PDA

Volledige versie bekijken : Daisy (Duits)

Megaboob
19 januari 2010, 16:53
Naam : Daisy

Nationaliteit/taal : Duits/Duitse

Leeftijd : rond de 23

Haarkleur/lengte : zeer lang, blond haar, bijna tot het kontje!

Lengte : 1.75

Postuur /Cupmaat : zeer slank / a cupje

Tatoeage /Piercing : tattoo op haar arm

Service : PZC

Voordelen: echt een mooie meid
Nadelen: waardeloze service

Megaboob zag deze mooie lange blondine, en wilde haar toch eens proberen. Hoewel het risico op een "optickfick" duidelijk aanwezig was, en de voortekenen niet goed (wilde me een trio met haar vriendin verkopen, maar dat wilde Megaboob niet. Na tien keer nee zeggen drong de boodschap door...), toch met haar gaan kameren, omdat ze simpelweg echt heel mooi is. (een beetje scandinavisch uiterlijk). Ondanks haar a cupje, toch ervoor gegaan.

Op de kamer geen TZ, begon gelijk met PZC, wat ze redelijk deed, maar zeker niet geweldig, zoals bij de sessie daarvoor met victoria, die het duidelijk wel begrepen heeft hoe het moet.

Dan maar sex, maar dat moest ook alweer op haar manier, en in een tempo dat mij helaas niet klaarkrijgt. Dus uiteindelijk maar met PZC afgemaakt, waarbij dat allemaal snel leek te moeten gaan (we waren 20 minten op de kamer). Geen naservice, geen gesprekje, niets.

Deze dame gaat mij niet terug zien, jammer, want mooi is ze dus wel...

Jorah Mormont
19 januari 2010, 17:02
Postuur /Cupmaat : zeer slank / a cupje

Alsof een vis op het droge = megaboob met een a cupje http://www.pcwize.com/thebat/pcwsmileys/pcwimages/banana.sml.gif

Sonny

Megaboob
19 januari 2010, 20:03
tja, Sonny, daar heb je een goed punt...

volgende keer ga ik weer voor de wat rijker bedeelde dames. er zijn er genoeg in GT, en mijn ervaringen met deze dames zijn ook goed. laten we deze ervaring met daisy dan maar een verstandsverbijstering noemen. Megaboob was al enige tijd niet meer in een club geweest en dan spelen de lusthormonen nu eenmaal sterk op.

.... maar je moet alles eens meegemaakt hebben zelfs een a-cupje...

:biggrin:

Megaboob