PDA

Volledige versie bekijken : Meeste vrouwen vallen voor slechte mannen



Willem2
23 maart 2010, 00:09
ROTTERDAM - Vrouwen mogen dan zeggen dat ze de voorkeur geven aan mannen die zorgzaam en empathisch zijn, de Independent on Sunday onthult dat de werkelijkheid anders is: de meeste vrouwen vallen voor zelfingenomen, leugenachtige en psychopathische types. ............. http://www.ad.nl/ad/nl/1003/Jouw-Wereld/article/detail/471247/2010/03/21/Meeste-vrouwen-vallen-voor-slechte-mannen.dhtml

Goedemorgenallemaal
23 maart 2010, 09:22
ROTTERDAM - Vrouwen mogen dan zeggen dat ze de voorkeur geven aan mannen die zorgzaam en empathisch zijn, de Independent on Sunday onthult dat de werkelijkheid anders is: de meeste vrouwen vallen voor zelfingenomen, leugenachtige en psychopathische types.

Nou, de vrouwen zeggen wel dat ze
de voorkeur geven aan mannen die zorgzaam en empathisch zijn en ik denk dat ze het nog menen ook. Het "probleem"is niet dat vrouwen een zelfingenomen, leugenachtig, etc etc type willen, maar dat hun veel(zelf-)geprezen mensenkennis ze er steeds in laat vliegen...

Picasso 1
23 maart 2010, 09:35
Avontuur, spanning, opwinding, een adrenalinestoot, dat is waar ze van houden.... een zorgzame empatische man is nou eenmaal een stuk saaier.

Ook wij zeggen dat we een lieve vrouw willen terwijl we de voorkeur hebben voor een hoog hoerigheid/sletterigheid gehalte.

Zakkenleger
23 maart 2010, 09:39
Vrouwen willen 'echte mannen': zelfbewust, daadkrachtig etc. Ze willen geen watjes of needy types. 'Foute mannen' voldoen in een aantal opzichten wel aan het 'echte man' ideaal. Dat ideaal is trouwens emotioneel. Rationeel zullen vrouwen wat anders zeggen.

De Mr Nice Guys van deze wereld zullen het nooit verder schoppen dan vriendschappen met vrouwen. Vraag ook maar eens aan een DVP wat ze van needy types vindt. Als je durft, natuurlijk. :baeh:

Een mooi voorbeeld van een 'foute man' kun je zien in de prachtige film 'Dangerous Liaisons' van Stephen Frears. John Malkovich speelt dat karakter, en hoe! Ook Jack Nicholson kan er wel wat van in veel films, bijv 'the Witches of Eastwick'.

SFL
23 maart 2010, 10:12
Avontuur, spanning, opwinding, een adrenalinestoot, dat is waar ze van houden.... .

En dat vinden ze bij SFL :biggrin:
:thefinger:

The Joker
23 maart 2010, 10:49
Ik moet maar eens en cursus volgen bij SFL: "Van braaf watje tot Interpol's meest gezochte gangster."

Zakkenleger
23 maart 2010, 11:20
En dat vinden ze bij SFL :biggrin:
:thefinger:

In de vorm van €€€€ :thefinger:

SFL
23 maart 2010, 12:42
In de vorm van €€€€ :thefinger:

Neen, mijn beste...
Ik ben bijna blut! Het feit dat ik een bankoveral beraam, door kogels zal getroffen worden, dwaze achtervolgingen zal meemaken en dat ik dan thuis kom en vuil en bebloed haar nog een flinke beurt geef... Dat windt de dame namelijk op :cool:

Maar ja, in werkelijkheid wat belasting ontduiken, de staat oplichten, tegen de flikken hun schenen stoppen door kleine poetsen te bakken, bij regelmaat een grote bek opzetten en een beetje geld bijeen sjacheren... Vervolgens met dat geld indruk maken en haar liefde kopen, dat valt bij de meeste ook nog wel te kauwen.



