PDA

Volledige versie bekijken : het gevoel na de saunaclub

Blupp
27 december 2009, 13:25
Mijn schrijfkunsten zijn niet de beste, maar voel me opgelucht dat ik dit verhaal ergens kwijt kan, bedankt beertjes.

Na 2 dagen na elkaar naar een club te zijn geweest, voelde ik me verplicht wat extra tijd door te brengen met mijn vriendin “tja, wat doe je allemaal met je vriendin” film kijken, shoppen, samen chillen enz…. De week erna zitten ik en David opnieuw aan de toog en hebben het over de afgelopen 2 dagen . Hij vertelt me dat dit niets is vergeleken met wat hij had vernomen van een vriend die in een saunaclub is geweest. Er zouden heel veel mooie meiden rondhuppelen en het concept zou ook vele malen beter zijn. Na wat research op het internet spreken we af om er naar toe te gaan. Zo gezegd zo gedaan en we besluiten GT te bezoeken. Eenmaal binnen kreeg ik een terughoudend gevoel bij mezelf en wist niet hoe ik me moest en zou gaan gedragen, ik zie mannen voorbij wandelen in een badjas en bijna naakte schoonheden passeren, allemaal in een sfeer die me nog niet eerder bekend was . Alles overdonderd me nu even dus beslis ik rustig in een zetel te gaan plaatsnemen en de tent een beetje uit te loeren. Al snel zie ik een jonge meid (volledig mijn type) voorbij wandelen waarvan ik nooit verwacht had zo een type tegen te komen in deze wereld, bloedmooi, perfect lijf, een echte tienergirl zonder prostituee look a like die een soort van arrogantie uitstraalt . Na een uur de tent te hebben bestudeerd besluit ik maar eens een rondje te doen en een drankje te bestellen. Terug in de zetel zie ik weer een andere schoonheid voorbij wandelen en besef dat dit meer is dan ik had verwacht. Na een poosje ploft er zich in meid neer op mijn schoot en brabbelt mij de standaardvragen uit zoals naam, nationaliteit en leeftijd. Ik vertel haar dat dit mijn eerste keer is en dat ik me eerst wil settelen voordat ik actie onderneem . De meid blijft nog wat aandringen maar ik ga er niet op in dus staat ze tot mijn opluchting weer op. De meid welke ik het eerst heb gezien bleef me interesseren, andere schoonheden bleven uitgesloten en had uiteindelijk maar 1 doel voor ogen, kennismaken met deze schoonheid en naar een kamer gaan . Uiteindelijk na 4 uren niet gekamerd te hebben kan ik mezelf overhalen om naar haar toe te stappen . Er zat een vriendinnetje bij haar die me ook zeer erg aanstond, “ hey how are you, My name is Blupp” ondanks ik dat niet verwachte, waren ze tot mijn verbazing super enthousiast, waardoor ik me al snel de vraag kan permitteren om naar een kamer te gaan, waarop wordt geantwoord “ who do you want, me, her or both ? “ ik denk bij mezelf dat ik al lang droom van een trio en dit dus mijn ultieme kans is. Dus antwoord ik ” Both ” ze lachen er wat mee, geven me een kus en geven aan dat ze de sleutel gaan halen . Ik begin me mentaal voor te bereiden en besluit alvast geld te gaan halen voor deze 2 schoonheden . Terug in de bar wacht ik op hun, en daar komen ze dan , grijpen mijn hand en sleuren me mee naar kamer 1. ” Is this your First time “vraagt eentje, “yes this is my First time and i don’t know what to expect “ “don’t worry this is gonna be great” krijg ik als antwoord. Eenmaal in de kamer hebben de meiden voor dat ik het weet hun lingerie uit en liggen al op het bed. Niet wetend wat ik nu net ga doen plof ik me maar neer tussen de 2 poolse schoonheden waarna ik een onvergetelijke ervaring rijker wordt. Afwisselend wordt ik hevig gekust terwijl de ander een spetterende natte PZC bezig is, plots hangt de ene mijn 2 geweldige noten te masseren en krijg ik een poolse vagina in men neus geduwd, enz.. Uiteindelijk kan ik het niet meer uithouden en kom klaar met 2 gewillige gezichten boven mijn paal, ze maken er nog even wat grappige geluidjes bij terwijl ik lig te creperen van een ultieme zaadlozing ! en daar lig ik dan, sta nog even stil dat ik tussen 2 lekkere meiden lig. Maar begin al te denken dat ik ook nog zal moeten betalen dus vraag ik maar alvast how much do i have to pay ? “ eeuhm 100 is okay “ en geef 120 omdat ik het gewoon te goed vond. Na een 40 minuten ziet David me terug de bar in wandelen met een roodhoofd en lacht me zowat uit “ waarom neem je ook dadelijke 2 meiden” ach zeg ik, het had een droom, en kibbel nog wat na over de onvergetelijke gebeurtenis met een lekkere Heineken om te bekomen. Even later is het tijd om wat te eten. Al snel heb ik een herhalingsgevoel en heb niet de neiging een andere meid mee naar een kamer te nemen, nee ik wil terug met haar op de kamer maar dan zonder het vriendinnetje. Na wat voorbij gestreken uren hebben we regelmatig gelachen naar mekaar, maar zonder onderneming. Totdat ik haar plots niet meer zag, een uur later nog niets te zien, totdat het 22:00 uur werd en besloot te vertrekken. In de kleedkamer stond ik bijna helemaal aangedaan, en zag haar door de deuropening voorbij huppelen. Iets in me keert om en voor ik het weet sta ik terug uitgekleed in badjas bij de bar, ga naar haar toe en zeg dat ik niet kan vertrekken zonder nog eens naar de kamer te gaan met haar. Ze haalt meteen en sleutel en belanden op kamer 1, doen ons op het gemak uit en nemen plaats op het bed. Eerst beginnen we te praten en te lachen over alledaagse dingen in het leven, over elkaar en dergelijke . Dat gaat over tot een levensverhaal van beide kanten , af en toe kussen we, maar blijven leuk door praten. Na bijna een uur gekibbel en gestreel begint ze rustig aan een PZC sessie met alles erop en eraan, daarna kondigt ze aan dat ze een leuk standje weet en verleid me ertoe om onze NMC sessie in te wijden met een rechtstaand standje tegen de muur. Verder gaat onze hevige stoeipartij door die beter is dan ik tot nog toe had meegemaakt. en dan, wanneer het ultieme moment is aangebroken ik kraai nog uit “ i have to come “ waarop ze zegt “ no, not now” maar het is al te laat “oeps”. Uitgeput in de armen van deze schone poolse biedt ik mijn verontschuldigingen aan en vertel ik “ this is the second time in my whole life i fucked a girl “ waarop ik vol ongeloof wordt ondervraagd en ze me tot grote verbazing moet geloven. We praten nog wat leuk verder en creëren in “mijn” ogen een soort van band wat ik totaal niet verwachtte van een meid die in een club werkt. Tot mijn grote spijt verlaten we de kamer dan toch maar na 2 uren leuk contact. In de bar komt ze bij me zitten en we babbelen nog wat totdat de keet uiteindelijk zal sluiten, “you have to go” zegt ze nog en daar ging ik, denkend aan haar terug naar de kleedkamer. Ik hoopte haar nog een keer te zien wanneer ik de club zou verlaten. Aangekleed wacht ik bij de ontvangstruimte op David waar zij weer naar me komt om te knuffelen en een afscheidszoen te geven, ok “ on more time” zei ze nog en ik was blij "YES". Onderweg naar huis kan ik niet zwijgen over mijn ervaring met haar. David maakt me erop attent dat ik niet mag verliefd worden op een meid uit een club, “ze zitten er voor het geld, ze kunnen allemaal acteren” kraait hij uit. Terwijl ik zelf maar al te goed weet dat dit nu eenmaal zo is. Maar toch heb ik een enorm onbeschrijfbaar herhalingsgevoel dat ik niet kan tegenhouden, wat de dag nadien al resulteert in een nieuw bezoek aan GT. Een soort van “You are today where your thoughts have brought you, you will be tomorrow where your thoughts take you” maar Dit keer niet omdat er vele gewillige meiden rondlopen die je wanneer je maar wil meeneemt naar een kamer. Neen om maar 1 ding, haar terug zien. Alhoewel ik niet zeker wist dat ze er zou zijn heb ik het risico toch genomen. Eenmaal binnen begin ik direct rond te kijken of ze er nergens is en al snel merk ik haar in een oogwenk op, maar daar blijft het bij. Ik blijf bij de bar zitten, ga eens in de jacuzzi plaatsnemen, dan weer terug naar de bar, maar haar kwam ik nergens nog tegen. Ik voelde me niet goed en ben zelfs niet met een meid naar de kamer gegaan, nee toch. Ik kwam voor maar 1 meid en ze is er niet. Shit wat nu ? teleurstellend hoop ik haar terug te zien, ze liet me eerder weten dat ze niet in GT bleef maar dat niets zeker was. Wie weet zal ik haar nooit nog ontmoeten, wat misschien wel het beste is. Misschien zal ik haar weerzien maar verloopt de ontmoeting niet zoals verwacht, misschien had ik nooit naar een saunaclub mogen gaan, misschien heb ik pech gehad dat ik nu net haar heb gekozen, misschien had het moeten tegenvallen. Maar in ieder geval weet ik nu wel dat ik een ongelofelijk gevoelsmens ben.

Ik hoop snel te schrijven over mijn volgende ontmoeting met haar !
Blupp,

rplover
27 december 2009, 13:50
Ik heb slechts een goede raad voor je, en dat is de leuze van Proximus.
Pay and Go. Herlaad je kaart, en ga erheen, als je kaart leeg is, wegwezen.
Niet omkijken, geen gevoelens krijgen. Just Pay and Go.

erpee

BSesamstraat
27 december 2009, 14:15
En Blupp wie was die schoonheid?? ben benieuwt wie je kop gek gemaakt heb.

El Conquistador
27 december 2009, 14:22
hahaha mooi toch...De eerste keer rp toen was ik meteen op een stuk of 10 verliefd geweldig ,maar dat komt allemaal wel weer goed gewoon weer eens gaan en een andere meid pakken beetje wisselen..En voor de volgende keer zorg dat je een ervaren beer treft groeten El C

Zakkenleger
27 december 2009, 14:23
...
Maar in ieder geval weet ik nu wel dat ik een ongelofelijk gevoelsmens ben.

Ik hoop snel te schrijven over mijn volgende ontmoeting met haar !
Blupp,

Je maakt nu mee wat de meeste ijsbeertjes minstens 1x meemaken. Je gaat je ijsberenkoppie flink stoten en dat hoort bij het opgroeien tot volwaardige ijsbeer. Laat je niet te gek maken. Een saunaclub is Fantasy Land, een illusie. Zeer aangenaam en ook gevaarlijk.

Wat ik schrijf zal vermoedelijk niet veel uithalen maar ach... :wand: Lees in ieder geval eens dit draadje goed door van een ander gevoelsmens (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=14946).

Blupp
27 december 2009, 15:02
En Blupp wie was die schoonheid?? ben benieuwt wie je kop gek gemaakt heb.

PIA natuurlijk !

Blupp
27 december 2009, 15:08
hahaha mooi toch...De eerste keer rp toen was ik meteen op een stuk of 10 verliefd geweldig ,maar dat komt allemaal wel weer goed gewoon weer eens gaan en een andere meid pakken beetje wisselen..En voor de volgende keer zorg dat je een ervaren beer treft groeten El C

Ja een andere meid nemen lijkt het beste, maar ik heb totaal geen interesse in andere meiden. Ik heb een hele dag in GT gezeten zonder een poot uit te steken naar een meid. "en nee ik ben niet gay"

Blupp
27 december 2009, 15:14
Wat ik schrijf zal vermoedelijk niet veel uithalen maar ach...

Neen je hebt gelijk zakkenlegger, wat je schrijft zal waarschijnlijk niet veel uithalen, soms is het gevoel zoveel sterker dan het verstand, en verander je niets aan een bepaalde situatie ondanks de vele waarschuwingen die je toegesmeten krijgt in het leven.

uurtje
27 december 2009, 15:19
het idee van naar een saunaclub gaan is voor de meeste beren iets van "genieten van de variatie". Maar iedereen natuurlijk zijn eigen pleziertje. Echter....wat jij hebt meegemaakt heeft bijna ieder ervaren beertje meegemaakt. En natuurlijk, je bent zelf niet zo oud dus komen er voor de dame in kwestie wellicht nog een aantal faktoren bij die jou bijzonder sympathiek maken. Ga er echter van uit dat jouw portemonnai in 1e instantie de grootste aandachtstrekker is. En zo niet, wat ga je dan doen? Een relatie beginnen? Een fortuin spenderen? Vergeet niet dat heel veel dames nogal wispelturig kunnen zijn, op grote voet leven etc etc.
En inderdaad; ook ik ben een van de beertjes die al het een en ander heeft mee gemaakt....

Mijn tip: blijf weg of ga anders zo snel mogelijk naar een aantal verschillende sauna's. Je zult dan zien dat er ook andere godinnen zijn die jou leuk vinden. En waarschijnlijk anders om....

timjava
27 december 2009, 15:40
Voor iemand die zegt dat hij niet kan schrijven, heb je een behoorlijk verhaal geschreven.

Na 2 dagen na elkaar naar een club te zijn geweest, voelde ik me verplicht wat extra tijd door te brengen met mijn vriendin “tja, wat doe je allemaal met je vriendin” film kijken, shoppen, samen chillen enz…. ,

De week erna zitten ik en David opnieuw aan de toog en hebben het over de afgelopen 2 dagen . Hij vertelt me dat dit niets is vergeleken met wat hij had vernomen van een vriend die in een saunaclub is geweest. Er zouden heel veel mooie meiden rondhuppelen en het concept zou ook vele malen beter zijn. Na wat research op het internet spreken we af om er naar toe te gaan. Zo gezegd zo gedaan en we besluiten GT te bezoeken.

Uitgeput in de armen van deze schone poolse biedt ik mijn verontschuldigingen aan en vertel ik “ this is the second time in my whole life i fucked a girl “ waarop ik vol ongeloof wordt ondervraagd en ze me tot grote verbazing moet geloven.

Je hebt een vriendin, voordat je naar GT ging, ben je al 2 dagen achter elkaar in een andere club geweest. In GT doe je eerst een trio. Vervolgens schrijf je dat het de 2e keer keer is dat je een meisje neukt?

Inderdaad leuk verhaal, maar niet erg geloofwaardig. Wie zit er achter Blupp?

Blupp
27 december 2009, 15:54
Je hebt een vriendin, voordat je naar GT ging, ben je al 2 dagen achter elkaar in een andere club geweest. In GT doe je eerst een trio. Vervolgens schrijf je dat het de 2e keer keer is dat je een meisje neukt??

de 2 eerste keren in een gewone club ben ik nooit aan NMC gekomen, ook heeft er geen NMC bij de trio plaatgevonden. het is wel degelijk de 2de meid waarmee ik "penetratie" (of hoe ik het ook mag noemen hier) seks had

Inderdaad leuk verhaal, maar niet erg geloofwaardig.

ik ben niet dadelijk het type om leugens te vertellen timjava, ik ben al blij dat ik het KAN neertypen !

Wie zit er achter Blupp?

ik kan je alleen maar zeggen dat ik een nogal opvallende Bril draag

seksenfun
27 december 2009, 15:55
Dit idee had ik ook al bij het lezen van het verhaal T. :wink:.

timjava
27 december 2009, 16:04
ze is niet het type dat op zoek gaat en geen verleidingstype, eens je met haar op de kamer komt kom je tot de conclusie dat ze heel lief, tof en aangenaam is, doet haar uiterste best.

Je hoeft je niet te verdedigen, viel mij gewoon op. Ik vind het trouwens ontzettend knap voor een "groentje", dat je na 1 saunaclub bezoek al kan zien of een dame wel of geen verleidingstype is.;)

Blupp
27 december 2009, 16:09
Je hoeft je niet te verdedigen, viel mij gewoon op. Ik vind het trouwens ontzettend knap voor een "groentje", dat je na 1 saunaclub bezoek al kan zien of een dame wel of geen verleidingstype is.;)

jah, ik heb het er ook over gehad met haar op de kamer en als je de hele dag achter hetzelfde meisje aanstaart is dat niet moeilijk denk ik dan :)

Bosco
27 december 2009, 16:12
ik kan je alleen maar zeggen dat ik een nogal opvallende Bril draag

Duikbril ? wcbril ? :biggrin:

okay....flauw ;)

serieus nu ff, Blupp... gevoelens mag je hebben voor een dame ( is normaal, menselijk) de éne dame vind je leuker dan de andere. Maar dat je gelijk verlieft bent op jouw eerste DVP is niet normaal. ( ontken het maar niet)
Volgens jouw eigen woorden ben jij een ongelooflijk gevoelsmens.
Mijn advies voor jouw: Blijf weg, is niet voor jouw. Stop voordat jij op het schavot eindigd.

Blupp
27 december 2009, 16:27
serieus nu ff, Blupp... gevoelens mag je hebben voor een dame ( is normaal, menselijk) de éne dame vind je leuker dan de andere. Maar dat je gelijk verlieft bent op jouw eerste DVP is niet normaal. ( ontken het maar niet)
Volgens jouw eigen woorden ben jij een ongelooflijk gevoelsmens.
Mijn advies voor jouw: Blijf weg, is niet voor jouw. Stop voordat jij op het schavot eindigd.

het is zeer beangstigend om te vernemen van ervaren ijsberen dat ik beter kan wegblijven uit een saunaclub. zeker omdat de drang om terug te gaan zeer hoog ligt, verliefd ben ik niet. Ik heb deze meid gewoon supergraag en vind het een onprettig gevoel als ik eraan denk haar nooit nog te kunnen ontmoeten.

Bosco
27 december 2009, 16:32
het is zeer beangstigend om te vernemen van ervaren ijsberen dat ik beter kan wegblijven uit een saunaclub. zeker omdat de drang om terug te gaan zeer hoog ligt, verliefd ben ik niet. Ik heb deze meid gewoon supergraag en vind het een onprettig gevoel als ik eraan denk haar nooit nog te kunnen ontmoeten.

nog steeds in de ontkenningsfase hé. :hammer:

timjava
27 december 2009, 16:36
Die jongen zegt dat hij 22 jaar is en een vriendin heeft. Hij moet lekker thuis zijn vriendin gaan neuken, ipv rond te dwalen in een club tussen allemaal oude mannen.
Ik denk dat hij familie van Wigwam is en gebrek aan aandacht krijgt.

Deze aandacht heeft hij nu gekregen.

Blupp
27 december 2009, 16:37
Die jongen zegt dat hij 22 jaar is en een vriendin heeft. Hij moet lekker thuis zijn vriendin gaan neuken, ipv rond te dwalen in een club tussen allemaal oude mannen.

Deze aandacht heeft hij nu gekregen.

als jij het zegt'

Jabberwalkie
27 december 2009, 17:29
Als ik hier nog maar pas zou ronddolen, dan zou ik mij afvragen wie WIGWAM is, maar jij antwoordt koeltjes met "als jij het zegt". In je eerste artikel heb je het ook al direct over GT ipv Golden Time.

kater
27 december 2009, 17:33
Normaal is RP heer en meester in het ontmaskeren van ..................

Gr :slaap:

misschien is t m wel :hah::hah:

beffer69
27 december 2009, 18:07
Ik kan hier niet op reageren daar ik het niet gelezen krijg, met alle respect maar deze schrijfstijl ligt mij niet.

Je kan lekkere lange recensie's schrijven en het toch leesbaar houden.

rplover
27 december 2009, 18:13

Wie hij ook is, in irrelevant in deze, erpee alvast niet.

Maar on-topic:
Als je dit gevoel hebt bij je eerste bezoek, sla je computer dan stuk, geef al je geld aan de armen en blijf bij je vriendin.
Want je gaat meer kapot maken dan je lief is.

Wie het ook is, een boefje of niet, heeft geen belang. Hij moet beschermd worden tegen zichzelf, en hij is heus niet de enige.

"Stempel: ONGESCHIKT voor een saunaclub."

Zakkenleger
27 december 2009, 18:41
Wie hij ook is, in irrelevant in deze, erpee alvast niet.

Dan blijven er nog genoeg Belgen over om uit te kiezen. ;)

Hij moet beschermd worden tegen zichzelf, en hij is heus niet de enige.

Zelden het zo eens geweest met erpee. :cool:

"Stempel: ONGESCHIKT voor een saunaclub."

Ach dat zijn er wel meer. :biggrin:

Jetliner
27 december 2009, 19:14
Blupp, je bent blijkbaar al goed weg met de ijsberentaal...
Daarentegen ben je als gevoelsmens reddeloos verloren voor deze branche van profijt.

Blupp
27 december 2009, 19:21
Als ik hier nog maar pas zou ronddolen, dan zou ik mij afvragen wie WIGWAM is.

hier had ik niet verder bij nagedacht, zal wel iemand van jullie vriendekring ofzo zijn denk ik, maar wil nu wel weten wie WIGWAM is

Blupp
27 december 2009, 19:23

ik ben de jongen met de nerd achtige bril, alhoewel ik maar 2x aanwezig was moet het je toch zijn opgevallen.

Blupp
27 december 2009, 19:24
Ik kan hier niet op reageren daar ik het niet gelezen krijg, met alle respect maar deze schrijfstijl ligt mij niet.

Je kan lekkere lange recensie's schrijven en het toch leesbaar houden.

niet dat ik er iets op tegen heb hoor maar eeuhm, vertel me het nut eens van jouw antwoord ?

sofaking
27 december 2009, 19:31
niet dat ik er iets op tegen heb hoor maar eeuhm, vertel me het nut eens van jouw antwoord ?

Wel, net als beffer69 (en nog een pak andere forumleden vermoed ik), ben ik al snel gestopt met lezen toen ik zag dat mijn pc-monitor helemaal opgevuld was met één monolitisch blok van letters.

Het nut van het antwoord is dus een aanmoediging om je berichten leesbaar te maken, toch als je wenst dat ze gelezen worden.

Blupp
27 december 2009, 19:56
Wel, net als beffer69 (en nog een pak andere forumleden vermoed ik), ben ik al snel gestopt met lezen toen ik zag dat mijn pc-monitor helemaal opgevuld was met één monolitisch blok van letters.

Het nut van het antwoord is dus een aanmoediging om je berichten leesbaar te maken, toch als je wenst dat ze gelezen worden.

zoals ik al zei ik ben niet de beste schrijver maar als het echt lastig is om te lezen wil ik er graag iets aan doen, wist niet dat dat bepaalde personen het er zo zouden van weerzien om een stukje tekst te lezen van iemand die graag wat persoonlijke ervaringen deelt.

Zakkenleger
27 december 2009, 20:23
hier had ik niet verder bij nagedacht, zal wel iemand van jullie vriendekring ofzo zijn denk ik, maar wil nu wel weten wie WIGWAM is

Zoek maar eens met de zoekfunctie op wigwam, dan weet je waarom er toespelingen op gemaakt worden. ;)

edward
27 december 2009, 20:32
Was dat niet een broer van Vrouwengek?

grtjs edward

Fritzzz
28 december 2009, 10:06
Toch wel grappig dat iedereen zijn woordje klaar heeft, zou dat misschien komen omdat we ergens allemaal wel een stukje herkennen...:hammer:

Zo gek is het verhaal niet(ondanks de monotone zinsopbouw:smile2:)

Allemaal hebben we wel ns te kampen gehad met het zog. "ongrijpbare"....ik zeg lekker laten gebeuren gaat vanzelf weer over...

Zo...kunnen we het nu gewoon weer over NEUKEN gaan hebben...?

:teuflisch:

Blupp
28 december 2009, 14:35

eerst wist ik niet wie wigwam was, maar na een heleboel lezen op het forum kan ik wel min of meer begrijpen waarom wigwam zo een bekende gozer is op dit forum.

maar om mij familie van wigwam te noemen snap ik niet goed, marja wat maakt het ook uit, alles word later wel duidelijk zekers

Fritzzz
28 december 2009, 19:55
eerst wist ik niet wie wigwam was, maar na een heleboel lezen op het forum kan ik wel min of meer begrijpen waarom wigwam zo een bekende gozer is op dit forum.

maar om mij familie van wigwam te noemen snap ik niet goed, marja wat maakt het ook uit, alles word later wel duidelijk zekers

Indianenverhalen vertel je in een..............

:hammer::hammer::hammer:

janm
28 december 2009, 22:37
Wakker worden vriend. Je hebt thuis een vriendin. Dus denk na; het zijn en blijven dvp. Hun job is om het jou zo aangenaam mogelijk te maken. Je hebt een leuke tijd met de meid, en het is je gegund. Misschien komt er een vriendschap uit, en heb je regelmatig leuke tijden. Maar er komen weinig relaties uit een dvp en een klant. Meestal duren die liedjes ook niet lang. Je gaat naar een club als ontspanning, niet voor de liefde. Liefde moet je krijgen en kan je niet kopen. Ga op zoek naar een ander als je niet gelukkig bent met je huidige vriendin. Ga naar een club voor een ervaring. Veel dames zijn leuke meiden, en ik ken er ook enkelen. Met sommigen kan ik leuk babbelen en heb (had) ik een leuk moment en vriendschap. Maar met een echte vriendin heb je een leuke tijd en liefde en doe je gezamelijke dingen. Gezamelijk wil zeggen dat je het beiden leuk vindt, zonder enige strings attached. Je zal het snel leren, hopelijk is de meid eerlijk genoeg om je niet (figuurlijk) leeg te zuigen.
Tussen haakjes, vind je 22 jaar niet wat jong voor een clubbezoek? Ga naar een discotheek, leer nieuwe mensen kennen en zorg eerst dat je het verschil kent tussen liefde en seks. Een grote raad.

ijsbeer11
29 december 2009, 08:07
Blubb,

Ook voor mij is het verhaal heel herkenbaar, ik ben zelf ook pas 23 jaar oud, maar loop al enkele jaren mee in saunaland. Voor wat betreft je vriendin, persoonlijk vind ik dat het bezoeken van een saunaclub niets afdoet van het houden van van je vriendin.
Echter moet je dit wel zelf kunnen relativeren, daarnaast gaat er bij je eerste clubbezoek een wereld voor je open en ben je sowieso sneller vatbaar voor dergelijke gevoelens. Ik heb zelf precies hetzelfde meegemaakt en het is een soort van illusie waarin je zit, het hele clubleven is een illusie, het kan een zeer mooie illusie zijn, maar daar moet je zelf voor zorgen. Ook voor mij is het soms moelijk om mijn gevoel uit te schakelen, maar als ik terug denk aan de ellende die ik heb gehad is het voor mij voldoende om het voortaan te doen.
En nogmaals, natuurlijk is het fijn als je een leuk meisje kent in de club waar je goede sex mee hebt en ook nog een goed gesprek kan voeren. Maar hou het daarbij!!!

Als je nog verder iets wil weten dan hoor ik het wel via IM

Groeten IJSBEER11

joepie
29 december 2009, 09:06
Ha ijsbeer11 eens een hoerenloper altijd een hoerenloper haha.

seqoya
29 december 2009, 11:26
heb je nou 120 euro per dame betaald na je trio of in totaal dus 60 euro pp ??
en waarom zeg je niet wie die dame is ...er zijn hier zat ijsberen die haar mischien kennen en je in contact brengen met haar als ze zo belangrijk voor je is...

verder vind ik het knap dat je 2x op kamer 1 terecht komt... ik kom al jaren in GT en heb nooit op 1 dag 2x voor elkaar gekregen om op dezelfde kamer terecht te komen..

BSesamstraat
29 december 2009, 11:33
Wil jij je er buiten houden geile rakker....

P.S alleen echte geile beren mogen daar komen

seqoya
29 december 2009, 11:34
waar mogen alleen geile beren komen ?? ;)

seqoya
29 december 2009, 11:35
wacht jij maar morgen bbertb... morgen ff FT in je gezicht hahahahahha

Blupp
29 december 2009, 13:00
heb je nou 120 euro per dame betaald na je trio of in totaal dus 60 euro pp ??
en waarom zeg je niet wie die dame is ...er zijn hier zat ijsberen die haar mischien kennen en je in contact brengen met haar als ze zo belangrijk voor je is...

verder vind ik het knap dat je 2x op kamer 1 terecht komt... ik kom al jaren in GT en heb nooit op 1 dag 2x voor elkaar gekregen om op dezelfde kamer terecht te komen..

€50/dame, heb zelf elk €10 extra gegeven. ;)

waarom ik de naam van haar niet vernoem vraag ik mezelf ook af :smile:
misschien om te verhinderen dat het een grote bekendheid word dat Blupp een boontje heeft voor Pia.
En met al het wijze advies ( :eek:waarvan ik me eigenlijk verschiet:eek:) heb ik mischien wel het verstand om het te laten voor wat het is .

het gaat dus over "Pia"" Seqoya ;)

voor wat die kamer betreft zal toeval zijn, ik zelf heb nog gevraagd " is this your favorite room?" "no, but it's warm here, i don't like to go outside"

Blupp
29 december 2009, 13:18
Wakker worden vriend. Je hebt thuis een vriendin. Dus . Je hebt een leuke tijd met de meid, en het is je gegund. er komen weinig relaties uit een dvp en een klant. Je gaat naar een club als ontspanning, niet voor de liefde. Ga op zoek naar een ander als je niet gelukkig bent met je huidige vriendin. Je zal het snel leren,

Tussen haakjes, vind je 22 jaar niet wat jong voor een clubbezoek? Ga naar een discotheek, leer nieuwe mensen kennen en zorg eerst dat je het verschil kent tussen liefde en seks. Een grote raad.

Ik hou heel erg veel van mijn vriendin, het is gewoon een :annieengel:schatje:annieengel:.
maar dit vind ik niet verkeerd, ben ook totaal niet van plan om verliefd te worden. Misschien heb ik gewoon de pech dat het de eerste keer "TE GOED" is meegevallen

22j te jong ?, nja ik vind: op dingen die je kan meemaken en ervaren staat geen leeftijd, het liefst wil ik zoveel mogelijk dingen ervaren nu ik de mogelijkheid er toe heb. en soms kom je dingen tegen zoals deze, die je anders verwacht maar door bepaalde situaties anders uitdraaien.

bij mijn volgende bezoek heb ik al het advies van het forum in het achterhoofd en hoop er dan ook wijs mee om te gaan.

Johnny Bravo
29 december 2009, 13:25
Wat is JB zijn gevoel na een saunaclub.
Nou ditte...

Na een bezoek aan een saunaclub hebt JB altijd 1 dag en soms 2 dagen pijn aan zijn strot/keel:frown:.
Dit komt omdat JB zelf niet rookt en in alle saunaclubs de dames en de ijsbeertjes behoorlijk op los paffen/roken:frown:
De lucht kwaliteit in de saunaclubs is gewoon slecht te noemen. Het is altijd erg benauwd in een saunaclub, de lucht zit lekker vol met allerlei bacteriën en ziektekiemen.

Zo dus mijn gevoel na een saunaclub is 1 á 2 dagen pijn in mijn strot.:frown:

Greetz JB

seqoya
29 december 2009, 13:33
wel aparte prijs trio en FT en maar 50 eur pp vragen.... ben ze nog nie tegen gekomen in GT ..maar goed zou kunnen ...

BSesamstraat
29 december 2009, 14:28
wacht jij maar morgen bbertb... morgen ff FT in je gezicht hahahahahha

pas maar op... pijpkoning spreek nu zelf.... als ik spuit is het geen theelepeltje vol maar echt een emmer :hah::asshole: zitten je ogen gelijk dicht..

seqoya
29 december 2009, 14:33
dat is nou nie wat ik van Magda had gehoord....:lol:

BSesamstraat
29 december 2009, 14:38
af en toe doe ik ook andere dingen... op de kamer

BSesamstraat
29 december 2009, 14:39
:moon::moon::asshole::asshole::asshole:

Blupp
29 december 2009, 15:56
wel aparte prijs trio en FT en maar 50 eur pp vragen.... ben ze nog nie tegen gekomen in GT ..maar goed zou kunnen ...

wie spreekt er hier van een FT ?

RAUL7
29 december 2009, 15:59
Ik hou heel erg veel van mijn vriendin, het is gewoon een :annieengel:schatje:annieengel:.

Zijn misschien mijn zaken niet, maar een vriendin hebben waar gij veel van houdt en haar dan bedriegen in saunaclubs lijkt mij niet logisch!

Bosco
29 december 2009, 16:04
Zijn misschien mijn zaken niet, maar een vriendin hebben waar gij veel van houdt en haar dan bedriegen in saunaclubs lijkt mij niet logisch!

Is wel mogelijk, zolang je het verschil tussen sex en liefde kan blijven zien. ;)

Zakkenleger
29 december 2009, 16:06

Bluppie is zeker weten niet de enige. Ik denk dat veel clubs zouden kunnen sluiten als alle niet-single beertjes zich hielden aan monogamie. ;)

ziane
29 december 2009, 16:33

Wat een zwetserd die El Conquistador;)..maar mijn allereerste clubbezoek met deze "ervaren ijsbeer" was er eentje om nooit meer te vergeten.

Het was het begin van een nieuw hoofdstuk in mijn leven.....

Puur uit nieuwsgierigheid wilde ik het een keertje meemaken, maar nu......16 maanden later ben ik toch wel een beetje verslaafd geworden.

El Conquistador
29 december 2009, 16:55
Blubb,

Ook voor mij is het verhaal heel herkenbaar, ik ben zelf ook pas 23 jaar oud, maar loop al enkele jaren mee in saunaland. Voor wat betreft je vriendin, persoonlijk vind ik dat het bezoeken van een saunaclub niets afdoet van het houden van van je vriendin.
Echter moet je dit wel zelf kunnen relativeren, daarnaast gaat er bij je eerste clubbezoek een wereld voor je open en ben je sowieso sneller vatbaar voor dergelijke gevoelens. Ik heb zelf precies hetzelfde meegemaakt en het is een soort van illusie waarin je zit, het hele clubleven is een illusie, het kan een zeer mooie illusie zijn, maar daar moet je zelf voor zorgen. Ook voor mij is het soms moelijk om mijn gevoel uit te schakelen, maar als ik terug denk aan de ellende die ik heb gehad is het voor mij voldoende om het voortaan te doen.
En nogmaals, natuurlijk is het fijn als je een leuk meisje kent in de club waar je goede sex mee hebt en ook nog een goed gesprek kan voeren. Maar hou het daarbij!!!

Als je nog verder iets wil weten dan hoor ik het wel via IM

Groeten IJSBEER11

hoe is het IM -JAN ...hij denkt voortaan echt dat ie bij de ''de grote namen'' van forum zit ...door zijn gewonnen vrijkaart

Gondolas9
29 december 2009, 21:09
Ik denk dat veel clubs zouden kunnen sluiten als alle niet-single beertjes zich hielden aan monogamie. ;)

Er bestaat ook nog zoiets als seriële monogamie ;-).

janjanjan
29 december 2009, 21:17

Leg dit eens uit aan de seriële polygame beertjes :biggrin:

Zakkenleger
29 december 2009, 21:29

Jij bedoelt een knipperlichtrelatie: vriendin uit, clubvriendin aan? :biggrin:

Big30
29 december 2009, 22:40
hoe is het IM -JAN ...hij denkt voortaan echt dat ie bij de ''de grote namen'' van forum zit ...door zijn gewonnen vrijkaart

Wel een beetje lief zijn he ;)! Van je maatjes moet je het maar hebben :biggrin:.

Maar IJsbeer11 spreekt wel ware woorden en begrijpt heel goed waar het in een club omdraait.

Big30

Rex
29 december 2009, 23:33
Is wel mogelijk, zolang je het verschil tussen sex en liefde kan blijven zien. ;)

Precies!!! Dit heb ik ook eerder geroepen.....:loud:

Om te neuken..............:fuck:

Met je eigen vrouw of vriendin daar neuk je niet mee, maar daar vrij je mee, i.e. daarmee bedrijf je de liefde! :liebe2:

Hemaworst
30 december 2009, 07:12
Voor wat betreft je vriendin, persoonlijk vind ik dat het bezoeken van een saunaclub niets afdoet van het houden van van je vriendin.

Klopt, zolang je vriendin/echtgenote daar ook zo over denkt. :smile:

En dat zou tevens betekenen dat je er ook geen moeite mee hebt als de zaak eens omgedraaid wordt en je vriendin zo af en toe eens een dagje in een club gaat werken om ook eens wat puur sexuele lol buiten de vaste relationele sfeer te hebben.

RAUL7
30 december 2009, 09:06
En dat zou tevens betekenen dat je er ook geen moeite mee hebt als de zaak eens omgedraaid wordt en je vriendin zo af en toe eens een dagje in een club gaat werken om ook eens wat puur sexuele lol buiten de vaste relationele sfeer te hebben.

Daar zullen die mannen niet zo blij mee zijn.
Ik zou eens willen weten wat zij ervan zouden vinden als hun vrouw een gigolo inhuurde om zich te laten :fuck:, of eens een dag in een club ging werken zoals Hemaworst aangeeft. Dan zou het veel minder zijn :rolleyes:!

royke86
30 december 2009, 13:29
Ik ben niet ouderwets, maar het heeft alles
met het instinct van de man te maken. Die
wil telkens maar voortplanten. De vrouw
wil houden wat ze heeft. En denkt niet
aan zoveel mogelijk neuken.

Gondolas9
30 december 2009, 19:10
Leg dit eens uit aan de seriële polygame beertjes :biggrin:

google en wikipedia kunnen dat beter dan ik :rolleyes:

(en bovendien - who cares :rolleyes:)

Costana
19 april 2010, 09:38
gaan we eens niet beginnen over leeftijd.
Niet elke jonge gast maakt de fout om te geloven in eeuwige liefde :) Anders zouden er niet zoveel getrouwden aanwezig zijn in de clubs.... Ook jonge single gasten houden ervan om weinig tot geen moeite te moeten doen om een knappe dame te neuken.

Blupp: je moet je erover zetten, vroeg of laat kom je wel een andere tegen die jouw hetzelfde gevoel geeft en die je wel nog zult tegenkomen.

blauwebeer
30 april 2010, 22:00
... de saunaclub : 'Nu was 't de laatste keer!'. Gelukkig verdwijnt dit gevoel héél snel.