Pistol Pete
22 oktober 2009, 08:10
Naam : Lilly
Nationaliteit/Taal : roemeens, matig engels
Leeftijd : 26 (oogt flink jonger)
Haarkleur/-lengte : zwart / schouderlang
Lengte dame : 160
Postuur/Cupmaat : zeer slank / a-cups
Tatoeages/Piercings : niet gezien/fevoeld
Service: NMC / PZC / TZ / FT /GFE
Voordelen: Heerlijke dame om te zien, ondanks leeftijd beweerd ze nieuw in het vak te zijn (3 weken werkzaam in GT). Ik heb wel enige twijfel, gezien haar volleerde service en beheersing van de spaanse taal.
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 min
Prijs :50 euro
Deze dame was gister mijn eeste kamerdame. Bij binnenkomst vroeg in de middag liep ik haar al tegen het bevallige lijf. Het was een typische pistollady, iets schuchter uiterlijk en een heerlijk lichaam met fraaie a-tietjes. De sex was ook heel redelijk en zo had ik een goede start van de dag. Later op de avond bleek de dame veel gewild en ik zag haar regelmatig naar een blokhut toelopen.
Nationaliteit/Taal : roemeens, matig engels
Leeftijd : 26 (oogt flink jonger)
Haarkleur/-lengte : zwart / schouderlang
Lengte dame : 160
Postuur/Cupmaat : zeer slank / a-cups
Tatoeages/Piercings : niet gezien/fevoeld
Service: NMC / PZC / TZ / FT /GFE
Voordelen: Heerlijke dame om te zien, ondanks leeftijd beweerd ze nieuw in het vak te zijn (3 weken werkzaam in GT). Ik heb wel enige twijfel, gezien haar volleerde service en beheersing van de spaanse taal.
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 min
Prijs :50 euro
Deze dame was gister mijn eeste kamerdame. Bij binnenkomst vroeg in de middag liep ik haar al tegen het bevallige lijf. Het was een typische pistollady, iets schuchter uiterlijk en een heerlijk lichaam met fraaie a-tietjes. De sex was ook heel redelijk en zo had ik een goede start van de dag. Later op de avond bleek de dame veel gewild en ik zag haar regelmatig naar een blokhut toelopen.