PDA

Volledige versie bekijken : Julia / Rosa (Poolse)



lustman
5 november 2009, 08:54
Naam : Julia

Nationaliteit/Taal : Pools / Duits en beperkt Engels

Leeftijd : 25

Haarkleur/-lengte : blond / schouderlengte

Lengte dame : 1m60

Postuur/Cupmaat : slank / A

Tatoeages/Piercings : schouder / -

Service: pzc , nmc , ft , zoenen , beffen

Voordelen: vriendelijke dame met goede service

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 50 euro

Extra info : volgens GT-expert Ace2 is er over deze dame nog niet geschreven

Toen ik aan de bar zat , kwam deze dame een drankje halen. Onze blikken kruisten elkaar met een glimlach. Ik had verwacht dat ze onmiddelijk naar mij toe zou komen , maar niets van. Ik besloot dan zelf maar initiatief te nemen en te gaan kennis maken. Ze stelde zich voor als Julia. Ik vroeg vanwaar ze afkomstig was en kreeg als antwoord Polen. Deze dame kwam heel eerlijk en vriendelijk over. We hadden een klik en besloten naar de kamer te gaan. Het werd een heel goede sessie. Ze genoot er zelf ook van en het kwam aardig in de buurt van een GFE. :annieengel: Later op de avond stond ze terug alleen aan de kant en ben er dan maar terug mee de kamer opgegaan. :hah: Ook deze sessie was zeer goed. Ze vertelde me dat ze rond half november terug huiswaarts gaat. :frown:

Nami
5 november 2009, 19:36
Was ook op zoek naar haar draadje, dank voor het aanmaken!
Afgelopen zondag om 13.15 in GT aangekomen, na een rondje sauna zag ik deze dame rondhuppelen en onze blikken kruisten zich snel. Normaal iets ouder dan waarvoor ik zou gaan, maar ze had iets speciaals wat mij trok.
Eigenlijk gewoon een lieve, naturelle uitstraling.
Rondje gelopen en ik tref haar aan naast de kino.
Ze schuift gelijk op en ik neem naast haar plaats. Na 2 zinnen zitten we al vol te TZ, wat spontaan was. Gelijk een kamertje opgezocht en dat was erg goed. Julia geniet er zelf ook van en ze vertelde mij dat ze al geil was opgestaan :rolleyes:
Wederom heerlijk zoenen, PZC en dan het neuken. Dat was dermate goed dat we beide zoiets hadden van, je zou best wel eens... in een andere situatie.
Na heerlijk gekomen te zijn wilde ik alleen maar meer. Gevraagd voor een half uur verlenging. Prima maar dat is ook E50,- geen probleem met 1 FT dan E 125 voor een uur. Tweede half uur was ook echt goed en na een knallende FT was ze toch even moe. Dat was danook de reden dat ze voor het 2e half uur ook E50 vroeg, dat was gerechtvaardigd want dan moest ze nl ook iets harder werken dan de 1e keer :annieengel:

Zal haar zeker nog eens boeken voor een GFE sessie.

important
30 december 2009, 06:04
een tijdje geleden ook eens met deze poolse julia naar een kamer geweest,had haar ontmoet bij de ingang van de kino,julia is heel vriendelijk helemaal niet opdringerig,heb een heel tedere intieme sessie beleefd met deze klassedame,deze poolse dame is wel klein en nauw geschapen,mmmm dat voelde heerlijk aan:)

ijsbeer11
30 december 2009, 08:23
Is dit niet dezelfde als de Poolse Jana...?

Carlitos
11 februari 2011, 10:28
Ik heb al eens bij Nila iets geschreven over deze Julia. Het ging toen over de hoge prijs van 2 uurtjes. Nu heb ik haar kort geleden weer gesproken over haar prijs en lees ook hierboven dat ze altijd die €50 voor een extra half uur telt.
Haar haarkleur is al een hele tijd donker rood, tegen het zwarte aan.
Over haar prestaties niets anders dan lof. GFE gevoel is 110%. Ze kust vol overgave, lang en nat, pijpen topklasse, ook weer erg lang, nat en diep. Neuken in diverse standjes met veel gekreun, handen en voeten werk en haar tongetjes gaat overal op zoek naar....
Heb nu al een paar keer met haar gekamerd en opvallend is dat ze weet wat je lekker vind. Goede eigenschap van deze dame met die mooie ogen. Aftersales ook helemaal top, blijft lang om je heen gekronkeld liggen, liefkozen en tongen. Ik heb het gevoel dat ze het zelf ook lekker vind.

Oh ja, kom niet aan haar haar tijdens welke positie dan ook! Dat vind ze dus echt niet prettig.

KevinK
15 februari 2011, 17:10
Ik ben vandaag ook met deze dame de kamer op geweest. Leuke, lieve, intelligente meid die nu 5 jaar in Duitsland is. Service was technisch zeer goed, vooral het pijpen was van hoog niveau.
Idd, aan haar haar komen is er niet bij, wat bij mij de gedachte deed opkomen dat ze een bekende van me was met een pruik op. Ook haar borsten waren een minpuntje voor mij.
Herhalingsgevaar ca. 70%.

Alexander de Grote
22 mei 2011, 07:09
*

*

Naam : Rosa

Nationaliteit/Taal :*Pools/Duits

Leeftijd :*27 jaar

Haarkleur/-lengte :*Donker rood

Lengte dame :*165 zonder hakken

Postuur/Cupmaat :*slank/B

Tatoeages/Piercings : niets gezien

Service:*PZC, NMC, FT, zoenen, beffen

Voordelen:*zeer vriendelijk, mooie uitstraling, GFE, natuurlijk geil

Nadelen: tieten hangen een beetje

Tijdsduur : 60 min

Prijs : 125 euro

Extra’s bij het bezoek: FT

*

*

Ik ben nu al een paar keer in GT geweest, sessies waren altijd goed. Deze dame al een paar keer gezien, maar nog geen tijd aan besteed. Maar tijdens mijn verkleedpartij kwam ze net terug van een kamer bezoek en werd er afgerekend met een ijsbeer. Nu zag ik hoe ze afscheid nam van die man, ik schat ergens tussen de 40-50 jaar en meer dan 100 kg niks speciaals, dat was alsof ze elkaar maanden moesten missen!! Wat een hartstocht, ik werd er zo geil van dat ik op haar weg naar buiten gelijk haar aanklampte en na een klein gesprekje de kamer reserveerde.

Op de kamer een en al GFE, TZ fantastisch, pijpen en neuken heerlijk. Het zal zeker hier niet bij blijven. Nadat ik bij mijn afscheid maar een kleine kus kreeg, vroeg ik wat die dikke meer had dan mij. Zei ze: Der ist wer er ist?!?! Gelukspik.

Alexander de Grote
28 mei 2011, 04:30
Afgelopen week weer eens een ritje gemaakt naar GT. Het eten was net gedaan en ik zag deze Rosa weer. Onze blikken kruisten en ze kwam me even goede dag zeggen. Dat betekend blijkbaar voor haar direct TZ alsof we nooit anders hebben gedaan, dus de sleutel werd snel gehaald. Op de kamer direct aan de slag, kleine Mario stond er klaar voor. Helaas duurde het niet lang voordat het mondje vol zat en ik weer buiten stond!! Het was heerlijk, maar ik had het gevoel even snel af geroefeld te zijn geworden.
Dat had ik niet verwacht, maar weer een wijze les voor de volgende keer.

London Traveller
1 juni 2011, 01:01
I liked this attractive tall, athletic girl with beautiful eyes so when I encountered her outside the kino I asked her for a girlfriend type session with plenty of kissing and off we went to the largest cabin with plenty of mirrors including on the ceiling (number 15). Unfortunately her service was rather too 'professional' for my liking and she insisted on controlling everything. She did a little mouth kissing but not with much tongue or enthusiasm and when I asked her to kiss my neck as an alternative she refused - likening a bit of neck nuzzling to kissing my ass and saying she could pick up an infection! Her blow job was good but she told me that coming in her mouth was 25 euros extra (it is, of course, with cum in the mouth that she really could pick up an infection) and then really went for it in a hurried way - just before I would have come I asked her to stop and we tried some sex - she never let me settle into any position, always changing to suit her whim and particularly quickly with the more intimate ones. However, I liked the fact that she used no lube and liked looking at both herself and me in the mirror. When I asked her to carry on over the half hour (outside the kino she had confirmed the club pricing of 50+25) she refused, saying that she needed to eat breakfast before the food was taken away at 3 pm. She then gave me a little lecture about how she had regular clients and some of them paid her 200 euros for an hour, and she only worked for 75 euros for the hour for long bookings of a few hours etc. She particularly emphasised how her regular clients were important to her and she had to give them priority. She finished the session 5 minutes short of the full half hour. She told me that she is 28.

Alexander de Grote
1 juni 2011, 12:33
Als ik dit zo lees, kon rosa wel Julia zijn. Alleen dat kussen bij mij was iets beter. Maar als ik alles van de traveller lees is zijn verwachtings patroon te hoog of iets vaker de tanden poetsen. Hahaha, joke.

wervelwind
5 januari 2012, 19:03
Ha, eindelijk heb ik haar gevonden! Ik heb haar al vanalles genoemd: Rasa, Rusa,....Blijkbaar hoor ik maar half als ik geil ben. :hammer:
Zij is een van mijn GT toppers met altijd een GFE. Ik denk wel dat het bij haar sterk afhankelijk is van de 'klik' hoeveel ze wil doen en hoe ze het doet. Ik heb geen klagen in ieder geval. Een heerlijk lijf (haar borsten vallen helaas wat uit de toon) en lekker strak.
Wat LT schrijft over een neiging tot controle heb ik bij haar helemaal niet meegemaakt.

Herhalingsgevaar 150% :annieengel:

Carlitos
27 maart 2013, 06:27
Julia/Rosa was deze week in Living Room. Blijkbaar komt ze in beide clubs, zeker met vies weer.

sukehashi
21 oktober 2013, 01:58
Lag daar weet m'n krant te lezen in de kino en ze vroeg of ze bij me mocht komen liggen. Ik had haar de twee vorige keren al geweigerd, dus ik dacht deze keer: why not? Vriendelijke babbel en opties besproken. Ze biedt wel GFE. Lekker lang TZ en uitgebreid pijpen. Heb haar uitgebreid geneukt in de kino en haar mondje volgespoten. Topmeid eigenlijk. Minpunt zijn inderdaad haar borsten.

Rudiderbumzer
26 mei 2015, 20:59
Heb in dit Forum nog niets over Rosa gelezen. Ze sprak me laatst aan in de Kino. Een hele mooie verschijning met mooie
blonde haren. Ze is van Polen.
In de Kino kwam ze naast me liggen en na wat chatten begon ze heerlijk te zoenen. Ze maakte haar hand vochtig en begon
heerlijk over mijn lul en klokkenspel te wrijven, ondertussen zalig doorzoenend.
Na een paar minuten zakte ze af naar beneden en begon een heerlijke langzame pijpsessie, inclusief veel likjes met haar
tong over mijn eikel en ballen.
Ik heb haar maar laten gaan en ben heerlijk klaargekomen in haar mond (een goeie FT is nog altijd Rudi's favoriet).
En, ze blijft nog een tijdje doorpijpen. Zalig is dat toch.
Die Kino is echt goud waard.
Ruud

MiniME
26 mei 2015, 21:43
Is dit dezelfde Poolse Rosa met krullend haar die jaren lang in Freude 39 gewerkt heeft?

Big30
26 mei 2015, 21:55
Lijkt me deze dame:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19574-Julia-Rosa-(Poolse)&highlight=rosa

Dus niet de Rosa bekend uit Freude.

SFL
6 juli 2015, 16:56
Naam: Rosa
Nationaliteit/Taal : Poolse, Duits en Engels
Leeftijd : 26-30
Haarkleur/-lengte : Lange blonde stijle haren (pony)
Lengte dame : 1m65 à 1m70
Postuur/Kont/Cupmaat : Slank slavisch / mooie stevige kont /B-cup
Roken: Ja
Voordelen: Lieve aimabele dame, goede vakkennis, uitgebreide standaard voor GT-normen
Nadelen: Jagertje… Niet te gul met het pre- en aftersalen. Maar wie wel in GT???
Prijs : 50/halfuur
Rapport: op uiterlijk 8/10, op technische vaardigheden 8.5/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 8.6/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE eerder dan PSE
Service: TZ, NMC, PZC, beffen, vingeren, knuffelen…enz.

Presales:
Ik ken deze dame van enige tijd terug. Niet in Freude zoals hier aangehaald wordt, maar ze is al heel lang in GT. Ik zag haar verschillende malen, heb meerdere malen met haar staan praten en ik ben niet zeker; maar waarschijnlijk heb ik haar lang geleden ook geneukt. Afijn, dat haar naam toen ook Rosa was, dat weet ik niet meer. Ik hing aan de toog, ze zag me en kwam meteen gedag zeggen. Wat bijgepraat en na 5 minuten nam mijn zwakte de bovenhand en vertrokken we naar de blokhut.

De betaalde tijd:
In de blokhut toegekomen duwde ze me lekker tegen de muur. We ontdeden elkaar van alle textiel rond ons lichaam en al kussend, strelend en liefkozend doken we het bed op. Met droogneuken is ze wel voorzichtig, wat jammer is. Anderzijds heeft ze wel een aardig servicepakket waar haar collega’s in GT een puntje kunnen aan zuigen. Tja, zelfs TZ zit er in GT al niet zo vaak meer in. Maar goed… Ze pijpte me ook heel even en ik likte haar kut zoals een uitgemergelde en hongerige hond aan een kluif zou likken. Daarna condoom rond mijn pik en vervolgens kwam ze boven op mij zitten. Eerst zachtjes en naar me toe gebogen zodoende we verder konden muilen. Gaandeweg zette ze zich recht en toen haalde ze haar spitstechnologie van stal. Lekkere kutspasmen en vacuumzuigende bewegingen, waardoor het niet lang duurde alvorens ik klaar kwam. Jaja, dit mokkel weet hoe ze een vent zijn pik uitknijpt.

Aftersales:
Nihil. Trouwens een druk bezette dame, die ondanks de hitte van afgelopen zaterdag de ene kamer na de andere aan elkaar naaide.

Verdere opmerkingen:
Ik weet niet dat het dezelfde dame is die hier bedoeld wordt. Deze Rosa werkt al jaren in GT en waarschijnlijk is ze er wel vaker tussen uit geweest en misschien ook voor een andere club, maar ik twijfel dat ze die Rosa is. Anderzijds meen ik me niet te herinneren dat ze ooit rooie haren had. Van zo lang ik haar ken, heeft ze dezelfde look. Blond, stijl en vooraan pony-snit. Steevast lichtgebruind. Slang, maar toch wel een pezig atletisch lichaam. Kort samengevat: aanrader van jewelste

Curva Metea
10 juli 2015, 17:07
Ik ken Rosa of Julia al sinds mijn eerste dag in Golden Time, heeft altijd een pony met blond haar of zwart haar. Beide zijn pruiken, tongzoenen als de beste, jammer van de toen al hangende tieten. Maar seks is helemaal top. Ze zal nu zeker boven de dertig zijn, werkt 5 dagen in de week en is er altijd voor 12 uur zodat ze na 20 uur altijd naar huis kan gaan als ze haar minimum heeft gehaald van ik schat €500.

Curva Metea
11 juli 2015, 15:12
En Big30 heeft gelijk, is dezelfde dame. Dus kan bij elkaar.

gwanfich
17 april 2016, 23:33
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/poland.gif




Rosa (Poolse)
Leeftijd:30-33 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen
Extra info:

gwanfich
17 april 2016, 23:36
Rosa is a blond girl from Poland with blue eyes and is around 30 years old. After a short talk with her i decided to follow her in the room.

Foreplays were in the menu and quite pleasant but a kind of « Pro foreplays », this professional touch can be felt clearly in all what she does which does not sounds like natural. But there are caresses and kisses despite not really FK or partial French kisses. She starts something but doesn’t go till the end, we feel that she keeps control and stays well in her role so that the illusion is not reached. In one word she doesn’t let herself going. Moreover we feel that she saw thousands of dicks in her life... It remains pleasant and she is not inactive. A kind of « GFE pro » despite not being completely GFE. She fills the contract respecting the rules.

Her weakness is the blowjob which is not deep, monotonous and without changes of rythm. Like a tired Woody wood pecker, you know this bird in the cartoon.

This « pro » background is compensated by a very kind and careful behaviour. She behaves perfectly in the room and tries to make everything seriously. But without magic aspect nor natural way of doing. Once again we really feel that she works. The sex was ok especially the cow girl which was close, energic and tender at the same time, she moves well and not like a machine but always with this impression « i do my task ». Doggy was quite good but short so that we chnanged position to missionary then cow girl again which i had to ask as she wanted to finish in handjob. Nothing unforgettable nor amazing but serious and pleasant, we are not stolen and we can’t complain. I would assess her service as somewhere between average and good. Something efficient but without real pluses nor illusion. It’s ok and quite satisfied but far from being bewitched. Not enough for a repetition. After the room she ignores you totally, as many girls do unfortunately.

Service mark: 12/20

bocariver
17 april 2016, 23:53
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19574-Julia-Rosa-(Poolse)

Congrats , you found an archeological piece. I fucked her years ago when she was called Yvonne.

gwanfich
17 april 2016, 23:59
Good job, dude. :wink2:

"Moreover we feel that she saw thousands of dicks in her life..."

I was sure about it, we feel it in her service and here is the proof. 2009! :eek:

mynasch
19 april 2016, 04:57
ook julia genoemd...???
.

wervelwind
19 april 2016, 11:11
Van deze dame bestaat al lang een draadje, kan samengevoegd worden. Ze werkt al jaren in GT.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

gwanfich
19 april 2016, 11:48
ook julia genoemd...???
.
It was her previous name. Now Rosa.

SFL
30 juni 2017, 09:47
:znaika[1]: Paspoort in SFL-stijl:
26135

Naam: Rosa
Talen: Pools, Engels, Duits
Leeftijd: 30+
Roken: afgekickt

De uiterlijke kenmerken:
Haarkleur/-lengte: Lang, stijl, platina-blond... Met pony
Lengte dame: 1m75
Postuur en Kont: Slank / Leuke malse kont
Cupmaat: B-cup
Tatoeages/Piercings: Niets
Bijzonderheden betreft uiterlijk: Mooie opvallende verschijning... Een 30+ topmodel voorkomen


De technische fiche:

Diensten & service:
GFE, TZ, Blowjob, droogneuken, knuffelen, strelen, beffen, vingeren, FT

Standaardhandelingen:
Tongzoenen: :3ster:
Pijpen: :5ster:
Neuken: :4ster:

Randassortiment:
Droogneuken: :3ster:
FT: :4ster:

Aaibaarheidsfactoren:
Prijshantering en transparantie op voorhand: :3ster:
Correctheid + waarmaken beloftes: :4ster:
Netheid & persoonlijke hygiëne: :5ster:
Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid: :4ster:
Lieftallig- en schattigheidfactor: :4ster:
SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP: :3ster:


Prijs : 125 + 5€ fooi voor een dik uur met FT
Score op uiterlijk 8.5/10
Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 8.4/10
Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 90%


De verslaggeving:

Voordelen:
Easy going op de kamer. Leuk in omgang... Veel bespreekbaar. Uitgesproken GFE elementen, leuke babbel... The queen of blowjob, als je het mij vraagt. In de bar ziet ze er afstandelijk uit, maar op de kamer is ze heel familiair.

Nadelen:
Van dichtbij enkele rimpeltjes op gelaat. Huid niet meer zo strak... Tieten wel mooi, maar niet al te stevig meer. Slecht geheugen, daar ze me niet meer als klant herinnerde.

Verdere opmerkingen:
Enkele jaren geleden was ik al eens met deze dame geweest en dacht dat ik toen ook een paspoortje aangemaakt had. Vind ik helaas niets meer van terug. Hoe dan ook was ze deze week even degelijk als enkele jaren terug. Helaas voor mijn fetisj gestopt met roken... Maar de intense GFE heeft alles goed gemaakt! Onwetend over in hoever het volgende week zal veranderen met de prostitutiewetgeving, heb ik me voor de zekerheid toch maar eens lekker zonder rubber laten pijpen... Haar ultieme specialiteit. Met als apotheose dat ik haar bek vol geknald heb. En ze neemt het lang in haar mond. Zo lang dat ik al begon te denken dat ze het ging doorslikken. Dat deed ze uiteindelijk niet... Maar het was een gepaste afsluiter voor FT in Duitsland... Mocht er echt een ommekeer gaan komen inzake condoomgebruik.

26134




Naar SFL’s normen:
Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht

John mc Snek
30 juni 2017, 09:51
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19574-Julia-Rosa-(Poolse)&p=144805

sukehashi
30 augustus 2017, 17:18
In de kino alweer. Ik denk dat ze mijn volgende pijpqueen wordt. Erg lekker, veel gevoel en de ballen slaat ze niet over. Tongzoent ook lekker. Lieve meid en zoog elke druppel eruit. " I like big loads ". Dat horen we graag :) Ze ziet er OK uit, maar in de kino maakt het sowieso minder uit.

Billi
31 augustus 2017, 09:53
Kan indd heel erg lekker pijpen. Aardig in de omgang ook. Zeker aanrader voor het pijpen.

minnaar
11 februari 2018, 01:16
Ik wilde weten of Julia / Rose nog steeds bij GT werkt, omdat ik haar recent niet heb gezien?

fingerprint68
11 februari 2018, 22:04
Habe sie vor genau
zwei Wochen im GT
gesehen. Hat sich demnach
offenbar registrieren lassen.

quickstep
12 februari 2018, 02:31
Vorige weekend (zo) ook gezien.

lekkersfan
12 februari 2018, 22:46
gisteren ook !

sukehashi
16 april 2019, 15:39
Afgelopen donderdag in de kino weer. Pijpqueen! Grappig dat ze me nooit herkent, uiteindelijk pijpt ze me al 6 jaar. Sporadisch weliswaar :biggrin:

mynasch
16 april 2019, 18:24
ik had haar op mijn AWL (http://https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26189-GoldenTime-Live-from/page40) vermeld!