Inloggen

Volledige versie bekijken : Partytreff Baldis

kinky Jan
13 maart 2010, 16:23
Is iemand al een keer hier geweest http://www.baldis.net/home.html ik ga namelijk over 2 weken op vakantie naar Duitsland in het plaatsje Bad Sachsa en Baldis lijkt me wel een leuke club om te bezoeken of weet iemand nog iets in de buurt wat de moeite waard is om te bezoeken.

Big30
13 maart 2010, 16:40
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=13194&highlight=baldis

kinky Jan
13 maart 2010, 17:16
Oke bedankt ik heb gewoon niet goed gekeken

Big30
13 maart 2010, 17:47
Oke bedankt ik heb gewoon niet goed gekeken

Geen probleem! Gebruik boven aan de zoek functie en zoek naar baldis dan is het zo gevonden.

Rene de Beer
13 mei 2010, 12:06
Ben je inderdaad geweest? En zo ja... vertel! :plapper:
Weinig beoordelingen hier, tot nu toe. Alles gaat blijkbaar met rubber, maar wat laten de dames verder toe?

kinky Jan
13 mei 2010, 19:22
Sorry dat ik geen recensie heb geschreven maar ik zal het als nog proberen want het is al weer een tijdje terug

Ik ging op een Zaterdag naar toe samen met een vriend.
Ik kwam rond 14.00 uur binnen en kreeg een badjas (eerste keer dat ik in een partytreff een badjas krijg) met een handdoek, daarna me gedouched en de badjas aangetrokken.
Toen we uit de kleedkamer kwamen lopen richting de bar kregen we direkt een rondleiding ze hebben 1 privekamer, 2 kamers met kijkgaten en ik denk ongeveer 4 plekken waar je sex kan hebben terwijl iedereen je kan zien en ze hebben 1 hele groote kamer waar gangbangs worden gehouden.

Na de rondleiding wat gedronken op de bank naast Sara gaan zitten en met haar al snel naar de prive kamer gegaan en een lekker sessie met haar gehad alleen jammer dat het erg donker was in die kamer.
Daarna heb ik me gedouched (heerlijke groote milleuonvriendelijk douchkop) en daarna even in de sauna gaan liggen daarna uiteraard weer gedouched.
Ik ben toen even aan de bar gaan zitten met een bakkie koffie en even gepraat met 1 van de eigenaaresse toen weer op de bank plaats genomen naast ik dacht Dana en die bood aan om een trio te doen samen met haar vriendin en daar zeg ik geen nee tegen.
Na die heerlijke sessie heb ik me weer gedouched en zag ik m,n maatje aan de bar zitten en heb dus even met hem bijgepraat.

Toen ging ik wat eten salade met wat bittergarnituur en een broodje, het eten was goed te eten maar wel vrij eenvoudig (in een partyteff mag je altijd blij zijn dat het eten te eten is)
Na het eten even op de bank plaats genomen en met een paar Duitsers half engels half Duits gepraat m,n Duits is niet al te best maar ze begrepen me wel.
Ik kreeg de vraag van de eigenaarresse of ik zin had in een professionele massage van een masseur en dat leek me wel wat dus me maar op gegeven en na een half uurtje wachten kon ik met de masseur mee en die massage die ik kreeg was echt helemaal geweldig ik werd helemaal uit elkaar getrokken en elk botje werd gekraakt, na de massage voelde ik me een totaal nieuw mens en het was nog gratis ook.

Na de massage even bij komen met een drankje en toen moest iedereen naar de grote gangbang kamer en er werd toen een gangbang gehouden maar het was zo druk dat het niet echt wou lukken met een happy end teveel afleiding

Daarna weer wat gaan drinken en rond 2.00 uur wwer terug met m,n maatje naar ons vakantie huis gereden.

Deze Partytreff was wel voor herhaling vatbaar alleen jammer dat het zo ver rijden is vanuit Nederland maar ik heb nog genoeg andere clubs waar ik wil kijken.