PDA

Volledige versie bekijken : Doppelpack mit Chayenne und Giselle.........

Rex
9 november 2009, 22:47
Op de één of andere manier was ik bijzonder geil zaterdagavond en vooral omdat ik me een beetje zat op te winden na de deceptie eerder op de avond in de Villa........
Na mijn stomende sessie - vrijwel direct bij binnenkomst - met Silvana voelde ik dat er meer in zat.........

Ik liep naar de kino waar ik werd gevolgd door twee duitse jonge lentes; Chayenne en Giselle. Er ontstond een kort intermezzo en voor dat ik het wist lag ik op een bed in een verwarmd tuinhuisje met twee lekkertjes die gulzig aan mijn stok aan het slurpen waren. Ooohhhh wat was dit zalig, vooral omdat Chayenne zo'n meesterlijke tongpiercing heeft waardoor het pijpgenot nog groter is.

Maar wat graag wilden ze beiden dat ik mijn ijsberensap in hun mondje zou spuiten, ware het niet dat ik zin had om ze allebei eens flink te berijden.
Eerst Chayenne in doggy gepenetreerd en vervolgens Giselle ( die zich zelf al heerlijk kletsnat had gevingerd)................:rolleyes:

Een beetje gewiekst waren de beide dames natuurlijk wel. Ze wilden snel geld verdienen. Whatever, ik heb me heerlijk vermaakt met deze twee lekkere geile Duitse meiden......:baeh:

adje10
10 november 2009, 16:11
dit zijn 2 heerlijke meiden, maar ik was zondagavond speciaal voor giselle gekomen. wat bleek ze deden alleen maar trio belachelijk.