PDA

Volledige versie bekijken : Lilly, roemeens

Pistol Pete
22 oktober 2009, 08:10
Naam : Lilly

Nationaliteit/Taal : roemeens, matig engels

Leeftijd : 26 (oogt flink jonger)

Haarkleur/-lengte : zwart / schouderlang

Lengte dame : 160

Postuur/Cupmaat : zeer slank / a-cups

Tatoeages/Piercings : niet gezien/fevoeld

Service: NMC / PZC / TZ / FT /GFE

Voordelen: Heerlijke dame om te zien, ondanks leeftijd beweerd ze nieuw in het vak te zijn (3 weken werkzaam in GT). Ik heb wel enige twijfel, gezien haar volleerde service en beheersing van de spaanse taal.

Nadelen: geen

Tijdsduur : 30 min

Prijs :50 euro

Deze dame was gister mijn eeste kamerdame. Bij binnenkomst vroeg in de middag liep ik haar al tegen het bevallige lijf. Het was een typische pistollady, iets schuchter uiterlijk en een heerlijk lichaam met fraaie a-tietjes. De sex was ook heel redelijk en zo had ik een goede start van de dag. Later op de avond bleek de dame veel gewild en ik zag haar regelmatig naar een blokhut toelopen.

BSesamstraat
1 november 2009, 09:29
Ik zag haar wel vaker lopen in GT maar stond onderaan op mn lijstje:wink:..
Sorry damens dat ik er zo overspreekt. Maar ja je ook wat voor het oog en dan ga je daar meestal het eerst op af. Ze ziet er goed uit maar is verlegen en een rustig type. Mn eerste sessie moet gewoon geil en uiterlijk top zijn. Die heb ik dan ook gedaan met Adilla. Ze keek me wel elke aan van kom op GEILE beer pak me nauw:wiegeil: uit eindelijk haar de sleutel laten halen en dat duurde wel even ivm met de drukte gisteren in GT. Helaas viel het tegen op de kamer. Ze heb wel een mooi lichaam maar haar hygiene was beneden peil. Ze wou graag zoenen en toen ze wat verder in het spel was wilde ze graag tongzoenen. Maar helaas kwam er een walm uithaar mond dat was niet normaal. Ik ben altijd voor het heftige TZ maar nu tooch maar even niet. Haar pijpen is wel goed, verder heb ik haar in echt veel standjes genomen. Ook haar verwennen heb ik maar niet gedaan omdat ik het daar ook niet vertrouwde...:help:.Jammer dit alles want ze is wel super lief en je kan er denk ik een heftige sessie meehebben als alles oke is.