PDA

Volledige versie bekijken : Sophie/Sophia Braziliaanse

seqoya
9 november 2009, 12:58
Naam : Sophie of Sophia

Haarkleur/-lengte : blond bruin haar half lang

Lengte dame : 1m65

Postuur/Cupmaat : Slank, B cup prachtig figuur

Nationaliteit/Taal : Braziliaanse woonachtig in Spanje
Leeftijd : 26-28 jaar

Tatoeages/Piercings : in navel

Service : Goed, lekker zoenen (volle zachte lippen), beffen, vingeren, PZC goed en enthousiast neuken, kontje vingeren

Vrijdag zag ik deze dame zitten op het krukje bij de gokautomaat en ze kwam me aan de ene kant wel bekend voor maar vind het raar dat ze hier op het forum nog niet bekend is. Ze zegt al enige tijd om de 2 weken te komen .. Ze is 2 weken in GT en dan weer 2 weken in spanje waar ze woont.

Het is een hele mooie meid met groene ogen en een prachtig strak lichaam en mooie smaakvolle lingerie aan. Ze keek me aan en wachtte tot ik haar uitnodigde om bij me te zitten.. Even 10 min lekker samen gekeuveld en toen maar naar de kamer gegaan.

Daar een heerlijke sessie gehad...heerlijk uitgebreid tongzoenen.. daarna ging ze me pijpen waarbij ze zo ging liggen dat ik haar poesje goed kon bewerken met mijn vingers... daarna in 69 en lekker een vinger in haar kontje waar ze goed op reageerde en steeds wilder begon te zuigen..na een tijdje Condoom er om en zij boven op ...daarna nog wat andere standjes en in haar mondje klaargekomen....superwilde sessie... beetje alla gabriela...mi amore kwam ook regelmatig langs... Goede GFE en herhalingskans zeer zeer hoog...

ze is er nu nog tot de 16 en dan 2 weken in spanje en dan komt ze weer 2 weken... probeer nog voor de 16e een keer te gaan

mrwize
13 november 2009, 10:05
Totally agree with first description.

This girl is almost perfect ( except from her plastic boobs that even if they look really good are still in plastic ).

Had a great time with her last sunday. She used to work in Brussel and Antwerp , she speaks an excellent french and I suppose she alos speaks decent dutch.

Would clearly go again with this lovely girl

seqoya
13 november 2009, 10:07
no she does not speak dutch..she speaks perfect english ! And you are right plastic boobs ..but at least a good one... not with the nipples on 08.10 am hahahahahah we have seen those but these are made very good... but an amazing body... and very sweet

mrwize
13 november 2009, 10:12
And an amazing samba rythm ... aaarrghhhhh ... I want to go back before she goes to spain ...

seqoya
13 november 2009, 10:26
she goes 16th right ?

mager
13 november 2009, 11:25
vinger in haar kontje

in her pussy or in her anus ?
Altijd zo verwarrend al mensen het over 'kontje' hebben... :)

KevinK
13 november 2009, 11:32
??????

seqoya
13 november 2009, 11:52
zo verwarrend is het niet hoor... heb jij dan nog meer gaten in je kont dan ?? volgens mij zit er maar 1 gat in je kont ... ;)

mager
13 november 2009, 11:55
zo verwarrend is het niet hoor... heb jij dan nog meer gaten in je kont dan ?? volgens mij zit er maar 1 gat in je kont ... ;)

OK, anus vingeren heeft Sophie dus geen problemen mee.

seqoya
13 november 2009, 12:17
nee met haar kontje ook niet hahahahahahahahaha ;) weet niet of ze het van iedereen wil hoor maar bij mij had ze er geen probleem mee

Nami
14 november 2009, 19:52
Vandaag ook een knallend uurtje met haar beleefd :freu:
Echt naturgeil met super mooie ogen :betrunken:
Ze vraagt E100 per uur en FT is E25. Ze doet ook AV voor E50.
Top begin vd dag met haar!!

Nami
14 november 2009, 20:04
Trouwens vandaag aangepaste service: Geen TZ, geen vinger in de poes, kontje vingeren ook niet, extra's zijn allen bespreekbaar, maar wel tegen exra euri's uiteraard.

timd
17 november 2009, 15:00
net een knallende sessie achter de rug met deze mooie (understatement?) braziliaanse. Ze kwam net vers GT binnenlopen om 15.00 uur en besloot haar meteen maar te boeken voor een half uurtje. Volop tongzoenen, lekker lang 69 (ook mijn kluisnummer vandaag...) en lekker diep pijpen vervolgens regenjas erom en in doggy style afgemaakt. Al met al een super sessie voor 50 euri. Ze vertelde me dat ze van het weekend (Zondag) terug naar huis gaat maar de hele maand december (tot de 29e) in GT te vinden is.

seqoya
17 november 2009, 15:03
oh dat is goed nieuws dan kan ik vrijdag haar nog een keer beminnen ;)

seqoya
17 november 2009, 15:03
oh lees net trouwens over die aangepaste service nou zullen wel zien vrijdag of ze bij mij ook meer vraagt voor die extra service ;)

Fritzzz
4 december 2009, 13:09
Deze dame ook een "try-out"gegeven. Het eerste contact in de bar was veelbelovend dus de sleutelvraag bleef niet lang uit..:annieengel:

Eenmaal op de kamer werd eerst eevn fijn uitgelegd hoe het menukaartje inelkaar zat en wat ik daar dan van wilde hebben...Normaal hou ik daar niet zo van, ik laat eea graag aan het toeval over en wil niet zo berekenend aan de slag...en aangezien ik normaliter met een "nieuwe" keuze max. een halfuur wil was dit uiteraard dan ook de gekozen optie..:freu:

Oraal zeer begaaft dat moet gezegd, rest allemaal wat kunstmatig zonder de (te verwachten) Braziliaanse passie...wellicht als je wat vaker met haar gaat dat het dit wel ontstaat...dat voordeel van de twijfel geef ik dr zeker..:hammer::teuflisch::hammer:

Oja: Bij de betaling ging ze er vanuit dat we toch langer dan een half uur op de kamer waren, dit was slechts 25min....heb dr uiteraard gewoon 75e gegeven en denk er verder t mijne van...

Aftersales sucks...eenmaal done en weer terug in de bar leid/lijd dit meiske aan geheugenverlies....:asshole:

seqoya
4 december 2009, 13:12
lees net bovenstaande recensie en ik heb totaal andere ervaring met haar. Bij mij is nooit een menu kaart te sprake gekomen ook niet de eerste keer... vanaf de eerste keer dat ik met haar ging heb ik echt spetterende GFE sex gehad... echt supermeid...maar goed het kan klikken of het kan niet klikken ik heb ook wel eens een dame waar het niet mee klikt en waar andere mega super sex mee hebben... t zijn ook geen machines deze dames..