PDA

Volledige versie bekijken : Ellis (Duitse)

Jorah Mormont
25 januari 2010, 19:49
http://www.pcwize.com/thebat/pcwsmileys/pcwimages/FlagGermany.jpg

Naam : Ellis

Nationaliteit/taal : Duits / Duits

Leeftijd : 20 jaar

Haarkleur/lengte : Blond / Halflang stijl of krulletjes

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage /Piercing : (bloem) Tatoe over helft buik

Service : PZC, NMC, Laat zich beffen, Zoenen en knuffelen (GFEtje)

Voordeel: Robijn zachte huid met wat babyspek op de heupen. Prachtige lichtblauwe Bambi ogen.

Nadeel: Geen

Prijs: € 50,00 eerste half uur, daarna € 25,00 per half uur verlenging

Mijn strategie van steeds met nieuwe dames naar de kamer gaan werpt zijn vruchten af. Daar menig ijsbeer voor de vertrouwde goed bevallen service gaat, stap ik de laatste tijd steeds weer in het diepe door met nieuwe dames te gaan kameren.

Afgelopen weekeind trof ik een newby aan in Golden Time. Een prachtig naturel blond meisjes met een zeer zacht gezicht en opvallende lichtblauwe ogen. Qua uiterlijk een Sonnymeisje pur sang. Ze zat er veel van de tijd alleen op een kruk, animeerde niet en wachtte op aandacht van de aanwezige ijsberen. Nu en dan liep ze even naar achteren teneinde weer op een kruk te belandden. Daar ik dit schrijf geef aan dat zij constant mijn aandacht trok. Toen ik besloot om aanstalten te gaan maken voor een intake gesprek was het vogeltje plotseling gevlogen. Ik zag haar even niet meer en ik besloot door te rijden naar GT's zusterclub in Kaarst. Warempel stap ik gelijktijdig met deze blonde dame GT uit, het gevlogen vogeltje was terecht, maar had besloten naar huis te gaan.

Voor het eerst maak ik kennis met een dame buiten de muren van GT. Ik spreek de dame, nu in burger tenue, even kort aan (zeer brutaal) en vraag haar naam. Ich bin Ellis, aber ich muss gehen.... En weg was ze.

Nu was ik de volgende dag weer in GT en zag Ellis weer op de kruk zitten. Deze keer direct op haar afgestapt. Ze herkende me nog van het moment dat we elkaar kort op de parkeerplaats spraken. Haar krulletjes van de avond ervoor waren verdwenen en ze droeg nu halflang stijl haar. Ik sloeg het intake gesprek in de bar over en ik liet haar direct een sleutel halen.

Ik was helemaal begeistert van haar voorkomen. Zo naturel en wat een prachtig mooi zacht gezicht. Ellis werkt pas een aantal dagen in GT. Als Kölsche Studente snabbelt ze er wat bij. Op de kamer voelde ik me direct helemaal thuis bij Ellis. Ze weet een volledige GFE illusie te creëren. Absoluut geen haast, alles lekker op z'n gemak. Ellis is de rust zelve. Na een geruime tijd over en weer kroelen besloot ik wat gas op de plank te geven. Al kussend kwam ik bij haar mooie gladde venusheuvel. Sonnies likfestijn kon beginnen. Ellis is er niet vies van en laat het allemaal toe. Van het één kwam het ander en binnen no-time waren we heftig in elkaar verstrengeld. Ellis pijpte wat onwennig, althans haar aanvangsmethode was niet helemaal mijn ding. Met een beetje bijsturen wist ze wat ik graag had. Het werd een heerlijke sessie met Ellis. Ondanks mijn gebrek aan 100% moyenne, wist deze jonge dame me toch tot een diep ontlading te krijgen.

Zoals Ellis eruit ziet is ze ook op de kamer. Een geweldige lieve meid, aardig en uiterst sympathiek. Ellis is denk ik niet een voltreffer voor de echte PSE liefhebbers. Behandel Ellis zacht en krijgt er iets moois voor terug.

TT Man
26 januari 2010, 10:34
Mijn strategie van steeds met nieuwe dames naar de kamer gaan werpt zijn vruchten af. Daar menig ijsbeer voor de vertrouwde goed bevallen service gaat, stap ik de laatste tijd steeds weer in het diepe door met nieuwe dames te gaan kameren.

Ik doe dat al jaren en zal het blijven doen ook. Soms is het winnen en soms is het verliezen. Met intuitie kom je een heel eind.

TT Man
26 januari 2010, 12:27
Overigens ook een goede tip voor al die verliefde beertjes ;)

Pistol Pete
26 januari 2010, 12:45
Overigens ook een goede tip voor al die verliefde beertjes ;)

Ik ben graag verliefd:liebe2:, heerlijk gevoel. Maar daarnaast besef ik wel dat het deel van de illusie is (en niet meer moet zijn).

Zolang je dat beseft is het een heerlijk gevoel. Als je echt denkt aan samenzijn met de dame buiten de club ben je (meestal) fout bezig:hammer::hammer:.

Maar voor verliefde beertjes is het een goede tip: bij al die nieuwe ontdekkingen is er weer een kans om opnieuw dat heerlijke verliefheidsgevoel te ontwikkelen.:):):):)

CU

Pistol Pete
7 februari 2010, 09:04
Afgelopen vrijdag werd ik ook begeisterd door de eindeloze schoonheid van Ellis. Qua uiterlijk en communicatieve vaardigheden :eek: helemaal een pistollady die met haar 170 cm net door de ballotage :wink: komt.

Nadat ik diverse keren met haar had gekletst bleef ik twijfelen vanwege haar iets beperkte service (geen TZ). Maar naarmate ik haar vaker zag raakte ik steeds meer overtuigd.

Het werd een heerlijk half uurtje met deze 20-jarige duits schoonheid. Puur genieten. Prima service en een duidelijke geval voor mijn GT-herhalingslijst.

ijsbeer2121
14 maart 2010, 20:15
Ik kon vandaag ook niet ontsnappen aan deze schoonheid. Het is inderdaad een hele mooie meid waar je bovendien een leuk praatje mee kunt maken voor en na de :Sandwich-sex:.

Alleen pijpen kan ze echt niet; heel voorzichtig en net een robot - op en neer, zonder enige variatie en al helemaal zonder tong :heul:.

Ze zou wat bijles moeten nemen (van Magda, bijvoorbeeld, die kan het wel), dan zou ze echt een topper zijn...