PDA

Volledige versie bekijken : Eerste bezoek aan saunaclub



hijaja
9 september 2009, 10:38
hey Beren,

ik ben al een tijd een aandachtig lezer van jullie site en ja hoor, ik ga de stap eens wagen. Door omstandigheden véél later dan verwacht, maar ja, je moet eens beginnen hé.

Vraagje,

ik ben afkomstig uit het Gentse en zou komende donderdag mijn eerste stappen zetten.

Ik dacht aan Diana of Baddabing (deze zijn qua afstand nog redelijk te doen).

Wat raden jullie aan? Of een ander die qua afstand te vergelijken valt...

tx alvast!!

rplover
9 september 2009, 11:01
hey Beren,

ik ben al een tijd een aandachtig lezer van jullie site en ja hoor, ik ga de stap eens wagen. Door omstandigheden véél later dan verwacht, maar ja, je moet eens beginnen hé.

Vraagje,

ik ben afkomstig uit het Gentse en zou komende donderdag mijn eerste stappen zetten.

Ik dacht aan Diana of Baddabing (deze zijn qua afstand nog redelijk te doen).

Wat raden jullie aan? Of een ander die qua afstand te vergelijken valt...

tx alvast!!
Alvast :welcome2: op dit forum.
Als aandachtige lezer zal je niet veel nuttige info over deze "clubs" gevonden hebben, en daar is één goede reden voor, de meeste leden nemen graag de moeite om wat verder te bollen, Duitsland in.
Daar en daar alleen vind je de echte saunaclubsconcepten, waar wij (bijna) allen aan verslaafd zijn.

Indien ik in uw vel zat, zou ik eens goed lezen onder PHG, GT, LR en VV.
Die clubs zijn de meest bezochte grensclubs, en qua afstand nog goed "overbrüggenbaar".
Wil je wat verder, zijn misschien PSR en VM een alternatief, maar misschien iets te kalm nog voor een beginnende ijsbeer.

Het hangt er allemaal vanaf wat jij graag wil.
Ik raad je dan ook aan in de algemene clubgedeelten te lezen, te lezen en te lezen, daar vind je beschrijvingen van al die clubs.
Firsttimer?
Ik zou kiezen voor PHG of LR, maar dat is persoonlijk. Volgens mij zijn dit de twee clubs waar je als nieuwe ijsbeer een voldoende aanbod aan Meiden vindt, en waar je niet vanaf dag één opgevreten wordt door al dat loslopend schoons.
Anderen zullen je weer VV of GT aanraden, alles hangt er echt van af hoe je het graag wil.

Wil je een drukke bedoening, met heel veel (en ook zeer mooie) Meiden, ga dan voor GT.
Wil je echt relaxen en toch voldoende mooie Meiden, ga dan naar PHG.
Wil je een wel zeer mooie club met lekker eten, maar waar er veel minder Meiden zitten, kies dan PSR (alleen de afstand he) of VV.
Wil je sfeer, voldoende Meiden en een goede club (mijn persoonlijke favo club momenteel), probeer dan LR.
Wil je een nieuwe club, die nog in de beginfase zit, kan je eventueel VM kiezen, ligt ook wat verder weg.


Tot slot nog één opmerking: je bent opgejaagd wild, iedere Meid herkent een "groene" beer aan zijn vel, laat het gewoon over je heenkomen en geniet van al dat lief vrouwelijk schoon. Misschien is het beter gewoon alles op je af te laten komen, en de fasen te doorlopen die iedere beer door moet.
Als dit je allereerste keer is, waan je je in een snoepwinkel, je gaat je eigen ogen niet geloven, een ware cultuurshock zal de jouwe zijn.

Geniet ervan, waar je ook wil heen gaan, maar ik zou alvast kiezen voor en echte saunaclub, en niet BB of Diane.

erpee :bud[1]:

thesickboy
9 september 2009, 11:27
Ook van mij :welcome:

Donderdag (morgen dus) zijn er veel bekende beren in GT. Het uitgelezen moment om door ervaren geïntroduceerd te worden. Dit lijkt mij een uitgelezen plaats en moment om te starten...

TSB
:wink2:

MichelJ
9 september 2009, 11:59
Inderdaad, morgen is een perfecte dag om kennis te maken met GT en veel ijsberen (denk dat er morgen 20-25 bekende ijsberen zijn). Als je je voor 18 uur aanmeldt op Meeting Point krijg je ook 10 euro korting op de entree.

CLUBSPORT
9 september 2009, 17:56
heb ik eigenlijk niks aan toe te voegen, baddabing en diana zijn echt geen beste keuzes om je saunaclubloopbaan mee te starten .
ik zou ook zeggen spreek af via meeting point bij een van de duitse clubs zoals hierboven is geadviseerd .

foots
9 september 2009, 18:01
Heren, beren,

Wat een objectieve bespiegeling van onze RPlover, ik kan er zelfs niet 1 letter aan toevoegen, perfect compleet en objectief advies.

Doe er je voordeel mee, groet, Foots

Picasso 1
9 september 2009, 22:16
Wat een objectieve bespiegeling van onze RPlover, ik kan er zelfs niet 1 letter aan toevoegen, perfect compleet en objectief advies.


Hopelijk gaat het goed met hem :eek:

Goedemorgenallemaal
10 september 2009, 08:23
RP heeft het goed verwoord...
Maar laat ik even ingaan op Diana en BB.
Eerst maar even Diana. Dat was nog altijd mijn favo club in de regio, maar zeker NIET wat wij hier onder een Sauna club verstaan. Sauna Diana is qua eerste deel van de naam zo genoemd omdat ze, umm, een sauna hebben: Het is geen grote ruimte waar schaars geklede hertjes huppelen en op je jagen.
Je komt binnen, wordt welkom geheten en naar de bar begeleid. Vervoilgens worden de Dames geroepen die zich neervleien op een bank waarna een van de gastvrouwen, de dames aan je voorstelt. de dames blijven zitten, je moet van afstand je keuze maken.
Persoonlijk vind ik die aanpak overigens het enige nadeel van Sauna Diana.

BB? wat met ik daarvan zeggen. Veelbelovend initiatief maar de laatste tijd golven mijn ervaringen aldaar. Het was goed toeven in het begin, toen werd het absoluut een rotzooi, dan wordt het weer wat beter, dan weer wat minder.
Wat hier in ieder geval zeker is , is dat het duurder is dan Duitsland en minder keus.
Dat dure, dat zal wel aan de lokale markt liggen, rond Breda is niks goedkoop behalve wat privehuizen. Dames vaak € 75,00 voor een half uur dus ben je na € 50 entree zeg maar € 200,00 voor een uur kwijt. Op dit moment veel Poolsen en er zijn er bij die de moeite waard zijn. het enige wat eigenlijk absoluut weggegooid geld is, dat is de € 50,00 entree, die kan de club absoluut NIET waarmaken.

Voor een eerste kennismaking is het afknaprisico in BB in mijn ogen toch wat te groot, je kunt het eens proberen als je wat meer ervaring hebt.

Dalton
10 september 2009, 09:07
Het beste is om naar de wijze raad van onze oppergod te luisteren die heeft overal het meeste verstand van en stuur je absoluut naar de beste club.

BigBear
13 mei 2010, 12:40
Wil je je meteen in de ultieme omgeving storten dan raad ik bernds (schieferhof aan).
Dat is de top, het kan daarna alleen maar minder.

CLUBSPORT
13 mei 2010, 16:37
Het eerste bericht is al 3 kwartjaar geleden gepost .
De vraag is: heeft onze nieuwkomer wat met de wijze raad gedaan ????

facial
14 mei 2010, 08:50
als hij slim is wel, en is hij nu ook een ervaren beer :biggrin:

Stiffmaster
14 mei 2010, 10:05
als hij slim is wel, en is hij nu ook een ervaren beer :biggrin:

Aan het aantal postings te zien niet, of hij heeft geen zin om het hier neer te pennen. :cool::cool: