Volledige versie bekijken : party treff Nederland
stallion italian
21 oktober 2009, 14:33
:hallo[1]:Wie o wie kan mij helpen
kan iemand mij ook vertellen of er een dregelijke formule zoals de partytreff in duitsland in nederland bestaat
je moet nogal niet een eind rijden voordat je daar bent
begint nogal te vervelen die kilometers:dance[1]:
facial
21 oktober 2009, 14:39
Volgens mij is het er niet in Nederland. Heb er tenminste nog nooit over gehoord, en als het er wel was zou het natuurlijk meteen op dit forum staan.
groet Facial
limbo
3 november 2009, 13:49
Wat ik weet is er in Groningen een locatie waar dit op donderdagavond voor 50 euries mogelijk is.
En ik geloof op vrijdagmiddag in het limburgse linne.
Tevens zou je een parenclub kunnen bezoeken waar je voor 1 bedrag ook vooruit kan.
Mocht het zijn dat je op je zoektocht party treff in Nederland vindt.
Dan zou ik dit graag van je horen.
stallion italian
3 november 2009, 15:41
:cool:kan je mij iets precieser vertellen waar in limburg evt met een site
je zou heel wat beren gelukkig maken:hammer::roll3::lostit::love:
mr rocky
3 november 2009, 16:46
:cool:kan je mij iets precieser vertellen waar in limburg evt met een site
je zou heel wat beren gelukkig maken:hammer::roll3::lostit::love:
als je googlet op "gang bang linne" kom je al snel het volgende tegen:
Vrijdag 4 April a.s Voor koppels en singles ** Luxe Verwenmiddag ** met WENDY SOMER Onze vrijdagmiddag is uitgegroeid tot een heerlijke relax- en sexxxmiddag. De aanwezige toppertjes verwennen je zo vaak je kunt tijdens deze ORGIE-MIDDAG !!! 12:00-18:00 uur Amateur-Nymfomanen Onder de gasten voor 15:00 uur Verloting met WendY Maak kans op “ SeXXX“ met Wendy! Entree inclusief: Geile show en entertainment van Wendy drank en koud-buffet onbeperkte geile SeX gebruik van alle luxe fasciliteiten zoals: romeins zwembad, chill-lounge, sauna en whirlpool Douches en handdoeken Meer info en foto's, zie ook onze website! Parenclub Party-Farm Rijksweg 11 (N271) – Linne (nabij Roermond) 06-50 94 70 99
OF het nog geopend is weet ik niet, in het verleden reed ik er vaak langs, en was het redelijk druk met auto's..........ik zou zeggen bel ze eens op........:joke:
op het andere forum staan ook recensies
google ook even op Partyfarm Linne..en je komt uit op de site van de Postillon-bar.....het ligt daar tegenover....ik ben er zelf nooit geweest.......maar gangbangs zijn toch net iets anders dan partytreffs.....bij gangbangs probeert een dame zoveel mogelijk mannen tegelijk of achter elkaar te bedienen.......je moet niet raar opkijken als je af en toe een duw krijgt of een duw moet uitdelen om aan de beurt te komen.....
mijn ding is het niet , maar als je het eens wilt proberen, ook in parenclub cupido in sittard worden gang-bangs georganiseerd, als je dat googlet kun je er ook foto's van vinden.......
stallion italian
4 november 2009, 11:01
:plapper:nou mijn dank is verpletterend ik ga zeker even googlen en je hoort het wel van mijn recensies
nogmaals dank niet alleen van mij maar ook van de mede beren op dit forum:joke:
richard3
20 februari 2011, 19:24
Gangbangs zijn er overal in parenclubs in Nederland. Sommige zijn heel druk en massaal, maar vaak is het een leuke manier om aan je trekken te komen met vrouwen die ECHT enthousiast zijn.
noelcitroen
20 februari 2011, 21:22
Eentje waar ik in het verleden wel eens ben wezen kijken is in Medemblik (NH): Moniques sexfeesten (meestal 1x per maand de vrijdagavond). Zie www.dutchgangbang.nl (http://www.dutchgangbang.nl).
Ze noemt het haar vriendinnenclub, want de dames zijn geen DVP maar gewoon mensen met een liefhebberij. Je hebt er meestal zo'n 20-25 dames van jong tot oud en slank tot volslank, die zich aan alles wat mannelijk (sommige ook vrouwelijk) is vergrijpen.
Wat mr rocky al zegt is het met zo'n gelegenheid nogal eens een gedrang rondom de gaatjes van de leukste dames, maar geduld wordt altijd beloond...