PDA

Volledige versie bekijken : Doreen

Willem2
21 april 2006, 11:29
Naam : Doreen

Haarkleur/-lengte : Donker halflang haar

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Normaal slank , C - Cup Siliconen

Nationaliteit/Taal : Duitse (?) , duits en engels

Leeftijd : 34-38 jaar

Tatoeages/Piercings : ja op de borst die weggehaald is

Service : Zeer goede service, TZ, PZC, Beffen, NMC, Massage, Anaal, Lotuskus

Bijzonderheden : Op Rheinforum werd deze dame weer een keer genoemd en omdat zelfs Johnny Bravo :eek: er laatst over begon zal ik maar eens een paspoort aanmaken.

Knabbel
13 augustus 2006, 21:31
Mijn hemel nog steeds actief? Vroeger met J. Bravo vaak gespot in Romantica Recklinghausen en zelfs nog mee op de kamer geweest. Redelijke service. Had ongelofelijk maar waar (mag ik dit vermelden?) tattoo van 2 lullen op haar borst en ik geloof nog iets raars maar dat weet ik niet precies meer.

Silvester
5 mei 2007, 12:24
Mijn hemel nog steeds actief? Vroeger met J. Bravo vaak gespot in Romantica Recklinghausen en zelfs nog mee op de kamer geweest. Redelijke service. Had ongelofelijk maar waar (mag ik dit vermelden?) tattoo van 2 lullen op haar borst en ik geloof nog iets raars maar dat weet ik niet precies meer.Doreen mocht gisteren de druk van de ketel afhalen.....:thefinger
Haar service is als vanouds, en inderdaad, ook ik ben -reeds vele jaren terug- ook in Recklinghausen enkele malen door deze dame "entsorgt"....:blow2:

Silvester die die lullen-tattoo's toen al niet mooi vond...:nee:

:wink:

Knabbel
6 mei 2007, 10:53
Gisteren na jaren weer mogen aanschouwen in Paradiso. Babbel komt nog wel met recensie want die was bijna niet te houden en inderdaad die tattoo's :48[1]: :48[1]:

Babbel
7 mei 2007, 22:37
Gisteren na jaren weer mogen aanschouwen in Paradiso. Babbel komt nog wel met recensie want die was bijna niet te houden en inderdaad die tattoo's :48[1]: :48[1]:

Ja dat was weer erg leuk om haar te zien. Ze zei dan wel dat ze ook steeds ouder wordt maar ze weet ook dat ik haar dan steeds lekkerder ga vinden :rolleyes: .
Deze :48[1]: tatoeage op haar borst heeft ze laten verwijderen (weglaseren) Die ander op haar kont is er nog wel. Ik heb dus maar weer een ander standje gedaan. Eén van haar andere specialteiten was ze ook nog niet verleerd :freu: .
Doreen ik kom wel weer een keer terug :wink:

thesickboy
21 juni 2007, 13:59
Die tatouage op de kont begint ondertussen ook behoorlijk te vervagen.

Deze dame was afgelopen maandag zéér druk bezig in Freude. Als ze aan de slag gaat ziet het er allemaal zeer lekker uit maar iets te profi naar mijn aanvoelen.

Carpe diem
29 november 2007, 23:01
Tja wil je meedoen aan de Miss verkiezing moet je iets schrijven over de betreffende dame.

Dus bij deze.....

Doreen is super!

Greetz CP

thesickboy
30 november 2007, 08:51
Tja wil je meedoen aan de Miss verkiezing moet je iets schrijven over de betreffende dame.

Dus bij deze.....

Doreen is super!

Greetz CP

Tja, zo kan het natuurlijk ook...:o

Babbel
6 december 2007, 21:40
Sorry heren het is Schweinerei :o

Ik ga zo mijn verkiezingslijstje inleveren en tot mijn spijt moet ik bekennen dat ze er niet opstaat. Het is altijd al heerlijk als ze die woorden uitspreekt :D;).
Ik ken Doreen al best lang en die geeft altijd goede service. En dat is ook wat waard. En omdat ze niet op mijn lijst voorkomt schrijf ik toch even wat over haar ;)

Babbel
20 december 2007, 17:25
Doreen was er wel op het feest maar ze was wel vaak bezet. Ik heb haar daardoor alleen even goedendag gezegd. Eigenlijk wordt ze naarmate ze ouder wordt steeds mooier. De tatoeages verdwijnen maar de geiligheid lijkt alleen maar toe te nemen bij deze vrouw.

Laursone
23 januari 2008, 12:14
Deutsche aus Lübeck.

Silikon? Ich habe die immer für echt gehalten.

graf zahl
27 januari 2008, 16:59
Silikon? Ich habe die immer für echt gehalten.Scherzkeks!;)

VGGZ

flens
27 januari 2008, 19:54
Deutsche aus Lübeck.

Silikon? Ich habe die immer für echt gehalten.

Laui, Du Anfänger: Das glaub ich nun wirklich nicht, ein guter Joke !!!

pp1961
1 februari 2008, 22:24
Een van mijn 2 dames was Doreen. Wat kan die tante kussen zeg!!!!
Of het nu silicone of niet is, het was gewoon heeeeeeeeeel erg lekker.:fuck::thefinger

Laursone
3 mei 2008, 08:54
Weiß jemand wo sie jetzt arbeitet?

Anpisser
4 mei 2008, 09:02
Weiß jemand wo sie jetzt arbeitet?

Denke Sie war am vergangenen Montag anwesend - hatte jedoch nur einmalig eine Zusammenkunft und diese liegt Jahre zurück und war nicht so überzeugend, da Sie sehr zickig war.

Aber optisch perfekter Körper und schöne auffällige Lippen!

robbiezoekt
16 juli 2008, 23:05
Is Doreen ook nog werkzaam in Freude!!

Snoepveter
17 juli 2008, 12:27
Is Doreen ook nog werkzaam in Freude!!

ik zal het morgen voor je vragen....(waarschijnlijk ben ik dan in Freude) Hoe ziet ze eruit?

Knabbel
17 juli 2008, 15:00
Hoe ziet ze eruit?

Kijk maar even in haar eigen topic (waar dit natuurlijk ook thuis hoort, maar goed)

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2022&highlight=doreen

Let even op de silli's en tattoos :eek:

Veel plezier morgen!

Carpe diem
19 juli 2008, 14:03
Verzoekje aan de moderators om deze berichten van Doreen samen te voegen bij de andere berichtje over haar zoals Knabbel aangaf!!!!!

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2022&highlight=doreen

Laursone
30 september 2008, 16:15
immer noch nix neues?

Willi47
1 oktober 2008, 19:56
immer noch nix neues?

Letzte Woche gehört, das sie nicht mehr im Geschäft wäre??
Habe Sie in den letzten Monaten auch nicht mehr gesehen.

Groetjes Willi47

Laursone
1 oktober 2008, 19:59
Sie ist seit Ende April nicht mehr in der Freude.

flens
1 oktober 2008, 21:39
gemunkelt hatte man vor einiger Zeit, dass sie es im Colosseum, Augsburg, versucht hätte. Aber wohl nur für kurze Zeit.

Sorry ist nur ein Gerücht aus dritter Hand, das mir ein Bekannter erzählt hat. Ob es stimmt, kann ich nicht sagen.

Aber ich hatte hier heute schon ein Gerücht ins Forum eingestellt, das sich inzwischen als wahr herausgestellt hat. Schau mer ma.......

Gunpowder
18 november 2008, 10:21
Für die doofen wie mich die holländisch nicht so gut verstehen:mad:
wo isse den jetzt-war meine Lieblingsfrau :freu::fuck:
und jetzt:heul: