Inloggen

Volledige versie bekijken : Moe, humeurig, geen zin in seks? Misschien heb je de '21ste eeuw-ziekte'

RAUL7
11 januari 2010, 14:09
Ben jij altijd moe en humeurig? Voel je je vaak licht in je hoofd als je gaat staan? Heb je weinig zin in seks, moeite om je te concentreren en spijsverteringsproblemen? Heb je continu zin in zout?
Dan lijd jij misschien wel aan wat dé ziekte van de 21ste eeuw kan worden: 'Adrenal fatigue' of 'adrenale vermoeidheid'...

http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezond/article/detail/1052380/2010/01/11/Moe-humeurig-geen-zin-in-seks-Misschien-heb-je-de-21ste-eeuw-ziekte.dhtml

foots
11 januari 2010, 19:49
Wel alle genoemde symptomen heb ik ook zelfs de onderste heb ik wel eens na een zwaar weekend club hangen. Ook dan heb ik ooit dat ik geen dame meer kan zien.

Maar van alle levenstylen herken ik er geen een, ik eet goed ik laat me niet opjutten ik ben al perfect en verliessituaties zijn vaak win win situaties. Verder houd ik me vooral met plezante dingen bezig en blijf ik ondanks mijn vermoeidheid vaak op de ybf chat doorlullen zonder stimulerende middellen.

Groet, Foots :wink2: