TT Man
16 november 2009, 09:48
Leyla werkt sinds kort in GT. Heeft al enkele gerenomeerde clubs achter haar naam staan (van Noord tot Zuid Duitsland). Ze droeg afgelopen vrijdag alleen een heel strak zilver broekje. Mooi figuurtje. Oogt wat jong maar is behoorlijk vaardig in haar (uitgebreide) dienstverlening. Zeer jammer dat ze niet zoent. Leyla gaf dat overigens wel duidelijk vantevoren aan.
Verder probeerde ze mij wat uit met de prijzen. Ze dacht € 100 te kunnen krijgen voor een vol uur en € 50 extra voor een FT. Ik heb haar gezegd dat ik de prijzen ken, dat ik ze zelf heb gemaakt. Ze begreep niet dat het een grapje was en vroeg mij waarom ik FT dan op slechts € 25 heb bepaald. :biggrin:
Ik heb lekkere geile sex maar haar gehad. Leyla zet zich voor 100% in en verschaft de gewenste illusie. Met Leyla kun je flink aan de gang en ik ben als een tevreden ijsbeer van de kamer gewandeld.
Naam : Leyla
Nationaliteit/Taal : Duits / Duits
Leeftijd : begin 20
Haarkleur/-lengte : blond strak naar achteren gedragen
Lengte dame : ca. 1.65
Postuur/Cupmaat : slank / B cup
Tatoeages/Piercings : nee / ?
Service: full options muv TZ (und kein Kaviar :eek:)
Voordelen: PSE
Nadelen: de welbekende doekjes (ik begrijp het vanuit de dame wel en voor sommige ijsberen is het ook echt nodig, maar persoonlijk vind ik het zo'n dooddoener)
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : € 75
Extra’s bij het bezoek:
Verder probeerde ze mij wat uit met de prijzen. Ze dacht € 100 te kunnen krijgen voor een vol uur en € 50 extra voor een FT. Ik heb haar gezegd dat ik de prijzen ken, dat ik ze zelf heb gemaakt. Ze begreep niet dat het een grapje was en vroeg mij waarom ik FT dan op slechts € 25 heb bepaald. :biggrin:
Ik heb lekkere geile sex maar haar gehad. Leyla zet zich voor 100% in en verschaft de gewenste illusie. Met Leyla kun je flink aan de gang en ik ben als een tevreden ijsbeer van de kamer gewandeld.
Naam : Leyla
Nationaliteit/Taal : Duits / Duits
Leeftijd : begin 20
Haarkleur/-lengte : blond strak naar achteren gedragen
Lengte dame : ca. 1.65
Postuur/Cupmaat : slank / B cup
Tatoeages/Piercings : nee / ?
Service: full options muv TZ (und kein Kaviar :eek:)
Voordelen: PSE
Nadelen: de welbekende doekjes (ik begrijp het vanuit de dame wel en voor sommige ijsberen is het ook echt nodig, maar persoonlijk vind ik het zo'n dooddoener)
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : € 75
Extra’s bij het bezoek: