PDA

Volledige versie bekijken : El conquistador (twistasziane)

El Conquistador
16 november 2009, 17:34
Naam: El conquistador

Geslacht: Man

Leeftijd: Jonge god

Hobby’s: voetbal (zaal & veld) sauna op zijn tijd

Beroep / Werk: Zelfstandig ondernemer in de autobranche

Favoriete Sauna Club: Golden Time

Favoriete Meid: Valeria (BUL)Al kan ik ze niet meer vinden:heul:

Favoriete Auto: Zelf maakt me niks uit maar BMW X6 is wel een plaat van een auto..

Favoriete Drank(en): Pilsje

Favoriete Eten:Shoarma

Favoriete Muziek:van alles

Eerste sauna club ervaring: 2006

Mijn naam is sinds vandaag veranderd..Ik was eerst Twistasziane maar die naam schepte veel verwaring bij de ijsberen doordat twistas en ziane al bestonden op het forum en tevens mijn vrienden zijn..Ik ga graag zaterdags op pad met mijn vrienden ijsbeer11,twistas en ziane en meestal op de heidweg 1..

Groeten El Conquistador:freu:

Big30
16 november 2009, 20:56
Als nog welkom! Kan me de naamsverandering van 1 van de 3 Musketiers wel een beetje voorstellen, nou ja eigenlijk 4 maar 3 nicks hadden wel erg veel gemeen!

Gr.,
Big30

Picasso 1
16 november 2009, 21:02
Naam: El conquistador
...............
Mijn naam is sinds vandaag veranderd..Ik was eerst Twistasziane maar die naam schepte veel verwaring bij de ijsberen doordat twistas en ziane al bestonden op het forum en tevens mijn vrienden zijn..

En jij denkt dat je huidige naam geen verwarring schept? Nu al denken sommigen in de club dat ik El Matador ben :thefinger:. Straks denkt de voltallige ijsberenpopulatie dat hier alleen maar nep spanjaarden rond lopen:Grrr:

Big30
16 november 2009, 21:03
En jij denkt dat je huidige naam geen verwarring schept? Straks denkt de voltallige ijsberenpopulatie dat hier alleen maar nep spanjaarden rond lopen:Grrr:

Maar dat is toch zo :biggrin:;):hah:?!?

Big30

El Conquistador
16 november 2009, 21:33
haha pica zijn er nog ijsberen dan die denken dat jij echt ''de killer bent'' kan me niet voor stellen

sofaking
16 november 2009, 22:29
Ik vond dat trio "twistas", "ziane", en "twistasziane" wel origineel. Bizar ook, maar wel heel intrigerend betreffende de naamkeuze. "Daar moest iets achterzitten, misschien lezen we het hele verhaal ooit wel."
Jammer dat er geen mooie revelatie achter zit...
Als je maatjes nu ook hun alias veranderen in "El" en "Conquistador" Wordt het weer spannend. :hammer:
Go for it. :freu:

El Conquistador
16 november 2009, 22:48
Ik vond dat trio "twistas", "ziane", en "twistasziane" wel origineel. Bizar ook, maar wel heel intrigerend betreffende de naamkeuze. "Daar moest iets achterzitten, misschien lezen we het hele verhaal ooit wel."
Jammer dat er geen mooie revelatie achter zit

sofaking het was meer gebrek aan :lostit:creatievetijd van dan een achter liggende gedachte.. Hoe de 2 kerels bij hun naam komen kunnen ze in dit draadje nog wel eens uitleggen denk k :wink2:

ziane
16 november 2009, 22:58
sofaking het was meer gebrek aan :lostit:creatievetijd van dan een achter liggende gedachte.. Hoe de 2 kerels bij hun naam komen kunnen ze in dit draadje nog wel eens uitleggen denk k :wink2:

Creatievetijd?? El Conquistador?? Je zou Analfabeet moeten heten...:freu:

En hoe ik aan mijn naam kom? Zit eigenlijk niets bijzonders achter. Ik was bezig met het aanmaken van een account op ijsberenforum en had eigenlijk geen idee welke nickname ik zou gebruiken. Echter tijdens het nadenken werd ik door iemand gebeld die ik ziane noem, dus vandaar....

El Conquistador
16 november 2009, 23:07
Creatievetijd?? El Conquistador?? Je zou Analfabeet moeten heten.

Ziane niet zo he tegen je grote vriend kan er ook niks aan doen dat je magda al lang niet gezien hebt ...:asshole:

ziane
16 november 2009, 23:15
Ziane niet zo he tegen je grote vriend kan er ook niks aan doen dat je magda al lang niet gezien hebt ...:asshole:

Sorry vriend, maar ik kon het gewoon niet laten:biggrin:..en ik heb haar een week of 2 a 3 geleden nog gezien.

ps. Valeria nog gesproken of gezien? Volgens mij al maanden niet meer..

Willem2
16 november 2009, 23:17
Straks denkt de voltallige ijsberenpopulatie dat hier alleen maar nep spanjaarden rond lopen:Grrr:

Pas maar op voor Scoobert :eek::rolleyes::cool:;)

Picasso 1
17 november 2009, 00:42
Pas maar op voor Scoobert :eek::rolleyes::cool:;)

Inderdaad, veel nep turken in PHG :biggrin:

ijsbeer11
17 november 2009, 15:17
Vriend, vriend, vriend,

Wat heb je nu toch weer uit je hoge hoed getoverd. Ik kan het haast niet uitspreken El Conquistador wat betekent het eigelijk??

Picasso is een echte spanjaard, als je haar maar goed zit!!!

Ziane is een van oorsprong arabische insektensoort, voor het eerst ontdenkt 700 jaar voor Christus, na de expansie van de 8-potige mug heeft hij zich verder over Afrika verspreid en veel naam en faam verworven als " gevaarlijk insect" laat gevaarlijk nou net de Latijnse benaming zijn voor Twistas..

Hopelijk is het zo voor jullie duidelijk

El Conquistador
17 november 2009, 16:50
Het bekent '' de veroveraar'' past helemaal bij mij he ijsbeer11

Picasso 1
17 november 2009, 20:15
4. Isabella (Villa Marisol)

Niet moeders mooiste maar wel een super service, had ook veel te maken met de beroemde klik die er vanaf de eerste minuut was

:bowlol:
In elk geval heb jij het meeste recht op de bijnaam "El Conquistador" :biggrin:

ijsbeer11
18 november 2009, 15:17
Haha vlak twistasziane niet uit hoor
Hij is synonuem voor veroveraar, moet zelfs zijn vliegenmepper mee op stap nemen om de vrouwen van zich af te slaan

El Conquistador
18 november 2009, 17:17
Maar das voor de strontvliegen ijsbeer11:hammer::joke:

Jetliner
18 november 2009, 18:22
Deheer Raul Del Osos, woonachtig in de Koninklijke straat te Madrid, laat via z'n advocaat verstaan niet opgetogen te zijn dat jij met zijn voormalige ondertitel gaat wandelen :biggrin:

El Conquistador
18 november 2009, 19:10
Deheer Raul Del Osos, woonachtig in de Koninklijke straat te Madrid, laat via z'n advocaat verstaan niet opgetogen te zijn dat jij met zijn voormalige ondertitel gaat wandelen :biggrin:

Dan vertel meneer Raul dat deze naam bij de heer Pedro Delgado hoort en hij niet elke spaans woord kan op eisen doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii:thefinger::hah:

Picasso 1
19 november 2009, 20:38
Nu dan ook even je avatar veranderen in iets stoers en niet dat baby t-shirtje wat nu op je afbeelding staat :biggrin:

El Conquistador
19 november 2009, 23:28
Nu dan ook even je avatar veranderen in iets stoers en niet dat baby t-shirtje wat nu op je afbeelding staat :biggrin:

die is speciaal voor de bulgaarse valeria en pica die zie ik nog steeds liever als jou:asshole:

RAUL7
30 november 2009, 10:44
Dan vertel meneer Raul dat deze naam bij de heer Pedro Delgado hoort en hij niet elke spaans woord kan op eisen doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii:thefinger::hah:

Klopt, ik kan niet elk Spaans woord opeisen. Ik veronderstel dat jij ook een Spanjaard bent of in ieder geval graag een Spanjaard wil zijn :biggrin:, tja wie niet :rofl:!
Ik vind dat El Conquistador bij je past ook al ken ik je niet. Een verovering tegen de prijs van 50€ of meer :thefinger:!

El Conquistador
30 november 2009, 17:25
Klopt, ik kan niet elk Spaans woord opeisen. Ik veronderstel dat jij ook een Spanjaard bent of in ieder geval graag een Spanjaard wil zijn :biggrin:, tja wie niet :rofl:!
Ik vind dat El Conquistador bij je past ook al ken ik je niet. Een verovering tegen de prijs van 50€ of meer :thefinger:!

Haha raul ben geen spanjaard maar hou wel van het spaanse leven..En voor 50 euro ben je al snel de man in de sauna :lostit:

P.s wat heeft real gister gedaan :hah:

Ace2
30 november 2009, 19:18

Ik

El Conquistador
30 december 2009, 21:35
Terug blik op 2009....

De eerste paar maanden stond er samen met ziane wel elke week wel een afspraak om naar de golden time te rijden.In de auto hadden we al plannen gemaakt over hoe en wat.Hij pakte standaard Magda en ik altijd Valeria..Ik denk dat we toch de zomervakantie een keer of 25 zijn gegaan.Soms gingen er wat beertjes mee waarvan Twistas en IJsbeer11.

Na de zomervakantie wilde we toch wat minder gaan het werd iets te gewoon.
We besloten wat meer op ontdekking te gaan zoals keertje naar de VV en natuurlijk het verjaardags feest van Joop Slim waar vele mensen aanwezig zouden zijn.VV was voor mij zelf iets mindere ervaring omdat ik toch de drukte van de GT ben gewend.Daarin tegen was Joop slim zijn feest toch een van de hoogtepunten.Toen we binnen kwamen (IJsbeer11 ziane en ik)dachten we het eerste half uur wat doen we hier toch,maar toen feest los kwam en met iedereen praatje gingen maken was het ook nog eens echt gezellig.

In de maanden November en December besloten we weer wat vaker naar de GT te gaan met eigenlijk altijd met aan onze zijde ijsbeer11(soms Twistas) die na een mooi 2008 samen met mij toch even wat gas terug heeft moet nemen,omdat hij net op zichzelf ging.Toch ben ik blij dat we altijd hebben gelachen met zun alle . IJsbeer11 en ik (noodgedwongen) andere Favo-dames hebben opgedaan.

Lijstje:

Favo dame 2009 : Valeria
Favo club 2009: Golden Time
Favo Stapmaatjes 2009:Ziane IJsbeer11 Twistas
Nieuwe Beren positieve zin 2009; ILTG Joepie Rex Janv foots Rplover sonny en pica(alle in het echt ontmoet)
Onbereikbaarste beer 2009: Big30
Hoogtepunt 2009 : Verjaardag Joop slim
Dieptepunt 2009 : Na de zomer geen spoor meer van Valeria

Doelstelling 2010:

Meerdere malen naar de Golden Time hopelijk weer met Ziane IJsbeer11 en Twistas (meer zijn afspraken nakomt).
Ook wil ik graag de LR PHG en OASE keer bezoeken.

Verder zou ik graag Valeria nog eens willen zien (wie weet) of hoop weer zon leuke meid te treffen om het gezellig mee te hebben in de CLUB en die bij mijn standaard pakket hoort..

Iedereen verder een gelukkig nieuwjaar alvast en veel plezier in 2010 in de clubs!!

ziane
31 december 2009, 00:45
Hahaha wat een verhaal-vertel-talent is deze man..ik ging niet altijd standaard weg met Magda..af en toe kreeg ik namelijk The No-Look gepresenteerd :motz:..

Doelstelling 2010: To-Do-List afwerken en GOLDEN BOYS KAMPIOENEN!!!!

El Conquistador
31 december 2009, 13:15
Hahaha wat een verhaal-vertel-talent is deze man..ik ging niet altijd standaard weg met Magda..af en toe kreeg ik namelijk The No-Look gepresenteerd :motz:..

Doelstelling 2010: To-Do-List afwerken en GOLDEN BOYS KAMPIOENEN!!!!

hahah ook zoiets ons zaalvoetbalteam heet gewoon de golden boys geweldig!! (Zelf bedacht namelijk)

Denk dat we nog veel samen gaan lachen Ziane in 2010!!!:lostit:

El Conquistador
19 december 2010, 12:53
hahah ook zoiets ons zaalvoetbalteam heet gewoon de golden boys geweldig!! (Zelf bedacht namelijk)

Denk dat we nog veel samen gaan lachen Ziane in 2010!!!:lostit:

Jammer dat Ziane wat tegenslagen heeft gehad in 2010 ..Hoop in 2011 de goude tijden uit 2009 weer mee te maken met mijn grote vriend Ziane

ijsbeer11
23 december 2010, 09:56
Jammer dat Ziane wat tegenslagen heeft gehad in 2010 ..Hoop in 2011 de goude tijden uit 2009 weer mee te maken met mijn grote vriend Ziane

Bedankt vriend, ik blijf wel thuis

ijsbeer11
23 december 2010, 10:02
Doelstelling 2010:

Ook wil ik graag de LR PHG en OASE keer bezoeken.

We hebben nog ruim een week, ik ga graag met je mee, kies jij maar welke van de 3 clubs!

Je gaat me toch niet vertellen dat je jouw doelstellingen niet gaat halen?:hammer:

El Conquistador
23 december 2010, 17:38
kun je ook beste doen thuis blijven want als vv de tent van 2010 is moette zeker een keer een doktorsbezoek brengen en mijn doelstellingen zijn veranderd (net zoals john van de brom ook heeft gedaan) ......Er is maar een club in NRW Golden Timessssss

ijsbeer11
23 december 2010, 17:42
kun je ook beste doen thuis blijven want als vv de tent van 2010 is moette zeker een keer een doktorsbezoek brengen en mijn doelstellingen zijn veranderd (net zoals john van de brom ook heeft gedaan) ......Er is maar een club in NRW Golden Timessssss

De beste club is een relatieve uitdrukking gebaseerd op subjectiviteit!
Voor mij is Villa Vertigo inderdaad mijn favoriete club op dit moment (alleen in het weekend!)

Daarnaast vermaak ik me zo nu en dan ook goed in GT en PHG
Binnenkort zal ik mijn horizon eens gaan verbreden in Kaarts en Velbert

Zou jij ook eens moeten doen :freu:

Ohja, en er is maar in 1 in onze ijsberengroep die na een clubbezoek naar de dokter moest :biggrin:

Mit freundlichen grussen,

Eisbar11

El Conquistador
23 december 2010, 17:45
Veel plezier en bel mij vooral ALLEEN op als je naar de Golden Time wil .....