Volledige versie bekijken : Nina / Nika (Roemeense) ex-VV
The Joker
18 november 2009, 20:24
Haarkleur/-lengte : Halflang / Zwart
Lengte dame : 1.72
Postuur/Cupmaat : Slank / A
Nationaliteit/Taal : RO / EN
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : Weinig / Geen
Service: Goed
Voordelen: Jong en leergierig
Nadelen: Geen
Tijdsduur : 30
Prijs : 50
Rond het avondeten kwam deze jonge Roemeense dame binnen gewandeld.
Aangezien ze een sexy jurkje en brilletje droeg en ook nog eens gekke bekken naar mij begon te trekken maar even een kennismakingsgesprekje gemaakt.
Dit beviel goed genoeg om een kamertje te boeken waar er volop verder gelachen en genoten werd.
Ze vertelde een week of 4 in het vak te zitten.
Stiffmaster
15 december 2009, 13:16
Lief en onschuldig uitziend meisje, maar pas op voor deze dame is een brok temperament, trouwens ze is half Roemeens/Hongaars.
Manni1A
16 januari 2010, 00:14
Eine Top-Bläserin mit GF6 pur. Ist jetzt in der Villa Vertigo zu treffen
gignnl
24 januari 2010, 23:39
deze dame vanavond gespot bij mijn eerste bezoek aan vv in lange tijd.niet echt mijn type met kort haar en een bril maar ze lachte zo lief.
kan mij alleen maar aansluiten bij de vorige schrijver,een van de betere blaasconcerten van de afgelopen tijd volgde.
had bovendien een hoog knuffelgehalte en was gewoon gezellig.
een aanrader!
Jorah Mormont
1 februari 2010, 22:21
Nina is een dame welke pendelt tussen Villa Vertigo en Living Room. Ze is een vrij lange dame, brildragend en een gezicht vol met sproetjes. Haar body vind ik het mooiste aan haar. Nina heb ik vaak in Living Room gezien en daar haar vaak bezig gezien in de pre-sales fase. Meerdere keren wist zij haar prooi vol tongzoenend op een bank te verschalken.
Door de vele concurrentie in beide clubs ben ik tot afgelopen vrijdag nooit op haar afgestapt. Afgelopen vrijdag was dit anders. Na wat info over haar gelezen te hebben op dit forum, waarbij haar pijpkwaliteiten wordt geprezen, heb ik haar uitgenodigd voor een kamersessie.
Ik heb er absoluut geen spijt van gehad. Deze dame blaast inderdaad als de beste. Daarnaast weet ze een zeer goede performance neer te zetten. Ik kwalificeer haar zeker als "Naturgeil" Nina geef je het gevoel dat ze zelf ook geniet.
Nina is zeker herhalingsgevaarlijk, al is het maar om op een late avond nog even lekker lui te worden afgetapt:sex2:
Sonny:wink2:
gignnl
9 februari 2010, 05:37
afgelopen zondag maar weer naar vv getogen,tsja je moet wat op je vrije zondag met gratis entree.al snel nina weer gespot en dan is de keuze snel gemaakt,dus maar weer op herhalingsoefeningen.
eerste ronde weer een fabuleuze blowjob met ft gehad.voor de 2e ronde had ze de amazonerol voor zichzelf bedacht.wat een uithoudingsvermogen heeft deze jongedame!
wederom een zeer geslaagd bezoek aan de kamer.
Willi69
23 maart 2010, 20:16
Name: Nina
Haarfarbe/-länge: schwarz, über schulterlang
Größe: ca. 167 cm
Figur: schlank, kleine Oberweite (A/B-Cup)
Herkunft/Sprache: Rumänien, englisch (einziges deutsches Wort: "kitzelig")
Tattoos/Piercings: ---
Service: gut, schönes Französisch, ZK und FT möglich, kein Fingern, kein AV
Sonstiges: sehr nett und höflich, Brillenträgerin
Lebenslauf: ?
Uitermate lief, speels en toch al volwassen. Ik kan haar karakter niet anders omschrijven. Diegene die haar kennen, weten vast wel wat ik bedoel. Ik schat haar rond de 25 en ze heeft alles in huis om SFL wild te maken. 1m75, mooie kont, kleine puntige tietjes, lange benen, sexy buikje, pikzwart haar, donkere ogen… En sproetjes ter decoratie op haar snoetje. Ze ziet er lief uit, maar ze is een verdomde wilde. Indien gewenst kan ze zowel fungeren als PSE alsook GFE… 2x raden wat ik verkoos? Niet aan te raden voor heren met een gevoelige lul… Ze komt uit Transilvanië en gaat er ruw mee te keer als een vampier met zijn prooi. Voor de rest een aanrader voor iedereen en zeker voor herhaling vatbaar. Superstoot!!!
The Joker
2 augustus 2010, 23:44
Nina is sinds deze week verhuisd naar GT.
Fritzzz
31 augustus 2010, 20:23
Naam : Nina
Nationaliteit/Taal : Hongaars geloof ik..
Leeftijd : begin 25+
Haarkleur/-lengte : Zwart, schouderlengte/kort
Lengte dame : ik schat 1.65
Postuur/Cupmaat : B
Tatoeages/Piercings :volgens mij niet, wel een BRIL
Service:
Voordelen: tot op dit moment niet bekend
Nadelen:
Tijdsduur :
Prijs :
Extra’s bij het bezoek: Dame heeft eveneens de trio in haar pakket zitten, liep samen met Eleni (Grieks)
gignnl
1 september 2010, 00:31
Dame is toch echt roemeens en heeft eerst in vv opgetreden
SFL
1 september 2010, 11:50
Ja, dit is ze... Wel een toppertje. Al mijn favorietjes van VV gaan blijkbaar naar de neukfabriek!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=146463&postcount=1
CLUBSPORT
1 september 2010, 16:27
Ze viel me afgelopen zaterdag al op , het was al later op de avond en was niet meer van sins de kamer op te gaan maar deze dame bracht me toch effe in de verleiding .
eentje om in mijn achterhoofd te houden voor de volgende keer .
benijsbeer
13 september 2010, 21:41
Juist door haar bril valt ze op. Mooi figuur en een lekker ding.
Een beetje schooljuffrouw achtig. Wellicht kon ze me nog wat leren dacht ik ;)
Best wel aardig de tijd met haar doorgebracht, maar kleine ben wilde deze keer niet klaar komen. Volgende keer meer tijd tussen de sessies nemen.
Lag dus aan mij, niet aan haar verwoede pogingen.
op zoek naar een ander typetje, misschien dat dit helpt.
CLUBSPORT
20 september 2010, 21:43
Na een wat mindere kamergang in de middag wachtte ik vrij lang met het opnieuw naar de kamer gaan , ik raakte op een gegeven moment behoorlijk besluiteloos , veel van mijn favorietjes waren deze dag niet aanwezig en ik leek maar geen andere keuze te kunnen maken .
Plotseling herrinnerde ik mij de korte kennismaking vorige maand met deze dame en die was me bijgebleven leuke meid om te zien met een vrolijke ietswat ondeugende twinkeling in haar ogen .
Toen ze later op de avond langsliep terwijl ik met mede ijsberen aan het slap lullen was leek ze mij een mooie gelegenheid te zijn om te ontsnappen aan de heren ;) , ik klampte haar aan liet er geen gras over groeien en na een kleine minuut ging ze de sleutel al halen :freu:
op de kamer gingen we al staand maar meteen tot actie over een zoensessie als opwarmertje terwijl haar handjes al snel meehielpen om mij beneden heet te krijgen .
dat deed ze subtiel maar zeer effectief , kriebelend met haar vingertoppen werd het hele gebied daar beneden flink gek gemaakt .
uiteindelijk moest ik haar afstoppen om niet vroegtijdig mijn kruid te verschieten .
verschillende standjes probeerden we daarna nog uit met als hoogtepunt doggie .
mischien dat ze qua PSE heel goed is maar ik gaf de voorkeur aan haar GFE kwaliteiten en die waren uitstekend , verder een vrolijke dame waar je ook uitstekend lol mee kan maken .
herhalingsgevaar : heel groot
Heinrich
10 maart 2011, 23:44
Haarkleur/-lengte : Zwart - halfang
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : Slank - A, hooguit B
Nationaliteit/Taal : Hongaarse- Duits
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : ?, droeg een secretaressebrilletje
Service: PZC, NMC, TZ
Voordelen: ronduit jammie
Nadelen: geen tegen gekomen
Prijs: 40 minuten, 50€, geen extra's
Vorige zondag zat ik lekker na te genieten met een Hefe-Weissbier aan de toog toen ineens Nina naast me stond.
Ik had haar reeds gespot maar twijfelde wat het zou geven.
Met haar secretaressebrilletje en sproetjes en tuitmondje dacht ik dat het eerder de look was dan dat er kwaliteit zou geboden worden.
Bovendien had ze een soort band rond haar tietjes en armen die me lied vermoeden dat ze erg klein waren.
Dus wees ik haar maar af met 'vielleicht später'.
Maar deze dame ging in de tegenaanval en overtuigde me in enkele minuten tot de sleutelvraag.
Mee op de kamer gingen brilletje, 'topje' en lipstik af.
Een schitterend naturel dametje met een mega lekker lijf liet zich gewillig tz.
Daarna schakelde ze een mondje hoger en gaf een heerlijke pzc. Ik moest enkele malen vragen om vaart te milderen gezien ik nog wat wou seksen met dit lekkere lijf en dus geen extra 25€ wou verspillen door in haar mondje te schieten.
Na nmc nam ze nog rustig de tijd voor een leuke babbel.
Een lieve meid die misschien wat moet schaven aan haar looks maar die ik volgende vrijdag zeker weer haar gang laat gaan.
The Joker
11 maart 2011, 19:12
Denk dat het deze meid is:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=19714
Big30
11 maart 2011, 19:14
Yep dacht ik ook al aan zeker door dat brilletje. Hongaars of Roemeens tsja dat verhaal kennen we nu al zo'n beetje!
Admin
11 maart 2011, 19:15
Oeps al verplaatst ;) :wink2:
Rudi_NL
11 maart 2011, 21:41
Heerlijke en aardige dame deze NINA. Als je er altijd al eens van droomde om je schooljuf flink te neuken, dan is NINA een goede keuze. Met haar looks en dat sexy brilletje heeft zij de uitstraling alsof zij overdag een lerares is en 's-avonds verandert in een meesteres. Top dame!!!
CLUBSPORT
24 maart 2011, 17:59
Heerlijke en aardige dame deze NINA. Als je er altijd al eens van droomde om je schooljuf flink te neuken, dan is NINA een goede keuze. Met haar looks en dat sexy brilletje heeft zij de uitstraling alsof zij overdag een lerares is en 's-avonds verandert in een meesteres. Top dame!!!
had ik jou geen tip gegeven om met haar eens te gaan ? goeie keus nietwaar
Cupido
27 maart 2011, 12:55
Op een gegeven moment zag ik Nina met grote pas van de kamer komen. Aan haar hand trok ze clubsport mee die het haast niet meer belopen kon. Het was net alsof Nina wilde duidelijk maken dat clubsport op de kamer stout was geweest, dat je dat niet doet met de lerares en dat hij daarom nu straf ging krijgen!! Een heerlijk tafereel. Ik hoor graag van clubsport wat er aan de hand was!!!
CLUBSPORT
28 maart 2011, 18:15
Ze was heel streng Cupido , ik had haar zo lang laten wachten met de sleutelvraag dat ik 200 strafregels moest schrijven op de kamer :biggrin:
Dus je bent gewaarschuwd , ze aaide je later op de avond wel heel lief over je bolletje maar als je stout bent dan krijg je straf :tongue:
CLUBSPORT
6 november 2011, 13:49
Maar weer eens op de kamer beland met deze ontdeugende lachebek , we hadden de kamer binnen met 2 bedden en het was weer volop lol tussen het sexen door,
ja dat kan dus ook
bad pritt
21 december 2011, 02:12
Nina is een mooie meid, sympathiek en een schitterend lichaam.
Haar service was goed, dat ze het met zoveel inzet deed maakte het top.Ik wilde ook gewoon afgewerkt worden, je kunt met haar ook prima de gf kant uit denk ik.
Pijpen goed, bovengemiddeld goed, dus daar maar flink misbruik van gemaakt. Tongzoenen lekker.
Kunt haar in alle standjes hard nagelen, ze geeft geen krimp en doet goed mee door terug te stoten, ze is wel erg ruim en gebruikt veel glijmiddel.
Het lekker af laten maken met een lange blowjob, en mijn shot in haar mondje gelost, ze gaat maar door Nina tijdens de blowjob.
Blowjob was met anale stimulatie, masseren en likken van de ballen, redelijk gevarieerd, nat, veel tongue slapping.
Ze vraagt wat je wilt en hoe, reageert snel op aanwijzingen. Zittend op mijn knien nam ze hem ook lekker in haar mondje en dat was toch wel een mooi uitzicht op dat ranke lijfje.
Herhaling, als je een lekkere blowjob wilt is ze een goede partner. Wat vond ik mindersoms wat overdreven gekreun en overacting tijdens het neuken, veel glijmiddel. Maar dat is allemaal gezeur op hoog niveau.
Nina was voor mij een goede pse.
SFL
27 december 2011, 08:48
Met haar had ik al eens de eer in VV in lang vervlogen tijden. Ze heeft toen haar transfer gedaan naar GT, waar ik niet meer met haar geweest ben.
Ze is nog altijd dezelfde met haar begeerlijke lichaam, dat Nana Mouskouri brilletje en die sproetjes op haar face...
Maar de lieve afwachtende meid van ooit in VV is gedurende de voorbije maanden een echte jager geworden en daar ik dacht dat ze naar me toe kwam om even gedag te zeggen na al die maanden, stond ze alleen maar aan mijn arm te trekken om de kamer op te gaan. Enkel wegens die reden heb ik haar wandelen gestuurd.
Naar GT komen ze voor het geld alsof het Real Madrid is, maar anderzijds heb ik er al vele leuke karakters zien verloren gaan.
Zulke toffe wijven zouden beter in clubs als PHG, LR en PSR aan de slag blijven, daar zouden ze meer relax wezen en clienteel werven zoals mezelf!
CLUBSPORT
18 februari 2012, 23:06
Ik kan me in dit verslagje van SFL hierboven wel een beetje vinden , in het begin toen ze pas in GT was heb ik een aantal malen met haar gekamerd en we hadden altijd wel veel lol en na afloop dolden we mekaar bij de bar ook nog eens extra .
helaas is ze naar mijn idee de laatste tijd een stuk zakelijker geworden en zodra ze door heeft dat ik dit keer niet met haar ga kameren haakt ze snel af jammer .
Doctor Love
26 maart 2013, 23:17
Nina was sinds vorig jaar mei spoorloos maar is weer gesignaleerd in de gouden tempel... :freu:
CLUBSPORT
14 april 2013, 00:06
inderdaad , tot mijn verassing zag ik haar vanmiddag ineens weer in het bargedeelte ronddartelen leuk haar weer te zien ze zag er verukkelijk uit in haar sexy setje .
broodpoot
5 juni 2013, 09:19
En toen zat de dag er weer op. Maarja, dan ben je er toch en bedenk je jezelf dat het toch weer een tijdje zal duren alvorens je weer in je badjas een rondje kan lopen dus bedacht mezelf dat ik voor de zekerheid nog maar even een blik moest werpen.
Net als de eerste keer, toen ik met Milena eindigde zag ik nu Maki (zo noemde ze zichzelf nu) zitten. Niet direct de mooiste meisjes van de klas maar toch, op de een of andere manier word je toch getriggerd door zo'n girl next door typetje. Ze wenkte me toen ik wat te drinken ging halen bij de bar en ik ging even naast haar zitten toen haar hand onder de badjas ging. Wel zo handig om nog even te kijken of ik na 3 bezoekje nog in staat ben om een kamergang te doen en ja hoor, alles werkte nog steeds naar behoren.
Als afsluiter van de dag en puur kijkend naar de GFE en sex moet ik zeggen dat deze kamergang absoluut de beste was. Dame doet echt haar best om er wat van te maken en ik ik heb het half uurtje dan ook moeiteloos volgeneukt. Overigens vond ook Nina dat ik wel erg fors geschapen ben maar ik kon naar hartelust m'n ding doen. Ik kan er verder eigenlijk ook niet zo veel meer over zeggen dan dat het een absolute topper is die weliswaar qua uiterlijk niet bij de top zit (is natuurlijk mijn bescheiden mening) maar voor een kamergang kom je echt wel aan je trekken. Vorige week zag ik haar ook erg vaak met een sleutel lopen dus ik denk niet dat ik de enige ben die daar zo over denkt.
Dolfie
19 juli 2013, 20:45
Deze schooljuf look a like met Sexy brilletje trof ik al in het begin aan en waarom ben ik niet gelijk met haar de kamer opgegaan?
Ja poepsimpel,omdat ik een klojo ben!!
Op een goed half uur voor sluitingstijd vroeg ik haar snel voor de sleutel want aangezien ik niet zo een frequente club ganger ben wil ik tijdens mijn bezoekjes er steeds alles uithalen.
Ik had al 3 sessies achter de rug en dacht dat het niet meer zou lukken.
Fout gedacht van mij.
Op de kamer wist ik even niet meer wat er gebeurde.Deze Dame weet perfect het PSE met het GFE gehalte te combineren wat zich uitte in zeer diep TZ.Het leek wel of ik een deep throat kreeg met haar tong in mijn keel.
Ze wisselde af met diep TZ en hemels pijpwerk,mama mia.
Mijn kleine Dolfie stond zo paraat als een 5 sterren generaal en in doggy kwam ik in een paar stoten klaar genietend van haar lange rug!
Fazit: een van mijn beste sessie ooit,superlieve dame
Het zou best wel eens kunnen dat ik haar de volgende keer pannenkoek!!!
Ter info : aan mij stelde zich voor als de Hongaarse Nika
Na deze sessie voldaan naar mijn hotel Heidecamp gewandelt en heerlijk geslapen.
Grtz,Dolfie
The Joker
16 augustus 2015, 20:14
Afgelopen week weer in GT gesignaleerd en naar volle tevredenheid mee gekamerd.
pistoleeke
17 augustus 2015, 17:46
Heeft deze dame een kort zwart cleopatra kapsel een schooljuf-bril en soms laarsjes aan?
Knabbel
17 augustus 2015, 18:36
Heeft deze dame een kort zwart cleopatra kapsel een schooljuf-bril en soms laarsjes aan?
Yep, en ondanks dat ze ondertussen al wat jaartjes meedraait nog steeds gezegend met een heerlijke body.
Nedlovefkk
13 december 2015, 12:33
De reeds geplaatste berichten in dit draadje doorgenomen nav tip satanic s. Weet vrijwel zeker dat dit de dame is die ik gespot heb in de welness.
Ze was maandag 7-12 aanwezig.
Kwakje
3 januari 2016, 14:17
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/hungary.gif
Mika (Hongaarse)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, FT
Extra info:Zwarte carré haar en een juffenbril, zeer vlotte babbelkous
Kwakje
3 januari 2016, 14:20
Deze dame had ik reeds vroeger op de dag zien lopen en had wel mijn interesse gewekt.
Lekker slank figuur, mooie zwarte carré, juffen brilletje op.
Ze kwam dan ook al snel bij mij op schoot zitten en een zeer vlotte babbel volgde.
Piemelmans gaf het signaal dat hij Mika wel zag zitten.
Kamers waren allen bezet en er moest dus een minuutje gewacht worden.
Op weg naar de kamer nog verder kennisgemaakt en dit was een leuke ervaring, weer een tuinhuisje nummer 25 ditmaal.
We draperen ons op bed en starten een geweldige tongzoen sessie, deze had ik niet onmiddelijk verwacht. Snel nog even navraag gedaan naar de te verwachten service en wat extra zou zijn. FT was 25 extra. Rest inbegrepen. Anaal had ik zowiezo geen interesse dus niet besproken.
Mika heeft een pracht figuur, als ze lag te kronkelen op en naast mij genoot ik zeer van dit uitzicht. Kleine borstjes maar zeer mooi gevormd net wat ik graag heb.
Tongzoenen, knuffelen, strelen. Goddelijk gewoon. Dan een super blowjob, even gedacht of ik toch geen gebruik zou maken van het FT tarief, maar ik wou meer dus even later over naar cowgirl. En dan naar missio waar weer volop tongzoenen aan te pas kwam.
Het beuken ging van zacht naar harder, dan weer zacht om dan daarna weer een goede beuk sessie aan te vatten. Zelf drukte ze nog extra hard mee bij het stevigere werk.
Dan weer zacht en langzaam maar o zo diep zodat het een optimaal gevoel gaf en dan kon het kwakje niet lang meer wachten.
We hadden beide geen horloge of gsm bij dus tijd was moeilijk te weten, maar had een half uurtje op voorhand aangegeven. Ze was zeker niet haastig om van kamer te gaan. Nog even nageknuffeld en praatje gemaakt en dan ons neukhokje verlaten.
Super sessie en zeker voor herhaling vatbaar.
Wat later op de avond haar nog gezien en ondertussen spijt dat ik geen tweede sessie met haar heb genomen.
Defenderxxx
4 januari 2016, 11:42
Zeer professioneel, maar op een goede manier. Je komt steeds van de kamer met een goed gevoel.
Ik dacht dat ze Roemeense is.
"de souza"
4 januari 2016, 23:07
Is deze dame Nina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19714-Nina-(Roemeense)-ex-VV&p=458211&highlight=nina#post458211)
pistoleeke
5 januari 2016, 08:19
Volgens mij wel 😉
Is lang geleden dat er over nika nog eens is gepost? Is de nika die er nu is een andere dan? 1m70 cup A strak lichaam. Vandaag mee naar de kamer geweest en zoals alle recensies hier was het een goede beurt... Moet haast wel dezelfde zijn! Zeer goedlachs grappig tongkust lekker masseert goed pijpt geweldig en lekker diep doet alle standjes en slikt nog eens alles door... Strx nog een keer!
Knabbel
14 mei 2016, 15:35
Is lang geleden dat er over nika nog eens is gepost? Is de nika die er nu is een andere dan? 1m70 cup A strak lichaam. Vandaag mee naar de kamer geweest en zoals alle recensies hier was het een goede beurt... Moet haast wel dezelfde zijn! Zeer goedlachs grappig tongkust lekker masseert goed pijpt geweldig en lekker diep doet alle standjes en slikt nog eens alles door... Strx nog een keer!
Eerst met Nika met het kleine brilletje.
Je bedoelt waarschijnlijk niet Nika, maar Nina:https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19714-Nina-(Roemeense)-ex-VV
Ja, dat is ze, fout verstaan waarschijnlijk nika-mika klinkt hetzelfde. ze noemt zich zeker niet nina...
Vandaag nog eens met NIKA ! Naar de kamer gegaan. Ze is Bulgaarse hoor. En ze heeft me zelf NIKA gespeld. Leuke gfe als altijd.
Niet de Nika die in dit draadje beschreven is. Mss deze archiveren?
Niet de Nika die in dit draadje beschreven is. Mss deze archiveren?
Is wel de juiste maar onduidelijk vanwaar ze komt en hoe geschreven. Tegen mij zei ze Bulgarije... in ieder geval een lekker lief dvpke.
The Joker
23 mei 2016, 18:09
Ja, laatst zei ze mij ook ineens dat ze uit Hongarije kwam...
Hoe zat het ook al weer met Roemenen en de waarheid vertellen?
Ja, laatst zei ze mij ook ineens dat ze uit Hongarije kwam...
Hoe zat het ook al weer met Roemenen en de waarheid vertellen?
Ja idd, fout van me het moet Hongarije zijn...of roemeens, maakt me niks uit, ik lieg ook wel eens tegen haar dat ik te moe ben om te :fuck:, lol en dan mag zij het werk doen...;-)
Deel1:
Gisteren nog eens een kamergang met Nika gehad.
Ik zag ze liggen in de kino en ben er maar naast gaan liggen.
Zoals dat gaat tussen twee verliefde vogeltjes (verliefd voor een half uur voor de duidelijkheid)
mekaar wat beginnen strelen en zoenen tot dat mijn toverlolly begon te reageren.
Ik dacht laat me nu eens zien hoelang het duurt voordat de sleutelvraag komt...
TWEE minuten... Heb het zelf gevraagd want langer kon ik niet meer wachten om met haar naar de kamer te gaan( ik weet het, mijn zwakte)
Op de kamer begint het knuffelen en zoenen opnieuw.
Lekker tongkussen en langzaam zakt ze van hoofd tot aan je knieën.
Eerst met haar lekker strakke A tietjes gevolgd door haar tongentje.
Ze slaat niks over van hoofd, oren, neus, mond, nek, tepels, navel, billen, private...alles wordt bewerkt door de tietjes en haar tong achterna.
En dan begint het pijpen zonder handen eerst zachtjes traag tongzoenen met mijn lolly (zij noemt het zo) en daarna steeds dieper.
Aan een kreun of een bekkenbeweging voelt ze wat ik wil, ik hoef haar niets te vertellen ze voelt alles wat ik wil.
Dit hou ik natuurlijk niet lang vol en zeg haar nog dat ik haar ook nog wil neuken, straks, maar nu eerst een lekkere FT.
Lekker voldaan afscheid genomen en in de kleedruimte afgerekend.
Deel 2:
Ik zit na anderhalf uur nog steeds te recoveren in de kino komt Nika binnen.
Ze vraagt of ik bij haar wil komen liggen want ze wil wat rusten.
Wat ik direct doe natuurlijk, we liggen lekker in elkaars armen en ik kom met het lumineus idee om ff een muziekje uit mijn iphone op te zetten.
Zeer stilletjes tussen onder onze hoofden leg ik de gsm en bij het nummer in to my arms, (https://www.youtube.com/watch?v=FG0-cncMpt8), valt ze toch in slaap zeker...
Twee dingen denk je dan, ben ik zo saai of geef ik haar zoveel rust dat ze zich goed voelt?
Ik ben overtuigd van het laatste. zie vervolg...
Na 10 minuutjes maak ik haar zachtjes wakker en krijg een heerlijke tongkus als beloning.
Ik haal haar iets te drinken (sinaassap) en even later vraag ik haar de sleutel te halen van een kamer met douche.
Denk dat het kamer 4 of 5 was.
Wat hier gebeurt is helemaal tegenovergesteld van mijn vorige kamergang.
