funn
5 januari 2010, 17:44
Gisteren een spetterende ontmoeting gehad met Nikita het was de eerste keer met haar Nikita is een lief charmante slanke meid van schat ik achter in de 20 jaar zo,n 178 lang en zo,n 50 kilo en heeft een heel mooi groot clitje.
Was bij Lenie even langs gewipt, slecht weer dus ga niet zo,n eind weg.
Nou echt geen spijt van gehad dus , ze houd van sex dus geen snel plichtmatig gedoe maar spontane lekkere sex waar echt alles kan . Heb haar heerlijk genomen in diverse standjes haar gebeft, gevingerd en zij heeft mij genomen in alle bochten, gepijpt tot in niet meer kon, twee maal heerlijk klaargekomen .
Kortom fantastisch zoek je een lekkere sex moet je bij Nikita zijn je krijgt er geen spijt van een dikke10
Verslavings gevaar zeer groot
:freu::freu::freu:
Was bij Lenie even langs gewipt, slecht weer dus ga niet zo,n eind weg.
Nou echt geen spijt van gehad dus , ze houd van sex dus geen snel plichtmatig gedoe maar spontane lekkere sex waar echt alles kan . Heb haar heerlijk genomen in diverse standjes haar gebeft, gevingerd en zij heeft mij genomen in alle bochten, gepijpt tot in niet meer kon, twee maal heerlijk klaargekomen .
Kortom fantastisch zoek je een lekkere sex moet je bij Nikita zijn je krijgt er geen spijt van een dikke10
Verslavings gevaar zeer groot
:freu::freu::freu: