PDA

Volledige versie bekijken : Samantha (Bulgaarse)

Willem2
23 februari 2010, 14:47
Naam : Samantha

Nationaliteit/taal : Bulgaarse , Duits

Leeftijd : 29jr

Haarkleur/lengte : Lange blonde haren

Lengte : 1.61m

Postuur/Cupmaat : Normaal slank B-cup

Tatoeage/Piercing : ja, ja

Service : PZC, NMC, FT, zoenen, beffen, TA, Anaal, massage

Extra :

Hoofdstuk2
26 juni 2011, 23:06
Jep....Was afgelopen donderdag aanwezig.
6 keer mee gekamerd...verslag volgt...

Badslippers
26 juni 2011, 23:47
Jep....Was afgelopen donderdag aanwezig.
6 keer mee gekamerd...verslag volgt...

Ai, het Groentenwandelaar effect. Binnenkort zal ook chucky99 zijn ervaringen met een dvp in een roman beschrijven. De titel:

"Verslaafd aan Bulgaarse yoghurt"
Mijn opkomst en ondergang met een Bulgaarse Dame van Plezier

bad pritt
27 juni 2011, 10:29
Lol..6 x, meteen maar de bruiloftsplannen doorgesproken ?

Maar ze geeft een hele goede service maar een beetje afstandelijk bij mij, ik neem haar wel eens mee, ze danst erg goed en zeer sexy en is ook erg beweegelijk in bed..ride me girl...ze maakt overal een geakteerde geile show van.

Voor mij een leuke dame maar met een te geakteerde service, veel gefake en nepgekreun, dus niet naturel genoeg..en het moet snel,en ik voel altijd tijdsdruk bij haar, en dat heb ik in Harem vrijwel nooit.

@ Chucky is het over met Valentina ?

Hoofdstuk2
27 juni 2011, 21:55
Yep, verslagje staat mannen, be my Judges...

Valentina is niet exit, in tegendeel....:wink:
3 maal met haar gekamerd, 1 zeer goede pot sex, 1 massage gekregen, beetje kletsen meer eigenlijk. 1 massage gegeven.
Ik was gewoon sinds lange tijd weer eens in voor blond, nepblond, dat dan weer wel...
Het verbaasde me, ben echt een liefhebber van de Thaise keuken...

Samantha, heerlijke meid,maar toch, jouw ervaringen (Bratt Pitt) sluiten echt wel aan bij die van mij.
Is een schreeuwertje, in eerste instantie. Echter een schreeuwertje waar ik me gewoon eens in wilde vastbijten.
Dat kan resulteren in een mindere dag of een topdag. Het laatste was het geval, het afscheid zegt dan veel.

Ik ben wel zo nuchter, zorg er voor dat het volgende bezoek zeker anders zal verlopen, meer verschillende dames, waarschijnlijk wel weer 1 dame als rode draad door de dag/avond... Ben die weg al eens gegaan, Badslippers, nooit meer...:cool:
Het was goed dat ik niet de gehele tijd met Valentina bezig was, voor mij dan, die is veel gevaarlijker (voor mij dus...).

Gelukkig heb ik hier het gezelschap van Amy W. in de kliniek die me er doorheen sleurt om af te kicken van de Bulgaarse Yoghurt...
Ik was overigens net van mijn Thaise MaMuangHimapaan-verslaving af..

Oh ja,
Samantha gaat dus een maandje naar huis, vertrekt de 20ste juli...
Beloofd aan haar dit door te geven...:biggrin:

Groet,

Chucky99....