Inloggen

Volledige versie bekijken : Julia ( Poolse )

Bosco
10 januari 2010, 10:16
Naam : Julia

Nationaliteit/Taal : Poolse/Engels, Duits

Leeftijd : 22

Haarkleur/-lengte : Zwart/ lang

Lengte dame : 1.65

Postuur/Cupmaat : normaal/ keiharde D silli's

Tatoeages/Piercings : draak rechterschouderblad, Keltische kruis onder d'r haar.

Service: TZ, PZC, NMC, Beffen.

Voordelen: zeer mooie dame.

Nadelen: heeft tijd nodig om te ontdooien.

Tijdsduur : 1 uur

Prijs : € 75,-

Extra’s bij het bezoek: Aardige meid met een mooie, dikke, vette vleermuis. ;)

Rex
10 januari 2010, 10:40
Aardige meid met een mooie, dikke, vette vleermuis. ;)

Gisteren zei je nog dat ze een dikke vette kut had........

Ach ja, een dikke vette vleermuis dus, of flamoes......

Bosco
10 januari 2010, 12:03
Gisteren toen ik aan de bar zat te genieten van mijn biertje, schonk deze bloedmooie dame wat voor haarzelf in. Ik keek ongeveer zo naar haar :eek:. Ze keek mij terug aan en glimlachte. Met haar drankje vleide ze neer op een bankstel. Ik dacht van, ik bestel nog even 'n nieuw biertje en gaat naast haar zitten. Hoe anders zou het verlopen. Sabrina had mij gespot en stak haar tong in mijn oor, gaf kleine Bosco een hand, een paar geile woordjes en grote Bosco was overgehaald. Dus die mooie dame werd verschoven naar later.

Later op de avond zat ze op een kruk langs het raam. Rex was haar ook opgevallen en begon te stuiteren. Ik zei tegen hem " gaat af geile hond!!, zit!!, ze is van mij, van mij van mij". Tijdens het solicitatie gesprekje vertelde ze dat ze Julia heet, in Warschau is geboren en dat het haar 2e dag in GT is. Vrij snel kwam van haar kant de sleutelvraag, ik antwoorde "alleen als je mij ook TZ". Glimlachend zei ze " natuurlijk".

Op de kamer trok ze gelijk mijn badjas uit, hing hem op aan het haakje, en duwde mij op het bed. Haar elastische zwarte jurkje schoof ze aan de bovenkant naar beneden, zodat haar grote silli's lucht kregen. De onderkant van haar jurkje trok ze omhoog en ze sprong met kousen en schoenen nog aan, bovenop mij. Ze begon mij toen te tongen als een helicopter en ging toen snel naar kleine slappe Bosco toe. Verbaasd zegt ze dat hij slaapt. Ik legde haar uit dat als grote Bosco het niet naar zijn zin heeft, kleine Bosco er ook geen zin in heeft. Ze vroeg wat ze moest doen om kleine Bosco wakker te krijgen. "Geef mij je vleermuis maar" antwoorde ik. Enigzins beschamend opende ze haar prachtige benen en zei "don't be scared, but i have a very big phat pussy". :biggrin: Ik antwoorde dat Bosco niet snel bang is en gek is op grote vette vleermuizen. "Leef je dan maar uit" zei ze met een glimlach. Vrij snel merkte en proefde ik dat ze er van genoot. Ik likte haar heel de kamer door, totdat zij in standje 69 verder wilde gaan. Kleine Bosco stond toen wel ineens fier overeind. Na een tijdje gaf ze aan dat ze mij wilde neuken en ging bovenop nietzo kleine Bosco zitten. Ineens begon ze mij ook lekker en met gevoel te TZ. Na nog een paar standjes te hebben doorgelopen, beide gefinisht in weer 69. ( van mij weet ik het 100% zeker )

Na de sessie zei ze dat ik haar gesloopt had, en dat ze gelijk naar huis ging want ze wilde alleen nog maar slapen. Ik dacht dat ze een grapje maakte.

ijsbeer11
11 januari 2010, 15:14
Nou Bosco, Julia zat er gister anders aardig uitgeblust bij ouwe vleermuizenkiller!!!

Maar toen vertelde Rex dat jij ze al had gehad dus toen dacht ik laat maar :thefinger:
Qua uiterlijk een van de mooiere gister, misschien toch eens proberen de volgende keer..
Oh nee ik ga niet meer;)

joepie
11 januari 2010, 16:57
ijsbeer 11 wil het niet meer horen dat je niet meer gaat