Inloggen

Volledige versie bekijken : Adina (Idana/Didana?) - Roemeens

MiniME
10 januari 2010, 16:35
Het aanbod aan dames was meer dan voldoende, en er zit altijd wel wat bij. Behalve Russische Olga was dit ook een nieuwe ontdekking: de 18-jarige Roemeense Adina (Idana/Didana?)

Helemaal nieuw in het vak, en dus ook in GT. Tsjonge, het was bijna genant......stapte eigenlijk per ongeluk op haar af, maar ze was nog niet "ready", ze kreeg eerst een intake gesprek van dat andere Roemeense lolita meisje dat er nu al even zit. Ok, dat maar even afgewacht, en ondertussen mijn eigen intake maar vast voorbereid ;)

Het is lang geleden dat ik weer een pure GFE sessie had in GT (dan dan bedoel ik niet de GFE omschrijvingen die ik hier nog wel eens tegen kom), maar deze sessie deed me denken aan 3 a 4 jaar geleden toen dit nog veel voorkwam in GT. Adina was nog helemaal fris, onschuldig, etc. en was duidelijk nog zeer onwennig. Eerst maar eens babbelen op de bank, tsja, lastig als ze alleen Roemeens spreekt (en heel klein beetje Engels), maar onze lichaamstaal was voldoende. Haar verlegenheid sloeg al snel om in zoenen op de bank (welke DVP doet dat nog in GT?) en op naar de kamer.

Wat volgde was een zeer goede sessie, met alles er op en er aan, waarbij ik sinds lange tijd weer meer dan 1 uur op de kamer was met een meisje.

Kortom: goede aanwinst, maar ik vrees dat het meisje over een paar weken dezelfde maniertjes als vele andere DVPs zal hebben aangeleerd, we gaan het zien.

BTW: let op de disclaimer hieronder, alles dus "ohne gewähr".

======

Haarkleur/-lengte : zwart, lang

Lengte dame : 1m65

Postuur/Cupmaat : A65

Nationaliteit/Taal : Roemeens

Leeftijd : 18

Tatoeages/Piercings : nee

Service: GFE, TZ, PZC, NMC en de rest ;-)

Voordelen: puur natuur

Nadelen: spreekt alleen Roemeens

Willem2
10 januari 2010, 16:41
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=19848

MiniME
10 januari 2010, 16:49
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=19848

Gezien de smaak van hara1d had dat gekund, maar nee, gelukkig was deze dame nog niet daaraan blootgesteld :freu:

En zowel land, taal, figuur, etc is totaal anders, dus nee, dit is een andere dame. En dat van die 1e werkdag klopt echt deze keer (zoals je weet schrijf ik de onzin die de meeste dames verkondigen natuurlijk niet op).

MichelJ
10 januari 2010, 23:12
Dani is inderdaad een andere dame en werkt al iets langs in GT. De dame waar MiniME over schrijft is inderdaad afgelopen week(end) begonnen in GT.

Jorah Mormont
11 januari 2010, 10:26
Dani is inderdaad een andere dame en werkt al iets langs in GT. De dame waar MiniME over schrijft is inderdaad afgelopen week(end) begonnen in GT.

Deze dame heb ik gisteren ook zien rondlopen.... Ik stuurde iemand nog een sms, maar reageerde niet :hammer::hammer: PistolPete LET JE OP!!!!!! iets voor jou deze Dani.

Groet,

Sonny

Pistol Pete
11 januari 2010, 11:05
PP zat heerlijk op de kamer met zijn nieuwste vlam Michelle (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20229). PP had weer geen tijd voor andere dames lol.
Maar deze dame klinkt ook zeer interessant en het kan zo zijn dat ik weer eens afzak naar GT en dan vanzelf bij deze dame uitkom.:eek::eek:

Deze dame heb ik gisteren ook zien rondlopen.... Ik stuurde iemand nog een sms, maar reageerde niet :hammer::hammer: PistolPete LET JE OP!!!!!! iets voor jou deze Dani.

Groet,

Sonny

MiniME
17 januari 2010, 20:11
PP zat heerlijk op de kamer met zijn nieuwste vlam Michelle (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20229). PP had weer geen tijd voor andere dames lol.
Maar deze dame klinkt ook zeer interessant en het kan zo zijn dat ik weer eens afzak naar GT en dan vanzelf bij deze dame uitkom.:eek::eek:

Laat maar, het is alweer te laat. Dat veel DVPs veranderen en hun onschuld verliezen is bekend, maar dat deze dame na minder dan een week in in het vak, al de maniertjes en snelheid van een profi dame heeft aan weten te leren is schokkend. Helaas, maar PP je kunt nu dus gewoon bij jou Michelle blijven :rolleyes:

MichelJ
17 januari 2010, 20:25
Had eigenlijk niet anders verwacht...:confused: :hammer:

MiniME
17 januari 2010, 20:28
Had eigenlijk niet anders verwacht...:confused: :hammer:

Ik ook niet, maar dacht dat het toch wel een maandje of 2 zou gaan duren :heul:

Dedalus
18 januari 2010, 18:56
de 18-jarige Roemeense Adina

Kortom: goede aanwinst, maar ik vrees dat het meisje over een paar weken dezelfde maniertjes als vele andere DVPs zal hebben aangeleerd, we gaan het zien.

======

Haarkleur/-lengte : zwart, lang

Lengte dame : 1m65

Postuur/Cupmaat : A65

Nationaliteit/Taal : Roemeens

Leeftijd : 18

Tatoeages/Piercings : nee

Service: GFE, TZ, PZC, NMC en de rest ;-)

Voordelen: puur natuur

Nadelen: spreekt alleen Roemeens

Hey,

I was with this one (Adina) this past Saturday. Very sweet girl who could probably pass for less than her 18 years.

I found her "room service to be excellent, save for some somewhat clumsy oral skills. However I'm pretty sure that this is just inexperience and I'm betting she will get the hang of it with the proper training ;-))

The girl actually CAN speak English albeit in a pretty rudimentary fashion. However she can communicate. No German yet other than session prices, "Zimmer" and "blasen".

Personally I think she will not adopt the mannerisms of the Jackal group that she was hanging with. Saturday was busy night and that crew (Nani, Hani and the others) were not that busy. Actually hardly at all. She seemed to notice this and was going about on her own for a good bit of the evening.

Quite a good session IMHO and more than worth a tumble.

Cheers,

Dedalus

ijsbeer11
18 januari 2010, 19:08
Dedalus heeft gelijk, afgelopen zaterdag was het Roemeens groepje waar hij op doelt (Nani, Hani, Alexia, Julia etc' nauwelijks bezet, waarschijnlijk staan ze al bekend over hun manier van zaken doen..

Maar gelukkig zijn er enkele Roemeense en andere uitzonderingen...

The Saint
11 februari 2010, 21:37
de 18-jarige Roemeense Adina (Idana/Didana?)
Adina was nog helemaal fris, onschuldig, etc. en was duidelijk nog zeer onwennig. Eerst maar eens babbelen op de bank, tsja, lastig als ze alleen Roemeens spreekt (en heel klein beetje Engels), maar onze lichaamstaal was voldoende. Haar verlegenheid sloeg al snel om in zoenen op de bank (welke DVP doet dat nog in GT?) en op naar de kamer.

Gisteren draaide ze rondjes met een andere Roemeense: ze stelde zich voor als Adina: haar adem was in elk geval niet fris meer toen ze zich op mijn schoot neerplantte (terwijl haar vriendin dit deed met de man die naast mij zat) en het onschuldige leek ver weg: ze probeerde me wel subtiel te verleiden met heel sensueel gezoen, half op de mond en in nek en aan de oren vergezeld van een paar standaard zinnen in de stijl: do you wanna go to the room with me... het is ook geen saintmeisje: eerder een PP-meisje. Mss is ze nog steeds zoals een paar weken geleden maar ik betwijfel het.... PP en/of MiniMe: aan het werk!

MiniME
11 februari 2010, 21:55
Gisteren draaide ze rondjes met een andere Roemeense: ze stelde zich voor als Adina: haar adem was in elk geval niet fris meer toen ze zich op mijn schoot neerplantte (terwijl haar vriendin dit deed met de man die naast mij zat) en het onschuldige leek ver weg: ze probeerde me wel subtiel te verleiden met heel sensueel gezoen, half op de mond en in nek en aan de oren vergezeld van een paar standaard zinnen in de stijl: do you wanna go to the room with me... het is ook geen saintmeisje: eerder een PP-meisje. Mss is ze nog steeds zoals een paar weken geleden maar ik betwijfel het.... PP en/of MiniMe: aan het werk!

Helaas, zoals ik zelf al schreef heeft het nog geen week geduurd of het leuke was er helemaal af. Behoort nu tot grijze middenmoot in GT, heel jammer.

Laat maar, het is alweer te laat. Dat veel DVPs veranderen en hun onschuld verliezen is bekend, maar dat deze dame na minder dan een week in in het vak, al de maniertjes en snelheid van een profi dame heeft aan weten te leren is schokkend. Helaas, maar PP je kunt nu dus gewoon bij jou Michelle blijven :rolleyes:

Pistol Pete
12 februari 2010, 01:10
Helaas, zoals ik zelf al schreef heeft het nog geen week geduurd of het leuke was er helemaal af. Behoort nu tot grijze middenmoot in GT, heel jammer.

PP heeft geprobeerd contact te leggen maar het PP meisje wil geen PP meisje zijn :redface::redface: en heeft zich onder de vlag van Danielle maar snel bij de grijze middenmoot gevoegd. :hammer:

Jammer want het is een heel mooi exemplaar, inderdaad qua figuur en gezicht een prototype van een Pistollady.

hara1d
14 maart 2010, 13:23
sah ich Freitag im proppevollen GT, meist zusammen mit insgesamt 7! neuen Rumäninnen, von den 7 schieden 2 wegen Tattoo, 2 wegen Silikon aus, da waren es noch 3 :biggrin: Nach der Pizza wurde es es etwas übersichtlicher, also gab es auch einen Sitzplatz mit Aschenbecher, als ich Adina buchen wollte war ein Eisbär schneller, um 23:10 war sie zurück, 20 Minuten Schlüsselwartezeit, pünktlich um 23:30 auf dem Zimmer.
Adina ist makellos, weiße Zähne, kein Tattoo, Piercing, Silikon, keine Kosmetik, nicht einmal "Plastikkrallen", Brust hat sie nur unwesentlich mehr als ich ;), Küsse, Brustwarzen, Mumu, eine Frau die einfach gut schmeckt. Adina bläst wie eine Ukrainerin, poppt wie eine Rumänin, Konversation mit recht gutem englisch. Ob sie FT im Programm hat weiß ich nicht weil sie das geile Spiel bis kurz vor knapp, Pause, weiter bis kurz vor knapp....... vorzüglich beherrscht. Innerhalb kurzer Zeit packt sie das Gummi aus und montiert es (alles mit einer Hand!) und reitet mich mit wechselnden Tempi, dann bittet sie um einen Stellungswechsel (Missio), leider kann ich kaum eindringen (der geile KnackPo ist zu flach), Kissen gefaltet, die Maus aufgebockt und mit Blickkontakt und Küssen dem Ende entgegen gerammelt. Für mich eine Top- Erfahrung.
Adina ist sicherlich auch ein sonnymeisje, ebenso für Piets Pistole kompatibel (wünsche guten Rutsch :) ).
bitte nicht mit Dany (Abkürzung für Daniana) zu verwechseln, sie ist Bulgarin, ebenfalls ein Top- Act, auch PP und sonny kompatibel, hat auch strahlend weiße Zähne, bei einer Charakterfrau toleriere ich sogar ein Tattoo (Rose auf dem rechten Unterschenkel).

hara1d
19 maart 2010, 23:52
ich erinnere mich an die Bemerkung " rumänischer Kindergarten" (wurde mal wegen der Truppe Mädels rund um und an der Tanzstange im PHG bemerkt. Ebenfalls erinnere ich mich daran dass mein Großvater sagte "die Kinder machen mir viel Freude (1970 dachte ich er spricht über meine Generation aber er meinte damit die Generation meiner Eltern). Heute waren mindestens 8 Rumäninnen im GT die alle recht kleinwüchsig und ebenso einige ohne Verunstaltungen (Tatt, Pierces, übertriebene Kosmetik, keine Plastikkrallen) anwesend, Adina verstand es mich mit Begrüßung und Küssen zu "motivieren".
Erneut 90 Minuten GFS, ich kann keine "Professionalisierung" feststellen, 120 % Zufriedenheit meinerseits (mit FT wären es 150 geworden aber man kann nicht alles haben, weil sie noch neu im Beruf ist kann das ja noch werden). Auf alle Fälle hat sie es drauf sehr abwechslungsreich zu blasen, mehrmals bis kurz vor knapp, denn Tempo und Technikwechsel, die geniale Folter eben, hoher Illusionsfaktor. Blasen mit weißrussisch bis ukrainischer Performance :betrunken:
Das "Kind" hat mir viel Freude gemacht :)

hara1d
5 juni 2010, 14:14
war gestern im GT und grüßte mich als ich um 21 Uhr in den Club kam. Da ich schon etliche Wochen nicht mehr vor Ort war erst einmal die Gesamtlage peilen, danach stand mein Entschluss fest, Adina wurde 4 mal von meiner Nase weggebucht bis ich mich um 23 Uhr vor der Damenumkleide aufhielt um sie "abzuschnappen". "Professioneller" ist eigentlich nur ihr gutes Blasen und ihre Englischkenntnisse geworden, das von den werten Kollegen befürchtete Nachlassen des Illusionsfaktors konnte ich nicht beobachten, ich war sehr zufrieden