PDA

Volledige versie bekijken : Huidige vrouw heeft meer sekspartners dan ooit



RAUL7
16 maart 2010, 12:56
De huidige vrouw heeft op 24-jarige leeftijd gemiddeld 5,65 seksuele partners. Dat is drie keer meer dan de 'seksueel vrije hippiegeneratie' uit de jaren zestig...

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1080537/2010/03/16/Huidige-vrouw-heeft-meer-sekspartners-dan-ooit.dhtml

SFL
16 maart 2010, 13:06
Als je ziet dat de huidige 24-jarige in menig saunaclub dat gemiddelde ferm optrekt, dan zijn er een hoop vrouwen die op 24 nog steeds op hun kin moeten kloppen.
Conclusie: in de jaren 60 was het leuker... Eens vragen aan Dalton!

janjanjan
16 maart 2010, 14:44
Conclusie: in de jaren 60 was het leuker... Eens vragen aan Dalton!

Nope, conclusie is: hippies waren te stoned om te neuken ;)

facial
16 maart 2010, 14:46
alle vrouwen zijn gewoon sletten :biggrin:

janjanjan
16 maart 2010, 14:47
alle vrouwen zijn gewoon sletten :biggrin:

Met uitzondering van de vrouwen in/uit de jaren '60

Stiffmaster
16 maart 2010, 15:04
alle vrouwen zijn gewoon sletten :biggrin:

HoHo, dat gaat me veel te ver om te veronderstellen dat alle vrouwen sletten zijn, iets genuanceerder mag ook wel :cool::cool:

mennen2010
16 maart 2010, 15:26
In elke vrouw schuilt een slet dan? :biggrin:

TT Man
16 maart 2010, 16:39
Alle mannen zijn sletten :)

mennen2010
16 maart 2010, 16:53
Alle mannen zijn sletten :)

De enige juiste conclusie

rolly
16 maart 2010, 18:03
De enige juiste conclusie

Yep...en die doen het alleen met mannen en opblaaspoppen..........of toch ook wel met vrouwen??? Gelul....vrouwen hebben altijd al meer bed partners gehad dan ze willen toegeven.

Rolly

foots
16 maart 2010, 22:15
Rolly Rulez,

Westerse vrouwen zijn net als de turken en marokkanen beweren hoeren geworden, simpel en morgen wordt het nog erger. Kijk naar de tv naar amerika en op TMF, dames worden bezongen met sexy bitch en kijk naar de clips. Is echt niet meer normaal.

Je moet wel oerstom zijn of stekeblind om met een huidige westerse vrouw iets te willen. De scheidingswetten zijn nog gebasseerd op de man gaat vreemd en compleet links asociaal feministisch.

Er is slechts 1 redding, wijk alle westerse wijven en ga naar de clubs. Alleen daar zijn ze nog werkelijk eerlijk en kost iedere beurt wat alimentatie.

Herinner mijn handtekening dat een hoer goedkoper is dan een lief en ze wordt niet lelijker of dikker en ze heeft altijd zin.

Groet, Foots :wink2:

edward
17 maart 2010, 10:20
Rolly Rulez,

Westerse vrouwen zijn net als de turken en marokkanen beweren hoeren geworden, simpel en morgen wordt het nog erger. Kijk naar de tv naar amerika en op TMF, dames worden bezongen met sexy bitch en kijk naar de clips. Is echt niet meer normaal.

Je moet wel oerstom zijn of stekeblind om met een huidige westerse vrouw iets te willen. De scheidingswetten zijn nog gebasseerd op de man gaat vreemd en compleet links asociaal feministisch.

Er is slechts 1 redding, wijk alle westerse wijven en ga naar de clubs. Alleen daar zijn ze nog werkelijk eerlijk en kost iedere beurt wat alimentatie.

Herinner mijn handtekening dat een hoer goedkoper is dan een lief en ze wordt niet lelijker of dikker en ze heeft altijd zin.

Groet, Foots :wink2:


Is ons moeders ook een hoer foots?Is ook Westers

SFL
17 maart 2010, 10:29
Rolly Rulez,

Westerse vrouwen zijn net als de turken en marokkanen beweren hoeren geworden, simpel en morgen wordt het nog erger. Kijk naar de tv naar amerika en op TMF, dames worden bezongen met sexy bitch en kijk naar de clips. Is echt niet meer normaal.

Je moet wel oerstom zijn of stekeblind om met een huidige westerse vrouw iets te willen. De scheidingswetten zijn nog gebasseerd op de man gaat vreemd en compleet links asociaal feministisch.

Er is slechts 1 redding, wijk alle westerse wijven en ga naar de clubs. Alleen daar zijn ze nog werkelijk eerlijk en kost iedere beurt wat alimentatie.

Herinner mijn handtekening dat een hoer goedkoper is dan een lief en ze wordt niet lelijker of dikker en ze heeft altijd zin.

Groet, Foots :wink2:


Wat is er Foots? Kan de westerse man zijn eigen vrouw niet meer aan. Onder een ander topic vermeld je dat jij en RP mij de baas zijn in LR... Maar je moet al kruipen en dokken voor je ex-vrouw... Waar gaat dat heen, beste Foots?

Zo'n slechte dingen over Turken en Marokkanen zeggen... Een veralgemening die zelfs ik (als goede vriend van de Islam) niet gezegd wil hebben. Je linkse vriend, RP, zal het graag horen. Straks krijgen jullie nog heibel en kan je weer alleen op pad... Zoeken naar Chantal ofzo!

Maar goed, je laat jezelf weer kennen en bij deze weten we dat het liefst van al de westerse vrouw aan de haard zou willen en nog liever besnijden zodoende ze geen genot meer kan ervaren. Lelijke uitspraken Foots!

Het leven speelt zich niet af op TV of TMF, foots... Zelfs in Amerika is het leven niet echt. Het is wel de nieuwe generatie en iemand bitch of hoer noemen, is een groot verschil. Ikzelf ben ook niet meteen een groot feminist, maar ik raak niet verbitterd na tegenslag met een vrouw. Ik kan gelukkig nog van vrouwen houden en respecteer hen.

Neen Foots... De vrouwen worden tegenwoordig gemener en harder, simpelweg omdat de westers man verzwakt. Niet iedereen, natuurlijk... Maar jij spant wel de kroon en komt er hier openlijk voor uit! Zeker met al die verklaringen van jou en RP die zichzelf continu tegenspreken.

Ik herinner me je handtekening nog... Ja, maar hoe heb je haar (je ex) misschien overladen met vanalles en nog wat om haar de jouwe te maken. Ik weet niet hoe vaak jij in clubs rondhangt en volgens jou en RP ik niet zoveel, want anders moets ik zoveel fantasie niet gebruiken... Maar bij mij kost naar de hoeren gaan meer dan een relatie. Hangt gewoon af van type vrouw waar je genoegen mee neemt, de afspraken die je vooraf op papier zet en welk leven je met haar wil leiden.

Foots, vergeet niet dat jij ook ouder, dikker en lelijker wordt... Ooit komt er een tijd dat de mooie jonge DVP's jou ook wel eens zullen weigeren. Of dat je meer moet gaan dokken... En wat kost dan het meeste? Een hoer of een vaste partner? Misschien zie ik jou tegen dan wel eens op een datingsite voor senioren.

Gegroet, waarde vriend.
Jij bent met RP druk bezig mij te zoeken op het forum, wel pas vanaf heden op wat je schrijft, want nu zoek ik jou... Mijn beste

:thefinger:

Zakkenleger
17 maart 2010, 11:31
Ikzelf ben ook niet meteen een groot feminist, maar ik raak niet verbitterd na tegenslag met een vrouw. Ik kan gelukkig nog van vrouwen houden en respecteer hen.


Een zeer terecht punt. Op dit forum en in de clubs, maar ook op andere (Thailand bijv) forums kom ik types tegen die verbitterd zijn over vrouwen, en dat deels afreageren op de DVPs. In en in zielig eigenlijk. Gelukkig weten de meeste DVPs wel raad met dat soort trieste figuren. ;)

Iemand die verbitterd is over wat vrouwen hem aandoen, vergeet in de spiegel te kijken, zowel letterlijk als figuurlijk.

TT Man
17 maart 2010, 11:54
Is ons moeders ook een hoer foots?Is ook Westers

Dat is dan een regelrechte belediging door Foots van alle moeders Edward en vooral de Brabantse, want dat zij de allerbeste (moeders dan he).

Wat kan je wereldbeeld c.q. beeld van de werkelijkheid toch worden beinvloed als je alleen maar naar Amerikaanse TV en TMF kijkt en veel in de clubs rond hangt.

Flurkman
17 maart 2010, 12:24
Niet teveel naar Amerikanen kijken. Ze vreten teveel hamburgers, zuipen teveel cola en zijn veel te dik, behalve misschien de TV-modellen: maar die hebben dan weer bijna allemaal siliconentetten...

Mijn laatste hamburger dateert van juni 2007. Als fastfood eet ik wel graag een paar keertjes per jaar een "Rost mit Senf". Wel dagelijks een stevige trappist of abdijbier. Met een beetje beweging (in PHG, GT, etc) blijft de BMI dan toch beneden de 25...

Of heeft dit allemaal niks met het topic te maken?

edward
17 maart 2010, 12:33
Niet teveel naar Amerikanen kijken. Ze vreten teveel hamburgers, zuipen teveel cola en zijn veel te dik, behalve misschien de TV-modellen: maar die hebben dan weer bijna allemaal siliconentetten...

Mijn laatste hamburger dateert van juni 2007. Als fastfood eet ik wel graag een paar keertjes per jaar een "Rost mit Senf". Wel dagelijks een stevige trappist of abdijbier. Met een beetje beweging (in PHG, GT, etc) blijft de BMI dan toch beneden de 25...

Of heeft dit allemaal niks met het topic te maken?

Een vrouw met siliconentetten is een Tupperware doos:asshole::asshole:

Dalton
17 maart 2010, 15:42
Als je ziet dat de huidige 24-jarige in menig saunaclub dat gemiddelde ferm optrekt, dan zijn er een hoop vrouwen die op 24 nog steeds op hun kin moeten kloppen.
Conclusie: in de jaren 60 was het leuker... Eens vragen aan Dalton!


Voor mij was het in die jaren zeer goed en het neuken met de vele vriendinnen van dalton was van een hoog niveau:liebe2::liebe2::liebe2:
Mijn jeugdjaren waren al subliem maar dat gaat mijn hele leven al zo.
Diverse landen geweest en overal met open armen en een nat kutje ontvangen dat was de goede oude tijd en veel liefde.
De jongeren onder jullie hebben heel veel gemist wat dat betreft.
Condooms hadden we nog nooit van gehoord altijd voor het zingen de kerk uit dat was de regel.:freu:
Maar in ACAPULCO hebben ze het juiste formaat condoom voor mij en voel ik me weer jong heerlijke meiden .die denken dat ik 42 ben .
Ze willen me gewoon niet geloven dat deze man al 68 is :teuflisch::teuflisch: