Volledige versie bekijken : Vanessa (NL)
timd
28 september 2009, 20:39
Haarkleur / - lengte : Donker Bruin, lang.
Lengte dame : 1m68
Postuur / Cupmaat : Slank/ C.
Nationaliteit / Taal : Nederlands (100%).
Leeftijd : 23
Tatoeages / Piercings : Ja, beide.
Service : Pzc , Nmc , beffen.
Voordelen : Kan goed pijpen en spreekt perfect NL (niet tijdens het pijpen). Erg mooie grote natuurlijke tieten.
Nadelen : Geen
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50 euro (30min), 100 euro (1 uur)
Extra 's bij het bezoek : Leuke meid ook buiten de kamer (ervoor en erna)
The Saint
28 september 2009, 20:42
is dat die meid met opvallend gebit? (om het eufemistisch te zeggen)
timd
28 september 2009, 20:44
Ze heeft opvallend mooie tanden inderdaad. Was ik vergeten te vermelden bij de voordelen....
BSesamstraat
28 september 2009, 20:56
mmm NL dit klinkt goed.. weet je ook welke dagen ze er is?? en hoe is ze te herkennen? bv opvallende tattoe? groet bbertb
timd
28 september 2009, 21:01
aan haar opvallend mooie witte tanden....
BSesamstraat
28 september 2009, 21:03
Doet ze ook FT???
Willem2
28 september 2009, 21:33
http://www.saunaclubforum.net/forum/showthread.php?t=11176&highlight=nederlandse
En heet ze misschien net iets anders :wink:
MichelJ
28 september 2009, 21:37
Veronica en Vanessa zijn 2 verschillende dames @willem2
Cupido
21 november 2009, 15:41
Bij het betreden van GT zag ik haar in een oogopslag nog net voorbij lopen. Ik had deze dame al enkele keren gespot en iedere keer klikte het met haar, maar ze kwam vaak op de verkeerde momenten in mijn buurt. Dus ofwel net van de kamer, ofwel al bijna op weg naar huis, etc. Met andere woorden, ik was nog nooit met haar naar de kamer geweest, maar ze stond en staat nog steeds op mijn to-do-list. Na het omkleden en douchen ging ik dus gauw in GT op zoek naar haar. Maar natuurlijk nergens te vinden. Dus ging ik mezelf maar verwennen met een whirlpoolsessie. Zit ik daar lekker te relaxen komt ze in ene voorbij lopen. Nadat ik haar aandacht had weten te krijgen even met haar gepraat, ze kwam jammer genoeg niet erbij in de whirlpool, dus haar meteen maar om een sleutel gevraagd. Maar toen ik dacht dat we zouden gaan, bleek dat ze eerst nog met iemand anders had afgesproken. Shhiiitt, dacht ik, nou goed dan eerst maar wat gaan eten, relaxen en hangbanken in de barruimte. Gelukkig kwam ze daarna snel bij mij en zijn we samen de kamer in gedoken. Op de kamer hadden we een zeer goede sessie. Vooral haar orale kwaliteiten en handenwerk steken daar bij boven uit. Daarnaast is het gewoon een enorm schatje. We hebben daarna nog even fijn verder gesproken met elkaar en vervolgens nog samen gedoucht. Al met al een goede sessie met herhalingsgevaar.
Ik zag haar later nog enige malen terug, waarbij ze regelmatig nog even met me in contact kwam. Jammer genoeg, of toch misschien wel gelukkig niet zo als met een andere ijsbeer, die haar zowat de rest van de avond opeiste (zonder naar de kamer te zijn geweest toen ik vertrok uit GT, misschien nog wel daarna hoop ik voor haar). Kijk ik hou er ook van als een dvp bij mij komt zitten en dat we gezamelijk over diverse ditjes en datjes spreken en mij langzaamaan ook opwarmt voor een kamersessie, maar dit ging mij toch wat te ver. Die meid moet toch haar geld verdienen of niet! en dan minstens 2 uur in de barruimte vertoeven zou ik haar niet aan willen doen, tenzij hij daar voor betaald of zo. Maar dat geloof ik niet. Maar misschien houdt zij er zelf wel van! Ik zal het haar de volgende keer nog eens vragen.
Rex
22 november 2009, 12:48
Die meid moet toch haar geld verdienen of niet! en dan minstens 2 uur in de barruimte vertoeven zou ik haar niet aan willen doen, tenzij hij daar voor betaald of zo. Maar dat geloof ik niet. Maar misschien houdt zij er zelf wel van! Ik zal het haar de volgende keer nog eens vragen.
Dit noemen ze toch tegenwoordig '' bankhangen'' ..............:confused:
Tsja, ik keur het ook niet goed, maar ook niet af. Het is aan de dame in kwestie zelf te bepalen hoe lang ze wil blijven ouwehoeren.........:sleep:
Fritzzz
11 december 2009, 11:52
Name: Vanessa
Haarfarbe/-länge: Blonddonker/bruin
Größe: ca. 170 cm
Figur: slank, b/c-Cups, goed in verhouding:freu:
Herkunft/Sprache: NL, Rotterdamse
Tattoos/Piercings: Her en der, lekker en niet te veel
Service: oraal goed, van horen zeggen staat nog op de todo list:teuflisch:
Sonstiges: wie weet meer??
notice
13 december 2009, 08:18
vanessa is gewoon een mooie lieve zachte meid,waarmee je ook gezellig kunt praten,zij neemt gewoon de tijd voor je,eens op de kamer levert zij echter hardcoreprestaties van een buitenaards niveau,echt een topdame:)
lustman
13 december 2009, 11:02
eens op de kamer levert zij echter hardcoreprestaties van een buitenaards niveau,echt een topdame:)
Dat lezen we graag. :wink: Bij men laatste bezoek aan Gt heb ik even kennis gemaakt met haar. Een sessie is er niet van gekomen , omdat ik net een afspraak gemaakt had met een andere dame , deze was om de sleutel. :huch: Ik heb haar wel beloofd bij men volgend bezoek met haar naar de kamer te gaan. :tongue: Wordt vervolgd........:baeh:
important
29 december 2009, 17:42
vanessa,een heel mooi meisje,is echt heel lief,je kunt met haar praten over van alles en nog,ze is verstandig en heeft levenservaring,echter eens ze met je aan de gang gaat weet je niet wat je meemaakt:freu:,ze heeft me helemaal gesloopt:biggrin:,een superdame met een superservice
bolle
6 januari 2010, 05:32
weet iemand meschien de dagen dat deze dame aanwezig is
visbaron
6 januari 2010, 22:48
Ik denk dat ze eerder aanweizg is dan jij..... alhoewel ik ze vandaag weer niet heb gezien.....
bolle
23 januari 2010, 02:50
hallo ijsberen
weet iemand of deze dame nog actief is in de gt zo ja werkt ze dan in de weekende of door de weeks
MichelJ
23 januari 2010, 11:03
In de weekenden al heel lang niet meer gezien...
Fritzzz
23 januari 2010, 15:40
Vd week was ze dr weer....:teuflisch: