PDA

Volledige versie bekijken : Groningen, Hoekstraat 56 II ?, Natalya



tbwi
23 april 2006, 23:13
Onlangs een bezoekje gebracht aan Natalya in Hoekstraat , weet niet exact het nummer meer, maar dacht dat het 56II was. Door de goede berichten over haar gelijk maar voor 50 euro een half uurtje genomen , niks afgesproken , gewoon maar zien wat er gebeuren ging. Nou kan niet anders zeggen dat dit zeker voor 100% is meegevallen en de berichten klopten over deze dame. Ze ziet er wat afstandelijk uit achter het raam en ik had haar in Leeuwarden ook al meerder keren zien zitten , maar op de een of andere manier sprak ze me niet echt aan. Achteraf fout geweest. Dit is gewoon een leuke spontane dame die het je naar de zin wil maken en niet op de klok kijkt.
Eerst heerlijk bespeeld en ze laat zichzelf ook lekker bespelen en biedt gelijk haar lekkere poesje aan en dit ook met graagte aanvaard en haar lekker gelikt en tegelijkertijd heerlijk gepijpt , wat ze ook vrij diep doet. Dit duurde zeker wel een minuut of 10 en moest haar uiteindelijk ook afremmen anders zou ik zeker gekomen zijn , terwijl me dat met pijpen zelden of nooit lukt. Daarna de cowgirl en afgemaakt met de missionaris waarbij ze je ondertussen lekker likt in hals en oren . Heerlijk klaargekomen en na de nodige schoonmaakrituelen werd ik nog zeker een minuut of 10 stevig gemasseerd . Na wassen en aankleden met 2 snoepjes van haar weer naar buiten gestapt.

Haarkleur/-lengte :
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : C
Nationaliteit/Taal : Litouwen/ goed nederlands
Leeftijd : ca 28
Tatoeages/Piercings :geen
Service: uitstekend
Voordelen: neemt alle tijd
Nadelen: ?( te lekker ? )
Tijdsduur :40 min
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek:massage

Befke
30 juli 2007, 09:16
Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
Dank u wel voor uw berichten!
Befke