Gegroet :smile2:

rplover
23 maart 2010, 19:06
Avontuur, spanning, opwinding, een adrenalinestoot, dat is waar ze van houden.... een zorgzame empatische man is nou eenmaal een stuk saaier.
Ook wij zeggen dat we een lieve vrouw willen terwijl we de voorkeur hebben voor een hoog hoerigheid/sletterigheid gehalte.
Voorkeur type Nilfisk Nicky: DE slet bij uitstek, dat is waar wij het voor doen, compleet afgeneukt, afgebeuld worden door die sletterige types, waar je makkelijk mee thuis kan komen qua uiterlijk (je moeder krijgt er geen hartaanval van), maar o wee als je mama ziet wat die sletten met je uitsteken in bed (als je al het bed haalt bij dit soort meiden ; je gaat onmiddellijk erven, na een zeer korte rouwperiode :biggrin:)
Ik treed alweer Picasso bij in deze, het moet niet gekker worden..... .


Vrouwen willen 'echte mannen': zelfbewust, daadkrachtig etc. Ze willen geen watjes of needy types. 'Foute mannen' voldoen in een aantal opzichten wel aan het 'echte man' ideaal. Dat ideaal is trouwens emotioneel. Rationeel zullen vrouwen wat anders zeggen.

De Mr Nice Guys van deze wereld zullen het nooit verder schoppen dan vriendschappen met vrouwen. Vraag ook maar eens aan een DVP wat ze van needy types vindt. Als je durft, natuurlijk. :baeh:

Nu krijg ik kop noch staart aan de man die zichzelf hier profileert als luisterend oor, charmante beer en bankhanger nummer één, en hier komt beweren dat dat is wat vrouwen totaal NIET zoeken. Time to change your name? Dus profiteer jij toch van de meiden in de clubs en geef je nu en hier grif toe dat je hen uitbuit, gewoon door het "watje" uit te hangen, iets wat ze volgens jou totaal niet zoeken nu en hier, maar waarvan je al jaren beweert dat ze dat net wel zoeken. Ik snap je niet, ben dan ook maar een zeer domme Belg :hammer:
Nu kan ik weer even met mijn favoriete uitspraak komen, je draait met je kont als een volleerde jeanet, Zakkenleger :biggrin:
Meiden willen een luisterend oor, willen rust bij een charmante beer nadat ze met die wilde eikels op kamer zijn geweest, meiden willen jouw charmes (dat beweer je nu al zowat sinds je transformatie van Randy naar Zakkenleger-Bankhanger)......
En nu krijgen we dit te horen van je :cool:
Vanwaar die plotse ommekeer?
Heb je gevraagd aan de Meiden wat ze van je vinden misschien? Needy bankhangertje van het zevenste knoopsgat toch, je valt door de mand en hoe....in één enkele posting haal je jezelf compleet onderuit.
Tijd om zo effe te kijken of we het leven van een jaar Zakkenleger in VV effe in stripvorm kunnen plaatsen, ik lach me nu al een kriek :hammer:

erpee ;)

foots
23 maart 2010, 19:18
Heren, beren,

Het is gewoon dom om dit te geloven, ik hoef me nooit een weg te banen door de drommen meiden. Het is dus bull shit, duidelijke zaak !
Denk dat ik maar omschakel naar post tranzen, zijn net zo mooi en wellicht iets stabieler van geest.

Groet, Foots :wink2:

Zakkenleger
23 maart 2010, 22:21
...
Ik snap je niet, ben dan ook maar een zeer domme Belg
...

De essentie van je post, de rest zijn irrelevante versiersels. ;)

De doelgroep voor mijn schrijfsels ligt nu eenmaal in een wat hogere IQ groep dan de jouwe. Can't please everyone, you know. :biggrin:

Maar als je wilt kan ik het je uitleggen, in woorden van 1 lettergreep. A.s. vrijdag tijdens Open Ende feestje, bijv? :wink2:

edward
23 maart 2010, 22:31
Voorkeur type Nilfisk Nicky: DE slet bij uitstek, dat is waar wij het voor doen, compleet afgeneukt, afgebeuld worden door die sletterige types, waar je makkelijk mee thuis kan komen qua uiterlijk (je moeder krijgt er geen hartaanval van), maar o wee als je mama ziet wat die sletten met je uitsteken in bed (als je al het bed haalt bij dit soort meiden ; je gaat onmiddellijk erven, na een zeer korte rouwperiode :biggrin:)
Ik treed alweer Picasso bij in deze, het moet niet gekker worden..... .