Wat bij die sessie mijn liefje was is nu omgetoverd tot mijn pornogodin. (ik denk dat het sap uit mijn toverlolly heeft gewerkt!)
Lekker elkaar wassen is altijd lekker.
En dan de sex?
Pijpen in de douche (waterkraan dicht).Zoals steeds bij de dames hebben ze niet graag dat hun haren nat worden.
Neuken op de grond, rand van het bed, op het bed, alle standjes, nou ja toch een stuk of 5 -6.
En dan rubbertje uit en vitamientjes toevoegen, OOOHHH
We starten sessie 1 rond 18 u en zijn na sessie 2 om 00.20 gestopt.... Heerlijk.
Krijg nu alweer zin tijdens dit schrijven.
Herhalingsgevaar voor mij? Twijfeld iemand hieraan?????
jeanpaul323
6 juli 2016, 22:55
Exactly the same expériment one week ago (except shower) ..... Delicious ! :biggrin:
After a deep feeling of .... happyness ! :tongue:
A great lady !
Das
8 augustus 2016, 23:12
Herhalingsgevaar voor mij? Twijfelt iemand hieraan?????
Laatste vrijdag en zaterdag waren de herhalingen er.
Komt ze toch met twee geweldige verassingen... Maar mag het niet verklappen van haar, lol.
Maar knallen in no time...
Hint: telkens kamer 3... kamer met douche...
pret
9 augustus 2016, 16:07
Laatste vrijdag en zaterdag waren de herhalingen er.
Komt ze toch met twee geweldige verassingen... Maar mag het niet verklappen van haar, lol.
Maar knallen in no time...
Hint: telkens kamer 3... kamer met douche...
Willen we het eigenlijk wel weten? :biggrin:
Das
9 augustus 2016, 20:52
Willen we het eigenlijk wel weten? :biggrin:
jij wil altijd alles weten... toch?:)
franske
9 augustus 2016, 21:55
jij wil altijd alles weten... toch?:)
Kunnen we misschien nog iets van leren :hammer:
dirty Hairy
19 november 2016, 16:06
Uit verslag 18 november:
Met Nika had ik al vaker een praatje gemaakt. Het is echt bizar hoeveel zij op een ex-vriendin van mij lijkt qua alles: kapsel, bril, lengte, postuur, gezicht. Nu was de sex met die ex-vriendin altijd erg fijn, een herinnering die ik graag intact laat en mij weerhield met Nika te kameren. Maar het is zo'n aardige meid dat ik gisteren toch de stap heb gezet. En nog bizarder: de sex met Nika leek op die met mijn ex-vriendin. Het was helemaal geweldig, maar toch ook een beetje raar. Een soort wandelende tijdmachine. Nika is trouwens een erg toffe meid die heel makkelijk kwebbelt, ik kan me niet voorstellen dat je ooit een ongemakkelijke kamer met haar hebt.
jeanpaul323
4 maart 2017, 20:12
in holidays since friday 3 march for about 10 days
quickstep
8 juni 2017, 06:18
Iemand haar recentelijk nog gezien in GT of elders in DE?
Teiresas
8 juni 2017, 11:26
Iemand haar recentelijk nog gezien in GT of elders in DE?
Volgens mij zag ik haar een paar weken geleden nog in GT. Weet niet zeker wanneer precies...
Knabbel
8 juni 2017, 18:37
Begin van deze week was ze nog in GT
Woensdag was Nika gewoon aanwezig in GT
quickstep
9 juni 2017, 17:18
Tnx, binnenkort ff weer opzoeken
Teiresas
10 juni 2017, 11:18
Vandaag ook aanwezig...
quickstep
9 mei 2018, 05:22
Iemand haar onlangs nog gezien? Voor het lastst zag ik haar najaar 2017 in gt
Nee, niet meer gezien.
ze is ook definitief gestopt.
Is nu in het normale leven verliefd geworden.
Moderators...
Mag ook naar de oude doos.