje, ook wonderen bestaan, als twente kampieon kan worden dan kan nec dat ook , dus met stip op 1 kampioen van nederland NEC uit nijmegen
Alabama
12 september 2010, 16:10
Ik vermoed PSV. Hebben toch het meest evenwichtige team, al is Twente ook aardig begonnen en heeft Ajax ook een prima team. In elk geval wordt het ´n spannende competitie bovenin. Feyenoord zie ik niet meedoen. 4e of 5e plek op gepaste afstand van de top 3 lijkt me het maximaal haalbare dit jaar.
Sphinx
12 september 2010, 18:07
Verwacht:
- Suarez dat Ajax weer aan doelpunten helpt
- PSV weer een goede start
- VVV dat na Honda's vertrek moeite heeft aan te klampen
- Heracles dat inzakt na het vertrek van Verbeek
Verrassingen tot nu toe:
- Suarez nog steeds bij Ajax
- Ruiz nog steeds bij Twente
- Roda dat maar blijft winnen
- Excelsior dat maar blijft winnen
- AZ dat maar blijft verliezen
- Feyenoord dat maar blijft verliezen
- NAC dat ondanks alle trammelant (Rat Maaskant die het zinkende schip verlaat, zeurende mislukte Ajax-spits, beste middenvelder (Kwakman) die ook het zinkende schip verlaat, trainer die eerst wel dan niet dan weer wel en dan toch niet komt) aardig mee blijft doen. En nu zul je zien dat het stel incompetente bobo's daar dezelfde fout gaat maken als toen met Ernie Brandts en de heren Karelse en Aandewiel zsm op straat probeert te krijgen.
Ik denk dat het dit jaar opnieuw tussen Ajax, PSV en Twente gaat. PSV start altijd goed, maar is zoals Rutten zelf al zegt erg wisselvallig. Zolang Suarez, El Hamdaoui en De Jong doelpunten blijven maken, zal men zich bij Ajax niet zo'n zorgen hoeven maken om de verdediging. En Twente verrast me tot nu toe ook. Michailov is een veel betere doelman dan ik verwacht had, Ruiz en Douglas zijn niet vertrokken en met Janko, Rosales en Bajrami hebben ze een eventueel vertrek van de Costa Ricaan in de winterstop goed afgedekt. Maar of ze dan een vertrek van Douglas op kunnen vangen, dat moeten we maar zien.
Toppie
14 september 2010, 13:12
Iedereen mag kampioen worden behalve Ajaks....
Jansen
30 september 2010, 21:19
1. AJAX3.
2. Péé.eS.Véé
3. FC Twente'n
4. sc Heerenveen
5. FC Utreg
6. FC Groningen
7. 010
8. Roda JC
9. AZ
10. Vitesse
11. NEC
12. Heracles Almelo
13. NAC Breda
14. ADO Den Haag
15. De Graafschap Superboeren
16. VVV-Venlo
17. Excelsior
18. Willem II
Mooi niet :
1. PSV
--------------------------------
2. 020
3. Twente
4. Groningen
5. Roda
6. AZ
7. Utreg
8. Heereveen
9. Feijenoord
10. Nac
11. Vitesse
12. Nec
13. Heracles
14. ADO Den Haag
15. VVV
16. Excelsior
--------------
17. Graafschap
18. Willem2 :biggrin:
facial
1 oktober 2010, 10:23
Helemaal mee eens Jansen alleen Willem2 mag blijven die ruilen we dan wel met 020 :biggrin:
seqoya
1 oktober 2010, 10:38
gelukkig hebben jullie meer verstand van vrouwen dan van voetballen !! ;)
pee- es -vee gaat t echt niet halen dit jaar ... niet constant genoeg... waardeloze trainer..
en geen goaltjesdieven voorin die in vorm zijn ! De 3e ster komt dit jaar op het shirt !!
ijsbeer11
1 oktober 2010, 10:48
PSV
facial
1 oktober 2010, 12:24
Voor die 3e ster moet 020 eerst kampioen worden dat gaat nooit gebeuren :asshole:
Jansen
2 oktober 2010, 13:42
Moderators plaats een nieuwe enquete.
Uit 7 ploegen wie er kampioen wordt.
1. PSV
2. Ajax
3. Fc.Twente
4. AZ
5. Groningen
6. Fc.Utrecht
7. Feijenoord
Uit 4 ploegen wie er degraderen of als onderste eindigen.
15. ADO
16. Excelsior
17. Graafschap
18. Willem2
ilovethaigirls
2 oktober 2010, 13:57
Waarom een nieuwe enquête, iedereen is het er toch over eens dat WillemII degradeert
Cupido
2 oktober 2010, 15:26
We moeten toch eindelijk een keer dat 3e jodenster op ons shirtje mogen spelden. Nooit gedacht dat we in Amsterdam nog eens zo zouden verlangen naar een 3e ster op ons shirt! Dit jaar moet het er van komen en dan snel op jacht naar de 4e!!!!! Maar ik schakel PSV, Twente en ook Groningen niet uit. Niet voor niets hebben die al punten gepakt van AJAX en PSV. Utrecht heeft al heel wat punten verloren en ik hoop dat er morgen nog wat puntenverlies bij komt, maar is een gevaarlijke outsider, net als Heerenveen (met Dost) en Roda JC. Trouwens geweldig zoals Utrecht tegen Liverpool heeft gespeeld, chapeau. Voor Feijenoord hoop ik echt dat ze gauw weer in dat linker rijtje komen, want ik durf al enkele jaren verwoede Feijenoordsupporters niet meer te stangen. De rivaliteit tussen AJAX en Feijenoord was altijd mooi, maar loopt nu al tig jaren averij op en resulteert ook al jarenlang in frustratie bij de feijenoordaanhangers, zo jammer. Ook zo zonde voor ze dat ze niet in de groepsfase zijn gekomen, slecht voor Feijenoord en voor het Nederlandse voetbal.
Voor NEC en Vitesse hoop ik dat ze niet verder in degradatiegevaar gaan komen. Vooralsnog ga ik er vanuit dat Willem2 (sorry Willem) toch echt een keer gaat degraderen en VVV, heracles en Graafschap moeten strijden om wie er wel en niet nacompetitie moeten spelen (degradatieduels welteverstaan).
Jansen
3 oktober 2010, 21:31
sinds vandaag wordt PSV weer de kampioen :freu:
kampioenuh