NikXXX
19 februari 2010, 17:11
Naam : Vanessa
Nationaliteit/Taal : Roemenie, Duits & Engels
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : Blond, halflang
Lengte dame : 165cm
Postuur/Cupmaat : volslank, C/D cup
Tatoeages/Piercings : geen
Service: pzc, nmc, tz, ft, beffen, vingeren
Voordelen: een-nog-niet-verpest-meisje
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50,-
Gisterenavond met een Roemeense dame op de kamer geweest. Ze was nieuw in GT; naar eigen zeggen werkte ze er pas 3 dagen. In de bar droeg ze een corset. Een lekker naturelle meid. Op de kamer was ze GFE puur. Het tongzoenen was heerlijk, evenals het sabbelen aan haar tepels waar ze zichtbaar van genoot. Pijpen deed ze met veel gevoel; ze wist duidelijk af te tasten waar ik van genoot. Diverse standjes doorgenomen. Afgemaakt in doggystyle waarbij ik lekker diep in haar stootte. In aftersales moet ze nog wat leren. Als ze nog lang in GT blijft - ik betwijfel het. Ze is een beetje geisoleerd van de andere Roemeense dames. Die dames onderling zijn niet te doen!
lijkt op buffy the vampire slayer
Nationaliteit/Taal : Roemenie, Duits & Engels
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : Blond, halflang
Lengte dame : 165cm
Postuur/Cupmaat : volslank, C/D cup
Tatoeages/Piercings : geen
Service: pzc, nmc, tz, ft, beffen, vingeren
Voordelen: een-nog-niet-verpest-meisje
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50,-
Gisterenavond met een Roemeense dame op de kamer geweest. Ze was nieuw in GT; naar eigen zeggen werkte ze er pas 3 dagen. In de bar droeg ze een corset. Een lekker naturelle meid. Op de kamer was ze GFE puur. Het tongzoenen was heerlijk, evenals het sabbelen aan haar tepels waar ze zichtbaar van genoot. Pijpen deed ze met veel gevoel; ze wist duidelijk af te tasten waar ik van genoot. Diverse standjes doorgenomen. Afgemaakt in doggystyle waarbij ik lekker diep in haar stootte. In aftersales moet ze nog wat leren. Als ze nog lang in GT blijft - ik betwijfel het. Ze is een beetje geisoleerd van de andere Roemeense dames. Die dames onderling zijn niet te doen!
lijkt op buffy the vampire slayer