Volledige versie bekijken : CLUBSPORT
CLUBSPORT
29 december 2009, 19:53
Naam: Clubsport
Geslacht: Man
Leeftijd: 40
Hobby’s: film, saunaclub , wielrennen, mijn auto
Favoriete Sauna Club: Golden Time, bernds
Favoriete Meid: te veel om op te noemen
Favoriete Auto: Porsche 996 gt3
Favoriete Drank(en):
Favoriete Eten:italiaans en chinees
Favoriete Muziek:80 en jaren 90
Eerste sauna club ervaring: 2008
Willem2
29 december 2009, 22:51
:welcome2:
;)
:wink2:
CLUBSPORT
30 december 2009, 20:22
Het jaar 2009 is alweer bijna voorbij en dan krijg ik altijd de onbedwingbare behoefte om terug te blikken , dit keer echter kwam de behoefte bij me naar boven om eens wat verder in de tijd terug te gaan , naar het begin van mijn wandelloopbaan .
Er is een tijd geweest (nog niet zo lang geleden, al lijkt dat gevoelsmatig wel zo) dat ik nog nooit van ijsberen had gehoord (ja die in de dierentuin wel natuurlijk) laat staan van een saunaclub .
Eigenlijk dacht ik dat je voor betaalde sex alleen terecht kon in utrecht en amsterdam , dat waren de bekendste plaatsen tenminste.
het zal zo 13 a 14 jaar geleden zijn geweest dat ik serieus nieuwsgierig werd om eens een dvp te gaan bezoeken en ik koos amsterdam uit voor mijn eerste wandelervaring , ik weet nog dat ik flink nerveus was en wel 3 kwartier verschillende ramen langs liep voordat ik een keuze had gemaakt en toen nog eens mijn angst moest overwinnen om binnen te stappen .
de dame zelf kan ik niet veel van herrinneren maar ze was wel lief . de sex stelde niet veel voor , geen zoenen en ik werd afgetrokken en ze pijpte me tot ik klaarkwam .
Volgens mij stond ik binnen 20 minuten weer buiten en was ik 50 euro armer .
Achteraf vond ik het zo'n sof dat ik jaren geen nieuwe poging meer ondernam tot ik in 2002 internet kreeg thuis .
Diep van binnen bleef ik toch nieuwsgierig en ik ging op het net neuzen naar adressen waar ik nog meer terecht kon , en zo ontdekte ik dat er heel wat meer te koop was dan ik ooit had kunnen dromen .
Ik ontdekte op het net een heel netwerk aan erotische massagesalons en dat leek me wel eens leuk om te proberen dus na een paar dagen speurwerk reed ik op een zondagmorgen richting hilversum en belde aan bij het betreffende adres , een vrij groot herenhuis met 4 verdiepingen .
Een gastvrouw deed de deur open en vroeg of je wel eens eerder was geweest , vervolgens kwamen er een aantal dames vanuit een andere kamer langs en die stelden zich aan je voor waarop de gastvrouw daarna vroeg of je een keuze had gemaakt ? ik koos voor een knappe brunette luisterend naar de naam Pam .
Voor wie nog nooit een erotische massagesalon heeft bezocht , het concept is simpel , je gaat eerst douchen waarna de dame van je keuze je insmeert met olie en eerst je rug masseert met haar handen en ook met de rest van haar lichaam , langzaam word het vuurtje opgestookt en als je je omdraait en op je rug ligt word je uiteindelijk afgetrokken tot je klaarkomt , intiem is in principe niet mogenlijk maar het komt wel voor dat voor meer geld de dame het wel doet .
Eigelijk is het best wel leuk als je nog niet veel ervaring hebt en in een tijdsbestek van een paar maanden ben ik een stuk of 3 keer naar zo'n salon geweest .
Maar het begon me al snel te vervelen en ik merkte dat ik meer wilde , ik begon opnieuw het net af te struinen en zo kwam ik uiteindelijk bij een privehuis in eindhoven terecht .
word vervolgd
CLUBSPORT
31 december 2009, 15:30
Het was in het najaar van 2004 , ik had net mijn eerste stappen gezet in mijn nog jonge wandelcarriëre en ik voelde mezelf klaar voor de volgende stap .
Het hoofdstuk massagesalon was vrij kort geweest en had nog geen jaar geduurt , maar het begon me een beetje te vervelen , ik genoot ervan maar het ging me niet ver genoeg , ik wou meer , langer , intiemer .
Zo kroop ik opnieuw achter mijn pc en ging op zoek naar iets nieuws maar wat ? en waar ?.
Ik kwam op de site van sauna diana terecht in Zundert (dit sloot nog het meest aan bij het saunaconcept van duitsland) en ik zat figuurlijk te kwijlen achter mijn toetsenbord , maar ik schrok ook geweldig van de prijzen die gevraagd werden .
dat viel dus af , na wat verder zoeken kwam ik bij de site van een privehuis in eindhoven terecht , met de miskleun van amsterdam nog in mijn achterhoofd wou ik dit keer geen risico nemen en wou ik zo veel mogenlijk informatie verzamelen voordat ik mijn keuze zou maken waar ik naar toe zou gaan .
het adres zag er veelbelovend uit, mooie kamers, gezellige ontvangstruimte met bar , en zelfs een forum waarin je veel informatie van andere bezoekers kon lezen .
Ik melde me aan en voor ik het wist zat ik bijna letterlijk dag en nacht op het forum en op de chat die er ook aan vast zat , ik was behoorlijk verslaafd
Ik moet erbij zeggen dat ik prive in die tijd in een moeilijke periode zat en het forum en alle nieuwe ervaringen waren een welkome afwisseling voor me op dat moment.
Na 2 weken zo op het forum te hebben gezeten was het tijd voor mijn eerste bezoekje , en zo pakte ik op een vieze sombere dinsdagmiddag de trein naar eindhoven .
anderhalf uur later stond ik voor de deur van en na een korte aarzeling belde ik aan , de spanning zat er behoorlijk in , net als elke keer wanneer ik iets nieuws probeerde .
Een vrij mollige gastvrouw deed de deur open en liet me binnen , ik nam plaats aan de bar , zag er leuk uit , gezellig , 3 dames zaten tegenover de bar op een grote u vormige bank en stelden zich niet veel later 1 voor 1 aan me voor .
Eigenlijk was het een nogal tamme ongeinspireerde vertoning als ik er nu op terug kijk maar toen zag ik dat in mijn onervarenheid niet .
Uiteindelijk koos ik voor een dame luisterend naar de naam Britt , ze zag er wel sexy uit met haar korte spijkerrokje .
We gingen naar boven naar kamer 3 waar zich een vast ritueel voltrok ,douchen , en mondwater spoelen .
De sessie zelf was aardig maar niet meer dan dat , geen zoenen wel beffen en pijpen mc .
In GT zou ik deze sessie een mager zesje hebben gegeven maar toen was ik nog snel tevreden .
Toch had ik wel een positief gevoel overgehouden aan mijn bezoek , de sfeer en alles eromheen was een stuk gemoedelijker als in amsterdam en een paar weken later was ik alweer terug .
Dit 2e bezoekje zou me nog lang bijblijven , eenmaal aan de bar zittend kon ik niet echt mijn keuze maken en besloot nog eff te wachten , een andere dame zou spoedig vrijkomen .
Het bleek het wachten waard te zijn , toen ze zich voorstelde voelde ik bijna direct een klik tussen ons en de keuze was gemaakt .
Danielle was een vrolijk ogende jonge meid van midden 20 met prachtig lang haar en zij bezorgde me mijn eerste GFE sessie .
De sex was speels en fantastisch en ik was in de wolken .
Dit was de eerste dame waar ik verliefd op werd en toen ze dat eenmaal doorhad probeerde ze er ook misbruik van te maken .
Via het forum leerde ik een andere wandelaar kennen en spoedig spraken we samen af en gingen samen naar binnen .
Eigenlijk was dat niet echt gebruikelijk , veel medebezoekers zaten niet echt te springen op contact met andere heren aan de bar , wel jammer maar begrijpelijk .
Zo heb ik in anderhalf jaar tijd daar en hele leuke periode meegemaakt , mijn hoofd gestoten met verliefdheid en een goeie vriend gevonden die nu gestopt is met wandelen .
Maar aan alles komt een eind , mijn vriend had genoeg van het wereldje gezien en stopte met wandelen , de sfeer bij het huis werd steeds minder en
niet lang daarna, rond eind 2007 had ik er genoeg van en was voor mij het hoofdstuk Eindhoven afgesloten .
Via het ijsberenforum kwam ik uiteindelijk bij YY terecht en daar ontdekte ik het concept dat ik al veel eerder had moeten ontdekken .
CLUBSPORT
22 februari 2010, 22:01
In de goede ouwe tijd :rolleyes: toen alles nog vrij spannend en nieuw was en ik mijn amoreuze escapades beperkte tot een privehuis in Eindhoven maakte ik zo af en toe nog wel eens wat aparts mee .
Sommige sessies waren prima anderen weer matig tot waardeloos , enkelen zijn me redelijk goed bijgebleven , zo ook de volgende , niet omdat ie zo supergoed was maar hij was wel apart .
Het was vaak gebruikelijk om al dagen van tevoren al een afspraak met de dame van je keuze te maken zodat je zodat je niet voor niks kwam , dat deden veel vaste klanten zo ook ik .
Eigenlijk had ik deze afspraak al een kleine week van tevoren gemaakt maar net enkele dagen later sloeg het noodlot toe en kreeg ik een ongeluk met mijn fiets , ik knalde op een auto en hield daar een dikke knie aan over.
Ik liep behoorlijk mank maar besloot mijn afspraak met Kelly toch door te laten gaan .
Ik had in die periode een medewandelaar leren kennen op het forum en we spraken af om samen te gaan , ook hij had een afspraak gemaakt met een andere dame op hetzelfde tijdstip dus dat was mooi geregeld .
En zo gebeurde het dat we in de late middag gezamelijk voor de deur stonden van het privehuis , we belden aan en zoals altijd deed een gastvrouw de deur open en namen we gezamelijk plaats achter de bar waar we een gratis drankje kregen .
De date van mij maat zat al op de bank en voegde zich gezellig bij ons .
We kletsten wat en een aantal minuten later kwam Kelly er ook al aan .
Ik had puur uit nieuwsgierigheid deze afspraak gemaakt , op de chat van het forum was deze dame nogal eens aanwezig en probeerde zo klanten te strikken , eigenlijk waren er maar weinig dames die dat deden maar zij had er wel wat succes mee want menig forumlid (beer) werd nieuwsgierig naar haar .
Na een kort gesprekje besloten we maar een kamer te gaan opzoeken , het werd kamer 6 een vrij grote kamer met een groot bed .
Dit bleek geen dame te zijn voor een gezellig gesprekje want ze liet er geen gras over groeien en ging na het klaarmaken van het bed gelijk tot actie over
We zoenden wat en voor ik het wist lag zij al op haar rug en was ik met mijn tong haar al aan het verwennen , het was haar echter nog niet intens genoeg en tot mijn lichte verbazing haalde ze er een vibrator bij en gebruikte die voor wat extra stimulatie .
Zo gngen we een aantal minuten verder tot ze nat genoeg was en ze me vroeg of ik haar wou vingeren , dat liet ik me geen 2e keer zeggen en ik begon rustig met 1 vinger maar ze hield wel van wild dus al snel werden het 2 vingers en daarna zelfs 3 en 4 .
Hoe ik er zo ineens met mijn gedachten opkwam weet ik niet meer maar op een gegeven moment vroeg ik me af of ik erin zou kunnen slagen om haar g spot te vinden en warempel , na nog geen minuut zoeken en voelen had ik hem gevonden zo vermoedde ik althans , dit was een gouden kans om eens te kijken hoe ze zou reageren dus ik ging flink aan de slag .
Ze reageerde er behoorlijk heftig op en moedigde me flink aan , ik begon er flink van te zweten want het was wel leuk maar ook keihard werken .
Net toen ik dacht het geen minuut meer vol te kunnen houden kwam ze spuitend klaar iets wat ik nog niet eerder met een dame had meegemaakt .
Achteraf was het wel een unieke ervaring geweest maar ik was ook behoorlijk moe en mijn eigen orgasme wou na deze inspanning niet meer lukken helaas :confused:.
CLUBSPORT
7 augustus 2010, 19:42
wegens succes geprolongeerd een weekje touren met hier en daar een clubbezoekje ertussendoor .
Gisteren afgetrapt net Gt , ik kan me geen betere start van een vakantie voorstellen :biggrin: en het was weer een geslaagd avondje met maar liefst 3 kamergangen en een toppertje op het laatst .
Ook Tiga kwam nog effe binnenwippen , later heb ik hem totaal niet meer gezien dus hij zal wel heel druk zijn geweest:biggrin:
Oase en mischien PSR zitten nog in het vat , 2 clubs die ik nog niet eerder heb bezocht dus ik ben reuze benieuwd .
joop slim
7 augustus 2010, 19:55
Ik wens je veel plezier met je "clubsport kom naar je toe deze zomer" tour
:biggrin:
Groet, Joop Slim
CLUBSPORT
9 augustus 2010, 20:12
bedankt joop dat plezier zal vast wel lukken , het word ook niet een pure saunaclubtour maar meer een vakantie met wat clubvertier tussendoor.
Zo pikte ik gisteren op de nurburgring nog mooi effe een dagje DTM mee GRATIS,(dit moet jou toch wel jaloers maken SPHINX:biggrin:).
De schleiffe deed ik maar niet omdat ik net nieuwe blokken en schijven eronder heb zitten en het ook aardig nat was zo af en toe.
Woensdag staat OASE op het programma.
CLUBSPORT
20 augustus 2010, 21:01
We schrijven vrijdag 20 augustus en vanmiddag arriveerde ik na een tour van 2 weken weer thuis .
toch wel effe vreemd om na 2 weken reizen, hotels, culturele uitjes ,en clubbezoekjes weer het normale ritme op te moeten pikken.
Het is soms verbazingwekkend hoe snel je aan een nieuw ritme went en na een paar dagen vind je het zo normaal alsof je nooit anders hebt gedaan .
na 2 clubdagen waarbij ik aftrapte met Gt en een paar dagen later Oase als nieuwe club op mijn lijst kon bijschrijven besloot ik de grens met Oostenrijk te passeren , na 1 nacht in Oostenrijk te hebben doorgebracht voerde de reis de volgende dag verder richting italiaanse grens richting genua waarop ik de kustlijn volgde om uiteindelijk te arriveren bij mijn einddoel Monaco.
750 km waarvan een aardig deel midden in de nacht gereden gaat je natuurlijk net in de koude kleren zitten dus ik besloot een paar dagen tot rust te komen , beetje zonnen ,zwemmen en natuurlijk verkennen van deze byzondere stad , je ogen uitkijken aan alle pracht en praal dure bolides jachten .
waar het weer in oostenrijk en italië bagger was geweest was het hier stralend weer maar helaas was het na een paar dagen ook weer tijd om langzamerhand de terugreis te aanvaarden .
De reis voerde me via Lyon terug duitsland in en als slot wou ik nog 1 clubbezoek plannen , PSR zat nog in mijn gedachten maar uiteindelijk koos ik toch voor een 2e Oasebezoek aangezien de eerste keer me byzonder goed was bevallen .
helaas was het gisteren een stuk minder druk dan de week ervoor en deze 2e dag viel behoorlijk tegen ( ook een beetje mijn eigen schuld want ik liet een paar potentiele toppers schieten ) .
En zo vliegen 2 weken voorbij zonder dat je er erg in hebt en zit ik nu weer in mijn saaie ritme thuis voor de pc met het schrijven van dit stukkie
CLUBSPORT
6 augustus 2011, 10:21
We gaan weer een paar weken erop uit met de 4 wieler , onderweg hoop ik een paar verschillende clubs te bezichtigen , in ieder geval as zaterdag als er een party schijnt te zijn in OASE , verder de week ervoor een dagje LR om mijn vrijkaart te verzilveren , en GT mag natuurlijk niet ontbreken op de lijst , verder zie ik het wel .
CLUBSPORT
12 augustus 2011, 19:41
Ik ben de eerste 5 dagen van mijn tour wel erg braaf geweest , als excuus kan ik geven dat ik de eerste 3 dagen samen met mijn broer en schoonzus op pad was maar de dagen daarna
kreeg ik ook niet veel gelegenheid tot gisteren in München waar ik langs verschillende tabledance bars liep en verschillende dames hun best deden om me naar binnen te lokken .
Nu ben ik niet volledig onbekend met het fenomeen tabledance bars , in Keulen heb ik een 2 tal jaar geleden eens zo,n tent bezocht , het was leuk voor 1 keer maar als je de service in de clubs gewend bent dan valt het natuurlijk een beetje tegen , al waren de dames daar bijna allemaal stuk voor stuk bloedmooi , met 1 van hen had ik ook nog eens een heel leuk gesprekje .
Maar goed de dames in München heb ik dus laten schieten , ik zit nu 200 km van OASE vandaan en met een beetje doorrijden ben ik morgen laat in de ochtend in OASE .
Ik heb er weer heel veel zin in .
CLUBSPORT
20 augustus 2012, 10:06
Tijdje dat ik nog wat geschreven heb en aangezien ik weer op de vakantietour ben schrijf ik het hier maar verder , ik zit nu in rimini de meest toeristische badplaats aan de adriatische kust die je je maar kan voorstellen , hier is weinig te beleven dus daar is niks over te schrijven , de lange reis onderweg leverde wel wat aparte momentjes op , onder de rook van salzburg reed ik een dorp in om op zoek te gaan naar een overnachting , ik rij daar een parkeerplaats op en zie 2 knappe meiden lopen , zei keken ook naar mij want ik had het raam open en de muziek stond hard terwijl ik 1 van de meiden effe aankijk durf ik bijna te zweren dat ik haar ken van GT :rolleyes: het zal wel een vergissing lookalike zijn geweest , de reis ging verder naar wenen waar ik vlakbij op een parkeerplaats langs de snelweg DVP tegenkom , ik maak effe heel kort een praatje met 1 van hen maar hap niet toe , deze manier is toch niet echt mijn ding .
Nu dus effe een paar dagen bruinbakken op het strand en dan weer terug richting duitsland en dan gaan we weer een club bezoeken .