PDA

Volledige versie bekijken : Partytreff bereikbaar met OV?



richard3
10 januari 2010, 20:09
Mensen, zijn er partytreffs die goed bereikbaar zijn vanuit Nederland (ik zit in Amsterdam) met het openbaar vervoer? Bij voorkeur een partytreff naast een ICE station...:biggrin:

bb king
10 januari 2010, 20:59
partytreff traumland in sprakel (bij munster) ligt tegenover een station, ik denk wel dat je ergggg lang onderweg zult zijn, succes

jan j
10 januari 2010, 23:37
PT Bremen zit ook tegenover het station.
Maar deze pt is mij helemaal onbekend.
een ook niet echt dichtbij vanaf Amsterdam ( 4uur 17 minuten enkele reis ) per trein.

http://www.partytreff-bremen.de

PT MG Druckerstrasse 6
41238 Mönchengladbach-Rheydt

is een paar km lopen van het station daar.

http://www.partytreff-mg.de


Pt Mettmann ook zover ik kan zien ( half uur lopen !)

laatst was daar ook iemand vanaf Dusseldorf daar ,was met trein en daarna Bus.
Het is te doen als je maar niet nog de zelfde dag naar huis moet , i.v.m. de reistijd.

.

Dingo
10 januari 2010, 23:54
Partytreff Xanten is ca 900 meter vanaf het station:
http://www.mart-in.com/?page_id=7

D.

noglangnietuitgewandeld
11 januari 2010, 06:44
Poleposition Kerpen is goed te doen, in Keulen overstappen, kwartiertje lopen.
Mettman eveneens, in Düsseldorf overstappen, ook een kwartiertje lopen.
Xanten ook, in Duisburg overstappen, 5 minuten lopen.
Gelsenkirchen is per trein ook goed te bereiken, maar hoe dan per OV in de pt te komen zou ik niet weten, maar moet volgens mij wel kunnen.
Dorsten lijkt me erg lastig. De trein stopt daar wel, maar dan is het nog een heel eind naar Wülfen. Weet niet of er een bus rijdt, waarschijnlijk wel.

pastprecies
11 januari 2010, 22:25
Partytreff Gronau is maar 200 meter van het station en ik denk het dichtsbij vanuit 020.

Alleen dit is de slechtste Partytreff die er is.

boo
12 januari 2010, 00:22
Hoi Richard, je kunt wel een keeer met mij meerijden. Ik ga vaker naar een saunaclub dan naar een party, maar ik kom er wel regelmatig. PM mij mar ff

richard3
23 januari 2010, 02:43
Iedereen bedankt voor de tips. Boo, ik ga je zeker nog een keer pm-en...

walter555
16 februari 2010, 17:51
graag partytreff nettetal zur linde verwijderen uit lijst

Supermike
2 juni 2010, 07:32
Hmmm weet niet of dit iets voor je is ben er zelf ook nog niet geweest.
Ben wel er wel van paln heen te gaan.
Het ligt zo 450M von bahnhof vandaan.

http://partytreff-mg-rheydt.de/

xl28
29 juni 2010, 01:41
De partytreff in Viersen is vanaf Venlo (nog een pleuris eind weg) in een half uurtje te bereiken maar lees er geen goede berichten over. Ik moet zelf ook met het OV en kan verder ook niets dichterbij vinden. Als je naar xanten gaat moet je om 17:00 al weg om de laatste trein te halen.

slushpuppy
22 augustus 2010, 05:51
Via Bahn.de uitgebreid zoeken kan je gewoon een adres opgeven. Direct vanaf je vertrek station in NL inclusief kaartje van looproute. Werk best goed duurt alleen lang met de trein zie ik!

slushpuppy
25 augustus 2010, 18:45
Ben in Drosten geweest met OV. Uurtje of 2 vanaf Venlo. Overstappen in Viersen en Essen. Dan kom je in Drosten op het station, tunnel onderdoor en kom je bij de bus. Bus 26 tot Wulfenermarkt, duurt 20 minuten. Loop door de markt naar de apotheek. Daar ga je naar rechts langs een parkeergarage (parkachtig wandelpad, in het donker vrij onveilig vermoed ik) tunneltje onderdoor en dan links om de hoek plots de partytreff. Als je goed loopt is het 5 minuten lopen van de bus.

Heen en weer in 1 dag is onhaalbaar, je hebt een slaapplaats nodig en die heb ik met behulp van personeel partytreff kunnen regelen voor 32 euro.

richard3
20 februari 2011, 19:16
Nogmaals dank voor de tips. Heb tegenwoordig wel een auto tot mijn beschikking, maar het lijkt me prettig om een keer niet zelf de hele afstand te hoeven rijden.

noglangnietuitgewandeld
20 februari 2011, 20:05
Als je naar xanten gaat moet je om 17:00 al weg om de laatste trein te halen.

Dat klopt niet, de laatste trein gaat om 22.00. Wel via Duisburg, een grote omweg dus.
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/dn?ld=9649&country=DEU&seqnr=1&ident=0r.01426049.1298232109&rt=1&OK#focus

md43
13 juli 2011, 23:37
Ik heb zelf geen eigen auto want die heb ik in Eindhoven niet echt nodig, en ik heb geen vaste relatie en ook geen kinderen. Tel uit je winst dan. Natuurlijk is het soms erg onhandig als je uit groots wilt vervoeren of ergens snel moet zijn, gelukkig heb ik vrienden en een fijne buurman die voorzien zijn van een eigen wagen. Partytreffs vind ik een aangename manier om relatief goedkoop veel sex te hebben, alleen de afstand en tijd zijn zo groot. Gelegenheden die je hiermee ook maar enigszins kunt vergelijken in Nederland zijn er nauwelijks - behalve in Nederlands Limburg. Gangbangs genoeg, maar die voor mij meestal veel te druk ik bezoek ze niet meer. Dan vaak liever een dame die je per uur betaalt en waarvoor de reistijd 20 min. is met je FIETS. Toch bekijk ik likkebaardend de Duitse sites.....

Er is EEN Partytreff die ik al langer wou bezoeken die zich niet eens zo ver van Eindhoven vandaan bevindt maar ik word er akelig van als ik op ns.nl en deutschebahn.de (of zoiets) aan het rondkijken ben. Overstappen overstappen overstappen. Drie uur minimaal enkele reis, mocht je vertraging oplopen al heel gauw vier uur. Nee heren ijsberen, gewoon een oproep doen of je met iemand mee kan rijden en benzinekosten delen. Ik heb het onlangs naar alle tevredenheid gedaan...

rootman
16 juli 2011, 15:13
Misschien een sportiever idee? Trein + fiets + tentje! Ben vorige maand voor het eerst in Xanten geweest (pinkstervakantie). Tot Nijmegen met de trein, daar ca. 9:30 aangekomen. Met de bepakte fiets naar Xanten, iets daarvoor naar waldcamping-speetenkath (Google maps-> 'camping'). Helaas alles zeiknat geregend tussen Kalkar en Xanten. Toch tentje opgezet... Dan naar Xanten! Om ca. 14:00 u eindelijk het pand gevonden. Dag van mijn leven gehad! Om 0:30 was ik weer in mijn tentje (Fietsverlichting moet echt HEEL goed in orde zijn; zaklantaarn ook!), een paar biertjes, en als een baby geslapen! Niks gemerkt van de natte slaapzak & kussen!!!!

Na volgende week (ga een beetje op het weer letten) ga ik proberen Dorsten, Xanten en Emmerich aan te doen, elke keer met 3-4 dagen ertussen (ben bijna 58). Combineren met mooie wandelingen/ fietstochten in de natuurgebieden. Neem ook mijn e-boekjes mee, hopelijk kan ik de zwembroek benutten!

yurun2009
23 juli 2011, 12:36
Voor de sportievelingen:
Als dagtrip te doen met trein en fiets: PT Emmerich ligt ca 16 km fietsen van stations Didam en Zevenaar. Dit heb ik inmiddels 4 keer gedaan
Als weekendtrip, combi trein, fiets en hotel: PT Dorsten ligt op ca 40 km fietsen van station Winterswijk, met Hotels Humbert en Grewer in de buurt. Beide hotels kostenca 40 euro incl ontbijt. Deze trip heb ik in de afgelopen 2 jaar ruim 20 keer gedaan, bevalt nog altijd prima. Meestal een wat langere route, om het autoverkeer te vermijden, en wat meer natuur te zien.

crasher1983
8 juni 2015, 01:11
al iemand in bochum geweest met het OV ?

fr_loper
7 juli 2016, 08:58
Voor de noordelijke ijsbeer, vanuit Groningen (NS station) gaat de Flixbus, (ook vanuit Hengelo en Enschede),
rechtstreeks naar Bremen => PT Bremen ( misschien 300 meter lopen van bus naar PT) https://www.flixbus.com/bus-routes#/map/50/33

Johan35
28 juli 2016, 22:04
Voor de oostelijke ijsbeer:
Vanaf station Aalten is Bocholt goed befietsbaar: 8 a 10 km.
Je kunt zelfs 2 routes kiezen: 1 langs de provinciale weg naar Bocholt,
1 binnendoor: zoek op de kaart Alte Aaltener Strasse op. Is mooie binnendoor route. Volgens mij amper langer dan de andere route, en mooier.
Vanaf Bocholt kun je kiezen voor het leuke boemeltje naar Hamminkeln, Der Bocholter.
Of je fietst de resterende 15 km.

En terug natuurlijk andersom...