Inloggen

Volledige versie bekijken : Voor iedereen die zich aangesproken voelt...

ijsbeer11
7 januari 2010, 16:58
Nog even terug naar die koude winteravond.. Het was zaterdagavond 5 december, Sinterklaas... De dag dat het allemaal begon...

Ik had haar voor het eerst gezien op de verjaardag van Joop Slim, een collega ijsbeer deelde mij mede dat dit X was, ik keek een keer en dacht... Nee, niet mijn smaak...

Weken en weken gingen voorbij, ik ging af en toe naar de Golden Time en zag X af en toe maar tot een conversatie was het nog niet gekomen, laat staan dat ik of zij daarop zat te wachten.

Tot die verdomde 5 december, Sinterklaasavond..

Ik arriveerde in de GT, nam een flesje bier en ging lekker op een bank zitten, het bekende ritueel, even de situatie analyseren en brainstormen over het verder verloop van de dag.. Een paar minuten van dagdromen gingen voorbij, ik werd opgeschrikt door een witte handdoek die langs mij op de bank werd gegooid, het was X.

De eerste kennismaking was een feit, na een tijdje waren we aan het ratelen over van alles en nog wat, het leek alsof we elkaar al jaren kenden, wie had dat verwacht?

Na geruimte tijd te hebben gekletst was het tijd om tot zaken te komen. X haalde de sleutel en we belanden op een van de binnenkamers. De eerste keer met een dame is altijd toch wat anders dan wanneer je al een paar keer met elkaar bent geweest.

Hoe de sessie verliep is reeds in een ander topic beschreven, en irrelevant voor dit verhaal

Nu ben ik sowieso al iemand die erg sociaal is en de momenten voor en na de seks net zo belangrijk vind, en ijsbeer11 had zijn hoofd al eens ooit eerder gestoten.
Natuurlijk zou het hem niet meer gebeuren, ghaa, gevoelens voor een DVP?? 1x nooit meer!

Dit standpunt is lang goed gegaan, ik schat zo'n anderhalf jaar, en na die bewuste Sinterklaasavond betrapte ik mezelf erop dat mijn gedachten telkens weer afdwaalde nar X, het werd van kwaad tot erger en na een paar dagen zat X midden in mijn hoofd en kon geen kant meer uit.. Mijn productie op het werk was 0,0 evenaals mijn humeur.
Ik was niet te genieten en dacht maar aan 1 ding: X

Ik was dus zonder dat ik het zelf in de gaten had weer afgeweken van mijn standpunt dat de club alleen voor sex was...

Er volgden vele contacten, smsen, bellen, en de emoties liepen net zo hoog op als de rekening van mijn mobiele telefoon.. Ik begon de controle kwijt te raken..

Alsof het zo moest zijn schoot ik net wakker voor 2010, ik overdacht de afgelopen weken, die maanden leken te duren.. Ik zag het licht weer, was weer vrolijk, alles werd weer zoals het moest zijn...

Gisteravond geheel onverwacht een bliksembezoek aan de GT gebracht en natuurlijk viel ik weer meteen in haar armen, we hebben het gehad over wat ik hierboven beschreven heb, natuurlijk liet ik het niet al te veel merken (onbewust waarschijnlijk toch wel)
En natuurlijk zei ik al helemaal niet dat het over mij en haar ging..
X is een hele lieve meid, erg intelligent, prettig gestoord, heeft humor maar is bovenal eerlijk en recht door zee.. Een eigenschap die niet altijd bij iedereen in goede aarde zal vallen, maar het siert haar.

Met dit verhaal wil ik een statement maken:

De wereld van saunaclubs is een illusie..
Je kan er enorm veel plezier van hebben, maar er kan ook veel door kapot gaan..
Een veel gebruikte uitspraak: Als iets te mooi is om waar te zijn, is dat vaak ook zo, is hier op zijn plaats

Ik weet zeker dat dit verhaal voor het overgrote deel van de beren veel herkenningspunten herbergt, ook voor de beren die het nooit toe zullen geven

Ohja, het verhaal gaat over X... Degene die weten of denken te weten wie X is..
Ik maak er geen geheim van maar laat 1 ding duidelijk zijn:

Mijn ogen zijn voor eens en voor altijd geopend, ik be niet verliefd, ben niet gestoord, ben niet meer doorgedraaid, ik ben terug met beide benen op de grond

Zo zie je maar dat Sinterklaas echt niet bestaat...

Ik hoop dat jullie iets aan dit verhaal hebben

IJSBEER 11

oxbow
7 januari 2010, 17:34
wil niet nieuwsgierug zijn, maar wie is dame X ? :baeh:

ijsbeer11
7 januari 2010, 17:40
Het is niet belangrijk wie de dame is, het gaat om de boodschap in het verhaal..

NikXXX
7 januari 2010, 18:17
Dit verhaal kan direct ondergebracht worden in de 'klassiekers' sectie. Een mooi en eerlijk verhaal. Been there done that! Goed om te lezen dat je weer met beide benen op de grond staat.

MichelJ
7 januari 2010, 18:20
:welcome2: back to earth!

Gustomass
7 januari 2010, 18:21
Met dit verhaal wil ik een statement maken:

Een veel gebruikte uitspraak: Als iets te mooi is om waar te zijn, is dat vaak ook zo, is hier op zijn plaats

Ik weet zeker dat dit verhaal voor het overgrote deel van de beren veel herkenningspunten herbergt, ook voor de beren die het nooit toe zullen geven

Mijn ogen zijn voor eens en voor altijd geopend, ik be niet verliefd, ben niet gestoord, ben niet meer doorgedraaid, ik ben terug met beide benen op de grond

Ik hoop dat jullie iets aan dit verhaal hebben

IJSBEER 11

Hallo Ijsbeer11,
graag wil ik even reageren.

voor iedereen die zich aangesproken voelt is de titel van je verhaal.
Denk dat je het breder mag trekken..."voor iedereen die zich aangesproken voelt maar met name voor degenen die zich(nog) niet aangesproken voelen.

Bedankt Ijsbeer11, voor dit openhartige verhaal. Voor deze openhartige waarschuwing, want zo zie ik hem in feite.
Jouw verhaal is er eentje die past in de reeks CUUP-achtige verhalen. Gelukkig minder ernstig en minder diepgaand, maar toch.
Ben ervan overtuigd dat vele ijsbeertjes iets dergelijks meemaken of meegemaakt hebben of....nog mee gaan maken.

Ben zelf toen ik 4,5 jaar terug aan mijn saunaclubbeleving begon meedere malen min of meer gewaarschuwd door collega beertjes, die al langer de klappen van de clubzweep hadden meegemaakt. "het beleven van een club met alle moois wat deze te bieden hebben, is prima als je de regels kent en deze ook eerbiedigt". Dan kun je vele jarenlang genieten van de dames in de clubs en van alle andere moois wat je er met ijsbeertjes en de rest van de faciliteiten kan beleven.
Een mooi advies , maar een oh zo moeilijk na te volgen advies.
Ben zelf enkele keren aardig in de wolken geweest. (Trouwens, ben ik dan wél of juist niét die ezel... die stoot zich geen tweede keer aan dezelfde steen toch...??. )
Aardig in de wolken geweest met een tweetal dames. Ingewijden weten over wie ik het heb. Dat zijn beide hele mooie ervaringen geweest die ik nooit had willen missen. Dat je als toen nog bijna vijftiger nog strontverliefd( Brabants voor hotel de botel) mag en kan worden op leuke dames!!!!. Geweldige ervaringen, werkelijk waar. Gelukkig wist ik me te beheersen en is het gelukt om het grotendeels binnen de clubs te houden. Een beetje erbuiten, maar het is gelukt om mijn verdere prive leven en mijn verdere prive vermogen erbuiten te laten. Altijd aangegeven dat het iets des clubs was en dat dat zo zou blijven, ook naar de dames in kwestie toe.
Dat was héél moeilijk, zeker toen bleek bij de tweede dat het wel héél echt leek, beiderzijds dan... Toch is het ons gelukt om volop van elkaar te genieten..... en het daarbij te laten. We hebben elkaars prive relaties weten te respecteren, hoewel dat niet altijd even gemakkelijk was.
Het is bij iets moois gebleven,iets héél moois, waar we beiden nog lang aan terug kunnen en zullen denken. ( maar toch hou je onbewust nog een plaatsje vrij voor haar....) Je ziet het, zó lang ervaring en nóg heb je zwakke punten en zou je er zó weer voor gaan....

Om me heen lijken ze de afgelopen anderhalf jaar bij bosjes te vallen...Dit is iets overdreven, maar toch. Als ik zo , na het lezen van nu weer jouw verhaal, en een tijdje terug dat van een andere hele bekende ijsbeer, het reilen en zeilen van een aantal naaste ijsbeercollega's eens de revue laat passeren, dan is het een groot percentage wat laten we zeggen, op zijn minst erg gevoelig is en stappen in de gevaarlijke richting aan het zetten is, danwel inmiddels weer met twee beentjes op de grond staat, hoewel een beetje wankelend nog, dat wel.
Degene die me héél lang geleden het goede advies van Speel het spel volgens de regels van het Spel, ook hij heeft er aan moeten geloven...

Ik durf te stellen dat ieder die clubs regelmatig gaat bezoeken in principe een potentieel slachtoffer is om "verliefd" te worden en dat er meiden zijn die " verliefd" worden op deze beertjes. Dat deze verliefdheden naast beslist vele mooie momenten ook veel heisa, problemen, geldzorgen en gevaren op kunnen leveren dat maken verhalen als dit van Ijsbeer11 en al die andere hopelijk wel duidelijk.
Meiden kunnen gemakkelijk op meerdere beertjes tegelijk verliefd zijn....Is ook nodig anders komen wij met onze grote aantallen nooit allemaal een keer aan de beurt....:rolleyes:

De meiden zijn in de clubs voor één ding....dat is geld, veel geld ...zo veel mogelijk geld te verdienen.... daarvoor zullen ze al hun charmes en wapens in de strijd gooien. Daar is niks mis mee, maar voor ons is het belangrijk dat wij in principe enkel voor één ding naar de clubs gaan.... Voor sex en véél plezier. Voor liefde, echte liefde is in clubs geen plaats...uuuh...zijn clubs niet de aangewezen plaats.... hoewel je zult merken dat jij het gevoel hebt dat die enkele uitzondering die ongetwijfeld ook op bovenstaande regel geldt, dat nu juist JIJ die uitzondering bent waarbij het wél echte en oprechte liefde is.....

áls het al zou voorkomen is het hoogstens tussen ijsbeer en dame die beiden eigenlijk niet geschikt zijn om in clubs te genieten dan wel te werken......., althans zeker niet meer vanaf aanvang van de "relatie".

Ijsbeer 11 schrijft hieronder; " Ik weet zeker dat dit verhaal voor het overgrote deel van de beren veel herkenningspunten herbergt, ook voor de beren die het nooit toe zullen geven" .
Ik denk er niet ver naast te zitten dat als je beide groepen bij elkaar optelt , héél dicht in de buurt komt van de 100%.

Geniet van de dames en van de sex met de dames..laat je in de clubs lekker verwennen, laat je lekker gekmaken, maar blijft je ervan bewust dat het een illusie is en blijft. Dat aantal dames er werkelijk prachtillusies van weten te maken, kijk dat is nu nét wat ons trekt om toch weer keer op keer naar de clubs te gaan....

Speel je het volgens de regels, dan kan het lang een super mooie hobby blijven....

Geniet ze allemaal, ook in 2010 en maak er iets moois van.....in de clubs...

nagenieten en voorgenieten , kan goed buiten de clubs, maar het feitelijke genieten, laat dat op de plaats waar het hoort...in de clubs.

Mucho gusto

Gustomass in Paraiso...

ijsbeer11
7 januari 2010, 18:29
Bedankt voor je reactie Gustomass
Het doet me goed om dit te lezen!!!

El Conquistador
7 januari 2010, 18:39
mijn nominatie waard hoor hij is altijd al de slimmer van ons twee geweest

ijsbeer11
7 januari 2010, 18:43
Ja wij vullen elkaar goed aan vriend, want jij bent wel de nuchterste van ons twee..
Als we nou 1 waren waren de perfecte ijsbeer ;)

foots
7 januari 2010, 19:31
Heren, beren,

Ik heb het ook gelezen en inderdaad ik ken mevrouw x, een goed bekende van MichelJ geloof ik. Nu geloof ik nog steeds dat sociale beren mij een ongelovelijke bruut vinden en dat wil ik bewijzen door een paar straffe uitspraken. Ten eerste is het niet nieuw, het is de klassieker maar meestal kleed de dame de heer nog even uit. Vooral de emotionele brekebeentjes, de watjes (niet noodzakelijk GT-watjes) de volledig van de kaart geraakte beren die alle pedalen kwijt zijn en geen enkele controle over zich zelf meer hebben :hammer:.

Ja, ik ben een ongewoon harde lompe boerenlul :annieengel:, die uiteraard ook door dezelfde fout zo is geworden :wand:. Wel valt me op dat de periode erg kort is :eek: en ik denk dat ijb11 erg snel tot de positieven is gekomen. Ik vraag me af of dat allemaal wel in 3 weken of zo kan. Wel geef ik hem nog als gratis tip mee dat hij maar eens goed over zijn relatie met zijn vriendin na te denken. Het is nu eenmaal zo dat je meestal niet van 2 dames tegelijkertijd in de wolken bent :liebe2:.

Trouwen had ik je al afgeraden, maar misschien ben je net als vele mannen en mannelijke dieren (waar we volgens Darwin) van afstammen niet monogaam. Is mi. ook een zwaar achterhaalt principe :thefinger: wat zelfs erg slecht is voor de kwaliteit van het nageslacht :betrunken:, maar opgedrongen door religies om de "mensen" in bedwang te houden:blume:.

Affijn, ik drijf af of draaf weer helemaal door. Ijsbeer 11 jij hebt me met dit verhaal overtuigd om deze bijzondere dame eens te kameren in het zeldzame geval dat ik me in GT begeef en mijn favo Maya in GT niet kan vinden :teuflisch:. Ik wil met mijn verhaal geen statement maken, alleen dat ik blijkbaar volgens de calculatie van Gusto niet bij de grote hoop hoor van verliefde of potentieel verliefde beren. Wel geweest, zoals Gusto zijn betoog begint "een ezel stoot zich geen 2 maal aan dezelfde dame :gruebel:.... eh steen:tongue:".

Groet, Foots :wink2:

Big30
7 januari 2010, 19:49
Heren, beren,Wel geef ik hem nog als gratis tip mee dat hij maar eens goed over zijn relatie met zijn vriendin na te denken. Het is nu eenmaal zo dat je meestal niet van 2 dames tegelijkertijd in de wolken bent :liebe2:.

Affijn, ik drijf af of draaf weer helemaal door. Ijsbeer 11 jij hebt me met dit verhaal overtuigd om deze bijzondere dame eens te kameren in het zeldzame geval dat ik me in GT begeef en mijn favo Maya in GT niet kan vinden :teuflisch:.

Een vrij onzinnige conclusie lijkt me als je op grond van het zeer herkenbare betoog van IJsbeer11 hem aanraadt de relatie met zijn vriendin te heroverwegen. Ik zou zeggen integendeel!

Jouw conclusie is verder alleen dat je een bepaalde dame wilt :fuck::fuck:? Kan alleen maar zeggen dat Foots Logica niet altijd te begrijpen is :biggrin:!

Groet,
Big30

Zakkenleger
7 januari 2010, 19:51
Een vrij onzinnige conclusie lijkt me als je op grond van het zeer herkenbare betoog van IJsbeer11 hem aanraadt de relatie met zijn vriendin te heroverwegen. Ik zou zeggen integendeel!

Ik durf het bijna niet oneens te zijn met biggie :rolleyes: maar hij heeft toch echt ongelijk. Ik ben het zelden met Foots eens maar dit keer is zijn advies zeer to the point.

Maar 't is wel een doordenkertje en dat is niet iedereen gegeven. ;)

foots
7 januari 2010, 19:54

Jouw conclusie is verder alleen dat je een bepaalde dame wilt :fuck::fuck:? Kan alleen maar zeggen dat Foots Logica niet altijd te begrijpen is :biggrin:!

Groet,
Big30

Beste Big,

As je zo snel compleet van een dame over de rooie gaat is je huidige relatie namelijk niet erg goed. Misschien dat het jou boven de pet gaat maar voor mij is dat echt geen cruifiaanse logica. Jammer dat je net de cloe uit mijn betoog miste, want die dame is voor mij niets meer of minder dan elke andere dame maar wel vind ik het top dat zij er geen misbruik van heeft gemaakt, dat weer wel.

oxbow
7 januari 2010, 20:01
Ik ken de heer foots niet, maar het lijkt mij een wijze man. :smoke:

joepie
7 januari 2010, 22:09
Ha ijsbeer11 ik herken het verhaal helemaal wat je beschrijft.Je had romanschrijver moeten worden en ik weet wel wie X is .

Josef
7 januari 2010, 22:10
Nou dat foots een wijze man in kan wel kloppen!
Want gisteren 6 januari was het Drie Koningen en die kwamen ook uit het Oosten !
Of foots daat werkelijk uit het Oosten komt weet Josef niet ??
Maar wat ik wel weet dat foots wel bij onze Oosten buren komt!
Al het goede en lekkers komt van ver !!!
Maar of Josef dit weekend ver gaat is te betwijfellen bij ons licht namelijk veel sneeuw.
En gister kreeg ik nog een SMS,je van een dame uit Cuba .En zij schreef dat het in Cuba koud was en ze niet naar het strand kon gaan.
Maarja denkt Josef dan wat vind zij koud 22/25 graden???
Ik schreef haar dat het hier winter is alles wit en vorst.
En zij schreef ja het is koud in Europa en ik zit voorlopig voor 2 maanden in Cuba.
Nou dacht Josef was ik maar bij jou!!! Want ik hou heel erg veel van jouw :inlove:

Rex
7 januari 2010, 22:55

ABSOLUUT MEE EENS IJSBEER 11...........

MOOI STATEMENT TROUWENS!!!

Rex
7 januari 2010, 23:13
Wel geef ik hem nog als gratis tip mee dat hij maar eens goed over zijn relatie met zijn vriendin na te denken. Het is nu eenmaal zo dat je meestal niet van 2 dames tegelijkertijd in de wolken bent :liebe2:.

Big, ook ik ben het oneens met jou en dus eens met Foots, die m.i. helemaal gelijk heeft aangaande de relatie die ijsbeer 11 met zijn eigen vriendin heeft......of zou moeten hebben!!!

Ik ben het helemaal eens met ijsbeer 11 als hij stelt dat '' als iets te mooi is om waar te zijn dat vaak ook zo is'' in het verhaaltje over X.

Echter ben ik ook van mening dat het niet te mooi is om waar te zijn, nl. het hebben van een relatie met een vriendin.....sterker nog dat is nl het allermooiste en niet '' het hebben van een relatie'' met een DVP, want die is niet mogelijk in mijn optiek.........

Waarvan akte!

ijsbeer11
8 januari 2010, 07:42
Foots,

Jij mag zeggen wat je zeggen wat wil, en niet denken dat ik een hekel aan je heb want dat is niet zo want zo goed kennen we elkaar niet eens.

Je hebt me in VM wel het een en ander verteld over je eigen verleden buiten de club, en daaruit bleek dat jij net zo´n brekebeen (om in jou termen te blijven) als waar je mij nu voor aanziet.

Daarnaast ken je mij niet eens, slechts 1x gesproken, weet je niets van de situatie tussen mij en mijn vriendin af, dus vind ik dat je er niet zo over kan oordelen
Echter kan ik het wel waarderen dat je je mening geeft
We hoeven het niet met elkaar eens te zijn natuurlijk, want dan zou het maar een saai forum zijn.

De opmerking dat je haar een keer wil neuken, begrijp ik eerlijk gezegd helemaal niet en staat totaal niet in relatie met het verhaal wat ik heb geschreven..

Maar goed, je zult er geen spijt van krijgen..

IJSBEER 11

Zakkenleger
8 januari 2010, 08:24
...
weet je niets van de situatie tussen mij en mijn vriendin af, dus vind ik dat je er niet zo over kan oordelen
...

Niet helemaal waar. Ik heb het niet nagezocht maar ik dacht dat je zelf ergens gepost had dat je sexleven thuis niet geweldig is. Vermoedelijk is je vriendin ook niet op de hoogte van je clubbezoekjes.

Dat is al genoeg om een beeld te vormen over je relatie. Dat beeld is uiteraard niet compleet en kan ook fout zijn, maar in termen van waarschijnlijkheid is je relatie met haar niet OK. Een echte vriend zal je dat ook vertellen.

Wij kennen elkaar niet persoonlijk dus ik ga alleen af op wat jij zelf schrijft.

Voor de rest is je 1e post in dit topic zeer herkenbaar ja. De meeste beertjes maken dit minstens 1x mee. Sommigen blijven dat (te vaak) herhalen. De meeste ervaren beren weten: het is een illusie, mooi om van te genieten maar hou het binnen de club.

ijsbeer11
8 januari 2010, 08:29
Zakkenleger,

Ik heb nergens op heel dit forum gepost dat ik hier thuis geen goed sexleven heb of zou hebben, misschien een andere context die jij op je eigen manier oppakt, maar dat kan uiteraard.

Nee, ze weet inderdaad niet van mijn clubbezoeken, dat lijkt me vanzelfsprekend.
Ik blijf van mening dat ik niet naar de club ga omdat ik geen goede relatie heb.

Het is niet om op te scheppen maarik ga naar de club voor spanning, iets wat je thuis niet hebt en nooit zal hebben, iets wat onbereikbaar lijkt maar toch bereikbaar is.

En, at the end off all, zijn we allemaal mannen...

En zeg nou zelf Zakkenleger, elke dag thuis op de bank hangen begint ook te vervelen..
Dat zou jij toch moeten weten ;)

IJSBEER 11

Hemaworst
8 januari 2010, 09:05
Nee, ze weet inderdaad niet van mijn clubbezoeken, dat lijkt me vanzelfsprekend. Ik blijf van mening dat ik niet naar de club ga omdat ik geen goede relatie heb.

Hamvraag is natuurlijk wat iedereen onder een goede relatie verstaat. En zolang dat een rekbaar begrip blijft, kan iedereen vinden dat-ie een perfecte relatie heeft.

Tegelijkertijd zeg je wel dat het vanzelfsprekend is dat je vriendin niet van je clubbezoeken weet. Zelfs al heb je volgens jouw normen een goede relatie, dan nog kun je je afvragen of het een van twee kanten eerlijke relatie is wanneer sexrelaties buiten de eigen relatie niet besproken (kunnen) worden. Ergens in de achterkant van mijn hoofd blijft het woord struisvogelpolitiek opploppen.

Zakkenleger
8 januari 2010, 09:10
Zakkenleger,

Ik heb nergens op heel dit forum gepost dat ik hier thuis geen goed sexleven heb of zou hebben, misschien een andere context die jij op je eigen manier oppakt, maar dat kan uiteraard.

Ik heb het niet nagezocht maar het is wel blijven hangen. En nee ik heb het niet van andere beertjes gehoord. ;)

Nee, ze weet inderdaad niet van mijn clubbezoeken, dat lijkt me vanzelfsprekend.
Ik blijf van mening dat ik niet naar de club ga omdat ik geen goede relatie heb.

Misschien ben jij de uitzondering. Maar statistisch gezien zijn je kansen niet geweldig. Dat is uiteraard geheel aan jou (en je vriendin).

Het is niet om op te scheppen maarik ga naar de club voor spanning, iets wat je thuis niet hebt en nooit zal hebben, iets wat onbereikbaar lijkt maar toch bereikbaar is.

En, at the end off all, zijn we allemaal mannen...

Klopt, been there, done that myself. Maar zodra er verliefdheid in het spel komt is het toch andere koek dan alleen geweldige sex en de spanning. En al helemaal als je toegeeft aan die verliefdheid. Dat heeft altijd impact op je huidige relatie.

En zeg nou zelf Zakkenleger, elke dag thuis op de bank hangen begint ook te vervelen..
Dat zou jij toch moeten weten ;)

't Is nog altijd beter dan tegen een balletje trappen met andere gekken :biggrin:. Voor de rest heb ik geen tijd me te vervelen. ;)

ijsbeer11
8 januari 2010, 09:17
Klopt, been there, done that myself. Maar zodra er verliefdheid in het spel komt is het toch andere koek dan alleen geweldige sex en de spanning. En al helemaal als je toegeeft aan die verliefdheid. Dat heeft altijd impact op je huidige relatie.

Als het zo door zou gaan zou er inderdaad een verliefdheid in het spel komen, dat ben ik volledig met je eens, dat dat ook zijn impact heeft op mijn relatie ben ik ook volkomen met je eens.

Maar aan het eind van het verhaal geef ik aan dat ik weer met beide benen op de grond sta en dat ik er van heb geleerd, en meer dan ooit tevoren

En over dat voetballen.. Tja ieder zijn kwaliteiten natuurlijk he ;)

IJSBEER 11

dudeumberto
8 januari 2010, 09:59
Als het zo door zou gaan zou er inderdaad een verliefdheid in het spel komen, dat ben ik volledig met je eens, dat dat ook zijn impact heeft op mijn relatie ben ik ook volkomen met je eens.

Heren, ik heb genoten van alle verhalen, wijsheden, openbaringen een reacties op reacties. In feite heeft iedereen een beetje gelijk en daar gaat het ook niet om.

IJsbeer11 geeft hier zijn ervaring weer en voegt daarbij een nieuwe waarschuwing aan ons ijsberen toe. Waarvoor dank overigens.

Of wij mannen nu een relatie hebben of niet, maakt niet uit. Het zit in ons instinct om te jagen en daarvoor hoeft thuis de relatie helemaal niet slecht te zijn. Maar houden van en verliefd worden zijn twee verschillende dingen.

Door de illusie of de heerlijke aandacht van een dvp tijdens ons clubbezoek krijgen wij een schouderklopje dat wij een goede jager zijn (illusie, want je betaald).

Ondanks dat ik single ben en helemaal niet op een relatie zit te wachten (geen tijd en zin) ben ook ik al meerdere keren in 1 jaar verliefd geworden op een dame uit deze clubs. Variërend van hotel de botel tot aangetrokken voelen.

Het is onze beschermingsdrang (lees bewijsdrang) in combinatie met ons jachtinstinct. Want wij zijn selectief monogaam en dat komt hoofdzakelijk door wat de maatschappij van ons verlangt.

Willen wij blijven genieten dan kan dat alleen maar door:
1. respect voor de dames (ook in je eigen relatie)
2. blijf ook je verstand gebruiken en luister niet alleen naar je piemel
3. accepteer dat je een man bent met de bijbehorende zwakheden
4. accepteer dat je een man bent met de bijbehorende voordelen

En voor 2010 wens ik jullie allemaal happy hunting ;)

janjanjan
8 januari 2010, 11:07
3. accepteer dat je een man bent met de bijbehorende zwakheden
4. accepteer dat je een man bent met de bijbehorende voordelen

Deze mogen wat mij betreft zo een tegeltje op, 1 tegeltje wel te verstaan.

Hemaworst
8 januari 2010, 12:40
Durft iedereen hier ook de waarheid te vertellen?

Hier durft iedereen in de redelijk veilige anonimiteit van alles te vertellen. Maar durft iedereen het ook thuis te vertellen? Nee, blijkbaar niet, want die mate van openheid (of misschien zelfs wel eerlijkheid) past blijkbaar niet binnen de goede en gezonde relatie die iedereen met zijn vrouw of vriendin heeft.

Los daarvan... dit is een forum. Een plek waar, sinds de Griekse oudheid, mensen bij elkaar komen om van gedachten te wisselen. Niet om het per definitie met elkaar eens te zijn. Wie dat niet kan behappen, kan naar mijn idee maar beter een privé-forum beginnen met alleen zichzelf als lid. Ik lees met graagte dit forum en ben het soms wel en soms niet eens met de stellingen die de andere leden posten en idem dito voor wat betreft de reacties erop. En juist de diversiteit aan meningen zorgt er voor dat de som van ieder topic vaak groter is dan het totaal der delen. Kritiek hebben op het feit dat sommigen een andere mening zijn toegedaan draagt echter helaas weinig bij aan de kwaliteit van een topic. Het resulteert slechts in een discussie om de discussie die maar al te vaak eindigt in ego-tripperij en die van generlei toegevoegde waarde voor het topic zelf is.

Ergo: lekker leven en laten leven, een mening kan nooit goed of fout zijn aangezien het slechts een vertaling van de persoonlijke beleving is. Of op zijn Amsterdams gezegd: slik die drol nou eens lekker door en ga fijn een potje neuken.

Gondolas9
8 januari 2010, 13:17

IJSBEER 11

In het Dolfinarium kun je dolfijnen neuken...

De spanning die je in een club ervaart, vind je in geen enkele relatie, hooguit in het begin van de relatie maar na een aantal jaren wordt het inderdaad een sleur zoals hierboven beschreven.

IJSBEER 11 kan het weten want die neukt vaker buitenshuis als binnenshuis
Zegt misschien ook wel iets over hoe weinig ik thuis sex heb

De blauwe passage is een gedeelte van een posting van IJsbeer 11 de dato 10-01-01, maar misschien een andere context?

Dingo
8 januari 2010, 13:36
In het Dolfinarium kun je dolfijnen neuken...

Dit meen je toch niet echt, hoop ik? :confused::biggrin::eek:

D.

gignnl
8 januari 2010, 15:02
ga er gewoon heen heb een leuke tijd op de kamer en pak de volgende keer gewoon een andere meid lopen er genoeg.zo voorkom je een band en heb je elke keer frisse sex.
neem dat maar aan van een ijsbeer die al eens z n snoet heeft gestoten en dat geen tweede keer meer laat gebeuren.

RAUL7
8 januari 2010, 16:39
En blijkbaar denken sommige mensen hier Dr. Phil te zijn en ook meteen te weten hoe je sexleven thuis is.. :wand:

Ik had gedacht aan Oprah Winfrey :smile2:!

Big30
8 januari 2010, 16:41
n.b. speculaties wie Dame X is haal ik weg!

rolf.xanten
8 januari 2010, 16:51

Ik kon het niet laten om hierop te reageren. Ik ken zoveel relaties die in een club zijn ontstaan, die te mooi leken om waar te zijn, en die aangeven dat het geen illusie hoeft te zijn. Mijn vriendin en ik (inmiddels ruim drie en een half jaar heel erg gelukkig samen) zijn echt niet de enigen.

Natuurlijk spelen meiden een rol binnen die club en zijn ze heel goed in het scheppen van illusies. En wij mannen zijn er maar al te goed in om te geloven dat ze ons nét iets aardiger vinden dan die ander ;)

Maar toch. Echte liefde bestaat, ook binnen clubs. Je weet wanneer het serieus is of wordt van haar kant als:

ze wel sex, maar geen geld van je wil
ze aangeeft (al dan niet expliciet) dat ze je "buiten de club" wil ontmoeten en daar leuke dingen met je wil doen
ze graag met je naar plaatsen gaat waar veel mensen komen
ze kleding voor je wil kopen
ze niet meer wil dat je in de club komt waar ze werkt
ze soms geen zin heeft in sex
ze wil dat je haar familie en/of beste vriendin leert kennen

Tot zover deze spoedcursus :biggrin:

Zakkenleger
8 januari 2010, 16:53
De blauwe passage is een gedeelte van een posting van IJsbeer 11 de dato 10-01-01, maar misschien een andere context?

Dat was wat ik me herinnerde, ja.

ijsbeer11
8 januari 2010, 17:34
Gondolas,

Er is een groot verschil tussen de frequente van sex thuis en de reden waarom..
Als je mijn tekst eerst beter zou lezen voordat je mijn tekst een mooi blauw kleurtje geeft...

ijsbeer11
8 januari 2010, 17:45
Ik kon het niet laten om hierop te reageren. Ik ken zoveel relaties die in een club zijn ontstaan, die te mooi leken om waar te zijn, en die aangeven dat het geen illusie hoeft te zijn. Mijn vriendin en ik (inmiddels ruim drie en een half jaar heel erg gelukkig samen) zijn echt niet de enigen.

Natuurlijk spelen meiden een rol binnen die club en zijn ze heel goed in het scheppen van illusies. En wij mannen zijn er maar al te goed in om te geloven dat ze ons nét iets aardiger vinden dan die ander ;)

Maar toch. Echte liefde bestaat, ook binnen clubs. Je weet wanneer het serieus is of wordt van haar kant als:

ze aangeeft (al dan niet expliciet) dat ze je "buiten de club" wil ontmoeten en daar leuke dingen met je wil doen

Bedankt voor de spoedcursus...
Als punt 1t/m 7 achter de rug zijn komt mijn verhaal misschien nog van pas:rolleyes:

kater
8 januari 2010, 17:45
Aha !!!!

Zakkenleger kan zo goed bankhangen omdat hij thuis n lekkere hang-bank heeft :biggrin::biggrin::biggrin:

Verder kunnen :

Vrouwen van mannen houden zonder sex met hem te hebben.

En ...........

Kunnen mannen sex hebben met vrouwen zonder van hen te houden .

Niet meer , en ook niet veel minder :hah:

Gr :wink:

Zakkenleger
8 januari 2010, 17:54
Gondolas,

Er is een groot verschil tussen de frequente van sex thuis en de reden waarom..
Als je mijn tekst eerst beter zou lezen voordat je mijn tekst een mooi blauw kleurtje geeft...

Misschien kun JIJ voor dit domme beertje (ik dus, niet Gondolas) nog eens uitleggen wat jij met die tekst dan wel bedoelde? Het is je nu toch wel duidelijk dat die tekst toch echt voor meerdere uitleg vatbaar is. ;)

ijsbeer11
8 januari 2010, 17:58
Speciaal voor jou Zakkenleger

Hiermee bedoel ik precies wat er staat, ik neuk vaker buitenshuis dan binnenshuis

Maar zelfkennis heb je wel ja, dom beertje ;)

RAUL7
8 januari 2010, 18:02
Ik vind dit een mooi verhaal en heel herkenbaar.
Ik begrijp niet wat het privé leven van NR11 hiermee te maken heeft :confused:?
Ik zou zeggen mannen; GET A LIFE! :biggrin:

jayvie
8 januari 2010, 18:05
Een ex-collega had hetzelfde probleem, maar hij is ermee doorgegaan. Het laatste wat ik erover gehoord heb, is dat hij nog altijd samen gelukkig met haar is. Denk dat ze nu zo´n 2 jaar samen zijn.
Iedereen moet die keuze zelf maken. Wie met die situatie kan leven, veel geluk ermee!!!

Bosco
8 januari 2010, 18:09

:freu: :baeh:

Gondolas9
8 januari 2010, 18:27
Martinus Nijhoff geloof ik; 'lees maar, er staat niet wat er staat'.

Picasso 1
8 januari 2010, 18:29
Of wij mannen nu een relatie hebben of niet, maakt niet uit. Het zit in ons instinct om te jagen en daarvoor hoeft thuis de relatie helemaal niet slecht te zijn.

