Volledige versie bekijken : massage salons in bangkok ?
horny me
17 september 2009, 21:34
welke is de moeite waard en moet ik zeker bezoeken ? of heeft tips ?
ga over 2 weekjes richting thailand alle info is welkom.
deze had ik al gegoogled aviva ,annie's of colonze 2 met wisselende comentaren ook ben ik er nog niet helemaal uit of 't met full service is :luvlove: hoe vraag je dat discreet.
ook info voor chiang rai is welkom
al vast bedankt.
Jack42
17 september 2009, 22:24
Ken je ISG (http://www.internationalsexguide.info/forum/) al?
Wellicht vind je daar wat bruikbare info.
Veel plezier in: Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit oftewel Bangkok. :smile:
horny me
18 september 2009, 13:32
Dank voor de link, ga ik eens goed door lezen.
horny me
4 november 2009, 19:32
Zooooow,
weer terug uit.................... :heul:
in bangkok een paar keer bij tulip geweest en moet zeggen super service
de mamasan is wat stug maar de dames echt geweldig spreken niet veel engels, maar who care's !!! de universele taal spraken ze geweldig.
komt binnen achter in staat een bali ,links kun je een trap af daar zitten de dames , kies er één uit en ga vervolgens met haar mee naar een kamer simpel maar wel schoon samen douchen en vervolgen................
prijs was in okt 2009 800 bath voor olie massage en full service tussen de 1500 en 2000 inc tip.
in chang rai geweest en bij bijna alle massage salons is wel een en ander mogelijk van met 't handje tot compleet uit je dak.
gewoon tijdens de massage naar beneden wijzen en vragen what about my little vriend ? en een prijsje overeen komen.
ze hebben en ook een beerbar straat ook leuk en aardig wat te doen voor de wandelaar.
Ik heb in ieder geval de vakantie van m'n leven gehad.
mischien volgende keer bali of.............gewoon weer thailand
foots
5 november 2009, 00:24
Beste ik ben je naam al vergeten,
Massage salons geen idee ! Een goede tip vind ik de show in Angelwitch op Nana plaza op 1e of 2e verdieping. Geweldig mooie show, schitterende dames en hooguit kun je een paar bath opdrinken als je het niets vind.
Ik zeg badschuim show, met 3 meiden glibberend door het schuim, domina show, met zwepen, schololmeisjes, alles in schitterende tenues/kostumms en meer dan de moeite waard.
Zelf heb ik daar een dame LT meegenomen, geweldig geil 3 keer mee gedaan en de tweede keeer voor ik ging slapen zoog ze net zolang tot ik weer kwam, heerlijk, kwam uit mijn tenen en na 2 weken Pattaya kwam ik weer voor haar terug, zelden zo'n goede show en dame gehad.
Groet, Foots :freu:
ijsbeer11
5 november 2009, 14:36
Foots wat een vies mannetje ben je toch..
Word tijd dat je eens gaat trouwen!!! :thefinger: