PDA

Volledige versie bekijken : Bronzen Berenlullen 2009



Jetliner
23 december 2009, 20:47
Eindejaar, tijd voor overzichten en lijstjes met het beste van het afgelopen jaar. Naast het kroontje van Miss YBF, voor meest geliefde clubdame, mogen de beren die zich de voorbije tijd verdienstelijk of nuttig hebben gemaakt zelf ook 'ns in de bloemetjes worden gezet: de uitreiking van de Bronzen Berenlullen 2009, in diverse categorieën (door jullie verder aan te vullen).

Graag deel ik de Bronzen Berenlullen uit in de categorie 'smileys'.
Volgende beren pasten op de meest gevatte wijze onze karakteristieke poppetjes toe in chat en berichten:

Foots :ranting2:
Jansen :fuck:
Joepie :48[1]:
Kater :biggrin:
Local hero :moon:
Michelj :loud:
Raul :freu:
Seksenfun :smoke:

Een Lifetime Achievement Berenlul is er voor Hollandmale met z'n ganse oeuvre :smile2:

Heren, allen proficiat! Haal jullie Lul maar op. Maar hou het kort.

Local Hero
23 december 2009, 21:19
Zakkenleger :slaap:
Dalton :joke:
Joop Slim :heul:
Picasso1 :thefinger:
Gabi :ledy-in-red:
Sir Wankalot :teuflisch:
Big 30 :festeer:
Willem 2 :baby2:
Tiga :cool:
Josef :Big_gun:
Sphinx :happy:
Jetliner :electric-lou[1]:

Yeah!
Alright!
Ooh yeah!
Alright!
Come on now!
Alright!
Ooh Yeah!
Alright!
Come on now!
Woohoo!
Alright boys! Keep on rockin' now and a merry ho ho ho ho :asshole:

Big30
23 december 2009, 21:43
Eindejaar, tijd voor overzichten en lijstjes met het beste van het afgelopen jaar. Naast het kroontje van Miss YBF, voor meest geliefde clubdame, mogen de beren die zich de voorbije tijd verdienstelijk of nuttig hebben gemaakt zelf ook 'ns in de bloemetjes worden gezet: de uitreiking van de Bronzen Berenlullen 2009, in diverse categorieën (door jullie verder aan te vullen).

Heren, allen proficiat! Haal jullie Lul maar op. Maar hou het kort.

Kwou al reageren met een hele gevatte opmerking "Beren reageer en nomineer en haal de IJsbeer uit zijn winterslaap want er zijn bronzen, zilveren en gouden Berenlullen (1euro70 bij Conny Snackbar ;)) te winnen", maar ene LH was me al voor!

The Icebears/Polarbears game must go on! Thxs JL for the games you just started.

Vanuit een heerlijk warm Thailand,
Big30

Picasso 1
23 december 2009, 21:48
Jetliner

http://img.smileys.nl/1172/angler.png

Zakkenleger
23 december 2009, 22:04
:rofl: Picasso 1

:14[1]: Dalton

:16[1]: RAUL7

:ignore: Willem2

:respect1[1]: Joop Slim

:paranoid[1]: erpee

:walking: Sonny

:29[1]: Extince

:closed10[1]: Big30

Big30
23 december 2009, 22:27
:e010[1]::g023[1]::k046[1]::hello[1]::capito[1]::sorry::regionen0000[1]::tot[1]::noproblem[1]::gnade[1]:

Jetliner
24 december 2009, 18:27
In de categorie "internationaal" worden beren bekroond die met hun neus voorbij de Duitse grens gingen snuffelen. Van volgende wereldberen las ik dit jaar ervaringen in een verder buitenland:

Sonny in de VS
Ziane in Polen
SFL in o.a. Rusland en Mexico
Gustomass in IJsland
Foots op de Filipijnen

(vul gerust aan als ik er vergeet)
Gefeliciteerd allemaal met jullie Bronzen Berenlul Internationaal.

Zedd
24 december 2009, 20:26
En dan missen we nog de 'Bronzen Berenlul Beste (verjaardags)Feestje' :happybirth:

Genomineerden o.a.

SFL (LR)
Joop Slim (VM),
Kinky-Bull (LR),
GT Junky (GT),
RP (VM),
2Bat4You (GT),
Stiffmaster (LR),
Cupido (GT),
Jansen (GT)

maar het zullen er ongetwijfeld meer zijn geweest, dus aub aanvullen!

Zakkenleger
24 december 2009, 21:14
...
(vul gerust aan als ik er vergeet)
Gefeliciteerd allemaal met jullie Bronzen Berenlul Internationaal.

Volgens mij heeft Carpe Momentum veel gerommeld ;) in Spanje, en zelf ben ik in Thailand (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=15967) geweest hoewel ik daar dit keer niet te veel over geschreven heb. Ook VJ en Noglangnietuitgewandeld hebben in Thailand huisgehouden.

Jetliner
25 december 2009, 10:19
En dan missen we nog de 'Bronzen Berenlul Beste (verjaardags)Feestje' :happybirth:

Genomineerden o.a.

SFL (LR)
Joop Slim (VM),
Kinky-Bull (LR),
GT Junky (GT),
RP (VM),
2Bat4You (GT),
Stiffmaster (LR),
Cupido (GT),
Jansen (GT)



Goeie categorie!
Niet nomineren, gewoon uitdelen. Er is brons genoeg.
Als het brons uitgeput raakt heb ik nog wat bobijntjes koper langs de spoorweg zien liggen :tongue:

Jetliner
25 december 2009, 10:31
Volgens mij heeft Carpe Momentum veel gerommeld ;) in Spanje, en zelf ben ik in Thailand (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=15967) geweest hoewel ik daar dit keer niet te veel over geschreven heb. Ook VJ en Noglangnietuitgewandeld hebben in Thailand huisgehouden.

Ook voor alle Siamberen (Thailand lievenden) een Bronzen Berenlul.

Jetliner
25 december 2009, 13:00
In de afdeling 'fluitketels' hadden 3 beren dit jaar geen kind aan de concurrentie:
Dalton
Joepie
Josef

Gefeliciteerd, maar wel op tijd weer binnen, jongens! :hammer:

Jetliner
27 december 2009, 18:55
De categorie 'rustige vastigheid' dan.
Een kwaliteit waarmee je het in 2009 ver kon schoppen, zelfs tot president van Europa.
Deze beren laten zich op dit woelige forum nooit van de wijs brengen:

Big30
Longdivision
Dupke

Gefeliciteerd, rotsen in de branding.

Picasso 1
27 december 2009, 20:00
Welke beertjes zijn dit jaar verliefd geweest en of vertoonden de symptomen :herz:

MichelJ (2x) :hammer:

GT Junkie (1x) :green_smile:

Tiga (1x) :rolleyes:

Willem2 (1x) :wife_2[1]:

Rplover (2x) :uglysex:

Big30 (1x) :uuups_blau[1]:

Sonny (1x) :blume:

Joop Slim (1000x) :eek:

Bosco (?) :wakeup[1]:

Joepie (1x) :48[1]:

ILTG (1x) :love2:

Bootyfan (1x) :happy:

Stiffmaster (1x) :liebe2:

The Saint (?) :angel2-1:

SFL (1x) :betrunken:


Just my 2 cents :rofl:

Zakkenleger
27 december 2009, 22:01
Welke beertjes zijn dit jaar verliefd geweest en of vertoonden de symptomen :herz:
...
Just my 2 cents :rofl:

Alleen geldig als je de linkjes naar de dames er bij zet :biggrin:. Bij Joop beperken tot 10 anders is het niet te doen. :smile2:

Picasso 1
27 december 2009, 22:07
Alleen geldig als je de linkjes naar de dames er bij zet :biggrin:

Ik vrees dat Picasso dan wordt :behead:

sofaking
27 december 2009, 23:09
Welke beertjes zijn dit jaar verliefd geweest en of vertoonden de symptomen

Deze bijdrage verdient in elk geval :

de grijze stofjas voor ijsberenarchivaris van het jaar.
De bronzen olifant voor meestergeheugen.
Het zilveren spiegeltje voor roddelbeer. :hah:

Local Hero
28 december 2009, 18:24
:closed10[1]: Welke collega-beren zijn dit jaar geband door de Mods wegens bedreigingen, beledigingen, obstructie, sabotage, de waarheid niet onder ogen durven zien of gewoon stompzinnigheid?

Jansen :huch:
rplover :mad_6:
Raul7 :motz:
Zakkenleger :angryfire:
foots :ranting2:
Junther :wand:
Dalton :dance[1]:
Extince :drugs[1]:

Jetliner
28 december 2009, 18:29
Zo, met de liefdesberen zijn we mooi klaar :smilie_liebe9[1]: :betrunken:

De rubriek 'avatars' dan!
Welke leden hebben een ijsbeer als avatar (schermafbeelding)?

Bbertb
Egon, Dr. Rammler
Jabberwalkie
Timjava
Zgmps

Er zijn er vast nog wel meer :gruebel:, maar dit zijn wel de bekendste die me te binnen schieten.
Help 'ns even: er is iemand die heeft in z'n handtekening onderaan een animatie van een ijsbeer die rent van het ene iglootje naar het andere :redface:

MichelJ
28 december 2009, 18:31
Wanneer komt de rubriek 'ellendig lange verhalen'? :biggrin:

rplover
28 december 2009, 18:33
Wie is de enige beer die door een hele meute (een ganse club minus 1) Meiden tegelijk is geweigerd, en toen hij dan toch eentje vond die hem zo zielig vond, dat ze hem wilde begeleiden naar een kamer, hij er pronkend het terras mee op ging na zijn paringsdaad, met de legendarische woorden van Raul7 tot gevolg:
"Dan heb je er toch eentje gevonden met stront in der ogen?"

Juist: onze Local Zero :asshole:

Zakkenleger
28 december 2009, 18:33
:closed10[1]: Welke collega-beren zijn dit jaar geband door de Mods wegens bedreigingen, beledigingen, obstructie, sabotage of gewoon stompzinnigheid?


Je vergeet er nog wel een paar, en ook nog een paar andere redenen. Die laatste laat ik aan je eigen verbeelding over, en de eerste aan je geheugen. :biggrin:

Jetliner
28 december 2009, 18:36
:closed10[1]: Welke collega-beren zijn dit jaar geband door de Mods wegens bedreigingen, beledigingen, obstructie, sabotage of gewoon stompzinnigheid?

Jansen :huch:
rplover :mad_6:
Raul7 :motz:
Zakkenleger :angryfire:
foots :ranting2:
Junther :wand:

Deze beren wàren de lul, maar ze krijgen er nu eentje, voor de Wiedergutmachung :happy:

Zakkenleger
28 december 2009, 18:39
HLN / Teleroddel / AD spamberenvan het jaar (zowel de plaatsers als de genieters):

Facial
Foots
RAUL7

Willem2 is uit deze erelijst verdwenen wegens bezigheden elders. ;)

Picasso 1
28 december 2009, 19:02
Beren met een verdenking van een dubbele nick :teuflisch:

Big30 :innoc[1]:

Johnny Bravo :baeh:

Zakkenleger :mad_6:

Tiga :rolleyes:

Jansen :smile2:

Minime :dontgetit[1]:

Toppie :noproblem[1]:

Zakkenleger
28 december 2009, 19:24
Beren met een verdenking

Ik ken nog wel meer beren die ergens van verdacht worden. :rolleyes:

En ook beren waar het wettig en overtuigend bewijs ruimschoots geleverd is :joke:

Terug naar het topic:

ex-mod van het jaar: TSB! Met nogmaals dank voor bewezen diensten. :wink2:

Niet-(meer) ijsberende beren:

Toppie
Gondolas9
Azrael
erpee (? naar eigen zeggen dus even afwachten ;))
Joop Slim (? idem)
Extince
Willem2
Wigwam ;)

Schrijvende / chattende berinnetjes:
Gabi
Manonneponneke
Miss Marple
Joke (ja die van Cor)

Jansen
28 december 2009, 20:50
Welke beertjes zijn dit jaar verliefd geweest en of vertoonden de symptomen :herz:

MichelJ (2x) :hammer:

GT Junkie (1x) :green_smile:

Tiga (1x) :rolleyes:

Willem2 (1x) :wife_2[1]:

Rplover (2x) :uglysex:

Big30 (1x) :uuups_blau[1]:

Sonny (1x) :blume:

Joop Slim (1000x) :eek:

Bosco (?) :wakeup[1]:

Joepie (1x) :48[1]:

ILTG (1x) :love2:

Bootyfan (1x) :happy:

Stiffmaster (1x) :liebe2:

The Saint (?) :angel2-1:

SFL (1x) :betrunken:


Just my 2 cents :rofl:


He HE eindelijk sta ik er een keertje niet bij :freu:

De waarheid is dat ik ook echt niet meer verliefd ben geweest dit jaar en mijn maatje Sonny ook niet.

Of zijn we samen op elkaar verliefd geworden :remybussi[1]:

Local Hero
29 december 2009, 13:46
Wie is de enige beer die door een hele meute (een ganse club minus 1) Meiden tegelijk is geweigerd, en toen hij dan toch eentje vond die hem zo zielig vond, dat ze hem wilde begeleiden naar een kamer, hij er pronkend het terras mee op ging na zijn paringsdaad, met de legendarische woorden van Raul7 tot gevolg:
"Dan heb je er toch eentje gevonden met stront in der ogen?"

Juist: onze Local Zero :asshole:

Haha erpeeke, sta mij toe om deze berenlul met enige trots in ontvangst te nemen. Ik moet zeggen dat het in alle opzicht een zeer goed, geil, geinig en spanned berenjaar was en deze nominatie maakt het jaar volledig rond. Het klopt inderdaad dat ik af en toe wel eens afgewezen wordt, af en toe moet je gewoon eens proberen te held uit te hangen en soms pakt dat anders uit. En dat was pijnlijk duidelijk die dag dat ik zogezegd door een hele meute werd geweigerd. Maar wat is er nu echt gebeurd die dag? Ik had 2 NL-girls gespot Ischa en Madeleine (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=132710&postcount=7) in het eetgedeelte. Maar bij mijn inleidende gesprekken werd ik eerst 'gestoord' door Rex en vervolgens door Sjeve Sonnie en ook nog door Zakkenleger die allen ongenegeerd aan de dis aanschoven. De sjoebatten hebben zich vervolgens verplaatst naar het terras voor de koffiebar alwaar Pistol Pete, Knabbel en Raul7 aansloten. Het is dus in die omstandigheden dat ik door die 2 NL-girls werd geweigerd. Eigenlijk heb ik gewoon de concurrentiestrijd verloren ...:)

Wat die balkon van kamer 6 (terras) scene betreft, :smile2:, nooit gedacht dat jij er zoiets van zouden maken, een prachtig compliment toch, ook al was het gewoon een spontaan moment in het Villa theater dat bij mij en Carmen opkwam, het beroemde balkon waarop ooit Waldorf en Statler hun eerste optreden zouden geven :lostit:

En die Carmen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=9821) die mij zo zogezegd zo zielig vond met 'stront in der ogen', had deze dame ook stront in haar ogen toen ze kamerde met oa Willem2, Picasso1, Laurent74, Jansen ...

Sinds die heugelijke dag noemen ze mij op dit forum soms ook 'Local Zero'. Haha, ik kan er gerust met lachen, ik ben maar een simpele man met simpele verlangens en mislukkingen horen daar ook bij en toch is het op sommige momenten meer dan ooit from Zero to Hero. Eigenlijk komt de term van Raul7, die kon zijn vreugde diezelfde nacht niet verbergen op de chat terwijl hijzelf notabene die godganse dag in VV niet heeft kunnen neuken wegens een slappe lul. Dan maar collega-beer pesten als tijdverdrijf blijkbaar .... Tot spijt wie het benijd, maar ik heb die dag in de Villa of hope tot een mooi dagje gehad met 2 kamersessies + 2 massagesessies met Ilona (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=132956#post132956). Het is altijd vreemd dat collega-ijsberen moeten gaan bepalen of jezelf wel een mooie tijd hebt doorgebracht of niet :rolleyes:

En dat is net het vreemde erpee, want jij was die dag toch niet aanwezig in de Villa of dreams (of beter gezegd, durfde niet aanwezig zijn). Dus weet je eigenlijk helemaal niet waar je het over hebt, laat staan dat een aantal verdraaingen je goed uitkomt. En daarom is het voor mij ook een eer jou te nomineren voor de meest leugenachtige en onbetrouwbaarste beer van het forum, aan jou schenk ik de berenlul trofee die reeds jouw naam draagt:
de erpeeiaanse verdraaing :bud[1]:

RAUL7
29 december 2009, 14:18
Sinds die heugelijke dag noemen ze mij op dit forum soms ook 'Local Zero'. Haha, ik kan er gerust met lachen

Wat een verdediging voor iemand die ermee kan lachen :rolleyes:, ik ben geneigd het tegenoverstelde te denken na dit bericht gelezen te hebben.

RAUL7
29 december 2009, 14:40
Eigenlijk komt de term van Raul7, die kon zijn vreugde diezelfde nacht niet verbergen op de chat terwijl hijzelf notabene die godganse dag in VV niet heeft kunnen neuken wegens een slappe lul.

En daarom is het voor mij ook een eer jou te nomineren voor de meest leugenachtige en onbetrouwbaarste beer van het forum, aan jou schenk ik de berenlul trofee die reeds jouw naam draagt:
de erpeeiaanse verdraaing :bud[1]:

En dan ook nog leugens vertellen en het bericht eindigen met een scheldpartij !
Dit allemaal voor iemand die ermee kan lachen, zo te zien moet gij die dag nog verwerken!
Ik denk dat gij u die trofee beter zelf kunt toeëigenen!

RAUL7
29 december 2009, 14:48
Maar wat is er nu echt gebeurd die dag? Ik had 2 NL-girls gespot Ischa en Madeleine (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=132710&postcount=7) in het eetgedeelte. Maar bij mijn inleidende gesprekken werd ik eerst 'gestoord' door Rex en vervolgens door Sjeve Sonnie en ook nog door Zakkenleger die allen ongenegeerd aan de dis aanschoven. De sjoebatten hebben zich vervolgens verplaatst naar het terras voor de koffiebar alwaar Pistol Pete, Knabbel en Raul7 aansloten. Het is dus in die omstandigheden dat ik door die 2 NL-girls werd geweigerd. Eigenlijk heb ik gewoon de concurrentiestrijd verloren ...:)


Wij zaten buiten op het terras toen die meisjes naar buiten kwamen en bij ons kwamen zitten. Daar vertelden ze ons dat er binnen een "enge Belg" zat waar ze niks mee te maken wilden hebben.
Effe later kwam gij naar buiten, toen wisten we om wie het ging. Zo is het gegaan!
Dus geen concurrentiestrijd verloren! Er zijn genoeg getuigen die dit kunnen bevestigen.
Gij kunt ons toch niet kwalijk nemen dat we er hartelijk om gelachen hebben. Wat zou gij gedaan hebben indien het andersom was geweest? Huilen? :rolleyes:

RAUL7
29 december 2009, 15:28
Er lopen een Belg, Nederlander en een Amerikaan in een bos. En zoeken een slaapplaats, vinden ze een grot.
De nederlander gaat eerst even kijken, rent ie de grot uit en schreeuwt:
whaaaa een spin.
Gaat de Amerikaan kijken en rent ook de grot uit en schreeuwt:
aaaaaaaaaaaaaah een spin.
Gaat de Belg kijken rent de spin de grot uit:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh een belggggg

Zou dit Local Zero geweest zijn? :smile2:

Local Hero
30 december 2009, 18:57
Wij zaten buiten op het terras toen die meisjes naar buiten kwamen en bij ons kwamen zitten. Daar vertelden ze ons dat er binnen een "enge Belg" zat waar ze niks mee te maken wilden hebben.
Effe later kwam gij naar buiten, toen wisten we om wie het ging. Zo is het gegaan! Dus geen concurrentiestrijd verloren! Er zijn genoeg getuigen die dit kunnen bevestigen. Gij kunt ons toch niet kwalijk nemen dat we er hartelijk om gelachen hebben. Wat zou gij gedaan hebben indien het andersom was geweest? Huilen? :rolleyes:

Puta madre, mij om het even, als die 2 NL-meiden mij een enge belg vinden dan is dat maar zo, concurrentiestrijd of niet ... De moraal van mijn verhaal is dat ik na die 2 NL-meiden gewoon geprobeerd heb om toch enigzins om met plezier van mijn bezoek aan VV te genieten en dat is tot spijt van wie het benijd die dag ook nog gelukt met 2 kamerbezoekjes en 2 massagesessies (met surprise).

Maar zoals jezelf stelt: 'Gij kunt ons toch niet kwalijk nemen dat we er hartelijk om gelachen hebben', vraag ik mij af bleef het maar DAARBIJ. Want diezelfde nacht op de chat ben je gewoon verder gegaan met er hartelijk om lachen, en de volgende dag in het algemene VV-topic ook gewoon verder hartelijk om gelachen, zelfs tot op de dag van vandaag blijf jij mij daarmee achtervolgen. Met andere woorden dat hartelijk lachen met mijn pech is voor jou belangrijker dan je eigen plezier. Ik noem dat gewoon ziekelijk. Iedere ijsbeer heeft recht op zijn mislukkingen, en iedere ijsbeer heeft vooral recht op zijn plezier in de sauna-club (zelfs erpee heb ik altijd veel plezier toegewenst in de sauna-club). Jij gunt collega-ijsberen dat plezier blijkbaar niet dus. En veel collega-ijsberen genieten er ook van om verhalen te schrijven, hun sauna-club genot opnieuw te beleven, maar zelfs dat interesseert jou niet:


Om eerlijk te zijn, zijn recensies over dames voor mij onbelangrijk :eek:!
Als ik een dame zie die ik mooi vind wil ik haar :fuck:, ongeacht of ze goed of slecht is op kamer :biggrin:.

Wel m'n beste Raultje, ik kan alleen besluiten dat jouw aanwezigheid op dit forum dit jaar in mijn ogen gewoon futiel en ziekelijk was en daarom schenk ik aan jou ook met veel genoegen de
Puta Madre berenlul trofee :freu:

Jetliner
30 december 2009, 19:34
De meest prestigieuze Berenlullen zijn ongetwijfeld die voor "kunst & cultuur".
Eindelijk verfijning op dit forum! :joke:
Wie nam naast het holle vermaak nog de tijd voor een portie levensbeschouwing? Wie excelleerden dit jaar in vakgebieden als architectuur of ballet :twisters: en bleven daarbij niet gespeend van een kritische blik op beer en maatschappij?
Wie zijn de humanisten onder ijsberen?

Ik heb o.a. genoteerd:

Erpee (beeldende kunst)
Raul (muziek)
Local Hero (discografie)
Scoobert, Sofaking (poëzie)
Saruman, Ace (letteren)
Facial, Dalton (satire)
Joop Slim (esoterie)
Sphinx (audiovisuele expressie)
Jabberwalkie (comedy)
Foots (wijsbegeerte)

Aanvullen mag.
Alle winnaars zullen binnenkort hun Lul langs de artiesteningang in ontvangst mogen nemen.

Zakkenleger
30 december 2009, 19:43
...
Aanvullen mag.


Bescheiden als u bent heeft u uzelf niet bij de afdeling literatuur geplaatst, bij deze dus.



Alle winnaars zullen binnenkort hun Lul langs de artiesteningang in ontvangst mogen nemen.

Hun achteringang? :eek:
;)

Jetliner
30 december 2009, 19:49
Hun achteringang? :eek:
;)
Het kattenluikje :tongue:

foots
30 december 2009, 20:26
:closed10[1]: Welke collega-beren zijn dit jaar geband door de Mods wegens bedreigingen, beledigingen, obstructie, sabotage, de waarheid niet onder ogen durven zien of gewoon stompzinnigheid?

Jansen :huch:
rplover :mad_6:
Raul7 :motz:
Zakkenleger :angryfire:
foots :ranting2:
Junther :wand:
Dalton :dance[1]:
Extince :drugs[1]:

Ehh correctie alstublief, ik ben nog nooit geband geweest van YBF.

Groet, Foots :wink2:

P.S. De lijst met verliefde ijsberen daar sta ik niet op en dat is inderdaad correct.

sofaking
30 december 2009, 20:44
De meest prestigieuze Berenlullen zijn ongetwijfeld die voor "kunst & cultuur".
Eindelijk verfijning op dit forum! :joke:
Wie nam naast het holle vermaak nog de tijd voor een portie levensbeschouwing? Wie excelleerden dit jaar in vakgebieden als architectuur of ballet :twisters: en bleven daarbij niet gespeend van een kritische blik op beer en maatschappij?
Wie zijn de humanisten onder ijsberen?

Ik heb o.a. genoteerd:

Erpee (beeldende kunst)
Raul (muziek)
Local Hero (discografie)
Scoobert, Sofaking (poëzie)
Saruman, Ace (letteren)
Facial, Dalton (satire)
Joop Slim (esoterie)
Sphinx (audiovisuele expressie)
Jabberwalkie (comedy)
Foots (wijsbegeerte)

Aanvullen mag.
Alle winnaars zullen binnenkort hun Lul langs de artiesteningang in ontvangst mogen nemen.

Het ijsberenforum strooit gul
Met prijzen da's geen flauwekul.
Vrijkaartjes zijn geestig,
Maar hét echte feest is
Het gala van de bronzen lul

Gelukwensen aan alle winnaars. ;)

Ace2
30 december 2009, 21:11
****Breaking news****breaking news****breaking news****breaking news****


De 10 meest genomineerde recensies in 2009 zijn bekend gemaakt bij THE FINAL COUNTDOWN 2009: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151241&postcount=14



****Breaking news****breaking news****breaking news****breaking news****

RAUL7
31 december 2009, 00:33
Puta madre, mij om het even, als die 2 NL-meiden mij een enge belg vinden dan is dat maar zo, concurrentiestrijd of niet ... De moraal van mijn verhaal is dat ik na die 2 NL-meiden gewoon geprobeerd heb om toch enigzins om met plezier van mijn bezoek aan VV te genieten en dat is tot spijt van wie het benijd die dag ook nog gelukt met 2 kamerbezoekjes en 2 massagesessies (met surprise).

Maar zoals jezelf stelt: 'Gij kunt ons toch niet kwalijk nemen dat we er hartelijk om gelachen hebben', vraag ik mij af bleef het maar DAARBIJ. Want diezelfde nacht op de chat ben je gewoon verder gegaan met er hartelijk om lachen, en de volgende dag in het algemene VV-topic ook gewoon verder hartelijk om gelachen, zelfs tot op de dag van vandaag blijf jij mij daarmee achtervolgen. Met andere woorden dat hartelijk lachen met mijn pech is voor jou belangrijker dan je eigen plezier. Ik noem dat gewoon ziekelijk. Iedere ijsbeer heeft recht op zijn mislukkingen, en iedere ijsbeer heeft vooral recht op zijn plezier in de sauna-club (zelfs erpee heb ik altijd veel plezier toegewenst in de sauna-club). Jij gunt collega-ijsberen dat plezier blijkbaar niet dus. En veel collega-ijsberen genieten er ook van om verhalen te schrijven, hun sauna-club genot opnieuw te beleven, maar zelfs dat interesseert jou niet:



Wel m'n beste Raultje, ik kan alleen besluiten dat jouw aanwezigheid op dit forum dit jaar in mijn ogen gewoon futiel en ziekelijk was en daarom schenk ik aan jou ook met veel genoegen de
Puta Madre berenlul trofee :freu:

Als ge klappen wilt uitdelen moet ge ook kunnen incasseren, en anders had ge beter niks geschreven
Ik dacht dat gij erom kon lachen, dit bericht bewijst weer dat gij er nog niet overheen zijt, en ook een haatdrager zijt!
Gij lult gewoon uit uw nek, ik gun iedereen zijn plezier.
Recensies over dames lees ik maar daar ga ik nooit op af. Als er in een recensie staat dat een dame op kamer tegenvalt maar ze trekt mij aan ga ik er toch mee op kamer. Daarom interesseren mij die recensies niet, wat voor iemand slecht is kan voor mij goed zijn.
Ik heb nooit een recensie van iemand afgebroken, maar dat doet gij nu wel met te zeggen dat mijn aanwezigheid futiel en ziekelijk was. En dat moet ik dan horen van een labiel persoon.
Uw aanwezigheid was van onschatbare waarde voor het forum :rolleyes:!

Mij uitmaken voor ziekelijk en dat ik u achtervolg is pas ziekelijk. Ik had er al een half jaar niets over gezegd.
Ik dacht dat we het hadden afgesloten maar nu moet gij daar weer zonodig over beginnen en dan neemt ge zelfs een woord als puta madre op in uw bericht.
Weet gij wel wat dat wil zeggen? Gij beledigt mijn moeder en niet mij. Wat voor een man zijt gij?
Puta madre is letterlijk vertaal hoer moeder, daarmee begint gij uw bericht om mij effe later de Hoer Moeder berenul trofee te overhandigen!
Nu zult gij wel trots zijn op uzelf dat ge zoiets hebt durven schrijven. Een echte stoere ijsbeer, proficiat!
En dat allemaal omdat 2 meiden u een "enge Belg" vonden want ik heb dat nooit gezegd! Ik heb u ook nooit beledigt wat gij nu wel doet.
Het enige wat ik gedaan heb was lachen met de opmerking van die meiden en eigenlijk zou gij u tot hun 2 moeten richten want zij hebben u immers beledigt.
Nu kan hier iedereen lezen wat voor een kerel gij zijt!

Het wordt tijd dat ge man wordt, gij zijt juist een klein kind. Get over it! (http://www.youtube.com/watch?v=q2MH6VesKyc)

Local Hero
31 december 2009, 12:18
Oh, mijn lieve Raultje, een kleine correctie: de berenlul die je van mijn krijgt: is de puta madre trofee :freu:

En mocht je het vergeten, dit is het bronzen berenlullen 2009 topic.
Ik heb er eentje gekregen van erpee, hij heeft er eentje van mij gekregen, jij ook :)
Zoals ik op het forum lees ben jij blijkbaar een sportieve jongen, wel wees dan sportief en neem je de puta madre trofee in ontvangst net als ik zo sportief ben om mijn bererelul trofee van erpee in ontvangst te nemen :biggrin:

sofaking
31 december 2009, 12:58
Ik dacht dat we het hadden afgesloten maar nu moet gij daar weer zonodig over beginnen en dan neemt ge zelfs een woord als puta madre op in uw bericht.
Weet gij wel wat dat wil zeggen? Gij beledigt mijn moeder en niet mij. Wat voor een man zijt gij?
Puta madre is letterlijk vertaal hoer moeder, daarmee begint gij uw bericht om mij effe later de Hoer Moeder berenul trofee te overhandigen!
Nu zult gij wel trots zijn op uzelf dat ge zoiets hebt durven schrijven. Een echte stoere ijsbeer, proficiat!
En dat allemaal omdat 2 meiden u een "enge Belg" vonden want ik heb dat nooit gezegd! Ik heb u ook nooit beledigt wat gij nu wel doet.
Het enige wat ik gedaan heb was lachen met de opmerking van die meiden en eigenlijk zou gij u tot hun 2 moeten richten want zij hebben u immers beledigt.
Nu kan hier iedereen lezen wat voor een kerel gij zijt!


Ik ben geen Spanjaard, maar dacht dat "de puta madre" het equivalent was van "cool".
Anders zou ik het maar rare jongens en meisjes vinden die met zo een de puta madre t-shirt rondlopen. :gruebel:

http://www.deputamadre69.com/home.htm

RAUL7
31 december 2009, 13:05
Ik ben geen Spanjaard, maar dacht dat "de puta madre" het equivalent was van "cool".
Anders zou ik het maar rare jongens en meisjes vinden die met zo een de puta madre t-shirt rondlopen. :gruebel:
http://www.deputamadre69.com/home.htm

De Puta Madre is een uitspraak onder jongeren in Spanje om te zeggen dat iets geweldig is, maar als je er Puta Madre van maakt zonder "De" ervoor is het zoiets als "jouw moeder is een hoer"!
Vandaar ook mijn reactie!


De Puta Madre 69

De Puta Madre 69 is een kledingmerk, vooral bekend van t-shirts met aandachttrekkende teksten. Het bedrijf is ondanks zijn Spaanse naam gevestigd in Rome. In tegenstelling wat sommige mensen denken betekent het niet je moeder is een hoer, maar Het is geweldig!

Volgens de verhalen werd het merk opgericht door Ilan Fernández, een Colombiaanse ex-gevangene en drugsdealer. Om zich in de gevangenis van Barcelona ergens mee bezig te houden, begon deze t-shirts te bedrukken. Toen hij vrij kwam, startte hij het bedrijf, samen met een financiële investeerder en de ontwerper Mushi. Ook de officiële teksten van het merk bevestigen dit verhaal, maar het is onduidelijk of het op waarheid berust of slechts een promotieverhaal is.

Hoewel de naam van het merk in eerste instantie wat vreemd aandoet, puta is Spaans voor hoer en madre is moeder, is "De puta madre!" een normale uitdrukking onder (jonge) Spanjaarden om aan te geven dat iets erg goed is (Het is geweldig!). Men gebruikt het bijvoorbeeld wanneer iemand vraagt of het eten gesmaakt heeft.

Volgens de fabrikant van De Puta Madre kleding staat "De puta madre!" voor een innerlijke sensatie, wat vertaald kan worden naar "Ik ben cool", "Ik voel me goed".

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Puta_Madre_69

RAUL7
31 december 2009, 13:06
Oh, mijn lieve Raultje, een kleine correctie: de berenlul die je van mijn krijgt: is de puta madre trofee :freu:


Dit is weer heel iets anders :freu:!

rplover
31 december 2009, 13:17
Volgens de verhalen werd het merk opgericht door een drugsdealer. Toen startte hij het bedrijf, samen met Mushi.
puta is Spaans voor hoer en madre is moeder
Over drugdealers, hoeren en Mushi's dus.
Er verandert dus helemaal niks :biggrin:

Ace2
1 januari 2010, 09:24
****Breaking news****breaking news****breaking news****breaking news****


De ijsbeer die de meeste nominaties in 2009 heeft gekregen is bekend geworden: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151434&postcount=31



****Breaking news****breaking news****breaking news****breaking news****

Jetliner
3 januari 2010, 15:02
Für unsere Deutschsprachige Mitglieder habe ik die letzten Bronzen Bärenschwänze :hammer: das Jahres 2009:

die Gabi :ledy-in-red:
der Manni :dance[1]:
der Willie :smoke:
der Harald :roll:
der Egon :uzi:

Hervorragend, fabelhaft, grossartig! Gratuliere! :beerchug:
Und damit kommt für mich diesem Bärenschwänze Geschichte zu Ende ;)