PDA

Volledige versie bekijken : Verdiensten in een Partytreff/Pauschalclub

jan enschede
17 november 2009, 23:21
Dames krijgen E 15 per klant en moeten per keer het nummer van het kastje opgeven.
Mijn vermoeden is dat de baas het aantal wipjes per klant beperkt om zelf na drie uur nog wat over te houden.
Klopt deze theorie?

Zakkenleger
18 november 2009, 00:50
In andere partytreffs wordt ook wel 50/50 gedaan. 50% van de dagopbrengst is voor de club, de andere 50% wordt over de dames verdeeld.

Stel dat de entree 100 is, er komen 20 gasten en er zijn 5 dames.

Dagopbrengst is 2000, dus 1000 voor 5 dames is 200 per dame. Stel dat een gast gemiddeld 2 wippies maakt is dat 40 wippies, ofwel 8 wippies / dame en dus 25 eur / wip.

Uiteraard is eindeloos met deze getallen te spelen (meer / minder gasten, meer / minder dames, hogere entree, meer wippies / gast) dus dit is alleen een voorbeeld.

@Gabi: in de meeste PTs is het service niveau gemiddeld lager dan in een saunaclub. Relatief korte sessies (15-20 min), geen TZ, geen FT, beffen ook niet bij elke dame. Dames hoeven ook geen beren te jagen, die komen vanzelf wel.

Als een gast een klik heeft met een dame is er (gelukkig) meer mogelijk, reden dat ZL toch graag een PT bezoekt.

Pistol Pete
18 november 2009, 08:21
Uit betrouwbare bron vernomen: (voormalig Pussyclub Wuppertal): 100 euro per dag. Op rustige dagen 8 a 10 sessies, drukke dagen >15 sessies per dag.

100/10 = 10 euro per beurt

100/15 = 6,66 euro per beurt. :mad:

Willem2
18 november 2009, 08:55
Berichten hierheen verplaatst uit de topic Partytreff Willich.
Hier een algemene discussie over verdiensten/loon/prijzen in Partytreffs.

Stiffmaster
18 november 2009, 08:59
Uit betrouwbare bron vernomen: (voormalig Pussyclub Wuppertal): 100 euro per dag. Op rustige dagen 8 a 10 sessies, drukke dagen >15 sessies per dag.

100/10 = 10 euro per beurt

100/15 = 6,66 euro per beurt. :mad:

Minimum loon!!!!!!!!! Een meisje achter de kassa van de supermarkt verdient meer als deze dames die hun lichaam ter beschikking stellen, wil ik het nog niet eens hebben over hun psychische werkdruk. Als dit echt het geval is....dan is het ronduit schandalig :mad:, een belediging aan de dames die er werken en dan vind ik het erg, heel erg als je dit werk doet om aan geld te komen, en dit bedoel ik niet denigrerend naar de dames toe, ik ga ervan uit dat je dan echt met de rug tegen de muur staat. :heul::heul:

chaval
18 november 2009, 09:49
Helemaal mee eens met deze schrijver. De uitbaters weten heel goed dat vele meiden met de rug tegen de muur staan. Vaak door famliere omstandigheden. Ik heb enorm veel waardering voor deze meiden die hun lichaam ter beschikking stellen om het thuis front te kunnen laten eten. En dan heb ik het nog niet eens over de omstandigheden waarin ze in Duitsland wonen en leven.

mr rocky
18 november 2009, 13:22
Minimum loon!!!!!!!!! Een meisje achter de kassa van de supermarkt verdient meer als deze dames die hun lichaam ter beschikking stellen, wil ik het nog niet eens hebben over hun psychische werkdruk. Als dit echt het geval is....dan is het ronduit schandalig :mad:, een belediging aan de dames die er werken en dan vind ik het erg, heel erg als je dit werk doet om aan geld te komen, en dit bedoel ik niet denigrerend naar de dames toe, ik ga ervan uit dat je dan echt met de rug tegen de muur staat. :heul::heul:

ik ken geen enkele kassiere die 100 euro per dag meeneemt.........

neemt niet weg dat ik denk dat de dames te weinig verdienen......als je zelf een pt ooit bezocht hebt kun je het voor jezelf uitrekenen, ik heb 100 euro betaaald, ik heb er 8 gepakt......en de club wil ook nog wat verdienen.....dus op meer dan 10 a 15euro per wip zal het niet uitkomen, behalve als er veel klanten zijn die met 1 a 2 beurten genoegen nemen...........ik ben een paar keer in Dorsten geweest, maar waar aanvankelijk het eigenbelang meespeelt (zo veel neuken als je wilt voor zo min mogelijk geld) ga je toch ook medelijden met de dames krijgen...........

en dan zijn er ook nog beren die klagen over het nivo van de service......afwerkgedrag etcetera.......

ik denk dat voor Roemeense dames 2000 euro een gigantisch bedrag is......kun je in nederland vergelijken met 8 a 9000 euro , gemiddeld loon daar ligt rond de150 a 200 euro.........

:gruebel:

Spermie
18 november 2009, 15:20
Ik heb altijd gedacht dat de achterliggende gedachte van een PT was dat de dames het voor de 'fun' deden en niet voor de poen

phoenix
18 november 2009, 15:46
ik vermoed dat pt mettmann geen 15 euro per klant rekent....ik zie daar never iemand tellen, en soms kan het niet eens, de bronnen die rp aanhaalt zijn dus van toepassing in ander pt's, die dames die rp gebuikt hebben mijns inziens nooit in metmann gewerkt...

mr rocky
18 november 2009, 17:10
Ik heb altijd gedacht dat de achterliggende gedachte van een PT was dat de dames het voor de 'fun' deden en niet voor de poen

dan ben je erg naief:hammer: probeer ook een keer zelf te beoordelen en kijk naar lichaamstaal:wand:

mr rocky
18 november 2009, 17:12
dan ben je erg naief:hammer: probeer ook een keer zelf te beoordelen en kijk naar lichaamstaal:wand:

voor dames die het voor de fun doen, moet je naar parenclubs gaan, en de dames die je daar vindt zijn ofwel boven de 100kg of boven de 50 / 60 jaar of beide:huch:

Willem2
18 november 2009, 17:49

Jij verwisselt een swingertreff/parenclub met een partytreff/pauschalclub.
In nederland wordt ook wel vaak de term amateurprostitutie gebezigd. En net als in het amateurvoetbal wordt er ook betaald. "Fun" en "poen" spanningsveld :gruebel::rolleyes:

:wink2:

Willem2
18 november 2009, 17:54
ik vermoed dat pt mettmann geen 15 euro per klant rekent....ik zie daar never iemand tellen, en soms kan het niet eens, de bronnen die rp aanhaalt zijn dus van toepassing in ander pt's, die dames die rp gebuikt hebben mijns inziens nooit in metmann gewerkt...

Er worden verschillende systemen gehanteerd. Garantielonen met bonussen, deel van de dagopbrengst, zoveel per kamer, etc.
Het is aan een overheid om aan eventuele misstanden een einde te maken. Denk hierbij aan politie,justitie, belastingdienst, vakbonden etc.

Willem2
18 november 2009, 17:55
voor dames die het voor de fun doen, moet je naar parenclubs gaan, en de dames die je daar vindt zijn ofwel boven de 100kg of boven de 50 / 60 jaar of beide:huch:

Uitspraak klopt niet.

timjava
18 november 2009, 18:26
Ik dacht juist dat veel ijsberen het als voordeel zien dat je in een PT voor weinig geld zoveel kan neuken als je wilt? Dat is toch de reden dat ze gaan?

Als je denkt dat de dames het in de club psychisch of lichamelijk niet aankunnen, niet met deze dames gaan of geen club meer bezoeken. Kan me niet voorstellen dat als een dame lichamelijk of geestelijk ongeschikt voor het werk is, dat zij het werk wel aan zal kunnen als ze meer geld verdiend.
Ik weet nog wel een paar bedrijfstakken waar lichamelijk en geestelijk zwaar werk wordt verricht voor een laag loon.

Als je vindt dat een dame te weinig verdiend, dan betaal je haar toch extra. Je betaalde de entree voor de PT, als je denkt dat ze maar € 15,-- verdiend, dan lap je er toch nog even € 35,-- bij.

uurtje
18 november 2009, 18:34
leuk verhaal Timjava. En nou back to reality zou ik zo zeggen. Ik ga niet eens beginnen over het kunnen herkennen of iemand problemen heeft. Net zo min wil ik gaan beginnen over gedwongen prostitutie (in Nederland hebben we dat trouwens niet, daar laten ze mensenhandelaars vrij, dus zal er wel niets aan de hand zijn). En wat denk je dat er mat dat extra geld gaat gebeuren?

timjava
18 november 2009, 18:44
leuk verhaal Timjava. En nou back to reality zou ik zo zeggen. Ik ga niet eens beginnen over het kunnen herkennen of iemand problemen heeft. Net zo min wil ik gaan beginnen over gedwongen prostitutie (in Nederland hebben we dat trouwens niet, daar laten ze mensenhandelaars vrij, dus zal er wel niets aan de hand zijn). En wat denk je dat er mat dat extra geld gaat gebeuren?

Ik ga er niet vanuit dat het geld dat ik betaal niet bij de dame terecht komt.
Ik ben te goeder trouw. Ik ga naar een legale club en ga er dus vanuit dat het legaal gaat. Als ik kan aantonen dat dit niet zo is, ben ik als burger verplicht hiervan aangifte te doen.

Zakkenleger
18 november 2009, 18:46
Ik dacht juist dat veel ijsberen het als voordeel zien dat je in een PT voor weinig geld zoveel kan neuken als je wilt? Dat is toch de reden dat ze gaan?
...

Niet persé DE reden, althans niet voor ZL. Andere redenen: afwisseling (het saunaclubconcept gaat vervelen, hoe goed de dames ook zijn), uitdaging (het is lastiger een GFE te creeren in een PT, des te leuker als dat gebeurt), het ongeneerd met z'n allen rotzooien op 1 matras, bijv.

En er zitten heerlijke schatjes tussen... :luvlove:

uurtje
18 november 2009, 19:04
struisvogelpolitiek heet dat, mijnheer timjava. Als je een flatscreen aangeboden krijgt voor weinughhhhhh, als iemand jouw winnend staatslot van 10.000 euro voor 15.000 wil kopen, als je die nieuwe fiets voor een prikkie krijgt dan is dat allemaal legaal? Is alles wat je in een (internet)winkel koopt legaal? Radarverklikkers en "kentekenbeschermers" etc? Als je in thailand een meisje pakt in een bordeel, die is zeker te weten 18 jaar? Toch? Man, mocht er ooit een gebrek aan grondstoffen zijn dan moeten ze maar een stuk van die plaat van je kop afzagen. Kan de wereldeconomie weer een eeuw op draaien....Die asperges en aardbeien hebben zeker lekker gesmaakt van de zomer? Legaal gekocht en daarom ook legaal gestoken/geoogst. Right?

timjava
18 november 2009, 19:27
struisvogelpolitiek heet dat, mijnheer timjava. Als je een flatscreen aangeboden krijgt voor weinughhhhhh, als iemand jouw winnend staatslot van 10.000 euro voor 15.000 wil kopen, als je die nieuwe fiets voor een prikkie krijgt dan is dat allemaal legaal? Is alles wat je in een (internet)winkel koopt legaal? Radarverklikkers en "kentekenbeschermers" etc? Als je in thailand een meisje pakt in een bordeel, die is zeker te weten 18 jaar? Toch? Man, mocht er ooit een gebrek aan grondstoffen zijn dan moeten ze maar een stuk van die plaat van je kop afzagen. Kan de wereldeconomie weer een eeuw op draaien....Die asperges en aardbeien hebben zeker lekker gesmaakt van de zomer? Legaal gekocht en daarom ook legaal gestoken/geoogst. Right?

Ik koop geen spullen waarvan ik, gezien de prijs, kan weten dat het van diefstal afkomt.
Als ik kan aantonen dat iets illegaal is, doe ik het niet.
Ik begrijp je vergelijking ook niet helemaal? Wat heeft dat allemaal te maken met een DVP?
Ik koop een dienst in een club, hiervoor betaal ik een vergoeding. Deze vergoeding is over het algemeen voor alle dames gelijk. Uurtje nogmaals, ik ben te goeder trouw. Als ik kan aantonen, dat een dame wordt afgeperst doe ik aangifte.

Het kan best zijn dat er dames zijn die worden afgeperst, maar dat weet ik niet. In alle bedrijfstakken vindt afpersing plaats. Gelukkig zijn er instanties die zich daarmee bezig houden. Invallen van politie bij de clubs, het sluiten van de Pussyclubs. Ik laat het ook graag aan die instanties over.

foots
18 november 2009, 20:07
Heren, beren,

Slechts een ding is mij duidelijk geworden, dat ik zeker als ik een dame zou zijn daar in ieder geval niet ging werken. Liever een gewone baan en een of andere stomme eikel aan de haak slaan die je zodra het huwelijkspapiertje getekend is van je afschud. Dat is volledig legaal, veel minder werk, veel meer waardering en zelfrespect.

Het is verbazend laag, zo laag dat ik me nog steeds niet heb durven wagen om in een PT de deur durf open te trekken. Dit was me al voor dit topic duidelijk en voor mij is de drempel nu nog veel hoger, omdat ik me niet voor kan stellen dat je daar met een dame een leuke tijd kan hebben, het lijken mij onmenselijk lage bedragen en ik vrees ook sterk voor de sfeer en de algemene zaken in en PT.

Groet. Foots :wink2:

The Joker
18 november 2009, 20:44
De meeste partytreffs hebben 100 euro entree.
Daarvan zal 25 naar de club gaan (in een saunaclub 35-50, maar daar zijn de relax en horeca faciliteiten veel beter) en blijft er dus 75 per beer over voor de dames.
Heb je een beer die maar 1 keer kamert zou een dame dus 75 verdienen voor 1 wip, maar net als de all you can eat restaurants zal een partytreff de veelneukers trekken.
Een beer die 3 keer gaat kameren zal de dame 25 per beurt opleveren, ik heb geen idee wat het gemiddelde aantal keer kameren per beer is, maar stel dat dit 4x is kom je uit op 18,75 per kamergang, lijkt me geen vetpot voor de dames.
Aan de andere kant weet een meid wel dat ze elke dag zo'n 200 euro verdiend in ruil voor 10 kamergangen.
Partytreffs zullen dus vooral dames trekken die in een gewone saunaclub weinig klanten hebben.
Al mijn aannames op inschattingen, ben zelf nog nooit naar een PT geweest.

Zakkenleger
18 november 2009, 21:11
... omdat ik me niet voor kan stellen dat je daar met een dame een leuke tijd kan hebben, het lijken mij onmenselijk lage bedragen en ik vrees ook sterk voor de sfeer en de algemene zaken in en PT.

Groet. Foots :wink2:

Tja die mening kun je hebben, alleen niet op je eigen ervaring gebaseerd. Die van mij, en andere beertjes, wel ;).

Over die onmenselijk lage bedragen: 100 EUR is misschien voor deze sector niet zeer hoog, maar je moet de dames in de saunaclubs eens de kost geven die dat bedrag ook niet halen...

De sfeer tussen de dames in een PT is meestal wel goed, van wat ik gezien heb. Er is geen concurrentiestrijd om beertjes, en dat scheelt al veel.

En zelf heb ik met de dames ook geen reden tot klagen over de sfeer. Integendeel.

MiniME
18 november 2009, 21:15

Itt tot wat W2 hier schrijft klopt dit helaas vaak wel degelijk (maar laten we het naar 60 kilo en 40 jaar bijstellen, Mr rocky overdreef enigszins), als er een keer een lekkere dame van 25-30 tussen loopt, springen hier gelijk 50 man op af, ook niet echt gezellig.

En ja, in PT's zijn de verdiensten van de dames zoals rplover ook schrijft zeer laag. En nee, ze doen het (meestal) niet voor de fun. En ja.........hier zitten dus meestal niet de toppertjes, maar de dames die in GT, LR, PSR, etc niet aan de slag komen of daar ook maar maximaal 50-100 euro per dag verdienen en dan kunnen ze beter in een PT werken waar ze dan meer verdienen. En hee, die (ex)VM dames deden ook al niet aan zoenen, etc, dus dat van die matige service op die partytreffs kon wel eens heel goed kloppen :biggrin:

PS: En Gabi, dit is idd niets voor jou, blijf lekker in LR met af en toe een dagje vrij :smile:
PS2: en ja ZL de sfeer is goed voor de droogneukers, omdat die meiden dan eindelijk eventjes rust hebben :biggrin:

Gondolas9
18 november 2009, 21:32
Vanuit welke ethiek is het te verantwoorden dat partytreffs op ijsberen in the picture gezet worden?

janjanjan
18 november 2009, 21:42
Vanuit welke ethiek is het te verantwoorden dat partytreffs op ijsberen in the picture gezet worden?

Bovenstaande berichten:rolleyes:

Gondolas9
18 november 2009, 21:43
Het is aan een overheid om aan eventuele misstanden een einde te maken. Denk hierbij aan politie,justitie, belastingdienst, vakbonden etc.

Dat is dus de bankovervaller die zegt 'wat ik doe is geen probleem, ze moeten mij maar pakken, en anders mag ik rustig, zonder scrupules verder doen'???

Interessant...

Zakkenleger
18 november 2009, 21:43

Ik zou zeggen: beantwoord eerst zelf deze vraag. Of is dit retorisch bedoeld?

Beantwoord dan meteen dezelfde vraag met ipv 'partytreffs', 'saunaclubs', of 'prostitutie'? ;)

Gondolas9
18 november 2009, 21:45
Dag Jan...

Serieus: horen partytreffs wel thuis op dit forum?

Een heel serieuze vraag.

MiniME
18 november 2009, 21:49
Dag Jan...

Een heel serieuze vraag.

Partytreffs zijn toch gewoon een bepaalde vorm van "wandelen" ofwel betaalde sex? Dan hoort het op dit forum thuis, net als het Zandpad in Utrecht, massagesalon's in Eindhoven, etc, etc.

MiniME
18 november 2009, 21:50
Dag Jan...

Een heel serieuze vraag.

Partytreffs zijn toch gewoon een bepaalde vorm van "wandelen" ofwel betaalde sex? Dan hoort het op dit forum thuis, net als het Zandpad in Utrecht, massagesalon's in Eindhoven, etc, etc.

PS: en hoezo is je nickname opeens van Watcherofdoom in Gondolas9 veranderd?

Josef
18 november 2009, 21:52
Deze side doet veel stof op waaien?
Het gaat dan ook maar alleen over geld!!! Hoeveel of hoe weinig een dame van plezier krijgt.
Of er aan over houd?
Zo had Josef het ook eens een keer te doen met een dame in een Partytreff.
Zij was goed en konstand bezet.En vertelde mij op de kamer dat ze 27.50 Euro per kamer bezoek kreeg.
Of dit waar is/was weet Josef natuurlijk niet!
En ook vertelde ze mij dat ik zeker geen meedelijden moest hebben met haar.
Want zij ze als het mee zit ga ik van avond met 300/400 Euro naar huis.
Zij was dan ook een dame die heel erg goed was.
En zij ging dan ook verschillende keren met 2 mannen naar de kamer.
En dan beurde ze 2 muntjes tegelijk.
Wat Josef wel goed in zijn oren heeft geknoopt is!!! Dat mijn opa vroeger zij jongen een andermans boeken zijn duister te lezen !
En wat ik wel weet dat als je wat lekkers,of een aardigheidje mee neemt.
Dit erg gewaardeerd wordt door de dames.Het leven draaid niet alleen maar om geld ? Maar het is verdomt handig als je het hebt.]Gelukkig maakt Josef geen geld:Maar geld maakt Josef wel gelukkig]
Maar het gelukkigst wordt Josef van een lief vrouwtje met kort zwart haar .
En met een lief en warm karakter.Als is mocht kiezen tussen een rode ferrari : Of dat eene lieve vrouwtje met kort zwart haar !
Dan koos ik voor de lieve vrouwtje.
Maar verteld een ander dan als je een ferrari hebt dan komt dat vrouwtje van zelf wel! Maar zij Josef met die Ferrari kun je je eigen dood rijden! Nou zij die man dat lieve vrouwtje met kort zwart haar kan jou ook dood rijden !!
Wel heeft Josef wel eens een dure ferrari zien staan bij een sauna/FFK club.
Had deze ijsbeer nog geen lief vrouwtje ???? Of zijn de vrouwtjes mooier,Liever,jonger,beter dan zijn eigen Lola Ferrari ???Dat is voor ons een vraag en voor hem een weet !!! En zo kom ik weer terug op dat gezegde van mijn opa ! Een andermans boeken zijn duister te lezen !!!!!
Dus alle lieve,beste,goede,slechte,geile ijsbeertjes ! Maak wat moois van het leven ! Want het duurt maar even !En houd God voor ogen,en je broek op een kier ! En maak veel plezier,en kijk uit drink niet te veel bier!!! En kijk uit met je/jullie Ferrari,s rijdt je niet dood !! Je kan beter onder/op een vrouw
sterven ??? Houd God voor ogen en de vrouwen voor lief en plezier.:knuddelz::troest::remybussi[1]::happy::smilie_liebe9[1]::kreuz::amen[1]:

Big30
18 november 2009, 21:57
Dag Jan...

Een heel serieuze vraag.

Welke redenen zou je kunnen aangeven die legitimeren dat PT's niet op dit forum zouden thuis horen?

Groet,
Big30

janjanjan
18 november 2009, 21:59
Dag Jan...

Een heel serieuze vraag.

Dag beer met wisselende nick;) Een serieus antwoord. Ja hoort hier thuis. Het forum informeert, aan een ieder wat ie ermee doet. Ben je van mening dat in een PT dames uitgebuit worden, dan weet je dat en ga je dus niet. Geef je er niet om, ga er dan neuken.

uurtje
18 november 2009, 22:04
PT's horen hier thuis. Het is een betaalde vorm van sex.

Gondolas9
18 november 2009, 22:06
Welke redenen zou je kunnen aangeven die legitimeren dat PT's niet op dit forum zouden thuis horen?

Groet,
Big30

Nou, ik denk dat je bij prostitutie altijd rekening moet houden met de risicofactor 'uitbuiting', maar in het geval van PT's lijkt me dat geen 'risico' te zijn, maar een zekerheid, op basis van het financiële plaatje...

Zoals je weet vind ik dat ijsberen een bepaalde ethiek hanteert. Ik mag mods zoals W2 en b30 ;-) .
Maar ethiek impliceert een ijzeren logica...

Need I say more ;-) ?

Big30
18 november 2009, 22:15
Zoals je weet vind ik dat ijsberen een bepaalde ethiek hanteert. Ik mag mods zoals W2 en b30 ;-) .
Maar ethiek impliceert een ijzeren logica...

Need I say more ;-) ?

Dat is dan ook het "probleem". Natuurlijk hanteren we een bepaalde ethiek maar vraag me niet die expliciet te maken.
De enige zekerheid die we hebben is dat bij elke vorm van prostitutie uitbuiting een bekende risico factor is. Dat geldt voor iedere vorm maar enige gradatie verschillen zullen er ongetwijfeld zijn.

Het toepassen van een zeker ethisch normbesef gekoppeld aan een ijzeren logica betekent mijns inziens dat we dan over geen enkele vorm van prostitutie meer zouden kunnen berichten.
Dat lijkt me niet gewenst.

Groet,
Big30

(Ik had al een vermoeden! Hallo G9!)

janjanjan
18 november 2009, 22:24
En please, lijkenpikkers, stop de hetze tegen Willem2 en Big, of tegen de forumleiding....

...In plaats van de forumleiding hier aan te vallen, ...

erpee

Huh, heb ik wat gemist? Of is er gewist?

Zakkenleger
18 november 2009, 22:24
...
hier zitten dus meestal niet de toppertjes, maar de dames die in GT, LR, PSR, etc niet aan de slag komen of daar ook maar maximaal 50-100 euro per dag verdienen en dan kunnen ze beter in een PT werken waar ze dan meer verdienen.
...

Hohoho ook in een PT werken toppertjes! Maar daar moet je wel meer moeite voor doen als gast. De al eerder genoemde uitdaging ;).

Wel is het zo dat qua looks de saunaclubDVP gemiddeld beter scoort dan een PT dame. Maar ook hier geldt: er werken ook dames in een PT die makkelijk in een saunaclub zouden kunnen meedraaien.

PS2: en ja ZL de sfeer is goed voor de droogneukers, omdat die meiden dan eindelijk eventjes rust hebben :biggrin:Bankhanger, matennaaier, en nu ook al droogneuker??? :biggrin:

Over gebrek aan rust hoor ik de dames weinig klagen, eerder (net als in de saunaclubs) dat het zo lang duurt voor de dag om is, of dat er te weinig klanten zijn. Maar ZL kan heerlijk bankhangen daar, dat klopt. ;)

Zakkenleger
18 november 2009, 22:28
En please, lijkenpikkers, stop de hetze tegen Willem2 en Big, of tegen de forumleiding.

Partytreffens zijn een betaalde vorm van sex, en we weten allen dat Willem2 en Big deze lagen prijzen per beurt in de PT totaal afkeuren.

Niet genoeg om de sponsoring door PTs af te wijzen ;)

Waarom praat jij trouwens toch voor W2 en Big? Die kunnen echt zelf wel aangeven wat hun mening is.

Daarnaast is die pluralis majestatis ook wat overdreven. Of ben jij een bastaard van het Belgisch koningshuis? ;)

Dit topic is het bewijs, dat W2 en Big ons toelaten het aan te kaarten. Het is door dit soort topics dat het onderwerp aangekaart wordt, en dat is de rol van het ijsberenforum, het sensibiliseren.
En al de rest is inderdaad voor de bevoegde instanties.

In plaats van de forumleiding hier aan te vallen, moesten we hen een pluim op de hoed steken, dat ze ons toelaten deze "toestanden" hier aan te klagen.

Ik dank hen dan ook, op een ander ons bekende site, zou een discussie als deze geeneens mogelijk zijn. Daar primeert geld, hier menselijkheid.

erpee
Slijmbal! :biggrin:

Gondolas9
18 november 2009, 22:35
PS: en hoezo is je nickname opeens van Watcherofdoom in Gondolas9 veranderd?

Omdat ik open kaart wilde spelen. Lang geleden heb ik hier al rondgelopen en vragen gesteld. For some time I just wandered around watching silently, watching doom, en dan leek het beter dat met een andere nick te doen, maar als ik me ergens in wil mengen dan doe ik dat als Gondolas.

Jabberwalkie
18 november 2009, 22:37
Erpee, er bestaat ook nog zoiets als dames die echt nymfomaan zijn en dagelijk x aantal keren van bil moeten/willen gaan ! Als het dan nog betaald wordt, dan is dat extra meegenomen lijkt me zo.

Waarom zou je anders in godsnaam in zoiets gaan werken ?

Zakkenleger
18 november 2009, 22:41
gedwongen misschien???

Zucht. Niet alle PT dames zijn gedwongen. Net zo min als de saunaclub dames.

Hebben jouw VM dames geen andere redenen opgegeven? ;)

Willem2
18 november 2009, 23:12
Erpee, er bestaat ook nog zoiets als dames die echt nymfomaan zijn en dagelijk x aantal keren van bil moeten/willen gaan ! Als het dan nog betaald wordt, dan is dat extra meegenomen lijkt me zo.

Dat is een beetje een utopie-gedachte.

Zucht. Niet alle PT dames zijn gedwongen. Net zo min als de saunaclub dames.

Gedwongenheid kan ook door een financiële situatie,verslaving ....

jan j
18 november 2009, 23:18
Het is gewoon zo dat sommige meiden kiezen voor een relatief vast inkomen in een partytreff ,de meeste van hen hebben ook niet de looks om veel werk te hebben in een saunaclub .
Ik heb ook wel het vermoeden dat er wel meiden bij zijn die er niet echt uit vrije wil zitten ,maar dat heb je ook in in saunaclubs,fkk's ,achter de ramen.
In een pt tref je ook vaak de wat ouder nimfo aan die het niet alleen voor het geld doet .

ik denk maar zo dat voor veel van die meiden het alternatief slechter is.
ik zou ook graag minder zwaar en vuil werk hebben voor meer loon , maar dat zit er voor mij ook niet in.

ik denk dat veel meiden in een pt door wat harder te werken dan een saunaclub dame toch een goed loon hebben .het belangrijkste van suc6 is dat je de klant goed behandeld zodat ze terug blijven komen ( zie mettmann) .

Zakkenleger
18 november 2009, 23:35
Gedwongenheid kan ook door een financiële situatie,verslaving ....

Klopt maar ik vermoed dat erpee dat niet bedoelde. ;)

Misschien moeten we gedwongen prostitutie wat beperkter definieren, nl die variant waaraan vrouwenhandel te pas komt, en/of de dames vrijwel alle verdiensten moeten afdragen.

chaval
19 november 2009, 07:24
Ik ken dames die met 25 euri's per dag , 13 uren , naar " huis" gaan om dat er er 10 tot 15 vrouwen zijn. Tja en de pot moet verdeeld worden. Dan heb ik het er niet eens over hoe deze meiden behandeld worden. Ik heb het te vaak van dichtbij meegemaakt dat ze ook nog geslagen en geschopt worden. Dan ook nog MOETEN pijpen zonder.???????
Iedereen mag denken wat ie wil.. voor mij zijn dit barbaarse toestanden en zouden wat mij betreft afgelopen moeten zijn

Pistol Pete
19 november 2009, 07:34
Partytreff dame op bezoek in Living Room (maar had ook elke andere club kunnen zijn). Het is haar eerste dag en ik ben vroeg en ze heeft nog geen klant gehad. Ze is een vriendin van mijn toenmalige favo in die club. Mijn favo stelt voor een triootje te doen en de dame ziet er bepaald geil uit, ietsje rond en ietsje te rondborstig (bleek later mijn eerste en enige ervaring met sili's). Maar PP zwicht voor het voorstel van mijn favo dame.

Heerlijk triootje gehad :eek:, daar gaat het in deze anekdote niet over. Pijpen :) dat de PT dame kon....

Bij het afrekenen geef ik 50 euro die ik in mijn zak had aan mijn favo dame en nodig de PT dame uit naar beneden mee te nemen. Die snapt er helemaal niets van. Mee naar beneden? Ik moet tocht de 50 euro delen?? Nee schat, jij krijgt ook 50 euro van mij. De ganse avond was de PT dame mij dankbaar en hing nog herhaaldelijk om mijn nek. Het was dat ze geen pistollady was anders...:betrunken::betrunken:

phoenix
20 november 2009, 15:33
ach ik denk als je zo door gaat ieder vorm van prostitutie wel kunt afkeuren, raamdames bijvoorbeeld uit zuid amerika in de doubletstraat? , wat mij opvalt dat men het heeft over ethiek, is er iemand die daar een definitie van wil geven of denkt te kunnen geven? en hoe hij deze dan wil toepassen?

Stiffmaster
20 november 2009, 15:46
ach ik denk als je zo door gaat ieder vorm van prostitutie wel kunt afkeuren, raamdames bijvoorbeeld uit zuid amerika in de doubletstraat? , wat mij opvalt dat men het heeft over ethiek, is er iemand die daar een definitie van wil geven of denkt te kunnen geven? en hoe hij deze dan wil toepassen?

Leef je uit Phea
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ethiek

Zakkenleger
20 november 2009, 16:19
.. en hoe hij deze dan wil toepassen?

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe zo ook een ander niet.

Werkt prima voor mij in de clubs. Op dit forum gelden andere regels. :biggrin:

Gondolas9
20 november 2009, 17:36
Ethiek heeft met waarden te maken, met normen, met de manier waarop je eerlijk in het leven wil staan.
Dat is heel moeilijk, en voor iedereen anders, maar er is altijd een bottomline, zoals ZL het verwoordt: doe niet aan een ander wat je niet zou willen dat jou overkomt.

Ik heb nou niet meteen het gevoel dat al die frisse jonge knapen op dit forum hun stoere torso voor 15 euro ter beschikking zouden willen stellen van uitgedeinde middelbareleeftijdvrouwen ;-) . Of wel?

Serieuzer: 15 euro proeft naar uitbuiting, en dat kun je wetens en willens toch niet maken, of wel?

Zakkenleger
20 november 2009, 18:50
Ach, erpee, wat een heerlijk dramatische reactie weer from the moral highground... Je smijt weer veel te makkelijk met allerlei termen als gedwongen en uitbuiten... Ben je al eens in een PT geweest? Heb je al eens met dames gesproken daar?

Dat je een paar VM dames kent die in een PT gewerkt hebben zegt nog niet alles, en weet je van hun overigens zeker dat ze niet uitgebuit of gedwongen worden?

Ik heb het je al eens eerder gezegd, er zijn veel meer grijstinten in dit wereldje dan het zwart/wit dat jij ziet.

@gondolas9, zolang dames zelf kiezen waar ze werken heb ik er niet zo'n moeite mee.

kater
20 november 2009, 19:23
Voor diegene die hier al niet tegen kunnen .

Ooit eens in die landen geweest waar die meiden vandaan komen ????

Gewoon n keer doen zou ik zeggen .

Daar zie je met eigen ogen dingen gebeuren die nog veel " erger" zijn .

Gr ;)

kater
20 november 2009, 19:47
Mij zul je daar niet zien RP , al kreeg ik geld toe .

Gr :biggrin:

Zakkenleger
20 november 2009, 19:50
Ik ga altijd graag naar plekken waar ik erpee niet tegen zal komen :biggrin:.

En erpee, je haalt er opnieuw weer zaken bij die niets met dit onderwerp te maken hebben... :rolleyes:

En je geeft zoals gebruikelijk geen antwoord op vragen die je liever niet gesteld ziet: bijv, worden die dames in VM dan niet uitgebuit of gedwongen?

Gondolas9
20 november 2009, 19:58
Voor diegene die hier al niet tegen kunnen .

Ooit eens in die landen geweest waar die meiden vandaan komen ????

Gewoon n keer doen zou ik zeggen .

Daar zie je met eigen ogen dingen gebeuren die nog veel " erger" zijn .

Gr ;)

Dus omdat er altijd wel 'ergere' dingen zijn, maken 'erge' dingen niks uit.
Dat is zoiets als 'waarom zanik je over een verkrachting, ze hadden haar ook nog kunnen afmaken'.
Sterk staaltje logica ;-).

Gondolas9
20 november 2009, 20:00
@gondolas9, zolang dames zelf kiezen waar ze werken heb ik er niet zo'n moeite mee.

Right, maar dat is een zin die je woord voor woord even moet proeven als goede wijn...

Zakkenleger
20 november 2009, 20:08
Right, maar dat is een zin die je woord voor woord even moet proeven als goede wijn...

Ik heb die zin dan ook zeer bewust zo opgeschreven. En dat geldt niet alleen voor dames in PTs maar voor dames in elke vorm van paysex.

bb king
20 november 2009, 20:31
het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, vraag niet hoe het kan maar profiteer dr van,

Gondolas9
20 november 2009, 21:13
het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, vraag niet hoe het kan maar profiteer dr van,

Met een knipoogje naar rplover: jedem das seine...

phoenix
21 november 2009, 00:41
weet je rp , ik denk als ik dat zo allemaal zo lees dat jij of bij de recherche moet boeven vangen die in vrouwen handelen, of minister van zedenzaken worden in duitsland of de plaatselijke pastoor van hamminkln worden, maar in elk geval eerst die balk uit je eigen ogen halen voordat je alle splinters uit die van mannen wil halen zoals ik die in en pt metmann geneukt hebben en absoluut niet he gevoel hebben dat die dames daar gedwongen worden............en wat dan kost interesseert me geen reet, zij kunnen gaan wanneer ze willen ze kunnen een andere baan kiezen, maar ze zitten daar de dames bijna alleen die keer op keer orgasmes hebben, mijn zaad slikken, of van de tieten van een andere dame aflikken als ik ben klaar gekomen......nu jij weer! rp en ik betaal dan 100 euro voor een avond voor dat plezier........................................... ........daarz irt heel veel plezier bij dei dames bij mettmann en soms zijn ze minder aardig en dat pik ik ook, eht zijn gene machines en zeker neit voordat geld, bij een fkk waarze veel emr verdienen vind ik het meestal kut omdat erzeeer veel menshandel rondloopt ,d at is voor mij een veeel en veel groter probleem dan 15 euro zonder dwang !

als we het dan toch over ethiek hebben...................ethiek gaat over het goede doen..... en ik mijd meisjes die gedwongen w orden want politie in nederland schrijft liever bonnen voor autos uit, ik akn die dames niet helpen, mensenhandelaren zijn meestal gevaarlijke hgekken psychopaten die jou ook pakken als je ze je binnenje amcht hebben........

this-is-paradise
21 november 2009, 03:31
:lostit::lostit::lostit:

:redface:
ben het volledig eens met je,
RP lover houdt ook van neuken (misschien wil hij wel 150 euro geven voor ne snelle wip); Toffe gast !!!!!!
In de PT waar ik al geweest ben, nooit een gedwongen gevoel geha.
Inderdaad, als die meiden dan zo weinig verdienen dat ze dan met hun "luie" krent, kantoren gaan kuisen, voor 50 euro per dag.
:lostit:
QUOTE=phea;146699]weet je rp , ik denk als ik dat zo allemaal zo lees dat jij of bij de recherche moet boeven vangen die in vrouwen handelen, of minister van zedenzaken worden in duitsland of de plaatselijke pastoor van hamminkln worden, maar in elk geval eerst die balk uit je eigen ogen halen voordat je alle splinters uit die van mannen wil halen zoals ik die in en pt metmann geneukt hebben en absoluut niet he gevoel hebben dat die dames daar gedwongen worden............en wat dan kost interesseert me geen reet, zij kunnen gaan wanneer ze willen ze kunnen een andere baan kiezen, maar ze zitten daar de dames bijna alleen die keer op keer orgasmes hebben, mijn zaad slikken, of van de tieten van een andere dame aflikken als ik ben klaar gekomen......nu jij weer! rp en ik betaal dan 100 euro voor een avond voor dat plezier........................................... ........daarz irt heel veel plezier bij dei dames bij mettmann en soms zijn ze minder aardig en dat pik ik ook, eht zijn gene machines en zeker neit voordat geld, bij een fkk waarze veel emr verdienen vind ik het meestal kut omdat erzeeer veel menshandel rondloopt ,d at is voor mij een veeel en veel groter probleem dan 15 euro zonder dwang !

als we het dan toch over ethiek hebben...................ethiek gaat over het goede doen..... en ik mijd meisjes die gedwongen w orden want politie in nederland schrijft liever bonnen voor autos uit, ik akn die dames niet helpen, mensenhandelaren zijn meestal gevaarlijke hgekken psychopaten die jou ook pakken als je ze je binnenje amcht hebben........[/QUOTE]

pastprecies
21 november 2009, 07:16
haahhh wat een moraalridder is die rplover en hier wil ik het graag bij laten.

Jünther
21 november 2009, 09:03
Blijkbaar zijn er toch genoeg mannen hier die wel naar een partytreffen gaan, terwijl ze weten dat een beurt tussen de 8 en de 15 euro opbrengt voor de Meiden die er werkzaam zijn.
Door dit te vertalen naar daginkomsten praten ze hun gedrag gped, of poberen ze dat tenminste.
In mijn ogen is een fuck voor 15 euro, laten we de bovengrens houden, NOOIT goed te praten, onder geen enkele omstandigheid.

Dat je een onbegrijpelijk, overdreven medeleven hebt met de DVP's is nog tot daar aan toe, maar dat je de bezoekers van Partytreffs nu ook nog een schuldgevoel wilt aanpraten, gaat echt te ver.
Hou daar mee op man: iedereen maakt ZIJN KEUZES in het leven en het is niet aan erpee om op een schuldgevoel te spelen, of de moraalridder uit te hangen. Vol raggen met but, tegen budgetprijzen, mijn gedacht. Laat de Phea's de Phea's zijn. Laten.....lekker laten.

Erpee, we weten nu wel dat jij de Donkeysjot van het forum bent, maar laat de beren in een Partytreff lekker voor prijzen tussen 8 en 10 euro een DVP afromen, als ze dat willen. Tis ook niet mijn ding, maar het is een markt met veel vrijwillige aanbieders en afnemers.

Josef
21 november 2009, 09:44
Soms denkt Josef wat kunnen die ijsberen toch goed rekenenen ???
Maar dan denk ik ook! Waarom hebben jullie de DSB bank niet over genomen ??
Als jullie dan goed verdiend hadden ! Dan konden Zo al die partytreffs overnemen ! En dan konden jullie die dames zelf goed betalen.
En ik ben het helemaal eens met Phea ,dat is een neugteren Hollander die geen onzin schrijft.
Als jullie denken dat deze dames in de partytreffs. Onder dwang hun werkzaamheden uit moeten voeren !
Hoe kan het dan dat je zulke goede sex krijgt voor dat geld? En als je dan zekker weet dat ze onder dwang moeten werken!
Dan kan je ze beter op het politie bureau af leveren!! Maar dan moeten die Oosteuropeese dames terug naar hun eigen land.
En daar is het heelemaal geen vetpot.
Daar moeten ze meschien wel een week zwaar werken! Voor wat ze hier op een dag verdienen?
Maar of ze daad werkelijk veel of weinig verdienen dat gaan ze jouw niet vertellen!!!
En sommigen dames in het vak hebben nooit genoeg geld !
Josef heeft ook een dame meegemaakt die achter de ramen wel eens 1300 Euro op een dag verdiende.
Nou en denk dan niet wat is die dame blij of gelukkig!
En geloof me maar dat ze Josef genees benzinegeld aan Josef gaf.
Ze dacht zeker dat mijn auto op waterstof reed???
Er is maar een wijze uitspraak ! Waar Josef vaak aan terug denkt.
En die was van mijn opa! Dan zij hij jongen:een andermans boeken zijn duister te lezen.
En wat die duisterheid van die clubs betreft! Als het je niet bevalt,ga er dan niet heen!
Er zijn genoeg clubs waar het wel pluis/snor zit.
En geloof mij maar in Duitsland is het nog niet zo slecht !!!!!
Want anders gingen wij er niet zo massaal naar toe ? Want in Nederland is over een aantal jaren alles verdwenen.
En dan kan je alleen nog aan je trekken komen !! Tussen de draaideuren van V en D[Vroom en Dreesman/Postkantoor/Ziekenhuis.Nou en die verdwijnen ook als sneeuw voor de zon. Hier moeten jullie het maar mee doen. Ps Dit was de uitspraak van MR Visser.:znaika[1]:

Zakkenleger
21 november 2009, 10:09
Aha, dat rechtvaardigt de prijs van 10-15 euro per fuck?

Vrije markt, vraag en aanbod. Of leef jij in een communistisch land? Of nee, meer in dromenland :hammer:.

Dagopbrengsten? Prijs per beurt, daar hebben we het over, als ze 24/24 neuken zullen ze best aardig wat verdienen, dat klopt, en jouw geweten is gesust..... .
Een erpeeiaanse overdrijving. 24/24 heb ik in geen enkele PT meegemaakt. Overigens is 24/24 in VM wel mogelijk met hun Open Ende ;).

Goed de titel van het topic lezen, naar ik weet is de prijs in saunaclubs 50 euro per half uur, toch de clubs war we het meeste over lezen/schrijven.

Ja en jij haalt er weer van alles bij (gedwongen, uitbuiten, bla bla bla). Je weet niets van PTs uit eigen ervaring erpee, dus waar lul jij nou over?

Alweer naast de kwestie en provocatief, je wordt zo voorspelbaar :asshole:
Elke keer als erpee ongelijk heeft, is het 'naast de kwestie lullen'. Jij beweert:

en we weten allen dat Willem2 en Big deze lagen prijzen per beurt in de PT totaal afkeuren.
(Dat heb ik ze zelf overigens niet zien schrijven, maar OK.) Ik stel dat jouw bewering onzin is, want IJBF kan prima gesponsord worden door PTs.

Wie lult er naast de kwestie? :gruebel:
Je suggereerde dat gedwongen zijn de enige reden is dat dames in een PT werken. Vandaar mijn vraag, die jij uiteraard niet beantwoordt want dan blijkt opnieuw jouw ongelijk. ;)

Naast de kwestie. Prijs per fuck in PT's, ZL, wat lees jij toch slecht :hammer:
Het onderwerp is 'verdiensten in een PT', niet 'prijs per fuck'. Wie leest nou slecht? :rolleyes:

PT's ZL, de prijs per fuck in PT's. Ik wijk niet af, jij daarentegen :eek:
Wat heb jij het toch moeilijk bij het onderwerp te blijven :bibber_2:

Wederom een ontwijkend antwoord a la erpee. De waarheid doet pijn zeker.

Lap, we gaan weer ridiculiseren, rond de pot draaien om zo niet tot de kern van de zaak te moeten komen, en dan hoef je je geen vragen te stellen bij je eigen neukgedrag, of "hoe sus ik mijn eigen geweten?" :nee:

ZL, ik heb het maar voor jou gedaan, je uitspraken op een rijtje gezet, je wil het onderwerp bewust een draai geven.
Kan je misschien on topic antwoorden op deze vraag, met de wetenschap in het achterhoofd dat de Meiden in een PT niet meer dan 10-15 euro per fuck verdienen.
"Voel jij je er goed bij PT's te bezoeken en hen te neuken?" Kan simpelweg met ja of neen beantwoord worden.

erpee ;)Lief komiekje ben je toch :biggrin:.

Die wetenschap van jou deel ik niet. Een geweten heb ik niet (althans geen erpeeiaans geweten, praise the lord!).

Maar vooruit, omdat jij het bent, speciaal voor jou: ik voel mij er prima bij PTs te bezoeken. Iemand die mijn recensies gelezen heeft, weet dat natuurlijk al lang, alleen voor jou is dat blijkbaar niet duidelijk geweest. :rolleyes: Druk deze post af, lijst het in en hang het aan de muur. ZL heeft het prima naar zijn zin in PTs! :wink2:

PS voor de andere meelezers: erpee doet zich weer voor als de DVP redder op het witte paard, en het morele geweten van IJBF. Dat het niet meer dan loze woorden zijn, blijkt wel vaker. 1 voorbeeld: weten jullie nog het kerstcadeau van vorig jaar? ;)

Picasso 1
21 november 2009, 10:34
Ik ken een zeer mooie dame van een PT die ook in de verschillende saunaclubs tot de mooisten zou behoren. Op mijn vraag waarom ze bij een PT werkt en niet bij een saunaclub gaf ze aan dat er een deal was met de leiding over haar dagverdiensten en dat ondanks dat ze vaker moest :fuck:, het voor haar economisch gunstiger is en dat ze daar de voorkeur aan geeft.

Mooie dames hebben in de prostitutie nou eenmaal een streepje voor op de minder aantrekkelijke dames. Overigens, de niet aantrekkelijke dames hebben zelfs bij een PT niet veel klanten. Ook op een PT krijgen ze regelmatig te horen "vielleicht später". Dit alles maakt bovenstaande berekeningen even wat ingewikkelder.

Eep
21 november 2009, 23:20
Ik kom graag in een PT. Meestal ben ik er een uurtje of 3 of 4, en ben dan ook ongeveer 3x met een of twee dames aan de gang geweest. Daar betaal ik € 100,- voor, prima!!! ja inderdaad goedkoop, maar daar staat wel iets tegenover. Het zijn niet altijd de lekkerste, je moet geluk hebben, sterker nog, je moet er zelf iets van maken. Aan de andere kant kom je ook hele geile situaties tegen die je elders niet tegenkomt.
In ieder geval, ik heb geen idee wat de meisjes hieraan overhouden en het maakt me niet zoveel uit. Ik weet immers ook niet wat een dvp overhoud aan een raambezoek op de wallen of in een club.

stallion italian
23 november 2009, 08:30
ik neuk lekker en goed in een pt en heb daar de grootste lol voor 100,00 euro
laat iedereen nou maar doen waar hij zelf een goed gevoel bij heeft

het feit dat we allemaal naar deze dames gaan zegt al genoeg (vraag en aanbod)
laat iedereen nu maar genieten van de sex en betalen wat hij er voor over heeft

jenny tot snel

paul22
23 november 2009, 13:04
Itt tot wat W2 hier schrijft klopt dit helaas vaak wel degelijk (maar laten we het naar 60 kilo en 40 jaar bijstellen, Mr rocky overdreef {50-60 jaar en 100kg} enigszins), als er een keer een lekkere dame van 25-30 tussen loopt, springen hier gelijk 50 man op af, ook niet echt gezellig.

In een parenclub kun je vooral op zaterdagen veel dames van 25-30 jaar ontmoeten. In de Fun is de gemiddelde leeftijd zelfs onder de 30 jaar.:hah:

In een swingerclub (met alleengaande mannen) tref je soms een Dame van 60 jaar en 100kg. Minime vindt 40 jaar/60kg vergelijkbaar met 60 jaar/100kg. :hammer:

Als Minime in een swingerclub komt om alleen dames van 25jaar/50kg te neuken zit hij inderdaad verkeerd. Hoewel in clubs als Ceasars (Dui) en Acanthus (Be vrijdag) er altijd wel zulke exemplaren aanwezig zijn:blume:
Om ze te neuken moet Minime natuurlijk wel iets weten te leveren (50 euro werkt hier niet).

paul22
23 november 2009, 13:13
Ik betreur het dat sommigen hier nu dit effe totaal uit de context gaan rukken, en gaan inspelen op wat die Meiden verdienen per dag. Heeft totaal niks met de zaak te maken, en ik (en daar draag ik de verantwoording voor, voor deze uitspraak, ten volle), ik vind dit zelfs een beetje ziekelijk.
erpee

Ik denk dat voor de meeste meiden de inkomsten per dag het belangrijkste criterium zijn. Alleen bij vergelijkbare verdiensten wordt gekeken naar andere zaken zoals prijs per beurt.:cool:

Er zijn meiden die het fysieke werk in de PT verkiezen boven mentale geweld :smilie_liebe9[1]:(van de ijsberen!) in de Saunaclub.

Befke
23 november 2009, 13:27
.../... Er zijn meiden die het fysieke werk in de PT verkiezen boven mentale geweld :smilie_liebe9[1]:(van de ijsberen!) in de Saunaclub.

Ik kan me hierbij wel wat voorstellen... GFE, GFE, GFE...

Pistol Pete
23 november 2009, 17:56
Ik kan me hierbij wel wat voorstellen... GFE, GFE, GFE...

Ik kan me ook wel wat voorstellen dat een dame liever ge-GFE'd :annieengel:wordt dan als neukobject 15 keer hard gerampestampt :fuck::fuck: te worden, maar da's persoonlijk: voor de ijsbeer en de dame.

CU:smile:.

jan j
23 november 2009, 18:06
ik weet dat het in PT mettmann zo is dat de meiden daar een vast bedrag per dag krijgen + een percentage van iedere bezoeker (singele man) , van wat de paaren betalen die er komen krijgen ze niets ( het is ook niet de bedoeling dat ze daar sex mee hebben ).

als het druk is betekend meer sex en ook meer verdienen.

Frauenblick
28 september 2010, 17:53
INTENSIV GANGBANG: Donnerstag 30.09.2010 im Partyclub-Gelsenkirchen-Buer.de

Beginn: 11:00 Uhr, bis nachts 02:00 Uhr
2 Std: 55€
Tagesticket: 79€
Junge versaute Girls(18+) feiern richtige Sexorgien! INTENSIV GANGBANG: Niemand hört auf, so lange ihr könnt!

All incl. und beliebig oft mit allen Girls, Einzelzimmer oder Spielwiese!

Franz ohne, Franz total, 69 GF6, GB, AV, NS, Schmusen, Zungenküsse, Massage, Duschen... unlimited Service!

Kann mal gerade einer für mich rechnen? was verdienen diese "jungen versauten Girls" wohl die Stunde, oder pro Gast? :bibber_2:

Gondolas9
28 september 2010, 22:59
Moet er niet eens nagedacht worden over de wenselijkheid om bepaalde onderdelen van de prostitutie op dit forum te bespreken? En dan denk ik in de eerste plaats aan partytreffs en aanverwante. Volgens mij horen partytreffs niet thuis op een forum dat principes hanteert. Tenzij iemand kan becijferen dat de dames aldaar een behoorlijk loon voor het geleverde werk krijgen. Dat dit "gewone', acceptabele prostitutie is.

En zeggen dat partytreffs nou eenmaal een deel van de scène zijn, dat is een te zwak argument. Dan kan er ook nog wel een sectie pedofilie, necrofilie en bestialiteit bij, daarvan bestaan er ook paysexvarianten. (en voor ik alle liefhebbers over me heen krijg: ik stel een en ander absoluut niet op één lijn)

The Joker
29 september 2010, 01:25
Partytreffs zijn gewoon een vorm van betaalsex en horen dus ook thuis op een forum wat betaalsex omschrijft.
Zelf ben ik nog nooit in een partytreff geweest, maar andere beren zweren daarbij.
Zolang de dames die daar werken het vrijwillig doen zie ik er ook geen probleem mee.
Zelf doe ik bijna alleen nog maar onbetaald vrijwilligerswerk en mij hoor je ook niet janken dat ik me misbruikt voel omdat bepaalde collega's E1.000+ vragen voor een klus die ik in ruil voor een paar biertjes en een pizza wil klaren.
Sommige mindere Godinnen zullen in de club als GT niet eens binnenkomen, laat staan omzet maken, als ze dan in een all in club wel de kost kunnen verdienen is het voor hen toch ook mooi meegenomen?
In Zwitserland vangen de meiden wellicht 200 per uur en in Thailand 5 euro per uur.
En dan zijn er nog miljrden meiden die gewoon onbetaald sex hebben thuis met hun man, of de buurman, of die knappe jongen in de disco etc.

Ricardo Banana
29 september 2010, 06:57
In sommige partytreffs krijgen de dames ook een percentage (50%) van de dagomzet en ik weet zeker dat hun dat meer oplevert dan werken bij een saunaclub.

Ik ken zelfs diverse dames die eerst in een saunaclub hebben gewerkt en nu in een partytreff werken. Zij weten dus in ieder geval wat er allemaal mogelijk is.

Bij een partytreff kom je ook eerder een echte nympho tegen als bij een saunaclub. Zij hebben er dus ook plezier in. Partytreffs zijn verder ook in opkomst in Duitsland.

rmjhexe
29 september 2010, 20:44
In sommige partytreffs krijgen de dames ook een percentage (50%) van de dagomzet en ik weet zeker dat hun dat meer oplevert dan werken bij een saunaclub.

Ik ken zelfs diverse dames die eerst in een saunaclub hebben gewerkt en nu in een partytreff werken. Zij weten dus in ieder geval wat er allemaal mogelijk is

deze dames ken ik ook klopt 100% en zijn de knappere dames op pt,s:wink2:

Gondolas9
29 september 2010, 20:52
Ik heb instinctief moeite met het concept partytreff, maar misschien vergis ik me heel erg...
Kan iemand van de partytreff-fans eens proberen een prijsberekening te maken, te ramen hoeveel een doorsnee dame per dag verdient, en hoeveel keer ze daarvoor seks moet hebben?

Wellicht verklaart dat waarom een dame voor een partytreff kiest. Naast haar nymfomane karakter natuurlijk.

Jansen
29 september 2010, 21:03
Partytreffs zijn gewoon een vorm van betaalsex en horen dus ook thuis op een forum wat betaalsex omschrijft.

En dan zijn er nog miljrden meiden die gewoon onbetaald sex hebben thuis met hun man, of de buurman, of die knappe jongen in de disco etc.

He Stille Rukker wou jij dat dan veranderen dat ik mijn vrouw moet gaan betalen voor een uurtje sex ? (ga jij ze bellen dan )

Ik vind eigenlijk dat mijn vrouw MIJ moet betalen omdat ik het ook thuis doe in de weekenden.:gruebel::gruebel:

Ik doe wat ik doe ?? en vraag niet waarom ??

rmjhexe
29 september 2010, 21:08
:biggrin::biggrin:veel ketsen thuis is veel verdienen!!:biggrin::biggrin:

Jansen
29 september 2010, 21:22
:biggrin::biggrin:veel ketsen thuis is veel verdienen!!:biggrin::biggrin:

Als je jou betaalt dan nog veel meer :biggrin::biggrin::biggrin:

benijsbeer
30 september 2010, 06:58
'Reguliere prostitutie' vs Partytreff

Ik kom zojuist terug van een wandeltocht in de binnenstad van Luxemburg. Twee dagen op rij zaten in iedere bar 3-10 meiden op gasten te wachten. Het was er beide dagen helemaal leeg. Bij iedere club die ik binnen liep kwamen de meiden op me af gestoven en wilden allemaal een grote fles champagne van €500 krijgen. Daarvoor wilden ze dan wel een stripshow van enkele minuten geven. Nee aanraken mag niet. Kijken wel.

Nou nee dus, en dat dachten de meeste klanten ook want zo heel af en toe was er ook een andere gast en maar heel af en toe zag ik een (heel klein) flesje sekt staan.

Ook deze meiden krijgen maar een klein deel van de omzet uitbetaald, dus als ze op een goede dag een heel royale kerel aan de haak weet te slaan levert dat misschien een paar honderd euro voor haar op.

Ik was zelf in ieder geval weer vierhanderd euro lichter, heb vele pilsjes van 7-10 euro gedronken en heb een hele enkele strip show gezien (dwz oben-ohne) en dat was het dan. Voor mij en voor de meiden niet echt een voldoening.

Dan de loophuizen. Hetzelfde laken een pak, veel concurrentie, veel lange gezichten en nauwelijks betalende klanten. Vertwijfelt krijg je aanbiedingen als anaal voor €20 of iets dergelijks (bv. Duisburg, Vulkanstrasse). De mooie meiden krijgen op zulke lokaties zeker voldoend binnen, hebben dan wel ook de duurdere locaties dus moeten ook weer meer afdragen. Maar als ze 10 klanten per dag hebben lopen ze wel leuk binnen.

Zo binnenlopen zullen de meiden op een partytreff niet zo snel meemaken.

Ik heb wel eens de uitbetaling meegemaakt. Tel eens mee:
zo'n €100 per gast, als er nu op een normale dag 25 gasten binnen komen is dat 2500 per dag, verdeel dat over bv. 7 meiden, Thekefrau, eigenaar, kosten huis etc blijft er voor de meiden ca. 100-200 euro over. Dat is ook wat ze krijgen. Ze krijgen een vast inkomen waarop ze kunnen rekenen en hoeven meestal geen andere kosten te maken (behalve cigaretten en andere persoonlijke uitgaven). Eten ed. is inbegrepen, ook slaappaats is meestal geregeld.

Veel werken 7 dagen per week, 2 a drie weken op, een week af. Dat levert hun toch een redelijk modaal salaris op. Meestal doen ze dat een aantal maanden achter elkaar en gaan dan een tweetal weekjes naar huis terug mit een 'billigflug'

Als je dan hun afkomst bekijkt is dat leuk verdient. Ook voor duitse meiden kan het leuk verdienen zijn: in Duitsland zijn (helaas) vele Harz-4 Empfänger die van €400 per maand moeten rondkomen, dan is dit toch leuker verdient. Ze hoeven 'alleen' maar hun benen uit elkaar te doen en dat is het dan.

In een drukke club zullen ze niet met iedere gast mee (hoeven) gaan, maar het is wel te doen om 25 mannen in de 14 uur dat ze aanwezig zijn 'af te werken'. Dit is wel uitzonderlijk vaak en dat gemiddelde wordt zeker niet gehaald. Het gemiddelde aantal 'keren per man' ligt beduidend lager omdat 'het' niet zo vaak lukt, ook omdat niet altijd iedereen beschikbaar is (dwz. je vist achter het net omdat je meid net met iemand anders weg is).

Dus naar schatting 15 x wippen op een dag voor ca. €150 gegarandeerd 'in the pocket' Daar bovenop komt nog de extra veiligheid en ambiente van de club zelf. Meestal zijn de gasten beduidend vriendelijker als de groepen die je wel eens in de 'laufhäuser' in Duitsland ziet. Dus ook dat speelt mee voor de meiden.

Verder is alles ook schoon en wordt onderhouden. De kans op medische problemen wordt minimaal. Geweld wordt niet getolereerd en gasten die zich niet gedragen worden buiten gezet.

Als er speciale dagen zijn, bv. de vier meiden van Wendy Somers, komen er ook meer mensen op af. Soms komen er wel 150 man op af. Dan krijgen ook de meiden een opslag en dus een deel van de extra winst. Die meiden kosten wel €2500 en dat moet uit de meeropbrengst komen.

Al met al krijgen ze voor dit werk een redelijk normaal tot goed salaris. Er zijn mensen in Nederland die het met minder per maand moeten doen.

Of je dat er voor over hebt, en of je dat je dochter zou wilen laten doen is iets anders, maar voor een roemeense meid die in haar land misschien €100-200 per maand kan verdienen is dit wel mooi meegenomen.

Hoe ze dit belasting technisch, als eigen privé ondernemer, oplossen weet ik niet.

Geen idee hoeveel wit en zwart is. Er staat weinig op papier (klant x van 10:00 tot 12:00). Omzet wordt daarui berekend. iedere meid werkt onder een pseudo naam op de clublijst. Er zal heus wel een grijs gebied maar de belastingdienst heb ik al eens zien binnenkomen en weer onverrichter zake zien vertrekken. Dus was blijkbaar alles in orde. Van paniek was er toen echt geen sprake want iedereen ging rustig de ID halen en vertelde de inspecteurs wat ze wilden weten. De klanten werden ook kort ondervraagd. Die voelden zich duidelijk minder op hun gemak. Maar was alleen ID tonen en that's it. (Ja,ik was toen ook in Xanten)

Ricardo Banana
30 september 2010, 07:47
In duitsland hebben ze voor partytreffs een speciaal belastingsysteem heb ik me eens laten vertellen.
Als de club/meiden zich aan bepaalde voorwaarden houden betalen ze nagenoeg geen belasting. Laag vast bedrag per dag. Dit geldt trouwens ook voor Saunaclubs

SFL
30 september 2010, 08:16
Ik heb instinctief moeite met het concept partytreff, maar misschien vergis ik me heel erg...
Kan iemand van de partytreff-fans eens proberen een prijsberekening te maken, te ramen hoeveel een doorsnee dame per dag verdient, en hoeveel keer ze daarvoor seks moet hebben?

Wellicht verklaart dat waarom een dame voor een partytreff kiest. Naast haar nymfomane karakter natuurlijk.

Hangt er een beetje van af hoeveel hoerenlopers er dagelijks in die club te gast zijn. En hangt af welk systeem de club in kwestie hanteert. Er zijn idd verschillende clubs die gerund worden door bendes en mensenhandelaren. Daar ben ik ook tegen en clubs die ik daarvan verdenk, daar blijf ik dan ook weg. Maar er zijn er ook nette clubs die wel volgens "de regels" werken.

Af en toe doe ik er zo eentje aan en dat moet kunnen. Van te voren weet ik altijd dat de kwaliteit en de service meestal minder is dan in onze saunaclubs. Maar goed, de wat oudere en minderbedeelde dames krijgen zo ook een kans om wat geld te maken. Daar zij tussen de pareltjes in de saunaclubs totaal niet zouden renderen, hebben ze in zulke clubs tenminste nog omzet.

Weliswaar goedkoper, maar ze kunnen ook geen verlies maken omdat ze geen inkom moeten betalen. Het slechtse geval is dat ze op een dag niets kunnen hebben, maar slechts enkele klanten op een dag is toch wel haalbaar in Duitsland en heel veel concurentie en andere dames (vaak minder dan 10) is er niet in zo'n club.

Als je hun ereloon vergelijkt, dan heeft een dame in een saunaclub 50€ per beurt en een PT-dame misschien 20 of 25... Dat is niet vet, maar er staat niet veel tegenover. De meeste DVP's walgen van TZ maar moeten het aanbieden om in de competitie te blijven... In PT's wordt dit vaak niet aangeboden. Hetzelfde met PZC en alle andere vetzakkerij waar klanten geld voor over hebben.

Maar ik blijf erbij: zowel de eigenaar als de DVP in een PT, zullen niet snel binnen zijn met hun handeltje... Tenzij ze illegaal gaan werken.

Red Devil
30 september 2010, 09:33
Maar er zijn er ook nette clubs die wel volgens "de regels" werken.
Af en toe doe ik er zo eentje aan en dat moet kunnen.
Welke PT's zijn volgens jou oké? Xanten? Dorsten?

Groeten,
Red Devil :teuflisch:

SFL
30 september 2010, 10:53
Xanten is naar mijn mening zuiver... En daar heb ik diverse redenen voor om dat te geloven. Dorsten ben ik nog niet geweest. Maar zijn wel verschillende pauchalclubs in handen van Roemenen en Albanezen die 75% op illegaliteit teren.
De indruk van Willich was dat het ook in orde was, vandaar dat ik me er ook al eens schuldig aan maak, maar het feit dat deze club al enkele malen van naam is veranderd, maakt het voor mij toch dubieus.

Maar om even terug te komen op mijn reactie hierboven:
Denkt men hier nu echt dat de saunaclubs zo netjes, eerlijk en proper gerund worden?
In vele opzichten zijn ze geen haar beter dan PT's. Ze buiten evenzeer de dames uit!

De grote schuldigen, die met de vinger dienen gewezen worden, zijn wij nu eenmaal. Indien we niet zouden hoerenlopen, dan kon de hele prostitutiescene niet overleven en was er geen uitbuiting meer... Niet in PT's, noch in Saunaclubs. Het feit dat prostitutie in Duitsland legaal is, is een verbetering voor alle zelfstandige dames, maar het zorgt evenals voor een toestroom van georganiseerde prostitutienetwerken en onvrijwillige seksslaven.

Pistol Pete
30 september 2010, 11:32
Xanten is naar mijn mening zuiver... En daar heb ik diverse redenen voor om dat te geloven. Dorsten ben ik nog niet geweest. Maar zijn wel verschillende pauchalclubs in handen van Roemenen en Albanezen die 75% op illegaliteit teren.
De indruk van Willich was dat het ook in orde was, vandaar dat ik me er ook al eens schuldig aan maak, maar het feit dat deze club al enkele malen van naam is veranderd, maakt het voor mij toch dubieus.

Maar om even terug te komen op mijn reactie hierboven:
Denkt men hier nu echt dat de saunaclubs zo netjes, eerlijk en proper gerund worden?
In vele opzichten zijn ze geen haar beter dan PT's. Ze buiten evenzeer de dames uit!

De grote schuldigen, die met de vinger dienen gewezen worden, zijn wij nu eenmaal. Indien we niet zouden hoerenlopen, dan kon de hele prostitutiescene niet overleven en was er geen uitbuiting meer... Niet in PT's, noch in Saunaclubs. Het feit dat prostitutie in Duitsland legaal is, is een verbetering voor alle zelfstandige dames, maar het zorgt evenals voor een toestroom van georganiseerde prostitutienetwerken en onvrijwillige seksslaven.

Ik ben het in alle opzichten eens met SFL, niet dat ik als hoerenloper daar verandering in wil brengen in een poging te branche om zeep te helpen maar wij hoerenlopers zijn de onmisbare schakel in het systeem.

Grappig is hoe weinig Wikipedia weet over de actuele situatie over prostitutie in Duitsland. De link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Prostitutie_in_Duitsland vertelt niets over saunaclubs en partytreffs.

Als je zoekt op saunaclub krijg je de vraag of je sunclub bedoelt :huch::huch:...

Admin
30 september 2010, 13:15
Ik

Grappig is hoe weinig Wikipedia weet over de actuele situatie over prostitutie in Duitsland. De link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Prostitutie_in_Duitsland vertelt niets over saunaclubs en partytreffs.

Zelfs op Wikipedia wordt wat gezegd over Saunaclubs in Duitsland, zie:
http://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution_in_Germany
(of klik bij de door jou genoemde link Engels aan, dan krijg je het zelfde verhaal!)

FKK clubs or Sauna clubs

Typically, these are houses or large buildings, often with swimming pool and sauna, a large 'meet and greet' room with bar and buffet on the ground floor, TV/video screens, and bedrooms on the upper floor(s). Operating hours are usually from late morning until after midnight. Women are typically nude or topless, men may wear robes or towels. Men and women often pay the same entrance fee, from 35 to 70 euros, including use of all facilities, food and drinks (soft drinks and beer, most FKKs do not allow liquor). Some clubs will admit couples. The women who work there keep all money they receive from customers. Prices may not be set by the clubs' owners by German anti-pimping laws, but typically the women in one club all agree on set fees from 25 to 100 euro for a 20 to 60 minute session. In some clubs the money is shared between prostitute and owner, which technically is illegal. -- This form of prostitution, which was mentioned in the rationale of the 2002 prostitution law as providing good working conditions for the women, exists all over Germany and parts of the Netherlands, but mainly in the Rhein-Ruhrgebiet and in the area around Frankfurt am Main. Among the largest clubs of this type are: Artemis in Berlin, opened in the fall of 2005, Samya in Cologne, the new Harem in Bad Lippspringe and the long established Oase in the countryside near Bad Homburg, as well as hundreds of others. (Note: Most public saunas and FKK nudist resorts in Germany have nothing to do with sex work, and customers that mistake them for brothels will have some embarrassing moments.)

Partytreffs and Pauschalclubs

These are a variation on partner-swapping swing clubs with (sometimes, but not always) paid prostitutes in attendance, as well as 'amateur' women and couples. Single men pay a flat-rate entrance charge of about 80 to 150 euros, which includes food, drink and unlimited sex sessions, with the added twist that these are performed in the open in full view of all the guests. Women normally pay a low or zero entrance charge.

In deze moet gezegd worden dat WP correcte info geeft!

Pistol Pete
30 september 2010, 13:26
Je hebt gelijk, alleen de Nederlandstalige versie van Wikipedia is erg beperkt. Nu weet ik ook weer waarom ik meestal de Engelse Wiki als eerste bekijk...

Silvester
1 oktober 2010, 08:14
Wat zou er in de roemeense Wiki staan..??

:rolleyes:

benijsbeer
17 oktober 2010, 13:16
Intakegesprek van Harem in Erkrath met een half oor meegekregen.
Twee meiden van 19 meldden sich aan, Na tonen van hun ID kaarten, werd uitgelegd hoe 't systeem daar werkt. Ze krijgen 90 per dag. Daarna werden ze naar de chef gestuurd (ter keuring?) en heb ik ze niet meer gezien.

Alabama
17 oktober 2010, 14:29
Dames krijgen E 15 per klant en moeten per keer het nummer van het kastje opgeven.
Mijn vermoeden is dat de baas het aantal wipjes per klant beperkt om zelf na drie uur nog wat over te houden.
Klopt deze theorie?

Natuurlijk. Een dame zou het bv. op een akkoordje kunnen gooien met wat klanten en voortdurend met zo'n klant gaan "wippen". Stel dat ze per wipje wordt betaald, dan tikt dit wel aan als ze bv. 10 keer met 'n klant naar boven gaat en daar 2 keer gaat wippen en dan nog 'n keer of 8 een half uurtje gaat babbelen met de klant. Klant krijgt dan aandacht en dame 15 euro per sessie. Zo'n eigenaar is ook niet gek natuurlijk en moet er als ondernemer wat aan overhouden, anders is het zo gedaan met z'n bedrijf.

Frauenblick
17 oktober 2010, 17:31
ich finde, jeder, der zu Partytreffs oder Pauschalclubs geht, muss sich überlegen, ob er es mittragen und mitverschulden will, unter welchen Bedingungen die Frauen da arbeiten. Ich habe kürzlich noch mit einen Pauschalclubbetreiber gesprochen. Da verdienen die Frauen 12,5 € pro Gast - all in - im warsten Sinne des Wortes. Da zählt für mich auch nicht das Agument, dass die Mädels in Rumänien noch weniger verdienen und auch 12.50 € für Rumänien viel Geld ist. Oder das sei doch immer noch besser als nichts verdienen.:hammer:
Wenn ich dann noch Agumente höre, dass die Mädels das freiwillig machen und gut finden, weil sie wenigstens etwas verdienen, dann fehlen mir die Worte.:nee: Ich kann keine Achtung vor Männern haben, die sagen, dass muss jeder selbst wissen.
Das lies gut, Big, wenn das jetzt hier wieder gelöscht wird, werde ich das nicht nochmal akzeptieren - ob du die Preisdiskussionen satt hast oder nicht :Big_gun:

Picasso 1
17 oktober 2010, 21:19
ich finde, jeder, der zu Partytreffs oder Pauschalclubs geht, muss sich überlegen, ob er es mittragen und mitverschulden will, unter welchen Bedingungen die Frauen da arbeiten.

Ik vind dat ieder die geld aan partytreffs verdient zich in nog grotere mate zou moeten beraden onder welke omstandigheden dat geld door die meiden is opgebracht. Ook advertentieopbrengsten horen hieronder. Wat is erger, geld uitgeven aan een partytreff of geld verdienen aan een partytreff?

benijsbeer
18 oktober 2010, 00:47
ich finde, jeder, der zu Partytreffs oder Pauschalclubs geht, muss sich überlegen, ob er es mittragen und mitverschulden will, unter welchen Bedingungen die Frauen da
arbeiten.

Deutsch:
Eine ähnliche Erwartungshaltung hatte ich auch. Aber nach mehrere Gespräche, und das mithorchen bei ein 'Bewerbungsgespräch' von einer der Frauen die in so einen Club arbeiten möchten, bin ich überzeugt das die Damen es wirklich fürs Geld machen.

Ein Gespräch mit einer der Damen ergab das Sie schon an einige Stellen versucht hat Extras zu verdienen aber das dies nicht gut gelungen war. Die Frauen in GT waren angeblich 'Bitches' zu Neuankömmlinge. Sie wollte nur schnelles Geld verdienen um Kleider und Schuhe zu kaufen. Von zuhause bekam Sie auch kaum Geld. Verständlich, denn die beiden Eltern waren beide Arbeitslos etc. Ihre Freundin hatte immer Geld, und lang langem nachfragen hat Sie herausgerückt das Sie in diesen Club Ihr Geld verdiente.

Ohne Guten Job /Zukunftsaussicht und eher Geldmangel denke ich. Wie freiwillig ist das, eher gezwungen aus wirtschaftliche Gründe?

NL:
Ik had diezelfde verwachting, maar na een gesprek met een van de meiden hoorde ik waarom ze hier werkte. Van thuis kreg ze bijna geen geld want de beide ouders waren werkeloos. Een van haar vriendinnen had wel altijd geld. Na lang aandringen vertelde ze hoe ze eraan kwam, en bleek dat ze in de club werkte.
Dus toen is zij daar ook begonnen en had ze ineens ook het nodige te besteden, vooral voor kleren en schoenen.

Ik denk dat ze weinig perspectief op een goede baan had, en geld nodig had voor haar dure hobbies. Hoe vrijwillig is dat? Ik denk eerder dat 't economische motieven zijn.

Aan de Porsche van de eigenaar te zien ging het hem in ieder geval niet slecht.

Frauenblick
18 oktober 2010, 06:20
Ik vind dat ieder die geld aan partytreffs verdient zich in nog grotere mate zou moeten beraden onder welke omstandigheden dat geld door die meiden is opgebracht. Ook advertentieopbrengsten horen hieronder. Wat is erger, geld uitgeven aan een partytreff of geld verdienen aan een partytreff?

"Lieber" Picasso, selten bin ich mit dir einer Meinung - hier wohl :freu:

Gondolas9
18 oktober 2010, 07:14
Eventjes empathisch denken. Naar mijn aanvoelen is werken in een PT een verwoestende ervaring. Per dag 15, 20, … keer seks moeten hebben. Seks dan nog van het allooi d’r op, d’r in, d’r af. Zware seks ook nog, want na een paar keer werkt ook de viagra maar half meer, en hij moet toch nog waar voor zijn kostbare geld krijgen. Budgetshoppers bovendien, die voor hun eurocenten vaak alles zullen willen. Ik zou geen vrouw in zo’n tent willen zijn.

Juridisch klopt het ook niet (maar dat geldt voor veel dingen in de p6). Een Pool die in Limburg asperges komt steken, moet een NL/B loon krijgen, anders wordt de werkgever opgepakt. Idem voor een Indische informaticus. Niemand zal die hier voor 100 euro/maand aan het werk zetten. Voor PT-dames geldt de redenering blijkbaar wel. Want ‘Anders (lees: ginder) verdienen ze nog veel minder’.

In een beschaafde, West-Europese maatschappij is dit soort van uitbuiting er ver over. Ik zie maar één tegenargument. Nu is e.e.a. nog lokaliseerbaar. Als PT’s/pauschalclubs niet meer zouden kunnen, dan verspreidt het probleem zich wellicht in de straten.

Ik weet het dus ook niet. Ik heb vorige zaterdag nog gemerkt dat de admins absoluut gevoelig zijn voor misstanden en dat zij nadenken over de grenzen van het forum.

Maar voor mij liggen PT’s buiten de grenzen van dit forum. En in elk geval lichtjaren buiten mijn grenzen. Wegens manifest misbruik van kwetsbare mensen.

Paulschen
18 oktober 2010, 10:20
Ik vind het allemaal erg kort door de bocht.

Ik denk dat het aantal vrouwen die voor prostitutie kiezen omdat ze het gewoon geil en lekker vinden op een hand te tellen zijn.
De meerderheid worden dus op de een of andere manier gedwongen om dit werk te doen. Of omdat ze zich een financieele situatie wensen die anders niet te realiseren is, of omdat ze er door iemand toe gedwongen worden. Dit kan dus mijns inziens in alle clubs voorkomen. In de partytreff, maar ook in andere clubs.

Als je er dus voor wilt kiezen hier niet aan mee te werken dan moet je thuis bij je partner blijven. Volgens mij kiest niemand op het forum daarvoor.
Tevens heb ik na diverse bezoeken aan partytreffs niet het idee dat iedereen die er werkt gedwongen wordt. Ik weet bijna wel zeker dat dit niet zo is.

Frauenblick
18 oktober 2010, 16:51
Tevens heb ik na diverse bezoeken aan partytreffs niet het idee dat iedereen die er werkt gedwongen wordt. Ik weet bijna wel zeker dat dit niet zo is.

Und wenn man die Augen zu macht und nichts sieht und nichts weiß, dann ist doch alles gut.
Zeig mir eine einzige Frau in einem Partytreff, die das freiwillig macht. EINE - es wird dir nicht gelingen. Blas doch selbst mal einen Schwanz für 12,50€
:blow2:und noch einen:blow: und noch einen :blow:und noch einen :blow: ja weiter weiter noch einen musst du noch, denn du hast immer noch keine 60 € verdient.
Viel Spass.

joop slim
18 oktober 2010, 18:35
Alle vrouwen die hebben een reden om dit werk te gaan doen........de vrouw die zegt dat ze het vanwege haar geliheid doet liegt dat ie barst !

Of ze worden gedwongen door een "lief" vriendje

Of ze zijn vanwege problemen in hun thuisland (financieel of weet ik veel wat) in het werk verzeild geraakt.

De macht van het geld......

Voor dat ze naar duitsland komen denken velen dat het geld in europa zo uit de lucht komt dwarrellen....

Waarom zouden de dames hier naar toe komen als het in hun eigen land zo goed is ?
Als hun eigen land zo geweldig is.... waarom blijven ze daar dan niet om iets op te bouwen ?

Eenmaal in het geweldige milieu wat prostitutie en drugs heet is het maar moeilijk los komen om eruit te stappen, ze ficken hun eigen kop en daardoor weer stress en denken ze weer ik moet geld verdienen......de achterblijvers denken immers ook dat het geld ze zo aan komt waaien...
Waar ze vroeger aan €200,- per maand in hun thuisland mee konden redden gaat niet meer nu geproeft hebben in duitsland dat ze soms wel € 1000,- in de week verdienen door op hun rug de beertjes naar het zin te maken

Het is verleggen van grenzen en dromen waar maken.....maar voor hun blijft het een cirkel waar ze maar in blijven draaien, elke keer gebeurdt er iets waardoor ze weer in geld nood zitten, onbezonnen tripjes naar huis omdat er iets mis is........... een enkeling denkt na en maakt serieuze plannen en zal sterk genoeg in de schoenen staan om het werk maar tijdelijk doen.

Groet, Joop Slim

slushpuppy
18 oktober 2010, 19:21
Natuurlijk vraag ook ik me zaken soms af en maak ik een rekensom en zie dat het niet kan eigenlijk. Maar stel ik ga naar een luxere dvp, behandel ik haar dan beter omdat ik haar slechts meer centen geef?

Ik denk dat het belangrijkste wat wij beren kunnen doen is de dames goed behandelen. Vriendelijk zijn en niet te ruw met de sex, begrip hebben als een dame een keer verkouden is en niet zo lekker. Het klaarkomen lekker laten voor wat het is als je die dag al x keer gekomen bent en niet eisen dat de dames blijven sjoegen terwijl je kleine vriend echt niet meer wil. En een grapje, een massage....en bovenal zie ze niet te erg als wegwerpmens die je even gebruikt maar behandel ze zoals je alle andere mensen behandeld en zelf behandeld zou willen worden.

Op die basis kan ik voor mezelf een PT'dag best verantwoorden.

Gondolas9
9 maart 2012, 16:11
hoe wil je dat voorkomen dat ze afgeragd worden en als eenling en atractie is echt niet het geval de jonge meiden worden echtwel begeleid maar als ze dat weigeren dan kan ptx er ook nix aan doen ze hebben nl de mogelijkheid om hulp te vragen aan andere dames en jongere mensen verdienen nu eenmaal minder dan oudere dat is in de gewone wereld toch ook iemand van 50 verdient meer dan iemand van 20 en die 20er werkt ook harder die klagen toch ook niet dat is gewoon bedrijfsvoering die normaal is als ze per neukbeurt willen verdienen moeten ze in een club gaan werken krijgen ze het 60/40 tarief en concurentie van andere dames die er werken en ben je dan wat terughoudend dan ga je met amper 600 in de week naar huis en in een pt is dat niet krijgen ze een uurloon

Twee vraagjes aan Franky:

1. In PTX (en vergelijkbare clubs) verdienen oudere vrouwen dus meer dan de jongere (lees: Mandy, Aida, ... verdienen minder dan de oudere collega's - dat schrijf je toch?).

2. Wat voor uurloon hebben dames - naar jouw inschatting - in een PT? Als ik even ruwweg reken gaat een clubdame voor 600 euro pakweg 12 keer naar de kamer. Welke cijfers stel jij daar tegenover in een PT (ik trek het voorbij Xanten, maar vermits jij daar deskundige bent)? Hoeveel keer gaat een dame in dit geval naar unten voor 600 euro?

rmjhexe
9 maart 2012, 16:22
Een dame in een saunaclub verdient natuurlijk veel meer!! Als je eens wist wat ze in een Pt verdienen dan schieten de tranen in je ogen, Maarja wat moeten ze dan? Een kapster in Duitsland verdient bv maar 789euro per maand

Josef
9 maart 2012, 20:25
Een dame in een saunaclub verdient natuurlijk veel meer!! Als je eens wist wat ze in een Pt verdienen dan schieten de tranen in je ogen, Maarja wat moeten ze dan? Een kapster in Duitsland verdient bv maar 789euro per maand

Nou dan wordt Josef: Flink genaait door zijn kapper!!!
Want ik betaal €24, voor knippen,hij heeft 1 half uurtje werk.
Dus kan hij er 2 knippen in 1 uur,dus dat is €48, per uur.
Rekensom 8x48=€384, per dag x5 dagen=€1920, per week Bruto,Dus 4x1920=€7680, per Maand.
Nou Josef verdiend het niet,Ik verdien het wel !!!! Maar ik krijg het niet.

Een kapster in Duitsland verdient bv maar 789 euro per maand?

Maar wat verdient 1 Dame in een PT of FKK-Sauna club?
Dat is voor ons een vraag en voor hun een weet.

Maar Heren Ijsberen vergeet niet hoeveel uren die dames in die clubs maken/Doorbrengen.
En zullen ze er echt allemaal gelukkig van worden of zijn????

Maar wat Josef wel weet dat als ik naar een club ga !!!
Dan wordt ik gelukkig als ik die dames gelukkig kan maken met een chocolaatje of een hebbedingetje met de dobbelsteen ronde.

Maar Mannen geniet van het Leven,want het duurt maar even.
En een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.

rmjhexe
9 maart 2012, 21:52
beste jozef, mischien moet je je clubbezoek combineren met een bezoekje aan een duitse kapper,ik betaal in kevelaer 10 euro voor knippen,daar moeten de overheadkosten van betaald worden en de loonkosten. Het is echt bedroefend weinig wat de dames in een pt krijgen.De hele mooie en knappe dames gaan voor de saunaclubs daar hebben ze meer als 100 euro per dag

Gondolas9
9 maart 2012, 22:01
We leven ongetwijfeld in de beste der werelden als de dames gelukkig zijn met een chocolaatje en een Blokker-lampje van 50 eurocent...

Nibor76
9 maart 2012, 23:10
beste jozef, mischien moet je je clubbezoek combineren met een bezoekje aan een duitse kapper,ik betaal in kevelaer 10 euro voor knippen,daar moeten de overheadkosten van betaald worden en de loonkosten. Het is echt bedroefend weinig wat de dames in een pt krijgen.De hele mooie en knappe dames gaan voor de saunaclubs daar hebben ze meer als 100 euro per dag
Hele mooie dames is geen garantie voor veel klandizi lijkt mij.
Als ze het hele spel van spanning opbouwen open zijn e.d. niet beheersen is het al na het eerste kennismaking moment al beslist en dan geldt gewoon dat over een bord mooi en eten.
Bij een PT speelt dat niet/veel minder ik noem als voorbeeld Katy vind ikzelf een hele mooie vrouw maar ik vind/vond het moeilijk om met haar een klik te krijgen.
Ik zal ook geen klik krijgen met haar in een club en als een vrouw gereserveerdheid uitstraalt helpt dat haar ook niet in haar kamergangen en dus inkomsten.

Maar het gros haalt bij een pt dus de 100,- per dag niet?
Dat is wel weinig ja maar het is natuurlijk een basis, daarboven op komen dan toch zeker wel de toeslagen naar gelang het druk is en ik kan mij niet indenken dat ze een Mandy niet meer geven.
ptx kan het zich echt niet veroorloven om Mandy niet extra te belonen daar er echt veel mannen voor Mandy gaan bij een blik op de agenda, als zij weg gaat wordt er toch wel een gat geslagen lijkt mij.

Goed maar als een vrouw zich goed voelt en het geld ok vind soit wie zijn wij om dan te zeggen dat ze elders meer kunnen krijgen.
Uiteindelijk is de werksfeer in een partytreff iets heel anders dan een sfeer waar vrouwen jaag gedrag moeten vertonen en constant met een stressfactor rond moeten lopen alsof ze stoelendans aan het spelen zijn.

franky31081
9 maart 2012, 23:15
Twee vraagjes aan Franky:

1. In PTX (en vergelijkbare clubs) verdienen oudere vrouwen dus meer dan de jongere (lees: Mandy, Aida, ... verdienen minder dan de oudere collega's - dat schrijf je toch?).

2. Wat voor uurloon hebben dames - naar jouw inschatting - in een PT? Als ik even ruwweg reken gaat een clubdame voor 600 euro pakweg 12 keer naar de kamer. Welke cijfers stel jij daar tegenover in een PT (ik trek het voorbij Xanten, maar vermits jij daar deskundige bent)? Hoeveel keer gaat een dame in dit geval naar unten voor 600 euro?

een dame in een pt verdient tussen de 300 en 400 per dag 13 uur aanwezig nach unten minimaal 13x de inkomsten zijn ook afhankelijk van het aantal gasten van die dag werken veel met een percentage van de dagopbrengst dus je begrijpt op partys verdienen ze per dag meer liggen ze ook vaker onder daarom is een pt in nederland ook niet mogelijk hier krijgt de dame per dienst betaald en dat kost een uitbater geld (en je hebt afwerksex) dat zie je ook veel in nl in clubs betaald voor 1 uur en je bent met de dame 35minuten aan het sexen tijd gaat immers lopen zodra je betaald hebt aan de bar

rmjhexe
10 maart 2012, 07:39
een dame in een pt verdient tussen de 300 en 400 per dag 13 uur aanwezig nach unten minimaal 13x de inkomsten zijn ook afhankelijk van het aantal gasten van die dag werken veel met een percentage van de dagopbrengst dus je begrijpt op partys verdienen ze per dag meer liggen ze ook vaker onder daarom is een pt in nederland ook niet mogelijk hier krijgt de dame per dienst betaald en dat kost een uitbater geld (en je hebt afwerksex) dat zie je ook veel in nl in clubs betaald voor 1 uur en je bent met de dame 35minuten aan het sexen tijd gaat immers lopen zodra je betaald hebt aan de bar beste franky jouw kunnen ze ook alles wijsmaken:biggrin:

Badslippers
10 maart 2012, 13:08
een dame in een pt verdient tussen de 300 en 400 per dag 13 uur aanwezig

Dat is natte vingerwerk. Mijn kennis gaat echter ook niet verder dan de informatie die ik van dames kreeg en wat ik met mijn ogen zag dus net zo nattevingerig! Volstrekt niet verifieerbaar dus. Als je dit topic doorneemt, kun je heel voorzichtig concluderen dat de verdiensten voor een dame in een Pauschall/Partytreff ergens tussen de 7,50 en 20 euro schommelen per handeling. Dat kan een kamergang zijn maar dat kan ook een whirlpool- of saunasessie zijn. In sommige Pauschalclubs wordt met muntjes gewerkt na een sessie. 1 munt is gelijk aan 10 euro. Als een dame meer dan 10 munten heeft verzameld krijgt zij daarbovenop een bonus. De enige reden die verschillende dames aan mij gaven waarom zij voor een club met dit concept hebben gekozen waren de gegarandeerde inkomsten per dag. Sommige clubs zouden (volgens diezelfde dames) 100 euro p.d. standaard betalen en daarbovenop dus een bedrag per sessie.

Und wenn man die Augen zu macht und nichts sieht und nichts weiß, dann ist doch alles gut.
Zeig mir eine einzige Frau in einem Partytreff, die das freiwillig macht. EINE - es wird dir nicht gelingen.

Freiwillig ist ein weit gefasster Begriff. Es kann deuten das eine Frau durch einen "Freund" gezwungen wird unter Androhung von Gewalt. Es kann auch bedeuten das die Frau keine einzige form von Ausbildung hat um sich für einen (richtigen, legalen) job qualifizieren zu können. Es kan aber auch so sein das eine Frau im Moment psychisch sehr labiel ist und keine richtige Entscheidung treffen kann. Ich denke auch das es sehr schwer ist eine Frau zu finden die ihre Arbeit komplett freiwillig macht.

Was mir dabei immer interessiert ist warum dieser Beruf wobei Frauen ihre Körper verkaufen moralisch fragwürdig ist. Natürlich, es gibt in diesen Sektor Prügelei, Gewalt, Erpressung also Kriminalität wobei einer die Macht hat und der Ander abhängig ist. Ich denke wir sind uns einig das das unzulässig ist. Arbeiten in ein Pauschall/Partytreff ist geistig so wie physikalisch sehr schwer.

Jede Frau und jeder Mann hat aber eine eigenen Wahl. Auch wenn das manchmahl sehr Schwer ist um die richtige Wahl zu machen. Darum fühle ich mich nicht Moralisch verantwortlich für al diesen Scheiss in die Prostitutionssektor und besuche ich auch manchmahl ein Pauschall/Partytreff mit viel Spaß. Wir mussen auch nicht vergessen das es hier ein legaler Beruf betrift. Und da wo illegale Sachen oder Kriminalität ins Spiel sind soll die Polizie auftreten und kontrolieren. Ich finde das die Clubs eine verantwortlichkeit und Engagement haben die Damen und Herrn (die Kunden) soviel wie möglich zu checken. In verschiedene Geschäfte muss ich meinen Ausweis zeigen und wird das festgelegt (wenn ich ins Casino gehe aber auch wenn ich meine Ski miete für Winterurlaub). Warum kontroliert die Polizei wenn ich GT verlasse ob ich zuviel getrunke habe? Warum kontrolieren die nicht op da Missbräuche stattfinden?

Alabama
10 maart 2012, 13:45
een dame in een pt verdient tussen de 300 en 400 per dag 13 uur aanwezig nach unten minimaal 13x de inkomsten zijn ook afhankelijk van het aantal gasten van die dag werken veel met een percentage van de dagopbrengst dus je begrijpt op partys verdienen ze per dag meer liggen ze ook vaker onder daarom is een pt in nederland ook niet mogelijk hier krijgt de dame per dienst betaald en dat kost een uitbater geld (en je hebt afwerksex) dat zie je ook veel in nl in clubs betaald voor 1 uur en je bent met de dame 35minuten aan het sexen tijd gaat immers lopen zodra je betaald hebt aan de bar

Als ze in een PT dit soort bedragen zouden verdienen, zouden heel wat leuke dames uit een saunaclubs wel in een PT gaan werken.

Red Devil
10 maart 2012, 14:11
Als ze in een PT dit soort bedragen zouden verdienen, zouden heel wat leuke dames uit een saunaclubs wel in een PT gaan werken.
Kortom: alle waar (sorry, dames) naar zijn geld.

Groeten,
:teuflisch:

Alabama
10 maart 2012, 14:29
Kortom: alle waar (sorry, dames) naar zijn geld.

Groeten,
:teuflisch:

Ja, precies. Ken een saunaclubdame die het weleens geprobeerd heeft in een PT en die zei dat ze daar 100 euro per dag kreeg en dat ze daar een keer of 8 voor moest ficken. Dat vond ze niks dus.

Josef
10 maart 2012, 21:08

Hallo rmjhexe Dat kappers bezoekje kan je ook combineren met een clubbezoek.
Want in Parksauna-Residenz in Lohmar-Durbusch hebben ze ook een kapperssalon.

Of dat alleen voor de dames is weet Josef niet?
Maar meschien knippen zo ook wel ijsberen? Nou dat moet dan wel een sterke kapper zijn!

Dit lijkt meschien wel een sterk verhaal,maar het is echt waar dat ze daar een kapper/kapster hebben.
Maar meschien zijn er ijsberen die hier meer van weten?

Maar Beste rmjhexe daar zullen ze wel niet voor €10, knippen.
Nou heeft Josef nog niet verteld dat zijn kapper een auto met 1 ster rijd,meschien dat ik €24, moest betalen.

vrije jongen
10 maart 2012, 22:44
Hallo rmjhexe Dat kappers bezoekje kan je ook combineren met een clubbezoek.
Want in Parksauna-Residenz in Lohmar-Durbusch hebben ze ook een kapperssalon.

Of dat alleen voor de dames is weet Josef niet?
Maar meschien knippen zo ook wel ijsberen? Nou dat moet dan wel een sterke kapper zijn!

Dit lijkt meschien wel een sterk verhaal,maar het is echt waar dat ze daar een kapper/kapster hebben.
Maar meschien zijn er ijsberen die hier meer van weten?

Maar Beste rmjhexe daar zullen ze wel niet voor €10, knippen.
Nou heeft Josef nog niet verteld dat zijn kapper een auto met 1 ster rijd,meschien dat ik €24, moest betalen.

In deze plekken is de kapper ook voor beren. In Freude is ook een kapper en daar is het kappersbezoek zelfs gratis (voorlopig dan).

franky31081
10 maart 2012, 23:58
beste franky jouw kunnen ze ook alles wijsmaken:biggrin:
helaas wel ja als ik er bij sta als ze betaald krijgen omdat ik enkele dames af moet zetten bij een station ben geen reken wonder maar 6x50 en 8x50 kregen ze betaald

mooneye
11 maart 2012, 14:46
Tja sorry franky maar dat deze bedragen wordt betaald durf ook ik niet met zekerheid te zeggen, ik weet wel van een aantal dames wat ze ongeveer per dag zouden krijgen maar daar kun je natuurlijk geen volledige waarheid in zien. Maar dat het zo groot bedrag is, betwijfel ik, miss met party's dat het dan zulke bedragen geeft.
Het enige wat telt is dat de dames er van kunnen rond komen en niet onder betaald worden.

rmjhexe
11 maart 2012, 17:23
helaas wel ja als ik er bij sta als ze betaald krijgen omdat ik enkele dames af moet zetten bij een station ben geen reken wonder maar 6x50 en 8x50 kregen ze betaaldmischien hebben ze een weekloon of werden de maandelijkse premie,s betaald, 300 of 400 euro pd in een pt dat kan echt niet:hah:

Big30
11 maart 2012, 17:47
mischien hebben ze een weekloon of werden de maandelijkse premie,s betaald, 300 of 400 euro pd in een pt dat kan echt niet:hah:
Denk dat in een PT (afhankelijk van welke PT een beetje en het betaalmodel natuurlijk) de inkomsten zoals al eerder genoemd zo rond de 100E/dag liggen. Dat is de dames ook gegund als je kijkt wat ze er voor moeten doen.

Een PT die de dames 400E/dag betaalt lijkt me gelet op de inkomsten en de uitgaven die gemaakt worden niet zo waarschijnlijk. Die ruimte is er gewoon niet en als het niet uit de lengte komt moet het uit de breedte komen maar de financiële ruimte om de dames te betalen verandert daarmee niet ;).

Een weekloon van 400E netto bij 5 werkdagen lijkt me realistischer bij PT's waar men niet zo veel inkom betaalt en ook niet zo veel gasten komen ... . Ik gun elke dame in een PT dat ze 400E/dag verdient maar ben bang dat de praktijk anders is.

Piepo777
11 maart 2012, 19:19
Denk zelf dat 100 euro per dag wel ongeveer kan kloppen, ligt er ook aan hoeveel gasten er komen, neem aan dat als er op 1 dag maar 10 mannen geweest zijn dat ze geen 100 euro krijgen, want de club moet ook nog wat verdienen als de huur, drank, etc. eraf is :)

frogger
11 maart 2012, 21:22
Ik was laatst bij een PT waar de eigenaar aan kwam rijden met een auto die meer waard is dan mijn huis. Dus ruimte zal er ergens wel zitten. Het gaf mij overgens een vervelend gevoel en ben niet naar binnen gegaan.

vakantieganger24
20 maart 2012, 18:32
Ik was laatst bij een PT waar de eigenaar aan kwam rijden met een auto die meer waard is dan mijn huis. Dus ruimte zal er ergens wel zitten. Het gaf mij overgens een vervelend gevoel en ben niet naar binnen gegaan.

hoeft niet perse met alleen die meiden uitbuiten verdiend te zijn .. ik weet dat club eigenaren zich ernaast vaak ook gewoon bezig houden met doodnormale zaken

Gondolas9
5 april 2012, 20:55
Even citeren uit een door Big30 elders geplaatst bericht:

Die Bordell-Chefs hätten sich auf "Kosten der Würde und Gesundheit der Prostituierten" bereichert, kritisierte Belling. Oft hätten die Prostituierten nicht einmal vier Euro pro Freier erhalten. Die beiden Köpfe des Menschenhändlerrings hätten auf listige Art und Weise die Hilflosigkeit der jungen Frauen ausgenutzt.

Voor het volledige bericht (met dank aan B30): http://www.welt.de/politik/deutschland/article106159670/Pussy-Club-Zuhaelter-muss-acht-Jahre-hinter-Gitter.html

Volgens Franky31081 verdienen dames in een partytreff tussen de 300 en 400 euro per dag...

Tja... wie zou er nou gelijk hebben, Franky of die Staatsanwalt?????

Misschien ligt de waarheid dus wel in het midden:

Sie berichtete von 20 bis 30 Männern, die sie täglich bedienen musste, später im Fellbacher Pussy Club (bei Stuttgart) seien es 50 bis 60 pro Tag gewesen, so der Richter.

Soms zeggen kille cijfers alles...

delphy
11 juni 2012, 17:08
Ik zal jullie allemaal even uit de droom helpen
Iedere keer als een dame met een man naar een kamer gaat krijgt ze een muntje. Bij 15 muntjes heeft ze een dagomzet van 200euro.
Zijn er minder klanten die dag dan word dit procentueel verrekend.
Dus bij genoeg klanten altijd 200euro per dag.

benijsbeer
25 juni 2012, 01:28
McSex: 80-150 Euro (Excl. extra's, afh. van 'meerwaarde' voor de club)
PT Dorsten: ca. 100 Euro.

Aantal betalende gasten moet dan rond de 25 liggen om break-even te worden voor de club.

benijsbeer
25 juni 2012, 01:36
hoeft niet perse met alleen die meiden uitbuiten verdiend te zijn .. ik weet dat club eigenaren zich ernaast vaak ook gewoon bezig houden met doodnormale zaken

Er was eens een tijd dat er bergen met geld werd verdiend. 50-150 betalende gasten per dag. Die tijd is al lang voorbij. Er wordt zelfs steeds minder uitgegeven door de gasten. De meiden voelen dat dan ook in hun beursjes.

Insider tip:
Doe eens wat terug voor hun maar kom niet steeds aan met chocolade of zo. Lingerie of makeup komt heel erg goed aan, zeker als deze van een echt goed merk is. Zo krijg je geheid meer GFS terug dan je je had kunnen dromen. Doe dat niet met geld want dat werkt contraproductief.

anali
23 november 2012, 22:45
McSex: 80-150 Euro (Excl. extra's, afh. van 'meerwaarde' voor de club)

Aantal betalende gasten moet dan rond de 25 liggen om break-even te worden voor de club.

Heb van de dames hier gehoord dat op een slappe dag de verdiensten ook wel eens minder zijn (rond de 50 Euri's)!!! En dat voor een werkdag van 10 in de morgen tot 11 in de avond...

rmjhexe
23 november 2012, 23:02
Weet dat de dames in viersen op zondag als het 50 euro entree kost per sessie ongeveer 5,50 per keer krijgen.Niet veel dus

de duisburg spesjalist
25 november 2012, 19:34
moeten wij als wandelaar of ijsbeer ons nou druk gaan maken wat een dvp overhoud per sessie:confused: dat ga ik dus niet doen

trigootje
25 november 2012, 19:57
Er was eens een tijd dat er bergen met geld werd verdiend. 50-150 betalende gasten per dag. Die tijd is al lang voorbij. Er wordt zelfs steeds minder uitgegeven door de gasten. De meiden voelen dat dan ook in hun beursjes.

Insider tip:
Doe eens wat terug voor hun maar kom niet steeds aan met chocolade of zo. Lingerie of makeup komt heel erg goed aan, zeker als deze van een echt goed merk is. Zo krijg je geheid meer GFS terug dan je je had kunnen dromen. Doe dat niet met geld want dat werkt contraproductief.

Of een goed boek....tis bijna sinterklaas

de duisburg spesjalist
25 november 2012, 20:37
het is ma net hoe je reken maar stel voor op een zaterdag de gehele dag zijn er 100 beren geweest en de intree was die dag 90 euro dus kom er 9000 euro binnen .er zijn 10 dames van die 90 euro blijf er 45 per klant over dat is 4500 euro te verdelen over 10 dvp.s heeft 1 dvp 450 .per dag maar moet hier wel minimaal 30 keer voor van bil .

de goede tijd is geweest in de prostitutie het is crises en we kunnen elkaar voor de gek houden en gaan roepen dat een club dame meer verdien als een raam dame

ik heb wel een voorbeeld een dame in duisburg heeft 1.5 klanten per uur ze werk er 12 uur per dag dat zijn 18 klanten per dag is 540 euro min 130 euro is 410 per dag zo dame kan geluk hebben als ik er ben en ik wil een uur sex met jacuzzi vroeger betaalde ik daar 150 euro voor ma het wordt me nu al aangeboden voor 100 euro dit zeg toch al genoeg

nog een voorbeeld dan zo 2 weken terug kwam ik een bloed mooi meisje tegen (ja big30 in huis 19) de vonken sprongen er gewoon van af en ik dag bij me zelf die rijg ik er vanavond zeker aan. ik heb me toch een curvis van 30 euro gehad zoenen ze kleede mijn uit een heerlijke body toe body massage pijpen zc in standje 69 in verschillende standjes werkelijk de hele kamer door geneukt op het bed op de kruk op de kast staand tegen de muur ezv .het zat er op dus ik ging me opfrissen kom ik terug wil ze nog een keer :tongue: had ik geluk dat ik die avond een halfje kamagra genomen heb in totaal met deze dame me een uur vermaak ze is overgens vertroken na een sauna club dicht bij de Nederlands grens ik denk gt en ze noemde zich paula uit agretienieje deze sesie had me denk ik in de gt 100 euro gekost en in h7 60

benijsbeer
28 november 2012, 19:24
Mcsex2

Aanbod aan de DVPs :
EUR X per dag netto in handje zonder verdere bijkomende kosten voor de DVPs. (dwz inkl. Overnachten in club, wel zelf meeste eigen eten en drinken betalen)
Per dag Ca 20 x seks met klanten.

Fkk club bv. Sharks:
Kosten:
entree + overnachten + eten: X Euro
Opbrengsten:
Vanaf 50 Euro inkomsten per beurt...
Per dag Ca 3 tot 10 x seks met klanten.

pertje
28 november 2012, 19:29
Hallo Benijbeer,

Ben je dames aan het ronselen?

benijsbeer
28 november 2012, 19:58
Wie weet, een beetje tegengas geven misschien.

Maar, dit heb ik van de dames zelf gehoord:

Je weet het zelf ook en je ziet dat het overal minder wordt, de concurrentie is moordend. De beren geven hun zuur verdiende geld alleen aan meiden die alles doen wat die gast van hun verlangt.

Dat was voor veel dames een reden naar Flatrate clubs te komen. Ze weten ook dat ze geen echte fotomodellen zijn en dus tussen dergelijke meiden nauwelijks aan de bak zullen komen. Zo realistisch zijn ze ook wel.

Dan spreek ik nog niet over het afwezig zijn van die concurrentie tussen de dames. Dat is niet echt bevorderlijk voor een goede onderlinge sfeer in de clubs. Haat en nijd.

Een andere reden die ik hoorde was dat ze liever niet met iedereen kussen, vingeren of beffen liever niet hebben. In een fkk/sauna club heb je dan als dvp gelijk duidelijk minder gasten, zeker als beren zich in het forum vooraf informeren.

De uitwerkingen in Flatrate clubs zijn voor hun minder. Ze moeten daarvoor dan wel veel vaker van bil.

Dat laatste zorgt er ook voor dat de dag sneller voorbij gaat. Ze horen niet steeds nee, keine Lust, etc.

Ik ben in fkk clubs steeds behoorlijk kritisch. In Flatrate clubs kom ik bij de volgende dame toch wel aan mijn trekken.

Dus al met al een hele nette betaling. Ca. 3000 a 4000 netto per maand. Dat is toch behoorlijk goed betaald vinden de meeste Roemeense en Bulgaarse meiden.

De meiden in Thailand wilden daarvoor heel erg graag komen en de kou in Europa voor lief nemen. Het noodzakelijke visum houdt ze helaas tegen. En ik heb daar heel wat hele mooie meiden gezien.

krukar
28 november 2012, 20:04
Let overigens op dat die Y euro in de meest PT/PSC clubs voor vrouwen is met "standaard service', van verschillende dvp's/eigenaren begrijp ik dat motto-frauen met AV/FT e.d. 200-300 euro per dag opstrijken

Nibor76
28 november 2012, 20:45
Wie weet, een beetje tegengas geven misschien.

Maar, dit heb ik van de dames zelf gehoord:

Je weet het zelf ook en je ziet dat het overal minder wordt, de concurrentie is moordend. De beren geven hun zuur verdiende geld alleen aan meiden die alles doen wat die gast van hun verlangt.

Dat was voor veel dames een reden naar Flatrate clubs te komen. Ze weten ook dat ze geen echte fotomodellen zijn en dus tussen dergelijke meiden nauwelijks aan de bak zullen komen. Zo realistisch zijn ze ook wel.

Dan spreek ik nog niet over het afwezig zijn van die concurrentie tussen de dames. Dat is niet echt bevorderlijk voor een goede onderlinge sfeer in de clubs. Haat en nijd.

Een andere reden die ik hoorde was dat ze liever niet met iedereen kussen, vingeren of beffen liever niet hebben. In een fkk/sauna club heb je dan als dvp gelijk duidelijk minder gasten, zeker als beren zich in het forum vooraf informeren.

De uitwerkingen in Flatrate clubs zijn voor hun minder. Ze moeten daarvoor dan wel veel vaker van bil.

Dat laatste zorgt er ook voor dat de dag sneller voorbij gaat. Ze horen niet steeds nee, keine Lust, etc.

Ik ben in fkk clubs steeds behoorlijk kritisch. In Flatrate clubs kom ik bij de volgende dame toch wel aan mijn trekken.

Dus al met al een hele nette betaling. Ca. 3000 a 4000 netto per maand. Dat is toch behoorlijk goed betaald vinden de meeste Roemeense en Bulgaarse meiden.

De meiden in Thailand wilden daarvoor heel erg graag komen en de kou in Europa voor lief nemen. Het noodzakelijke visum houdt ze helaas tegen. En ik heb daar heel wat hele mooie meiden gezien.
In niet alle all-you-can-fuck tenten hebben ze een gegarandeerd dagloon al dan niet met bonus op drukke dagen en bonus voor stunners.

Dan zijn er nog tenten waar ze jettons, tokens, vinkjes, kruisjes, kerfjes of wat voor tel systeem dan ook hanteren om na te gaan wat een meid aan het eind van de dag verdient adhv hoevaak ze gekamerd heeft.
Dat is eerlijk dat houd de meiden scherp die de neiging tot vluchtgedrag hebben door in de armen van een bekende beer of landgenoot te kruipen.
Echter die niet zo mooie meiden, zeg maar de griezels met zwaar overgewicht zullen dan ook vaker kein lust te horen krijgen van beren precies zoals in de fkk's en krijg je dan vanzelf ook weer een soort van haat en nijd sfeertje.

En kijk om je heen zou je als je meid was met de buurman beer gaan zoenen.
Echter als je helemaal niets toelaat dan gaat dit op de club neerslaan en krijgt de club een naam van daar kan en mag niets en zelf voel je je een soort van melaatse terwijl je goed gebroemed gaat stappen. En omdat sommige meiden dan niets toestaan als standaard en als regel gaat de werkvreugde ook een stuk minder worden en dan duurt een dag van rond de 11 tot 15 uur best lang terwijl je zelf ook plezier zou kunnen beleven, een vrouw is een vrouw profi of amateurtje.

Een flatrate club met ook Thaise en of Philipijnse meiden tegen normale inkomsprijs zou een doorslaand instant succes worden.

Badslippers
28 november 2012, 21:47
McSex:
EUR X per dag netto in handje zonder verdere bijkomende kosten voor de DVPs. (dwz inkl. Overnachten in club, wel zelf meeste eigen eten en drinken betalen)
Per dag Ca 20 x seks met klanten.

Fkk club bv. Sharks:
Kosten:
entree + overnachten + eten: X Euro
Opbrengsten:
Vanaf 50 Euro inkomsten per beurt...
Per dag Ca 3 tot 10 x seks met klanten.

Ik weet niet of de dames in een "Pauschall- of Partytreffclub" entree moeten betalen. Dat maakt veel verschil. Kijk maar naar de prijzen van "Sharks". In de standaard saunaclubs is het 50 euro entree + 10 euro overnachten voor de dames. En aangezien ze maanden achter elkaar werken is dat een forse aderlating in de verdienste. 3000 tot 4000 euro NETTO klinkt veel. Trek daar de uitgaven vanaf en je zit al gauw op bijstandsnivo.

krukar
29 november 2012, 05:38
Die X euro is wel wat ze netto uitbetaald krijgen, tenminste in de PT clubs die ik ken. In die clubs betalen vrouwen over het algemeen ook niet voor de huisvesting en geen entree. Eten moet wel vaak zelf betaald worden al is dat in sommige clubs ook weer anders.

bad pritt
29 november 2012, 07:26
In PTE vertelde Monica een struise best knappe roemeense me dat ze in het weekend tegen de 40 a 50 kamertjes zat voor iets meer dan 100 euro.

Ook in de Mc Sex moeten we niet doen alsof de arbeidsvoorwaarden van de dames zo goed zijn, die werken zich helemaal kapot en vele vrouwen kunnen zo vaak neuken lichamelijk niet erg lang aan, dat verklaard ook deels het grote verloop in deze clubs, alleen de hele sterke vrouwen houden dit geestelijk en lichamelijk zonder veel pauzes over meer dan een paar maanden vol.

Daar staat tegenover dat 150 euro zonder veel onkosten aantikt voor een bulgaarse of roemeense dame, voor bulgaarse nog meer omdat het levensonderhoud daar beduidend goedkoper is dan in Rumania. Een (onder) modaal jobje daar levert een paar honderd euro op.

Dat verschil in de waarde van een euro hier en in hun thuisland maakt het voor veel vrouwen van allerlei nationaliteiten aantrekkelijk hier te werken. Ze vedienen hier hun levensonderhoud vaak voor de familie, of een huisje of auto of...

Denk trouwens dat veel PT geen 150 euro per dag uitbetalen, denk dat zo 100 a 125 veel gebruikelijker zijn.
Toch is ook 150 euro een schijntje voor zo een zware job.

Maar ik zie ook steeds meer clubdames die mischien 1500 euro overhouden per maand, de gouden tijden zijn echt voorbij, en de clubs zittenallemaal mudvol, modaal dus en niet veel meer..als je het aankunt is de pauschalclub of de pt een zeker inkomen en soms meer dan in een club bij elkaar te sprokkelen is.

Toulouse-Lautrec
29 november 2012, 10:04
Bij McSex vertelde één van de meiden mij dat het leuke meisje dat ik miste, minder in haar loonzakje had gekregen omdat de chef vond dat ze niet actief genoeg was.

Dat garantieloon is toch iets minder gegarandeerd dan het lijkt.... De druk om te presteren des te hoger....

uurtje
29 november 2012, 10:58
Ik wil me een beetje aansluiten bij de teneur van de laatste berichten. Ik heb gisteren gesproken met een dame in PTE en die wist mi te vertellen dat ze die dag (en het was geen topdag) 20 man over zich had heen gehad. Ze was verrot, lichaamsdelen deden pijn enz enz.
De intentie is niet om nou een noodfonds voor overbelaste en onderbetaalde DVP's op te richten. Maar daar waar men ff makkelijk lult over "het is voor zo een Roemeense best wel veel" denk ik dat het toch allemaal wel wat gerelativeerd mag worden. De fysieke en psychologische inspanning die aan het werk in een Partytreff is verbonden is hoog. Een aantal beren (ja.....vaak Suedlaender maar zeker niet beperkt tot deze groepering) dat denkt ff een gevoelloze neukpop fiks onderhanden te nemen verhoogt deze druk alleen nog maar meer en zorgt eigenlijk ervoor dat alle anderen (en last but not least de dames ook) daar de vruchten van plukken.
Bottom line...het zijn zuur verdiende centen....

benijsbeer
14 januari 2013, 20:53
Even uit de keuken klappen van MCsex2 waar ik heel veel ben.

De meiden krijgen daar tussen de 80 en 200 Euro afhankelijk van looks en inzet.

Als er te weinig gasten zijn geweest wordt idd de betaling iets naar onder bijgesteld. Met name de dure meiden moeten dan inboeten.

Bovendien wordt daar gekeken naar inzet en samenwerking.

Kim, de thekefrau, weet hoe het werkt.

Ze gaat absoluut niet af op hoeveelheid kamers maar op tevredenheid van de klanten. Ze neemt bijna iedere klant bij of na het eten even apart en vraagt of hij nog tips heeft die de club beter maken kan.

Ze weet hoe belangrijk het is dat het gasten steeds weer TERUG komen.

Tijdens dat gesprekje met die klant krijgt ze zo ook mee hoe de meiden werken en verwerkt dat in haar indruk van iedere meid.

Ze legt de nadruk op samenwerking en balans. Die balans is in een pauschalclub heel belangrijk. Als die weg is worden de meiden gecorrigeerd. Alle meiden moeten ongeveer dezelfde goede service geven en het de gasten naar de zin maken.

Richtlijn: ca. 20 minuten op de bank, ca 20 minuten op de kamer. Niet veel meer maar ook niet veel minder. Zo krijg je de noodzakelijke balans.

Een eventuele financiële correctie is mogelijk omdat de meiden niet precies weten niet wat iedereen krijgt, dus idd. kan het gebeuren dat er eentje iets minder krijgt.

Als er te weinig gasten zijn geweest en de volgende dag vermoedelijk niet anders zal zijn word in overleg gekozen of er eentje de volgende dag vrij neemt, of dat ze genoegen nemen met iets minder en zo het salaris van die meid die vakantie zou moeten vieren wordt terug verdient.

Meestal wil dan niemand vrij hebben, soms onverwacht eentje wel. Dat is steeds weer anders.

Alles in overleg. Dat vind ik heel netjes. Zo wordt de pijn verdeeld en heeft iedereen toch inkomsten.

Dus ja, garantie op inkomsten hebben ze, de hoogte van hun saris kan veranderen met enkele tientjes.

rmjhexe
11 februari 2013, 18:25
Was vandaag in Pt oase en daar werken ze met fiches, je bepaalt bij binnenkomst hoeveel entree je betaald en dat is gekoppeld aan het aantal fiches wat je krijgt.
Bij elke kamergang van max 20 min betaal je de dame met zo'n muntje. Op het eind van de avond krijgen ze er 8 acht!! Euro voor dus min 12 x naar de kamer dan hebben ze knap 100 euro verdient. Droevig maar waar.

anali
11 februari 2013, 21:28
Op het eind van de avond krijgen ze er 8 acht!! Euro voor dus min 12 x naar de kamer dan hebben ze knap 100 euro verdient. Droevig maar waar.

Bij MCsex krijgen ze volgens Benijsbeer 80 tot 200 euri's (zelf heb ik dames daar gesproken die op slappe dagen minder, 50, euri ontvangen voor werkdagen van 14 uur), waarvoor ze ook 20+ kamergangen maken. Da's ook maar 10 per kamergang.

Ik vergelijk het wel eens met het goedkope uurloon van poolse gasten die bij mij thuis komen klussen voor minder dan 10 euri per uur. Zij zijn er blij mee, vergeleken met een maandloon van 400 in Polen komt er voor hun dan toch een behoorlijk loon samen.

En zo bekijk ik ook de lonen van de dames uit Bulgarije, roemenie etc. Vergeleken met de lonen in hun eigen landen verdienen ze hier toch behoorlijk beter. Neemt niet weg dat ik soms het zelfde gevoel heb als jij, rmjhexe, maar de wereld verbeteren kan ik toch niet, en hoe hard het misschien is, als de pauschalclubs net zo duur zouden zijn als de prijzen in bv de nederlandse prostitutie, kwam er waarschijnlijk geen hond meer in deze clubs. Ik niet blij, de dames niet blij...

anali
11 februari 2013, 21:41
Een flatrate club met ook Thaise en of Philipijnse meiden tegen normale inkomsprijs zou een doorslaand instant succes worden.

Ik wacht nog steeds op een pauschal/flatrate club met japannertjes en chineesjes...

de duisburg spesjalist
12 februari 2013, 09:37
moeten wij ons nu druk maken wat een dvp verdient mijn niet gezien

Admin
13 februari 2013, 08:26
moeten wij ons nu druk maken wat een dvp verdient mijn niet gezien

Tja, daar kun je dus wel een discussie over voeren gezien de voorgaande 5 pagina´s ;)
En als je soms hoort dat dames slechts 5euro verdienen voor een "nummertje" .....:redface:

de duisburg spesjalist
13 februari 2013, 08:55
Tja, daar kun je dus wel een discussie over voeren gezien de voorgaande 5 pagina´s ;)
En als je soms hoort dat dames slechts 5euro verdienen voor een "nummertje" .....:redface:

Dat is toch hun probleem niet het mijne moeten ze ma ergens anders gaan werken

Carlitos
13 februari 2013, 08:59
Dat is toch hun probleem niet het mijne moeten ze ma ergens anders gaan werken

Je hebt natuurlijk groot gelijk, en ik vind het jammer dat jij niet door de eerste selectie van de Pimp opleiding bent gekomen.....:freu:

de duisburg spesjalist
13 februari 2013, 09:11
Gert-jan wat ze verdienen in een partytref zullen we nooit echt weten ma als wij ons daar druk om moeten maken dan moet de form leiding ook ma stoppen met alle korting kaartjes en tombolas voor de totaal cups . wand ik vin zo totaal club nog steeds leuk om te bezoeken het licht er ook aan hoeveel klanten er op een dag zijn wat een dame verdien ik doe zo club niet maandelijks aan en ben gewoon meestal in Duisburg .

Fons
6 maart 2013, 15:52
Hallo,

Ik weet ook niet was de dames verdienen, maar ze zullen vast meer verdienen dan mij zelf, en wat maakt het ook uit wat ze verdienen, ze vragen toch ook niet aan ons wat we verdienen, wel respect voor het werk wat ze doen, maar als het niks op levert deden ze het ook niet.
Want als ik niks verdiende met met werk ging ik er ook niet heen.

Dus geniet van het leven en maak je er niet zo druk om.

rmjhexe
6 maart 2013, 17:14
In fkk adalina Dorsten krijgen ze20 euro per kamergang

Dalton
6 maart 2013, 18:44
In fkk adalina Dorsten krijgen ze20 euro per kamergang

Maar dan heb je ook het neusje van de zalm qua dames flink veel geld voor een nummertje en bijna niks voor de uitbater van het etablisement die geen entree heft dus ik geloof dat zo'n meisje in de club 5 a 10 euro beurt want anders kan zo'n bedrijf niet blijven bestaan.
Het kan ook zo zijn dat deze dames 100 euro entree moeten betalen om 50 euro te kunnen verdienen op een dag.

rmjhexe
6 maart 2013, 19:51
Nee dalton 1x kost 40 euro , dus 20 voor de dame, 20 voor de clubuitbater

Nibor76
6 maart 2013, 20:29
Rare logica dan.
Dus het meisje krijgt van de €40 maar €20.
Wat krijgt het tweede meisje/sessie dan, krijgt die dan 30,- euro.
En het derde meisje krijgt dan weer €20.

Uiteindelijk krijgt de club in het meeste geval dus 30,- en dat is precies het bedrag van de 30-30-30 clubs.
Alleen is het dan onder de streep 30-20-20-20 als je drie sessies neemt.

De meisjes in die tent wat een soort kruising is tussen een pauschalclub en een fkk zijn denk ik beter af in elk geval, financieel dan.

krukar
6 maart 2013, 22:31
Zo moeilijk is wat rmjhexe zegt toch niet te begrijpen? :)

30 minuten kamer > klant betaald 40 euro > 20 euro is voor dame | 20 euro is voor club
30 minuten 2de kamer > klant betaald 40 euro > 20 euro is voor dame | 20 euro is voor club
60 minuten 3de kamer > klant betaald 80 euro > 40 euro is voor dame | 40 euro is voor club

etc.

Nibor76
6 maart 2013, 23:05
Nee in die tent FKK Alina Dorsten is sessie 1 €40 ga je voor 2 sessies dan is het €70 en 3 sessies gaat voor €90 volgens hun site.
Dus idd dame heeft 20 en de rest is voor de club, komt op hetzelfde neer

bad pritt
7 maart 2013, 10:37
Het verdienmodel in die rtc clubs (Fkk Alina, Arabelle, Grimbergsauna, en Villa Venus) is simpel.
Een vast bedrag per kamergang is voor het meisje en de rest is voor de uitbater.
In Alina geeft dat bij de entreeprijzen van 40/70/90 (1x, 2x, 3x) bij;
1 kamergang 20 e voor de dames en 20 voor de uitbater.
2 x 40 e voor meisje en 30 voor uitbater
3x 60e mesije en 30 voor uitbater

In de andere rtc clubs liggen de verdiensten denk ik iets hoger, ik verwacht dat ze daar 25 a 30e per kamergang krijgen.
En heb weleens zo een model voorbijzien komen.
Voor de dames blijft dan het volgende achter;
1x 30 ,club 30e
2x 60, club 30e
3x 60, club 50e

Is dat dramatisch weinig ?
Dat moet je afzetten tegen verdienpotentiaal in ieder geval.
In acapulco is het voor vele meiden ook op vele dagen geen vetpot omdat er gewoon teveel meiden zijn momenteel, waar zit je dan beter, in een kleine club waar elke dag een goede stroom klanten komt- de rtc's bestaan al heel lang- of in een drukke grote saunaclub waar iedereen een goed geweten heeft want wat zijn we nette hoerenlopers, omdat we in een goed geregelde club komen waar alle dames goed verdien..hehehe? Zeg het maar en sta maar klaar met je vingertje.
Ik denk dat de dames 15e betalen per dag (pauschale belasting in NRW) en de rest ?
Hoor weleens 50 maar dat lijkt me hoog??

In fkk Alice zitten ook toppers die 15 a 20 plus klanten per dag afwerken.
Die hebben dan toch geld verdient wat aantikt.

Saunaclub Verona Recklinghausen heeft een eerlijk model en dat had Heaven 7 ook voordat die incompetente geldwolven het overnamen. Pas bij de tweede kamergang betalen de dames 30e, voor de rest werken ze voor eigen rekening.

Bij het verdienen meot je denk ik zeggen dat een geidlopende dame waard an ook, grote suanaclub, ramen, laufhaus, rtc, nl ramen, goed verdient. En een slecht lopende dame waar dan ook weinig verdient en het minimumloon met moeite haalt, en ik steek mijn hand ervoor in het vuur dat in Acapulco en andere grote clubs ook zat van die meiden zitten.
Werk je in een partytreff verdien je per dag een bedrag sommige meiden hebben dat liever, het geeft ze geen stress en de good nemen ze met de bad.

Kortom het verdienen is in ziijn algemeenheid een moeilijk in te schatten fenomeen in elke tak van p6 bedrijvigheid.

van lotje gekrikt
7 maart 2013, 12:51
Opmerkingen dat ijsberen niet naar Partytreffs gaan maar naar saunaclubs omdat de dames in een partytreff uitgebuit zouden worden vind ik eerlijk gezegd hypocriet gezeur.
Ik was vroegah vaak in Acapulco, zo'n 'nette' saunaclub.
Probleem was dat er vaak ZO veel vrouwen waren dat sommigen na een hele dag&nacht vrijwel naakt rondgelopen te hebben soms niet eens 1 klant wisten te scoren. Ik hoorde dit van 2 dames, en dat ze zo'n dag dus gewoon verlies draaiden omdat ze zelf ook entree moeten betalen. Pas met de 2e klant maken ze 'winst'.

Of een meisje wordt uitgebuit kan je zo niet zien! Hangt af van het pooiervriendje dat haar naar een werkplek brengt. Maar als dat vriendje denkt dat de dame meer kan verdienen in een luxe club, zal hij haar daar naartoe brengen.

Een meisje in een pauschalclub verdient een vast salaris (heb ik tenminste gehoord in zowel McSex als in Dorsten); zo rond de 100 euro.
Ze werken veel, maar kost en inwoning is gratis, en ja, ze moeten vaak meer dan 10x per dag op hun rug/handen en voeten, maar eind van de maand hebben ze wel 2.500 netto in de tas. Daar moet haar papa in Roemenie een jaar voor werken. Als 'ie al werk heeft.

Per nummertje verdienen ze inderdaad niet veel, 5-10-20, geen idee, maar inkomenszekerheid is ook wat waard. Te weinig? Hoeveel mensen op dit forum, die WEL een goede opleiding hebben, verdienen meer dan? 2500 netto is meer dan een modaal inkomen in Nederland, en zeker in Duitsland waar geen minimum loon geldt. Voor een jong meisje zonder opleiding (of desnoods MET; dan nog) of werkervaring is het meer geld dan ze waar dan ook kan verdienen. Ze zou vast liever neurochirurg zijn geworden, maar dat is niet voor iedereen weggelegd.

crasher1983
8 juni 2015, 00:49
en hoe verloopt dan de werking met de jetons in sommige clubs? de meisjes krijgen na een kamerbezoek een jeton lees ik bij verschillende topics