Volledige versie bekijken : Yvonne
choko
27 november 2009, 11:02
Heb gisteren een dame gesproken en haar naam was Yvonne. Helaas ging zij al weg (18:00) omdat het volgens haar teveel dames waren en niet genoeg beren. Is ongevveer 1.65 lang bruin haar in een staartje en bruine ogen.
Speekt goed duits en komt uit de buurt van xxx.Vertelde dat ze een huis wil kopen in xxx.
Weet iemand meer over haar ?
Fritzzz
27 november 2009, 13:01
...een naar eigen zeggen italiaans/kroatische mix. Optisch meer dan dik in orde, buiten de kamer ook zeer aardig, op de kamer ook aardig, echter een afwerkerige en snelle zog. service, geen ZK en geen vingers....aftersales sucks, kent je niet meer....
Herhaling 0,00000001%:hammer::asshole::hammer:
timjava
5 februari 2010, 17:56
waarschijnlijk heeft zij hiervoor gewerkt als Diana in VV: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=15530
Ace2
21 februari 2010, 16:01
........................Ik ging een rondje maken en kijken wat er voor vlees in de kuip was. Ik liep naar de balie waar ik een zingende Yvonne aantrof, met dat schitterende lijfje van haar. Ik stak mijn duim omhoog en zei: “dass machst du gut” Yvonne draaide om en riep dat ze eigenlijk een popster was. Dat zijn wij allemaal in de douche. Ze stelde zich voor en ik herkende haar nog vanuit haar tijd uit VV. Daar stapten Toppie en ondergetekende ooit op haar af, maar toen bleek ze gaan winkelen. Zo’n reactie roep ik wel vaker op bij vrouwen, of het moet aan Toppie hebben gelegen. In VV heette ze volgens mij Diana en volgens Toppie was haar service beperkt. Aan dat soort dingen dacht ik echter in zijn geheel niet. Ik kon alleen maar kijken naar dat heerlijke lijfje van haar. Dat zag ze en ze nam mijn hand en trok mij mee naar een kamer. Onderweg probeerde ze nog wel 2 vriendinnetjes mee te nemen. Dat was geen goed teken en uiteraard weigerde ik standvastig.
Bij binnenkomst op de kamer zette ze mij neer en ging snel de sleutel halen. Snel kwam Yvonne terug en keek mij geschokt aan. Ze wees naar mijn onderbroek en trok een vies gezicht. Ik keek naar mijn onderbroek en dacht dat het allemaal nog wel mee viel. Voor een onderbroek die ik pas 3 dagen aan had viel de stank wel mee. Maar dat bleek niet de oorzaak van haar misprijzende gezicht te zijn. Mijn onderbroek was uit de mode. “Wann ich die unterhose 10 jahre vorher habe gekauft war dass mode. Jetzt nicht mehr?” reageerde ik.
Ondertussen had Yvonne het laken over het bed gelegd en klapte met haar hand op het bed als teken dat ik erop moest liggen. Dat deed ik braaf. Yvonne haalde haar tasje leeg: een condoom (altijd verstandig) en glijmiddel. Ik sloot mijn ogen en was bang dat dit wel een hele slechte sessie zou kunnen worden: zo’n sessie met een hele mooie vrouw die er alles aan doet om het zo klinisch mogelijk te houden.
Yvonne kwam naast mij liggen en streelde mijn borst. Met een vinger streelde ik een tepel die gelijk hard werd. Met mijn mond zoende ik de andere borst en zoende mij een weg naar haar nek en mond. Net toen ik bij haar lippen aan kwam draaide ze haar gezicht. Zoenen zat er dus niet in. Dat was een tegenvaller. Maar daardoor liet ik mij niet uit het veld slaan. Ik zoende haar nek en begaf mij naar lagere gebieden. Ineens stond Yvonne op en begon mij te pijpen. Dat deed ze heel verdienstelijk. Het grappige was wel dat ze kreunde terwijl ze mij begon te pijpen, alsof voor haar heerlijk genot plaats vond. Dat kon ik mij ook wel goed voorstellen met zo’n piemel. Het geheel en pijpen ging mij echter wel allemaal iets te afstandelijk en te snel. Ik legde haar maar weer even op haar rug en ging baar buik en borsten zoenen, terwijl ik met een vinger haar poesje beroerde. Dat was uiteraard nog krukdroog. Ik had niet de indruk dat daar niet veel aan zou veranderen en dus ging ik voor haar zitten. Ik likte haar klitje voorzichtig en steeds minder voorzichtig. Ik was even bang dat ze dit niet zou accepteren, maar ze liet mij rustig begaan. Ze spreidde haar benen wat meer en hield haar hand op de bovenkant van haar poesje. Met een paar likken was ze goed nat en het ging goed. Ik had niet echt de indruk dat dit nu een pleziertje voor Yvonne was, maar ze was niet afstandelijk. Ik befte haar rustig door en Yvonne kreunde en zuchtte wat. Dat klonk best overtuigend, ware het niet dat de kreuntjes net zo klonken als aan het begin van de sessie.
Ik vroeg mij af (ik moet minder vragen en meer beffen natuurlijk) hoe lang ze haar toneelspel zou volhouden. Ineens ging haar bekken iets onregelmatiger draaien. Ik zag dat ze zich zelf met haar vinger vingerde en haar hoofd naar achter sloeg. Zuchtend zei ze: “ich kommeeeeeeee…………” Het was een ingetogen orgasme.
