snellejapie
28 januari 2010, 14:35
Naam : Nini (denk ik, had mimi verstaan, maar de aanwezigheidhslijst heeft een nini en geen mimi)
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 22
Haarkleur/-lengte : Blond, krulletjes met een brede haarband
Lengte dame : 1.55-1.60 mtr
Postuur/Cupmaat : B/C
Tatoeages/Piercings : Tongpiercing
Service: PZC, beffen, NMC
Voordelen: open uitstraling, leuke meid om mee te k(l)etsen, beetje girl-next door meisje
Nadelen: geen ontdekt
Tijdsduur : 30 minuten en een beetje
Prijs : € 50
Extra’s bij het bezoek: Zeer open uitstraling
snellejapie
28 januari 2010, 14:49
Afgelopen zaterdag met mijn vrijkaartje GT maar eens bezocht... Ik had maar kort tijd en dan met name vroeg in de dag, dus het bleef beperkt tot 2 sessies. Na de eerste sessie zat ik lekker bij te komen met een kopje koffie toen ze me al opviel aan de andere kant van de bar op de 'stoelenrij'. Een kleinere meid, zeer open uitstraling, voortdurend lachend naar beertjes of met haar vriendin die naast haar zat. Ze glimlachte en nodigde zichzelf naar me uit, waar ik nog niet op inging, maar haar open houding was wel uitnodigend voor me... Het was feitelijk nog rustig in GT, veel beren waren vooral aan het kijken en wat verkennende praatjes aan het maken, ze at dus wat en ging gewoon door met (voor mij) aantrekkelijk te wezen, zonder direct contact te zoeken.
Toen ik even later een rondje ging maken liep ik haar tegen het fijne, ranke lijfje. Direct vroeg ze me of ik zin had om een kamer te bezoeken, en hoewel dit niet mijn stijl is wist ze me na mijn wedervraag wat we daar gingen doen toch voldoende te prikkelen om toe te happen.
Op de kamer werd het direct heerlijk, ze begon me heerlijk te tongzoenen en toen we ons eenmaal op het bed hadden gevleid begon ze langzaam af te dalen naar beneden. Een hemelse pijpbeurt was wat er volgde. Ik was nog niet 100% hersteld van de vorige sessie, maar mijn hemel, wat was dat lekker... Van boven tot onder, mijn ballen, dieper in haar keeltje, alles ging zonder problemen, waarbij ze haar tongpiercing zeer prettig wist te gebruiken. Ik moest dan algauw op de rem en om niet gelijk mijn kruit te verschieten besloot ik de rollen maar eens om te draaien. Haar heerlijke mossel hield ze uitnodigend open en mijn likwerk kon ze zeker waarderen, gezien het gehijg, gesteun maar vooral de subtiele, wat ongecontroleerde samentrekkingen van haar bovenbeens- en bekkenspieren. Een extra vinger bracht haar over de rand, waarna ze me smeekte haar te neuken. Wie kan zo'n verzoek van een geile vrouw nu weerstaan? Japie niet in ieder geval, dus het werd miojn favoriete missio met de benen over mijn schouder. Heerlijk vond ik het, lekker strak en het kon haar niet snel genoeg gaan! Al snel was er geen houden meer aan en kon ik mijn nageslacht in het rubber laten zwemmen... Heerlijke GFE/one-night stand sex zoals je dat graag hebt bij een DVP.
Tijdens de aftersales vertelde ze onder het genot van een sigaretje dat ze naast haar schoonmaakwerk als hobby in GT werkt, nu weer sinds een kleine maand. Geen vaste dagen, maar ze doet het naar eigen zeggen echt voor het plezier. Dat vond ik tijdens het kamerbezoek duidelijk te merken. Ze vind veel collegaberen wel uiterst onaangenaam met 'ongewenste' contacten en stoort zich daar enorm aan, net als aan collega-dames die voortdurend met een zuur gezicht hun werk doen.