PDA

Volledige versie bekijken : Midwolde, 12havefun

Elgar
10 maart 2010, 21:47
IJsberen,

Heeft u ooit 12havefun bezocht? Daar doen ze aan amateurprostitutie. zie www.12havefun.nl voor verdere details.

Ik wil deze club in het weekend van 26-27 maart bezoeken, dus algemene recensies over die club zijn meer dan welkom!!

Elgar

Pistol Pete
11 maart 2010, 07:23
Ik ben daar een jaar of 2,5 a 3 geleden een keer geweest. In 12 minuten zat ik weer in de auto. Dat het twaalf minuten heeft geduurd had te maken dat mij verteld werd dat er een hele mooie jonge dame nog even op de kamer bezig was. Toen ze terug kwam vertrok ik subiet.

Op de website zie ik dat de looks van de dames nog niets is veranderd. Leeftijden van de dames schatte ik toen op 30-50 jaar, gemiddeld aantal kilootjes toch wel gauw boven de 65 a 70. Mijn jongedame destijds was 28 jaar en volslank, hoerig type. Ik was uiteindelijk uitgekomen in Emmen club Lenie geloof ik waar ik wel een aantrekkelijke dame trof. Was minstens de 4e club waar ik die avond kwam kijken. Meest teleurstellend was nog wel de club Jan Bik....

Maar ook deze dame had ik wat service en uiterlijk betreft in een saunaclub links laten liggen. Nee die clubs zijn "goed" voor de boer in het Noorden die de hele dag tussen de varkens, koeien heeft gewerkt of in de klei staan spitten. Voor goede sex hoef je er niet te zijn.

Elgar
11 maart 2010, 18:25
Hoi Pistol Pete,
Bedankt voor de snelle reactie!

Ik denk dat ik mijn kompas maar bijstel en mijn tomtom op het ruhrgebiet afstel. Dan toch maar weer de vertrouwde FKK clubs bezoeken

Elgar

Isegrin
24 augustus 2010, 14:40
De recensie van Pistol Pete vat het wel redelijk samen. Vorig jaar 1 keer geweest, nooit weer.....

bb king
24 augustus 2010, 18:59
tanks voor de info, het bevestigd maar weer dat het gras groener is bij de oosterbuur......................

funn
27 augustus 2010, 18:28
ben er ook geweest brrrrrrrrrrrr

Strijker
24 februari 2015, 12:24
Club is al enige tijd gesloten maar wordt wel weer nieuw leven ingeblazen en zal in het najaar weer open gaan.

http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/erotisch-bedrijf-midwolde-pas-in-najaar-2015-open-11521703.html