Voor de critici onder ons: ik denk echt niet dat ze is klaar gekomen. Dus wees gerust. Maar ze deed het goed.
Even had ik de neiging haar te masseren, maar dat vond ik iets te overdreven.
Ik ging liggen en legde mijn handen onder mijn hoofd. Yvonne legde nog een extra kussen onder mijn hoofd en begon mij nat te pijpen. Zoals al eerder is gezegd, doet ze dat goed. Ze deed het dit keer echter niet lang. Ze pakte het condoom en deed die om mijn penis. Daarna ging ze op mijn penis zitten, maar dat ging moeizaam. Ik zette mijzelf op mijn knieeen en Yvonne draaide zich om. Ik keek naar die heerlijke billen van haar en duwde mijn penis diep in haar grotje. Nu ging het gemakkelijk. Ik begon te stoten en Yvonne kwam met een hand onder haar door, waardoor ze met haar vingers de achterkant van mijn ballen beroerde. Dat vind ik een heerlijk gevoel en voor haar ook. Want ze weet dat een man daardoor snel klaar komt. Ik had mij orgasme best kunnen tegen houden, maar dat wilde ik eigenlijk niet. Daar zat een economische gedachte achter. Door nu klaar te komen, zou de sessie binnen het half uur blijven. Zo zie je maar weer dat het handig is om boekhoudertje te zijn.
Yvonne wilde nog even blijven liggen. “Ich bin gekommen” zei ze lachend “ich habe keine lust zu arbeiten” Ik begon te lachen, maar ze zweerde serieus te zijn. Ik vond het best.
Yvonne is een mooie meid, zonder echt goede service. Het herhalingsgevaar is beperkt, al valt ze niet bij voorbaat af.
Na de sessie kwam ik weer in de barruimte en liep naar de bar om te drinken. Ik stond te wachten toen Denise uit Roemenie mij voorbij liep. Ze keek mij lachend aan. Eerlijk gezged was ik haar naam vergeten (had ik al gezegd dat ik een dagje ouder word?). Dat gaf ik ook eerlijk toe: “Ich weiss dass est schlimm ist, aber ich bin deine nahme vergessen.” Gespeeld boos keek ze mij aan en fluisterde in mijn oor haar naam. Ik verwachte nu een preek, maar in plaats daarvan hielde ze lachend haar hand op: “deine lustpille bitte” vroeg ze. Zo erotisch mogelijk legde ze het pepermuntballetje tussen haar lippen en liet het langzaam in haar mond glijden. Ik probeerde haar nog te waarschuwen voor de gevaren van een overdosis, maar Denise liep lachend weg. Ondertussen was Yvonne ook binnen gekomen en had het hele schouwspel gade geslagen. Aan het begin van onze sessie had ze de pepermuntballetjes nog afgeslagen, maar toonde ze, na een gesprekje met Denise, veel interesse. Uiteraard kreeg ze eentje, maar ik waarschuwde dat een heel pepermuntballetje voor een eerste keer iets teveel zou kunnen zijn. Ik probeerde haar nog de bijwerkingen uit te leggen, maar die wuifde ze weg. Ik riep haar nog na dat er binnen enkele minuten rook uit haar oren zou komen.
Ik dronk mijn glas water leeg en keek een beetje verveeld, als een echte barhanger, rond. Ik dacht: “in welke billen zal ik eens knijpen?” Toen ik zo rond keek zag ik dat Yvonne zich verslikte en begon te kuchen en rood aan liep. Lachend riep ik haar en wees naar het blikje waar mijn pepermuntballetjes in zaten. Daarna deed ik alsof er allemaal rookpluimen uit haar oren kwamen. Yvonnen schoot in de lach en schudde van “nee” en wenkte mij te komen. Dat deed ik gedwee. Ik zei haar: “ich sehe rauch aus deine ohre” Yvonne trok mijn hoofd iets naar beneden zodat ze in mijn oren kon fluisteren en zei: “nein, rauch aus meine muschi” , waarbij ze met haar handen net deed alsof er rook uit haar poesje kwam. Eigenlijk vond ik haar wel een leuke meid...................................
John wayne
1 maart 2010, 16:26
zeer slechte ervaring vorige week met deze meid!
ze ziet er geweldig uit, kon niet weerstaan.
Op de kamer vrij passief en wanneer ik doorkreeg dat mijn lid vol bloed hing, was mijn zin helemaal over. Yvonne had haar regels!
Haar ingebracht sponsje bleek niet genoeg te absorberen...
Ik vraag me af of deze dames beter niet een weekje zouden rusten in deze periode!
Helemaal niet smakelijk, wat mij betreft...
gille52
21 september 2010, 17:11
Ik ben vandaag voor het eerst met de Servische Yvonne (vroeger Diana) mee naar een hutje geweest. Eén ding moet ik de andere ijsberen gelijk geven. Ze is heel mooi. Vooral haar kontje vind ik geweldig. Maar de negatieve commentaren van de anderen kan ik toch niet zo goed volgen. Akkoord, ik heb betere meisjes op de kamer gehad, maar ik wil haar het voordeel van de twijfel gunnen. Ik wil best nog wel eens een paar keren met haar proberen. Ik vond haar helemaal niet zo slecht.
TT Man
22 september 2010, 12:04
Ik vraag me af of deze dames beter niet een weekje zouden rusten in deze periode!
Vaak is er geen keuze :frown: