Volledige versie bekijken : Amanda (Roemeense)
joop slim
20 september 2009, 22:40
Haarkleur/-lengte : Zwart lang schouderhoogte
Lengte dame : 160 cm
Postuur/Cupmaat : slank / a-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ engels, goed italiaans, redelijk spaans
Leeftijd : 22 ?
Tatoeages/Piercings :niet gezien
Service: NMC, PZC, FT, TZ
Voordelen: een mooie slanke dame, en een vrij rustig karakter (huh is ze wel roemeens dan ?)
Nadelen: geen
Tijdsduur / prijs: 30 min 50 euro
Een intakegesprek van een half uurtje met haar gehad, leuke dame die naar mijn idee een beetje onwennig was.
zendo
21 september 2009, 07:01
heb verleden week haar ook ontmoet, inderdaad een rustige lieve dame. In de kamer heeft ze de sex wel graag wat harder. Ze komt uit roemenie en is er pas een weekje.
Vond het wel geen herhalingsgevaar.
Ace2
3 oktober 2009, 22:31
....................Bij de bar raakte ik aan de praat met Amanda die stijf stond van de zenuwen. Ik had wel te doen met dit meisje. Aan de ene kant probeerde ze mij te lokken naar de kamer door te vragen of ik naar de kamer wilde, maar aan de andere kant hoopte ze dat ik nee zou zeggen. Toch moest ik haar teleurstellen en nam ik haar mee naar de kamer. Al daar werd mijn vermoeden bevestigd. Amanda is een mooie meid en ze lijkt mij onervaren. Dat veranderde op de kamer. Op de kamer beloofde ze het mij naar mij zin te maken. Daar deed ze echt haar best. Maar toch mistte ze iets wat geils. Dat is nu nog. Over een paar maanden komen we haar vast weer tegen en dan zuigt ze ons in no-time leeg. Het herhalingsgevaar is bij mij (nog) 100%...........................
dupke
19 oktober 2009, 16:59
Gisteren met deze Amanda op kamer geweest.
Nog erg onvervaren in alles wat ze doet en ondanks een intake gesprekje vooraf waarbij ze leek mijn type te zijn had op voorhand toch al een vermoeden te mooi om waar te zijn.
Dit klopte inderdaad: een voor mij gruwelijk mooie dame, maar op kamer bleef ze vrij afstandelijk, wel zoenen, maar niet echt tongzoenen, pijpen: niet zoals ik het graag heb en vrij monotoon en ondanks mijn vraag en aangeven van rustig aan te doen ging ze er in cowgirls met een sneltreinvaart tegen aan.
Volgens haar eigen zeggen rustiger als normaal ....:nocom[1]:
Achteraf naknuffelen had ze ook nog nooit meegemaakt blijkbaar en was ze vrij gehaast om van kamer te gaan. Haar nog even aangehaald en in het gesprekje op het eind gaf ze aan dat al haar klanten tot nu toe enkel snel en hard wilden neuken en een rustige sessie had ze blijkbaar nog nooit gehad...:cool:
Ware ze niet zo mooi geweest, was dit een flop geworden voor mij.
Helaas geen herhalingsgevaar.
Jorah Mormont
21 november 2009, 21:03
Amanda, een prachtige mooie dame met een geweldige zachte uitstraling in haar gezicht. Een Sonnymeisje pur sang. Qua figuur één van de mooiste welke momenteel in GT rond huppelt.
Gisteren ruim een uur met haar op de kamer geweest. Ik onderschrijf het betoog van Dupke hierboven, in aanvang van onze sessie vernam ik een instelling van haar kant welke ik omschrijf als koud en haar ding doen op een automatische piloot. Zo van; ik pijp jou, neuk me maar en klaar is kees.... Ergens voelde ik dat er meer in deze dame moest zitten. Haar instelling kon ik niet rijmen met haar zachte sympathie welke ze uitstraalde. Ik deed mijn ding en wist Amanda te overtuigen dat ik iets anders als doel had, dan het standaard rampetampen. Met enige aarzeling gaf ze zich over en er volgde een heerlijke intense sessie. Na ruim een uur kwam ik :bibber_2::bibber_2: van de kamer. Amanda is voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
Sonny
Carpe Momentum
5 december 2009, 17:36
Eén van de mooiste meisjes van GT. Mijn ervaring met haar op het feestje van Cupido was een mengeling van de voorgaande recensies over haar.
Het mooiste van de kamersessie was de babbel achteraf (spreekt naast engels ook perfect italiaans en redelijk spaans).
Daar bleek dat achter haar mooie glinsterende ogen een heel eenvoudig en lief wezentje schuilgaat.
De sex was teveel op resultaat gericht. Hopelijk gaat ze nog inzien dat de reis even belangrijk, zo niet belangrijker, is dan de eindbestemming. Dan zal ik graag vooraan in de rij staan.
Tot die tijd zal gevaar op herhaling sterk afhankelijk zijn van de stemming van (het) moment(um).
Makles
7 december 2009, 19:59
Afgelopen zaterdag mee gekamerd. Echt een lieve meid. Prachtig lichaam (vind ik) en een mooi lief koppie. Alleen was haar haar niet zwart maar bruinig. Lekker lang op de kamer geweest, beetje zoenen en knuffelen.
Ze was in het begin wel wat onwennig had ik het gevoel, alles ging een beetje schuchter.
Herhaling: ja hoor.