noglangnietuitgewandeld
7 maart 2010, 21:23
Naam : Angelina
Nationaliteit/Taal : Braziliaans / Portugees, Spaans, matig Duits.
Leeftijd : ca. 27
Haarkleur/-lengte : zwart, halflang.
Lengte dame : 1,65
Postuur/Cupmaat : normaal, C
Tatoeages/Piercings : Tattoo op rechterbil.
Service: TZ, PZC, NMC
Voordelen: Aardige, knappe meid.
Nadelen: niet te goed Duits
Tijdsduur : 30
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:
noglangnietuitgewandeld
7 maart 2010, 21:30
Nadat ik er al weer drie rondjes op had zitten met resp. Sofie, Helena en Rosemarie, kreeg ik wel weer eens zin in een triootje ter afsluiting. Ik ging eens een babbeltje maken met Rosemarie, zij kent de dames tenslotte beter dan ik. Ze stelde een mollige milf recht tegenover ons voor, die voor zover ik had kunnen constateren nog geen enkele klant had gehad, maar sorry, ik knap totaal af op dikkere vrouwen op leeftijd :huch:. Haar vriendin Luna, waar we wel vaker mee getrioot hebben was er helaas niet. We liepen een rondje en ze stelde een knappe goed gevormde latina voor. Het sprak me wel aan. De dame stelde zich voor als Angelina. Er werd alvast een sleutel gepakt, maar we gingen eerst even vorknutschen in de kino. Angelina is een knappe meid, met mooie grote borsten, volgens mij niet helemaal van haarzelf, maar best goed gelukt, ik heb er heel wat in mijn handen gehad die minder waren ;).
Angelina deed goed haar best, mogelijk omdat ze in aanwezigheid van het collegaatje een goede act neer wou zetten, maar ze is wel wat minder vurig dan Rosemarie. Niettemin werd er op dat kinobankje behoorlijk heftig gezoend en gepijpt door beide dames :biggrin:.
Het waren maar een paar stappen naar kamer 11. Ik lag lekker lui op mijn rug, met in ieder arm zo'n welgevormd schatje, vier van die mollige latinabillen in de handen, en twee glibberige tongetjes die beurtelings mijn mond binnendrongen :tongue:. Afwisselend gingen de mondjes ook weer eens naar beneden, James werd bepaald niet vergeten. Angelina hield me ook steeds haar tepels voor, ik verveelde me geen moment.
Aangezien ik Rosemarie een paar uur eerder al had geneukt, moest nu Angelina er maar eens aan geloven. Ze ging op haar rug voor een stevige beurt. Rosemarietje kwam er naast liggen, ik sloeg beide armen om de twee schatjes heen en terwijl ik Angelinatje neukte zo hard als ik kon, bediende ik mezelf naar believen van die twee zoengrage mondjes :biggrin:.
Voor de finale kwamen ze weer ieder aan een kant tegen me aan liggen en liet ik de laatste druppels van de dag eruit friemelen door die lieve vingertjes.
Goede afsluiter, Angelina is een aardige meid die best goed bezig is, maar Rosemarie is er gewoon een uit de top van Freude.