PDA

Volledige versie bekijken : Beste Recensie van de Maand Januari 2010



ijsbeer11
1 januari 2010, 07:31
Saruman, gefeliciteerd

Nu weet ik als Eindhovenaar ook eens hoe het is om 2e te zijn.
Ik heb medelijden met iedereen die voor Ajax is :thefinger:

IJSBEER 11

kater
1 januari 2010, 08:20
Saruman, gefeliciteerd


En de beste wensen voor 2010 ( voor allemaal :biggrin::biggrin:)



Gr , K;)TER

Ace2
1 januari 2010, 08:26
SARUMAN



:freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu:

Vanaf vandaag kan Saruman zich voegen in het illustere lijstje van overwinnaars van de beste recensie van de maand. Naast de eer levert hem dit ook een vrijkaartje op. Normaal gesproken zit er aan de overwinning ook een verplichting en wel in de vorm van het juryschap voor de maand januari 2010. Die verplichting ligt (nog?) niet bij Saruman. De jury van de maand januari 2010 zal de winnaar van THE FINAL COUNTDOWN 2009 zijn.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151017&postcount=1



SARUMAN: GEFELICITEERD



:biggrin: :freu: :smiley: :wink2: :lostit: :plapper: :freu: :freu: :smiley: :betrunken: :joke: :plapper:

Ace2
1 januari 2010, 09:24
****Breaking news****breaking news****breaking news****breaking news****


De ijsbeer die de meeste nominaties in 2009 heeft gekregen is bekend geworden: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151434&postcount=31



****Breaking news****breaking news****breaking news****breaking news****

Keesroeiboot
1 januari 2010, 09:31
Saruman, gefeliciteerd

Nu weet ik als Eindhovenaar ook eens hoe het is om 2e te zijn.
Ik heb medelijden met iedereen die voor Ajax is :thefinger:

IJSBEER 11

Beste IJsbeer11,

Het siert je waarachtig dat je Saruman feliciteert. Daarvoor een dikke pluim wis en waarachtig! Maar laat wel de Club in NL in zijn waarde! Boeren ontlenen hun ontstaansrecht alleen en slechts alleen aan het programma van Yvon Jaspers. Het zij hen gegund! Twente wordt kampioen! Daar is niets aan te doen!

Kees roeit voort!

Scoobert
1 januari 2010, 10:11
Twente wordt kampioen! Daar is niets aan te doen!


En ik maar denken dat Kees fan is van PSV ..............;)

Jansen
1 januari 2010, 10:41
Twente wordt kampioen! Daar is niets aan te doen!



En ik maar denken dat Kees fan is van PSV ..............;)



Klopt Scoobert bij Kees is het altijd daar waar de wind vandaan komt.............................................. .

Kees is al jaren fan van PSV Eindhoven en in Juni roept hij weer kampioenuhhhh omdat PSV dan weer kampioen wordt. :freu:

Mocht Twente ooit kampioen worden dan is hij voor Twente.;)

Saruman
1 januari 2010, 14:04
Verhip. :eek:

Lees ik even op YBF op deze eerste dag van het jaar, en ik heb al iets gewonnen.

2010 kondigt zich goed aan voor deze oude tovenaar ...
Ik zal volgende week mijn leerlinge nog eens opzoeken. :biggrin:

Ace2
1 januari 2010, 18:07
****Breaking news****breaking news****breaking news****breaking news***


De eerste contouren van de favorieten bij THE FINAL COUNTDOWN 2009 zijn bekend: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151523&postcount=44



****Breaking news****breaking news****breaking news****breaking news***


Vergeet niet te wedden bij Het wedkantoor van Ace2: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151358&postcount=1




Deze mededeling wordt u mede mogelijk gemaakt door het wedkantoor van Ace2

Picasso 1
1 januari 2010, 23:47
Verhip. :eek:

Lees ik even op YBF op deze eerste dag van het jaar, en ik heb al iets gewonnen.

2010 kondigt zich goed aan voor deze oude tovenaar ...
Ik zal volgende week mijn leerlinge nog eens opzoeken. :biggrin:

Gefeliciteerd Saruman. Gezien je schrijfstijl was deze overwinning gewoon een kwestie van tijd. Het lag alleen maar aan de lage kwantiteit van je berichten waardoor je niet eerder won.
Succes in deze nieuwe maand.

Ace2
3 januari 2010, 11:01
Mijn werk zit er weer op. De beste recensie van de maand december is afgelopen met eindelijk SARUMAN als winnaar.

Ook THE FINAL COUNTDOWN 2009 is afgelopen met SFL als all-time-favorite: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151596&postcount=56

De rust keert weer weder op het forum. Iedereen kan weer zijn gang gaan en zijn ding doen. Geen breaking news meer. Ik zal het missen.

Maar als de rust heeft toeslagen, iedereen weer in zijn vaste patroon zit en iedereen in slaap sukkelt weet dan dat de ergste nachtmerries beginnen...................................... :wink:




TOT DE VOLGENDE KEER:biggrin:


:wink2:

Picasso 1
3 januari 2010, 15:10
Volgens mij heeft SFL bij zijn vorige winst de eer van de juryschap aan iemand anders over gelaten. Te begrijpen als je deze rubriek 3 maal wint....


****Breaking news****breaking news****breaking news****breaking news***

De jury wordt aan het twijfelen gebracht en gaat zich beraden of Saruman de juryschap voor de maand januari 2010 op zich mag nemen.

****Breaking news****breaking news****breaking news****breaking news***

janjanjan
3 januari 2010, 16:47
Nominatie voor Joop met maximaal aantal bonuspunten! Joop de meest menselijke beer die, op cynische wijze, door zijn menselijkheid in de shit zit maar zijn koppie niet laat hangen. Joop sterkte!


---> https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151747&postcount=195

foots
3 januari 2010, 19:41
Heren, beren,

Ik nomineer janjanjan met:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151746&postcount=9

Enzo blijkt me maar weer ook een DVP is maar een gewoon mens.

Groet, Foots :wink2:

CLUBSPORT
3 januari 2010, 19:58
ik nomineer dit prima samenvattende verslag van jester.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151732&postcount=609

Killer-Bull
4 januari 2010, 15:53
bericht van mijn beste masterbull uit moskou
ik heb hem op de hoogte gebracht van de overwinning
namens sfl mag ik zeggen dat hij weer heel blij is en dat hij met plezier jury speelt in de maand januari
woensdag 6 januari land hij savonds weer te brussel en daarna zal hij zelf een woordje van dank komen schrijven

mvg
the killer



Volgens mij heeft SFL bij zijn vorige winst de eer van de juryschap aan iemand anders over gelaten. Te begrijpen als je deze rubriek 3 maal wint....


****Breaking news****breaking news****breaking news****breaking news***

De jury wordt aan het twijfelen gebracht en gaat zich beraden of Saruman de juryschap voor de maand januari 2010 op zich mag nemen.

****Breaking news****breaking news****breaking news****breaking news***

Cupido
4 januari 2010, 18:04
Mooi poetisch verhaaltje van Zedddddd.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151923&postcount=613

Ace2
4 januari 2010, 18:07
Volgens mij heeft SFL bij zijn vorige winst de eer van de juryschap aan iemand anders over gelaten. Te begrijpen als je deze rubriek 3 maal wint....


****Breaking news****breaking news****breaking news****breaking news***

De jury wordt aan het twijfelen gebracht en gaat zich beraden of Saruman de juryschap voor de maand januari 2010 op zich mag nemen.

****Breaking news****breaking news****breaking news****breaking news***

Eerst jat hij mijn mondharmonica en nu mijn breaking news. Laat Big30 het niet horen, stouterd. :mad_6: :biggrin:

CLUBSPORT
4 januari 2010, 19:34
Mooi poetisch verhaaltje van Zedddddd.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151923&postcount=613

ik sluit me hierbij volledig aan mooie terugblik op 2009

Saruman
5 januari 2010, 07:55
Mooi verhaal, en heel herkenbaar .....

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151923&postcount=613

Een nominatie voor deze ijsbeer.

Big30
5 januari 2010, 09:13
Mooi verhaal, en heel herkenbaar .....

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151923&postcount=613

Een nominatie voor deze ijsbeer.

Zedd of ZGMPS tis om het even! Typisch een geval van een blinde nominatie ;)! Is altijd Ok wat ie schrijft! Wel goed letten op de d/t fouten Zedd!! Stroomopwaards enuhm op de een of andere manier zou ik denken die d moet dat niet een t zijn! Maar het leuke is bij Zedd hoef je nooit te twijfelen. Nooit een spelfout en ook nog literair niet onbegaafd! Hmm kweet ut ook niet! Zedd heeft gelijk maar toch prefereer ik stroomopwaarts!
Enuhm, voor mij gaat kwaliteit voor kwantiteit! Laat ons hopen dat een der rechtsprekenden dit jaar ook zo denken!

Groet,
Big30

rplover
5 januari 2010, 10:10
Zedd of ZGMPS tis om het even! Typisch een geval van een blinde nominatie ;)! Is altijd Ok wat ie schrijft! Wel goed letten op de d/t fouten Zedd!! Stroomopwaards enuhm op de een of andere manier zou ik denken die d moet dat niet een t zijn! Maar het leuke is bij Zedd hoef je nooit te twijfelen. Nooit een spelfout en ook nog literair niet onbegaafd! Hmm kweet ut ook niet! Zedd heeft gelijk maar toch prefereer ik stroomopwaarts!
Enuhm, voor mij gaat kwaliteit voor kwantiteit! Laat ons hopen dat een der rechtsprekenden dit jaar ook zo denken!

Groet,
Big30
Kwaliteit komt zelfs stroomopwaarts vanzelf boven drijven.
Ik nomineer mee.
Het allereerste GT-verhaal dat ik twee maal heb gelezen. Klasse ;)
Zed schaatst zich met dit bericht een weg naar de kwalificaties van de winterspelen, mooi, mooi, mooi.

Zed rijdt een scheve kerstschaats, hadden we destijds maar evangelisten die het zo mooi konden verwoorden, ik zou de Bijbel iedere dag lezen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151923&postcount=613)

erpee ;)

RAUL7
5 januari 2010, 10:13
Mooi verhaal, en heel herkenbaar .....

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151923&postcount=613

Een nominatie voor deze ijsbeer.

Ik nomineer mee :cool:

SFL
6 januari 2010, 22:52
Egotripperij en een woordje van dank voor de grote eer om tot beste schrijver van 2009 bekroond te worden…
:freu:

In de eerste plaats sorry dat ik wat laat reageer, maar vele beren weten dat ik weer een kleine 2 weken in het buitenland was.

2009 is het jaar waarin ik een ijsbeer werd en na die eerste overwinning in april ben ik ook geregeld beginnen schrijven. Over alles verslaggeving doen is onbegonnen werk, maar ik heb toch vrij veel geschreven over de clubs en mijn ervaringen in Duitsland en enkele andere landen.

Omdat ik ongeveer een frequentie had van 1 à 2 verslagen op een maand neer te pennen, werd ik dan ook een vaste waarde in het topic “beste recensie”. Meestal werd ik als eerste door bevriende ijsberen genomineerd, maar bij regelmaat kreeg ik ook nominaties van beren die ik niet ken of waar ik totaal niets mee te maken had. Velen zullen me tegenspreken, maar ik denk wel dat het eerlijk verlopen is.

In de eerste plaats schep ik er plezier in om te schrijven en gelezen te worden. Goede reacties op die schrijfsels krijgen, is bijgevolg altijd fijn. Uiteindelijk heb ik 5x een vrijkaart gewonnen met mijn verslagjes en 2x van de 5 was ik eindwinnaar van de desbetreffende maand en daarnaast nog eens duo-overwinning met Ace2. Als men zich alleen hierop baseert, dan was het misschien niet verwonderlijk dat ik de titel van beste schrijver van het jaar zou binnenhalen.

Maar het zou onsportief zijn indien ik zou ontkennen dat er veel betere schrijvers dan mij op dit forum zijn. Waarschijnlijk zijn er ook ijsberen met veel meer humor en die meer specifiek zijn in het verschaffen van nuttige informatie naar andere ijsberen toe. Misschien omdat zij minder tijd hebben dan ik om te schrijven, in bepaalde gevallen omdat zij gematigder hoerenlopers zijn dan mij en daardoor minder te vertellen hebben of simpelweg en in de meeste gevallen dat zij naast dit forum nog een fatsoenlijk sociaal leven hebben dat ook hun aandacht verdient en waardoor het schrijven slechts een bijzaak is. Wat betreft de overige veelplegers, met massa’s tijd en hopen poen, die dagdagelijks op dit forum hangen en ook uitgebreid aan ijsberenjournalistiek doen; zij hebben misschien iets minder geluk dan mij gehad bij de nominaties. In ieder geval ben ik van mening dat ze het evenzeer of zelfs meer verdienen dan mij om tot beste schrijver van het Ysberenforum bekroond te worden.

Jetliner heeft gelijk wanneer hij aantoont dat ik niet de zuiverste en meest verfijnde schrijfstijl hanteer. Saruman en Ace2 zijn daar inderdaad pakken beter in dan mij, dat geef ik grift toe. Wanneer hij doelt op het feit dat ik in mijn schrijfsels en in het me profileren op dit forum een egotripper ben, dan heeft hij absoluut gelijk. Maar Saruman en Ace2 zijn dat toch ook een beetje… Zelfs de meeste schrijvende ijsberen die ik ken en/of lees zijn zelfingenomen klootzakken van egotrippers die er zo zeker van zijn dat ze een DVP kunnen laten klaar komen :hammer:. In het echte leven, doorgaans het echte leven in de saunaclub, wanneer ijsberen elkaar treffen of met elkaar kennis maken, dan stel je vast dat ze gelukkig niet allemaal egotrippers zijn. Saruman en Ace zijn eveneens nuchtere jongens en hopelijk geef ik in real life ook die indruk. Dat is natuurlijk relatief, want ik kan mezelf daarin niet beoordelen. Dit alles even terzijde, wat ik gewoon wou zeggen is dat beide heren zeer zeker betere schrijvers zijn dan mij, maar Saruman heeft simpelweg iets te weinig geschreven (maar goed ook, want anders won hij elke maand) en Ace2 had het ongeluk van jury te zijn en was min of meer verplicht om niet zichzelf te laten winnen. Ik ga echter niet akkoord met Jetliner indien hij zegt dat ik in mijn verslagen niet genoeg info meegeef. Op enkele uitzonderingen na, vermeld ik steeds de naam van de dame, vul ik haar paspoortje aan en beschrijf ik mijn ervaringen met haar. Ik denk dat ik daarvoor zeker niet moest onder doen voor mijn 2 laatst overgebleven concurrenten Ace en Saru.

Laat ons het erbij houden dat ik er de afgelopen 10 maand met volle teugen van genoten heb en niet alleen omwille van de vrijkaartjes. Ik heb enkele meesterwerkjes geschreven, maar ik heb dubbel zoveel rommel geschreven. Ik heb inderdaad mijn vriendjes op dit forum, waarmee ik gedreven aan vriendjespolitiek doe, maar minstens evenveel vinden zowel mijn verslaggeving alsook mijn persoontje maar niets. Maar zulke omstandigheden moet je ook ondergaan in het gewone dagdagelijkse leven en in wat je doet.

Tot zover de egotripperij, het gelul en het PR-werk… Mij rest nog even mijn dank te betuigen aan volgende ijsberen:

-Saruman, mijn eerste vriendje op dit forum en bovendien (vaak eerder vermeld) ging ik dankzij hem ook verhaaltjes schrijven.

-Ace2, Picasso1, The Saint, Sonny, Ysbeer11 en MichelJ (misschien nog iemand overgeslagen met mijn benevelde brein?). Allemaal aangename kerels die ik gedurende het laatste halfjaar mocht leren kennen in de clubs en die overigens geen gelegenheid lieten voorbijgaan om een recensie van mij te nomineren.

-Jansen, Jünther, ZGMPS, Seksenfun en ….??? (ben ff de naam kwijt). De juryleden onder wiens waakzaam oog ik prijsjes in de wacht sleepte. Nogmaals dank aan Ace2 die mij de eindoverwinning mocht cadeau doen.

-Een niet te vergeten en welgemeende dankjewel voor RPLover. De relnicht met wie ik ups en downs gekend heb. Door zo veel de discussie met mij aan te gaan, kreeg ik veel aandacht en publiciteit. Dit bracht teweeg dat niet alleen mij ego naar ongekende hoogten schoot, maar ook dat onrechtstreeks mijn verslagen extra genomineerd werden. Wanneer RP niet lult, eindeloos discussieert, collega’s afzeikt of zijn eigenzinnige mening uit, kan hij best goed schrijven. Om niet te zeggen het beste van heel dit forum (zie verslagjes van Angie en de eilandraad). Zowel met veel emotie alsook humor. Helaas doet hij dit te weinig! Ik heb vernomen dat RP een boek schrijft dat in het najaar zal uitkomen… Succes ermee, ik kijk er naar uit. Verder mag hij me het komende jaar blijven afzijken, want dat gaat gek genoeg gepaard met meer nominaties... In vredestijd met RP, werd ik minder genomineerd (ga het maar na).

-The Killer-Bull. Mijn beste maatje, vooral als het op saunaclubben aankomt. Hopelijk beleven we in 2010 evenveel pret als in 2009. We zijn nu al 3 jaar samen aan het hoerenlopen en hopelijk mogen we daar nog even mee doorgaan. Ook Kinkybull bedankt voor tal van nominaties, je verjaardagsfeest in LR en de 5tal keren die je dit jaar maar meeging. Misschien dat je in 2010 toch nog eens een keertje meegaat, mocht het niet vlot meer lopen met je vriendin.

-Last but not least; de forumleiding! Zonder deze opperberen geen forum, geen topic met beste recensie van de maand, geen vrijkaartjes en al zeker geen recensies. Bij deze dus ook bedankt voor de vrijkaartjes en dat er ook vanuit jullie kamp zo af en toe al eens een nominatie viel voor één van mijn schrijfsels. Ter informatie: de vrijkaartjes zijn steeds mooi gespendeerd geweest, want voor wat ik uitspaarde aan entree, kegelde ik een hertje meer omver en kon ik zo ook weer wat meer schrijven op jullie dolle forum.

-Iedereen die vanaf april tot nu een stem (al was het maar eentje) op één van mijn recensies uitbracht. Hartelijk dank daarvoor!

… mocht ik nog iemand vergeten zijn die om de een of andere reden een vermelding waard was wegen een gelegenheid, voorval of reden, laat het mij weten en ik richt een persoonlijk dankwoordje tot u.


DANK AAN ALLEN, het winnen van beste schrijvende ijsbeer van het jaar 2009 is echt te veel eer die mij toekomt, maar toch zal ik het koesteren.

:teuflisch:

Vanwege SFL

Picasso 1
7 januari 2010, 00:12
Ik nomineer het dankwoord van SFL :biggrin:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152239&postcount=610

SFL
7 januari 2010, 00:26
Ik nomineer het dankwoord van SFL :biggrin:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152239&postcount=610

Doe geen moeite Picasso... Het lonkt wel, maar ik ga mezelf heus niet laten winnen!

Muchas Gracias Amigo

SFL
7 januari 2010, 00:37
Zopas de officiele bevestiging gekregen dat ik jury ben voor de maand januari. Dat ga ik dan ook met veel plezier doen, maar verwacht niet zoveel als van ACE2, want hij is een groots man en veel beter met cijfertjes dan ik.

Even tussendoor dus vermelden dat ACE een fantastische jury was... De beste van het afgelopen jaar en daar zou hij best ook een vrijkaartje mogen voor verdienen. Thanx Ace, ik hoop je dit jaar nog eens als jury te zien.

Dan wat mij betreft:
-Zoals in mijn vorige jury-legistratuur kijk ik in de eerste plaats naar het aantal nominaties.

-Verder is humor heel belangrijk voor mij, want we zitten hier voor de fun en ontspanning en eens goed lachen hoort daar eenmaal bij. Verslaggeving waarin stukken zitten waarvan ik op mijn gat val van het lachen, die krijgen bonuspunten.

-Die bonuspunten zijn ook van toepassing indien er een schat aan informatie in zit. Duidelijke info waar andere ijsberen wat mee zijn, mag rekenen op appreciatie.

-Niemand is perfect... En zeker ik niet, die zelf geen A4tje kan schrijven zonder één fout. Dus geen nood: voor slechte zinsconstructies, spellingsfouten, plat Amsterdams of Vlaams dialect trek ik geen punten af.


Dit is het zo'n beetje. Ik ga beginnen lezen nadat ik morgen uitgeslapen ben, want ik moet 6 dagen inhalen.

Succes met jullie schrijfsels, beertjes... Dat de beste moge winnen!

Ace2
7 januari 2010, 06:36
[COLOR="Green"]Zopas de officiele bevestiging gekregen dat ik jury ben voor de maand januari. Dat ga ik dan ook met veel plezier doen, maar verwacht niet zoveel als van [B]ACE2, want hij is een groots man en veel beter met cijfertjes dan ik.

Even tussendoor dus vermelden dat ACE een fantastische jury was... De beste van het afgelopen jaar en daar zou hij best ook een vrijkaartje mogen voor verdienen. Thanx Ace, ik hoop je dit jaar nog eens als jury te zien.


Ik nomineer SFL voor zijn fantastische objectieve woorden. :biggrin:

Ace2
7 januari 2010, 06:37
[COLOR="Green"]Zopas de officiele bevestiging gekregen dat ik jury ben voor de maand januari. Dat ga ik dan ook met veel plezier doen, maar verwacht niet zoveel als van ACE2, [B]want hij is een groots man en veel beter met cijfertjes dan ik.

Even tussendoor dus vermelden dat ACE een fantastische jury was... De beste van het afgelopen jaar en daar zou hij best ook een vrijkaartje mogen voor verdienen. Thanx Ace, ik hoop je dit jaar nog eens als jury te zien.


Ik nomineer SFL voor zijn fantastische objectieve woorden. :biggrin:

Lezen jullie goed mee (W2, P1)?

Dalton
7 januari 2010, 14:54
Dan weet ik nu al dat PP wint want hij is echt de beste en neukt ook het meeste van ons.
Deze man zit 5 dagen van de week in een club en de andere 2 dagen is hij aan het wandelen voor de ramen anders krijgt hij eelt op zijn kont.

Dalton
7 januari 2010, 14:57
nominatie voor pp met zijn vieren:freu::freu::freu:

Dalton
7 januari 2010, 14:58
nominatie voor pp met zijn jenny:liebe2::liebe2::liebe2:

Dalton
7 januari 2010, 15:00
nominatie voor pp met zijn tanja:joke::joke::joke:

SFL
7 januari 2010, 16:44
SFL is zijn achterstand een beetje aan het ophalen met lezen en de reeds gegeven nominaties aan het optellen geweest.

Er zijn een hoop beertjes met één stem:
Joop
Jester
Gorky
Pvansand
en ondergetekende zelf, maar die mag dus niet meedoen.

Dit lijstje vul ik aan met PP wegens de 3 stemmen van zijn goede vriend Dalton, maar dit alles telt voor mij als één nominatie. Ten eerste omdat er geen link bij vermeld staat, ten tweede omdat het allemaal weer heel toevallig van Dalton komt en ten derde omdat het gaat om de recensie en niet omdat men het meeste van bil gaat, zoals de uitleg die Dalton er aan vastknoopt.

De eerste trend van deze maand steekt al wel de kop op:
Janjanjan en Zedd (a.k.a. zgmps alias de ijsschots-bull)

Janneman komt momenteel uit, met de stem van de jury erbij + een bonuspunt wegens schoonschrift, op 4 punten.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151746&postcount=9

Zedd, één der betere schrijvers op dit forum, heeft maar liefst 7 punten
https://www.ijsberenforum.com/forum/s...&postcount=613

Zal deze trend zich verder zetten, gaan beide heren elkaar nog de duivel aandoen of zal er een derde, vierde of vijfde hond met het been gaan lopen wanneer deze twee ervoor vechten???

Zondag of maandag zullen we het weten
Het nieuwjaar komt traag op gang, dus beertjes haal de intresten van jullie spaarrekeningen, ga saunaclubben, stengel je te pletter en kruip daarna in je pen (lees klavier) en typ hier meesterwerkjes!

El Conquistador
7 januari 2010, 16:59
ik nomineer ijsbeer11 omdat realisties kan blijven

Big30
7 januari 2010, 17:03
Voor iedereen die zich aangesproken voelt... (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152308&postcount=1)

IJsbeer11 spreekt de volgende wijze woorden,


De wereld van saunaclubs is een illusie..
Je kan er enorm veel plezier van hebben, maar er kan ook veel door kapot gaan..
Een veel gebruikte uitspraak: Als iets te mooi is om waar te zijn, is dat vaak ook zo, is hier op zijn plaats

Ik weet zeker dat dit verhaal voor het overgrote deel van de beren veel herkenningspunten herbergt, ook voor de beren die het nooit toe zullen geven

Ohja, het verhaal gaat over X... Degene die weten of denken te weten wie X is..
Ik maak er geen geheim van maar laat 1 ding duidelijk zijn:

Mijn ogen zijn voor eens en voor altijd geopend, ik be niet verliefd, ben niet gestoord, ben niet meer doorgedraaid, ik ben terug met beide benen op de grond

Dalton
7 januari 2010, 17:14
Dus heeft pp van mij 3 stemmen en van sfl een 3 punter voor zijn mooie verslag van lr samen met sonny op de kamer en vooral het verslag wanneer je dat leest loop het water uit je mond.
Dit is nog te kontroleren het neuken van mij met anouska in het moskoviaanse riool zal ik maar niet vertellen want daar zitten ze hier niet op te wachten.
Ondanks de koude daar ging hij het warme druipsteen grotje soepel in en pielemans kwam snel klaar in het grotje van anouska.
Wat een mooi strak lijf had anouska maar bij de 7de onderbroek werd het me wat teveel en heb ik haar de andere 5 maar gewoon kapotgetrokken.
Daardoor kwam het natuurlijk dat ze zo'n warme vagina had en pielemans vlug klaarkwam met dank aan mijn lieve kleine anouska in moskou.

Dalton
7 januari 2010, 17:17
P.S. Ik heb haar de groeten gedaan van alle ijsberen op dit forum en haar beloofd dat jullie allemaal een keer langs komen.

Dalton
7 januari 2010, 17:32
He Zed hoe ver is het lopen van gt naar de maas of heb je de arreslee gebruikt met de 4 friesche trekpaarden?

RAUL7
7 januari 2010, 17:48
Voor iedereen die zich aangesproken voelt... (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152308&postcount=1)

IJsbeer11 spreekt de volgende wijze woorden,

Ik nomineer mee :freu:

oxbow
7 januari 2010, 17:50
Ik nomineer mee :freu:

ik ook ;)

Megaboob
7 januari 2010, 22:33
SFL doet het weer, hij schrijft een heerlijk verhaal over zijn belevenissen in Moskou. En dit was alleen nog maar deel 1, ik kan al niet meer wachten op het vervolg! Megaboob moet ook maar eens snel naar Moskou!!! E

Hele dikke nominatie voor SFL, top!

ijsbeer11
8 januari 2010, 07:57
SFL doet het weer, hij schrijft een heerlijk verhaal over zijn belevenissen in Moskou. En dit was alleen nog maar deel 1, ik kan al niet meer wachten op het vervolg! Megaboob moet ook maar eens snel naar Moskou!!! E

Hele dikke nominatie voor SFL, top!


Ik nomineer mee, heb het in een adem uitgelezen, ben blij dat ik niet tegenover die chauffeur stond :wink:

ziane
8 januari 2010, 13:22
Ik nomineer ook SFL, New Year in Moskou. Geweldig verhaal, Respect.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=152248#post152248

Dalton
8 januari 2010, 13:29
op herhaling in livingroom van pp nominatie

Dalton
8 januari 2010, 13:30
Paspoortje van sandra nominatie voot pp

Dalton
8 januari 2010, 13:35
nominatie voot pp van daisy op de achterdam

Dalton
8 januari 2010, 13:36
Nominatie voor pp van paspoortje plus beschrijving van patricia op de achterdam:freu::freu::freu:

Dalton
8 januari 2010, 13:44
EVA POOLS nominatie voor JOOP SLIM gelukkig is hij weer terug en krijgen we ons drankje ook weer op tijd :freu::freu::freu::freu:

Bosco
8 januari 2010, 13:46
Voor iedereen die zich aangesproken voelt... (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152308&postcount=1)

IJsbeer11 spreekt de volgende wijze woorden,

Ik nomineer dit verhaal van IJsbeer11 ook.
Herkenbaar en openhartig........Hulde ;)

onzo
8 januari 2010, 13:53
Ik nomineer ook SFL, New Year in Moskou. Geweldig verhaal, Respect.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=152248#post152248

ik sluit me hier graag bij aan !
al miste ik gisteren daardoor bijna mijn terugvlucht vanuit egypte naar belgië.
zo geboeid dat ik was door dit verhaal, dat ik niet in de gaten had dat ik op de luchthaven zat en niet in moscou :biggrin:

ziane
8 januari 2010, 17:56
Voor iedereen die zich aangesproken voelt... (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152308&postcount=1)

IJsbeer11 spreekt de volgende wijze woorden,

Bij deze nomineer ik ijsbeer11 ook voor zijn wijze woorden....

joepie
8 januari 2010, 18:14
Ik nomineer ijsbeer 11 ook voor zijn verhaal ik herken er alles in . Ijsbeer ge mot skreiver worde

TwistaS
8 januari 2010, 20:01
ijsbeer 11 vies ventje bij deze nomineer ik jou recensie over de liefde voor een DVP. Het verhaal heeft mij enorm geraakt.. :)

Stiffmaster
9 januari 2010, 09:01
Of het de beste recensie is betwijfel ik, maar het is wel heel duidelijk. :biggrin::biggrin:

Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete
Matig.

Volgens mij is dit een nominatie waardig, ik denk haast het kortste bericht ooit op dit forum, maar het zegt genoeg :gruebel::gruebel:

Dalton
9 januari 2010, 10:32
Stiffie je haalt me de woorden uit de mond wat een geweldige opgave van pp om dit van zijn lievelings club te vertellen zeker een nominatie waardig en wel een 100 punter.
Eens zien wat SFL hiervan vindt om dat zo openlijk te vertellen daar is moed voor nodig en kan hij er niet onderuit om pp met deze beslissing gelijk een vrijkaartje te geven voor LIVINGROOM.
Anders zien we geen nieuwe paspoortjes en toffe beschrijvingen meer uit onze gezelligste huiskamer in NRW.
En moeten we dat gezeik van die neukfabriek gt iedere dag weer lezen.
Waar je de nek breekt over de ijsberen die zich lazerus zuipen en zich suf staan te rukken op de wc.

SFL
9 januari 2010, 10:58
Beste Dalton,

Jouw goedhartigheid naar PP toe kent geen grenzen.
Om je een plezier te doen, ben ik zelf handmatig op zoek aan het gaan naar PP's schrijfsels. Maar als je wil dat ik dit blijf doen, wil je dan AUB de volgende keer een link erbij zetten of ik verklaar al jou nominaties ongeldig. Dank u!

SFL

SFL
9 januari 2010, 11:09
Dalton overdrijft soms in zijn goedhartigheid,
Maar onderstaand verhaal van Pistol Pete kan me wel bekoren en ik snap niet waarom enkel Dalton deze man een stem gunt. PP krijgt een driepunter van mij: (1nominatie + 1bonus humor + 1bonus info)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152270&postcount=433

lustman
9 januari 2010, 11:14
Nominatie voor SFL. Ik kijk al uit naar het vervolg.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152248&postcount=8

Ace2
9 januari 2010, 11:39
Nominatie voor SFL. Ik kijk al uit naar het vervolg.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152248&postcount=8

Ik nomineer mee.

Picasso 1
9 januari 2010, 17:00
meedogenloos maar met humor (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152680&postcount=1)

Hahahaha schitterend. Een nominatie van mij met maximaal aantal punten :freu:.

Jünther
9 januari 2010, 17:29
Hilarisch, een hoofdrol !!!!, maar ook een veeg-uit-de-pan van de kunstenaar, terecht, in deze strip (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152680&postcount=1)

Tien duzend punten voor Hemaworst, wat creatief!

Dat lange haar staat me goed, gelukkig zonder 'belerend vingertje'.

Ace2
9 januari 2010, 18:40
meedogenloos maar met humor (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152680&postcount=1)

Hahahaha schitterend. Een nominatie van mij met maximaal aantal punten :freu:.

Ik hou van stripjes en nomineer mee.

Jetliner
9 januari 2010, 19:12
De scepsis van Eeuwigeloper over het Valkennest (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152269&postcount=680) is weinig opvallend,
maar ik heb drie redenen om te nomineren:
Het laat een zeldzame tegenstem horen.
Er staan geen schrijffouten in.
Outsiders moeten in ons kribbelclubje ook een kans krijgen.

Zo horen we het ook eens van een ander.

Big30
9 januari 2010, 21:51
Hier alleen nominaties en geen commentaar op nominaties! Kritiek, commentaar mits netjes verwoord kan, maar dan in dit topic:

Commentaar bij nominaties voor BRvdM (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20227)

RAUL7
9 januari 2010, 22:21
Nominatie Ace2; eindelijk een verhaal (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152710&postcount=7)zonder harmonica :biggrin:.

Jünther
9 januari 2010, 22:26
Idd, amusant hoe ace2 in deze droge beschrijving consequent blijft in de verwijzing naar zijn apparaat (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152710&postcount=7): "mijn penis....."
Nominatie in zijn meest ijle vorm.

Dalton
9 januari 2010, 23:34
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=152722#post152722
Dit nomineer ik :joke::joke::joke:

janjanjan
10 januari 2010, 00:31
meedogenloos maar met humor (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152680&postcount=1)

Hahahaha schitterend. Een nominatie van mij met maximaal aantal punten :freu:.



Ik nomineer mee, geniaal!

noglangnietuitgewandeld
10 januari 2010, 09:01
meedogenloos maar met humor (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152680&postcount=1)

Hahahaha schitterend. Een nominatie van mij met maximaal aantal punten :freu:.

En met mijn ondersteuning! Prachtig. Ook perfect qua timing, nu enkele kemphanen net een week spreekverbod hebben :biggrin:.

SFL
10 januari 2010, 11:10
:hah: Prachtig: 2 punten vanwege de jury zelf!




meedogenloos maar met humor (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152680&postcount=1)

Hahahaha schitterend. Een nominatie van mij met maximaal aantal punten :freu:.

MichelJ
10 januari 2010, 11:24
meedogenloos maar met humor (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152680&postcount=1)

Hahahaha schitterend. Een nominatie van mij met maximaal aantal punten :freu:.


Ik doe mee, prachtig!

SFL
10 januari 2010, 11:25
Ace2

Ook een nominatie voor zijn mooi verhaal en omdat hij een seksgod is: 1p
Een nominatie omdat hij mijn maatje is (wij bulls doen ongegeneerd aan vriendjespolitiek): 1p

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152710&postcount=7

Jabberwalkie
10 januari 2010, 12:05
meedogenloos maar met humor (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152680&postcount=1)

Hahahaha schitterend. Een nominatie van mij met maximaal aantal punten :freu:.



Schitterend gemaakt door Hemaworst ! Dat verdient een nominatie, hoewel het verhaal van SFL ook wel sterk was.

Dalton
10 januari 2010, 12:26
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152739&postcount=63

Mooi verhaal van DUPKE en een goede beschrijving iets waar we wat aan hebben en ons plezierig mee kunnen vermaken.:joke::joke::joke:

:joke::joke::joke:GRAAG DE MEESTE PUNTEN VOOR DEZE MAN:joke::joke::joke:

SFL
10 januari 2010, 15:00
De winnaar van het eerste trimester van de maand januari en meteen de eerste winnaar van 2010 en zelfs van het nieuwe decennium:


:freu:


De tellingen zijn afgerond en de winnaar wordt hieronder weldra bekend gemaakt.


Op de vijfde plaats met elk 1 punt:
Jester, Gorky, Pvanzand, Eeuwige Loper en Dupke.
Voor hen is het zeker nog niet afgelopen, want ze zijn nog in de running om één van de twee resterende vrijkaarten van deze maand te winnen.

:freu:

Op de vierde plaats met 2 punten:
De heer Jansen
Ook hij behoudt zijn punten naar de volgende 2x10 dagen toe. Helaas nu net niet op het erepodium!

:blume:

Op de derde plaats met elk 4 punten:
Mijn goede vriend en seksgod Ace2 en de heer Janjanjan
De ene vanwege een DVP haar bekje vol te knallen zonder mondharmonica en de andere voor zijn creatief meesterwerkje.

:hammer:

Op de tweede plaats met allen 7 punten:
De meesterlijk schrijvende Zedd, de gedetailleerde schrijver Pistol Pete, de immer goedgeluimde Ysbeer11 en de arrogante en egocentrische SFL.
Een mooi eindresultaat voor alle 4 en er zat zeker meer in. Wellicht zullen we deze 4 heren deze maand nog wel eens terugzien in de ranglijst van BRVDM.

:c014[1]:

Op de eerste plaats dan nu de eerste winnaar van de maand:

:bibber_2:

Zijn naam verraadt stiekeme sponsering, alsook de afmetingen van zijn pik…

:lostit:

Hij is niet meteen de winnaar door middel van een recensie, maar dan nog wel met stripverhaaltje…

:baeh:

Geen verhaal over een striptease-mokkel, maar wel zo’n ding in vakjes met tekeningen en tekst.

:asshole:

Tegenstanders zullen weer vingerwijzend beweren dat het niet gaat om een echte recensie en dat de nuttige informatie ver zoek is…

:ranting2:

De jury oordeelt dat de ijsberen nog in een winterslaap schijnen te vertoeven, want tot nu toe is er echt weinig geschreven…

:gruebel:

Dit laatste waarschijnlijk ook met dank aan de sneeuwstormen van de afgelopen dagen.

:wand:

In de volledige top 5 staat er wel meer, dat geen betrekking heeft tot DVP’s of saunaclubs… Dus voor één maal voor iedereen een uitzondering!

:thefinger:

De winnaar kreeg van de jury dan ook bonuspunten omwille van de humor en creativiteit…

:zauberkiste:

Daar naast had hij toch al genoeg nominaties en kon hij door de jury niet verder genegeerd worden.

:biggrin:

Tot slot nog even meedelen dat de jury deze eerste winnaar nog nooit in levende lijve tegengekomen is, dat de jury geen steekpenningen ontvangt en dus niet beticht kan worden van vriendjespolitiek.

:patpat[1]:

De winnaar, heeft zijn overwinning aan zijn filosofisch inzicht en zijn creativiteit te danken en kreeg volkomen normaal daardoor de nodige nominaties…

:bowlol:



Proficiat

met 10 punten op nummer 1



:aola:


!!! HEMAWORST !!!


:beerchug:

:ola2:


Have fun met je vrijkaartje en dat we nog veel van je mogen horen op dit forum !!!

Greeeeeeettttttzzzzzzzz !!!!
SFL (de judge)

:betrunken:

SFL
10 januari 2010, 15:13
Bij deze is onze eerste winnaar bekend.
Met zijn werkje hebben we gelachen, genoten en nagedacht...

... Maar daarmee hebben we de tekeningen, strips en jokes wel gehad.

Door het slechte weer was er misschien wel veel tijd om te schrijven en creatief te wezen, maar aangezien het te koud en besneeuwd was om een ijsbeer door te jagen, is er relatief weinig volk naar de saunaclubs gegaan. Met als gevolg dat er bijna niets was om over te schrijven!

Nu de helft van januari in zicht is, de sneeuw hopelijk zal smelten en vele DVP's weer terug zijn van bezoek in thuisland voor de feestdagen, zal het terug drukker worden in menig bordeel.

Zowel de jury als de forumleden zijn benieuwd naar wat er dan zoal staat te gebeuren.

Wie kans wil maken op één van de twee overgebleven vrijkaartjes zal dus met een echte recensie op de proppen moeten komen. Alles wat geen betrekking heeft op een club of DVP, zal bijgevolg niet meer kunnen winnen.

Dus, beste beren, schrijf jullie belevenissen op betreffende clubs (maakt niet uit hoe of waar) en/of DVP's (maakt niet uit wie en waarom)

Dit mag gerust gekruid worden met humor, een foto, tekening of stripverhaal, maar het moet een zekere vorm van infoverschaffing zijn.

Velen zullen u danbaar zijn en jury zal dan rechtvaardig oordelen!

Tot schrijfs en succes

:wink2:
SFL

El Conquistador
11 januari 2010, 22:47
ik nonimeer michel

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152978&postcount=317

Big30
11 januari 2010, 22:50
ik nonimeer michel dat linken weet ik niet hoe dat werkt

Hoe plaats je een link? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=97667&postcount=1)

Zo dus.

(Overigens nominatie voor MJ,
weekendje GT, 9/10-1 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152978&postcount=317)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152978&postcount=317
je kunt ook de link een naam geven, klik bij mijn bericht op de citeer knop en je ziet het verschil in beide links)

SFL
12 januari 2010, 00:23
ik nonimeer michel

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152978&postcount=317

Ook een nominatie van de jury...
... Onze Michel is dus voorlopig leider met 2 punten. Houdt ie dat nog 9 dagen vol, dan is hij een vrijkaartje rijker.

Silvester
12 januari 2010, 10:07
meedogenloos maar met humor (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152680&postcount=1)

Hahahaha schitterend. Een nominatie van mij met maximaal aantal punten :freu:.

Helemaal mee eens, geeft een zeer realistisch beeld...

:smoke:

Pistol Pete
12 januari 2010, 12:11
Waarlijk fantastisch te lezen hoe 'de andere kant' de vierer sessie heeft beleefd. Maar euh, dan moet je er ook bij vertellen dat vlak voor mijn hoogtepunt plots Sonny stond te hijgen boven Jenny en mij :biggrin:.

Een mooi verhaal. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20272)!!!

Dalton
12 januari 2010, 14:55
Ik ben het volkomen eens met PP een schitterend verhaal van sonny en nomineer hem ervoor en tevens 100 punten extra voor het likken wat hij doet.
Je ziet het aan zijn tong, dat hij het likken verheven heeft tot een bijzondere uitvoering, door de eeltlagen die erop zitten.

Dalton
12 januari 2010, 15:00
Haarkleur/lengte :Blond / Halflang stijl

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage /Piercing : Blanko

Service : PZC, NMC, beffen, Zoenen en knuffelen

Voordeel: Robijn zachte huid met wat babyspek

Nadeel: Geen

Prijs: € 50,00 eerste half uur, daarna € 25,00 per half uur verlenging



Susi loopt al weer een tijdje mee in LR. Meestal is ze te vinden op het bankje in de kelder wanneer je van de kleedkamers naar de Wellness loopt. Daar heb ik de laatste weken een menig deja vu met haar gehad.

Susi draagt alle kenmerken bij zich om als Duits meisje te worden gekwalificeerd. Flinke neus, blond en een niet te mager. Lekker vol lichaam met heerlijke lovehandles. Susi ziet er gepflegt uit, is schoon en lekker los.
Susi is zeker een Girl Next Door type.

Op de kamer geeft ze heel goede service. Weet zelf ook goed haar graantje in het genot mee te pikken wanneer de chemie aanwezig is. Susi is er ook weer zo één die heerlijk befbaar is.


Weer een nominatie waardig voor sonny met zijn susi.

Dalton
12 januari 2010, 15:06
Heren, beren,

En dat durft zich een kwaliteitskrant te noemen ! Er staat niet eens in wie het was, wat de kosten waren en welke service er voor verleent zou worden. Doe mij lekker de Telegraaf !

Groet, Foots


Nominatie waard voor zo'n uitspraak werkelijk voortreffelijk .

Jünther
12 januari 2010, 18:17
Mooi verhaal van Sonny Croquet, eerlijk en mooi geschreven (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20272)

Big30
12 januari 2010, 18:26
Mooi verhaal van Sonny Croquet, eerlijk en mooi geschreven (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20272)

Helemaal mee eens! Hiervoor een nominatie en ook voor de andere 5 paspoorten die Sonny heeft aangemaakt.

Big30

timjava
12 januari 2010, 18:28
Mooi verhaal van Sonny Croquet, eerlijk en mooi geschreven (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20272)

Inderdaad leuk verhaal, ik nomineer mee.

timjava
12 januari 2010, 18:47
Ik nomineer dit (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153053&postcount=75) informatieve verslag van Fuck4Ever over (hoe kan het anders met zo'n nick)Love Fucktory. ;)

:wink2:

Ik nomineer mee. Eindelijk weer eens duidelijke informatie die wordt uitgewisseld. Hiervoor is het forum toch bedoeld.

Zedd
12 januari 2010, 19:41
Duo-Nominatie voor PistolPete (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152275&postcount=3) en Sonny (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20272)

SFL
12 januari 2010, 23:19
Ook de jury wenst de heer Sonny te nomineren met twee bonuspunten extra vanwege het vereiste minimum aan informatie en ook voor de hamburgerhumor.

CLUBSPORT
15 januari 2010, 18:16
nominatie voor sonny zijn verslagje , prima schrijfwerk .
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153260&postcount=2

Jünther
15 januari 2010, 19:10
Sonny: wederom, kort en bondig geschetst, doch mooi beeld van Dior (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153260&postcount=2).
Zo kan het dus ook.

Nieuwe trend bij Sonny waargenomen; compacte kwaliteitswerkjes, met een snufje metaforenwerk. Heel goed :s026[1]:.

Big30
16 januari 2010, 00:17
Sonny: wederom, kort en bondig geschetst, doch mooi beeld van Dior (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153260&postcount=2).

Heel goed :s026[1]:.

Sonny master in het aanmaken van paspoorten :freu::applaus::chhers2:! Maar weer eens een nominatie.

Big30

SFL
16 januari 2010, 08:35
Eigenlijk kan ik weinig meegeven en is het zelfs de moeite niet om een tussenstand te vermelden.

Sinds de 10de wordt er weinig genomineerd! Enkel Sonny kan hier op de massale steun rekenen en staat dan ook met ruime voorsprong aan de leiding.

De jury is daar volledig mee akkoord, want Sonny maakt nieuwe profieltjes aan en heeft een duidelijke en humoristische schrijfstijl...

Maar gaat er nog iemand het Sonny moeilijk maken en hem het vuur aan de schenen leggen? Zal er nog een strijd nodig zijn? Komt er nog een beetje spanning en sensatie in de keet? Of zal dit saaie tweede deel van de maand een winnaar hebben die bijna de enige deelnemer is?

Stop met rukken achter jullie PC, begin te schrijven en te nomineren!

SFL, de werkloze jury

SFL
16 januari 2010, 09:00
Om het goede voorbeeld te geven zal ik zelf eentje nomineren:
ClubSport:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153311&postcount=327

Ace2
16 januari 2010, 09:56
Stop met rukken achter jullie PC, begin te schrijven en te nomineren!

SFL, de werkloze jury


Zooooooooooooo, ik ben klaar en ga maar eens nomineren. Maar dan wel een goede recensie van mijn MasterBull die mij heeft gemist:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153262&postcount=354

MichelJ
16 januari 2010, 13:24
MJ nomineert Sonny voor het aanmaken van alle paspoortjes in 2010, goed werk!

CLUBSPORT
16 januari 2010, 17:53
Een nominatie voor dit mooie verslagje van Bart
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153263&postcount=15

lustman
16 januari 2010, 21:57
Het mysterie eindelijk opgelost. :wink: Jerommeke van Gt vind de mondharmonica terug. :thefinger:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153363&postcount=328

Zedd
16 januari 2010, 23:59
Ace2 weer helemaal terug van weggeweest. Terug in GT, geen gejureer meer aan zijn hoofd, een dag lang vergeten een bullie te zijn en zijn oude verroeste mondharmonica weer teruggevonden!! Meer dan een nominatie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153363&postcount=328) waardig!

CLUBSPORT
17 januari 2010, 00:08
Ace2 weer helemaal terug van weggeweest. Terug in GT, geen gejureer meer aan zijn hoofd, een dag lang vergeten een bullie te zijn en zijn oude verroeste mondharmonica weer teruggevonden!! Meer dan een nominatie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153363&postcount=328) waardig!

ik nomineer mee

Big30
17 januari 2010, 00:20
Ace2 weer helemaal terug van weggeweest. Terug in GT, geen gejureer meer aan zijn hoofd, een dag lang vergeten een bullie te zijn en zijn oude verroeste mondharmonica weer teruggevonden!! Meer dan een nominatie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153363&postcount=328) waardig!

Handig hoor die citeer knop ;)! Maar toch na het bericht van Ace2 van A tot Zedd gespeld te hebben blijft nog steeds de vraag!


Waar bevindt zich op dit moment de mondharmonica???

Volgens onbevestigde berichten wordt er ook in GT veel op de doedelzak gespeeld. Onderzoek loopt nog.

Big30

Ace2
17 januari 2010, 07:43
Handig hoor die citeer knop ;)! Maar toch na het bericht van Ace2 van A tot Zedd gespeld te hebben blijft nog steeds de vraag!


Waar bevindt zich op dit moment de mondharmonica???

Volgens onbevestigde berichten wordt er ook in GT veel op de doedelzak gespeeld. Onderzoek loopt nog.

Big30

Ik begin toch weer een onrustig gevoel te krijgen :rolleyes:

MichelJ
17 januari 2010, 10:52
Nominatie voor vriend Bosco die zijn favo's (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153407&postcount=305) weer terug heeft.

MichelJ
17 januari 2010, 12:25
Ook een nominatie voor het 'ellendig' lange verhaal (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153363&postcount=328) van Ace2

SFL
17 januari 2010, 16:48
Eindelijk terug wat leven in de brouwerij....

Bij deze kan ik ook mee nomineren en bonuspunten uitdelen:

Als eerste weer een vriendendienst voor mijn bloedbroeder ACE2:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153363&postcount=328
Een bonuspunt voor de humor die erin zit, een bonuspunt voor de info en een bonuspunt om mij te vermelden en alsook te nomineren. 3 punten voor King-Bull2 dus.

SFL
17 januari 2010, 16:50
Ook nominatie voor Bosco... Een 2punter. Voor de humor die er stiekem in verwerkt zit. Helaas geen extra punt voor het verlenen van info... Was wat beknopt.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153407&postcount=305

SFL
17 januari 2010, 16:54
SFL is op dreef en heeft een goed dagje.
3 punten voor Bart:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153263&postcount=15
Bonuspunt ter aanmoediging tot meer schrijven. en nog een bonuspunt voor aanmaken van nieuw profieltje.

ijsbeer11
17 januari 2010, 18:10
Nominatie voor Bosco, link kan ik niet toevoegen sorry

Ace2
17 januari 2010, 18:45
Nominatie voor vriend Bosco die zijn favo's (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153407&postcount=305) weer terug heeft.

PHG en Bosco verdienen een nominatie met een goede recensie.

kinkybull
17 januari 2010, 21:44
Gegroet beste beren kinky's back! Graag een nominatie voor de Big Boss SFL, zen verslagske van YY was weer goe in orde, twas een plezier om te lezen en er terug aan te denke!!! :D
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153262&postcount=354


Aja playboy hoe tel jij uwe eindstand? Ik tel het klaarkome he :p 4-1-4 ;)

SFL
17 januari 2010, 22:13
Aja playboy hoe tel jij uwe eindstand? Ik tel het klaarkome he :p 4-1-4 ;)

Dan is de eindstand 5 - 1 - 4
Met als gevolg dat ik nog steeds de opperstier ben, jij de perverse stier... en onze andere kameraad, de moordende stier, zijn statuut wordt in vraag gesteld! :thefinger:

SFL
17 januari 2010, 22:19
Een tussenstandje:

Na een lange saaie periode waarin Sonny een monopolie-positie genoot, komt de competitie eindelijk toch een beetje op gang.

De heer Sonny staat nog altijd eenzaam aan de leiding, maar er wordt een gat dichtgereden door Ace2.

MichelJ, Bart en Bosco strijden voor de 3de plaats indien de situatie niet meer kantelt.

ijsbeer11
18 januari 2010, 11:03
Nominatie voor Joop Slim, ook al zal hij niet voor de vrijkaart gaan..
Zoiets gun je niemand, en het siert hem dat hij niemand anders de schuld geeft maar de fout bij zichzelf zoekt..

Dalton
18 januari 2010, 15:02
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=153470#post153470
nominatie voor pp :freu::freu::freu:

Dalton
18 januari 2010, 15:06
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153397&postcount=4

nominatie voor pp :freu::freu::freu:

Dalton
18 januari 2010, 15:09
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=153411#post153411

Daar heb je moed voor nodig om julia niet te pakken nominatie voor pp :hammer::hammer::hammer:

Dalton
18 januari 2010, 15:25
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153500&postcount=306

nominatie voor tim :freu::freu::freu::freu:

Picasso 1
18 januari 2010, 19:51
Eindelijk een recensie van JOEPIE https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153508&postcount=338 :biggrin:. Hiervoor een aanmoedigingsnominatie.

MichelJ
18 januari 2010, 20:00
Eindelijk een recensie van JOEPIE https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153508&postcount=338 :biggrin:. Hiervoor een aanmoedigingsnominatie.

Dan doe ik ook mee, nominatie voor onze wandelende bierfles :freu::freu:

Big30
18 januari 2010, 20:11
Dan doe ik ook mee, nominatie voor onze wandelende bierfles :freu::freu:

Ik doe ook mee! joepie toppie :biggrin:!

Big30

MichelJ
18 januari 2010, 21:59
Nominatie voor de eerste ervaring (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153596&postcount=308) van Zedd in PHG. Weer een mooi verhaal!

El Conquistador
18 januari 2010, 22:00
Ik doe ook mee! joepie toppie :biggrin:!

Big30

ik ook dan

MichelJ
18 januari 2010, 22:01
Nominatie voor hamburgers (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153500&postcount=306)in PHG. Zal binnenkort eens een hamburgertje gaan eten.

Ace2
18 januari 2010, 22:24
Nominatie voor de eerste ervaring (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153596&postcount=308) van Zedd in PHG. Weer een mooi verhaal!

Ik nomineer mee

MichelJ
18 januari 2010, 22:37
Ook Sphinx verdient een nominatie met Electric Blue (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153610&postcount=6).

Zedd
18 januari 2010, 22:44
Ook Sphinx verdient een nominatie met Electric Blue (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153610&postcount=6).

zeker, mooi!!

2bat4you
18 januari 2010, 22:46
Hierbij nomineer ik Zedd
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153596&postcount=308

voor zijn levende beschrijving ( al moet je er eigenlijk bij zijn geweest om het helemaal leuk te vinden)

en niet onbelangrijk voor het aanleveren van een trio ijsberen met de naam:

DE 3 MUSKETIERS
:bud[1]::bud[1]::bud[1]:

bestaande uit:
https://www.ijsberenforum.com/forum/image.php?u=11877&dateline=1233484066
ZEDD https://www.ijsberenforum.com/forum/image.php?u=11743&dateline=1255823170
2bat4you https://www.ijsberenforum.com/forum/image.php?u=11417&dateline=1229466476

deze drie zullen in de toekomst vaker hun avonturen samen beleven en delen met de andere beren



Dus deden de Musketiers daar een inval. Een voor allen, allen voor een! Onder deze strijdkreet sprongen we tussen de verschrikte vrouwen. Normaal komen de dames deze Musketiers dan smeken of ze aan een van onze sabels geregen mogen worden maar onze reputatie was ons dit keer blijkbaar niet vooruitgesneld. De dames zaten ons maar een beetje raar aan te kijken. Nou dan maar eerst een biertje. We borgen onze sabels weer op onder onze berenpels en gingen aan de bar hangen om de boel eens goed in ons op te nemen. Enkele bekende GT-koppies passeerden de revue en ook tussen de overige dames zaten enkele echte lekkertjes. 2bat had zijn sabel echter speciaal geslepen voor Thaise Emmy en wachtte geduldig haar komst af. De Musketiers gingen dus voor even ieder hun eigen weg.

MichelJ
18 januari 2010, 23:29
Wederom een prachtig verslag (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153627&postcount=342)van Joepie in GT, nominatiewaardig! :rofl:

Saruman
19 januari 2010, 09:55
Vermits Saruman een onverbeterlijke romanticus is, nomineert hij Zedd voor zijn verhaal (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153596&postcount=308) over de mooie Olyssia. :blume:

SFL
19 januari 2010, 11:53
De boel begint echt wel los te komen en zo vlak tegen het einde van de tweede periode van de maand aan, zal het er nog om gaan spannen.

De jury zal nog enkele nominaties toevoegen:
-PHG van Zedd + 2 bonuspunten extra voor de tegemoetkoming aan de gewenste criteria.
-Het informatieve hamburgerverhaal van Timjava + 1 bonuspunt extra
-Ook onze allerbeste Sfinx krijgt een nominatie, maar er mocht meer info in zitten en vandaar geen extra bonuspunten.

Greeettttsssss
SFL

Dalton
19 januari 2010, 13:52
Dagje Acapulco


https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=153615#post153615
nominatie voor sphinx :freu::freu::freu::freu:

Dalton
19 januari 2010, 13:55
Loli (Dominicaanse Republiek)

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=153613#post153613
nominatie sphinx :freu::freu::freu::freu:

Dalton
19 januari 2010, 13:58
Yvonne (Kroatisch)

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=153612#post153612

nominatie sphinx :freu::freu::freu:

Dalton
19 januari 2010, 14:00
#6 https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=153610#post153610
nominatie sphinx :freu::freu::freu::freu:

Bosco
19 januari 2010, 14:26
Nominatie voor de eerste ervaring (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153596&postcount=308) van Zedd in PHG. Weer een mooi verhaal!

Prachtig verhaal over Zedd's eerste ervaring met PHG. En zomers is het idd een waar paradijs, alhoewel vind ik dat in de winter ook. ;)

Saruman
19 januari 2010, 17:43
TSB en Saruman hebben dezelfde CD opliggen in de auto als ze over de autobahn scheuren.
Dat moest ik toch even vermelden.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153683&postcount=100

Saruman
19 januari 2010, 17:49
Sonny toont hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153685&postcount=1) duidelijk hoe je op een juiste manier smileys kunt gebruiken.

MichelJ
19 januari 2010, 17:51
Sonny toont hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153685&postcount=1) duidelijk hoe je op een juiste manier smileys kunt gebruiken.

Helemaal mee eens, MJ nomineert Sonny ook.

Picasso 1
19 januari 2010, 19:46
Sonny toont hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153685&postcount=1) duidelijk hoe je op een juiste manier smileys kunt gebruiken.

Ook van mij een nominatie. Valt me wel een beetje tegen dat ze niet tevens "potjauwie minjef dupe" deed :biggrin:. "Schroep mi loda" doen ze immers allemaal :rofl:

SFL
20 januari 2010, 09:27
In dit tweede tremeste van de maand januari kwam alles traag op gang. Zowel de schrijvers als de nomineerders leken aan de luie tyfus te lijden. We hadden enkel Sonny die met zijn zevenmijlslaarzen voorkeurstemmen binnen haalde.

Tegen het einde kwamen er veel deelnemers bij en vooral in het midden en aan het eind van de rangschikking werd de pot duchtig door elkaar geschud. Enkele ijsberen raapten toch hun moed bij elkaar en begonnen hun achterstand op Sonny goed te maken.


