Volledige versie bekijken : Alles over condooms
Stiffmaster
15 september 2009, 10:08
De pil is één van de betrouwbaarste middelen tegen zwangerschap. Maar tegen aids en andere seksueel overdraagbare aandoeningen (soa) geeft ze geen bescherming. De veiligste manier om te vrijen is de zogenaamde 'double Dutch'-methode: naast de pil ook een condoom gebruiken.
Alleen al in Nederland worden jaarlijks ruim 100.000 nieuwe besmettingen met soa's vastgesteld. Veilig vrijen is dus erg belangrijk.
BetrouwbaarVrijen zonder condoom kan eigenlijk alleen als beide partners nog nooit met een ander naar bed zijn geweest, voorheen altijd veilig gevreeën hebben of zich beiden hebben laten testen. Eerlijkheid is wat dat betreft dus heel belangrijk. Gebruik ook in het buitenland altijd een (Nederlands) condoom.
Condooms zijn gelukkig niet alleen steeds dunner geworden, maar ook steeds betrouwbaarder. Met steekproeven worden ze in Nederland gecontroleerd op lekken en sterkte. Goedgekeurde condooms blijven betrouwbaar tot vijf jaar na de productiedatum. Je moet ze wel koel en donker bewaren. De meeste pretcondooms voldoen niet aan deze eisen. Als voorbehoedsmiddel zijn ze dus niet aan te raden
Dalton
15 september 2009, 14:18
Heren ijsberen het is beter om te stoppen met het neuken want niks is meer zeker.
hen
17 september 2009, 05:36
wie kan mij uitleggen dat sommige beren zeggen mijn condoom scheurde onder het neuken zijn dit dan beren met een pik van 30 cm? of houden ze gewoon een sigaret op het kopje van de LULLEMUTSE (condoom)??????
hen
17 september 2009, 05:42
klopt het als je een pik van30 cm hebten je neukt een nauw kutje met condoom dat je de geur van snirkend (brandend) rubber ruikt???????
Dalton
17 september 2009, 12:13
Hen ik kan je mededelen dat rubber brandt bij mij vloog de condoom in de fik bij het neuken na 2
1/2 uur.
hen
18 september 2009, 21:56
willie Dalton een normaal mens komt klaar in 15min ,,,,,2 1/2 uur hoe houd je dat vol????
Dalton
19 september 2009, 12:44
Dat zal ik je even vertellen HEN voordat je naar de club gaat goed slapen een uitgeruste beer doet er 6 maanden over .
Dan na die 6 maanden aan het ontbijt beginnen op dus naar de ontbijttafel dus de rivier om daar de zalmen die uitgeput zijn van het tegen de stroom in zwemmen even naar binnen te werken.
Wanneer je daarmee klaar bent dan heb je zo'n 80 kilo verorberberd ,ga een tank met witte wijn zoeken en drink daar 100 liter van op, dat is om de stoelgang zoals ze dat in het beschaafde weste noemen weer opgaong te brengen.
Hierna een paar flinke boeren laten dan even gaan schijten en daarna huppelen we gezellig naar dat mooie clubhuis in kaarst ,"LIVINGROOM'' .
Zoek daar een schatje uit en de pret kan beginnen,zorg wel voordat je met neuken begint dat je haar er op voorbereid en dat de kut heerlijk vochtig is anders houd je het nog geen 15 minuten uit want je moet 2
1/2 uur te keer gaan en dat is het makkelijkst wanneer hij goed nat is anders vlieg de condoom weer in de hens en zo loopt het met een sisser af.
Dus HEN ik hoop dat ik je wens volledig uitgelegd heb nu maar aan de slag met kyra want die kan wel tegen een stootje en is kyra niet in de buurt dan dani die weet precies hoe het moet zullen wel lekker in happy werken daarom ga ik maar weer naar livingroom
om me heerlijk te ontspannen heerlijk al die leuke meiden om je heen .
Jammer genoeg ROSA pas gezien bij het verlaten van het clubhuis met die kleine lekkere geile feeks met de lange haren,maar dat kwam misschien doordat ze ook een paar kilos kwijt geraakt is en er zeer lekker uitzag en tevens eens normaal op haar puntschoenen liep en niet aan het waggelen was.
Dit is weer een probleem voor mij nu wil ik ROSA zeker strikken om een paar uur met mij door te brengen wat een lekker ding is dat toch.
Wie weet misschien wel de opvolgster voor dani als ze me lekker verwent,want je moet toch altijd wel ongeveer 5 dvp's op je lijst hebben staan om goed aan je trekken te komen ,het is net als in het normale leven vroeger toen had je ook niet genoeg aan 1 vrouw indien het geen indo was want dan is 1 al te veel.
hen
20 september 2009, 16:00
dat is goed 5 dvp dan kan je ze een beetje jaloers maken en tegen elkaar uitspelen,want laat dani niet over je heenlopen ze heeft jou al onder haar duim wat zij zegt gebeurd heb ik me door haar dvp vriendinnen laten zeggen??????????
Dalton
21 september 2009, 01:05
Hen maak je maar geen zorgen want de vriendinnen van dani ,behalve kyra,heb ik al gehad en soms met dani erbij maar 2 doe ik niet meer.
Met een lul kan je er maar een neuken dus geen triootjes meer voor mij maar kyra komt ook nog aan de beurt hen als de gelegenheid zich voordoet.
noglangnietuitgewandeld
2 oktober 2009, 08:20
Dit topic lijkt me wel geschikt voor wat me gisteren overkwam.
Ik dacht het meeste in de wandelwereld wel meegemaakt te hebben.
Het meeste misschien wel, maar nog niet alles.
Ik had bij uitzondering even wat in Den Haag te doen. De zaak was snel geregeld, en dus lag ik al in de vroege namiddag in een Haags privehuis tussen de gespreide dijen van een leuk Zuidamerikaans meisje en deed mijn uiterste best om dat mollige achterwerk van haar door de matras heen te rammen. Ze had me bloedgeil gemaakt, liet zichzelf heerlijk gaan en na een uitputtende neukpartij spoot ik met een rauwe kreet het condoom vol.
Dacht ik. Want toen ik uit haar gleed, zat er een grote natte plek in de handdoek. Geschrokken voelde ze even aan haar doos en sprak de historische woorden: 'Ooh, het condoom is kapot'.
Ik geloofde het niet meteen, dacht dat het haar eigen vocht was, ze was zo geil als boter. Maar ze had wel gelijk, er zat geen druppel zaad in het tuitje. Ter controle blies ik het ding even op en jawel, het rubber flapperde als een windzak aan een vlaggemast op een stormachtige dag.
Shit happens. Ik verzekerde haar dat ik clean was, ik neuk nooit zonder. Ja, dat geloofde ze wel, maar er was iets anders aan de hand. Ze gebruikte geen pil. Langzaam drong het tot me door wat de gevolgen zouden kunnen zijn. Even kreeg ik een beeld op mijn netvlies van een jong halfbloedwandelaartje met mijn uiterlijke kenmerken, die pakweg anno 2026 schichtig om zich heen kijkend de Haagse Doubletstraat inloopt.
Maar ach, het zou toch wel meevallen, een vrouw is toch maar een paar dagen in de maand vruchtbaar, voor zover mij bekend. Ik probeerde haar gerust te stellen en we gingen weer naar beneden.
Ik zag dat ze even met een vriendin ging overleggen.
Een uurtje later, ik had inmiddels nog met een ander meisje gekamerd, en stond net mijn jas aan te trekken om weg te gaan, toen ze bij me kwam.
'Zou je wat voor mij willen doen? Even bij de apotheek langs gaan en de morningafterpil halen?' Ze voelde zich wat te opgelaten om zelf te gaan.
Het was een sympathiek meisje, ze zat er behoorlijk mee in haar maag.
En we hadden fantastische sex gehad. Ik ben ook de beroerdste niet, voelde me ook wel een beetje verantwoordelijk, en dus stond ik korte tijd later, als goede vijftiger, in een druk beklante apotheek, om de morningafterpil.
Samen met een paar van die verzuurde ouwe tangen, die gelukkig achter de streep moesten wachten. Eerlijk gezegd, echt tof vond ik het niet op dat moment. Toen ik aan de beurt was om mijn bestelling te plaatsen hielden ze natuurlijk allemaal tegelijk hun waffel. Je kon een speld horen vallen.
Ik boog wat verder over de balie dan anders, en fluisterde naar de apothekersvrouw: 'Ik eh, wou graag de eh, morningafterpil'
'Ja, hoor, dat kan' Ze grabbelde een doosje uit een van de laadjes, ik mocht € 9,99 afrekenen en kon natuurlijk fluiten naar die cent wisselgeld.
Dat kreng dat het dichtst bij me stond moet het gehoord hebben, haar misprijzende gezicht sprak boekdelen. In het voorbijgaan kon ik het niet laten haar nog een samenzweerderig knipoogje te geven. Met haar priemende varkensoogjes in mijn rug verliet ik het pand.
Terug in de club was de jongedame in kwestie enorm opgelucht.
'Ooh, jij bent echt lief '. Ze smoorde me half in een omhelzing. Ik liet haar beloven dat ze de volgende keer extra goed haar best zou doen.
Met nog een paar laatste afscheidszoenen liet ze me uit.
Moraal van dit verhaal, denk nooit dat je alles wel meegemaakt hebt, het wandelaarsleven zit altijd weer vol verrassingen. Mede daarom hoop ik er nog lang mee door te gaan, zie mijn nick. En voor de dames, laat het liever niet op die halve millimeter latex aankomen.