PDA

Volledige versie bekijken : Loredana (Roemeense)

Qiebus
12 november 2009, 11:41
Naam : Loredana

Haarkleur/-lengte : blond half lang (krullen)

Lengte dame : 1m65

Postuur/Cupmaat : Slank, B cup mooi figuur

Nationaliteit/Taal : Roemeense

Leeftijd : 26

Tatoeages/Piercings : geen

Service : goed. Bij de juiste klik een erg hoog GFE gehalte

Op aanraden van een medewandelaar (nogmaals dank) Loredana mee naar de kamer genomen. Ik zal niet in details treden maar ik heb werkelijk een fantastische tijd op de kamer gehad. Het is een mooie vrouw maar ook nog eens ontzettend leuk. Je kan er een goed gesprek mee hebben en ze zit vol humor. Ik zit nu nog na te genieten en kan niet wachten haar nog een keer op te zoeken. Apart dat ik nog geen posts over haar kon vinden.

toko-9
12 november 2009, 12:52
Is dit de Loredana uit PHG? Ik was daar afgelopen dinsdag o.a. voor een kamerbezoek met deze blonde schoonheid, maar was in PHG niet aanwezig. Misschien 'overgelopen' naar GT?

Qiebus
12 november 2009, 13:12
Ze vertelde dat ze nu 2 maanden in GT werkt, daarvoor niet in andere clubs. Ik weet niet zeker of ze af en toe ook ergens anders werkt.

Clinic
12 november 2009, 13:26
Denk niet dat dit Loredana uit PHG is, want ze is niet aan het werk momenteel, heeft toch wel vrij lang haar als ik het me goed herinner ;) en meerdere piercings. Misschien haar 'zus' ;)

Bosco
12 november 2009, 16:16
ik weet wel zeker dat het niet de Loradana van PHG is.
De koningin van PHG zal nooit haar aanbidders en onderdanen verlaten. :rolleyes:
En Loradana PHG heeft trouwens maar 1 piercing ( knopje bovenlip ) :tongue:

Clinic
12 november 2009, 16:54
Denk jij dat Bosco? Tijdje niet met Loredana geweest zeker, want ik heb begrepen dat ze jouw voorbij loopt tegenwoordig, toch? :thefinger: :biggrin:

Loredana in PHG heeft een piercing in haar bovenlip, neus en ook navel :thefinger:

En nee het is 100% niet dezelfde Loredana, deze in GT is wel degelijk anders dan haar naamgenote in PHG. KAN ook niet dezelfde zijn.

laterssssssssssss

Lazerus
25 februari 2010, 11:29
hallo zusammen, weiss einer von euch, ob loredana zur zeit im GT tätig ist?? ich meine nicht die loredana (shakira) aus dem happy. danke für antworten...

Callidus
26 februari 2010, 13:49
Ist doch komisch das du ausgerechnet zu den beiden Schwestern hier so Fragen hast.
Ich sage nur wer lesen kann ist klar im Vorteil.

Da ich so eine Vermutung habe wer du bist, kriegst du keine Infos von mir!

Für die Fragen die du hast, kannst du auch einfach anrufen im GT.

La revedere

Lazerus
26 februari 2010, 18:27
,
Ich habe da so eine Vermutung wer du bist, kriegst du keine Infos von mir!

du, ich glaube ganz sicher nicht das du weißt wer ich bin....... aber egal auch............