:betrunken:
Om te beginnen de deelnemers die de top 5 net niet haalden:

Met 1 punt:
-Hemaworst, de winnaar van de eerste periode van januari!
-ClubSport en The Sick Boy, twee beren van wie ik meer hoop te lezen in het derde trimester van januari.

Met 2 punten:
-Fuck4ever
-SFL met zijn YY verhaal presteerde deze keer zwaar ondermaats.

Met 3 punten:
-Joop Slim, die de diepzinnige toer op gaat.
-MichelJ: is er altijd wel bij, maar wanneer gaat hij voor nummer 1 ?


Tot zover de ijsberen die net uit de top5 vielen en waarvan we hopen dat ze de volgende keer wel op het erepodium staan. Op identiek dezelfde wijze als in het eerste deel van de maand, behouden zowel zij, alsook de ijsberen die niet in de top3 belanden, hun punten naar het derde en laatste deel toe.

En dan nu gaan we over tot de lijst waarop jullie allemaal zitten te wachten!

:aola:

Op de vijfde plaats met elk 4 punten:

Bart & Timjava
Proficiat aan beide heren, volgende keer dat net ietsje meer!


Op nummer 4 en allen met 5 punten:

Pistol Pete, Bosco & Joepie !
Op Joepie na (die niet meer dan 2 zinnen uit zijn pen wist te kribbelen), zou ik zeggen: doe zo verder... Jullie kwamen slechts 2 punten tekort om in de top3 te eindigen.


:freu:

De derde plaats en goed voor 7 punten:

Sfinx !!!
Puik werk... Hopelijk lezen we spoedig meer van jou.


:freu:

De nummers 2, beiden met 8 punten:

Zedd & Ace2
Gedurende deze maand toch wel de deelnemers met het meeste regelmaat. Zal één van hen beiden er nog in slagen om de volgende keer eindelijk de nummer1 te halen???


:lostit:

En dan nu eindelijk de onbetwistbare nummer1 van deze tweede periode, eenzaam aan de leiding en daardoor kwam het niet eens als een verrassing. Niet Ace, noch Zedd kon het gapende gat dichtmaken en moest deze sterk presterende ijsbeer laten gaan!


:bibber_2:
Van harte gefeliciteerd met 15 stemmen; SONNY
En met deze 15 stemmen staat Sonny voorlopig ook aan de kop van deze hele maand.
Zal iemand nog beter doen? of gaat Sonny voor de eindoverwinning van de maand januari.


:blume:

Het lot ligt in jullie handen, beste ijsberen! Jullie hebben daar het grootste aandeel in... De jury gooit af en toe maar eens met bonuspunten of manipuleert het zaakje zo nu en dan wat.

:smile2:
Veel succes...
... Met schrijven en nomineren !!!

SFL
:sekt:
:ebounce:

joepie
20 januari 2010, 11:30
Ha ik zal volgende keer proberen 3 zinnen te schrijven en hoop dan op de 1e plaats te eindigen.

rplover
20 januari 2010, 13:10
Wie gaat er winnen in "het derde trimester van deze maand", daar is erpee nu eens benieuwd naar .... :hammer::gruebel:
Sraks gaan we nog beweren dat een trimester 10 dagen duurt, of 4 maanden :heul:

erpee :smoke::betrunken:

Befke
20 januari 2010, 13:26
Ik nomineer Saruman (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153780&postcount=448) - kernachtig en informatief, niet te lang, niet te kort, en bovendien met een greintje humor.

Dalton
20 januari 2010, 13:50
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153780&postcount=448


nominatie voor de grote tovenaar :freu::freu::freu:

Dalton
20 januari 2010, 13:52
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153779&postcount=50
__________________
nominatie voor de grote tovenaar :freu::freu::freu::freu:

Dalton
20 januari 2010, 13:54
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=153778#post153778

nominatie voor de grote tovenaar :freu::freu::freu:

Dalton
20 januari 2010, 13:59
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153777&postcount=7


NOMINATIE voor de grote tovenaar :freu::freu::freu::freu:

CLUBSPORT
20 januari 2010, 16:45
ik nomineer sfinx en zijn belevenissen bij acapulco

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153613&postcount=1

SFL
20 januari 2010, 23:02
Met een trimester wordt 1/3 van een totaalperiode uitgedrukt.
In de meeste gevallen (bv schooljaar) is dat van toepassing op een jaar... Nou ja, ook weer 10maanden dan.

Een maand die in 3 delen verdeeld wordt, bestaande uit 10 dagen of zelfs ongelijke delen, kan dus even goed een trimester zijn.

Toch leuk dat je met je intellectuele boodschappen even langs kwam, beste RP. We leren elke dag een hoop van jou!




Wie gaat er winnen in "het derde trimester van deze maand", daar is erpee nu eens benieuwd naar .... :hammer::gruebel:
Sraks gaan we nog beweren dat een trimester 10 dagen duurt, of 4 maanden :heul:

erpee :smoke::betrunken:

Dalton
21 januari 2010, 18:50
MANIPULEREN MET HOOFDLETTERS DOOR DE JURIE .
Maar toch wel leuk op poten gezet alleen ik mis de grote tovenaar met zijn 36 punten.
Heb dat gisteren aan de sterrenhemel kunnen zien ,saruman stond tussen de grote beer en de kleine beer in.

Igor-Ergaster
21 januari 2010, 19:45
Igor nomineert van het verslag van noglangnietuitgewandeld (https://www.ijsberenforum.com/forum/member.php?u=5314) voor zijn bezoek aan Erotik Wellness Paradies te Dinslaken (http://www.6relax.de/club/name/erotik_wellness_paradies). Alleen al bij het lezen kreeg Igor al weer zin om te vertrekken naar dat mooie Duitsland

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152822&postcount=7


Igor :wink2:

Jünther
21 januari 2010, 20:38
Met een trimester wordt 1/3 van een totaalperiode uitgedrukt.
In de meeste gevallen (bv schooljaar) is dat van toepassing op een jaar... Nou ja, ook weer 10maanden dan.

Een maand die in 3 delen verdeeld wordt, bestaande uit 10 dagen of zelfs ongelijke delen, kan dus even goed een trimester zijn.

Toch leuk dat je met je intellectuele boodschappen even langs kwam, beste RP. We leren elke dag een hoop van jou!

Toch niet waarachtig :wink:, gewaardeerde SFL:

http://www.encyclo.nl/begrip/kwartaal

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_eenheden_van_tijd

Het is dus synoniem aan kwartaal.
Intellectueel J kan het zelfs verklaren met zijn 'klassieken':

Tri-mester = Tri Mesos = Drie maanden :smoke:

rplover
21 januari 2010, 22:33
Toch niet waarachtig :wink:, gewaardeerde SFL:

http://www.encyclo.nl/begrip/kwartaal

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_eenheden_van_tijd

Het is dus synoniem aan kwartaal.
Intellectueel J kan het zelfs verklaren met zijn 'klassieken':

Tri-mester = Tri Mesos = Drie maanden :smoke:

Dank Jünther, ik dacht al, wat lees ik nu van SFL? Een trimester gelijk stellen met een derde deel, gekker moet het niet worden hier.
Als SFL nu het vierde deel stelde :rofl:, maar is een semester dan ook een week, of ietsje meer? :heul:
Straks gaan we nog onze dagen opdelen in semesters, is dat dan 6 uur, of 8 uur, SFL? :gruebel:
Graag gedaan, SFL, als je nog wat hulp nodig hebt, hoor ik het wel :biggrin:

erpee :wink2:

SFL
21 januari 2010, 23:04
OK, beste Junther...

Het zal dan zo wel zijn en voortaan zal ik het niet meer gebruiken in mijn schrijfsels.

Ik kan dat ook volgen dat het over 4 maanden zou gaan in een jaar... Maar dan worden er op andere vlakken eveneens fouten tegen gemaakt. Bijvoorbeerd het schooljaar bij ons is ook verdeeld in trimesters: 1 trimester tot kerstmis, 1 tot pasen en het derde tot aan de 2 maanden grote vakantie.

Maar goed, in Belgie gaan er wel meerdere dingen fout. Dus ikke noodgedwongen ook. Mijn excuses en bij deze de wrevel van taalcorrectheid gesloten en terug naar DBRVDM.

Amen




Toch niet waarachtig :wink:, gewaardeerde SFL:

http://www.encyclo.nl/begrip/kwartaal

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_eenheden_van_tijd

Het is dus synoniem aan kwartaal.
Intellectueel J kan het zelfs verklaren met zijn 'klassieken':

Tri-mester = Tri Mesos = Drie maanden :smoke:

ijsbeer11
21 januari 2010, 23:07
junther moet altijd zn gelijk hebben, dat die maar s iets schrijft over zijn belevenissen op de kamer, als die er zijn teminste...

Ace2
22 januari 2010, 06:24
OK, beste Junther...

Het zal dan zo wel zijn en voortaan zal ik het niet meer gebruiken in mijn schrijfsels.

Ik kan dat ook volgen dat het over 4 maanden zou gaan in een jaar... Maar dan worden er op andere vlakken eveneens fouten tegen gemaakt. Bijvoorbeerd het schooljaar bij ons is ook verdeeld in trimesters: 1 trimester tot kerstmis, 1 tot pasen en het derde tot aan de 2 maanden grote vakantie.
Maar goed, in Belgie gaan er wel meerdere dingen fout. Dus ikke noodgedwongen ook. Mijn excuses en bij deze de wrevel van taalcorrectheid gesloten en terug naar DBRVDM.

Amen

In Nederland gaat het net zo. Dus als het in Belgie fout gaat, dan gaat het in Nederland ook fout. Wellicht dat trimester in de letterlijke betekenis een kwartaal is, maar in het spraakgebruik en de dagelijkse handel en wandel is het zoals SFL schrijft. Maar waarschijnlijk zal ik het ook wel verkeerd zien.

MichelJ
22 januari 2010, 06:30
Ace, ik geloof je!

Big30
22 januari 2010, 07:48
In Nederland gaat het net zo. Dus als het in Belgie fout gaat, dan gaat het in Nederland ook fout. Wellicht dat trimester in de letterlijke betekenis een kwartaal is, maar in het spraakgebruik en de dagelijkse handel en wandel is het zoals SFL schrijft. Maar waarschijnlijk zal ik het ook wel verkeerd zien.

Klopt dat zie je fout ;)! Een trimester in de letterlijke zin van het woord is niet meer dan, correct vertaald een periode van 3 maanden, wat we ook wel eens als een kwartaal aanduiden. Dit woord wordt ook veel gebruikt door Nederlandse Onderwijsinstellingen. Een jaar wordt in 4 trimesters opgedeeld. Het eerste van de zomervakantie tot aan de kerst. Het tweede vanaf de kerst tot Pasen. Het derde vanaf de Pasen tot aan de Zomervakantie. Het vierde trimester wordt gebruikt voor de Sommer Urlaub :biggrin:!

Formeel klopt dit natuurlijk niet omdat een school trimester niet een periode van exact 3 maanden beslaat :biggrin:! Dus in de formele zin van de betekenis van het woord als uitgelegd door Jünther klopt het dus niet. Edoch in de overdrachtelijke zin klopt het weer wel mits men hier het Nederlandse schoolsysteem laat prevaleren boven het Belgische maar dan alleen daar waar enige ambiguïteit m.b.t. het woord trimester zou kunnen ontstaan.

Pffffffffffff!!! Wat ik bedoel dus is waar maken we ons druk om :biggrin:??? Trimester, Semester, brrp, soit :tongue:!

Zoals SFL reeds zei en nu terug naar DBRVDM!

Big30

Dalton
22 januari 2010, 10:25
Dus wanneer we het volgens big doen is een kwartaal hetzelfde als een trimester.
30 : 3 = 10
30 : 4 = 7,5
Klopt niet big ,dus een kwartaal is iets anders als een trimester.

Zedd
22 januari 2010, 10:48
:00000835[1]:

Zeg, zouden jullie niet eens gaan neuken ofzo ??
Of schrijven, want er is op dit moment een schrijnend gebrek aan nomineerbare verhaaltjes, zometeen moet ik Joepie nog gaan nomineren ... stel je voor :gruebel:

En dan ga ik nu naar Marisol, om het goede voorbeeld te geven :fuck:

Zedd
22 januari 2010, 10:57
Ah, toch nog een goede gevonden :)

Nominatie voor thesickboy's mooie dag in Blue Note (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153683&postcount=100)

Zedd
22 januari 2010, 11:15
en ook eentje voor SFL's tweede deel van het Moskouse trimester (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153960&postcount=9)
Want verhaaltjes met plaatjes is Zedd dol op :biggrin:

Dalton
22 januari 2010, 18:27
Na een (relatief) lange aanwezigheid recentelijk nogmaals bij het ijzeren hek van Acapulco aangebeld.

Voldoende keuze aan vrouwtjes, wat uiteindelijk in 4 meer dan verdienstelijke sessies resulteerde.
De tijd tussen deze sessies opgevuld met gratis massages, met ouwehoeren met oud-bekende ijsberen en met inspirerende gesprekken met nieuw-bekende forumleden.

Nominatie voor blauwebeer :freu::freu::freu::freu:

Dalton
22 januari 2010, 18:30
ik nomineer mee met carpe monumentum.

Dalton
22 januari 2010, 18:42
--------------------------------------------------------------------------------

Gisteren woensdag was joepie weer in gt was redelijk druk en ff wat heinekens gedronken en wat rondgekeken. Enkele bekende gezien en een sigaretje gerookt toen op de kamer gegaan met weet haar naam niet maar was volgens mij een roemeense ik ben ongeveer 2 en half uur weggeweest. De plinten zitten nog allemaal vast en de airco zit ook nog aan de muur. FF wat geneukt en gekletst en was weer tijd om afscheid te nemen van de gt ik denk
voor een maand of 3. Dus rond de maand mei zal joepie weer in de gt verschijnen.Komt ik ga trouwen 28 januari en kan je nie maken om dan meteen weer naar de gt te gaan

nominatie voor joepie:freu::freu::freu::freu:

Dalton
22 januari 2010, 18:45
Geregistreerd: 26 juni 2008
Locatie: in een huis van steen
Berichten: 130

meetingpoint

--------------------------------------------------------------------------------

Ja rob toen ik wakker werd wist ik het weer de naam.

Nominatie voor dit geweldige verslag van joepie :freu::freu::freu::freu:

Ace2
22 januari 2010, 21:11
en ook eentje voor SFL's tweede deel van het Moskouse trimester (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153960&postcount=9)
Want verhaaltjes met plaatjes is Zedd dol op :biggrin:

Van mij mag SFL nog een keer jury worden. Nomineren die hap.

Megaboob
22 januari 2010, 22:01
Megaboob nomineert ook mee voor de altijd prachtige schrijfsels van SFL. SFL noemt ook nog eens extra grote borsten in het verslag, dus dubbele punten deze maal!

Graag deel 3!!

:biggrin: Megaboob


Van mij mag SFL nog een keer jury worden. Nomineren die hap.

SFL
23 januari 2010, 08:44
Support voor nieuwelingen:
Vanwege de jury 2 punten voor deze beginnende ijsbeer!



Ik nomineer de eerste recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153991&postcount=565) van noelcitroen.

Tevens heet ik hem van harte :welcome2: als nieuwe schrijver op het ijsberenforum.

Ga vooral zo door (met schrijven en plezier maken).

:wink2:

Saruman
23 januari 2010, 10:49
Saruman nomineert noglangnietuitgewandeld voor zijn recensie over 't Hof. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154068&postcount=688)

Vlot leesbaar en to the point

CLUBSPORT
23 januari 2010, 16:03
Saruman nomineert noglangnietuitgewandeld voor zijn recensie over 't Hof. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154068&postcount=688)

Vlot leesbaar en to the point

Ik nomineer mee , al was het maar omdat ik met 2 van zijn besproken dames ook het
genoegen heb mogen smaken van een kamerbezoek

molaar
23 januari 2010, 19:47
Ik nomineer Saruman https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153779&postcount=50
De beschrijving , Triki ten voeten uit

CLUBSPORT
23 januari 2010, 22:54
nominatie voor SFL zijn deel 2 van zijn ruslandavonturen

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153960&postcount=9

lustman
24 januari 2010, 09:13
nominatie voor SFL zijn deel 2 van zijn ruslandavonturen

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153960&postcount=9

Ik keek al uit naar deel 2 en nu lees ik dat deel 3 op komst is. :freu: By the way : leuke filmpjes.

Bosco
24 januari 2010, 09:33
nominatie voor SFL zijn deel 2 van zijn ruslandavonturen

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153960&postcount=9

Ik nomineer SFL ook mee.
Mede dankzij de prachtige filmpies. ;)

SFL
24 januari 2010, 15:44
"Valkennest". Starring: BiC Jetliner (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154154&postcount=689).

:wink2:

+ 2 punten van de jury voor het sportvliegtuigje :gruebel:

Saruman
24 januari 2010, 18:17
"Valkennest". Starring: BiC Jetliner (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154154&postcount=689).

:wink2:

Ik nomineer mee.
Mooi geschreven van Tony Macaroni :biggrin:

Zedd
24 januari 2010, 19:16
"Valkennest". Starring: BiC Jetliner (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154154&postcount=689).

:wink2:

Aparte schrijfstijl, ook een nominatiepunt van Zedd!

Jünther
25 januari 2010, 17:49
+2 Jetons, van Jünther, voor het Het Schrijvend Phenomeen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154154&postcount=689), aka Jetliner.
Terug uit zijn winterslaapje, onze beletterde beer.

Zakkenleger
25 januari 2010, 17:53
+2 Jetons, van Jünther, voor het Het Schrijvend Phenomeen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154154&postcount=689), aka Jetliner.
Terug uit zijn winterslaapje, onze beletterde beer.

Goddank is Jetteke weer aan 't schrijven geslagen. ZL nomineert mee.

CLUBSPORT
25 januari 2010, 18:05
"Valkennest". Starring: BiC Jetliner (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154154&postcount=689).

:wink2:

ik nomineer mee

timjava
25 januari 2010, 19:01
Nominatie voor Deepreamer:

Leuk verslagje

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154254&postcount=462

timjava
25 januari 2010, 19:04
Nominatie voor Pistol Pete https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154235&postcount=461

Zedd
25 januari 2010, 22:04
Nominatie voor Pistol Pete https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154235&postcount=461

Als troost voor het niet doorgaan van de 'sechster' dan maar een nominatie voor pornopistol :biggrin:

Saruman
26 januari 2010, 08:15
Ik nomineer Sphinx voor zijn verhaal over Le Parc. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154299&postcount=367)

Saruman
26 januari 2010, 08:16
Nogmaals Sphinx voor zijn recensie over Sakura. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154292&postcount=16)

Saruman
26 januari 2010, 08:17
Ook over Jamila (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154290&postcount=24) was Sphinx laaiend enthousiast.

Saruman
26 januari 2010, 08:18
En dankzij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154288&postcount=25) komt Debby ook weer op Sarumans TO DO lijstje.

SFL
26 januari 2010, 08:23
Nominatie voor Deepreamer:

Leuk verslagje

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154254&postcount=462

Ook voor deze Oosterbuur de volledige 3 punten want dit verslag is er eentje met alles op en aan. Helaas moet ik wel 1 punt aftrekken omdat de ondertitels ontbreken. Niet iedereen kan Duits lezen!

2 punten dus van de jury!

SFL
26 januari 2010, 08:25
Nominatie voor Pistol Pete https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154235&postcount=461

Ook 2 punter voor PP !!!

SFL
26 januari 2010, 08:31
Ik nomineer Sphinx voor zijn verhaal over Le Parc. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154299&postcount=367)

Voor Sfinx ook een 2-punter voor dit leuk schrijfsel!

Pistol Pete
26 januari 2010, 09:16
Knap hoe Sonny een zeer postitief en lezenswaardig verslag weet te schrijven over deze sessie met Ellis die eigenlijk als mislukt beschouwd dient te worden. Hier spreekt respect uit voor de dame en dames in het algemeen en dat waardeer ik erg.

Om uit de dreigende vergetelheid te onttrekken, nomineer ik dit pareltje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20391) bij deze!

SFL
26 januari 2010, 09:20
Knap hoe Sonny een zeer postitief en lezenswaardig verslag weet te schrijven over deze sessie met Ellis die eigenlijk als mislukt beschouwd dient te worden. Hier spreekt respect uit voor de dame en dames in het algemeen en dat waardeer ik erg.

Om uit de dreigende vergetelheid te onttrekken, nomineer ik dit pareltje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20387) bij deze!

Van de jury ook 2 punten voor Sonny en dat Duitse hertje !

kinkybull
26 januari 2010, 10:50
Ondanks het feit dat je er zelf niets aan hebt, toch graag een vette nominatie voor je derde deel! Weer mooi uitgebreid en als kinkybull zijnde moet ik zegge dat dit wel héél kinky was ;)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154208&postcount=12

Pistol Pete
26 januari 2010, 15:07
Heren beren, even een aanpassing voor de statistieken.

De recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154327&postcount=250) die ik bedoelde te nomineren is die van Nadine (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20391) en niet die van Ellis (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20387) een pistolfoutje :huch::huch:

Voor straf zal ik Ellis binnenkort in GT opzoeken:cool:.

Zedd
26 januari 2010, 15:26
Verdomme wat een klasse

SFL - Moskva III (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154208&postcount=12)

MichelJ
26 januari 2010, 17:19
Knap hoe Sonny een zeer postitief en lezenswaardig verslag weet te schrijven over deze sessie met Nadine die eigenlijk als mislukt beschouwd dient te worden. Hier spreekt respect uit voor de dame en dames in het algemeen en dat waardeer ik erg.

Om uit de dreigende vergetelheid te onttrekken, nomineer ik dit pareltje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20391) bij deze!

MJ nomineert Sonny ook voor de recensie met Nadine (en tevens voor het zoveelste nieuwe paspoortje dit jaar!).

MichelJ
26 januari 2010, 17:21
Verdomme wat een klasse

SFL - Moskva III (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154208&postcount=12)

Nominatie voor de trilogie (Moskva I, II, III) van SFL. Mooie verhalen altijd!

ijsbeer11
26 januari 2010, 18:30
Nominatie voor de trilogie (Moskva I, II, III) van SFL. Mooie verhalen altijd!


Ook van mij, in een adem uitgelezen

CLUBSPORT
26 januari 2010, 18:53
ook een nominatie voor sonny van mij
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154265&postcount=1

Megaboob
26 januari 2010, 23:43
SFL blijft gewoon een topschrijver. nominatie dus!


Ook van mij, in een adem uitgelezen

SFL
27 januari 2010, 08:46
Vanwege de jury de eerste 3-punter van het derde deel van deze maand:
Zedd: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154402&postcount=475

Weer voldoet het aan de door mij gewenste criteria!

SFL
27 januari 2010, 08:49
SFL leidt met 13 punten… En hij waardeert dit ten zeerste van zijn trouwe lezertjes. :biggrin:
Maar als jury is hij niet mee in de running voor een vrijkaart. Zou niet fair zijn! :frown:
:freu:
Na SFL is het weer een nek aan nek race tussen Sonny (5 punten), Sfinx (7 punten), Jetliner (8 punten) en ook Saruman en Noglangnietuitgewandeld doen een keertje mee (elk goed voor 5 punten).
:freu:
Maar het is hen weer aangeraden van te sidderen en te beven, want de vaste waarde in BRVDM komt ook weer stoer opzetten: Zedd krijgt in dit derde “trimester” :smile2: van de maand de eerste driepunter van de jury. Ook zijn er nog de underdogs: PP (4 punten), NoelCitroen (4 punten) en Deepreamer (3 punten), die eventueel nog op kruissnelheid kunnen komen.
:freu:
*In de running naar de derde vrijkaart staat Jetliner dus op kop, want de jury zelf kan er niet aan meedoen.
:freu:
*De eer om in februari jury te mogen spelen, blijft voorlopig in Sonny zijn handen!
:freu:
*De meest regelmatige schrijvers van de maand, met op z’n minst 3x een sterk verhaal en al deze verhalen meerdere malen genomineerd, zijn: Pistol Pete en Zedd. Dankzij mijn trilogie behoor ik ook terug tot dit lijstje. Nu nog wachten op een derde lang verhaal van Ace2 met bijhorende nominaties… Al heeft de man zijn best al gedaan, want tussen ons gezegd en gezwegen: het was hij die stiekem in mijn plaats het Moskou verslag schreef
:freu:
Maak het nog spannend…
… En ook nieuwe recensies zijn nog steeds welkom (en kunnen zelfs nog winnen)
:)
Succes & tot de 30ste wanneer ik de 3de vrijkaart van de hand mag doen. (31ste = bekendmaking nieuwe jury).
:wink2:

Pistol Pete
27 januari 2010, 09:41
Tegeil is mijns inziens een ten onrechte ondergewaardeerd schrijver die niet vaak genomineerd wordt maar met zijn degelijke schrijfstijl mij zeer weet te bekoren. Zonder franje beschrijft hij altijd recht door zee waarom het gaat: de belevenissen met de dame (meestal in LR of PSR), de kwaliteiten van de dame en zijn oordeel over de club. Alles zonder zichzelf op te hemelen zoals door zoveel beertjes gebeurd (ook ik maak me daar denk ik wel eens schuldig aan...:huch:).

Ook dit verslagje over Ramona in de typische tegeil-stijl voldoet aan dit beeld en daarom een nominatie voor tegeil's verslag van Ramona (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154444&postcount=4) (maar eigenlijk voor zijn hele oevre). :freu::freu:

Zakkenleger
27 januari 2010, 12:53
TSB verwoordt heel fraai (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154477&postcount=4) en heel herkenbaar de trouweloosheid van een beer naar een topdame.

CLUBSPORT
27 januari 2010, 17:39
TSB verwoordt heel fraai (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154477&postcount=4) en heel herkenbaar de trouweloosheid van een beer naar een topdame.

helemaal mee eens , leuk geschreven met een vleugje humor .

Saruman
27 januari 2010, 18:54
TSB verwoordt heel fraai (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154477&postcount=4) en heel herkenbaar de trouweloosheid van een beer naar een topdame.

In nomineer mee.
Mooi stukje proza. :)

Sphinx
27 januari 2010, 19:32
TSB verwoordt heel fraai (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154477&postcount=4) en heel herkenbaar de trouweloosheid van een beer naar een topdame.

Deze racebeer nomineert ook mee. TSB for the win :freu:

Dalton
27 januari 2010, 22:25
Layla ziet er héél mooi uit met haar afgeslankte en haar nagelnieuwe kapsel, maar de volgende keer zal het niet TSB zijn die haar geeft wat ze wil krijgen


nominatie voor TSB :freu::freu::joke::joke:

Dalton
27 januari 2010, 22:29
tegeil
ervaren ijsbeer Geregistreerd: 11 augustus 2008
Berichten: 327

Ramona, weer een topper

nominatie voor TEGEIL :joke::joke::joke:

Dalton
27 januari 2010, 22:32
Afgelopen zaterdag had ik me vast voorgenomen om wederom met Mona te kameren.
Helaas is het er door een ongelukkige samenloop van omstandigheden niet van gekomen.


nominatie voor TEGEIL :joke::joke::joke:

Dalton
27 januari 2010, 22:35
joop slim
Porno Joop

Naam :Magda


nnnnnnnnnnnominatieeeeeeeee voor joop:joke::joke::joke::joke::freu:

Dalton
27 januari 2010, 22:38
joop slim
Porno Joop

Kuna / Bulgaars


nominatie voor joop :joke::joke::joke::freu::freu:

Dalton
27 januari 2010, 22:42
Vandaag aanwezig:


nominatie voor joop :freu::freu::joke::joke::freu::freu:

Dalton
27 januari 2010, 22:51
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154550&postcount=277

NOMINATIE VOOR ZL :joke::joke::joke::joke::joke:

Dalton
27 januari 2010, 22:58
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154568&postcount=381

De waarheid is een nominatie waard van 5 punten voor picasso 1
:freu::freu::joke::joke::freu::freu:

Dalton
27 januari 2010, 23:02
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154539&postcount=166

De verbetering zit 'm erin dat een verandering geen verslechtering is.


nominatie voor zl je moet er maar opkomen om dat zo te verwoorden.

:freu::freu::joke::joke::freu::freu: :wand::wand:

Jünther
28 januari 2010, 01:18
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154539&postcount=166

De verbetering zit 'm erin dat een verandering geen verslechtering is.


nominatie voor zl je moet er maar opkomen om dat zo te verwoorden.

:freu::freu::joke::joke::freu::freu: :wand::wand:

Maar het is gewoon bullshit van de bovenste plank :smoke:.

Silvester
28 januari 2010, 08:37
Het is geen recensie, maar bij deze mijn bijval voor Willem's reactie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152595&postcount=69).., staat hij ook eens welverdiend in de spotlights..!!

Vrijkaartjes heeft Willem niet nodig, maar mocht hij winnen, verzinnen we wel iets anders..??

:smoke:

Zakkenleger
28 januari 2010, 10:17
Maar het is gewoon bullshit van de bovenste plank :smoke:.

Duidelijk geen ervaring met IT, die Jünther. :biggrin:

Befke
28 januari 2010, 10:29
TSB verwoordt heel fraai (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154477&postcount=4) en heel herkenbaar de trouweloosheid van een beer naar een topdame.

Helemaal mee eens!
Nominatie!

rplover
28 januari 2010, 11:14
Het is geen recensie, maar bij deze mijn bijval voor Willem's reactie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152595&postcount=69).., staat hij ook eens welverdiend in de spotlights..!!

Vrijkaartjes heeft Willem niet nodig, maar mocht hij winnen, verzinnen we wel iets anders..??

:smoke:
Oude koeien, Silvester, je mier is al lang dood. En Zl en Extince hebben meedere accounts, met medeweten van de forumleiding.
Neem iemands fietsje af en geef hem een nieuwe......
Willem vertoont communistische trekjes, heeft hij die geërfd van Big30?
De omgekeerde wereld, iedereen is gelijk, maar ik ben meer gelijk dan jou :asshole:
Ik nomineer dan ook Jünter, die wel degelijk iets afkent van IT, en van kippen op een rij zetten :eek:

thesickboy
28 januari 2010, 13:50
Dank voor de nominaties.... kwaliteit drijft uiteindelijk altijd boven...:wink:

Zedd
28 januari 2010, 15:53
Nominatie voor Snellejapie die z'n GT vrijkaartje samen met Nini te gelde maakt.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154628&postcount=2

Zakkenleger
28 januari 2010, 18:17
Leuk verhaal. Duidelijk eigen stijl. Blupp in GT (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154638&postcount=17).

:wink2:

Ja, geinig! ZL nomineert mee. Al vreest hij wel dat er over niet al te lange tijd er weer een 'gebroken hart' verhaal bij komt...

ijsbeer11
28 januari 2010, 18:57
Die gebroken-hart verhalen komen mijn neus uit ZL :biggrin:

Toch nomineer ik Blupp mee, hij verdient wel een vrijkaartje aangezien zijn telefoonrekening zal oplopen de komende tijd:hah:

Zedd
28 januari 2010, 20:01
Leuk verhaal. Duidelijk eigen stijl. Blupp in GT (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154638&postcount=17).

:wink2:

Ook ik nomineer mee, onder de restrictie dat Blubb géén vrijkaartje voor GT mag winnen,
alleen van een andere club :teuflisch: anders zitten we hier inderdaad zometeen weer met een verliefd beertje :luvlove:

Ace2
28 januari 2010, 20:10
[COLOR="DarkOrchid"] Nu nog wachten op een derde lang verhaal van Ace2 met bijhorende nominaties… Al heeft de man zijn best al gedaan, want tussen ons gezegd en gezwegen: [B]het was hij die stiekem in mijn plaats het Moskou verslag schreef:freu:
Maak het nog spannend…


Ghostwriter2

2bat4you
28 januari 2010, 20:21
Ik nomineer mijn medemusketier :bud[1]: met zijn mooie en duidelijke uitleg en het lijkt wel een mooi reclameverhaal
want deze musketier wil daar nu best wel heen dus hoop van de zomer op een vrijkaartje

bij deze

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154402&postcount=475

joop slim
28 januari 2010, 20:41
Ik nomineer mijn medemusketier :bud[1]: met zijn mooie en duidelijke uitleg en het lijkt wel een mooi reclameverhaal
want deze musketier wil daar nu best wel heen dus hoop van de zomer op een vrijkaartje

bij deze

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154402&postcount=475


:biggrin::biggrin: in het kader van leuke werbung nomineer ik mee :biggrin::biggrin:

SFL
29 januari 2010, 13:44
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154468&postcount=36

Een tweepunter van de jury voor Zorro Magnum !

SFL
29 januari 2010, 13:50
Nominatie voor Snellejapie die z'n GT vrijkaartje samen met Nini te gelde maakt.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154628&postcount=2

Ook een tweepunter ! :freu:

SFL
29 januari 2010, 13:51
Leuk verhaal. Duidelijk eigen stijl. Blupp in GT (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154638&postcount=17).

:wink2:

Jury nomineert mee !

SFL
29 januari 2010, 14:01
Om het in Ace2-style te doen:
BREAKING NEWS BREAKING NEWS

Straalmotor en de Zieke Jongen staan gelijk op de tweede plaats na mezelf. Voorlopig strijden zij voor de vrijkaart!

Wie van hen zal het halen?
Of zal iemand anders hen nog voorbijsteken op de laatste rechte lijn?

Dalton
29 januari 2010, 14:59
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154732&postcount=10

NOMINATIE VOOR EXTINCE EN GEEN 1 PUNT MAAR 10 PUNTEN VOOR DEZE WETENSCHAPPER.
OMDAT HIJ NIET MEER NAAR EEN CLUB GAAT KUNNEN WE HEM MISSCHIEN ZOVER KRIJGEN MET EEN VRIJKAARTJE.

Zedd
29 januari 2010, 15:41
Aanmoedigingsnominatie voor lucje81
Voor zijn eerste recensie, een dagje Pitstoppen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154708&postcount=58) in Münster.

Als saunaclubbeer altijd weer leuk om ook eens een pauschalrecensie te lezen

Dalton
30 januari 2010, 00:19
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154784&postcount=61

NOMINATIE VOOR JOSEF :freu::freu::freu::freu:

Dalton
30 januari 2010, 00:21
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153736&postcount=2

NOMINATIE VOOR JOSEF :freu::freu::freu::freu:

Dalton
30 januari 2010, 00:25
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154779&postcount=12

NOMINATIE VOOR JOSEF:freu::freu::freu::freu:

Bosco
30 januari 2010, 10:28
Ik nomineer deze mooie illusie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154801&postcount=1) van de vreemde Ace2. :biggrin:

MichelJ
30 januari 2010, 10:32
Ik nomineer deze mooie illusie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154801&postcount=1) van de vreemde Ace2. :biggrin:

MJ nomineert mee!

ijsbeer11
30 januari 2010, 10:33
MJ nomineert mee!

Ook ijsbeer11 nomineert Pornstar Ace2:freu:

SFL
30 januari 2010, 11:24
Ik nomineer deze mooie illusie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154801&postcount=1) van de vreemde Ace2. :biggrin:

En ook voor King-Bull2 een 3-punter :freu:

SFL
30 januari 2010, 11:29
In de loop van de namiddag, wordt bekendgemaakt wie de derde vrijkaart zal winnen.

Eveneens zal de meest regelmatige schrijver beloond worden met een vrijkaart!

Morgen in de avond volgt de bekendmaking van de einoverwinnaar voor de maand januari. Aan deze zal ook de fakkel van de jury doorgegeven worden.


SFL

SFL
30 januari 2010, 13:11
Just off the record: als corrupte Oostblokker sta ik open voor omkoping en steekpenningen. :biggrin:
Alleen, tracht me niet af te dreigen! :thefinger: