Inloggen

Volledige versie bekijken : Alexandra, roemeens ex-VV

Pistol Pete
13 maart 2010, 08:53
Haarkleur/-lengte : bruin=zwart / schouderlang
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : zeer slank / a-cup
Nationaliteit/Taal : roemeens / beperkt engels
Leeftijd : 19
Tatoeages/Piercings : geen
Service: PZC / NMC / geen TZ
Voordelen: bloedjemooie meid / ongeveer 1 week werkzaam in VV, 1e club.
Nadelen: komt erg verlegen over en is dat ook. Maar dit is voor PP geen nadeel :eek:
Tijdsduur : half uur
Prijs : 50 euro

Zakkenleger
27 maart 2010, 22:09
Inderdaad ongelooflijk mooie en ook lieve dame, maar helaas geen TZ, iets waar ZL pas op de kamer achter kwam. Daarom beperkt tot een toch aangenaam half uur, maar weinig herhalingsgevaar.

Overigens doet ze geen FT.

pipokoeien
14 mei 2010, 23:48
pipo sluit zich volledig aan bij de vorige schrijvers. Heerlijk meisje! Nog erg blue maar dat is ook wel een deel van de charme. Aanrader als je een beetje geduld met haar hebt.

kempie
15 mei 2010, 17:07
Ook ik kan me bij bovenstaande schrijvers aansluiten. Ze lijkt niet echt veel plezier te hebben in wat ze doet. Geen afwerkstertje gelukkig maar service is niet fantastich toch ook geen herhalingsgevaar.

pipokoeien
20 mei 2010, 22:04
Pipo heeft bewezen dat er bij hem wel herhalingsgevaar was....maar ach, ik had al zo huisgehouden dat het de laatste kleine meisje was die Pipo nog wel even op de toverstaf wilde zetten

Knabbel
5 september 2010, 23:51
Nu in Gt.

Jari
18 oktober 2010, 15:03
Kan het zijn dat deze dame onder de naam Alexandra/Alexia rondloopt in GT? 22 jaar, mooie meid, donker haar, a-cup, super kontje, tattoo op haar buik, niet op haar mondje gevallen?

heeft iemand ervaring met haar?

ijsbeer11
18 oktober 2010, 15:25
He Jari,

Aan jou omschrijving te zien bedoel je Alexia, inderdaad een super kontje, niet op haar mondje gevallen, en kan geweldig dansen, geeft ook regelmatig shows weg tegenwoordig aan de paal en voorheen op de pizzatafel

Hangt meestal bij het Roemeense clubje

Alexandra is een andere dame!

Pistol Pete
18 oktober 2010, 17:20
Er loopt al een dame rond in GT die Alexa heet, ook een pistollady. Ik heb aangegeven dat Alexia Hongaarse Roots heeft, ws klopt dit niet en is ze toch Roemeens. Ik dank dat Alexandra en Alexia twee verschillende dames zijn.\

Hier een draadje van Alexia (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=18906).

MichelJ
18 oktober 2010, 17:25
...Ik heb aangegeven dat Alexia Hongaarse Roots heeft, ws klopt dit niet en is ze toch Roemeens...

Alexia is inderdaad een Roemeense...

ijsbeer11
19 oktober 2010, 15:19
Alexia is inderdaad Roemeense die soms zegt half Hongaars te zijn, dit is echter niet zo
Ook heeft ze sinds kort een tattoo op haar buik, Alexia is inderdaad een echte Pistollady, een Roemeense lolita met cup A slank en zwart haar

Als ze haar dag heeft kan de service gemiddeld zijn maar heeft ze haar dag niet heb je pech!

Wel een superleuke meid in de omgang, teminste met mij omdat ik haar al zolang ken misschen

Pistol Pete
19 oktober 2010, 15:45
Je hebt helemaal gelijk ijsbeer11.

Dat zijn ook mijn ervaringen in de drie keer dat ik een hok met haar gedeeld heb in GT.

Een prima sessie, 1 redelijke en de laatste was matig. Sindsdien heb ik besloten nwe uitdagingen te zoeken als ik in GT ben maar deze dame blijft het aanzien alleszins waard.

Jari
20 oktober 2010, 14:55
Nou ik heb haar een paar keer gezien, maar moet toch heel eerlijk bekennen ze is zeer zeker een poging waard…..gezien de recensies kan er van alles gebeuren…… laten we dat maar doen. Weet iemand of ze momenteel nog in GT is?

ijsbeer11
20 oktober 2010, 15:35
Alexia zit momenteel met Denise een aantal weken in Zurich maar zal terugkeren in de GT

MichelJ
20 oktober 2010, 16:40
Paar dagen geleden was ze nog in GT

ijsbeer11
21 oktober 2010, 07:59
Dat klopt:freu:

Jari
22 oktober 2010, 11:45
Ik moet we eerlijk toegeven dat deze vaak met wat slechte zin rondloopt......1x met haar gesproken en dat was op het einde vd avond...super gesprek. Volgende keer kwam ik haar tegen meteen aardig, maar heb haar ook wel een paar keer zien zitten en kwam ze erg "zeurderig over" voelt zich niet lekker etc.

Zal komende week eens de kamer op gaan... ben benieuwd...

ijsbeer11
22 oktober 2010, 12:18
Haha dat is idd Alexia Jari!
Is inmiddels weer in de GT, ik ben een paar keer met haar geweest maar daarna niet meer
Als ik haar nu zie vraagt ze of we gaan die dag en als ik dan nee zeg loopt ze boos aan maar ze komt gemiddeld nog een keer of 8 terug om te ouwehoeren en te lachen

Ze ziet er inderdaad uit alsof ze altijd slechte zin heeft, maarja had ze maar een vak moeten leren:thefinger:

Vince
26 november 2010, 14:33
Mooie verschijning, slechte ervaring.

Jari
10 december 2010, 16:16
Tja wat moet ik zeggen.... dat kan inderdaad wel eens kloppen. Het ligt volgens mij een beetje hoe de wind staat....

Afhankelijk van hoe de wind staat is het een hele goede of slechte ervaring, maar moet zeggen ik mag haar wel..... Volgens mij een meisje met nogal wat problemen....