Volledige versie bekijken : Nieuwsgierig naar...
trigootje
30 januari 2010, 17:19
Hoi ijsberen, ben nieuw op dit forum en bij het zoeken naar een dvp hier terecht gekomen. Ben een beginnende wandelaar (ca 2 jaar) en heb me tot nu toe altijd beperkt tot priveontvangst van dames. Moet zeggen, bijna nooit een slechte ervaring gehad. Raam, sauna en bordeelbezoek heb ik geen ervaring mee. Ben wel eens gevraagd naar een parenclub te gaan (door een dame :) ), maar dat heeft deze jongen toch maar geweigerd.
Bij het lezen van de ervaringen van jullie kwam ik het fenomeen partytreff tegen. Had er wel eens wat over gehoord, maar wist eigenlijk niet hoe de gang van zaken in deze clubs nu echt was. Nou, al lezende leert men.
Nu denk ik niet dat ik er klaar voor ben om met 5 beren en 2 dames op 1 bed tesamen te gaan stoeien, doch is mijn nieuwsgierigheid wel gewekt ;).
Om de openbaarheid een beetje te mijden, nu althans, zag ik de mogelijkheid van pauschalclubs. Je betaalt een bepaald bedrag aan entree en mag daarna van de geneugten des levens genieten. Zowel spijs,drank als dames als ik het allemaal goed heb begrepen. Maar bij deze vorm van genieten is er de mogelijkheid om je terug te trekken op een prive kamer. Klopt dit allemaal? Begrijp dat het dan doelgericht en in korte tijd naar een orgasme werken is, maar daar kun je je op instellen (veel eieren eten bv :). Vind de gedachte gewoon erg geil, en deze formule maakt me zo nieuwsgierig dat ik het graag een keer wil proberen.
Daarom nu mijn vraag:
hoe persoonlijk die ook is: welke pauschalclub is voor een nieuwkomer aan te bevelen.
Voor een 1e keer zou ik het liefst gaan, wanneer het nog niet megadruk is in de club. Wanneer is de kans hierop het groots?
Woon vlakbij de grens met duitsland en vind afstand niet zo'n probleem.
Bij voorbaat dank
Trigootje (ijsbeer in spe?)
Igor-Ergaster
30 januari 2010, 21:10
Daarom nu mijn vraag:
hoe persoonlijk die ook is: welke pauschalclub is voor een nieuwkomer aan te bevelen.
Trigootje (ijsbeer in spe?)
Beste Trigootje,
Een pauschalclub is altijd even schrikken voor een nieuwkomer, en geloof het of niet ook Igor is in het begin geschrokken. Wel geef ik toe dat je daar heel snel overheen komt. De Pauschalclubs werken bijna altijd met spielwiese, dat is een kingsize bed waar meerdere stellen hun ding doen. Als je vroeg komt op een doordeweekse dag is het meestal rustig en heb je kans op een kamer alleen met het meisje naar je keuze. Wil je gegarandeerd een kamer voor je zelf moet je echt naar een FKK club gaan. Over het algemeen zijn de meiden daar professioneler (Business Girls) maar het is daar ook veel duurder. Wil je toch mooie jonge meiden die er ook nog wat van maken dan moet je eens met me mee gaan naar Dorsten (http://partytreff-dorsten.de). Ik zal er aan meewerken dat je een onvergetelijk:tricked[1]: dag krijgt en dat voor 80euro. Stuur maar eens een im voor een afspraak je zult er geen spijt van krijgen. Huidige planning 11-2 om 10:10uur
Groet Igor
jan j
30 januari 2010, 21:44
Beste Trigootje,
De Pauschalclubs werken bijna altijd met spielwiese, dat is een kingsize bed waar meerdere stellen hun ding doen.
Volgens mij werken pauschalclubs toch vaker met aparte kamers en is de spielwiese vooral bij de partytreff de regel.
nokia34
2 februari 2010, 19:11
Wat is eigenlijk het verschil tussen die 2?
Willi69
2 februari 2010, 19:52
Wat is eigenlijk het verschil tussen die 2?
It's the same. ;)
pwejd
3 februari 2010, 18:15
Hey hallo,
Ik ben in een Pauschalclub en Partytreff geweest.
Het verschil is dus wel de einzel-zimmers.
Bij een partytreff kan je een andere beer op het bed tegen komen, bij een pauschalclub ga je met de gekozen dame een 15 min naar de kamer.
Ik ga binnenkort weer naar een goede pauschalclub.
Als je zin hebt om mee te gaan just mail me1:)
Greets
trigootje
20 februari 2010, 14:00
Hey, bedankt voor de info en zeker ook voor de collegialiteit om dit groentje in te wijden. Hou alle opties open, maar het zal nog ff duren voor ik de stap ga nemen, maar ik zal hem zeker gaan zetten :).
Ijsbeer pwjed, als je een pausschalclub kent die dus ook zeker met kamers werkt, dan hoor ik het natuurlijk graag
Prettig weekend nog en geniet ze....
Zakkenleger
20 februari 2010, 14:14
Partytreff Kerpen heeft zowel gemeenschappelijke pretruimtes als aparte kamers. Wat jij wilt ;).
brammetje83
23 maart 2010, 08:13
Beste IJsberen,
Volgende week wil ik voor het eerst in Duitsland gaan kijken. Ik heb me zinnen gezet op Pauschalclub Munster dit in verband met de afstand (enschede) en het all-inn concept. Is dit een goede keuze voor een eerste keer of zijn er tips voor wat anders? Een Partytreff lijkt me niet echt wat.
Graag jullie aanbevelingen!
Silvester
23 maart 2010, 09:07
Gewoon Munster doen, qua service niet te vergelijken met de meeste PT's.
Als dit je eerste keer is zal er een wereld voor je open gaan!
Zeker als je een zakje vol goede zin meeneemt zul je een heerlijke tijd hebben.
De dames helpen je overigens wel van het andere volle zakje af... :biggrin:
:smoke:
lucje81
23 maart 2010, 12:38
Deze pauschal club is naar mijn mening echt een aanrader. De vrouwen zien er goed uit, de foto's op de site kloppen echt. En je kunt dus vooraf thuis al een beetje opwarmen en je favorieten lijstje samenstellen.
De keren dat ik er ben geweest was super.
Aanraders vanaf mijn kant zijn: Maria, Vanesa, Renata, Guilla
Graag zie ik je belevenissen tegemoet.
janjanjan
23 maart 2010, 12:52
Beste IJsberen,
Volgende week wil ik voor het eerst in Duitsland gaan kijken. Ik heb me zinnen gezet op Pauschalclub Munster dit in verband met de afstand (enschede) en het all-inn concept. Is dit een goede keuze voor een eerste keer of zijn er tips voor wat anders? Een Partytreff lijkt me niet echt wat.
Graag jullie aanbevelingen!
Heb geen ervaring met Pauschalclubs maar een club met dit concept (afgewerkt worden in korte tijd) lijkt me niet meteen geschikt voor een eerste Duitsland avontuur, of je moet weinig eisen hebben... Dus gezien je locatie is VM wellicht een goede club voor een kennismaking met wat Duitsland te bieden heeft.
Silvester
23 maart 2010, 17:29
Heb geen ervaring met Pauschalclubs maar een club met dit concept (afgewerkt worden in korte tijd) lijkt me niet meteen geschikt voor een eerste Duitsland avontuur, of je moet weinig eisen hebben... Dus gezien je locatie is VM wellicht een goede club voor een kennismaking met wat Duitsland te bieden heeft.
Hmmmm, gezien de (ook eigen) ervaringen en recensies is er niks mis mee met Pauschalclub Munster, integendeel.
Zeker als je er niet geweest bent, kun je m.i. dan ook beter niet reageren...
Stond VM overigens ook niet een tijd op de no-go lijst?
Don't judge the pilot before he starts flying....
:smoke:
cunnilingus
23 maart 2010, 19:34
Als ik jou was ging ik lekker naar Pauschalclub Munster.
Prive kamers, en lekker meiden. En je kunt op de site zien wie er allemaal zijn op de dag dat je wilt gaan. En van de drukte kun je niet veel zeggen, ik ga meestal op woensdag of donderdagmiddag dan valt het met de drukte meestal wel mee. Veel plezier :biggrin:
Als ik jou was ging ik lekker naar Pauschalclub Munster.
Prive kamers, en lekker meiden. En je kunt op de site zien wie er allemaal zijn op de dag dat je wilt gaan. En van de drukte kun je niet veel zeggen, ik ga meestal op woensdag of donderdagmiddag dan valt het met de drukte meestal wel mee. Veel plezier :biggrin:
Ik ben ook nieuw in IJsberenland en een beetje zoekend.
Ik heb de reacties op dit bericht met interesse gelezen. Misschien is dit ook wel iets voor mij.:)
Maar voorlopig blijf ik eerst nog even doorlezen.
Snor ^
brammetje83
24 maart 2010, 14:30
dank voor jullie reacties! zijn er doorgaans veel nederlanders of meer duitsers? ik denk dat ik vrijdagmiddag ga kijken. zijn er nog meer die deze club binnenkort gaan bezoeken? misschien kunnen we een soort van meeting houden.
Willem2
24 maart 2010, 16:04
dank voor jullie reacties! zijn er doorgaans veel nederlanders of meer duitsers? ik denk dat ik vrijdagmiddag ga kijken. zijn er nog meer die deze club binnenkort gaan bezoeken? misschien kunnen we een soort van meeting houden.
Meetingpoint :rolleyes: ;) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=7630&page=2)
lucje81
24 maart 2010, 18:43
Doorgaans zijn er voorzover ik weet vooral duitsers. Ben een enkele keer een Nederlander tegengekomen. Voor mij geen probleem aangezien ik ook prima duits spreek. Verder kom ik niet zo voor het ouwehoeren maar voor het lekkere werk met de dames.
Op vrijdag ben ik overigens nog nooit geweest... De laatste keer dat ik er was was op een donderdag (eind van de middag). De verhouding vrouw:man was toen 13:5, het was een waar walhala... de keer daarvoor was het echter 12:18, dit was dus kut aangezien er maar 6 kamers zijn, uit te breiden tot 7 (want bij het zwembad kan ook geneukt worden).
cunnilingus
25 maart 2010, 11:49
aangezien er maar 6 kamers zijn, uit te breiden tot 7 (want bij het zwembad kan ook geneukt worden).
maak daar maar 8 van , want als er geen kamers meer vrij zijn, zijn sommige dames niet te beroerd om je eens lekker te pakken, op de voorste banken in de kino :fuck:
Calvin
25 maart 2010, 16:05
Hoi Ijsberen ,
Ik ben ook redelijk nieuw op het gebied van wandelen en zou graag wat aanbevelingen krijgen over goede Pauschalclubs of Partytreffs .
Ben vorige zomer in de Pussy - Club in Wuppertal geweest daar heb ik een zeer goede tijd gehad !!!!!! De dames waren zeer gewillig en helemaal niet passief , helaas toen ik een paar maanden later terug kwam was de club gesloten . Nu weet ik niet of iemand weet of deze nog open gaat ??? Andere keer teruggekomen toen naar No Limit Girlies gegaan in Wuppertal was niet echt super hing geen sfeer dames hadden ook niet echt zin en werkte je snel af . Ik hoop dat jullie deze beginneling verder willen helpen .
Groetjes
Calvin
pastprecies
25 maart 2010, 22:10
Als je zelf niet eens de moeite neemt om ons een goede recentie te schrijven dan moet je dat ook niet van ons verwachten.
jan j
25 maart 2010, 23:57
Hoi Ijsberen ,
Ik ben ook redelijk nieuw op het gebied van wandelen en zou graag wat aanbevelingen krijgen over goede Pauschalclubs of Partytreffs .
KNIP KNIP KNIP
Ik hoop dat jullie deze beginneling verder willen helpen .
Groetjes
Calvin
Lees gewoon hier op het forum de verschillende PT topics door .
dit moet je toch voldoende info geven.
Wij kunnen hier ook niet weten wat je smaak is.
maar je mag hier altijd specifieke dingen vragen.
Vragen als wat is de beste PT kunnen we niks mee ( voor iedereen is dat verschillend).