PDA

Volledige versie bekijken : Advies naar welke club ?

Maaswaard
17 februari 2010, 16:03
Zou graag een bezoek brengen aan en leuke club. Ben al een paar keer in Xanten geweest. Ben op zoek naar een nieuwe uitdaging/leuke club. Wat kunnen jullie mij adviseren ?

Willem2
17 februari 2010, 16:10
:welcome2: als schrijver op dit forum :freu:

Voordat er weer allerlei suggesties komen zou ik zeggen lees eerst een rustig enkele topics en neem dan een beslissing. Welke criteria zijn het belangrijkste voor jou ?

:wink2:

Local Hero
17 februari 2010, 17:54
:welcome2: als schrijver op dit forum :freu:
Voordat er weer allerlei suggesties komen zou ik zeggen lees eerst een rustig enkele topics en neem dan een beslissing. Welke criteria zijn het belangrijkste voor jou ?
:wink2:

inderdaad Maaswaard welkom op dit forum. Zoals Big Boss Willem al aanhaalt, welke criteria zouden nu het belangrijkste zijn :gruebel:

ligging van de club :walking:
de dames in de club :liebe2:
de catering in de club :sekt:
de hygiëne van de club :moon:
luxe van de club :blume:
parking van de club :cool:
onthaal van de club :annieengel:
wellnessfaciliteiten van de club :baby2:
buitenfaciliteiten van de club :bibber_2:
muziek van de club :dance[1]:
rook(vrij)heid van de club :smoke:
overnachtingsmogelijkheden van de club :sleep:
betalingsfaciliteiten van de club :help:
sanitaire faciliteiten op de kamers van de club :lostit:
informatie op de website van de club :spammer:
kortingsfaciliteiten van de club :capito[1]:

Jetliner
17 februari 2010, 17:58
Voor we Maaswaard suggesties kunnen maken, zullen we hem eerst de onvermijdelijke Footsvraag stellen :) Hier komt ie: waar hou jij van?

Het geniale aan deze vraag is dat je 'm breed kan interpreteren, dus vul maar in en aan de hand van je criteria sturen we jou op weg.

Zakkenleger
17 februari 2010, 18:00
Type club is ook wel handig:

- party treff
- saunaclub
- FKK (= saunaclub waar dames topless rondwandelen)
- gangbangparty

Flurkman
18 februari 2010, 09:41
En niet te vergeten:
- Over welk budget spreken we?
- Heb je een company credit card?
- Wist je dat briefjes van 500 meestal geweigerd worden?

primus1968
21 april 2011, 09:47
Ga zaterdag 23e voor de 2e keer naar een FKK, zit te twijfelen tussen PHG en VV.. Welke raden jullie aan ? Vooral met dit mooie weer vind ik een lekker zwembad wel in de haak maar volgens mij hebben beide clubs dit...

facial
21 april 2011, 10:14
Ik zou altijd naar PHG gaan, is nu ook de actie 4 dagen voor 100 euro dit lokt veel beren dus hier zijn dan ook weer veel dames die willen verdienen aan ons.

primus1968
21 april 2011, 10:47
Ok Facial, bedankt voor de tip !

Admin
21 april 2011, 11:18
Vooral met dit mooie weer vind ik een lekker zwembad wel in de haak...

Dan kan je ook naar Golden Dreams, FKK Planet, Villa Marisol, Finca Erotica, YY, FKK World.....

primus1968
21 april 2011, 12:38
Ik kom vanaf keulen richting de randstand, wil onderweg langs een club, ik houd niet zo van ski-hut sfeer,gewoon lekker relaxed in de tuin liggen bij het zwembad met een leuke dame en daarna kameren !

facial
21 april 2011, 13:12
Veel plezier dan in PHG

Ricardo Banana
21 april 2011, 18:57
VV, 4 dagen 75 euro entree. Je kunt ook nog blijven slapen, kost € 100 per nacht.