Inloggen

Volledige versie bekijken : Melissa of Larissa (half Hongaars/Half Roemeens)

SFL
8 december 2009, 08:07
Naam : Melissa of Larissa (in ieder geval iets met issa achteraan)

Nationaliteit/Taal : Cocktail van Hongaars en Roemeens /Duits en beetje Eng

Leeftijd : 27 jaar, maar ik schat haar toch enkele jaartjes ouder

Haarkleur/-lengte : Donkerbruin/golvend/Lang

Lengte dame : 1m80

Postuur/Cupmaat : C-cup / normaal voor haar lengte, met rondingen.
Niet te dik en zeker niet te mager... Kan flinke stoten aan

Tatoeages/Piercings : kleine tattou (iets langwerpig, verticaal) achterkant schouder.

Service: Lieve dame, gevoel voor humor, loopt over van initiatief, pijpt heerlijk, neukt je te pletter en kent de kneepjes. Tongen, pijpen, beffen, FT, NMC...etc (full option dus)

Voordelen: Heel ervaren, presales, aftersales, biedt alles aan op kamer.

Nadelen: Voor mij persoonlijk geen enkel.

Tijdsduur : 1x halfuur en 1x een kwartiertje.

Prijs : 50 euro per halfuur.

Extra’s bij het bezoek: :thefinger:

Deze dame zou naar eigen zeggen al 2 jaar actief zijn in GT, maar ik heb haar nog nooit gezien en vond ook hier op het forum niets van haar terug. Eigenlijk een gat in jullie cultuur, dus bij deze vult SFL even dat gat op.

Heel sympathieke dame, op de kamer eerder PSE dan GFE... Toch stelt ze je op je gemak en neemt de tijd. Het is bij haar zeker niet rammen en rammen, daarna eraf en al gaan betalen. Ze heeft zeker ook wat gevoel voor humor, waardoor ze zeker het ijs breekt als het de eerste keer is met haar.
Voorbeeld daarvan:
Toen we in de kamer aankwamen zei ze: "What would I do with you"
"Do something good with me," antwoordde ik verwachtingsvol.
"No, I'm sorry... I only want to do bad things with you"
Zulke conversaties hadden we constant ervoor, tussen het neuken door en erna ook nog ff.

Aanrader mijne beertjes. Ook voor diegene die het hebben voor grote loezen; ze zwaait er voortdurend mee in je gezicht. Ik ging bijna K.O.... Niet dat ik een fan ben van C of groter (geef mij maar klein stevige), toch kon haar melkerij me wel bekoren. Daarnaast rookt ze als een ketter en daar is SFL dol op. Natuurlijk of je dit sexy vindt of niet, dat is louter persoonlijke smaak.

:love:

Ace2
8 december 2009, 18:35
Wij hebben een Larissa in de aanbieding:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=129342&postcount=1

maar ook een Melissa:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=16407&postcount=1

CLUBSPORT
8 december 2009, 18:54
klinkt als een dame die zeker ook bij mij in de smaak zou vallen :rolleyes:
mooi in formatief verslagje sfl , bedankt voor de tip .

SFL
9 december 2009, 00:53
Ja, graag gedaan... Ze zou voornamelijk in de weekends aanwezig zijn. Maar bij feestjes of op drukker dagen zoals woensdag of donderdag duikt ze ook wel eens op.