Volledige versie bekijken : Eleanore (Russisch)
Tiga
24 november 2009, 17:51
Naam : Eleanore
Nationaliteit/Taal : Russisch/Heel goed engels, heel klein beetje Duits.
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : lang blond
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : Zeer mooie en stevige B
Tatoeages/Piercings : navelpiercing, geen tattoo
Service: goed en teder, veel aandacht voor de wensen van een beer.
Voordelen: Mooie meid
Nadelen: niet kunnen ontdekken, o ja de eentje de tijd vliegt met haar om....
Sinds een paar weken in GT, werkt volgens mij alleen. Een ander beertje kan hier vrij goede dingen over zeggen....
naughtyboy
24 november 2009, 18:59
Klopt, ik zal het verhaal van Tiga even compleet maken;
Hele mooie en zeer lieve meid, die zich echt de moeite neemt om het ons beren naar hun zin te maken.
Kwam haar afgelopen zondag per toeval tegen terwijl ik haar reeds 2 weken geleden gezien had maar toen was ze telkens bezet.
Nu zat ze even bij de kino uit te puffen, dus ben ik haar even gezelschap gaan houden.
Deze Russiche komt uit Moskou en is sinds ca. 6 maanden actief in dit vak begonnen in Lr, daarna korte uitstapjes naar Acapulco en PHG en nu dus alleen werkzaam in Gt, haar vriendin Lena is achtergebleven in Lr.
Ze blijft nog ca 2 weken in Gt en gaat dan voor een poosje naar huis....ze kon me nog niet vertellen of ze nog terug zou komen????????
Ter aanvulling;
Naam : Eleanore
Nationaliteit/Taal : Russisch/Heel goed engels, heel klein beetje Duits.
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : lang blond
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : Zeer mooie en stevige B
Tatoeages/Piercings : navelpiercing, geen tattoo
Service: goed en teder, veel aandacht voor de wensen van een beer.
Voordelen: Mooie meid
Nadelen: niet kunnen ontdekken, o ja de eentje de tijd vliegt met haar om....
Maar voor beren die echt een GFE ervaring willen met een bloedmooie meid die dankzij haar dansen in het verleden zeer goed in haar vel zit en daarbij een zeer mooi voorkomen heeft, zou ik zeggen aarzel niet en tast toe...
choko
27 november 2009, 09:25
Ik vraag me af of het dezelfde is. De omschrijving van 12 en russich klopt. Ze stelde zich voor als Leonora ook een navel piercing maar wel een tatoo op haar rug. Ik ben haar 2 weken geleden ook in Acapulco tegen gekomen.
Volgens eigen zeggen is ze nu 5 maanden in duitsland en daarvoor in Denemarken. Wegens werkvergunnig moest ze weg voor 4 maanden. Ze kijkt erg verlegen. Na een tijdje gekletst te hebben met haar ben ik met haar meegeweest. Het was trouwens toen (rond 21:00) al erg druk met wachttijden van een uur. Heb dus een tijdje bij haar gezeten. Ze vindt het niet leuk in DE als ze het vergelijkt met DK en wil dan ook snel terug. Op kamer duurt het een tijdje voor dat ze ontdooit. kan natuurlijk ook komen omdat ze lang op de bank bij de kino heeft gezeten en wat hoofdpijn had. Kussen was in het begin erg oppervlakkig maar na verloop van tijd werd het steeds beter. pijpen was redelijk maar wel erg kort. voor mij geen herhalingsgevaar.
gignnl
4 december 2009, 00:25
had deze dame al enkele malen gezien,wat een schoonheid.haar vandaag aangesproken en samen op een kamer gewacht.heb met haar een prima ervaring gehad.een van de mooiste en aardigste dames met wie ik het bed heb gedeeld!