Nu krijg ik kop noch staart aan de man die zichzelf hier profileert als luisterend oor, charmante beer en bankhanger nummer één, en hier komt beweren dat dat is wat vrouwen totaal NIET zoeken. Time to change your name? Dus profiteer jij toch van de meiden in de clubs en geef je nu en hier grif toe dat je hen uitbuit, gewoon door het "watje" uit te hangen, iets wat ze volgens jou totaal niet zoeken nu en hier, maar waarvan je al jaren beweert dat ze dat net wel zoeken. Ik snap je niet, ben dan ook maar een zeer domme Belg :hammer:
Nu kan ik weer even met mijn favoriete uitspraak komen, je draait met je kont als een volleerde jeanet, Zakkenleger :biggrin:
Meiden willen een luisterend oor, willen rust bij een charmante beer nadat ze met die wilde eikels op kamer zijn geweest, meiden willen jouw charmes (dat beweer je nu al zowat sinds je transformatie van Randy naar Zakkenleger-Bankhanger)......
En nu krijgen we dit te horen van je :cool:
Vanwaar die plotse ommekeer?
Heb je gevraagd aan de Meiden wat ze van je vinden misschien? Needy bankhangertje van het zevenste knoopsgat toch, je valt door de mand en hoe....in één enkele posting haal je jezelf compleet onderuit.
Tijd om zo effe te kijken of we het leven van een jaar Zakkenleger in VV effe in stripvorm kunnen plaatsen, ik lach me nu al een kriek :hammer:

erpee ;)

Ik vind deze ook mooi642

Jünther
23 maart 2010, 22:42
......, in woorden van 1 lettergreep......

Ik miste 'm alweer een tijdje :gruebel:.
Maar gelukkig zijn velen dingen als Johnny Walker :joke:, they never change.

Zakkenleger
23 maart 2010, 22:43
Ik miste 'm alweer een tijdje :gruebel:.
Maar gelukkig zijn velen dingen als Johnny Walker :joke:, they never change.

Herhaling schijnt te werken in reclame, zeker bij zwakbegaafden. :biggrin:

janjanjan
23 maart 2010, 23:19
Herhaling schijnt te werken in reclame, zeker bij zwakbegaafden. :biggrin:

Lees ik het goed, heb ik nu gezelschap van Jünther :eek: :gruebel:

rolly
23 maart 2010, 23:29
Tjonge jonge, de vrouw wil dit ...nee, ze wil dat:confused::confused:.....WORDT WAKKER!! Een vrouw wil gewoon allebeide.....Het lieve zorgzame type dat er voor zorgt dat er een mooie keet staat, die het huis opruimt, meehelpt met de kids, en die de centjes thuisbrengt. Die harde rampetamper(lees foute man) die komt wel langs als hubby naar z`n werk is, die zoekt ze wel als ze zg. met haar vriendinnetjes stappen is of op vakantie. En dan `s avonds tegen Hubby: "Ach schatje nu niet...de kinderen waren zo druk...ik heb hoofdpijn". (M.a.w. nee, de poes doet me zeer van de lul van de buurman vanmiddag:tongue::tongue::tongue:)


Rolly

Zakkenleger
23 maart 2010, 23:34
Lees ik het goed, heb ik nu gezelschap van Jünther :eek: :gruebel:

Je leest verkeerd. Probeer het nog eens. ;)

janjanjan
23 maart 2010, 23:37
Je leest verkeerd. Probeer het nog eens. ;)

Ik las tussen de regels... van ene ZL geleerd ;)

Zakkenleger
24 maart 2010, 08:03
Ik las tussen de regels... van ene ZL geleerd ;)

Quod licet Jovi non licet bovi. :biggrin:

Dalton
24 maart 2010, 10:21
Tjonge jonge, de vrouw wil dit ...nee, ze wil dat:confused::confused:.....WORDT WAKKER!! Een vrouw wil gewoon allebeide.....Het lieve zorgzame type dat er voor zorgt dat er een mooie keet staat, die het huis opruimt, meehelpt met de kids, en die de centjes thuisbrengt. Die harde rampetamper(lees foute man) die komt wel langs als hubby naar z`n werk is, die zoekt ze wel als ze zg. met haar vriendinnetjes stappen is of op vakantie. En dan `s avonds tegen Hubby: "Ach schatje nu niet...de kinderen waren zo druk...ik heb hoofdpijn". (M.a.w. nee, de poes doet me zeer van de lul van de buurman vanmiddag:tongue::tongue::tongue:)


Rolly

Lees dit goed want zo zit het leven in elkaar vraag dat maar aan foots ,die zegt hetzelfde:freu::freu:

Jünther
24 maart 2010, 17:19
Lees ik het goed, heb ik nu gezelschap van Jünther :eek: :gruebel:

Daar zou jij beter van worden JJJ, ik boer dan behoorlijk achteruit :eek: :cool:


Ik veronderstel nog steeds dat de opmerking van ZL aan het adres was van Erpee (dus: dat meervoudige herhalingen vanuit de reclame werken, zeker bij zwakbegaafden).

Zo, niet dan voel ik mij verdorie beledigd :angryfire: :mad_6: :motz:
.....maar niet heus, zwakbegaafden/mensen met downsyndroom zijn geweldig, vraag maar Johnny de Mol ("down met Johnny").

Ik vind overigens wel dat ZL een ernstige vermaning moet krijgen; hij zet zwakbegaafen zo onnodig in een negatief daglicht.
Dus chatban voor die gast, van 1 dag.

Zakkenleger
24 maart 2010, 17:37
Ik vind overigens wel dat ZL een ernstige vermaning moet krijgen; hij zet zwakbegaafen zo onnodig in een negatief daglicht.


't Moet niet gekker worden hier, Jünther die politek correct is! Of valt dat onder ironie? :smile2:



Dus chatban voor die gast, van 1 dag.

Gezellig, dagje Elba! Ga je mee?

Zakkenleger
25 maart 2010, 11:43
29. Women will tell you how much they want to meet a nice guy. Unfortunately, as nice as you are, they don’t see you as that nice guy that they want to meet.

http://theghostnation.com/category/31-reasons-why-being-a-nice-guy-sucks/

I rest my case, your honour! :biggrin:

rolly
25 maart 2010, 17:27
29. Women will tell you how much they want to meet a nice guy. Unfortunately, as nice as you are, they don’t see you as that nice guy that they want to meet.

http://theghostnation.com/category/31-reasons-why-being-a-nice-guy-sucks/

I rest my case, your honour! :biggrin:

Geweldig, zou ook verplichte lesstof moeten zijn....:biggrin::biggrin:

Rolly

CLUBSPORT
25 maart 2010, 17:54
nice guy boredom syndrome :eek:
deze term ga ik eens aan de dames voorleggen , kijken wie weet wat het inhoud :biggrin:

CLUBSPORT
25 maart 2010, 17:57
daarom zie je geen amerikaanse dames in de saunaclubs :biggrin:
http://theghostnation.com/category/american-women-suck/

rolly
25 maart 2010, 18:32
daarom zie je geen amerikaanse dames in de saunaclubs :biggrin:
http://theghostnation.com/category/american-women-suck/

Wat mijn ervaringen betreft geldt dit ook voor het merendeel van de Nederlandse vrouwen.
:thefinger:


Rolly

Jetliner
25 maart 2010, 19:02
Wat mijn ervaringen betreft geldt dit ook voor het merendeel van de Nederlandse vrouwen.
:thefinger:


Het aantal Nederlandse dames dat ik in een saunaclub tegenkwam is te tellen op de vingers van één hand, maar het waren stuk voor stuk ervaringen om duimen èn vingers bij af te likken :eek::smilie_liebe9[1]: