PDA

Volledige versie bekijken : partytreff met kamers

facial
2 december 2009, 10:19
Waar kan je terrecht als je naar een partytreff wil, maar niet alles in het openbaar wilt doen. Dat er wat aan de bar of openbaar gebeurd vindt ik wel leuk, maar als je aan het neuken bent en er staan 3 mede beren toe te kijken of die mee willen doen toch maar liever niet.
graag aressen als die er zijn waar ze ook kamers hebben.

Zakkenleger
2 december 2009, 10:32
Die in Kerpen en Munster hebben zowel gemeenschappelijke Spielweisen als aparte kamers.

Bief2
2 december 2009, 11:30
Die in Kerpen en Munster hebben zowel gemeenschappelijke Spielweisen als aparte kamers.

Ook Willich heeft kamers (PTW)

uurtje
2 december 2009, 17:08
ook het voormalige Schneewitchen en Partytreff Viersen hebben kamers.

VJ
2 december 2009, 18:19
Zover ik weet zijn beide geconverteerd van Pauschalclub naar Partytreff en daarmee is de mogelijkheid van aparte kamers vervallen. Ik zou voor de zekerheid maar even bellen naar Anya :luvlove: en/of Anja :luvlove:

:) VJ

Zakkenleger
2 december 2009, 18:23
...Ik zou voor de zekerheid maar even bellen naar Anya :luvlove: en/of Anja :luvlove:

:) VJ

Nog een beter idee: zelf binnenkort weer eens op bezoek bij de Anj/ya's! :luvlove::luvlove:

ijsbeertje!
2 december 2009, 19:17
Waar kan je terrecht als je naar een partytreff wil, maar niet alles in het openbaar wilt doen. Dat er wat aan de bar of openbaar gebeurd vindt ik wel leuk, maar als je aan het neuken bent en er staan 3 mede beren toe te kijken of die mee willen doen toch maar liever niet.

Mietje :p

Tiga
2 december 2009, 20:36

No Limit Girlies (http://www.nolimit-girlies.de)

harry
3 december 2009, 10:00
Hey Facial,

Kijk eens op www.pauschalclub.de/muenster , hier zijn alleen maar aparte kamers, maar je kan natuurlijk wel gewoon 2 vrouwen meenemen :smile2:.

Het is een Pauschalclub en geen Partytreff, het verschil is dat bij een partytreff (vaak) iedereen maar mee zit te loeren :hah: en je hebt inderdaad ook van die onbenullen die zich er ongevraagd mee gaan bemoeien :motz:!!
Bij een Pauschalclub (althans die in Munster) gaat het eigenlijk meer als in een saunaclub, alleen hoef je maar 1x je geldbuideltje te voorschijn te halen !!
Geen geouwehoer (:smile2:) meer over onderhandelingen en tijd :wink:.
En in Munster is mijn ervaring dat je rustig een half uur op de kamer ligt, maar dat is ook weer afhankelijk van de drukte, mijn laatste bezoekje was op een vrijdagmiddag en ik kreeg alle tijd van de wereld. Een groot voordeel hier vind ik ook absoluut het binnenzwembad en een sauna(tje).
Ga maar eens kijken !! Oh ja, .......het belangrijkste...........er zijn gewoon lekkere wijven!!!!:biggrin:!!
Komende week heb ik zelf ook weer tijd.......:freu:

GGRREEEETTZZ Harry