Volledige versie bekijken : Dames recensies
Bosco
11 oktober 2009, 11:33
Ik begrijp de hele onenigheid over recensies van de dames niet.
Als een welbekende ijsbeer zijn slechte of goede ervaring met die dame, eerlijk beschreven heefd, is daar niks mis mee.
Ik kan niet begrijpen waarom een negatieve recensie word aangevallen, als je er niet mee eens bent..... betekent het alleen maar dat jouw ervaring met haar positiever is.
Zelf ben ik maar 1 maal met voorkennis van de recensies op 'n dame afgestapt. Niet dat ik veel had aan die voorkennis, want het kon vriezen of dooien met die dame. Zo verschillend zijn haar recensies.
Als ik de recensies van mijn no.1 dame van te voren had gelezen, had ik er nooit mee gekamerd. Niemand zal ook begrijpen waarom het mijn no.1 dame is, maar dat komt door mijn p.s. ervaring met haar.
Ik bedoel maar, recensies over de dames zijn persoonlijke ervaringen. En daarom kan je een goede of slechte "eerlijke" ervaring nooit aanvallen.
Ikzelf stap nooit onder invloed van de recensies op een dame af.( op die ene keer na dan )
Als ik haar aantrekkelijk vind, maak ik eerst een praatje en weet binnen 5min. of het klikt of niet.
In mijn cariëre als hoerenloper maar 2 keer tegen een zepert opgelopen, omdat ik zo stom was om niet ff van te voren een gesprekje te voeren met de dame.
De dames recensies zijn voor mij, niet meer en niet minder dan leuke entertainment.
:closed10[1]:
Zakkenleger
11 oktober 2009, 11:43
Mee eens Bosco.
Als een beer moeite heeft met negatieve recensies over een dame of club, zegt dat meer over zijn eigen onzekerheid en beoordelingsvermogen. Anders zou hij er zich niet zo druk over maken.
Zelfs al zou een negatieve recensie niet eerlijk zijn, dan nog hebben de meeste beertjes hier dat haarfijn door en negeren die recensie. :noproblem[1]:
Picasso 1
11 oktober 2009, 11:59
Ik begrijp de hele onenigheid over recensies van de dames niet.
Als een welbekende ijsbeer zijn slechte of goede ervaring met die dame, eerlijk beschreven heefd, is daar niks mis mee.
Ik begrijp het ook niet. Het is niets meer dan agressieve censuur en nadelig voor de betrouwbaarheid van het forum.
joop slim
11 oktober 2009, 12:08
Ben het met jou eens Bosco,
een ieder heeft zijn eigen ervaring met een dame, en al is een dame voor jou beter dan voor die ander dan blijft het zijn mening die je moet respecteren !
Hij heeft het immers zo beleefd, godzijdank is ieder mens verschillend anders liepen we allemaal hand in hand:biggrin::biggrin::biggrin:
MiniME
11 oktober 2009, 12:52
Dank voor het aanmaken van deze thread Bosco.
Mijn commentaar vanochtend al elders gepost, past hier wellicht beter:
Waarom is dit toch 1 van de weinige fora waar meer lovende dan negatieve recenties verschijnen? Op bijna elk forum worden juist meer slechte ervaringen (over diensten, producten, etc) gepost dan goede (wat dus ook weer een verkeerd beeld geeft van de kwaliteit van het gebodene) maar nee, bij professionele dames die een professionele dienst aanbieden die gewoon aan bepaalde kwaliteitsieisen moeten voldoen, worden we opeens een heel stuk omzichtiger:
"tsja, het was niet helemaal ok, maar het lag vooral aan mezelf", of
"tsja, de dame performde niet, maar ik kon zien dat ze er niets aan kon doen" of
"ach, ze bedoelt het allemaal goed, maar het kwam er niet uit".
Het zegt meer over de onzekerheid van de betreffende ijsbeer, dan over de dame.
Kortom: een dame moet het wel erg bont maken om op dit forum een negatieve recentie te krijgen, dus als een ijsbeer dan eens een keer serieuze kritiek heeft, prima (zolang het maar niet overdreven wordt en feitelijk blijft). Terwijl juist kritische recenties cruciaal zijn om een kwaliteitsbeeld te vormen en de ijsberen scherp/kritisch te houden (als je dit forum soms leest, en sommige eeuwig optimische recensenten, dan is elke club "een waar paradijs en de ontmoeting met alle dames een lot uit de loterij, een geschenk uit de hemel die alle dromen waarmaakt en in de zevende hemel brengen" )
Zoals P1 zegt zal het eventuele negatieve beeld vanzelf verdwijnen als het een incident is. Is het echter structureel (en de dappere ijsberen in kwestie durven hierover kritische recenties te schrijven) dan is het ook duidelijk dat je deze dame moet mijden.
De dame in kwestie in kwestie verdedigen doe je dus het beste door een (eerlijke, waargebeurde, niet ego-trippende) recentie te schrijven.
En foots: graag zien we dus nog je recenties over Simona en Zoë (niet om hen af te maken, maar om andere ijsberen te waarschuwen voor matige praktijken).
En inderdaad: ook ik maak altijd een "first 5 minutes" afweging als ik een dame aanspreek, en gebruik geen recenties om wel/niet met een dame de kamer op te gaan (als er echter structureel geschreven wordt dat een dame niet aan TZ en PZC doet, zal ik dit nogmaals dubbel checken, alhoewel het niet hoeven checken plezieriger is).
MiniME
11 oktober 2009, 13:29
Mee eens Bosco.
Als een beer moeite heeft met negatieve recensies over een dame of club, zegt dat meer over zijn eigen onzekerheid en beoordelingsvermogen. Anders zou hij er zich niet zo druk over maken.
Zelfs al zou een negatieve recensie niet eerlijk zijn, dan nog hebben de meeste beertjes hier dat haarfijn door en negeren die recensie. :noproblem[1]:
Hier kun je mooi zien dat bepaalde ijsberen helemaal los slaan als er even wat kritiek op "hun" club of "hun" meisje komt: DE WEG KWIJT (http://saunaclubforum.net/forum/showthread.php?p=141393#post141393) :rolleyes:
Zakkenleger
11 oktober 2009, 13:35
Hier kun je mooi zien dat bepaalde ijsberen helemaal los slaan als er even wat kritiek op "hun" club of "hun" meisje komt: DE WEG KWIJT (http://saunaclubforum.net/forum/showthread.php?p=141393#post141393) :rolleyes:
Ach, dat soort beren heeft toch enige amusementswaarde. ;) Zo komisch om te zien hoe krom ze redeneren, en hoe slecht ze lezen.
MiniME
11 oktober 2009, 13:40
Ach, dat soort beren heeft toch enige amusementswaarde. ;) Zo komisch om te zien hoe krom ze redeneren, en hoe slecht ze lezen.
Amusement is het zeker. :rolleyes:
Alleen jammer dat het telkens onder de noemer gaat "we hebben het beste voor met die arme meisjes" terwijl het eigenlijk alleen 1 grote ego-trip van de mannen is. Maar goed. Het zij ze gegunt :noproblem[1]:
Zakkenleger
11 oktober 2009, 13:48
De dorpsgek van Grefrath? :hammer_2:
Die is verhuisd naar Villa Marisol :biggrin:
TT Man
11 oktober 2009, 13:54
Iedereen moet maar gewoon schrijven wat hij er van vindt. Goed of slecht maakt niet uit.
Zelf probeer ik altijd duidelijk te zijn en een eigen mening te vormen. Zie recensie Lucia GT. Recensies had ik vooraf gelezen en op basis daarvan zouden er veel zijn die Lucia links laten liggen. Toch mijn eigen keuze gemaakt (die looks he) en een subjectieve (natuurlijk) maar eerlijke recensie geschreven.
Overigens ben ik het niet helemaal met MM eens dat hier overdreven positief wordt geschreven. Misschien dat de meeste forumleden liever over hun hemelse successen schrijven dan over zeperds. Daarom is de recensie van Foots over Julia (ik ken ze verder niet) wel goed.
Zakkenleger
11 oktober 2009, 14:09
Egotjes worden volgens Zakkenleger bestreden door erpee, lees zijn posting over de boeddist erpee er maar een keertje op na.
En wie bestrijdt het ego van de strijder? :rolleyes:
..
Daarvoor zijn ze allen veel te lief en doen ze veel te hard hun best om die bende hoerenlopers het naar hun zin te maken.
...
Zeg erpee, zitten er ook grijstinten in je verfdoos, of alleen zwart en wit? ;)
Allen is zwaar overdreven. Als in elk beroep heb je goeien en minder goeien, en soms een haai. Stop nou toch eens met die 'ridder op het witte paard' act, wordt wat voorspelbaar... :rolleyes:
Picasso 1
11 oktober 2009, 14:10
Overigens ben ik het niet helemaal met MM eens dat hier overdreven positief wordt geschreven.
Er is hier vaak wel een positieve intonatie.
Laatst had ik het bijvoorbeeld met een duitser over het zeer goede eten in PSR. Hij reageerde dat in de (duitse) fora veel negatieve recensies worden geschreven over PSR. Dat is niet het beeld die je van PSR krijgt als je de geplaatste recensies hier leest. Je leest hier wel enige kritieken maar veel omzichtiger en veel indirecter.
Afbranden en afkraken ben ik zelf ook geen voorstander van maar feitelijkheden en normale kritiek zijn essentiële bestaanspilaren voor een forum als dit.
Zakkenleger
11 oktober 2009, 14:17
...
Geen enkele Meid zal ooit aan jouw verwachtingen voldoen, liefst meer negatieve recencies mannen, we hebben toch maar te doen met hoeren.
...
Nog zo'n domme opmerking. Minime heeft zat recensies over topervaringen geschreven.
Stiffmaster
11 oktober 2009, 16:11
1. Misschien dat de woorden van RP eens wat beter zouden moeten gelezen worden :cool:
2. Misschien dat wij allemaal eens een tijdje als RP onder de dames moeten worden gebracht in een club :confused:
3. Misschien moeten vele van ons eens wakker worden geschud en dat macho-gedrag gaan afleren. :mad:
4. Misschien is het mogelijk om eens wat verder te kijken dan onze neus lang is en eens denken hoe de dames zich zullen voelen, en wie weet moeten diversen onder ons eens een tijdje gaan werken als de dames, zien wie er dan nog een grote bek heeft :Grrr:
5. Misschien zou het leuker worden hier op het forum om eens op te houden met een ander de zwarte Piet toe te willen spelen, volgens mij komen we allemaal hier vanwege het zelfde doel, genieten heet dat heren :respect1[1]::respect1[1]:
Dalton
11 oktober 2009, 16:12
Het eindigde dus helaas op een typische LR manier: geen orgasme (had ik ook geen behoefte meer aan) en een kater gevoel.
Kijk minime wat heeft livingroom met jou klaarkomen te maken,het gaat bij jou niet om de dames maar om deze fijne en gezellige club de grond in te boren.
Wanneer je steeds livingroom vermeld met je fiasco's bij de dames ,het zal wel niet klikken tussen jullie, maar waarom ga je dan naar deze zaak of ben je er niet geweest en ga je op de verhalen van anderen af.
Ga maar kijken bij alle recensies van livingroom daar zitten vast wel slechte tussen maar zoals jij livingroom er steeds bijhaald heeft een rede en niets met de dames te maken .
Als ik willem was zou ik jou heel goed in de gaten houden om een club zo aan te vallen steeds weer .
Jou sessies die goed verlopen zijn in clubs die wel vele kilometers verder in duitsland liggen en door ons niet gecontroleerd kunnen worden .
Wat zit je te hameren op een verslag van foots over de beide dames uit lr.
Hij is diverse keren met ze weggeweest dus zal het toch aan zijn verwachtingen voldaan hebben anders ga je de 2de keer al niet meer met ze de kamer op.
Ik kom zelf in andere clubs om met de dames de kamer op te gaan zelfs in villa vertigo wat een mooie zaak is en het eten heerlijk maar het is mijn tent niet als ik er ben vraag ik naar de dame en ga met haar de kamer op en heb een leuke tijd en dan meteen weer weg.
Al die zuipende en vretende beren die daar rondlopen en de dames als animeermeisjes beschouwen welke ze dan kosteloos kunnen bepotelen en uitproberen misschien is dit wel een goede tent voor jou mijn zegen heb je maar daar voel ik me niet thuis.
Ga voortaan lekker naar deze vv en vermaak je kostelijk en blijf weg uit lr daar kan je niet klaarkomen.
MiniME
11 oktober 2009, 16:13
Heb je verslag zojuist genomineerd rpl. Lijkt me beter als je snel afscheid neemt van dit wereldje, voor je er al tezeer in vervlochten raakt (en er zo emotioneel niet meer uitkomt).
Net als vele andere postings, is ook deze goed bedoeld (maar ik vrees dat je het weer anders interpreteert.....een extra reden om je uit het wereldje terug te trekken).
MiniME
11 oktober 2009, 16:15
Gaat het een beetje met je? Zou eerst eens goed lezen als ik jou was, zelfs rpl leest nog beter en is genuanceerder dan jij.
Het eindigde dus helaas op een typische LR manier: geen orgasme (had ik ook geen behoefte meer aan) en een kater gevoel.
Kijk minime wat heeft livingroom met jou klaarkomen te maken,het gaat bij jou niet om de dames maar om deze fijne en gezellige club de grond in te boren.
Wanneer je steeds livingroom vermeld met je fiasco's bij de dames ,het zal wel niet klikken tussen jullie, maar waarom ga je dan naar deze zaak of ben je er niet geweest en ga je op de verhalen van anderen af.
Ga maar kijken bij alle recensies van livingroom daar zitten vast wel slechte tussen maar zoals jij livingroom er steeds bijhaald heeft een rede en niets met de dames te maken .
Als ik willem was zou ik jou heel goed in de gaten houden om een club zo aan te vallen steeds weer .
Jou sessies die goed verlopen zijn in clubs die wel vele kilometers verder in duitsland liggen en door ons niet gecontroleerd kunnen worden .
Wat zit je te hameren op een verslag van foots over de beide dames uit lr.
Hij is diverse keren met ze weggeweest dus zal het toch aan zijn verwachtingen voldaan hebben anders ga je de 2de keer al niet meer met ze de kamer op.
Ik kom zelf in andere clubs om met de dames de kamer op te gaan zelfs in villa vertigo wat een mooie zaak is en het eten heerlijk maar het is mijn tent niet als ik er ben vraag ik naar de dame en ga met haar de kamer op en heb een leuke tijd en dan meteen weer weg.
Al die zuipende en vretende beren die daar rondlopen en de dames als animeermeisjes beschouwen welke ze dan kosteloos kunnen bepotelen en uitproberen misschien is dit wel een goede tent voor jou mijn zegen heb je maar daar voel ik me niet thuis.
Ga voortaan lekker naar deze vv en vermaak je kostelijk en blijf weg uit lr daar kan je niet klaarkomen.
MiniME
11 oktober 2009, 16:45
Nou, lijkt me idd niet makkelijk allemaal.
Heb de afgelopen jaren ook met veel dames een emotionele band opgebouwd (vandaar dat ik ook zo verbaasd ben over de soms zo felle reacties hier, die totaal de plank misslaan als de ijsbeer in kwestie me zou kennen) maar heb nog nooit zo lang zo dichtbij in het wereldje gezeten als jij nu. Dat moet een uitputtingsslag zijn.
Hou je taai en we blijven gewoon posten hier, dan heb je wat afleiding! :rolleyes:
Zakkenleger
11 oktober 2009, 19:01
Gaat het een beetje met je? Zou eerst eens goed lezen als ik jou was, zelfs rpl leest nog beter en is genuanceerder dan jij.
Ach, Dalton vergeet zijn eigen 'genuanceerde' posts. Een voorbeeld: http://www.saunaclubforum.net/forum/showpost.php?p=125469&postcount=161 :wink:
Picasso 1
11 oktober 2009, 20:07
http://www.dontpaniconline.com/var/uploads/postersubmissions/original/Maria_Stephens_-_FREE_1191783043.jpg
sofaking
11 oktober 2009, 20:56
Ik zou waarschijnlijk beter m'n klepper houden, maar om één of andere reden moet ik hier blijkbaar ook een ei kwijt.
Prostitutie is een slopend beroep, zowel mentaal als fysisch.
De dames hier zijn ver weg van huis, familie en waarschijnlijk ook vrienden.
Ze wonen op hun werk, dus geen mogelijkheid om het allemaal achter hen te laten als ze thuiskomen en een maaltijd klaarmaken of naar TV kijken. 24/24 in werkomgeving moet slopend zijn voor elk beroep.
Als ik lees dat ze maar 4 of 5 uur per nacht slapen moeten ze worstelen met een chronisch slaapgebrek.
Je hebt dan echt geen recensie van foots nodig om te breken. Misschien moeten jullie eens wat brainstormen over de manier van leven en werken.
Volgens RP zijn de dames pooiervrij en kunnen ze hun werkomstandigheden dus redelijk goed zelf bepalen : de tijd dat ze in Duitsland blijven vs. de tijd dat ze bij hun familie zijn, misschien een appartementje huren, en niet zo lang werken...
Dalton
11 oktober 2009, 21:54
Weer mis zl ik weet alles nog en kijk de forums maar na van 2008 t/m juni 2009 dan lees je overal hetzelfde daarom kom ik niet in de vv [de meeste dames pmc en slechte service].
Maar was toch nieuwsgierig naar rp die toen in vv kwam en ben er met een dame naartoe gegaan om hem te ontmoeten en tevens van het heerlijke pijpen en neuken met die dame te genieten wat maar 2 dagen en 1 nacht geduurd heeft.
En toen was de aow op en kon ik met de dame heerlijk naar huis maar onderweg toch nog even een restaurant opgezocht waar we heerlijk gegeten hebben ,ik raad je dat restaurant graag aan zl een menu kost daar 1,95 bekent van tv BURGERS KING heerlijk.
Zakkenleger
11 oktober 2009, 21:57
Weer mis zl ik weet alles nog en kijk de forums maar na van 2008 t/m juni 2009 dan lees je overal hetzelfde daarom kom ik niet in de vv [de meeste dames pmc en slechte service]....
Ik heb andere ervaringen gehad Dalton, en veel andere veelschrijvers ook. Goed lezen dus ;)
Bluebear
23 maart 2014, 11:48
"Bluebear" heeft zojuist enkele recencies gelezen die voor de dame in kwestie niet zo best waren. Tegenvallende prestaties op de kamer, vreemde lichaamsgeuren, een slecht gebit, weinig communicatie enz.enz.. We kennen allemaal wel de riedels over de wereldberoemde "klik" tussen de ijsbeer en de dame. Feiten of bullshit.
Het commentaar op een slechte sessie is altijd eenzijdig en het valt mij op dat de ijsbeer zichzelf dikwijls ziet als de halfgod "Adonis" en "God's gift to women".
Wat ik hiermee wil zeggen is natuurlijk dat het heus niet altijd aan de dame hoeft te liggen.
Logisch zult u zeggen. Daarom wil ik een lans voor de dames breken die "zogenaamd" geen kritiek kunnen leveren. Want dit doen ze wel degelijk als je ooit met ze praat.
Zo weet ik van genoeg ijsberen hun gedrag op de kamer, forumberen en geen forumberen. Al is het alleen maar de reactie van de dames als ik in hun gezelschap ben en een andere beer groet die ik goed ken. Dan gaat het van: "Ken jij hem?" "Ja, natuurlijk, van hier". "Oh, God, hij is verschrikkelijk".
En natuurlijk ga ik dan met mijn amateurcursus "Verhoren voor huis, tuin en keukengebruik" dieper op de materie in. Grappig wat er dan ooit voorbij komt, maar voor de dame in kwestie een drama.
Het is nu niet zo dat ik hiermee recencies wil inperken, maar waar ik een beroep op doe is, alvorens men aan een slechte recensie begint de ijsbeer aan te zetten tot enige zelfreflectie en -kennis. Het kan ooit schelen als je van je roze wolk afstapt en terugkeert in de realistische wereld.
Het is vaak heel simpel: Doe gewoon normaal! We zijn allemaal maar mensen. :smoke:
6920
Dalton
23 maart 2014, 12:05
Dus volgens jou zijn er geen dvp's die je erin willen leggen en zijn het allemaal eerlijke dames die je op hun woord gelooft.
Heb er toch enkele meegemaakt die het heel bruin bakte,gelukkig kan ik ze op een hand aftellen door de loop der jaren,waarvan een binnen 5 minuten haar boeltje kon pakken en verdwijnen uit de club,jou lievelings-club.
Ze hadden haar al op het oog want de chef stond op de gang te wachten toen ik de kamer uitkwam en me vroeg hoe het was geweest de paar minuten,bij mij geldt een regel niet werken ook geen geld en smoesjes hoeven voor mij niet,meteen van de kamer af wanneer ze beginnen te jammeren,dat is de beste oplossing en wanneer iedere ijsbeer zich daaraan houdt dan is er niks aan de hand.
Ik kom in een club voor het blasen en fieken en geilen,voor praten kan ik ook naar een buurtcentrum gaan is een stuk goedkoper.
Goedemorgenallemaal
23 maart 2014, 12:09
Dan heb je mijn slechte ervaringen nog niet (allemaal) gelezen. Maar zat slechte ervaringen dat ik aangeef dat ik achteraf beter niet had kunnen gaan omdat ik net een hele week nachtwerk er op had zitten of zo iets.(We weten allemaal dat dat niet de ideale voorbereiding is maar ja het vlees is zwak, vandaag ben ik verstandig, ik blijf thuis want ik ben verkouden en Milaan-San Remo op TV. Ik weet wel zeker dat als ik toch vanmiddag op stap zou gaan, een mindere recensie op zijn plaats zou zijn).
Maar goed, slechte ervaringen komen voor en ja het kan ook echt aan de dame liggen of aan de club. Vaak ook een persoonlijk iets en daarlezen de meesten wel doorheen (neem nu mijn enige PSR recensie, ik gaf aan dat ik het niets vond omdat die club mij niet ligt en zelfs het service niveau van een dame die me bij Bernds topservice bood viel me daar tegen, minder persoonlijk, minder lollig). Iets met de genoemde "klik". Als iets echt slecht is mag dat genoemd worden. Overigens zullen de meeste beren niet graag toegeven dat het aan hullie ligt of dat er in ieder geval twijfel mogelijk is over de oorzaak en dan gewoon vergeten een recensie te schrijven.
Ik ben terughoudend met slechte recensies, kom vaak niet verder als "is op de goede weg maar moet zich ontwikkelen" en 6-jes en 7-tjes zijn ook voldoendes maar ik zoek altijd de 8 à 9. Ik ga nu ook wat vaker naar het SKW en ondanks alle negatieve verhalen over die buurt zie ik zelden een reden een dame een onvoldoende te geven. Maar naar een 6 en de meeste 7's ga ik niet snel terug, dan ga ik lekker verder zoeken.
Eddy_V
23 maart 2014, 12:12
"Bluebear" heeft zojuist enkele recencies gelezen die voor de dame in kwestie niet zo best waren. Tegenvallende prestaties op de kamer, vreemde lichaamsgeuren, een slecht gebit, weinig communicatie enz.enz.. We kennen allemaal wel de riedels over de wereldberoemde "klik" tussen de ijsbeer en de dame. Feiten of bullshit.
Het commentaar op een slechte sessie is altijd eenzijdig en het valt mij op dat de ijsbeer zichzelf dikwijls ziet als de halfgod "Adonis" en "God's gift to women".
Wat ik hiermee wil zeggen is natuurlijk dat het heus niet altijd aan de dame hoeft te liggen.
Logisch zult u zeggen. Daarom wil ik een lans voor de dames breken die "zogenaamd" geen kritiek kunnen leveren. Want dit doen ze wel degelijk als je ooit met ze praat.
Zo weet ik van genoeg ijsberen hun gedrag op de kamer, forumberen en geen forumberen. Al is het alleen maar de reactie van de dames als ik in hun gezelschap ben en een andere beer groet die ik goed ken. Dan gaat het van: "Ken jij hem?" "Ja, natuurlijk, van hier". "Oh, God, hij is verschrikkelijk".
En natuurlijk ga ik dan met mijn amateurcursus "Verhoren voor huis, tuin en keukengebruik" dieper op de materie in. Grappig wat er dan ooit voorbij komt, maar voor de dame in kwestie een drama.
Het is nu niet zo dat ik hiermee recencies wil inperken, maar waar ik een beroep op doe is, alvorens men aan een slechte recensie begint de ijsbeer aan te zetten tot enige zelfreflectie en -kennis. Het kan ooit schelen als je van je roze wolk afstapt en terugkeert in de realistische wereld.
Het is vaak heel simpel: Doe gewoon normaal! We zijn allemaal maar mensen. :smoke:
6920
berekenbaar!
Wie zei het ook al weer: actie is reactie..
(Big30 zal hier vast nog wel historische achtergrond informatie over de nevenactiviteiten van Archimedes kunnen melden)
"Iedereen land krijgt de regering die het verdient" zeggen ze wel eens.
In het algemeen geldt volgens mij ook: "iedere beer krijgt de dame, die hij verdient"
Eddy_V
23 maart 2014, 12:13
Merkwaardig: mijn autotext schrijft berekenbaar ipv herkenbaar..
Bluebear
23 maart 2014, 12:21
Dus volgens jou zijn er geen dvp's die je erin willen leggen en zijn het allemaal eerlijke dames die je op hun woord gelooft.
@"Dalton", Nee, ik sluit mijn ogen zeker niet voor dit feit en ik geloof ze zeker niet allemaal op hun woord. Soms komt het aan op mensenkennis en "fingerspietzengefuhl" wanneer iemand zwetst of de waarheid spreekt. Ook de dames zijn niet vrij van zonden en ik sluit hiervoor zeker mijn ogen niet. Laat dat duidelijk zijn.
Een rancune kan al heel simpel worden gecreerd al is het maar dat de betreffende ijsbeer niet meer met een bep. dame kamert. Dan is de val zo gezet.
Het is de kunst om hier tussendoor te laveren. Een grijs gebied, dat geef ik toe. :wink:
Pietjepik
23 maart 2014, 12:26
ik vind het ronduit schaamteloos en inderdaad getuigen van het "god-syndroom" wanneer een kerel zich laagdunkend of vol beklag uitlaat over een dame betreffende haar kunsten of persoonlijke hygiëne. Vergeet niet dat het voor dat meisje geen feest is om met jan en alleman sex te bedrijven en intiem lichamelijk contact te hebben. Ik ken verhalen genoeg van meidjes die een ongewassen pik in de mond gestoken kregen door een ongelikte beer. :angst: Wat mankeert zo'n dwaas dan vraag ik me af.
Goed, het gaat hier over het perspectief vanuit de man; een dvp doet er natuurlijk goed aan fris en fruitig te zijn zodra ze intieme handelingen met je gaat verrichten, maar als dat eens niet op het gewenste niveau is wat bij het voorstellingsvermogen van de beer past, welke gronden tot beklag heb je dan? helemaal niets, als je in prive een relatie hebt dan ben je vaak ook spontaan intiem met elkaar, niet netjes gepland vooraf douchen maar gewoon in een passionele bui net na terugkeer van een ritje naar Ikea gewoon thuis de kleren van het lijf rukken en op de sofa in de woonkamer tot passionele sex overgaan. Al ruikt een poesje dan niet naar roosjes, dat kan ik slechts natuur noemen. En na een bakje koffie of een friet shoarma geurt iedereen vreemd uit zijn/haar mond. Ik vind het zelfs geen probleem als ik een dame ga beffen en ze haar poes niet heeft gewassen, ik heb zelfs ongestelde meisjes gebeft in een passionele bui. Ik respecteer het lichaam van de vrouw en raak niet afgeschrikt door natuurlijke geurtjes of bittere bijsmaak. :luvlove:
Het is simpel; als je een vrouw niet waardeert om haar lichaam en alle natuurlijke aspecten die een vrouw tot levend wezen maken, dan heb je een verstoord beeld van de realiteit en hou je niet van vrouwen.
Koop dan beter een opblaaspop met aardbeiensmaak in plaats van een dame te verwijten dat ze kenmerken van een mens vertoont.
RESPECT EN WAARDERING!!!!!!!!!
Breezahlover
23 maart 2014, 12:43
Dat is natuurlijk inherent aan het feit dat er recensies worden geplaatst: soms staat er een slecht verhaal over een dame. Als alle verhalen positief zouden zijn, zouden we hier Noord-Koreaanse taferelen hebben: Alleen maar hoera-verhalen.....
Natuurlijk willen we het liefst dat alle informatie juist en verifieerbaar is, maar dat is helaas niet mogelijk.
Gelukkig zijn er vaak meerdere beren die een recensie schrijven over een dame. Dan kun je zelf een gemiddelde afleiden uit de verschillende recensies.
Ik geef toe dat ik ook wel eens heb geschreven dat een dame nog "ingereden" moest worden, of dat ze uit haar mond rook.
Meestal test ik dezelfde dame later nog eens, zeker als andere ijsberen aangeven dat er verbetering is opgetreden. Dan zal ik dat ook zeker melden.
Per slot van rekening proberen wij als ijsberen-voor-ijsberen goede info te verschaffen voor onze mede-ijsberen en we proberen te voorkomen dat ze hun 30, 40 of 50 euro in de verkeerde dame investeren.
Pietjepik
23 maart 2014, 12:47
een dame is geen stuk vee waar punten middels een rating ter bepaling van haar "waarde" aan toegekend mogen worden. :mad_6:
momentum
23 maart 2014, 13:15
een slechte recensie zegt meestal ook niet alles, een dame zal bij sommige heren beter haar best doen dan bij andere heren en soms heeft ze gewoon haar dag niet. Het komt bij mij ook voor dat ik gewoon mijn dag niet heb of gewoon geen klik met de dame, so what volgende keer beter denk ik dan maar.
Toulouse-Lautrec
23 maart 2014, 13:18
Als het tussen de dame en jou niet goed loopt, dan heb JIJ een verkeerde keuze gemaakt, dat kan je haar niet aanrekenen.
In plaats van een slechte recensie over de dame te schrijven zou je haar dankbaar moeten zijn. Ze heeft je namelijk iets geleerd, waarmee je je voordeel kan doen.
Kort gezegd: je bent een ervaring rijker.
Je zou je moeten afvragen waarom JIJ de verkeerde keuze gemaakt hebt.
Bosco
23 maart 2014, 13:27
Topic is al veel eerder uitgemolken. ;)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19240-Dames-recensies&highlight=
Bluebear
23 maart 2014, 13:31
Topic is al veel eerder uitgemolken. ;)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19240-Dames-recensies&highlight=
De nestor heeft een punt. Ik hadt het niet gezien.
KevinK
23 maart 2014, 13:40
Als beer moet je toch wel aanvoelen of je de klik met de dame mist, of dat de dame je aan het uitpezen is. Bij het eerste zou het een beer sieren iets te nuanceren in de berichtgeving, maar in het tweede geval vind ik het niet erg dat er dan een ongecensureerd bericht verschijnt.
Ik heb inderdaad van meiden wel eens gehoord over minder hygienische medeberen, maar ga niet uitgebreid met meiden over andere kerels roddelen. In je gezicht zullen ze toch altijd positief over je zijn en daarvoor andere beren naar beneden halen. Als die andere beer daarna interesse toont spelen ze het toneelstukje gewoon weer van begin af aan.
Pietjepik
23 maart 2014, 14:20
het is penisnijd, iedereen hoort natuurlijk graag uit de mond van een prachtige in lingerie gehulde jonge dame dat jij stukken aantrekkelijker en leuker bent dan die andere kerels die om haar heen zwermen. :luvlove:
Don Rudo
23 maart 2014, 16:52
Daarom wil ik een lans voor de dames breken die "zogenaamd" geen kritiek kunnen leveren. Want dit doen ze wel degelijk als je ooit met ze praat.
Sympathieke oproep BB. Er kunnen allerlei redenen zijn waarom de teneur van recensies een beetje matig is.
Ik zal er op mikken dat mijn volgende recensie een happy story wordt van penthouse kwaliteit.
De Saunaclub dvp's hebben ook een eigen forum nodig om ervaringen te delen, net als de strippers op https://www.stripperweb.com/forum/forum.php !