PDA

Volledige versie bekijken : Geile Tijden, November 2009

Ronald35
1 november 2009, 01:41
Hmmmmmmmmmmmmm

Haec58
1 november 2009, 03:03
Were in GT

Saturday, 31st October 2009 :

92 named women : Adella (.ro), Alexia (.hu), Alia (.hr), Amanda (.ro), Anastasia (.ro), Andrea (.ro - 26-29 yo), Aniella/Tanja(PHG) (.ro), Anja2 (.pl), Anna (.ro), Barbara (Brazil - Was new in GT last week, brown hair, 22-25 yo, slim, 1.60 m, cup AB), Carolina (.ro), Casey (Ghana), Chanel/Laila (Brazil), Christina (Slovakia), Christine (Togo), Cindy (.de), Crystal (Dominica), Dasha (.ru), Denisa (.ro), Djamila (Marocco), Doro(thea) (.pl), Ebby (Brazil), Edith (.ro), Elisa/Melissa (.ro), Elisabeth (.ro), Ellie (.ro), Emma (.ro), Filiz (.tr), Franceska/Jenny (.de), Gabriella (Spain), Gigi (Macedonia), Giselle (.de), Gloria (.bg), Hani (?) (.ro), Helena (Greece), Ina (.ru), Isa (.de), Isa (.pl), Jacky (.de), Jana (.pl), Jasmine/Alia (.de), Jennifer (.hu), Jenny (.ru), Julia (.pl), Julia/Julienne (.bg), Juliette (.ru), Karina (.pl), Kendra/Mascha (.pl), Kiara (.de), Klaudia (.pl), Laetitia (.hu), Lara (.hr), Laura (.ro), Lin (China), Lina (.de), Lisa (.de), Lorena/Kathrin (.ro), Lovely/Lina (Ghana), Lucia (Spain), Lucy (.tr), Lucy (.de - Was new in GT last week, brown hair, 22-25 yo, norm., 1.65 m, cup BC), Luna (Marocco), Magda (.pl), Malta (Haiti), Mandy (.pl), Marina (Cuba), Marta (.pl), Melissa (.ru), Melissa (Dominica), Melly (.ro), Monika (.pl - Blond, 26-29 yo, 1.55 m, cup A), Monique (.pl), Nadine (Thailand), Nancy/Shelly/Leslie (Iran), Nani (.ro), Nikita (.ru), Nikki (Georgia), Nina (.de), Rachel (.de), Roxanna (.kz), Sabrina/Carolina (.hu), Sandra (India), Sani (.de), Scarlet (.hu), Silvana (Italy), Stella (.pl), Sylvia/Silvy/Sofia (Ghana), Vera (.ro), Victoria (.bg), Victoria/Jola (Lithuania), Vivian (Tunisia), Yvonne/Julia (.pl),

and 4 unknown women (1 new one).

.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hr = Croatia
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey

MichelJ
1 november 2009, 19:31
Twee weken geleden was ik voor het laatst in GT. Hoewel ik de laatste keren prima kamersessie's had miste ik de afgelopen weken iets in GT. De barbecue? Nee de kwam me de 'strot' uit. Ik miste het 'speciale' gevoel, de spanning die je moet hebben als je naar een club gaat. De laatste weken voelde met meer dat ik thuis kwam...tsja..dat is niet goed. Ben ik (te) vaak op pad gegaan? Of teveel met dezelfde meiden gekamerd? Ik weet het niet, maar het gevolg was een pauze van een onbepaalde tijd.

Twee weken verstreken, ik had meer tijd voor andere dingen, op vrijdag- en maandagochtend had ik ineens een hoop energie :biggrin:. Even geen club-bezoek deed me dus goed. Maar toch...na twee weken begon ik het clubleven toch wel iets te missen. Zaterdagmiddag even een bekende ijsbeer gesproken of hij naar GT ging. Hij zat in een andere club, maar reed wellicht 's avonds nog even langs GT. Ik zat te twijfelen. Tegen een uur of 19 kreeg ik een sms dat de ijsbeer, die ik 's middag gesproken had, onderweg was naar GT. Oké...ik kom ook wel even die kant op.

Tegen de klok van 21 uur kon ik mijn auto voor de deur parkeren. Bij binnenkomst zag ik direct een aardig aantal nieuwe gezicht van meiden. Dit verbaasde me enigszin, omdat het verloop in GT doorgaans niet groot is. Achteraf bleek dat er bijna 100 meiden vanavond aanwezig waren, tsja...logisch dat er dan wat nieuwe gezichten bijzitten.

Bij de Kino trof ik een bekende aan en we stonden wat te praten, ondertussen even kennis gemaakt met een ijsbeer die ik nog niet kende. Een duitse meid kwam naar mij toe en zei dat ze me ergens van kende. Ze kwam me wel bekent voor, maar had geen idee waarvan. Ze dacht van YY, maar daar ben ik nooit geweest. Ze zal wel een dubbelganger van me gezien hebben en ze liep verder.

Tegen een uur of 22 een duik genomen in de whirlpool, vorige keer was de temperatuur véél te laag, deze keer was het aan de hoge kant, maar het was lekker. Daarna buiten even afgekoeld en gekeken of er nog leven was op de chat. Aangezien het buiten te koud was maar weer naar binnen gegaan en aan de bar gehangen. Ik bestel niets en krijg toch standaard een Sprite. Ze zijn me dus nog niet vergeten. Aangezien er geen bekende ijsberen in de buurt waren ben ik nog maar een rondje gaan lopen. Bij het saunagedeelte liep ik Lorena tegen het lijf. Wat een prachtige dame is dat nog steeds. Na even wat bijgekletst te hebben ging we allebei onze eigen weg (Lorena is nu met vakantie, komt half november weer terug).

Bij de Kino trof ik weer dezelfde dame die me eerder aangesproken had, het bleek Nina te zijn. Ineens wisten we allebei weer waar we elkaar van kenden, van GT uiteraard hahaha. Een jaar geleden hebben we ooit eens een blokhutje van binnengekeken, daarna was ze uit mijn beeld verdwenen. Het bleek dat ze er even tussenuit geweest is en een tijdje in YY gewerkt heeft. Nina is een leuke meid, waar je gezellig mee kunt praten zonder dat het woord Schlussel voorbij komt.

Tegen middernacht met een bekende ijsbeer nog een bak koffie gedronken aan de bar. Het 'flits-bezoek' aan GT zat er al weer op. Ungepoppt GT verlaten, terwijl er bijna 100 meiden aanwezig waren. Tsja....club-moeheid? Tot over een paar weken ofzo!

MichelJ.

MiniME
1 november 2009, 19:46
Ungepoppt GT verlaten, terwijl er bijna 100 meiden aanwezig waren. Tsja....club-moeheid? Tot over een paar weken ofzo!
MichelJ.

En dan nog verbaasd zijn dat de DVPs klagen over het gebrek aan omzet en de Hollanders die alleen maar komen om te drinken/eten........:mad_6:

Ace2
1 november 2009, 19:50
Twee weken geleden was ik voor het laatst in GT. Hoewel ik de laatste keren prima kamersessie's had miste ik de afgelopen weken iets in GT. De barbecue? Nee de kwam me de 'strot' uit. Ik miste het 'speciale' gevoel, de spanning die je moet hebben als je naar een club gaat. De laatste weken voelde met meer dat ik thuis kwam...tsja..dat is niet goed. Ben ik (te) vaak op pad gegaan? Of teveel met dezelfde meiden gekamerd? Ik weet het niet, maar het gevolg was een pauze van een onbepaalde tijd.

Fase 1 is dat je wordt overdonderd door het ongelovelijke wat al die FKK-clubs bieden.

Fase 2 is dat je je overeet.

Fase 3 is club moeheid.

Fase 4 is verschillend, maar MichelJ zien we zeker opduiken in een of andere poel des bederfs.

MichelJ
1 november 2009, 20:37
...maar MichelJ zien we zeker opduiken in een of andere poel des bederfs.

Het wordt ééntonig, maar ik geloof Ace2 weer...

foots
1 november 2009, 22:38
Heren, beren,

Was vorige week ook naar GT gegaan want Meltem was niet in PSR. Het was wel ok, het eten was goed, kip met aardappelen of kip met rijst, beide genomen, want desserts lopen daar alleen rond in lingerie. Saint nog tegengekomen, tja dat was gezellig de hele avond volgeluld en de Souza die kende al mijn GT uitdrukkigen ondertussen van buiten. Tja de kotsfreet is niet meer, de neukfabriek is het nog wel, de wandfossielen hangen nog steeds aan de wand. Een klok hangt er nog steeds niet maar ik had er een gouden tijd. Jammer dat wandelende encyclopedie Ace2 er niet was, maar desalniettemin 2 keer overheerlijk gekamerd met Maya, Spaans/ Catalaanse. Ik heb zelfs Sonny nagedaan, maar uiteraard zonder tandborstel en mondwater en pas rond sluitingstijd, zodat ze al vaak inwendig gedouched was. Het blijft een typische club, maar als je rustig tussen de wandfossielen gaat zitten word je niet opgejaagd, maar als je rondloopt dan komen de aasgieren op je af. Verder zaten de aanwezige dames in een rij voor het raam en als je ze aankijkt komen ze je pas van de kruk trekken. Ook moet je geen grappen uithalen met de GT-gangers, velen verstaan NL.

Het was een Geweldige Tijd, Foots :hammer:

P.S. Verboden te nomineren ik wilde dit eigenlijk helemaal niet schrijven, gewoon negeren is het best.

CLUBSPORT
2 november 2009, 17:30
Na de vakantietijd waarin ik voor mijn doen behoorlijk wat clubbezoekjes aflegde in nog geen 2 weken tijd besloot ik een pauze in te lassen .
eigenlijk kreeg ik het ook druk met allerlei andere werkzaamheden en ook andere leuke dingen .
Zo ging week na week voorbij zonder dat ik de neiging kreeg om mijn pk monster weer eens te pakken en weer eens de grens met duitsland op te zoeken .
Toch begon het na een week of 11 (jaja zolang :eek:) toch weer langzamerhand te kriebelen , ik kreeg weer zin , ik miste het dagje clubbezoek behoorlijk , ik had een uitlaatklep nodig om weer de zware werkweek die er altijd onvermijdelijk op volgt aan te kunnen
Toch twijfelde ik nog ik had namelijk nog een andere club op het oog die echter wat meer voorbereidend werk vergde omdat er geen weekendbezoek mogenlijk was daar .
uiteindelijk de knoop maar doorgehakt en die andere club (bernds) even op de lange baan geschoven en er maar weer eens een ouderwets daggie GT van te maken .
Ik vertrok vrij vroeg en stond niet lang na de opening voor de poort van het paradijs in brüggen .
Er stond een nieuwe thekedame achter de balie die me vroeg of ik hier voor het eerst kwam , voor ik antwoord kon geven was er de andere theke die mij al had herkend voor die min of meer zij dat ik kind aan huis was :cool:
ach ja overdrijven is ook een kunst dacht ik nog .
Maar snel omgekleed en gedouched en daarna het hol van de leeuwinnen in waar ik eerst aan de bar ging zitten en een koffie bestelde .
Het was al redelijk druk met dames en Ina zat ook alweer op haar vaste stek in de gang (ze is een van de weinige dames die ik nooit bij het raam zie zitten ) zoals altijd gaf ze een glimlach ter herkenning en ik wist al dat de eerste sessie al vaststond (wat ben ik toch vreselijk herkenbaar :biggrin:) .
of er moest iets aparts gebeuren ? ik liep eerst nog een rondje maar er gebeurde dus niks aparts .
Dus kwam ik na mijn ronde uiteindelijk bij die witrussische schoonheid uit en besloten we maar snel een kamer op te zoeken .
Na weer een prima sessie een paar uur pauze gehouden en gerelaxedin de whirlpool .
verder nog met verschillende dames effe gesproken die ik nog niet kende
oa julia ,nikita edda en sonja .
Geen van deze dames wisten me echter tot een 2e kamerbezoek te verleiden
en het begon al richting avond te gaan dus het werd langzamerhand toch tijd .
Toen spotte ik opeens Suzanne bij de balie en ik had mijn keuze al gemaakt .
Het zou echter nog effe duren voordat ik haar opnieuw te pakken kreeg aangezien ze een afspraak had .
ruim een uur later lukte het me dan toch om haar te pakken te krijgen en een 2e prima sessie volgde , ik sta er elke keer weer verbaasd over hoe ze van een nette dame veranderd in een geile donder als ze eenmaal op de kamer is .
Geen bekende beren kwam ik vandaag tegen de zondag is blijkbaar toch niet echt populair hier .
al met al wel een geslaagde dag en na 2 sessies waarbij ik een beetje op zeker heb gespeeld (geen nieuwe dames uitgeprobeerd ) besloot ik dat het welletjes was en ik zat nog voor de pizza weer in mijn pk monster .

Ace2
4 november 2009, 18:45
Vandaag even snel bij GT langs gegaan (daarover later meer). Het aantal aanwezige dames bedroeg tot 17.00u. crica 50 a 60, waarvan ik mij de volgende nog herinner: Elly, Perla, Maggy, Ella, Djuna, Gulcan, Nadine (dld.) Anastasia, Laura, Emma, Alexa, Nicolle, Lisa, Marina, Veronica, Carmen, Nani, Evita. Gabriella, Claudia (Kr.), Sylvi, Lovely, Stella, Paula, Doro, Bianca, Lin, Diana, Christine, Hani en Nani (beiden in witte tweeling lingerie) en Heidi. Nikita, Edda, Julia, Olga en Suzanne.

In GT oogt het al snel druk en zo ook vandaag. Het was redelijk gevuld met ijsberen. wachtijden zijn mij echter niet opgevallen.

Zelf heb ik plezier gemaakt met Perla, die mij in 2 uur 2x liet klaar komen (Ik won met 2 - 1). Een 2de sessie zat er niet in. Aan de ene kant had Perla mij afgemat en aan de andere kant werden Stella en Marina voor mijn neus weg gekaapt.

Buiten PIM heb ik geen bekende ijsbeer gezien. Eerlijk gezegd verveelde ik mij wel een beetje, al vonden mijn lustpilletjes gretig aftrek. Ik was nog geen 5 minuten binnen of ik liep al tegen Perla aan, die net na een paar weken vakantie weer was begonnen. Ze kon wel een lustbonbon gebruiken. Tijdens ons praten kwamen een dame of 6 ook lustpilletjes scoren, waarop Perla verbaast zei: kennen alle frauen die bonbons von dir? Hahahaha.

:wink2:

BSesamstraat
4 november 2009, 21:14
heb iemand NLse vannesa nog gezien de laatse 2 weken..??

Rocco2007
6 november 2009, 12:57
KAN IEMAND MIJ VERTELLEN WAAR DEZE MEID UITHANGT TEGENWOORDIG, AANGEZIEN IK AL MEERDERE MALEN NAAR GOLDENTIME HEB GEBELD EN DIE ZEIDEN DAT ZE HAAR AL EEN POOSJE NIET MEER HEBBEN GEZIEN, DE SESSIE'S MET HAAR WAREN ALTIJD PERFECT EN IK ZOU GRAAG WETEN WAAR ZE NU WERKT MOMENTEEL.

Naam : Daria

Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits, maar spreekt ook vloeiend Engels

Leeftijd : 24 jaar

Haarkleur/-lengte : blond-donkerblond / bij elkaar

Lengte dame : 1m70

Postuur/Cupmaat : mooi gevormd / B-cup

Tatoeages/Piercings : tribal-tatoe op haar onderrug

Service: full option, maar elk suplement heeft een meerprijs :teuflisch

Voordelen: GFE!!!!, ongerepte en echte juffer, lief en hele goede
geslachtsgemeenschap

Nadelen: echt geen enkel

IK HOOP ECHT DAT IEMAND MIJ KAN HELPEN HIERMEE WANT ZIJ WAS ALTIJD MIJN FAVORIETE MEISJE IN GT

Gr. Rocco

bluemikey
7 november 2009, 22:17
Vorige zaterdag voor de eerste maal naar GT getogen. Best wel spannend, zo'n nieuwe plaats gaan opzoeken. Het was net voor de middag, er waren nog niet veel bezoekers op de parking. Aan de ingang gedaan alsof ik er al eerder geweest was - laat me maar zelf op ontdekking gaan. In de club was het niet echt druk (dat zou later op de avond wel anders zijn), dus lekker relax wat rondgelopen, wat gegeten en gedronken. De hele namiddag niets anders gedaan dan puffen in de sauna, even afkoelen, wat drinken en dan lekker relaxen met het plaatselijk schoon. Me drie maal laten verleiden tot meer dan wat kletsen...
Bijzondere vermelding voor het diner: er was een wandelend buffet in een tent in de tuin. Bijzonder lekker gegeten - ik meende Thaise invloeden te herkennen in al dat lekkers. Of dat elke dag zo was? Blijkbaar niet, werd me verteld door een van de dames. Het was die dag Haloween, waarschijnlijk was dat de reden. Perfecte timing voor m'n eerste bezoek :-) .
Wat me opviel was de ijver waarmee de zaak netjes gehouden wordt. De hele tijd liep er iemand de vloer te vegen in de kleedkamers. In de bar waren er op sommige momenten tot 4 dames aan het werken (enkelen onder hen zeker ook niet mis). Ze waren niet allemaal de hele tijd even vriendelijk, maar laat ik dat maar linken aan het harde werk van dat ogenblik.
Toen me bij het buitengaan gevraagd werd of alles ok was geweest antwoordde ik dan ook volmondig 'sehr gut'. Hier zien ze me zeker nog terug...

Big30
7 november 2009, 22:33
Welkom bluemikey en bedankt voor je eerste bericht hier!

Big30

"de souza"
8 november 2009, 10:13
heb iemand NLse vannesa nog gezien de laatse 2 weken..??

Gisteren was ze er;)

Ace2
8 november 2009, 15:02
Ook Ace2 gaat wel eens op vakantie. Dat had ik wel verdiend na al die intensieve clubbezoekjes. Zo was ik 2 weken geleden in een warm land. Op de eerste zondagochtend, de zon kwam net op, ging mijn telefoon. Nu zegt mijn vrouw altijd dat als iemand op een dergelijk tijdstip belt dat er dan vast iets ernstigs aan de hand is. Ik bromde, nog half slapend, tegen mijn lieftallige echtgenote: “Neem jij even op. Het is vast je moeder.” Haar reactie bestond uit een ferme trap en ik lag naast mijn bed. Mopperend waggelde ik, in mijn kruis krabbend, naar de telefoon. Aan de andere kant van de lijn klonk een lieftallige vrouwenstem uit Duitsland die mij vertelde dat op vrijdag 23 oktober een zogenaamde sex-god in GT was geweest. Nog half slapend mompelde ik: “Vrijdag?.......Sexgod?.........maar toen was ik toch niet in GT?” Uit de slaapkamer hoorde ik een slaperige stem: “Is er iets schatje?”
Maar ineens drong het tot mij door. Er was een bedrieger in het spel, er was een copy-sexgod……………… Woedend hief ik mijn armen met gebalde vuisten ten hemel en keek naar de opkomende zon, terwijl ik brulde: “Nobody fucks around with HERCULESSSSSSSSSSS” waarop mijn vrouw riep: “Schatje, kun je wat rustiger aan doen. De hond wordt onrustig”

Zodra wij thuis kwamen, pakte ik mijn agenda en besloot zo snel mogelijk richting GT te rijden om daar orde op zaken te stellen. Het werd woensdag 4 november. Om 13.00u. sloeg ik met piepende banden de bocht bij de Heidweg om en stelde vast dat de parkeerplaats van GT al aardig vol was, maar nog niet helemaal vol. De parkeerplaats van de bouwmarkt stond wel helemaal vol en met opvallend veel Nederlandse en Belgische kentekens. Het dringt niet echt tot ons door, maar die bouwmarkt moet wel heel speciaal zijn als zoveel mensen daar een hele reis voor over hebben. Ik had echter geen tijd voor bouwmarkten en aanverwante Bob de Bouwers. Ik spoedde mij naar GT en voor ik op de bel drukte, ratelde het hekwerk al. Ik stapte naar binnen en keek ietswat verwilderd in het rond. Op dat moment kwam Ely net voorbij die zei: “Hi hercules, alles klar?” waarbij ze haar spierballen liet zien. Die zagen er imposanter uit dan die van mij. Tot zover leek alles normaal. Op dat moment besefte ik dat het al weer 4 weken geleden was dat ik voet in GT had gezet. Geen wonder dat niemand mijn sexgoden-status nog serieus neemt. Daar moest maar eens snel verandering in komen.
Vanaf de balie keek ik snel even in de barruimte waar het redelijk druk oogde. Nu oogt de relatief kleine barruimte van GT al snel vol, maar ik had het idee dat er redelijk wat ijsberen rond liepen. Het aantal vrouwen zal gedurende middag oplopen tot circa 50 a 60.

Het aantal aanwezige dames bedroeg tot 17.00u. crica 50 a 60, waarvan ik mij de volgende nog herinner: Elly, Perla, Maggy, Ella, Djuna, Gulcan, Nadine (dld.) Anastasia, Laura, Emma, Alexa, Nicolle, Lisa, Marina, Veronica, Carmen, Nani, Evita. Gabriella, Claudia (Kr.), Sylvi, Lovely, Stella, Paula, Doro, Bianca, Lin, Diana, Christine, Hani en Nani (beiden in witte tweeling lingerie) en Heidi. Nikita, Edda, Julia, Olga en Suzanne.

In GT oogt het al snel druk en zo ook vandaag. Het was redelijk gevuld met ijsberen. wachtijden zijn mij echter niet opgevallen.

Snel ging ik mij douchen. Ik stelde vast dat de eerste gasten al vertrokken. :confused: Ik wilde alles behalve vertrekken en liep dan ook snel met natte haartjes de barruimte in. Ik was nog geen stap verder in de barruimte toen een arm om mijn middel greep. Ik draaide naar links en keek in de stralende ogen van Perla. Haar vriendinnetje verdween per direct en ik kreeg een lief zoentje van onze Zuid-Amerikaanse schoonheid. Ze bleek enkele weken met vakantie te zijn geweest. Om precies te zijn was haar laatste werkdag op de dag dat ze met mij had gekamerd. Vandaag was haar eerste werkdag. Mijn laatste dag in GT bleek haar laatste werkdag te zijn geweest en mijn terugkeer na 4 weken, bleek haar eerste werkdag weer te zijn. Zoveel toeval bestaat niet. Mijn eerste keuze van de dag werd bekend, maar ik wilde nog even wachten. Ik maakte wat grapjes, al ging dat met horten en stoten. Ik moest er nog even in komen. Perla maalde daar in haar geheel niet om. Die bleef lachen, maar ineens flikkerde haar oogjes op: “hast du die lustbonbons mit gebracht?” trots klopte ik op mijn jaszak waar de pepermuntballetjes in zaten. Perla pakte er eentje en stopte die in haar mond. Ondertussen vertelde ik de heilzame werking van mijn pepermuntballetjes. Perla verslikte zich en mompelde iets van “chaise!!”. Verbaast keek ik haar aan: “Chaise?...........Nein?.............Ja, stimmt ich muss immer nach toilette wann ich eine bonbon esse” En zo kon het zijn dat mijn pepermuntballetjes niet alleen lustopwekkend blijken te zijn, maar ook kunnen helpen bij gewichtsafname. Ook daar is in GT een grote vraag naar.
Ik vertelde Perla dat ik even iets te drinken wilde halen en iets wilde eten. Daarna zou ik terug komen. Ik had nog geen 5 stappen gezet of een andere vierzerik stond al bij Perla en voor ik mijn koffie had gekregen liep Perla met sleutel en viezerik weg. Beteuterd keek ik haar aan. Perla knipoogde en dankzij mijn lipleescursus begreep ik dat ze zei: “ich soll schnell bei dir sein” Ik schatte dat snel zijn op 30 minuten. Het bleken er 15 te zijn en na dat kwartier stond Perla al weer bij mij aan de bar. Ze pakte een arm van mij vast en kwam tegen mij aan kroelen. Terwijl ze dat deed gleed haar hand in mijn jaszak en ze pikte snel een pepermuntballetje. Dat alles werd gezien door Claudia uit Kroatie die ineens met haar handen in haar zij voor ons stond: “und ich?” vroeg ze quasi-boos “fur dich immer” antwoordde ik met een knipoog. Ik pakte mijn zakje en liet Claudia er eentje, twee, drie uitpakken. Nu ik toch aan het uitdelen was, was Alexa uit Hongarije/Roemenie er als de kippen bij. Ook zij pakte er snel eentje, net als Anastasia. Anastasia keek mij vroeger altijd boos aan alsof ik een serieverkrachter zou zijn, nu schiet gelijk in de lach alsof ik een stuk onbenul ben die niet serieus te nemen is. Ik weet niet wat erger is? Stella uit Polen wenkte mij om ook haar deel te krijgen. Trots liep ik weer terug naar Perla, die vroeg: “wieviel frauen machst du furuckt mit deine bonbons?” “du bist die einstigste” loog ik uit automatisme. Wat ik niet loog was dat ik haar mee voor een kamerbezoek uitnodigde. Dat was goed en lang (2 uur). Al gelijk bij het begin was ze nat aan haar poesje wat bij mij voor nog meer opwinding zorgde, al besefte ik terdege dat er wel een trucje voor zal zijn. Ze pijpte mij 2x klaar en ze speelde ook nog eens een orgasme. Wat wil een man nog meer? Perla vermaakte zich duidelijk. Met veel pijn en moeite kwam ik na 2 uur van de kamer af. Perla blijkt wel tot de 50-euro-dames te horen.

Eenmaal terug gekomen van de kamer merkte ik in de barruimte dat er weinig was veranderd. Het was gezellig druk en PIMmetje klaagde een beetje dat er weinig toppertjes waren. Tijdens dit geklaag stond hij naast Nadine uit Duitsland, waarmee ik kennis maakte. Zij had al eerder in GT gewerkt, maar deed geen pzc. Schijnbaar was daarover geklaagd en ze was richting een andere club vertrokken. Daar was pmc geen probleem. Het probleem was daar meer dat er geen klanten waren. Het is het een of het ander. Nadine besloot voor het ander te kiezen en terug te keren naar GT. Het is een mooie dame, maar net niet mijn type.
Wat ik grappig vond was de binnenkomst van een tweeling, die luisteren naar de naam Hani en Nani. De 2 blondines die in witte identieke lingerie (en dat op hun toch al bleke huid) de barruimte betraden hadden veel bekijks, maar weinig klanten. Ik liep maar even naar buiten, waar ik in de banken ging zitten. Ik luisterde naar het gesprek van een paar Nederlandse jongens die zo nu en dan naar GT kwamen. Zes keer per jaar is mooi genoeg vonden ze. Ik knikte instemmend. Terwijl ik daar zo zat, zag ik dames van de kamer af komen, waar onder Djuna uit Thailand die snel door mijn haar streek in het voorbij gaan.
Buiten was het best frisjes. Ace2 ging daarom maar eens naar binnen. Daar liep ik wederom tegen het bevallige lijfje van Alexa. Ze kwam op mij af en gaf mij een zoentje. Ze begon te klagen dat ze maar geen klanten kreeg. Ik vroeg mij af van welke ziekte ze vandaag last had. Dat vroeg ik ook: “are you sick today?” Eerst schudde ze van “nee”, om daarna te beginnen met klagen over allerlei ongemakken. Dat klagen stopte ineens, waarna ze mij een stomp tegen mijn schouder gaf, waarbij ze zei: “fuck you!!!” Wild knikte ik van “ja” en zei met mijn tong naar buiten: “here?” Lachend liep Alexa weg. Ze was niet eens boos dat ik geen kamervraag had gesteld. Na Alexa ging ik even op een bankleuning zitten. Ik zat nog maar net of Djuna kwam op mij afgelopen. Ze wilde weten waar ik al die tijd had gezeten. Ik deed er erg geheimzinnig over om interessant te lijken. Veel tijd had ze niet voor mij want er lonkte al weer een andere klant. Ik besloot ook maar verder te lopen en ik liep zo in de armen van Lin. Lin hield in elke hand een glas met water. Ze keek even opzij en ik pakte de 2 glazen en zei: “danke” Verschrikt keek Lin in mijn richting, waarna haar gezicht veranderde in een lach. Ze legde een hand in mijn kruis, nu ik met mijn handen vol stond. “Ich denke dass du alles mir zuruck gibst” Ik wist niet hoe snel ik “ja” moest knikken.

Ik liep een rondje en van de sauna zou ik weer naar de barruimte gaan. Twee dames hielden echter de ingang geblokkeerd. Ze hadden geen aandacht voor mij want aan de andere kant kwamen een drietal jonge gasten aan gelopen. Ze werden tegen gehouden en hen werd duidelijk gemaakt dat alleen met een kamergang de doorgang zou worden geopend. Een ouderwetse, maar aantrekkelijke, tolpoort zeg maar. De 3 jongens vonden het helemaal niet grappig en keken woest naar de 2 dames en even dacht ik dat ze gingen meppen. De dames lieten de heerschappen maar door en ik dacht ook door te kunnen lopen. Dat had ik verkeerd. Ik werd ook tegen gehouden. “Bist du die zollbeamte?” De dame knikte van “ja”. Ik liet mijn lege zakken zien, waar allemaal pepermuntballetjes uit vielen. Ik bleek de dames te kunnen omkopen met die pepermuntballetjes. Ik liep maar weer eens terug naar de kino waar ik Lovely aantrof. Ze vloog om mijn hals en gaf mij een kus op de mond: “You are back. Where did you stay?” vroeg ze. Gearmd liepen wij de lege kino in waar op het scherm een lul een dame van achteren penetreerde. Ik sloeg mijn handen voor de ogen van Lovey en sleepte haar mee naar buiten waarbij ik zei: “that is not something for little girls” Lovely had echter een afspraak met een klant, waardoor ik alleen verder moest lopen. Net toen ik wegliep hoorde ik een hoop gekreun en gegil uit de kino. Een dame keek mij verschrikt aan, terwijl ze naar de kino wees. “Soll ich eins eins zwei anrufen?” vroeg ik.
Ik vervolgde mijn weg richting saunagedeelte. In de whirlpool zaten de 3 stoere jongentjes die niet tegen gehouden wilden worden door de dames. Ze hingen met hun tatoos en brede schouders uit de whirlpool waarbij ze de meisjes zo verleidelijk mogelijk probeerde aan te staren. Ik wist helemaal niet dat dat zo moest. Naief als ik ben dacht ik altijd dat je meer indruk met een 50-euro-biljet maakte.

Maar goed, genoeg over geld gesproken. Ik wilde er nog een sessie uit persen. Ik had mijn zinnen gezet op Marina met haar piepstemmetje of Stella. Terwijl ik daar zo liep te mijmeren werd ik omver gelopen door Veronica die met grote stappen op grote lere rode laarzen voorbij denderde. Ze droeg nog een leren korsetje waardoor haar tietjes strak naar voren staken. Ik stapte op Stella af die gelijk een pepermuntballetje vroeg. Haar vriendinnetje keek geïnteresseerd naar mijn handelswaar. Ik legde haar het nut van mijn pepermuntballetjes uit en ook dat het je stoelgang bevorderde. Stella duwde mij weg met een gebaar dat ik niet zoveel onzin moest verkopen. Of het nu door dat wegduwen kwam of niet, maar Stella zag hierdoor dat haar telefoon af ging en liep even weg. Ik besloot maar even Marina op te zoeken. Die zat echter tussen 2 Nederlanders bij de kino. Ik liep een paar keer langs, maar Marina werd niet los gelaten.
Verveeld ging ik in de banken van GT hangen. Even gloorde er nog hoop toen ik Marina vrij zag rond lopen. Maar die hoop verdween als sneeuw onder de zon toen ik de sleutel in haar hand zag. Perla probeerde mij nog een paar keer op te vrolijken, maar ik zat in een neerwaartse spiraal. Met wat getrek en gewrijf probeerde ze nog wel mijn penis in een opwaartse spiraal te krijgen, maar het was vergeefse moeite.
Ik merkte ook dat Stella een klein probleempje moet hebben gehad (na haar telefoontje), want ze was druk bezig met haar vriendinnetjes. En de klok tikte maar door. Ik had nog een uur, maar buiten Stella en Marina zag ik niet direct een dame die naar mijn gading was. Ik werd nog meer verveeld. Ineens schrok ik: “Had Foots dan toch gelijk?” Zouden alle GT-gangers echt saaie bankhangers en muurbloempjes zijn? Zou ik GT-moe zijn en dat na 4 weken afwezigheid? Zou ik MichelJ2 worden? Blinde paniek brak bij mij uit. Het leek alsof ik in een nachtmerrie gevangen zat. Ondanks dat ik nog een goed uur te gaan had besloot ik maar te vertrekken. Ik wilde toch echt niet als een saaie bankhanger in GT blijven zitten. Ik pakte mijn boeltje op en liep naar buiten (uiteraard had ik mij omgekleed). Ik liep naar mijn auto en hoorde zonder echt te luisteren het melodramatische geluid van mijn mondharmonica aan. Ik stapte in mijn auto en reed richting horizon terwijl ik uit automatisme neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home……………………”

Henk71
8 november 2009, 19:43
Welk hotel bevindt zich op loopafstand van GT en is ook nog aan te bevelen ?

Zakkenleger
8 november 2009, 19:52
Hier Henk: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=407

jeanpaul323
9 november 2009, 10:27
I have test this one few days ago :

Landhotel Borner Mühle
Gabriele, Neumann, Borner Mühle 22-24
41379 Brüggen-Born
Tel: +49 (0)2163/955950
Fax: +49 (0)2163/59003
Duurdere prijsklasse
http://www.landhotel-borner-muehle.de

58 euros for a single room well équiped;and very good restaurant also... :hah: It is at 3kms from gt. I have appréciate; it will be my hotel again when i will return to GT ...

thesickboy
9 november 2009, 11:18

Landhotel Borner Mühle
41379 Brüggen-Born
Duurdere prijsklasse

58 euros for a single room well équiped;and very good restaurant also... :hah: It is at 3kms from gt. I have appréciate; it will be my hotel again when i will return to GT ...

It is I, Leclerc (http://www.youtube.com/watch?v=lDsi6ypOU-w) :biggrin:

janm
9 november 2009, 12:21
Heeft iemand de Roemeense Carmen nog gezien?

Pistol Pete
9 november 2009, 13:53
Een week of 2 geleden heb ik dr nog wel gezien, helaas buiten de kamer maar ook dat was een genot...Korter geleden ben ik niet meer in GT geweest. PP

Henk71
9 november 2009, 15:37
It is I, Leclerc (http://www.youtube.com/watch?v=lDsi6ypOU-w) :biggrin:

thank you ,

Henk71
9 november 2009, 15:39
Hier Henk: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=407

bedankt voor de informatie

amstelveenstud
9 november 2009, 20:10
Nothing closer? Walking distanc

Landhotel Borner Mühle
41379 Brüggen-Born
Duurdere prijsklasse

Geile tijden, droge tijden

molaar
9 november 2009, 21:18
Welk hotel bevindt zich op loopafstand van GT en is ook nog aan te bevelen ?

Vraag eens aan de balie bij GT of ze een kamer kunnen reserveren in Hotel Majestic in Nettetal..:tongue::tongue:

Gustomass
9 november 2009, 21:19
Vraag eens aan de balie bij GT of ze een kamer kunnen reserveren in Hotel Majestic in Nettetal..:tongue::tongue:

Room service included I guess??

MiniME
9 november 2009, 21:55

hehe, dan hoef je eigenlijk niet meer naar GT voor die tijd :biggrin:

Cupido
9 november 2009, 22:10
het kan woensdag wel eens extra druk worden in de clubs, niet alleen door feesten van ijsberen als GT-Junky, maar ook is het in Belgie en Frankrijk een feestdag:frown:. Ik kan me vorig jaar nog herinneren, toen zat ik er alleen met om me heen allemaal Franstaligen. En druk dat het me er was ongelovelijk:gruebel:. Ik hoop maar dat er genoeg hertjes zijn woensdag.:bibber_2: Moderatoren misschien kunnen jullie Goldentime alvast informeren van de invasie die er aan zit te komen!!!:confused:

Cupido
9 november 2009, 22:31
Heeft iemand de Roemeense Carmen nog gezien?

Anderhalve week geleden was ze er ook nog.

Tiga
10 november 2009, 07:21
Moderatoren misschien kunnen jullie Goldentime alvast informeren van de invasie die er aan zit te komen!!!:confused:

Tatjana is op de hoogte, maar goed, met afgelopen donderdag en vrijdag 120 dames en zaterdag vrijwel 100 mag/zal/kan het daar niet aan liggen.

Gustomass
10 november 2009, 07:28
Tatjana is op de hoogte, maar goed, met afgelopen donderdag en vrijdag 120 dames en zaterdag vrijwel 100 mag/zal/kan het daar niet aan liggen.

Ja juist, is er met zo veel dames wel genoeg plaats voor zo veel ijsbeertjes??:cool::cool:

Gustomass die helaas verstek moet laten gaan.

Veel plezier.

Dickydik
10 november 2009, 17:02
KAN IEMAND MIJ VERTELLEN WAAR DEZE MEID UITHANGT TEGENWOORDIG, AANGEZIEN IK AL MEERDERE MALEN NAAR GOLDENTIME HEB GEBELD EN DIE ZEIDEN DAT ZE HAAR AL EEN POOSJE NIET MEER HEBBEN GEZIEN, DE SESSIE'S MET HAAR WAREN ALTIJD PERFECT EN IK ZOU GRAAG WETEN WAAR ZE NU WERKT MOMENTEEL.

Naam : Daria
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits, maar spreekt ook vloeiend Engels
Leeftijd : 24 jaar
Haarkleur/-lengte : blond-donkerblond / bij elkaar
Lengte dame : 1m70
Postuur/Cupmaat : mooi gevormd / B-cup
Tatoeages/Piercings : tribal-tatoe op haar onderrug
Service: full option, maar elk suplement heeft een meerprijs :teuflisch

IK HOOP ECHT DAT IEMAND MIJ KAN HELPEN HIERMEE WANT ZIJ WAS ALTIJD MIJN FAVORIETE MEISJE IN GT
Gr. Rocco

Inderdaad een heerlijke open meid waar het goed pannekoeken bakken mee is.... Heb haar 2 x getroffen en beide keren een echt feestje......
De eerste keer kwamen we ongeveer gelijktijdig aan en kregen een locker naast elkaar. Het contact was toen snel gelegd maar pas later op de dag mee op de kamer beland....
Na die laatste keer (deze zomer) haar niet meer gezien helaas.....
Maar volgens mij noemde ze zichzelf toch echt Dahlia ze maakte zelf de vergelijking met die bloem. Ze heeft al in meerdere clubs in NRW gewerkt, ze komt zelf uit Keulen, blijven zoeken dus.......

uurtje
10 november 2009, 17:16
het kan woensdag wel eens extra druk worden in de clubs, niet alleen door feesten van ijsberen als GT-Junky, maar ook is het in Belgie en Frankrijk een feestdag:frown:. Ik kan me vorig jaar nog herinneren, toen zat ik er alleen met om me heen allemaal Franstaligen. En druk dat het me er was ongelovelijk:gruebel:. Ik hoop maar dat er genoeg hertjes zijn woensdag.:bibber_2: Moderatoren misschien kunnen jullie Goldentime alvast informeren van de invasie die er aan zit te komen!!!:confused:

de 11.11 is ook de officiele opening van het karnavalsseizoen. Dan gaat men in het Rheinland redelijk los. En ja, ook in de kroegen kan men dan goed zijn slag slaan. Er zullen ongetwijfeld veel ijsberen in de diverse clubs aanwezig zijn. Vele zouden (conform hun eigen smoes) eigenlijk ergens anders moeten zijn...

Makles
10 november 2009, 18:31
..
Maar volgens mij noemde ze zichzelf toch echt Dahlia ze maakte zelf de vergelijking met die bloem. Ze heeft al in meerdere clubs in NRW gewerkt, ze komt zelf uit Keulen, blijven zoeken dus.......

Ik heb ergens gelezen dat Dahlia is gestopt en achter de theke van Living Room staat. Is al wel weer een paar maandjes geleden.

Haec58
11 november 2009, 23:23
Were in GT

Wednesday, 11th November 2009 :

86 named women : Adella (.ro), Alia (.hr), Alina (Macedonia), Anastacia (.ru), Aniella/Tanja(PHG) (.ro), Anja2 (.pl), Anna (.ro), Bianca (.pl), Carolina (.ro), Christine (Togo), Cindy/Bunny (.de), Claudia (.hr), Crystal (Dominica), Dasha (.ru), Diana (.ru), Djamila (Marocco), Edith (.ro), Eleonor (.ru - New Blonde, 18-21 yo, 1.55 m, slim, cup BC), Elisa/Melissa (.ro), Elisabeth (.ro), Ellie (.ro), Emma (.ro), Evita/Nathalie (.cz), Franceska/Jenny (.de), Gabrielle/Nikki (.cz), Giselle (.de), Hani (.ro), Heidi/Yasmine (.cz), Ina (.ru), Isa (.pl), Jana (.pl), Jennifer (.hu), Jenny (.ru), Johanna (.pl), Julia (.pl), Julia/Yvonne (.pl), Karina (.pl), Kim (Thailand), Kitty (.hu), Lara (.hr), Laura (.ro), Leona (.de), Lia (.de), Lili (.ro), Lilia (Ukraine), Lin (China), Lina (.de), Lisa (.de), Loredana (.ro), Lottie (.hu), Lovely/Lina (Ghana), Lucy (.tr), Magda (.pl), Malta (Haiti), Mandy (.pl), Maria (Lithuania), Marie/Suzanne (.cz), Marta (.pl), Maya (Spain - or Tunisia), Melissa (.ru), Melissa (Dominica), Melly (.ro), Milis (.tr), Miranda (.hu - New black hair, 22-25 yo, 1.75 m, norm., cup BC), Monika (.pl - Blond, 26-29 yo, 1.65 m, not the little one ), Nadine (.de), Nani (.ro), Nellie (Belarus), Nicole/Michelle (.pl), Nikita (.ru), Nina (.de), Rosanna/Suzanna (Brazil), Roxanna (.kz), Sabrina/Carolina (.hu), Sani (.de), Sara2 (.de), Sofia (Asian), Sonja (.pl), Sylvia (.hu), Sylvia/Silvy/Sofia (Ghana), Tara/Kim (.de), Tess (.ro), Trinity/Destiny (.de), Vanessa (.nl), Victoria (.bg), Victoria/Jola (Lithuania),

and 9 unknown women (3 new ones).

.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hr = Croatia
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey

visbaron
12 november 2009, 19:29
I would like to compliment Haec58 with his immaculate lists...

mark7
12 november 2009, 20:24
I agree to visbaron!!

Thanx a lot for list`s Haec 58!

CLUBSPORT
12 november 2009, 22:39
ik vraag me toch wel eens af hoe hij dat doet ?? aan de bar koffie bestellen en blocknote erbij :biggrin:

avogel
14 november 2009, 09:47
Inderdaad een puike opsomming.

Eén van de nuttigste bijdragen die ik altijd met veel plezier lees.

Willem2
14 november 2009, 10:27
ik vraag me toch wel eens af hoe hij dat doet ?? aan de bar koffie bestellen en blocknote erbij :biggrin:

Hoofdrekenen :gruebel:
Gelukkig zijn er alfabetische lijsten op een forum :eek:
Big30 legt uit hoe dat werkt en anders Willi69 :freu:

bluemikey
14 november 2009, 21:44
Het viel me wel op dat er af en toe een ijsbeer met z'n laptop in de bar zit. Zeteltje in de hoek, lekker genieten van een biertje, en dan gewoon van links naar rechts het rijtje af :-)

The Saint
14 november 2009, 22:24
Het viel me wel op dat er af en toe een ijsbeer met z'n laptop in de bar zit. Zeteltje in de hoek, lekker genieten van een biertje, en dan gewoon van links naar rechts het rijtje af :-)

dat is zeker niet de man in kwestie; er zit wel soms een man in een zeteltje in de hoek met een blackberry maar dat is een andere ijsbeer :biggrin:

Haec58
15 november 2009, 08:40
Were in GT

Saturday, 14th November 2009 :

78 named women : Adella (.ro), Akia (?) (.pl - New Long black hair, 22-25 yo, 1.65 m, very slim, cup A), Alia (.hr), Amanda (.ro), Anastasia (.ro), Aniella/Tanja(PHG) (.ro), Anja2 (.pl), Anna (.ro), Caro/Carolin (.de), Carolina (.ro), Casey (Ghana), Christine (Togo), Crystal (Dominica), Dasha (.ru), Djamila (Marocco), Djuna/Gyna (Thailand - ex-Bernds), Eda (.tr), Edith (.ro), Eleonor (.ru), Elisa/Melissa (.ro), Elisabeth (.ro), Ellie (.ro), Evita/Nathalie (.cz), Franceska/Jenny (.de), Gabrielle/Nikki (.cz), Gigi (Macedonia), Gina (.de), Giselle (.de), Gulcan (.tr), Hani (.ro), Heidi/Yasmine (.cz), Helena (Greece), Ina (.ru), Isa (.de), Isa (.pl), Jacky (.de), Jana (.pl), Jasmine (.tr), Jennifer (.hu), Jenny (.ru), Johanna (.pl), Julia (.pl), Lara (.hr), Leona (.de), Lili (.ro), Lilia (Ukraine), Lina (.de), Lisa (.de), Lottie (.hu), Lovely/Lina (Ghana), Lulu (Thailand), Malta (Haiti), Marie/Suzanne (.cz), Marta (.pl), Maya (Spain - or Tunisia), Melissa (Dominica), Melly (.ro), Mika (.ro), Miranda (.hu), Monique (.pl), Nadine (Thailand), Nancy/Shelly/Leslie (Iran), Nani (.ro), Nicole/Michelle (.pl), Nikita (.ru), Nikki (Georgia), Nina (.de), Olga (.ru - Blonde), Rachel (.de), Ricarda (.tr), Sofia (Asian), Sonja (.pl), Sophie/Sophia (Brazil), Sylvia/Silvy/Sofia (Ghana), Vanessa (.nl), Vera (.ro), Victoria (.bg), Victoria/Jola (Lithuania),

and 9 unknown women (2 new ones).

.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hr = Croatia
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey

Van Dattum
15 november 2009, 12:02
Al mijn favorieten aanwezig in GT!
Jana, Sofia, Gulcan ...
En dan ook nog Hani en Nani
En ik?

Iknie...

Ace2
15 november 2009, 18:44
Het wordt steeds ingewikkelder op dit forum, al lijkt het allemaal heel simpel. Je zet wat geile mannetjes in een hoerentent en de volgende dag zet je die mannetjes achter een computer en in no-time heb je een website vol geile verhaaltjes. Daar komen allerlei andere geile mannetjes op af die die geile verhaaltjes lezen en soms ook gaan schrijven. Soms valt een ijsbeertje af en soms komt er eentje bij. The circle of life. Toch zit er veel meer achter dan alleen geile verhaaltjes. Los van de bitjes en de bytejes met aanverwante moderatoren is er een complete organisatie. Een organisatie die bepaalt wat wel mag en wat niet. Een organisatie die de orde bewaakt en RPLover en Zakkenleger zo nu en dan bant. Maar dat bannen is niet definitief liquideren. Want al zou je het niet zeggen, maar ook RPLover en Zakkenleger hebben een functie. En niet alleen zij en de moderatoren hebben een functie. Ook andere ijsberen hebben verschillende functies. Zo heb je een relnicht, een bankhanger, een plintenneuker, een stuiterkoning, een watje, een je in de spiegel latende kijkende schilder, een keizer, een GT-verslaafde (al zijn er dat wel meer), een Thai-lover, een knuffelbeer, een romanticus enz, enz. (Waar gaat die Ace2 toch heen?) Ook ik blijk een functie te hebben. Volgens Willem2 ben ik namelijk een autoriteit. En een autoriteit heeft een verantwoordelijkheid. Ik heb de verantwoordelijkheid om op te passen met wat ik schrijf. “Dan moet ik wel iets te schrijven hebben” dacht ik. En om maar iets te schrijven hebben ging ik woensdag 11 november richting Duitsland om de verjaardag van GT-Juncky bij te wonen.

Rond 16.00u. arriveerde ik aan de Heidweg en zoals te verwachten was het druk. Er was geen plaats op de parkeerplaatsen van GT en de bouwmarkt. Je kunt dan geduldig wachten (zoals Jack42), maar ik reed plankgas richting een parkeerplaats bij een natuurpark, enkele honderden meters verder. Tot voor kort was daar een gigantische plaats voor auto’s. Helaas was het grootste gedeelte nu afgezet. Gelukkig was op het resterende plek nog wel ruimte en daar zette ik mijn auto. Tot mijn verbazing stond er ook een Hummer die als taxi fungeerde en zo kon het zijn dat ik samen met een andere ijsbeer richting GT werd gereden. Je bent een autoriteit of je bent het niet. Eenmaal aangekomen bij GT stelde ik buiten al vast dat het druk was. Ondanks dat ik later zag dat bezoekers nog wel eens even moesten wachten kreeg ik gelijk mijn sleuteltje. Een autoriteit laat je immers niet wachten. Bij de balie stond GT-Juncky die ik gelijk feliciteerde. Hij maakte mij opmerkzaam dat ik mijn kortingskaartje niet had ingeleverd. Die lag natuurlijk nog in mijn auto, ver weg. Ik probeerde nu aan de thekefrau uit te leggen dat ik nog recht op korting had: “Ich bin ein autoritat. Ich will rabat” legde ik haar uit. Blijkbaar was haar Duits niet zo goed, want ze bleef mij stoïcijns aankijken. GT-Juncky sprong mij bij en maakte duidelijk dat ik mijn forumnaam moest opgeven. Trots zei ik: “ICH bin die ACEZWEI” De dame keek mij aan alsof ze rotte vis rook, wat niet mogelijk was, want ik had mijn tanden de week ervoor nog gepoetst. Met een tientje korting in mijn zak liep ik de kleedkamer in, al waar ik mij douchte en omturnde tot ijsbeer. In de kleedkamer schudde ik al de hand van Cupido, mijn collega god (zij het de softere variant), en NikXXX. NikXXX verdenk ik ervan om deel uit te maken van een geheim genootschap van aziatische vechtkunsten. Jullie zijn gewaarschuwd. Beide vrienden had ik al weer een tijdje niet gezien. Maar ik had niet zo de behoefte om lang in de kleedkamer te blijven en spoedde mij richting barruimte. Bij het verlaten van de kleedkamer liep ik tegen Gabriella aan. Gabriella keek mij voorheen ook als rotte vis aan (terwijl vis toch heel gezond is), maar nu lachte ze allerliefst en verleidelijkst.
In de barruimte was het mega druk. En het was vooral druk met witte jassen . Ik pakte snel mijn bloknote en pen om de aanwezige dames te noteren. Tot mijn verbazing zag ik een Fransman alle dames labelen en in alfabetische volgorde zetten.

Al snel zag ik mijn mede-ijsberen Jack42, Jansen, Sonny en Dupke die in de bank zaten te niksen. Ik sloeg hen op de schouders, lachte uitbundig (waarom was iedereen onduidelijk, maar het zag er wel stoer uit) en schudde hen de hand. Trots liet ik hen mijn snoepdoosje met de opdruk ACE bonbons (met dank aan Willem2) zien. Ja, ja, mijn lustpilletjes zitten niet meer in een zakje, maar in een echt doosje. Jack42 ging snel drinken halen. Ik had jack42 al maanden niet meer gezien en dat was duidelijk te merken. De zenuwen schoten door zijn keel en zijn handen trilden zodat hij mijn kopje koffie uit zijn handen liet vallen. Ik legde de heren uit dat ze vandaag geen stommiteiten van mij konden verwachten. Ik was door mijn vorige recensie erop gewezen een autoriteit te zijn en ik moest beter opletten wat ik deed en schreef. Nu we het toch over mijn vorige recensie hadden verbaasde het velen dat die nog niet was genomineerd. Ik wees Sonny er nog eens extra op. Ik kroelde daarom tegen de stuiterkoning Sonny aan (een enkeling zal dat slijmen noemen). Sonny werd gelijk handtastelijk en draaide mij om, zodat hij achter mij stond. Ineens legde hij zijn hand op mijn bil en stootte van achter tegen mij aan. Ik draaide mij om en zei glimlachend: “echt kolosaal voelt het niet aan”. Maar genoeg gestuiterd. Ik zag Lovely staan en liep op haar af. Ze gaf mij een zoen en ik veegde over haar kin, waarbij ik zei: “you are wet”. Verbaast keek Lovely mij aan en vroeg: “wet?” Ik knikte van “ja” en vervolgde: “when you look at my body, water come out of your mouth” De stomp die ik kreeg was erg hard. Krimpend van de pijn strompelde ik naar Jack42 en Giggln, die bij de bar stonden. “Heb je Kimmetje al gezien?” vroeg Jack42. Ik schakelde per direct over op mijn jagersmodus en speurde de barruimte af. Ineens kwam ze met een klant de barruimte binnen lopen. Ik spreidde mijn handen en deed net of ik van schrik omviel. Ik was iets te enthousiast in dat vallen, zodat ik echt viel. Kim wist niet hoe snel ze moest doorlopen. Voordat ik achter haar aan kon lopen stond Claudia met haar handen open voor mij. Ik stopte er een pepermuntballetje in en iedereen kon zijn ding weer gaan doen.
Ik raakte in gesprek met Jack42 en Giggln over allerlei zaken die de oortjes van teergevoelige ijsbeertjes vast niet kunnen verdragen. Tijdens dat gesprek liep Lin voorbij. Ik zwaaide uitbundig, maar Lin liep stoïcijns voorbij, recht op haar klant af, die stond te wachten. Dat liet ik niet over mijn kant gaan en ik sprong voor Lin. Lin keek mij verveeld aan en kneep in mijn ballen. Game, set and match.
Voor de tweede keer strompelde ik naar Jack42. Jack42 was ondertussen in gesprek met Cupido. Ik gaf Cupido een duw en zei: “je staat in de weg” Verbrouwereerd kwam Cupido terug en ik vroeg hem terwijl ik de handvaten vast pakte: “kijk je wel eens naar Jackass?” Al snel werden wij vergezeld door Kim uit Thailand. Dit keer begroette ze mij hartelijk. Ze begroette ook jack42 uitbundig. Ik werd er helemaal kriegelig van en duwde het tweetal ruw uit elkaar. “Riechst du die schlimme fisch nicht?” vroeg ik aan Kim. Kim reageerde er totaal niet op (zoals wel vaker). Ze vertelde wel over haar vakantie en dat ze weer was begonnen. Ik vroeg haar: “hast du gute kunden heute?” Kim knikte lachend van “ja” en antwoordde: “ja, du” Maar zover zou het nog niet komen. Al dacht ik op dat moment dat ze gelijk zou krijgen, maar zoals zo vaak heb ik ongelijk. Nu wilde ik eerst naar Jansen gaan die de tweeling Hani en Nani had geschaakt. Later zou hij ons deelgenoot maken dat ze goed waren op de kamer. “Dat zeggen ze over mij ook” vertrouwde ik Jansen toe. Ik merkte dat de ene helft van de tweeling wat meer schuchter was dan haar zus. Wie nu precies wie is moet men aan Jansen vragen die onderzoek heeft verricht. Ik liep weg van Jansen en liep per ongeluk tegen een deel van de tweeling aan. “Suchst du mir?” vroeg ik. Het meisje keek mij lachend aan en antwoordde: “hast du 50 euro?” Alsof dat het meest belangrijke is? Veel tijd om na te denken had ik niet want een bevallige hand zat aan mijn billen. Die hand bleek bij Lovely te horen. Als een geil beertje sprong op haar af en liep mee richting sauna. Ik ratelde een hoop onzin en Lovely dacht: “Chicken, I have you” We stopten bij de sauna en Lovely opende de deur en trok mij mee naar binnen. De sauna was heet en leeg. Ik keek even rond en ineens werd mijn badjas open getrokken. Lovely kwam tegen mij aan staan rijden en fluisterde hees: “I want to fuck you” Ik twijfelde even, maar niet lang en ik liet haar een sleutel halen. Daarvoor moest ik een kwartiertje wachten. Op de kamer was het leuk, maar het was meer lachen geblazen dan dat er sprake was van stomende porno.

Na anderhalf uurtje sex kwam ik weer in barruimte, die nu vrij leeg was. Het merendeel van de aanwezigen was richting tent gegaan voor een hapje en een drankje. Lovely ging de sleutel wegbrengen en ik ging douchen. Lovely was vrij snel terug en zag mij douchen. Ik gaf een gilletje en bedekte mijn edele delen. “I am in shock” kierde ik. Lovely liet mij even alleen, zodat ik alle rust kon douchen en afdrogen. Na dat afdrogen bleef ik maar even wachten en wachten en wachten. Ik denk dat ik zeker een kwartier moest wachten toen een verbaasde Lovely langs mij liep. “You wait for me? How sweet. You are a real gentleman” en ze nam het geld in ontvangst. Nu kon ik ook gaan eten. Dat zag er eerlijk gezegd niet geweldig uit voor mijn verwende smaak. Gelukkig was er nog een stukje verjaardagstaart door GT-Juncky bewaard. Terwijl ik zat te smikkelen kwam een onbekende ijsbeer bij ons zitten. Het bleek Leesbeer te zijn. Ik stelde een ieder aan hem voor: GT-Juncky was GT Juncky, Cupido was Cupido, Dupke was Dupke en Sonny was Sonny, maar NikXXX noemde ik Ace2. Van schrik sperde de ogen van NikXXX zich weid open. Ik vroeg Leesbeer wat hij van de verhaaltjes van Ace2 vond. Om hem te helpen gaf ik flink af op die ellelange epilogen van NikXXX/Ace2 (eigenlijk is dat best wel leuk) “In zijn verhaaltjes lijkt hij heel wat, maar als je hem zo ziet zitten dan is het niet veel” brulde ik. Ondertussen zat een andere onbekende ijsbeer mij verbaasd aan te staren. “Nog nooit een sexgod gezien?” dacht ik. Het bleek een bekende van mijn vriend Cupido te zijn, die luistert naar de naam Onzo. “Wat vindt jij nou van die Ace2?” zei ik met veel minachting in mijn stem en met walging wijzend naar NikXXX. “Door Ace2 ben ik naar Duitsland gegaan. Als zijn verhaaltjes maar voor 10% waar zouden zijn, moest het daar geweldig zijn” vertrouwde Onzo ons toe. Dupke trok ik erbij om er van verzekerd te zijn dat hij alles zou horen. “Ik ben een autoriteit” voegde ik er aan toe. Sonny bleek mijn verhaaltjes ook te lezen met de scroll-toets/functie. “Dat bedoeld hij vast positief” vertelde ik Dupke, die nog eens diep zuchtte, terwijl hij verlangde naar de rustige en stille VV. Sonny was wel verbaasd dat ik, zo had hij in mijn meest recente maar niet genomineerde recensie gelezen, een meisje uit Duitsland aan de lijn had in het bijzijn van mijn vrouw. “Soms kleur ik de waarheid een klein beetje in” gaf ik eerlijk toe. Lachend zei Sonny: “dat weet ik. Ik zie haar ook nog steeds rond lopen”
Nu ik toch aan het woord was vertelde ik de heren een verhaal over een geheimzinnige Japanse sekte van krijgsheren. Slechts weinigen worden toegelaten en nog minder komen door alle testen heen. Alleen de superieursten onder de superieuren maken deel uit van dat genootschap. En de opperste en wijste krijger zit op een hoge berg in een onherbergzaam landschap vol rokende vulkanen, met een gigantisch samoerai-zwaard stil en onbewogen te wachten tot zijn volgende gevecht. Een dergelijke opperste krijger weet met een oogopslag je in mootjes te hakken, waarbij je alleen zoef, zoef, zoef hoort. Ik was in de veronderstelling dat een dergelijke krijger een Konichiwa werd genoemd. Die indruk kreeg ik omdat NikXXX zijn sms-jes naar mij altijd met “konichiwa” begint. GT-Juncky keek mij aan en zei: “Dat is toch “hallo” in het Japans” Blijkbaar had ik iets grappigs gezegd, want nu lachte iedereen. Nu wij het toch over talen hadden begon GT-Juncky in een Oost-Europese taal te tellen. Dat tellen werd overgenomen door Sonny die in het Russisch, bij wat wij 2 zouden noemen, “eesdwaas” zei. Verschrikt keek ik opzij en dacht: “Ace Dwaas?............. dat zal toch door niemand zijn gehoord?” Maar ik keek in de glimlachende ogen van Cupido die hard riep: “AceDwaas2” “Heb jij hem binnen gelaten?” vroeg ik aan Onzo.

Om al dat hoongelach te ontlopen liep ik snel naar binnen. Daar trof ik Tiga die samen met MichelJ binnen kwam. Ik stootte tegen Tiga aan en keek hem kwaad aan: “Pas op he. Ik ben een autoriteit en jij bent maar een moderator” MichelJ stond erbij alsof hij ook niet precies wist wat hij kwam doen. “Ik ben een beetje GT-moe” zei hij “ik word ook moe van GT-kamer-bezoekjes” reageerde ik. Normaal begin ik te ratelen tegen MichelJ, maar nu verstomde ik gelijk. Ik zag Chrystelle uit de Dom. Republiek binnen lopen. Ik stuiterde op haar af en een stralende glimlach was mijn deel. We raakten aan de praat en ik merkte dat mijn bloedstroom veranderde. Ik had echter pech. Chrystelle wilde eerst eten. Ik liep naar de bar, terwijl ik haar beloofde op te zoeken na haar eten. Chrystelle keek mij wat verbrouwereerd aan en vroeg: “You not come? You not eat with me?” Als een hondje liep ik achter haar aan en nuttigde garnalen en ander voedsel samen met haar. Terwijl wij aan tafel zaten zat nog een andere ijsbeer naast mij, die mij toevertrouwde dat hij Chrystelle het mooiste meisje van GT vond. Toen hij weg was wilde Chrystelle graag weten wat hij allemaal had gezegd. Ze had goed in de gaten dat het over haar ging en dat het positief was. Ik haalde mijn schouders op en zei: “I hit him and kick him in the balls” Iets verder op zaten enkele van mijn ijsberenvrienden. Chrystelle vroeg: “do you know them?” “no” antwoordde ik “I never saw them before” Chrystelle had erge honger, maar het eten smaakte haar niet goed. Wij besloten binnen wat te drinken en te kletsen. Omdat er toch lange wachttijden (het gerucht ging dat het een uur duurde) waren vroeg ik Chrystelle om alvast een sleutel te halen. Dat zou ongeveer 20 minuten duren. Tijdens die 20 minuten trok ze mij op een krukje naast haar en ze kwebbelde de hele tijd. Ze kuste mij in de nek en fluisterde: “bonito” Lachend keek ik haar aan en wees naar haar: “bonito” Chrystelle schudde van “nee” en wees naar zichzelf: “bonita” Ondertussen liep Sylvie uit Nigeria voorbij. Chrystelle riep haar en zei: “look, this is my new boyfriend” Nu ken ik Sylvie wel en het was nu niet bepaald een goede timing om bij haar mij een “boyfriend” te noemen. Sylvie keek mij aan en reageerde met de woorden: “I know that guy. I know him allready long time” Ik lachte naar haar en knipoogde. Chrystelle zal het later allemaal wel hebben gehoord over mijn escapades uit het verleden.
De kamergang met Chrystelle was goed. Wederom schrijf ik dat haar service niet optimaal is, maar haar verschijning doet het laatste beetje bloed richting mijn penis stromen. Ik was dan ook erg tevreden van de kamer gekomen.

Moe, maar voldaan ging ik in de barruimte zitten. Ik zat bij de bar toen BbertB binnen stapte. BbertB was pas voor de tweede dag deze week in GT. GT is een neukfabriek en BbertB is een fabrieksarbeider. “Je bent net een lopende bandwerker” zei ik tegen hem. Ik schudde hem de hand en ging vervolgens even uit rusten in de kino (de rustigste plek van GT). Vervolgens liep ik weer naar de balie, al waar ik mijn matie NikXXX aantrof. Hangend tegen de muur raakten wij aan de praat over allerlei serieuze zaken. NikXXX kreeg zelfs hoop dat wij dit serieuze gesprek in zijn geheel zouden afronden. Helaas voor hem stond ineens Picasso1, The NON-Believer, voor ons. Ik sprong op Picasso1 af en omhelsde hem, ik knuffelde hem en ik trok aan hem. Ik trok hem ruw de barruimte in waar ik hem knuffelde, zodat iedereen zou denken dat 2 oude vrienden elkaar na lange tijd weer zagen. Het zag er vast emotioneel uit. Dat doet het altijd goed in de film. Ik hoorde iets van: “ahhhhh, hmmmmm…….. homo argggggg…… homo……..” Maar Picasso1 zou deze avond de hele tijd bij mij moeten blijven. Hij zou iedere beweging moeten zien en ieder geluid moeten horen. Na deze avond zou hij niet meer kunnen zeggen dat ik niet de waarheid op dit forum schrijf. Ik trok Picasso1 naar de bar en ondertussen speurde ik de ruimte af naar mij goed gezinde dames. De eerste die ik tegen kwam was Lovely: “Lovely, can you say to this man that sex with me is super” Picasso1 tuitte zijn bekje voor een zoentje. Lovely knikte op dat moment instemmend en zo konden wij op naar het volgende slachtoffer, te weten: Kim uit Thailand. Volgens mij zat ze met een klant te praten, maar mijn vraag had wel wat meer urgentie: “Kim, kannst du diese mann sagen wie ich auf zimmer bin” Nietbegrijpend keek Kim mij en Picasso1 aan. Picasso1 duwde zijn hoofd tussen mij en Kim en zoende haar. Ik trok het tweetal uit elkaar en mopperde: “Nicht kusschen. Ich habe eine gewichtige frage” Kim keek mij verbaasd aan. “Meine freund will weissen wie ich bin auf zimmer” herhaalde ik mijn vraag “Super” antwoordde Kim die bevestigend knikte naar Picasso1 en afsloot met ja, echt. Tevreden liepen wij door toen wij voor ons zagen dat Tiga werd gekust door een bevallige dame. Ik tikte de dame op de schouder en stelde haar gerust: “ich kussche besser” Een beetje vreemd keek de dame mij aan en vervolgens keek ze naar Tiga, waartegen ze aan kroelde: “dass denke ich nicht” . Blijkbaar was dat een erg grappige opmerking, want Picasso1 schoot in de lach, waarbij hij de hele tijd bleef roepen: “Ace wordt afgewezen, Ace wordt afgewezen” Ik pakte het menneke beet en sleurde hem mee naar Nani en Hani. Ik stelde Picasso1 voor aan de dames: “Dass ist meine freund. Er kusscht gerne” en ja hoor het tuitmondje van Picasso1 schoot naar voren. Ik trok het schildertje weg en zei: “hab keine angst fur die kleine jungen. Ich soll dich schutzen” Maar voor ik was uitgesproken was Picasso1 al weer in beeld. “Er ist genau eine storende sender” mopperde ik. De dames bleken echter een woordje spaans te spreken. Daar lust mijn compagnon wel pap van en voor ik het wist voltrok zich een gesprek in het spaans, waarbij duidelijk werd dat ik een “pula” was. “Als ik maar een grote pula heb” voegde ik nog aan het gesprek toe. Terwijl ik die woorden uitsprak zag ik iets verder op Chrystelle staan. Mijn Chrystelletje. Daar zou vast iets positiefs uit komen. Ik trok Picasso1 weg van de tweeling en zette hem weg bij Chrystelle. Picasso1 die nu was warm gelopen zette zijn tuitmondje al tegen de wangen van Chrystelle. Ik begon wild om mij heen te slaan en riep: “do not kiss, do not kiss that man” Maar ook hier moest ik vaststellen dat mijn kwaliteiten in het spaans werden toegelicht. Toen wij even later wegliepen keek ik Picasso1 hoopvol vragend aan. “Nu wil je wel weten wat ze heeft gezegd he?” grapte Picasso1 “je wordt onzeker he?”. Ja, Ace2 wordt snel onzeker, maar niet bij Chrystelle.

Bij de ingang van de barruimte stonden enkele ijsberen, waaronder GT-Juncky, MichelJ, BbertB en Tiga. Ik ging tegenover Tiga staan en vroeg hem hoe hij zich voelde bij zoveel autoriteit in de buurt. “Ach, Ace wordt toch afgewezen” riep Picasso1 “zelfs door de dames waar hij vaste klant is en fors betaald”. “Niet bij allemaal” dacht ik geïrriteerd. Ik wilde mij omdraaien toen er op mijn schouder werd getikt. Ik schrok mij een hoedje toen ik in het gezicht van Marie uit Tsjechie keek. Die schrikreactie was erg grappig in de ogen van Marie, Evita en Gabriella. Marie bleek net als GT-Juncky jarig te zijn geweest en dus feliciteerde ik haar: “you are just like a copple”. Ik sloeg mijn arm om de schouder van MichelJ die er erg GT-moe uitzag. “het zijn smalle schouders die al deze weelde maar moeten kunnen dragen” troostte ik hem.
Ik liep een rondje en bij de kino kwam Evita tegen mij aan staan rijden. Ik had het even moeilijk. Ik was eigenlijk van plan geen sessie meer te nemen, maar deze mooie dame uit Tsjechie wist mij toch aan het twijfelen te brengen. Maar niet alleen Evita was bij de kino. Ook Tiga, Jansen, Sonny (die net de tweeling had afgewerkt) en Picasso1. Voor de zekerheid legde ik de heren uit dat ik een autoriteit was. “De dames denken daar toch anders over” riep Picasso1, iets waar Jansen en Tiga erg bevestigend bij knikten. Ik droop af, maar wel op een autoritaire wijze.
Ik kwam uiteindelijk uit bij BbertB waarmee ik pizza ging eten. Eerst zag ik Kim nog alleen in de bank zitten en ik ging naast haar zitten. “Keine kunde heute abend?” vroeg ik haar. “Ja, er hohlt pizza ab” en ze wees naar achter. Ik begreep dat ze op een klant aan het wachten was en ik wilde opstaan om haar haar werk te laten doen. Kim trok mij nog even naar beneden (waar is Picasso als je hem nodig hebt?). Ik zat weer naast Kim en ze vroeg wat vertrouwelijke zaken. Natuurlijk antwoordde ik, maar ik wilde ook geen vijfde wiel aan een wagen zijn. Ondanks dat Kim mij probeerde tegen te houden liep ik richting BbertB waarmee ik mijn pizza opat. Even later kwam ook Picasso1 bij ons zitten en ik raakte in gesprek met hem. Zo waar ontstond een serieus gesprek, maar dat zal hij wel niet geloven en ontkennen. Jack42 was echter mijn getuige en ook MichelJ kwam er even bij zitten. Ook Chrystelle kwam nog op mijn schoot zitten, maar als ik praat dan neuk ik niet. Het liep op een gegeven tegen elven en ik moest maar eens gaan.

Jack42 had mij beloofd mij af te zetten bij de parkeerplaats en ik ging op zoek naar Jack42. Ik vond Jack42 bij Giggln die net een reusachtig glas bier had genomen. Hij werd dus niet blij met mijn mededeling dat ik weg wilde.
Ik kleedde mij om en bij de balie stonden GT-Juncky, Picasso1 en Cupido te wachten. “Niet zoveel lawaai maken, anders hoor ik mijn mondharmonica niet” riep ik. Picasso1 bleek ook al niets te horen en liep naar de buitendeur en zag iets op de grond liggen: “ah, daar ligt hij al” Ik keek de thekefrau aan: “Ah, hohrt du dass auch. Das sist meine mondharmonica” De dame dacht vast dat ik oneerbare voorstellen deed. Cupido hoorde echter helemaal niets: “bestaat dat ding eigenlijk wel?”
Ik nam afscheid en samen met Jack42 en Giggln liep ik naar buiten. “Ik hoor hem wel hoor” zei Jack42. Jack42 bracht mij naar de andere parkeerplaats en hoe dichter wij bij de parkeerplaats kwamen des de beter het melodramatische geluid van de mondharmonica te horen was. Onder bescherming van Jack42 vond ik in het donker mijn auto en ik stapte in. Ik drukte op het gaspedaal en reed onder het melodramatische geluid van mijn mondharmonica weg richting horizon, terwijl ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home………………………”

Cupido
17 november 2009, 17:57
leesbeer moet zijn bosbeer volgens mij, voor de rest weer een waarhaftig waarheidsgetrouw verhaal!!!!:freu: Nou ja, in ieder geval lang:heul:!! Ik zal je nog even nomineren Autorit eit!:gruebel:

The Saint
20 november 2009, 16:48
Jawel,. Samira met lingerieset aan, en een te gek kapsel, ik herkende haar echt niet. Het eerste wat ik uit kon brengen was dat mijn dag helemaal goed was nu en dat ik naar huis wilde gaan maar nu zeker nog bleef. Deze doet veel met me, en behoort zeker tot de buitencategorie, alleen is ze een jaagster in de ogen van velen… laat ze maar denken..:baeh:

Volledig mee eens: ik ga zondag eens polshoogte nemen :teuflisch:

Jack42
20 november 2009, 17:28

Arme Samira :)

Picasso 1
21 november 2009, 11:41
Op vrijdag weer eens de neukfabriek bezocht. Het was weer erg druk (economische crisis gaat aan GT volledig voorbij) maar door de grote hoeveelheid aanwezige dames (70+), ruim voldoende beschikbare keus. Heb ook de indruk dat ondanks de drukte veel dames toch beschikbaar blijven omdat tussen de klanten erg veel 'kinderen' zitten die weinig of niet kameren.
De line up gisteren was schitterend. Erg veel mooie dames in een leuke en erg gezellige sfeer.
Aanwezige bekende ijsberen: Sonny (wat kan die gozer stuiteren en een club van 'frisse' wind voorzien :biggrin:), zgmps (erg gezellig ijsbeer met hoog libido gehalte), bbertb (geile donder), seqoya (aangename kennismaking), Minime (service van de dames gesprekjes :rolleyes:), joepie (immer verwarde opdonder die magnetische kracht op de dames uitoefent :rofl:), janv (bodyguard van joepie :biggrin:).

Bij binnenkomst was mijn intentie pas na het eten te gaan kameren. Die plannen vielen meteen in duigen toen een prachtig mooie dame in kleding de lockerruimte binnen trad :ledy-in-red:. Sonny sprak nog met mij maar ik hoorde hem niet meer :biggrin:. Het viel Sonny op dat ik niet meer naar hem luisterde en tot mijn verbazing liep hij op die prachtige dame af en omhelsde haar als ware ze zijn geliefde die hij lang geleden niet meer gezien had. Het bleek dus Sandy te zien. Ze was nauwelijks omgekleed of ik ging er meteen mee de kamer op. Zeer hoog service niveau van deze dame en prettige persoonlijkheid (jammer alleen dat ze bij FT een prijsafwijking heeft, ben daar maar dan niet op ingegaan).

Bij terugkomst was Sonny in geen wegen meer te bekennen. Meer dan een uur later kwam hij terug met liefdeshartjes in zijn ogen :luvlove:. Er was weer eens een dame in zijn top 5 beland :rofl: die hem tong-spierpijn had bezord :biggrin:.

Later op de avond met Seqoya kennis gemaakt. Omdat hij Raul7 kende, dacht hij dat continu gestuiter bij de aanwezigheid van veel mooie dames normaal was bij spanjaarden. "Goh apart, jij bent een spanjaard maar je bent rustig" zei hij :bowlol:.

Op de ligstoelen bij de whirlpool werd ik tot twee keer bijna verkracht door enkele dames :eek:. Vond het wel aangenaam overigens, vooral de pogingen van Lisa lieten kleine Picasso niet ongeroerd. Maar toch zou mijn volgende keus niet Lisa worden, maar Rachel. Het was lang geleden dat ik met haar was geweest en ook nu werd het een lekkere sessie.

Oh ja, voor de Saint: Samira was er ook. Het was lekker om haar regelmatig vast te pakken en van zoentjes te voorzien :tongue:.

Vond het een ouderwets goede GT dag. Momenteel is de neukfabriek toch echt 'the place to be'.

Haec58
22 november 2009, 11:22
Were in GT

Saturday, 21st November 2009 :

79 named women : Adella (.ro), Alia (.hr), Amanda (.ro), Anastasia (.ro), Andrea (.hu - 1.55 m, cup C), Andrea (.ro - 26-29 yo), Angel/Angela (.hu), Anja2 (.pl), Anna (.ro), Asia/Yula (.pl), Caro/Carolin (.de), Casey (Ghana), Cynthia (Brazil - Was new in GT one month ago, long black hair, 22-25 yo, 1.60 m, plump, cup C, Linda's friend), Dasha (.ru), Djuna/Gyna (Thailand), Ebby (Brazil), Eda (.tr), Edith (.ro), Eleonor (.ru), Elisa/Melissa (.ro), Elisabeth (.ro), Ellie (.ro), Evita/Nathalie (.cz), Franceska/Jenny (.de), Gabriella/Vivianna (Brazil - Was already in GT last year and came back two months ago, long black hair, 22-25 yo, 1.65 m, very slim, cup AB), Gabrielle/Nikki (.cz), Gigi (Macedonia), Giselle (.de), Hani or Honey (.ro), Heidi/Yasmine (.cz), Helena (Greece), Ina (.ru), Isa (.de), Jacky (.de), Jana (.pl), Jasmine (.tr), Jennifer (.hu), Juliette (.ru), Kandy (.pl), Karina (.pl), Kendra/Mascha (.pl), Kim (.de), Klaudia (.pl), Lara (.hr), Leona (.de), Lili (.ro), Lilia (Ukraine), Lina (.de), Linda/Kiara (Brazil), Lisa (.de), Lorena/Kathrin (.ro), Lottie (.hu), Luana (.hr), Magda (.pl), Maggy (China), Malta (Haiti), Mandy (.pl), Maria (Lithuania), Marie/Suzanne (.cz), Marta (.pl), Maya (Spain - or Tunisia), Melissa (Dominica), Miranda (.hu), Monique (.pl), Nani (.ro), Nellie (Belarus), Nina (.de), Olga (.ru - Blonde), Rachel (.de), Sabrina/Carolina (.hu), Sheila (.de - Was new in GT 2 weeks ago, brown hair, 18-21 yo, norm., 1.60 m, cup B), Silvana (Italy), Sofia (Asian), Sonja (.pl), Sophie/Sophia (Brazil), Stella (.pl), Sylvia/Silvy/Sofia (Ghana), Vera (.ro), Victoria (.bg),

and 8 unknown women (2 new ones).

.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hr = Croatia
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey

Rex
22 november 2009, 12:35

Dan had ze gisteren zeker een dagje vrij? Ik heb haar niet gezien.......:wand:

Picasso 1
22 november 2009, 12:51
Dan had ze gisteren zeker een dagje vrij? Ik heb haar niet gezien.......:wand:

Vrijdag gezien, gekust en betast :tongue:

paul-kuhn
22 november 2009, 13:05
hi,
ist silvana heute anwesend?
wär nett das hier noch zu erfahren...
grüße paule

Rex
22 november 2009, 13:07
hi,
ist silvana heute anwesend?
wär nett das hier noch zu erfahren...
grüße paule

Gestern war Sie allerdings da............Ich habe Sie mitgenommen.:baeh:

MiniME
22 november 2009, 14:12
Dank YBF voor het vrijkaartje, het was alweer bijna 3 maanden geleden dat ik in GT was.

Vrijdag was een mooie GT dag, met eindelijk eens een keer meer vrouwen dan mannen. Zou het dan nu een lesbo tent zijn? :biggrin:

Optisch was het aanbod prima, dus het beloofde een mooie en lange dag (en nacht) te worden. Ook gezellig met Picasso1, Sonny en nog wat beren bijgepraat, altijd leuk om te horen wat elkaar bevindingen zijn. De zeer mooie Sandy werd (op advies van Sonny) direct door Picasso1 weggekaapt.

Er waren veel nieuwe dames, dus maar eens een uitgebreid de tijd genomen om kennis te maken met de nieuwe aanwinst (zoals ZL altijd zegt, je moet de tijd nemen en investeren in de dames! :rolleyes:). Ergens halverwege de kennismakingsronde kwam ik Sabrina tegen, en tsja, dan ben je toch snel verkocht. Eeuwig zonde die nieuwe borsten, maar goed, haar inzet en service blijven gelukkig top!

Toen weer verder met de kennismakingsronde. Zeer opvallend hoeveel van de nieuw aanwezige dames niet tongzoenen, 100 euro per uur vragen en voor bv FT meer dan de in GT geldende prijzen hanteren (zie ook P1 zijn ervaring). Uiteindelijk 8(!) dames, waar ik normaliter zo mee de kamer op zou willen. terug moeten verwijzen naar klas 1 van de Akademsky Oralsky. En dan nog lopen zeuren dat niemand met ze de kamer op wil en uren lang eenzaam op een krukje gaan zitten kniezen. Misschien wordt het eens tijd dat onze witte ridder GT als thuisbasis kiest, dan komt het vast allemaal goed! :biggrin:

Goed, gelukkig waren er voldoende leuke bekende dames, en dus toch nog zeer goede kamersessies gehad, maar van de nieuwe dames moet je het in GT niet hebben. Jammer.

langegerrit
22 november 2009, 14:34
Bij mijn laatste bezoek aan GT afgelopen week vroeg de gastvrouw, toen ik m'n sleuteltje inleverde niet alleen of ik tevreden was, zoals gewoonlijk. Ze wilde precies weten met welke meisjes ik gekamerd hda, hoe lang de sessies geduurd hadden en wat ik voor de diverse sessies betaald had. Aangezien de dames met wie ik het genoegen had de kamer te delen zich aan het standaard-tarief van 50 E per 30 minuten hielden (en ik ook geen langere sessies gehad had) viel er op dat punt niets bijzonders te melden.

Ik heb echter het vermoeden dat de leiding van GT het prijsopdrijven c.q. (te) veel laten betalen voor extra diensten en lange sessies van sommige dames in de gaten heeft en daar een stokje voor wil steken.

Heeft iemand anders ook de ervaring met een wat uitgebreidere enquete na afloop?

LangeGerrit

KevinK
22 november 2009, 15:45
Dit gebeurt idd wel eens. Dit doen ze denk ik ook om te zien of nieuwe meiden goede service afleveren. Wanneer je zegt met een bekend toppertje te zijn geweest wordt er niet gevraagd of je tevreden bent.

foots
22 november 2009, 16:54
Heren, beren,

Tja ik wilde zelf naar GT en op de chat waren al een aantal heren, alleen MichelJ heb ik onthouden. Om 16:15 rende ik de parkplatzmeister voor mijn auto uit om ergens een gaatje achter de bungalow, geluk voor hem er stond een boom, de volgende keer is hij het haasje. Wel leuk trouwens zo'n spannende attratie voordat je binnen bent kun je er al een genaaid hebben. Goed ik naar binnen, verdorie gelijk Timjava en even later ons aller Rex, Timjava was in zijn gewone doen en voordat ik het wist ging hij al kameren, wat een potentie die man is gewoon de geilste hond van het forum. Dit is een compliment en beide heren waren weer overtuigd dat GT de beste tent is:angst:.

Awel ik binnen en jawel Saint Maya zat er al en ik kreeg gelijk zin. Wat is die meid lekker ik snap niet dat dat nog niet de TA van de GT is, maar ik vrees dat ik niet zo populair ben onder de GT gangers, dat zal het wel zijn. Ah er stonde kuchen en jawel ook een fles sahne, dus ik als mededinger voor de titel freetbeer (ben op dit moment 2e achter Drummie) dus ik een kuchen en ik probeer er de sahne op te doen. Dit lukte niet goed en ik ontdekte dat er een dop op zat. Tja ik ruk en jawel de dop rolde al over de vloer, ik spuit de slagroom langs mijn kuchen en ik moest me uiteraard inhouden om niet een keer langs de tuit te likken, doe ik thuis ook altijd. Maar in GT worden alleen nette witte heren binnengelaten dus ik kan natuurlijk me beter maar een keer inhouden:blume:.

Tijdens het eten van de kuchen bij de bar had de theke het bord al 2 keer weggenomen, maar door een paar keer gruwelijk lelijk te kijken kreeg ik deze dan wel weer even terug. Zelfs het freten moet hier als in een fabriek, ofwel doorknauwen. Tja De Souza merkte op dat ik wel vaker kom en ik geef het onmiddelijk toe, de GT bevalt me de laatste tijd beter en ik heb mijn manier gevonden om het er te harden. Hoewel deze dag koste me best wat moeite. Ik zal het uitleggen waarom. Bij alle clubs gaan de beren na de freet op kamer en dat zal in GT niet anders zijn, daarom wilde ik Maya voor het eten lastig gaan vallen, maar er was een geile GT ganger mij voor en jawel de dame ging zonder enige gene met deze meneer mee naar buiten:confused::eek:.

Na een kwartier was ze terug en ik zag dat er al een hele kudde beren naar de freettent waren gegaan. Haha dacht ik het eten in GT is tegenwoordig goed geregeld en ik eet straks wel, dus ik ging met een gerust hart met Maya naar de kamer. Een mooi half uurtje volgde, ik kan met deze dame wel een uur laten pijpen, maar neuken dat red ik niet zo lang. Ze hebben deze dame veelste lekker gemaakt, zou verboden moeten worden. Nou na de sessie zonder douchen ik naar de freettent en jawel ook Obelix was er voor de 2e ronde aan het freten. Tja ik had alleen nog keuze uit gekookte aaardappelen en championssaus, het vlees was op, :ranting2::wand:

Dat was even slikken, of beter gezegd, weinig slikken, want dat was een flinke tegenvaller. Ta straks dan maar de soep met brood, laat hopen dat het goulashsoep is, want dat is mijn favo en dat maakt weer veel goed. Even daarna groentesoep en zo dik dat waren alleen maar groeten en weinig bouillon. Klote ik heb een hekel aan groentesoep daar heeft mijn moeder me namelijk tot volwassen leeftijd mee volgegooid en daar heb ik een van mijn vele trauma's aan overgehouden. Tja dan maar wachten op de pizza. Om 22:00 stond er in 5 seconden een rij van minstens 10 meter en hoewel ik klaar stond en geen sprint had getrokken stond ik bij de ingang ongeveer.

Ik ga er nu toch iets van zeggen, die GT gangers zijn gewoon net varkens, zo gauw ze voer ruiken, staan ze in de rij te dringen als varkens voor een trog in een mesterij. Ze bijten elkaar nog net niet in de staart, maar het mooiste moet nog komen. Zodra ze de overigens lauwe pizza naar binnen hebben geschrokt dan verdwijnen ze met gezwinde spoed naar de douche en gaan ze omkleden en naar huis. om 22:30 begon de GT ook weer leeg te lopen als een lekke fietsband. De overgebleven dames leken ook een stuk vermoeider en de sfeer daalt in mijn ogen danig naar beneden. Goed ik sta niet bekend als GT freak, maar de meeste zullen het ritueel toch wel herkennen:thefinger:.

Na een paar rondtje rondstrompelen wilde ik toch een ander proberen, weer Maya is natuurlijk wel een zekere goede keuze, maar ik wilde gewoon een lekker blonde del gaan nemen, want je bent pas in GT geweest als je een pornomodel hebt gekeesd. Awel op aanraden van Rex met Luana een Kroatische blonde snol waar ik al eerder toen Maya de sleutel aan het halen was een paar woorden mee had gewisseld, die ik uiteraard al meteen was vergeten. Ik kwam ze tegen in de porno kino en ook daar maakte ze weinig aanstalten tot enige publieke actie. Jammer want daar is die vortige Foots helemaal niet vies van hoor:teuflisch:.

Ik werd herkend als een GT groentje en na het afschooien van 2 blikjes redbull en een extra voor kussen en na het afwimpelen van een trio ging ik met deze dame op kamer. Het was wel een ok sessie, het kussen kan ze goed, het pijpen was minder en ze kreeg tussendoor nog een telefoontje van moeders. Ik voelde dat het alleen met een FT ging komen, dus het werd een 100 euro 20 minuten sessie, 25 extra voor kussen en 25 voor de FT. Goed geld maakt een geldwolvin gelukkig en voor de calculatie van de heren beren, die zich druk maken over de verdiensten van de dame werd mij gemeld dat ik vandaag sessie 4 was:gruebel:.

Toen ik mijn auto onder de boom wilde halen stond Luana te sukkelen want ze had een enorm dikke duitse SUV bij en ze kreeg hem met veel moeite zonder anderen te raken uit de volgepakte krappe parkeerplek. Ik complementeerde haar voor haar rijkunsten en ze stoofde al slippend met 4 wielen weg. Knap zowel het meiske als de auto en de rijstijl. Rustig reed ik door de bossen van Swalmen weer terug door het land van hebzucht naar het land van genot. Thuis maar even met de hulp van Husler gekeken of er nog een derde sessie in had gezeten:tongue:.

Groet, Foots :betrunken:

MiniME
22 november 2009, 17:14
Dit is inderdaad het geval. Na 2 jaar van niet meer deze vraag stellen, werd nu indringend gevraagd hoe ik het gehad had en ook nog eens doorgevraagd. Prima dus. Heb gezegd dat ik met de vertrouwde dames zeer goede (kamer)ervaringen heb gehad, maar dat veel nieuwe dames zich niet aan de (door de dames onderling afgestemde :biggrin:) afspraken houden. Hopelijk doen ze er wat mee (die dames onderling dan, want de club mag zich hier natuurlijk helemaal niet mee bemoeien :smile:).

PS: zoals een tijdje terug al in een video door een Duitse fiscalist verteld, heeft het nul effect op de fiscaliteit als een club bepaalde huisregels heeft waar haar gasten (dus ook de dames) zich aan moeten houden, maar blijkbaar hebben niet alle clubs (en ijsberen) dat nog door, alleen VM en PSR hebben gewoon openlijk prijslijsten hangen. Zal de video eens opzoeken, het ging over all-inclusive clubs volgens mij.

Bij mijn laatste bezoek aan GT afgelopen week vroeg de gastvrouw, toen ik m'n sleuteltje inleverde niet alleen of ik tevreden was, zoals gewoonlijk. Ze wilde precies weten met welke meisjes ik gekamerd hda, hoe lang de sessies geduurd hadden en wat ik voor de diverse sessies betaald had. Aangezien de dames met wie ik het genoegen had de kamer te delen zich aan het standaard-tarief van 50 E per 30 minuten hielden (en ik ook geen langere sessies gehad had) viel er op dat punt niets bijzonders te melden.

Ik heb echter het vermoeden dat de leiding van GT het prijsopdrijven c.q. (te) veel laten betalen voor extra diensten en lange sessies van sommige dames in de gaten heeft en daar een stokje voor wil steken.

Heeft iemand anders ook de ervaring met een wat uitgebreidere enquete na afloop?

LangeGerrit

Ace2
22 november 2009, 18:20
Afgelopen vrijdagochtend stond ik op, strompelde al gapend naar de douche, om mij na het douchen te scheren en mijn tandjes te schrobben. Vervolgens trok ik een goed kostuum aan en trok mijn stropdas recht. Op mijn tenen (om niemand wakker te maken) liep ik naar beneden. Al daar aangekomen drukte ik op het knopje van het koffiezetapparaat en verse koffie stroomde uit het apparaat. Koffie drinkend zette ik mijn computer aan en heel toevallig stuitte ik op een website die “Ijsberenforum” heet. Ik weet niet of iemand daar al eens van gehoord heeft?
Ik las de nieuwe berichtjes die die nacht waren geplaatst en merkte de nieuwe recensie van Ariebier op. Zelf heb ik Arie niet zo vaak ontmoet, maar hij is een van de symbolen van het vorige jaar, het ijsberenjaar 2008. Het jaar 2008 was misschien wel het leukste jaar dat ik in mijn ijsberenbestaan heb meegemaakt. Het jaar waar ik Toppie, mijn grote vriend, leerde kennen en verloor. Het jaar dat ik de grootste ijsberenonzin heb uitgehaald die er maar uit te halen viel. Terwijl ik zo voor mijn computer zat kwamen de herinneringen een voor een terug en een glimlach verscheen op mijn gezicht. Een van die herinneringen was dat een “ex” van mij weer terug keerde in GT. Uiteraard claimde ze mij en ik liet mij als zo vaak verschalken. Een week later kwam ook weer mijn toenmalige toppertje/favorietje uit die tijd werken. Bij mijn weten kende de 2 dames elkaar niet, maar schijnbaar wisten ze wel dat ik kwam en vanaf 12.00u. gingen ze naast Jack42 zitten die mij zenuwachtig smste: “ik zit naast X en ze wacht ongeduldig” “ik verheug mij er nu al op” smste ik terug “ik zit ook naast Y die ook ongeduldig wacht” smste hij vervolgens waarop ik reageerde: “shit”. Om een lang kort te maken bleven de dames gekluisterd aan Jack42 (hij was duidelijk de lachende derde die dag) en bleef iedereen wachten op mijn komst. Voor ik in de barruimte kwam had ik beide dames al aan mijn badjas hangen en ze waren niet bij mij weg te slaan. Nauwlettend hielden ze elkaar in de gaten en als hongerige tijgers slopen ze om elkaar heen en om mij heen. Uiteindelijk kregen ze woorden en ik ben van ellende maar vertrokken waarbij mijn “ex” , al hangend aan mijn badjas, letterlijk smeekte of ik wilde blijven (Jack42 is mijn getuige). De treurigheid die van mij favorietje afstraalde omdat ik geen keuze (voor haar) wilde maken was een gezicht wat ik liever nooit meer wil zien. Een week later kwam ik mijn “ex” weer tegen in GT en ze vroeg of ik even op haar wilde wachten (in de tuin van GT) zodat ze iets kon halen en ik heb haar na dat verzoek nooit meer gezien. Het contact van dat andere toppertje vertroebelde in zijn geheel na die bewuste dag en niet lang daarna was ook zij verdwenen uit GT. Ik hield nog een maand of 2 telefonisch contact met haar, maar ook dat verwaterde.
Toen vond ik het een vreselijke gebeurtenis die ik nooit meer wilde meemaken, maar nu vond ik het wel een leuke en stoere anekdote. “Dat waren nog eens tijden” dacht ik afgelopen vrijdagochtend. Ik besefte niet dat ik die middag weer aan die gebeurtenis zou moeten denken en vooral aan het feit dat ik het toen helemaal niet zo leuk vond. Maar die vrijdagochtend wilde ik maar al te graag weer naar GT (om oude herinneringen op te halen) en dat deed ik dan ook om rond 12.30u. aan de Heidweg te arriveren.

Het was nog niet zo druk op de bekende parkeerplaatsen. Omdat ik weer bijtijds zou moeten vertrekken besloot ik mijn auto bij de bouwmarkt te parkeren. Zo zou ik zeker weten dat ik snel kon wegrijden. Iets voor mij was een Duitser gearriveerd die ook zijn auto bij de bouwmarkt had geparkeerd. Nogal gehaast huppelde hij naar GT. Ik keek nog eens goed of mijn auto goed op slot was en ook ik zette de huppel in. Maar na 3 stappen stopte ik met huppelen. De auto van de zo juist genoemde Duitser begon langzaam naar achteren te rijden. Ik keek even goed of ik het allemaal wel goed waar nam. Langzaam bleef de auto naar achteren rijden en ik keek eens goed naar de bosjes of ik daar Picasso1 niet met een verborgen camera zag zitten. Ondertussen was de auto al halverwege de parkeerplaats op gereden. Ik rende naar de Duitser die net door het traliewerk was gelopen om hem te waarschuwen. Ik vind het altijd vervelend dat sommige Duitsers hun eigen taal niet goed machtig zijn. Het duurde dan ook even voor ik hem duidelijk had kunnen maken wat er aan de hand was. Snel liep de Duitser naar buiten. Ik dacht: “Ik hoop dat ie al heeft betaald. Dan kan ik zijn sleuteltje nemen” De thekefrau trapte er in ieder geval niet in.
Ik liep de kleedkamer in om mij te douchen en om te turnen als ijsbeer. Tijdens het douchen kwam de Duitser die zijn auto niet goed op de handrem had gezet ook douchen. Hij hing zijn badjas op en ging onder de waterstralen staan. Zijn badjas viel echter van het haakje op de kletsnatte vloer. De Duitser deed niets en ging onverstoorbaar door met douchen, terwijl zijn badjas natter en natter was (zie daar de overeenkomst met een lekker kutje). De Duitser had duidelijk zijn dag niet. Met natte haartjes liep ik de barruimte in om vast te stellen dat het nog niet heel druk was, maar dat er al redelijk wat dames waren, zoals: Djuna, Lulu, Chrystelle, Linda, Perla, Christine, Sylvie, Claudia (kr.), Claudia (pl.), Hani en Nani, Anna (met brilletje), Lin, Sofia, Helena, Gulcan, Anastasia, Carmen, Emma, Diane (vlaams sprekend), Diana, Lisa, Nellie, Lisa, Jasmin, Roxanne, Roxanna, Nadine (dld.), Kitty, Paula, Anja, Cindy, Dasha, Jennifer, Julia, enz. enz. enz..

Ik hoopte ZGMPS te zien die ik dan kon inpalmen. Ik zag echter nergens de roemruchte jury. “Hoe kan ik nu slijmen als er niemand om tegen te slijmen is?” dacht ik.
Ik stond verlekkerd aan het begin van de barruimte toen mijn oog direct viel op Chrystelle en meer nog op haar geweldig strakke zwarte lichaam. Enkele ijsberen die mij passeerden gleden uit over het kwijl dat ik los liet. Net toen ik haar wilde bespringen zag ik dat ze naast Linda uit Brazilie zat, die weer naar Perla zat. Linda is no-go voor mij, maar Perla en Chrystelle zijn dat niet. Zowel Perla als Chrystelle keken tegelijkertijd breed lachend naar mij. Onwennig keek ik rond en zag Djuna bij de fruitautomaat zitten. Ze gaf mij een zoen en lachte teder. “Es ist gut du wieder zu sehen” zei ze lachend. “Wass sagst du?” vroeg ik lachend “bin ich gut?” Ik kreeg een klein duwtje met de opmerking: “Nnnnnein, dass sage ich nicht” Gespeeld verbrouwereerd keek ik Djuna aan: “Bin ich nicht gut? Hast du mit die PicassoEins gesprochen?” Djuna was op dat moment de draad al kwijt. Ze kwam niet verder dan een beetje glimlachen en keek de barruimte eens door of niet een geschikte huwelijkskandidaat langs liep. Nu ik toch teveel was liep ik maar door naar de 3 Zuid-Amerikaanse dames: Perla, Linda en Chrystelle. Van zowel Perla als Chrystelle ben ik een klant en ze keken al verlekkerd naar mijn jaszakken vol euro’s. Wie zou ik moeten kiezen? Iets wat ik toch al zo moeilijk kan. Ik besloot voor de veilige weg te kiezen en bij Linda te gaan staan, die zat tussen Chrystelle en Perla in. “Hi Linda, lange zeit nicht gesehen” opende ik mijn gesprek. “Hi Spongebob” zei Linda lachend. “Spongebob???” riepen Perla en Chrystelle in koor. Daarna ontstond een kort Spaans gesprekje waarvan ik niets begreep. Waar is Picasso1 of Raul7 als je hen nodig hebt? Om de boel te redden fluisterde ik tegen Linda: “Linda kannst du, wann wir in GT sein, gegen deine freundinnen sagen dass ich Hercules oder Thor bin” “Hercules?” vroeg Linda “du heisst Spongebob” waarna Perla in de lach schoot. Perla pakte mij beet en trok mij naar haar toe. Ze gaf mij een dikke smakkert op de mond “wass machen wir?” vroeg ze. Ik stamelde wat en keek uit mijn ooghoeken naar Chrystelle, die naar de grond keek. “Kut” dacht ik “wat een klote situatie” Om duidelijk te zijn zei ik tegen Perla: “du sehst super aus” “du auch” kierde Perla en trok mij nog dichter tegen haar aan. Ze streelde met haar hand over mijn geslachtsdeel en fluisterde in mijn oor (die ze ook likte): “ich bin heiss” Ik probeerde mij voorzichtig te ontworstelen uit de klauwen van Perla, maar ik was weinig succesvol. Ik richtte mij weer tot Linda: “alles OK Linda? Ich habe gehohrt dass du in LR habe gearbeited?” Linda knikte van “ja”, maar vroeg: “sollen wir sex haben?” Perla keek Linda verbaast aan, waardoor ik mij kon lostrekken. Ik antwoordde Linda: “sex mit dir ist genau sex mit meine schwester. Dass weisst du” Ze knikte, in tegenstelling tot anders, niet “ja”. Ik liep nog even naar Chrystelle en fluisterde in haar oortjes: “you are the most beautiful one” en ik streelde haar gladde, lange, zwarte, slanke benen en mijn bloed vloeide naar een specifieke plaats.

Nu ik weer wat los was liep ik naar het buffet om een broodje te eten. Ik bestelde koffie aan de bar en keek rond. Ik zag de 3 dames met elkaar praten en naar mij kijken. Met name de 2 Dominicaanse dames, Perla en Chrystelle, hadden wat woorden. Ik slikte mijn broodje door. Ondertussen stond Anna met bril naar mij te wenken. Ik had niet in de gaten dat ze mij bedoelde. “Where is my husband?” vroeg ze en het leek grappig bedoeld. Ik wist bij god niet wat ze bedoelde en lulde om het onderwerp heen “Call my husband. I want to kiss him” vervolgde ze. Ik pakte mijn telefoon en deed net alsof ik er mee belde en zette een paar stappen. Anna liep echter achter mij aan en riep: “Call him, call him” “wat wil ze toch?” dacht ik en ik zette het op een lopen. Gelukkig kwam een klant Anna schaken, zodat ik weer naar mijn broodje kon. Tijdens mijn terugtocht zag ik Perla, Linda en Chrystelle mij volgen. Onwennig zwaaide ik. Perla zwaaide uitbundig terug, Linda keek alsof ik niet goed bij mijn hoofd was en Chrystelle draaide haar hoofd iets weg.
Ik dronk mijn koffie op en zag dat Perla opstond en richting de bar liep om iets te drinken te halen. Ik keek mij verleidelijk aan, net als ik op mijn verleidelijkst keek. “Ich habe ganze haut, wann ich dich sehe. Ich denke ann wass passieren soll heute” en ze stak haar tongentje iets naar buiten. Ik begon spontaan te lachen, maar in mijn ooghoeken zag ik Chrystelle minder vrolijk kijken. Wat viel er eigenlijk ook te lachen? Naast Perla stond nu Claudia uit Polen. Ze knipoogde naar mij. Ik knipoogde terug. Perla ging weer zitten en Claudia kwam naar mij toe. De 3 Zuid-Amerikaanse dames tikten elkaar aan en wezen naar mij. Normaal vind ik het wel leuk als er iemand een praatje komt maken, maar nu voelde ik mij ongemakkelijk. Claudia begon te ratelen en te ratelen. Ik had haar al een tijdje niet gezien en ze zag er goed uit. Ineens zette ik mijn vinger op haar mond en veegde over haar kin. “Du bist nass” zei ik “nass?” vroeg Claudia “ja” antwoordde ik “als du nach miene korpe kuckst kommt wasser aus deine mund” Claudia schoot in de lach en zei: “du machst immer spass” waarna ze begon te kroelen te wrijven. Claudia stond echter niet op het lijstje van vandaag. Chrystelle liep ondertussen weg en Perla keek ineens veel minder vrolijk, maar volgde elke beweging. Claudia was ondertussen vol in de aanval. Ze merkte dat ik niet toehapte en ze begon een verhaal dat ze nu nog alleen was en straks nog alleen triootjes deed. De dag daarvoor was dat heel succesvol verlopen. “Viel geld und die arbeit ist einfach” lachte ik, waarna Claudia ook hard begon te lachen. Ik maakte Claudia verder duidelijk dat er een kamersessie (nog) niet in zat. Ik maakte er iets van dat ik nog even wilde wachten. Nu werd ze wat kribbiger: “als du mit eine andere frau nach zimmer geht soll ich bose sein. Dann will ich dich nicht wieder sehen” Ik stond op en ik liep weg naar Djuna en Lulu, terwijl Perla begon te zwaaien. Ik deed maar net of ik niets zag. Djuna had als handtasje een rieten tas. “Ist dass fur pichnick?” vroeg ik, maar Lulu brulde er door heen: “sie ist oma” terwijl ze naar het rieten tasje wees. “Wat een gedrocht is dat wijf” dacht ik. Djuna zei, al wijzend naar haar eigen tasje: “romantic” Ik knikte van “ja” en Lulu droop af. “Opgeruimd staat netjes” dacht ik. “Sollen wir zuzammen picknicken?” vroeg ik aan Djuna. Djuna wees naar buiten: “ja, romantic im walt” Ik gaf haar een zoen en liep door naar de kleedkamer. Daar waste ik mijn handen en liep weer naar buiten. Maar zover kwam ik niet. Perla versperde mij de weg en pakte mij beet en fluisterde hees in mijn oor: “ich bin heiss” Voor ik iets terug kon zeggen had ik haar tong in mijn mond en ze zoende uitbundig. Ik gaf even toe, hoe on-netjes dat ook is. Ik spartelde niet overtuigend tegen en zoende half terug, maar Perla zette door. Een andere dame keek verbaast ons aan. Ik probeerde Perla te vertellen dat het niet netjes was dat je als man niet gelijk ging kameren dat je dan niet moest zoenen e.d. Perla keek mij lachend aan en begon weer te tongzoenen. Even wilde ik toegeven, maar ik was sterk en duwde haar voorzichtig van mij af. Perla wilde echter helemaal niet opgeven en trok aan alles wat los en vast zat. Mijn penis reageerde positief, wat haar nog meer aanzette om mij te verkrachten in de kleedkamer. “Ich ficke dich hier, wann wir nicht nach zimmer gehen” mopperde ze lachend. Ondertussen keken enkele ijsberen en dames ons aan. Wie wil er nu niet een sex-god live aan het werk zien? Ik duwde haar van mij af en vertelde haar haar zo dadelijk op te zoeken.
Ik liep een rondje en probeerde na te denken wat ik met wie ik wat zou gaan doen. Terwijl ik zo denkend rond liep zag ik ineens Perla met een klant weglopen. Die viel dus af en Chrystelle blijft over. Maar waar was Chrystelle? Ik schakelde in mijn mijn sex-jachtmodus (ik heb een automaat) en ging op zoek. Mijn zoeken werd snel beloond, want bij de kino kwam Chrystelle aangesjokt. Ze keek niet echt blij. Ik pakte haar beet en een flauwe glimlach verscheen op haar gezicht. “Let’s go to the room” riep ik. Ineens klaarde het gezicht van Chrystelle op en ze vroeg: “now, with me?” Ik knikte van ja en ineens kreeg ik een flinke zoen van Chrystelle. Ze pakte mij stevig vast en zei: “thank you!!” en liep snel weg. Ik liep ook naar de kleedkamer om mij nog even te verschonen. Ik liep langs een Nederlander die ik een paar maanden geleden in LR bij Thaise Joy had gespot. Ik zwaaide vriendelijk naar hem en wilde hem vragen wat hij hier deed en niet in LR, al wist ik dat Joy niet aan het werk was. Het zou er niet meer van komen. De sessie met Chrystelle zou super zijn en 3 uur duren:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=146783&postcount=8

Gearmd liepen wij naar het GT-gebouw. Trots liet ik Chrystelle zien dat ik het opgevouwde laken in 1 worp in de afvalbak kon werpen. Dat lukte, maar de volle bak viel om, met alle lakens erin. Ik kon alles opruimen tot grote hilariteit van Chrystelle. Wij liepen de barruimte in en ik speurde naar bekenden. Die zag ik in eerste instantie niet. Chrystelle liep iets voor mij en ineens schoot ze naar een bankje toe. Ik liep in eerste instantie door, maar kon het niet nalaten om even om te kijken. Wat ik zag was niet leuk. Chrystelle stond dansend voor Perla allerlei overwinningsgebaren te maken. Met grote boze ogen keek Perla mij aan en ik besloot maar snel door te lopen.
In de kleedkamer zag ik Sonny en Minime staan praten. Ik kwam lachend voor hen staan, waarbij Sonny gelijk in de houding sprong. “Daar is de autoriteit” riep hij en gaf een saluut. Minime keek mij aan met een blik: “Autoriteit? No way” Ik liep weer door naar mijn locker en al snel was ook daar Chrystelle voor haar centjes. Ik betaalde en nam afscheid. Een lang afscheid, want Chrystelle zou vanaf nu enkele maanden op vakantie gaan. Zonder mij.
Ik douchte mijzelf en liep weer naar Sonny en Minime. Minime liep weg en werd vervangen door ZGMPS, de huidige rechtvaardige jury van de maand. Ik sloeg mijn armen om zijn brede schouders waarbij ik zei: “Het is goed je weer te zien, vriendddd. Het valt mij trouwens nu pas op dat je zo groot bent. Je moet zeker 2 meter zijn. En wat een spierballen voel ik toch. Geen wonder dat je zo populair bij de vrouwtjes bent. Het schijnt dat je piemel zeker 30 cm. is” Verbaast keek Sonny mij aan. Ik verduidelijkte: “Het is de jury van de maand november, he”
Sonny was wel een beetje bezorgd over mij. Mijn haar kon wel een beetje gel gebruiken. Hij pakte een tube en kwakte er een volle laag gel in die hij aan mijn handen wreef. Ik had genoeg voor een week. Ik stopte wat gel in mijn haar, maar het merendeel bleef toch aan mijn handen zitten. “Je maakte je handen toch nog wel schoon” zei Sonny. Ik veegde mijn handen aan zijn badjas af. Een dergelijke uitnodiging sla je niet af.
Ik twijfelde eventjes, maar ik besloot de heren nog even te vergezellen naar de bar. Met zijn drieeen liepen wij de barruimte in. Ik voelde een hand op mijn schouder. Ik draaide mijn gezicht opzij en keek in de niet zo blije ogen van Perla. “Was hast du gemacht?” vroeg ze bits. Voor ik kon antwoorden zei ze: “du bist mit eine andere frau nach zimmer gegangen” Ik ontkende niet, maar stamelde wel. Ik streelde haar ronde dijen en keek ondeugend naar haar en probeerde met een grapje het ijs te breken. Er werd van alles gebroken, behalve ijs. “Ich will dich nicht sehen” snauwde Perla en ze liep weg. Ik heb haar niet meer gezien. Alsof er niets aan de hand was liep ik naar mijn 2 vrienden die al aan de bar stonden. Wij raakten in gesprek toen Lin langs liep. Ik hield Lin tegen en zei: “du bist immer hier, wann ich hier auch bin. Das sist kein zuvall” Ik weet niet of ze heeft verstaan wat ik zei, maar ik kreeg een klaagzang van hier tot Beijing. “D’as een leuke meid voor ZGMPS” dacht ik.

Mijn aandacht werd afgeleid door de Roemeense tweeling die er weer appetijtelijk uitzagen. Ze lonkten naar mij en wie lonkt krijgt mij gemakkelijk. Ik liep op het tweetal af en ik kreeg de vraag wie Hani was. “Weisst du dass nicht?” vroeg ik Hani of Nani. Terwijl ik zo stond te kletsen kwam Linda bij ons staan die in het Spaans met de dames begon te kletsen. Ik begreep er uiteraard niets van. Alleen hoorde ik 2x “Spongebob”. Ik tikte Linda op haar schouder en zei: “Linda, ich heisse Hercules” Ik besloot maar snel terug naar Sonny en ZGMPS te gaan. Ik zette een stap, maar ik werd omver gelopen door Claudia uit Polen. Ik lachte uitbundig, maar Claudia liep door alsof ik niet bestond.
Ik mengde mij maar weer in het gesprek bij ZGMPS en Sonny. Sonny gaf mij nog wat literaire tips: "Ik lees je verhaaltjes graag. Vooral als je de namen vet drukt. Dan kan ik op de naam "Sonny" scrollen. Chrystelle kwam nog even langs en gaf mij een tedere zoen in de nek. Ze gaf ook een dikke smakkert op mijn wang, waarbij ze zei: “that way you not forget me” “I never wash mine face again” verzekerde ik haar. Op dat moment meende ik dat ook oprecht. Toen ik een paar minuten later in de spiegel de knalrode lippen op mijn wang zag was ik daar al niet meer zo zeker van en voor ik GT verliet was alles er al vanaf geschrobt. Na de zoentjes liep Chrystelle door om op een krukje te gaan zitten. Ze werd afgelost door Anna met brilletje die wederom wilde weten waar haar “husband” was. Wederom wist ik niet waar ze het over had. Dat vertelde ik ZGMPS ook. Anna keek mij aan en zei: “the bold one” Ik keek haar aan en zei: “mine dick? I shave mine dick, it’s bald” lachend draaide Anna zich om en zette haar handen tegen een kruk en stak haar kontje naar achteren. Met haar kontje draaide ze tegen mijn onderlichaam en het zag er mooi uit. Helaas stond ik op het punt te vertrekken.
Het was erg druk aan het worden en er hing een gezellige sfeer. Helaas moest ik vertrekken. Ik besloot nog een afscheidrondje te lopen langs te kino. In de barruimte nam ik afscheid van Linda. Ook nam ik afscheid van Sonny en ZGMPS. Die laatste zei mij graag te nomineren, maar omdat hij de jury was mocht dat niet. “Bullshit” zei ik “als jury maak jij de regels” “Wijs mij nu maar als winnaar aan” adviseerde ik hem. “Maar wij zijn pas halverwege de maand” sputterde ZGMPS tegen. “Ja en?” reageerde ik “dan hoef je al die onzinverhalen van die anderen ook niet meer te lezen. Zie het maar als een win-win-situatie” . Verder kwamen wij niet met ons gesprek. Ik zag Djuna zwaaien en ik liep naar haar toe. Ze legde haar hand op mijn hand en vroeg: “nach hause?” Treurig knikte ik van “ja”. Djuna gaf mij een lief zoentje en zei nog wel: “vorsigt mit auto fahren”. Tot slot nam ik afscheid van Chrystelle. Ze pakte mij stevig vast en gaf mij een tedere zoen: “I will miss you” fluisterde ze. Ik haar ook en ik weet dat bij haar terugkeer het niet meer zoals vandaag zal zijn. Maar die geweldige sessie nemen ze mij in ieder geval niet meer af.

Ik kleedde mij snel om want ik had haast. Tijdens het omkleden begon een ietswat aangeschoten Duitser van middelbare leeftijd tegen mij aan te ratelen hoe goed het wel niet was in GT. Hij kwam wekelijks en dat al 9 jaar. “Knap voor een club die pas 5 jaar bestaat” dacht ik. Het was al 17.00u geweest en ik rende naar mijn auto. Blijkbaar had niemand daar rekening mee gehouden, want ik hoorde mijn mondharmonica nog niet. Ik stapte in mijn auto toen het melodramatische geluid van mijn mondharmonica aanving. Ik startte mijn auto en zette hem in zijn achteruit. Ik hoorde nog wel het geluid van mijn mondharmonica, maar ook gepiep dat leek op waarschuwingstekens van mijn auto als je met je auto ergens te dicht tegen aan zit. Ik dacht echter dat ik mijn mondharmonica moest stemmen. Ik drukte nog eens flink op het gaspedaal en net toen ik wilde gaan neurienen ……………….. BENGGGGGGGGGGGG. Ik keek om en zag dat mijn auto tegen een ijsschots was aangereden. “Welke idioot zet zo’n ding nu hier?” dacht ik. Ik stapte uit en gaf er een trap tegen “uit de pad” brulde ik. Ik stapte weer in mijn auto en reed weg richting horizon al zingend: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home………………”

Jansen
22 november 2009, 21:36
Zondag middag in Gt;

Loran-Dupke-Lustman-Saint-Babbel-Picasso-Tiga-Onzo-Jansen-Michelj-Joepi-
enz enz.

Lekker me vermaakt met Sandy maar moest wel effe wachten ( rond de 40 minuten ) op een kamer, al rond 16.00 u was er al een wachttijd.

Ja dit is de enige club die nog super loopt rond de 70 dames en 100 ijsberen.

De tweeling Hani en Nani wilden ook een sleutel reserveren maar helaas ik spaar geen dubbele haha:biggrin:

Geintje de pijp was leeg :wink:

terminator
23 november 2009, 00:10
Ja dit is de enige club die nog super loopt rond de 70 dames en 100 ijsberen Had niet anders verwacht

:annieengel:

The Saint
23 november 2009, 01:59
Dan had Samira zaterdag zeker een dagje vrij? Ik heb haar niet gezien.......:wand:

Ja, ze wou er extra goed uitzien voor de heilige man en ze heeft me zondag veel lekkers gegeven :teuflisch:

lustman
23 november 2009, 18:23
.
Ja dit is de enige club die nog super loopt

En dit hebben ze aan hun eigen inspanningen te danken. Er zijn me bij men laatste bezoeken de volgende zaken opgevallen die ik toch zeer positief vind : keuze en kwaliteit van het eten ( versterking v/d Aziatische kok ) , er wordt veel meer gepoetst ( zelfs de deur v/d sauna ) , een extra theke-dame die navraag doet over hoe en wat , de tent buiten is voorzien van launge-music en sfeer verlichting ( hier kan men de drukte van binnen even ontvluchten ). Het aanbod van dames natuurlijk niet te vergeten. Doe zo verder zou ik zeggen. :freu:

Hemaworst
24 november 2009, 08:16
Afgelopen zondag mijn Duitse vuurdoop ondergaan. Algemene indruk was iewat overweldigend: zo veel fraaie dames die van links naar rechts en omgekeerd over je netvlies flitsen dat je al snel een paniek-gevoel "waar in hemelsnaam te beginnen" overvalt. Voelde me even een 6-jarige in een overvolle snoepwinkel. De inrichting vond ik wat gedateerd (ik weet het... retro is weer helemaal in, maar dit was een beetje too much als een voetbalkantine in de 80-er jaren) maar ach, ik kwam gelukkig niet om het interieur te restylen... Pluspunt vind ik absoluut de hygiene en de bediening, overal wordt schoongemaakt en overal lopen mensen glazen op te ruimen zonder hinderlijk aanwezig te zijn. Ik had blijkbaar "Newbie" in neonletters op mijn voorhoofd geplakt, want in no-time drapeerde de eerste jagende dame zich bevallig op mijn schoot voor een praatje en een daadje. En aangezien ik niet onbeleefd wilde zijn, eindigde ik dus al rap met Veronika in een van de blokhutten. Daarna ruimte tijd besteed aan het ontdekken van alle ongeschreven wetten en regels van GT en mijn weg gevonden in de in het begin wat verwarrende wirwar aan gangetjes en kruip-door-sluip-door routes. Catering is prima, uiteraard geen driesterren Michelin-kwaliteit, maar een goede degelijke warme hap om het energienivo weer in de groene zone te krijgen. Later op de dag nog een prima uur met Russische Ellen (Jelena) doorgebracht. Op het moment dat een aantal Nederlanders het nodig vonden om de 50 euro entree om te zetten in een equivalent aan bier en dus hinderlijk luidruchtig een prive-feestje gingen bouwen zonder zich af te vragen of de andere 125 personen daar ook behoefte aan had, ben ik maar afgetaaid. Als je eenmaal bekomen bent van de overvloed aan fraai vrouwenvlees, door schade en schande de do's en don'ts hebt geleerd en je weg eenmaal hebt gevonden zodat je zonder TomTom een rondje kunt kuieren, is het een uitermate prima plek om een dagje een bonus stuk te slaan. De volgende trip staat al weer gepland medio december!

Goedemorgenallemaal
24 november 2009, 08:40
En aangezien ik niet onbeleefd wilde zijn, eindigde ik dus al rap met Veronika in een van de blokhutten.

Je had het slechter kunnen treffen.

seqoya
24 november 2009, 09:00
welkom en wen maar vast aan een nieuwe verslaving ;)

seqoya
24 november 2009, 09:17
Afgelopen vrijdag met Bbertb afgesproken in GT ... Aangekomen bij GT waren de parkeerplaatsen vol en werden de geile ijsberen richting Zoo gestuurd maar toch raar dat ze voor mij een plaats voor de deur hadden ...zou die tip iedere keer dus echt werken ;) T lijkt er wel op !!! Weer mooi voor de deur geparkeerd en snel naar de theke ... douchen... berenvel aan en snel naar de bar.....aangezien Bbertb wat later was alvast begonnen aan de tour en bij "zijn magda" beland..die was erg boos dat ik al zo vaak vreemd gegaan was en ik moest er vandaag echt aan geloven...Ik probeerde nog ervan af te komen door te zeggen dat Bbertb dat niet kan waarderen als ik met Magda zou gaan dat hij vorige week mijn smaakje al geproefd had bij Sandy..Maar nee ik moest met haar vandaag kameren.... is goed zei ik . maar eerst maar eens een kop koffie drinken..

Het valt me op dat Zahra / Sara de marokaanse er niet meer is ..al meer dan 2 maanden niet meer gezien... gestopt mischien ?? Wie zal dan nu in aanmerking komen voor de Seqoya award ?? Toppie heb jij nog een tip ???

Aangezien ik wat later was snel nog even naar de eettent maar daar hadden ze alleen nog maar een rare visschotel die ik na 1 hap maar heb laten staan.. dan maar wachten op de pizza. Magda stond al te wachten op me en maar meteen met haar naar de kamer gegaan...waar we een hele lekkere en goede sessie gehad hebben.... daarna nog lekker zitten ouwehoeren met een sigaretje ( zij dus) ...afrekenen douchen en toen was Bbertb er ook.... ff gezellig bijgepraat en zaken gedaan ;) en toen kwam de pizza...snel wat stukken gepakt en in de eettent opgegeten waar ik Picasso1 leerde kennen.. Aangenaam kennis te maken en opvallend dat niet iedere spanjaard zo druk is in de omgang ;) Maar mega geil blijven ze wel hahahaha .... Waar hangt die Raul toch uit de laatste tijd ??

Daarna ook zgmps leren kennen en nog even met Sonny bijgepraat ! Erg gezellig weer !!

Daarna snel naar huis en op terugweg in venlo nog even een KFC drive in bezocht voor een kippetje voor onderweg !!

T was weer heerlijk druk en gezellig in GT en dat zal wel weer niet lang duren dat Seqoya weer teruggaat !! T blijft een heerlijke neukfabriek !!!!

TT Man
24 november 2009, 09:50
Het valt me op dat Zahra / Sara de marokaanse er niet meer is ..al meer dan 2 maanden niet meer gezien... gestopt mischien ??

Een maand geleden heb ik haar nog gezien. Daarna inderdaad niet meer. Ze houdt regelmatig pauze. Ik denk dat we haar wel weer terug zullen zien.

CLUBSPORT
24 november 2009, 19:47
Afgelopen zondag mijn Duitse vuurdoop ondergaan. Algemene indruk was iewat overweldigend: zo veel fraaie dames die van links naar rechts en omgekeerd over je netvlies flitsen dat je al snel een paniek-gevoel "waar in hemelsnaam te beginnen" overvalt.

Een bekend gevoel voor de nieuwelingen , maar je hebt een goede keus gemaakt als 1e dame , en als je een beetje gewend begint te raken word het alleen maar leuker .
Toch mis ik wel een beetje dat spannende gevoel van die allereerste keer bij GT , dat is niet meer .

Goedemorgenallemaal
25 november 2009, 08:43
Een bekend gevoel voor de nieuwelingen , maar je hebt een goede keus gemaakt als 1e dame , en als je een beetje gewend begint te raken word het alleen maar leuker .
Toch mis ik wel een beetje dat spannende gevoel van die allereerste keer bij GT , dat is niet meer .
Da's waar ja.
Leuk is dat hij ook zomaar is gegaan, zonder af te spreken met beren wat hier vaak wordt ge-adviseerd.
Ik ben ook zomaar in mijn eentje gegaan. Ik vind daar ook helemaal niks verkeerds aan. Laat het maar op je af komen, laat het je maar overrompelen.
Of je bent een GT type, of je bent het niet. Als je het niet bent, dan helpen de beste adviezen niet. Als je het wel bent heb je al die adviezen niet nodig.

Nu ik er over terugdenk, ik moet er niet over denken, op mijneerste bezoek met adviezen overstelpt te worden, dat neemt toch de "spontaniteit" weg.
Maar ik snap ze wel die adviezen, dat geeft de ervaren beren een excuus om maar weer eens te gaan.

CLUBSPORT
25 november 2009, 21:55
In het begin maakt je brein bijna kortsluiting van al die nieuwe indrukken ,
en nu na 15 bezoekjes val je bijna in slaap aan de bar :biggrin:

Picasso 1
25 november 2009, 23:30
Nieuwelingen kunnen beter inderdaad zelf hun weg maar vinden. Toch nog wel één advies: neem weinig geld mee :tongue:

Zakkenleger
25 november 2009, 23:46
Nieuwelingen kunnen beter inderdaad zelf hun weg maar vinden. Toch nog wel één advies: neem weinig geld mee :tongue:

Nog een advies: hou handtastelijke spanjaarden weg bij je favo dames ;).

Josef
26 november 2009, 21:03
Iemand die weet waar Magdalena gebleven is ............ ?
Heb haar in GT al lange tijd niet meer gezien.
Jammer, zo'n leuke dame!

Hallo richardgaatstappen ik ken ook een Magdalena !
En dat is een Poolse blonde haren 29 jaar.
En zij werkt nu in Pauschalclub Munster [Pit Stop].
Daar voor bij Jenny,s Partytreff in Xanten gewerkt.
Maar ik weet natuurlijk niet of dit de zelfde dame is.
Als je op de site van Pauschallclub Munster kijkt daar is haar foto te bewonderen. Groetjes Josef.:vraag:

richardgaatstappen
27 november 2009, 01:52
hallo Josef
Dit is niet de Magdalena die ik zoek .... maar ze ziet er wel leuk uit.
Misschien toch een keertje richting Munster rijden.....mmmmhhhhh.
Tenzij natuurlijk iemand meer weet over de Magdalena uit GT, natuurlijk.
Misschien ga ik wel Magdalnas sparen :cool:

thesickboy
27 november 2009, 08:11
Iemand die weet waar Magdalena gebleven is ............ ?
Heb haar in GT al lange tijd niet meer gezien.
Jammer, zo'n leuke dame!

Deze MAgdalena is al maanden niet meer gespot in GT, jammer, want TSB was ook een fan.

Haec58
29 november 2009, 11:16
Were in GT

Saturday, 28th November 2009 : before 6 PM

79 named women : Adella (.ro), Amanda (.ro), Andrea (.hu - 1.55 m, cup C), Angel/Angela (.hu), Aniella/Tanja(PHG) (.ro), Anja2 (.pl), Anna (.ro), Asia/Yula (.pl), Bianca (Dominica), Caro/Carolin (.de), Carolina (.ro), Casey (Ghana), Christina (Slovakia), Dasha (.ru), Djuna/Gyna (Thailand), Ebby (Brazil), Eda (.tr), Edith (.ro), Eleonor (.ru), Elisa/Melissa (.ro), Elisabeth (.ro), Ellie (.ro), Gloria (.bg), Gulcan (.tr), Hani or Honey (.ro), Heidi/Yasmine (.cz), Helena (Greece), Ina (.ru), Isa (.de), Jacky (.de), Jana (.pl), Jennifer (.hu), Jenny (.ru), Johanna (.pl), Julia/Julienne (.bg), Julia/Yvonne (.pl), Karina (.pl), Katharina (Slovakia), Katja (.bg), Klaudia (.pl), Laetitia (.hu), Lara (.hr), Laura (.ro), Leona (.de), Lili (.ro), Lilia (Ukraine), Lin (China), Lina (.de), Linda/Kiara (Brazil), Lisa (.de), Lorena/Kathrin (.ro), Lucia (Spain), Magda (.pl), Maggy (China), Malta (Haiti), Mandy (.pl), Marta (.pl), Melissa (Dominica), Miranda (.hu), Monika (.pl - Blond, 26-29 yo, 1.55 m, cup A), Monique (.pl), Nani (.ro), Nellie (Belarus), Nicole (Slovakia), Paula (.pl), Rachel (.de), Rosa (Dominica), Roxanna (.kz), Sabrina/Carolina (.hu), Samyra (Colombia), Silvana (Italy), Sofia (Asian), Sylvia/Silvy/Sofia (Ghana), Vanessa (.nl), Vera (.ro), Victoria (.bg), Victoria/Jola (Lithuania), Vivian (Tunisia), Yvonne (Serbia),

and 7 unknown women (one new).

.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hr = Croatia
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey

BSesamstraat
29 november 2009, 14:36
Wie kan mij helpen ik ben de naam van die blonde dame kwijt die in GT werkt.. Lange blonde zeer slank en veel tattoe,s ik denk een duitse.. Ze neemt het niet nauw met seks in het openbaar.. Vrijdag nog staand in de kino en in het halletje van MAGDA.. HELP ME IK KAN HET ER NIET TEGEN ALS IK EEN RECENSIE WIL SCHRIJVEN EN DAN DE NAAM NIET WEET......

Tiga
29 november 2009, 14:39
Wie kan mij helpen ik ben de naam van die blonde dame kwijt die in GT werkt.. Lange blonde zeer slank en veel tattoe,s ik denk een duitse.. Ze neemt het niet nauw met seks in het openbaar.. Vrijdag nog staand in de kino en in het halletje van MAGDA.. HELP ME IK KAN HET ER NIET TEGEN ALS IK EEN RECENSIE WIL SCHRIJVEN EN DAN DE NAAM NIET WEET......

Caro/Caroline denk ik... met open tattoos, dus alleen de buitenlijnen op haar rug.

BSesamstraat
29 november 2009, 14:41
JA kan heel goed. denk dat het nog in gekleurt moet worden..

The Saint
29 november 2009, 16:36
Caro/Caroline denk ik... met open tattoos, dus alleen de buitenlijnen op haar rug.
Als het Caro is, dan doet ze niet aan TZ.

gignnl
29 november 2009, 17:22
omdat tot donderdag wachten veel te lang is zaterdag maar weer ff afgezakt
naar dit prachtige stukje natuur.uiteraard weer druk (wanneer eigenlijk niet?)
maar kom niet voor beren maar voor hertjes dus snel m n jachtvergunning gepakt en zeer snel na aankomst asia gestrikt.elkaar oraal op de proef gesteld hetgeen 3x poetsen tot gevolg had.mooie meid en prima sessie.
hierna kwam vanessa bij me zitten leuk eens in het nederlands te kunnen babbelen,helaas waren de patronen tijdelijk op dus beloofd later naar de kamer te gaan.helaas niet meer van gekomen maar wat in het vat zit verzuurd niet.
na wat bijrusten met dasha naar het woud vertrokken,hele leuke meid en ook een prima service.zal zeker niet de laatste keer zijn.
en laatste van de dag werd braziliaanse linda met een temperamentvolle service.weer een leuk dagje gehad alleen jammer van die oplopende wachttijden voor sleutels.

Fritzzz
29 november 2009, 20:26

Ik denk rachel, ook veel plakplaatjes en schuwt de Kino ed niet, ....veelal een zwarte(leren) bodytop aan.....

visbaron
29 november 2009, 20:33
Die is alleen niet zeer slank..... eerder mollig.......

BSesamstraat
29 november 2009, 21:01
ik denk toch caro net wat tiga al aangaf.. maar ik ga het donderdag onderzoeken..

sukehashi
30 november 2009, 03:16
Ben serieus aan het overwegen om vrij te nemen op maandag 7/12 voor het Weihnachtparty, maar wat mag ik verwachten? Alle dames in geile kerstkledij en een kerstbuffet? Meer dames dan op een normale maandag hoop ik alleszins.

uurtje
30 november 2009, 05:48
Een party heeft vaak de volgende trekjes:

- extra aankleding
- meer gasten (en hier komen als regel dames op af)
- entertainment (al dan niet erotisch)

Let wel, door de extra beren en dames kan er een wachttijd voor de kamers ontstaan.

ijsbeer2121
30 november 2009, 19:54
Gisteren een leuke avond gehad in GT. Ontzettend druk (en dat op een zondag) - in FKK land lijkt er geen sprak te zijn van een financiele crisis!

Verder heb ik gisteren weer een meid gezien die er erg 'cute' uitziet. Ik heb haar al vaker gezien, echter nog nooit een sessie mee gehad.

Wie-o-wie kent haar? Haar omschrijving: ze Lijkt duitse te zijn (blank, niet echt gebruind), vrij jong, blond haar met recht afgeknipte pony, loopt meestal topless rond, geen tatoos/piercings, en draagt een wit horloge.

Goedemorgenallemaal
30 november 2009, 19:59
Gisteren een leuke avond gehad in GT. Ontzettend druk (en dat op een zondag) - in FKK land lijkt er geen sprak te zijn van een financiele crisis!

Verder heb ik gisteren weer een meid gezien die er erg 'cute' uitziet. Ik heb haar al vaker gezien, echter nog nooit een sessie mee gehad.

Wie-o-wie kent haar? Haar omschrijving: ze Lijkt duitse te zijn (blank, niet echt gebruind), vrij jong, blond haar met recht afgeknipte pony, loopt meestal topless rond, geen tatoos/piercings, en draagt een wit horloge.

Lia?? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=11549)

handigeharrie
30 november 2009, 21:04

Moet haast wel Franceska zijn.. 1,85 m lang, blond, tatoes en Duitse (een aanrader :))

kmisjezo
30 november 2009, 21:08
Hallo beste ijsberen,
Ik wil jullie en ook de uitbaters van GT verwittigen dat, en ik heb het met mijn eigen ogen gezien, dat een bepaalde ijsbee stiekem foto's maken van de dames. :ranting2:
Jawel met zijn GSM ! ! !
Achteraf heb gemerkt dat deze persoon vol trots, zijn genomen foto's aan zijn vriend toonde.

OPLETTEN DUS !

BSesamstraat
30 november 2009, 22:10
Moet haast wel Franceska zijn.. 1,85 m lang, blond, tatoes en Duitse (een aanrader :))

nee die ken ik al... en inderdaad ook een lekkere meid.

Maar het is denk ik caro... maar ik ga het morgen checken:freu:

BSesamstraat
30 november 2009, 22:12
:biggrin:

Ja die staat ook op mn lijst van blonde damens die ik nog met testen.. echt een porno look met die rechte pony.. mmm ziet er echt lekker uit.

Zedd
30 november 2009, 22:33
Dat kan inderdaad alleen maar Lia zijn. Ze komt de laatste tijd wel wat minder en zeer onregelmatig in GT, en als ze er is moet je snel zijn want ze heeft aardig wat 'vaste' klanten die haar vaak urenlang meenemen. Maar het is en blijft een van de leukste meisjes hier.