Volledige versie bekijken : Regelmatige seks halveert risico op hartaanval
RAUL7
8 januari 2010, 16:15
Mannen die regelmatig de liefde bedrijven hebben tot 45 procent minder kans om een levensbedreigende hartaandoening op te lopen dan degenen die slechts een keer per maand seks hebben of minder...
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1051480/2010/01/08/Regelmatige-seks-halveert-risico-op-hartaanval.dhtml
facial
9 januari 2010, 16:06
dan ga ik daar gelukkig niet aan dood :biggrin:
blauwebeer
9 januari 2010, 16:38
Mannen die regelmatig de liefde bedrijven hebben tot 45 procent minder kans om een levensbedreigende hartaandoening op te lopen dan degenen die slechts een keer per maand seks hebben of minder...
Jaarlijks is toch ook regelmatig. :hammer:
CLUBSPORT
10 januari 2010, 21:21
is in ieder geval een prachtig excuus om weer eens naar duitsland af te reizen :biggrin:
Jansen
10 januari 2010, 21:40
is in ieder geval een prachtig excuus om weer eens naar duitsland af te reizen :biggrin:
Hopen dat jij dan niet bij die paar % hoort die een hartaanval in een Duitse club krijgt :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
In 2008 in GT een man tijdens de seks overleden
in 2009 in GT weer een man overleden tijdens de seks daar
Misschien dat PHG of Livingroom veiliger is .;);)
Samstagabendgast
10 januari 2010, 22:02
Hopen dat jij dan niet bij die paar % hoort die een hartaanval in een Duitse club krijgt :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
In 2008 in GT een man tijdens de seks overleden
in 2009 in GT weer een man overleden tijdens de seks daar
Misschien dat PHG of Livingroom veiliger is .;);)
2010 was slechts enkele dagen oud en weer was het raak in GT. Onwel geworden op de kamer en de volgende dag overleden :redface:
edward
10 januari 2010, 22:37
Und was sagt die mutti?:freu::freu::freu::freu: Hier sitze ich nun.Jets geht ich imm club arbeien
foots
11 januari 2010, 19:55
Zou onze legendarische Toppie dit topic ook al geopend hebben.
En zo ja dan hoop ik dat hij beseft dat hij alleen naar de club gaan niet werkt, maar dat hij ook de dames aan zal moeten spreken awel als hij naar een deftige club als PHG gaat. hahahahah
Groet, Foots :wink2:
Toruk Makto
30 maart 2010, 14:11
Reden te meer om lekker bezig te zijn toch!
Goedemorgenallemaal
30 maart 2010, 19:12
Regelmatige sex is goed, een ander onderzoek zeg dat regelmatig een glaasje wijn goed is, dan weer dat ook dat kleine glaasje wijn je lever toch aantast, dan blijkt dat Thee de kans op een hersenbloeding tegen gaat terwijl het volgens een ander onderzoek weer gif is.
Al die onderzoeken zijn slechts excuses om iets te gaan doen of niet. Onzin je moet gewoon doen wat je lekker vind en waar je je goed bij voelt, DAT is wat je gezond houd.
Een uitzondering voor het onderzoek van de Amerikaanse harstichting, dat vond ik toch leuk om te lezen dat 4 koppen koffie per dag de kans op hartfalen met 17% vermindert. Is het natuurlijk wel de vraag wat voor koffie, Amerikaanse blubber of mijn "wekkerkoffie"?