Volledige versie bekijken : Beklag doen tegen de dame vs. melden op het forum.
sofaking
11 oktober 2009, 13:35
Het is een te vaak voorkomend probleem. Je gaat met veel verwachtingen naar een dame maar de verwachtingen worden niet gerealiseerd. Beloofde diensten worden niet geleverd of je wordt snel buitengewerkt of de dame lijkt niet op haar foto's of er is geen wisselgeld enz... enz... Kortom, je voelt je in de zak gezet.
Gelukkig zijn er verschillende fora waar je mede-wandelaars kan waarschuwen voor dit soort praktijken, en waar je bijgevolg zelf vooraf kan checken of de door jou begeerde deerne misschien een teleurstelling zal worden.
Is het echter niet een beetje laf om je ongenoegen op een forum te plaatsen zonder de dame in kwestie zelf erop aan te spreken ? Misschien is er wel een misverstand of zo.
Ikzelf heb daar erg veel last mee om mijn ongenoegen te uiten. Ben van nature al erg verlegen en eerder onderdanig aangelegd tegenover de vrouwen en zeg dus meestal niets. Toch is het me al twee keer overkomen dat ik een eind maakte aan de sessie omdat het helemaal klote was en dan ook tegen de dame mijn beklag heb gemaakt. Eén keer gebeurde dat in een gewone privé, de andere keer in een club, en door die argumentatie was het humeur en de sfeer zodanig kapot dat ik maar naar huis gegaan ben terwijl ik anders nog langer gebleven zou zijn.
Mijn ervaring is dus dat het argumenteren met de dame gewoon de rest van de dag verpest en dan is het misschien toch best om niets te zeggen en het voorval zo snel mogelijk te vergeten. In zo'n geval zie ik ook niets mis met het achteraf melden op een forum.
Zakkenleger
11 oktober 2009, 13:44
...
Is het echter niet een beetje laf om je ongenoegen op een forum te plaatsen zonder de dame in kwestie zelf erop aan te spreken ? Misschien is er wel een misverstand of zo.
...
Nee dat is niet laf. In het (gelukkig zeldzame) geval dat ik een slechte sessie heb, ben ik zeker bereid dat ook tegen de dame te zeggen. Maar niet ongevraagd! De dame voelt zelf ook wel dat het niet lekker loopt en als ze het echt wil weten vraagt ze er wel om.
De grap is dat ik met de meeste van die 'slechte sessie' dames het toch achteraf goed kan vinden. Alleen kamer ik niet meer met hun. Ik meld dat overigens niet bij de Theke, alleen als er problemen zijn over geld (tijdsverschillen) waar de dame en ik niet uitkomen.
Ik schrijf mijn ervaringen (goed en slecht) op dit foum, en geef denk ik genoeg informatie zodat de lezer kan inschatten wat er gebeurde. En zo niet, dan kan er altijd nog in PM naar gevraagd worden.
sofaking
11 oktober 2009, 13:54
En o ja, voor goed begrip : met ontevredenheid bedoel ik dus niet onbevredigende of slechte seks (voor wat voor reden ook) maar wel degelijk een duidelijke poging tot bedrog van de dame. (zoals valse foto's, stoppen voor de tijd, op kamer niet meer willen wat vooraf beloofd is, geld achterhouden enz....)
Stiffmaster
11 oktober 2009, 15:47
Durf ook hand in eigen boezem te steken :sorry:
Dit zijn de verdwenen opties :
Als ik ontevreden ben zeg ik het altijd tegen de dame.
Ja, als ik al ontevreden bent dan probeer ik het aan de dame in kwestie uit te leggen waarom ik ontevreden bent, gelukkig zelden van gebruik moeten maken. En het hoeft per definitie niet aan de dame te liggen, durf ook naar jezelf te kijken.
AIOB zeg ik het soms tegen de dame. (leg uit)
Nee altijd uitleggen, dan hoef je niet achteraf hier op het forum te lopen zeuren, en dan bedoel ik niet in de recensie.
AIOB zeg ik het zeker niet tegen de dame maar doe mijn beklag bij de uitbater.
Nooit aan de uitbater, als ik een schooljuf zoekt dan ga ik wel weer naar school toe en hij/zij kan en zal er weinig mee doen omdat de dames zelfstandig werken.
AIOB zeg ik niets ter plaatse maar schrijf het wel op de fora.
Nee dat zou niet fair naar de dame in kwestie zijn, dan kan zij zich niet verweren, en ik vindt dat achterbaks.
AIOB zeg ik niets ter plaatse en schrijf er dan ook niet over op de fora.
Zie voorstaande berichten en antwoorden.
AIOB steek ik een cactus in mijn broek en start een domme enquête.
Nee ik vindt het een goed idee, en als de dame in kwestie niet verder mee wil werken, ach dan zijn er nog veel meer die misschien wel willen
lieget
11 oktober 2009, 15:59
Voor mij is het heel eenvoudig:
Als ik ontvreden ben over de dame dan zeg ik dat direct tegen haar.
Afhankelijk van haar reactie post ik het wel of niet.
Als ik me besodemieterd voel door een dame zal ik de uitbater hierover informeren en zal ik het 100% zeker posten op het forum, al is het maar om mijn "collega's" te waarschuwen.
Hetzelfde geldt overigens voor de club.
Als het me echt niet bevallen heeft, of er andere kwalijke praktijken op na gehouden worden, zal ik dat direct zeggen !!
Big30
11 oktober 2009, 19:32
Enquete toegevoegd!
Big30
sofaking
11 oktober 2009, 19:36
Enquete toegevoegd!
Big30
Vielen Dank. :regionen0000[1]:
facial
13 oktober 2009, 10:36
Gewoon bij de dame zelf aangeven als het niet goed gaat, maar er wel voor zorgen dat je reden van spreken hebt door de dames zelf altijd netjes en met respect te behandelen. Als het dan toch niet goed gaat stoppen en de dame betalen en erbij vertellen dat je niet tevreden bent.
CLUBSPORT
17 oktober 2009, 00:25
mijn ervaring is dat als het niet lekker loopt het geen enkele zin heeft om de dame er tijdens de sessie op aan te spreken , je bereikt er niks mee en de sfeer word er ook niet beter op .
meestal zijn dit de afwerkstertjes en hou ik het op een half uur en is het gelijk de laatste keer dat ik met ze gekamert heb.
je hebt in zo'n geval gewoon pech gehad , ik spreek haar alleen aan als ze het echt te bont heeft gemaakt en na de sessie .
de theke waarschuw ik vrijwel nooit .
meestal voelen de dames wel aan dat het niet lekker liep want ze spreken je meestal de keren erna niet meer aan .
SFL
19 oktober 2009, 11:39
Beklag doen tegen een dame maakt weinig uit omdat ze toch krampachtig vasthoudt aan haar eigen rituelen en werkwijzen. Het is simpelweg hun ingesteldheid of ze moederlijk service bieden of je afwerken als een nummer. Bovendien tilt niet elke klant even zwaar aan de problematiek van wat mindere service of een baaldag van de dame in kwestie. Beklag bij de baas gaan doen is ook maar kleinzielig, want dan breng je haar in de problemen, gaat ze waarschijnlijk naar een andere club, krijft ze meppen van haar pimp die dan geen brood meer op de plank heeft... En daarna begint de ellende weer van voor af aan.
Ikzelf ben dus voorstander van andere beren gewoon op de hoogte te stellen via het forum, zodoende ze zelf hun conclusies kunnen trekken. Ik omschrijf zowel haar alsook de sessie zo goed mogelijk en licht mijn eigen ervaring toe. Met die informatie kunnen andere beren verder en dat wil niet persé zeggen dat vanaf dan de dame zonder werk valt, want niet iedereen stelt dezelfde criteria. Wat voor mij een tegenvaller is, blijkt voor anderen dan weer een meevaller. Sommige nemen er vrede mee om afgewerkt te worden, andere willen dan weer dat er eieren onder hun krent gelegd worden.
Greetzzzzzzzzzz
SFL
thesickboy
19 oktober 2009, 11:47
Op het forum meld ik de meeste van mijn sessies (tenzij ik over een dame al uitvoerig geschreven heb), goed én slechte!
Een slechte sessie zal ik nagenoeg nooit melden of toelichten aan een dame. Een simpel 'dankjewel en tot nooit meer' volstaan meestal.....:wink:
Zonder gekheid, ik voel na een slechte sessie (die gelukkig nog steeds vrij zeldzaam zijn (bezint eer ge begint!)) niet echt de behoefte om daar nog veel woorden aan vuil te maken.
Dames die slechte sessie 'leveren' geven over het algemeen ook geen moer over het feit of jij als ijsbeer het goed of slecht vond...
:bye:
Picasso 1
19 oktober 2009, 20:21
Zonder gekheid, ik voel na een slechte sessie (die gelukkig nog steeds vrij zeldzaam zijn (bezint eer ge begint!)) niet echt de behoefte om daar nog veel woorden aan vuil te maken.
Dames die slechte sessie 'leveren' geven over het algemeen ook geen moer over het feit of jij als ijsbeer het goed of slecht vond...
:bye:
Precies mijn gedachte.
Bekende ijsberen die ik ontmoet en interesse hebben in haar breng ik wel op de hoogte van mijn ervaring.
seksenfun
19 oktober 2009, 20:23
Ach, ze denken vaak op zo'n korte termijn. Maar net dit zou ze haar wel moeten aantrekken. Dat lopende vuurtje.
Scoobert
20 oktober 2009, 09:53
Alles is mogelijk, maar een cactus zou ik niet snel in me broek steken :trust_me[1]:
Sessie afbreken, de dame in kwestie duidelijk maken wat de reden ervan is en mocht er 'bedrog' aan te pas komen, je melden bij de leiding.
Gelukkig heb ik dit tot op heden niet erg veel mee mogen/moeten maken :itsok[1]:
thesickboy
20 oktober 2009, 11:12
Precies mijn gedachte.
Bekende ijsberen die ik ontmoet en interesse hebben in haar breng ik wel op de hoogte van mijn ervaring.
Great minds think alike...:wink:
Zakkenleger
20 oktober 2009, 11:29
Precies mijn gedachte.
Dus waarom dan niet op dit forum? :confused:
TT Man
20 oktober 2009, 12:35
Indien ik ontevreden* ben zeg ik dat meestal tegen de dame in kwestie. Meestal, dus niet altijd. Tegen de 'hopeloze gevallen' (sommigen trekken zich niks aan van je kritiek, je praat tegen een muur) zeg ik niks en daar kamer ik niet meer mee. Ik schrijf daar overigens wel wel een recensie over.
* = Wat is ontevreden zijn? We zijn in Duitsland een relatief hoge standaard gewend. Dus alles moet je wel in het juiste perspectief plaatsen.
Zakkenleger
20 oktober 2009, 15:20
Daarom niet. Omdat we geen puntensysteem kunnen inleggen, en seks en service, ondanks alle beweringen hier, een zeer persoonlijke ervaring en beleving is.
...
You're missing the point.
Als dit forum alleen maar positieve ervaringen beschrijft verliest het aan waarde.
Daarnaast vermoed ik dat negatieve ervaringen door sommige beertjes amper beschreven worden omdat hun ego dat niet zo goed kan hebben :biggrin:.
Natuurlijk is elke beschreven ervaring persoonlijk, dat bestrijdt ook niemand. En een beer die een dame de grond in schrijft maakt zichzelf alleen maar belachelijk.
En van mij mogen dames OOK hun ervaringen met beertjes hier beschrijven, wordt het alleen maar interessanter hier. ;)
ijsbeer11
20 oktober 2009, 16:50
Mijn mening is dat dames van zichzelf wel weten of ze een goede of slechte service aan de betreffende beer hebben gegeven. Dit is natuurlijk elke keer verschillend; ook de dames hebben met de ene beer een betere klik dan met de andere en ze stappen de ene dag met het goede been uit bed en dan weer met het verkeerde...
Een dame zal aan mij ook altijd merken of ik wel of niet tevreden ben geweest, dit hoef je niet altijd met woorden kenbaar te maken, lichaamstaal zegt hierbij vaak voldoende
seksenfun
20 oktober 2009, 20:00
Elke ervaring die ik beleef komt op het forum. Als er al eens eentje tussen uit glipt, is het omdat het de zoveelste keer met dezelfde dame is. Ik ga dat ook zo blijven doen. Gelukkig beleef ik weinig slechte ervaringen (naar mijn persoonlijk gevoel). Sommige kamertjes zijn voor mij subliem, andere erg goed, nog andere goed, sommige konden beter, heel zelden een rotsessie.
Ik pen de ervaring neer zoals ze gebeurde. Fijne details bij de seks worden enkel achterwege gehouden als het de "intimiteit", laten we maar zeggen, zou kunnen schaden van haar. (Voor mezelf maakt het weinig uit. Iedereen mag weten wat ik deed op kamer.)
Ik zal een dame niet afbreken. Zoals gezegd, sommige dames weten van zichzelf dat ze hun laars er aan lappen. Gelukkig komt dat zelden voor. Van zulke meiden ga ik dan ook niet schrijven dat het maar zus en zo was.
Door het feit dat ik het allemaal nogal uitgebreid weergeef kan iemand anders er beter uit opmaken of de dame ook voor hem hetzelfde plezierig kamertje kan tot stand brengen.
Ik schrijf steeds met het idee dat de andere beren ook wel weten dat seks en "de klik" zeer persoonlijk zijn.
Indien je wel opgevoed bent, draag je het respect voor de dame hoog in het vaandel. Je kan laten blijken dat het voor jou niet zo best was op de kamer, op een deftige manier, zonder haar meteen de dieperik in te boren.
Ik zou omtrent deze discussie graag een voorbeeldje naar voren schuiven. Als je dit voorbeeld aandachtig leest, zal je merken dat het op kamer niet zomaar meteen 100% klikte, toch had ik een leuke kamer. Het is maar hoe je het aanpakt, hoe je zelf bent op dat moment op kamer. Een respectloze beer had eenzelfde sessie heel anders kunnen neerpennen. Het is niet zo moeilijk bij zo'n ervaring (als respectloze beer) om haar hier op het forum de grond in te boren. "Zoiets in de trend van: ze was lief in de bar, op kamer wou ze niet eens tongzoenen en vingeren mocht ook al niet. Wat mag er nu nog wel bij die dame. Absoluut geen herhalingsgevaar." Nee, denk even na. Het was misschien niet helemaal mijn dagje, of niet helemaal haar dagje of, of, of.... We zijn mensen, geen robots.
Sommige zeggen of denken: die seksenfun treft altijd goeie dames. Ik ga dan ook nooit met een nieuwe dame hupsakee de kamer op zonder een kennismakingsbabbeltje. Ik ben er van overtuigt dat dat helpt :wink:. Als je daaraantegen denkt: "waauuww, wat een knap ding" en je vraagt meteen om de sleutel te gaan halen, moet je achteraf ook niet klagen over de gelevere service. Het was immers afwachten. (Uiteraard haal je ook niet telkens alle verwachtingen op kamer binnen, die precies bleken uit de babbel vooraf.)
het voorbeeldje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=140999&postcount=32)
Johnny Bravo
20 oktober 2009, 20:06
Ik ga dan ook nooit met een nieuwe dame hupsakee de kamer op zonder een kennismakingsbabbeltje. Ik ben er van overtuigt dat dat helpt :wink:.
het voorbeeldje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=140999&postcount=32)
Misschien ook een leuk ideetje, een kennismakingsdansje van 5 uur!!:wink:
:flatto-bye:
sofaking
20 oktober 2009, 20:14
...
10 uur: opstaan
11 uur: present zijn, gewassen, opgetut en in lingerie
TOT
1 uur
1 uur: Feierabend, vooraleer alles opgeruimd is is het 2 uur, soms 3 uur.
En dan moet je ze in slaap krijgen, totaal kapot, meestal is het 4 uur voordat ze de ogen sluiten, veelal dan nog zichzelf in slaap huilend en na de zoveelste telefoonoorlog..... .
Onderschat ook de temperatuur niet, de ganse dag leven op 27 graden Celcius maakt je volledig tam, lamlendig en je weet geeneens meer of het zomer of winter is. Ga je even buiten, loop je gegarandeerd een verkoudheid op. Onderschat het verdomme niet, dat leven.
Beste erpee. 24/24 op zijn werk wonen is sowieso slopend, maar dit ritme houdt toch niemand vol ? Dat is dan 7 dagen per week 15 uur werken en maar een paar uur slapen per nacht. Kan de directie van de villa niets doen om het ritme wat te drukken ? Deze toestanden zijn in elk geval tégen alle werkreglementen en terecht. Als zelfstandigen mogen ze dan misschien wel doen wat ze willen, maar zo gaan ze direct naar de burnout en het hospitaal.
Hebben ze die werktijden echt nodig om een deftige boterham te verdienen ? Zoja, dan kan je beter als kuisvrouw gaan werken denk ik zo.
Picasso 1
20 oktober 2009, 20:25
Al die onzin over dat ijsberen die negatief schrijven over een dame bij zichzelf te rade moeten gaan is de reinste flauwekul. Er zijn zeker foute ijsberen maar net zo goed zijn er foute dames. Recensies over persoonlijke ervaringen met dames zowel positief als negatief behoren tot de steunpilaren van een sexforum en het aanvallen van ijsberen op hun persoonlijke ervaring is hierbij uit den boze.
Picasso 1
20 oktober 2009, 20:32
Ik vind het ook zo zielig anderen te waarschuwen voor mindere service, want service ia afhankelijk van veel factoren, en de grootste, meest bepalende factor is de klik tussen klant en Meid.
Als je bekenden van je er niet op attendeert en je houdt tegenover ze informatie achter dan maakt dat je onbetrouwbaar.
Een ieder is zelfstandig genoeg om toch te kijken of er bij hem mogelijk wel de klik is.
Picasso 1
20 oktober 2009, 20:40
Dus waarom dan niet op dit forum? :confused:
Zit gewoon niet in mijn aard om al te negatief te doen over een dame. Soms schrijf ik wel meer in het algemeen dat ik het geen goede sessie vond.
Verder is een ieder wat mij betreft helemaal vrij om op hun manier hun ervaringen te schrijven.