Inloggen

Volledige versie bekijken : Alkmaar, Daisy

Elgar
22 maart 2010, 22:39
Onlangs weer eens een keertje bij een dame prive gegaan. Eigenlijk niet echt prive want ze ontvangt in een hotelkamer.

Ik had om 19.30 uur een afspraak maar dat liep een kwartiertje uit. Aangezien ik een hekel aan kou heb (het was errug koud die avond) heb ik maar even in de auto gewacht.

Na binnenkomst zag ik een jonge lolita-achtige dame met een vol bos haar en een open gezicht. Wat ik wat minder vond is dat ze op de kamer een joint aan het roken was.

Van tevoren had ik een vluggertje afgesproken. Eerst uitgebreid getongzoend wat ze erg lekker doet. Daarna werd ik wat wild/ongenuanceerd gepijpt, waarbij ze mij wel bijzonder geil aankeek. Het neuken was meer dan ok. Ze heeft een lekker geil kontje en kutje (behoorlijk strak) en kreunt heerlijk mee. Terwijl ze mij erop merkzaam maakte dat ik maar een kwartier te besteden had stopte ze gelijk met kreunen. Ook werd ze niet nat; deze twee signalen gaven mij de conclusie dat het behoorlijk theater is wat ze speelt.
Op zich vind ik dat prima, maar doe dat dan niet zo overdreven.

voor mij dus eenmalig. Ik ga in het vervolg toch weer naar de FKK clubs in Duitsland. Overigens is de prijs/kwaliteit verhouding wel prima.