Zo simpel is het. Degenen die meteen een oordeel vellen over de privé relatie van ijsbeer11 hebben het eigenlijk over zichzelf :smoke:.

foots
8 januari 2010, 18:36
Heren, beren,

Dank voor deze wijze woorden Picasso, ben het zelfs helemal met je eens. Trouwens ik gaf het advies om over de relatie na te denken aan ijb11, niet aan de rest van het forum om zich daar tegenaan te bemoeien. Uiteraard ben ik wel erg goed bewust dat dit ging bebreuren en zo kan ik mijn imago als vrouwen hater en dr, Phil omhoog halen, iets wat ik trouwens beide niet ben.

Ijb11 mij is het duidelijk spanning zoals in de club vind je niet thuis en als je het wil combineren, mijn zegen heb je. Mijn advies niet te trouwen blijft altijd van kracht, want als madam er thuis achter komt ben je de spreekwoordelijke sigaaar. Ja uiteraard Picasso heb ik dit ook uit eigen ervaring. Verder nog de aanvullende tips als je van spanning houd en verliefheidsgevaar wil voorkomen:
1. Ga niet altijd met dezelfde dame, ijb11 dit houd de spanning van de eerste keer er ook leuk in, vind ik zelf ook geweldig leuk een nieuwe dame ontdekken.
2. Ga na de sex van kamer en lul niet uren vol, heeft totaal geen nut, kost geld en maakt de gevoelens veel sterker.
3. Mocht de dame je een telefoonnummer willen geven, weiger dat aan te nemen en vraag er zelf NOOIT naar !
4. Geef NOOIT NOOIT je telefoonnummer of E-mail adres.
5. Mocht de dame veel naservice geven, vertel haar dat er nog andere klanten zijn.
6. Voel je toch een verliefdheidsgevaar, pas goed op jezelf en zorg ten aller tijde dat je de pedalen niet verliest.
7. Mocht je echt een gevoelige ijsbeer zijn de emotionele brekebeentjes, zorg dan dat je zeker niet in haar problemen gaat verdiepen.

En het allerbelangrijkste trouw nooit er is geen enkele reden voor en ervan af komen kan werkelijk een gebed zonder end zijn. Dit was mijn preek voor vanavond, nu ga ik weer gewoon gezellig chatten.

Groet, en wandel ze heren beren

Zakkenleger
8 januari 2010, 19:17
Speciaal voor jou Zakkenleger

Hiermee bedoel ik precies wat er staat, ik neuk vaker buitenshuis dan binnenshuis

Maar zelfkennis heb je wel ja, dom beertje ;)

Ja hoor, je hebt een perfecte relatie thuis, je neukt alleen meer in de tuin. :biggrin:

Ach, ijsbeer11, ik val je echt niet aan hoor. Ik las enige inconsistenties in je posts, vandaar mijn reactie. Je privéleven gaat me niets aan en ik ben daar ook niet in geïnteresseerd.

Maar als beren (mogelijk) tegenstrijdige dingen schrijven, ben ik niet de beroerdste om daar op te reageren. Zonder aanzien des persoons overigens, zoals ook de mods ;), erpee ;);), Picasso 1 ;););) en Extince ;);););) bijvoorbeeld wel weten.

foots
8 januari 2010, 19:33
Ze hebben elkaar weer gevonden :heul:

Picasso 1
8 januari 2010, 19:43
Feelings for DVP is Bad romance :capito[1]:

http://www.youtube.com/watch?v=qrO4YZeyl0I

Ace2
8 januari 2010, 19:47

Blijkbaar zijn veel vrouwen op mij verliefd. Punt 6 overkomt mij vaak :biggrin:

Zakkenleger
8 januari 2010, 19:47
Feelings for DVP is Bad romance :capito[1]:

Leuk clippie maar je opmerking geldt alleen voor de pornobabe lovers, niet voor de softies onder ons. Capito? ;)

Zakkenleger
8 januari 2010, 19:48

En dan punt 8. nog erbij: ze wil toch geld :eek:
:biggrin:

hunk23
8 januari 2010, 20:12
Zou je een vrouw willen die als werk heeft neuken met andere mannen?
Zo`n vrouw gaat echt geen reguliere baan nemen voor een salaris dat ze normaal in een paar avonden pakt.

Jansen
8 januari 2010, 20:19
Och daar gaan we weer een ijsbeer schrijft even recht uit zijn hart,en dan komen de reacties weer los.
Positief en negatief maar het mooiste van alles is dat ieder jaar deze verhalen weer boven komen drijven.
In 2005 hebben ijsberen als Jansen,Ace2,Sonny,Little Diablo,Flipper,Gustomas,
Galicuda,Hollandmale en vele andere verliefdheid meegemaakt en hoe kwamen we er weer vanaf.
De ene met veel ellene en berooid en een andere met een scheiding en na enkele weken weer alleen.
Maar wat ik nooit meer vergeet is dat ook ik dacht dat de dame echt verliefd was op me Hahaha :biggrin:

Stomme lul dat ik was op woensdag naar PHG en in de hal kijken of ze ergens op een kruk zat :confused:
De meiden die daar zaten wisten dat : kijk daar heb je Jansen en die komt voor Simona.
Simona voelde en zag aan de meiden dat ik binnen was en stormde dan op mij af met de woorden cliente Mio ze vloog omhoog dat ik ze opving en ze kuste me en bleef de rest van de avond aan me hangen.
Gewoon een leuke tijd.

Tot ik op een andere avond kwam om haar te verrassen Ha Ha verrassen :eek:

Zei verraste mij ze zat met een man aan de bar en zag mij alleen effe staan toen ze na een uur de sleutel ging halen.:frown:

Hallo zei ze en liep door :eek: de andere meiden dachten ja LUL daar sta je dan en zo werkt het in de club Het gaat om de euro,s en meer niet :mad:

Toen was Jansen genezen.

Ja dit gebeurd nooit meer riep ik tegen iedereen hier op het forum en aan mijn maten Sonny, Big30 en Flipper die daar vaak waren.

Stomme lul zeg na drie maanden gebeurde het weer en dat hield ruim een jaar vol,maar we hebben het samen afgebouwd en zijn nu verre vrienden.;)

Zorg dat je een ijsberenvriend hebt die je probeert nuchter te houden zo hebben Sonny en ik al veel steun aan elkaar gehad in die tijd.;)

Nu na 7 Duitse club jaren roep ik nog steeds nooit meer en Andrea,Angelina Sandy,Fransecka,Micelle/Nicolle,Cassandra,Fiona en vele andere maken mij niet meer gek.

Maar zeg nooit nooit :biggrin::biggrin:

Dus IJsbeer 11 denk eerst na voor je alles weggooit en praat met een echte vriend die ook in de club komt want die begrijpt je als geen ander ;);)

Jünther
8 januari 2010, 20:37

Groet,
Big30

Volgens mij besodemietert Ijsbeer 11 zijn vriendin. Zo beter?
Hoe dat een mooie bijdrage kan zijn op het forum, of hoe je dan dankbaar moet zijn voor een bepaalde 'openheid', is mij altijd een volslagen raadsel.

Dan heb ik meer respect voor de afspraken die Liefhebber heeft met zijn vrouw; die weet ervan, en mag ook haar pleziertjes hebben. Kijk, da's eerlijk.

Over DVP's mag je mijmeren, hooguit, maar niet romantiseren.
Da's de 1e wet van El Juntero.

Hoeren zijn het, geldtellende hoeren, velen met een goed hart, dat wel.

Zakkenleger
8 januari 2010, 20:59
Hoe dat een mooie bijdrage kan zijn op het forum, of hoe je dan dankbaar moet zijn voor een bepaalde 'openheid', is mij altijd een volslagen raadsel.

Op zijn bekende Jüntheriaanse wijze roept hij "Bull shit!" Geef die man een vrijkaart!

Dan heb ik meer respect voor de afspraken die Liefhebber heeft met zijn vrouw; die weet ervan, en mag ook haar pleziertjes hebben. Kijk, da's eerlijk.

Ja. De realiteit is echter dat vele beren nou eenmaal een partner hebben die niet mag weten wat haar ijsbeertje in de clubs uitvreet. Netjes? Nee. Realiteit? Ja. ZL heeft zich daar ook schuldig aan gemaakt, en veroordeelt anderen daar niet op. Met egotrippen heeft hij meer moeite. ;)

Goeie wet, maar net als bij andere wetten is de overtreding soms erg spannend...

Verreweg de meesten hebben een beter hart dan vele beren op dit kutforum. :cool:

rplover
8 januari 2010, 21:03

Jünther,

Begrijp ik je goed? Ik lig krom van het lachen.
Zowat 80 percent van dit forum "besodemietert" vrouw of vriendin, of denk je echt dat het allemaal vrijgezellen zijn die de clubs bezoeken?

Als ik dan wat dieper inga op je postng, moet dan ieder lid zijn vrijgezellenkaart aan de forumleiding tonen, of de scheidingsakte, of een akte van het gemeentehuis dat ze alleen wonen, vooraleer ze hier mogen lid worden?

Zowat 80 percent van de "recensies" die jij hier leest, zijn er van scheefschaatsende ijsbeertjes.
Ik zie niet in waarom die bijdragen slechter zijn dan die van "een vrijgezel"?

Let eens goed op Jünther, de zaterdagbeertjes zijn de vrijgezellen (over 't algemeen), en de weekbeertjes zitten met een vriendin/vrouw thuis (dito).
Jij gaat er nogal veel op je ignorelijst moeten zetten, want geen enkele van die bijdragen kunnen mooi zijn ;), en zijn bedriegers :biggrin:

erpee - die zijn eigen mening heeft over het bedriegen van de partner, maar dat doet niets af aan de postings die die beertjes hier neerpoten :gruebel:

Jünther
8 januari 2010, 21:31
Neen, ik zeg alleen dat die 80% niet sentimenteel moet gaan doen op het forum omdat ze wat meer voelen voor een bepaalde DVP, terwijl thuis de vriendin is bedot geworden. DAT zeg ik alleen; wat jij er allemaal bij en omheen leest, is mij altijd weer een raadsel.

Dus: iedereen mag hier schrijven, ook 'die 80%', maar niet hier de zielepiet gaan spelen; mijn gedacht.

rplover
8 januari 2010, 21:44
Neen, ik zeg alleen dat die 80% niet sentimenteel moet gaan doen op het forum omdat ze wat meer voelen voor een bepaalde DVP, terwijl thuis de vriendin is bedot geworden. DAT zeg ik alleen; wat jij er allemaal bij en omheen leest, is mij altijd weer een raadsel.

Dus: iedereen mag hier schrijven, ook 'die 80%', maar niet hier de zielepiet gaan spelen; mijn gedacht.
Ook mensen in een relatie kunnen verliefd worden op een ander mens, dat het nu een DVP is of niet, een mens is en blijft een mens, met gevoelens.
Verliefd worden is niet de zielepiet spelen. Dat is je gevoelens prijs geven, en als dat lid, al dat niet in een relatie, dat met ons wil delen, moet kunnen.

Mijn gedacht ;)

Gondolas9
8 januari 2010, 22:52
Ik vraag me wel eens af welk percentage postings een inhoudelijk correcte reactie is op de oorspronkelijke posting, op het topic.
Even een wilde gok: maximaal 10 % ?

Het hangt er natuurlijk van af wat men (de forumleiding) met dit forum wil - naast recensies - gezellig vrijblijvend ouwehoeren, mekaar afzeiken of over fundamentele issues discussiëren, maar het lijkt me een leuk experiment om in een bepaald topic eens 'hard' te modereren, d.w.z alle reacties die niet inhoudelijk ingaan op de oorspronkelijke stelling te verwijderen, en dat achteraf eens te analyseren.

janjanjan
8 januari 2010, 23:02
Ik vraag me wel eens af welk percentage postings een inhoudelijk correcte reactie is op de oorspronkelijke posting, op het topic.
Even een wilde gok: maximaal 10 % ?

Het hangt er natuurlijk van af wat men (de forumleiding) met dit forum wil - naast recensies - gezellig vrijblijvend ouwehoeren, mekaar afzeiken of over fundamentele issues discussiëren, maar het lijkt me een leuk experiment om in een bepaald topic eens 'hard' te modereren, d.w.z alle reacties die niet inhoudelijk ingaan op de oorspronkelijke stelling te verwijderen, en dat achteraf eens te analyseren.

Inhoudelijk correcte reacties? 10% lijkt mij idd een redelijk accurate schatting, de rest gaat via im :wink:
Maar… vergelijk dit forum eens met andere… beter wordt het niet :biggrin:

janjanjan
8 januari 2010, 23:13

Mijmeren is voor de onrealistische romanticus. Enkel de realist is een ware romanticus. De komende week heb ik wellicht nog een leuk stukje te schijven, reallife, zeer realistisch…
Maar dvp’s ‘geldtellende hoeren’ noemen?? Je mag je gaan schamen :mad:

Zakkenleger
8 januari 2010, 23:14
...

Nog veel interessanter zou zijn als de mods eens analyseren welke leden de meeste modcapaciteit opeisen. Bijvoorbeeld door het aantal gewiste berichten per lid te turven. En daar eens wat interessante consequenties aan verbinden. ;)

janjanjan
8 januari 2010, 23:19
Nog veel interessanter zou zijn als de mods eens analyseren welke leden de meeste modcapaciteit opeisen. Bijvoorbeeld door het aantal gewiste berichten per lid te turven. En daar eens wat interessante consequenties aan verbinden. ;)

Volgens mij heb jij een 'time out' nodig, in Thailand wellicht :biggrin:
Voor die tijd, zorg dat je im functioneel is :smoke:

Goedemorgenallemaal
8 januari 2010, 23:30
Veuls te koud om verre reizen te maken, dus de komende dagen ben ik veilig voor het beschreven gevaar.

Zakkenleger
8 januari 2010, 23:41
Volgens mij heb jij een 'time out' nodig, in Thailand wellicht :biggrin:

:biggrin::biggrin::biggrin:

Voor die tijd, zorg dat je im functioneel is :smoke:

Daarvoor moet je bij de mods zijn. Maar een email mag altijd. ;)

janjanjan
8 januari 2010, 23:45
:biggrin::biggrin::biggrin:

Daarvoor moet je bij de mods zijn. Maar een email mag altijd. ;)

Zal het proberen, maar... waarom geen 2e nick, verhuis gewoon naar Thailand, ip geen probleem meer :biggrin:

Zakkenleger
8 januari 2010, 23:51
Ach de IP check is erg makkelijk te omzeilen, da's het probleem niet. Wat wel het probleem is, is genoegzaam bekend en verder niet relevant voor dit topic.

Naar Thailand verhuizen is zeker een serieuze optie ;).

janjanjan
8 januari 2010, 23:57
Ach de IP check is erg makkelijk te omzeilen, da's het probleem niet. Wat wel het probleem is, is genoegzaam bekend en verder niet relevant voor dit topic.

Naar Thailand verhuizen is zeker een serieuze optie ;).

Willem2
9 januari 2010, 00:03

Nu voel ik mij pas aangesproken (ondanks dat ik admin ben :cool: )
Kijk eerst eens naar jezelf voordat je weer bezig bent om de forumleiding aan het werk te zetten,beste heer Zakkenleger :cool:.
Wij, forumleiding en heel wat leden,zijn het gedrag van jou en dhr rplover meer dan zat. Vandaag hebben wij weer veel te veel berichten van jou en rplover weg moeten halen. De grens is bereikt en overschreden. Waarschuwing, na waarschuwing moet aan beiden gegeven worden. Totale waanzin.....
Het gedrag van jullie beiden is alleen zo lang getolereerd omdat wij jullie kennen. Maar op ieder ander forum waren jullie al lang verwijderd.
Daarom wil ik deze komende week ; niets maar dan ook niets van jullie horen of zien.

Ik wens jullie beiden een prettige week :wink2:

BSesamstraat
9 januari 2010, 00:26
Nu voel ik mij pas aangesproken (ondanks dat ik admin ben :cool: )
Kijk eerst eens naar jezelf voordat je weer bezig bent om de forumleiding aan het werk te zetten,beste heer Zakkenleger :cool:.
Wij, forumleiding en heel wat leden,zijn het gedrag van jou en dhr rplover meer dan zat. Vandaag hebben wij weer veel te veel berichten van jou en rplover weg moeten halen. De grens is bereikt en overschreden. Waarschuwing, na waarschuwing moet aan beiden gegeven worden. Totale waanzin.....
Het gedrag van jullie beiden is alleen zo lang getolereerd omdat wij jullie kennen. Maar op ieder ander forum waren jullie al lang verwijderd.
Daarom wil ik deze komende week ; niets maar dan ook niets van jullie horen of zien.

Ik wens jullie beiden een prettige week :wink2:

Willem proficiaat zo ken ik je weer:freu::freu: er uit met die bende...

Jünther
9 januari 2010, 12:08
Ook mensen in een relatie kunnen verliefd worden op een ander mens, dat het nu een DVP is of niet, een mens is en blijft een mens, met gevoelens.
Verliefd worden is niet de zielepiet spelen. Dat is je gevoelens prijs geven, en als dat lid, al dat niet in een relatie, dat met ons wil delen, moet kunnen.

Mijn gedacht ;)

Beste erpee,

Je laat weer een zeer belangrijke constraint weg in mijn betoog:

....TERWIJL THUIS DE VROUW/VRIENDIN WORDT BEDOT

Die groep mannen (laat dat 80% zijn volgens jou) zijn allemaal mensen inderdaad, met gevoelens, maar moeten niet sentimenteel gaan doen, terwijl thuis de niets vermoedende vrouw/vriendin het huishouden recht houdt. Kom op vriend.

Jünther
9 januari 2010, 12:14
Mijmeren is voor de onrealistische romanticus. Enkel de realist is een ware romanticus. De komende week heb ik wellicht nog een leuk stukje te schijven, reallife, zeer realistisch…

:hah:graag jezelf niet in nevelen van onduidelijkheid gaan hullen

Maar dvp’s ‘geldtellende hoeren’ noemen?? Je mag je gaan schamen :mad:

Misschien beetje bot uitgedrukt, maar de verliefdheid is ZELDEN wederzijds. Ze willen je munten en je briefjes; los van het feit dat veel DVP's een prima inborst hebben.
Ga je amuseren met de DVP's, maar laat ze rustig hun geld tellen na afloop.

janjanjan
9 januari 2010, 12:50
:hah:graag jezelf niet in nevelen van onduidelijkheid gaan hullen

Ik mag graag mijmeren:biggrin:

Misschien beetje bot uitgedrukt, maar de verliefdheid is ZELDEN wederzijds. Ze willen je munten en je briefjes; los van het feit dat veel DVP's een prima inborst hebben.

Helemaal mee eens. Toevoeging, de echte ‘profi’ ript geen beertjes maar geeft aan dat ze geen wederzijdse gevoelens heeft.

Ga je amuseren met de DVP's, maar laat ze rustig hun geld tellen na afloop.

Ik zal de komende keer in natura betalen, ik geef haar een telraam cadeau :tongue:

Azrael
21 januari 2010, 12:02
Voor liefde, echte liefde is in clubs geen plaats...uuuh...zijn clubs niet de aangewezen plaats

áls het al zou voorkomen is het hoogstens tussen ijsbeer en dame die beiden eigenlijk niet geschikt zijn om in clubs te genieten dan wel te werken

Nou Gustamass, hier pak je de twee ultieme waarheden uit alle andere discussies.....:freu::freu::freu:

Blupp
30 januari 2010, 20:40
"de hemel is een plaats waar een psychologische drug wordt aangemaakt in je hoofd door getalenteerde actrices"

Een tegengif is erg moeilijk te vinden, ook al ben je jezelf bewust van de illusie

CLUBSPORT
30 januari 2010, 20:57
Je kiest toch min of meer bewust voor de illusie .
Soms is de illusie echter zo levensecht dat je werkelijkheid en illusie niet meer
uit elkaar kan houden en dan is het oppassen geblazen .

Picasso 1
30 januari 2010, 21:01
"de hemel is een plaats waar een psychologische drug wordt aangemaakt in je hoofd door getalenteerde actrices"

Een tegengif is erg moeilijk te vinden, ook al ben je jezelf bewust van de illusie

Heeft volgens mij niet echt te maken met getalenteerde actrices. Velen krijgen zelfs gevoelens voor dames van wie ze duidelijk 'trappen' krijgen.

Er zijn twee opties:
1. Ga met de juiste instelling naar de club en stel je gevoelsmatig niet al teveel open. Besef dat voor je persoonlijke lange termijn toekomst, een club je helemaal niets te bieden heeft; het is enkel en alleen maar korte termijn plezier.
2. Onderga al die mislukte verliefdheden en creëer daarbij voldoende eelt in je hart en massa's antistoffen in je bloed. Zorg er in de tussentijd voor dat je je privé leefsituatie niet beschadigt (werk, privé relaties) en dat je financieel niet wordt uitgekleed want deze zaken heb je wel nodig voor je toekomst.

Ik zou voor 1 kiezen ;)

Blupp
30 januari 2010, 21:02
Soms is de illusie echter zo levensecht dat je werkelijkheid en illusie niet meer
uit elkaar kan houden en dan is het oppassen geblazen .

is ook zo Clubsport
dat is nu "the power of the drug" waar ik het over heb

janjanjan
31 januari 2010, 02:34
Heeft volgens mij niet echt te maken met getalenteerde actrices. Velen krijgen zelfs gevoelens voor dames van wie ze duidelijk 'trappen' krijgen.

Er zijn twee opties:
1. Ga met de juiste instelling naar de club en stel je gevoelsmatig niet al teveel open. Besef dat voor je persoonlijke lange termijn toekomst, een club je helemaal niets te bieden heeft; het is enkel en alleen maar korte termijn plezier.
2. Onderga al die mislukte verliefdheden en creëer daarbij voldoende eelt in je hart en massa's antistoffen in je bloed. Zorg er in de tussentijd voor dat je je privé leefsituatie niet beschadigt (werk, privé relaties) en dat je financieel niet wordt uitgekleed want deze zaken heb je wel nodig voor je toekomst.

Ik zou voor 1 kiezen ;)

Volgens mij vergeet je een optie.

3.* ga naar de club met de instelling van optie 1. (= wijsheid) en geniet, met eelt en antistoffen, van de (door P1 onderbelichte) geneugten van optie 2.

*alleen geschikt voor beertjes met zelfkennis en ervaring met optie 2.

Jünther
31 januari 2010, 11:18
Je kunt een club ook zien als een voetbalcafé, waar je toevallig ook wat kunt eten, relaxen, en met meisjes verpozen. Probeer dat eens.

De zwakke, sentimentele zielen alhier, zijn de blindgangers uit de loop van het standaadgeweer zoals het voor de ijsbeer was bedoeld.

Goedemorgenallemaal
31 januari 2010, 11:43
Volgens mij vergeet je een optie.

3.* ga naar de club met de instelling van optie 1. (= wijsheid) en geniet, met eelt en antistoffen, van de (door P1 onderbelichte) geneugten van optie 2.

*alleen geschikt voor beertjes met zelfkennis en ervaring met optie 2.

Beetje een ingewikkeld verhaal.
Maar vergelijk het met:
-karten: ff lekker scheuren op een baantje maar je weet dat het alleen bij dat genoegen blijft, dat je weer egwoon naar huis rijdt in je eigen autotje.
-eten bij Gordon Ramsay: Een genoege, maar meestal eet je iets eenvoudiger
-wintersport: heerlijk skieen in de sneeuw maar thuis (of op weg naar je berehol) heb je toch liever droge wegen zonder sneeuw.
-sex in een club

Zakkenleger
31 januari 2010, 11:45
Je kunt een club ook zien als een voetbalcafé, waar je toevallig ook wat kunt eten, relaxen, en met meisjes verpozen. Probeer dat eens.

Nooit! :angryfire: De echte zwakke zielen in een saunaclub zijn degenen, die, ondanks prachtig vrouwelijk schoon om zich heen, dom naar een achterlijk spelletje voor hersendoden op TV kijken. :thefinger:

Dan nog liever reddeloos verliefd. :freu:

Blupp
31 januari 2010, 14:10

Er zijn twee opties:

Ik zou voor 1 kiezen ;)

Ik kies ook voor het 1ste, maar het zal uiteindelijk een combinatie van de 2 worden.

CLUBSPORT
31 januari 2010, 14:43
Ik zou er nog aan toe willen voegen : ga en geniet , maar met een gezonde dosis wantrouwen in de situaties waar verliefdheid om de hoek komt kijken .

janjanjan
31 januari 2010, 15:26
De echte zwakke zielen in een saunaclub zijn degenen, die, ondanks prachtig vrouwelijk schoon om zich heen, dom naar een achterlijk spelletje voor hersendoden op TV kijken. :thefinger:

Doel je op Jünther;)

Zakkenleger
31 januari 2010, 15:41
Doel je op Jünther;)

Je leest wat er niet staat. :biggrin: Als ik Jünther bedoel, schrijf ik Jünther. Als ik zwakke zielen schrijf, bedoel ik zwakke zielen. :cool: Wie de voetbalschoen past, trekke hem aan... ;)

janjanjan
31 januari 2010, 16:56
Je leest wat er niet staat. :biggrin: Als ik Jünther bedoel, schrijf ik Jünther.

Ik ben sentimenteel en lees niet zo goed :rolleyes:

Als ik zwakke zielen schrijf, bedoel ik zwakke zielen. :cool: Wie de voetbalschoen past, trekke hem aan... ;)

Er zijn hier hele elftallen :tongue:

Zakkenleger
31 januari 2010, 18:00
Er zijn hier hele elftallen :tongue:

En in welke zit jij? :baeh:

janjanjan
31 januari 2010, 20:04
En in welke zit jij? :baeh:

Ik speel alleen pingpong :biggrin:

Zakkenleger
31 januari 2010, 20:15
Ik speel alleen pingpong :biggrin:

Optie 4, dus? :rolleyes:

janjanjan
31 januari 2010, 20:22
Optie 4, dus? :rolleyes:

Optie 4? Is dat slap ouwedamevanplezieren in een club?

Zakkenleger
31 januari 2010, 20:36
Optie 4? Is dat slap ouwedamevanplezieren in een club?

Pingpongen is jouw optie, niet de mijne. :rolleyes:

ijsbeer11
31 januari 2010, 20:44
Zakkenleger is meer een voetballer

Zakkenleger
31 januari 2010, 20:51
Zakkenleger is meer een voetballer

Da's een belediging, dat pik ik niet! :angryfire::angryfire::angryfire::angryfire:

Jünther
1 februari 2010, 18:34
Zo, ik liet mijn wingmannen de zaak ZL klaren.

Zakkenleger
1 februari 2010, 18:48
Klaren? :biggrin:

Dat is het beste bewijs dat voetbal je hersens aantast. :rolleyes:

rplover
1 februari 2010, 18:58
Klaren? :biggrin:

Dat is het beste bewijs dat voetbal je hersens aantast. :rolleyes:
Bij jou is dat moeilijker, je hersens aantasten..... :rolleyes:

erpee - wereldhumor, geef toe, Jünther :biggrin:

Jünther
1 februari 2010, 19:00
OK, minder bedeelde :biggrin: van grijze cellen

Betekenis van 'klaren': http://www.encyclo.nl/begrip/Klaren
Zie uitleg onder 12.

Eerst SFL met zijn 'trimester', nu jij ook al....

Zakkenleger
1 februari 2010, 19:07
Eerst SFL met zijn 'trimester', nu jij ook al....

Ik weet wel wat klaren is, Jünther, maar jij gebruikt het duidelijk in de verkeerde betekenis. Te veel voetbalblessures achter de rug zeker. :rolleyes:

Azrael
2 februari 2010, 12:54
Ik weet wel wat klaren is, Jünther, maar jij gebruikt het duidelijk in de verkeerde betekenis. Te veel voetbalblessures achter de rug zeker. :rolleyes:

Het blijkt toch zo moeilijk te zijn voor een aantal ijsberen om zich aan het topic te houden......:rolleyes:

TT Man
2 februari 2010, 13:30
Klaren is een germanisme, dus dat mag hier in deze rubriek ;)

Sorry Azrael

creamontop
9 februari 2010, 16:14
wil je ijsbeer zijn, zorg dan dat je een ijsbeervel hebt. Of kweek er één. Dan weersta je aan de klauwen van panters, tijgerinnen en ... DVP's.

en ... komt er een scheurtje in je vel ==> neem dan een pauze, tot je genezen bent :smoke:

Costana
18 april 2010, 19:47
Raar om te lezen dat er zich zovelen later betrappen: hoe kun je nu verliefd worden op iemand die onmiddellijk na jij in de koffer/het tuinhuis duikt met anderen... en trouwens als je vraagt aan hen heb je een vriendje dan zeggen de meesten toch wel ja, ga je dan verder met en weet die daarvan dan zeggen die ook ja of waarom doe je dit dan komt er altijd for the money... (om een huis, voor luxe, voor een auto,...) zelf als single bent, kom je dan rap met je beide voetjes op de grond...

Ik zou zeggen zolang je ermee praat, mag je wel de "normale-ik-word-verliefd" weg opgaan maar eenmaal het rubber vol, moet je je richting wijzigen... trouwens wie zegt dat die vrouwen nog veel zin hebben in jouw éénmaal ze van hun club thuiskomen :) Dan mag je straks nog terug naar clubs voor je sex

TT Man
19 april 2010, 09:08
Dan mag je straks nog terug naar clubs voor je sex

Dat zou dan wel ideaal zijn

jw.william
19 april 2010, 16:43
Ik moet zeggen dat deze jonge weer met beide beentjes op de grond is gekomen:biggrin:. Na de afgelopen weken wat intensieve contacten met haar gehad te hebben. Begon ik bepaalde valkuilen door te krijgen van haar. Ze wist me op een gegeven moment goed te manupaleren:frown:. Net als de starter van deze topic had ik op een gegeven moment alleen maar haar in mijn kop zitten zelfs de zaak ging er onder lijden:hammer:.
Ik was vergeten dat ik daar maar voor 1 ding kwam gezelligheid en goeie sex ( iets wat ik thuis niet krijg) zak legen en weg wezen...:)
Dit beertje was verliefd geworden op de momenten samen met haar....

Ben ook van mening dat ik niet de enigste ben die dit is overkomen

proix
19 april 2010, 18:07
zeker is dat meerdre overkomen en we zullen zeker niet de laatste zijn
maar ja die mooie momenten neemt je nietmand af en heef toch goed gedaan
en als je er nog van kunt genieten waarom niet
wat je gehad hebt neemt niemand je nog af en wat je hebt laten liggen is verdoeme verloren en haal niet niet meer in want tijd kun je niet terug draaien
dus ik stel voor geniet maar verder zo goed als je kan

proix
20 april 2010, 03:50

Heren, beren,

Dank voor deze wijze woorden Picasso, ben het zelfs helemal met je eens. Trouwens ik gaf het advies om over de relatie na te denken aan ijb11, niet aan de rest van het forum om zich daar tegenaan te bemoeien. Uiteraard ben ik wel erg goed bewust dat dit ging bebreuren en zo kan ik mijn imago als vrouwen hater en dr, Phil omhoog halen, iets wat ik trouwens beide niet ben.

Ijb11 mij is het duidelijk spanning zoals in de club vind je niet thuis en als je het wil combineren, mijn zegen heb je. Mijn advies niet te trouwen blijft altijd van kracht, want als madam er thuis achter komt ben je de spreekwoordelijke sigaaar. Ja uiteraard Picasso heb ik dit ook uit eigen ervaring. Verder nog de aanvullende tips als je van spanning houd en verliefheidsgevaar wil voorkomen:
1. Ga niet altijd met dezelfde dame, ijb11 dit houd de spanning van de eerste keer er ook leuk in, vind ik zelf ook geweldig leuk een nieuwe dame ontdekken.
2. Ga na de sex van kamer en lul niet uren vol, heeft totaal geen nut, kost geld en maakt de gevoelens veel sterker.
3. Mocht de dame je een telefoonnummer willen geven, weiger dat aan te nemen en vraag er zelf NOOIT naar !
4. Geef NOOIT NOOIT je telefoonnummer of E-mail adres.
5. Mocht de dame veel naservice geven, vertel haar dat er nog andere klanten zijn.
6. Voel je toch een verliefdheidsgevaar, pas goed op jezelf en zorg ten aller tijde dat je de pedalen niet verliest.
7. Mocht je echt een gevoelige ijsbeer zijn de emotionele brekebeentjes, zorg dan dat je zeker niet in haar problemen gaat verdiepen.

En het allerbelangrijkste trouw nooit er is geen enkele reden voor en ervan af komen kan werkelijk een gebed zonder end zijn. Dit was mijn preek voor vanavond, nu ga ik weer gewoon gezellig chatten.

Groet, en wandel ze heren beren

8 ze betaald je resaurant
9 ze betaald zelfs het verbruik van je auto

maak het allemaal nog mee t'is raar maar leg je erbij neer
leer delen (en hopen dat ze een dag helemaal de jouwe is) en geniet van deze mooie momenten anders ga je eraan kapot want het doet toch goed als zo iemand in je leven komt en je en mooi smsje stuurt of telefoneerd
geniet er toch van verliefd zijn is toch fantastich
trouwens wie verbied ons eigelijk om dit niet mee te maken of ervan te genieten?
zo begon het toch ooit ook eens met je vrouw of vriendin
want je vergeet wat DVP doen met ons dat doen wij ook en zelfs erger tegen onze eigen vrouw of vriendin
zoals ik lees ruzie maken of hebben en dit als exuse gebruiken om naar een ander te gaan erg hé
wie is dan de grootste hypocriet?

Dalton
20 april 2010, 09:06
Hier zijn al vele discussies over geweest en wat is nou mooier om je te gedragen als een hufter in een club of net te doen of je reuze verliefd bent op een dame.
Je moet het zien als een spel dat doen de dames ook en verdienen zo hun kost ermee.:baby2:
Ik ben steeds weer verliefd op een dame en heb dan een geweldige tijd met haar maar alleen in de club .
Heb ze ook wel eens bij me thuis gehad maar voor het neuken gingen we gewoon even naar een club welke de dame wilde,en leefden ons dan lekker uit.
Gewoon vertellen dat ze je helemaal gek maakt en je krijgt een hele mooie tijd met ze die kan soms jaren duren maar versmaad de andere dames in een club nooit want wie weet zit er wel een tussen die het nog beter doet.
Zo heb ik er weer een gevonden in ACAPULCO en deze staat op dit moment bovenaan tot de volgende opduikt ,wie weet.
Gewoon doorgaan met uitproberen kijk maar naar GUSTO die doet hetzelfde :teuflisch:

Costana
20 april 2010, 20:03
Net het verhaal van CUUP gelezen, is nogal heftig (maar langdradig).

maar idd dalton, bij het ene meisje zeg je 5 woorden en neem je haar mee, het andere ben je iets liever. In beide gevallen man gelukkig en vrouwtje ook.

Dat je een lieverdje vindt is logisch, sommige vriendinnen heb je ook liever dan anderen.
Ikzelf heb ook eentje haar email gevraagd, ik zie wel als ik iets terug krijg, maar verandert niets aan mijn toekomst plannen.

btw: dalton waarom naar een club voor de sex ? terug zoveel moeite... tenzij je op 5min rijden woont.